ומצד שני, אינה מבטיחה לקונים, סחורה שלא זוהמה ע''י הקונים עצמם, על מדפי הסחורה. על אף כל ההגנה באמצעות מצלמות, נפתחות אריזות המוצרים, קונים מריחים, טועמים ומחזירים אל המדפים סחורה שהם פגעו בטהרתה, ולא פעם אתה מגיע הביתה ורואה שהחלב כבר נפתח- מהגבינה אפילו לקחו טעימה, ובחלבה נותרו סימני שיניים. ואילו במבצע שמיניית היופלה, מישהו מיין אותה על פי טעמו, ובמקום תות אפרסק הנך מקבל תות ועוד תות. שלא לדבר על רכישת מרכך ככביסה שהפקק בו נפתח ומתחיל לנזול על המוצרים שרכשת כבר בנסיעה, בדרך הביתה. עושה רושם שהנהלת הסופר אינה מוכנה להגן על הצרכן האנונימי, מתוך חשש להיאבק בקונים הפרובלמטים, שכנראה ידועים לה מתוך התבוננות בצילומים.