כמו בכל אבולוציה טכנולוגית לפעמים יש טכנולוגיות ביניים שמחזיקות מעמד תקופה קצרה ורק מהוות מדרגה לקראת הטכנולוגיה האמיתית שתתפוס (תחשוב על הלייזר דיסק שהיה אבן בדרך לדיוידי).
הנקודה היא שאי אפשר לדלג על המדרגה הזו אלא חייבים להיות חלק מהטכנולוגיה הזו כדי שמשהו יצמח ממנה. בגלל זה יצרניות הרכב מבינות היטב שאין ברירה אלא להיכנס למירוץ אחר המכונית החשמלית.
רנו באירופה וניסאן ביפן מובילות את המירוץ אחר חשמלית שלא רק תראה טוב בתערוכה אלא תהיה שימושית לנהיגה יומיומית.
הניסוי של בטר פלייס בארץ הולך לבחון את זה מקרוב מאד תתן לרנו תשובות עד כמה הפלואנס החשמלית שלה היא בדרך הנכונה.