• 47.

    היה לי והספיק לי לכל החיים

    עדיין כועס, 14/03/10 20:37

    היה לי רנו, מליון תקלות, פולי מנוע, גיר ועוד פעם גיר, חיישני הצתה, סלילי הצתה. כשיצאתי מהבית אף פעם לא ידעתי אם אגיע למחוז חפצי, בנסיעה כל הזמן חששתי מהתקעות, והנזקים הכלכליים - אסון. אני לא שוכח ולא סולח. בחיים בחיים לא אקנה ולא אעשה עסקים עם מי שהעז למכור לי מוצר קלוקל בכסף מלא.

  • 46.

    הייתה לי אאודי A4 וגם היא הייתה בעייתית -רק יפני

    יו, 01/02/10 11:44

    הרכב היה אצלי חדש מהניילונים.
    שאלוהים ישמור כמה תקלות.
    חלונות, כיסאות, רעשים, מתג אורות, מתג התנעה, סטארטר, ידית דלת נהג ולקינוח הלך גיר אוטומט ב 90,000 ק''מ.
    גם הגרמנים זה לא זה יותר.
    רק יפני.

  • 45.

    רני קליאו 95 , אין דברים כאלו...

    עמי, 01/02/10 10:47

    רכב אמין וזול מאד לאחזקה.
    רק לא להכנס למוסך מורשה!!!

    למצוא מוסך טוב שיודע לעבוד עם רנו.

  • 44.

    רנו בטיחותית מאוד אבל הטיפולים יקרים

    ., 30/01/10 18:07

    חבל שכל טיפול עולה אלפי שקלים.

  • 43.

    נוהג בפלואנס כבר שבועיים

    אבי, 21/01/10 11:03

    אני נוהג בפלואנס כבר שבועיים. אומנם זמן קצר אבל אפס תקלות והנהיגה חלקה. אם זה יהיה ככה אצל כל הנהגים רנו בקרוב תשפר את המוניטין כי זו ההוכחה האמיתית שלא רק מדברים.

    • חכה שתגמר האחריות

      אחד, 30/01/10 18:04

      ואז תדבר..

  • 42.

    השירות בקרסו השתפר מאד

    ניב, 20/01/10 17:17

    הייתה לי בעבר מגאן עד שמכרתי אותה. כיום אני נוהג בקנגו שאינה שלי אלא של מקום העבודה אבל אני זה שאחראי לה. יצא לי להגיע עם הקנגו למוסך רנו והיחס השתפר פלאים ממה שזכרתי. כנראה שיש שינוי במערך השירות.

  • 41.

    מחכה לראות את הפלואנס

    בר, 20/01/10 11:51

    אני מחכה לראות מה תהיינה התגובות לפלואנס החדשה. ברנו השקיעו מליון בדיקות וזו אמורה להיות ההוכחה שהאמינות של רנו היא בדור חדש בלי תקלות.

  • 40.

    צריכים להמשיך להתמקד גם בבטיחות

    אסף, 18/01/10 11:13

    ברנו מדברים עכשיו על מהפכת האמינות אבל הם צריכים גם להמשיך לטפח את המסר של מכוניות בטיחותיות כי זה נכס שיש להם ביד שאין לאחרים. הבטיחות שיש כיום לרנו היא באותה רמת בטיחות שפעם היו חושבים על וולו. זה נכס ענקי ואם יצרפו לו את האמינות השילוב בינהם יכול להקפיץ את רנו קדימה.

    • זה לא עובד ככה

      עופר, 19/01/10 14:40

      העובדה שרנו היא מכונית בטיחותית כבר יודעים ולא צריכים לייחצן את זה כמו החדשות על המכוניות האמינות יותר שרנו מוציאים עכשיו. בארץ בכלל המשימה של רנו היא להראות שהמכוניות אמינות ולא מתקלקלות סלאש לא מגיעות למוסך ובגלל זה מתמקדים בנקודה הזו.

  • 39.

    לנו יש רנו ידנית 2000 ואנחנו מאוד מרוצים (ל''ת)

    חן, 17/01/10 23:29

  • 38.

    לזכות מחדש באמינות

    ערן, 17/01/10 17:52

    לא פשוט לזכות מחדש באמינות אבל אם רנו ימשיכו להופיע מול הלקוחות בכזו כנות זה יצליח להם. עושה רושם שהמכוניות החדשות הן באמת דור חדש של אמינות ואם להאמין שכל המאמצים האלה שלהם ללמוד מאחרים הם אמיתיים אז השנתונים הבאים יכולים להיות באמת מהפך.

  • 37.

    put your money where your mouth is!

    תלמדו מ-קיה, 15/01/10 18:40

    7 שנות אחריות לSEED. כשרנו תתן את זה, אני אאמין לה...עד אז, אמשיך לשלם הרבה כסף על החזקת הסניק 2003 שלי

  • 36.

    סיניק

    Roadrunner, 15/01/10 12:03

    לאחר שעות במוסך ואלפי שקלים, הודיעו לי במוסך המרכזי שיש להחליף גיר ברכב שעבר 38,000 ק''מ. לאחר תחקור, מנהל המוסך הודיע לי שהבעיה היא מקומית אצלי ולא פגם של היצרן. באותו היום פגשתי שלושה רכבים עם אותה בעיה. בירור מקיף הבהיר לי שהביעה היא כללית בדגם הגיר שאותו סיפקה רנו. זה היה ב 2002.

    היום רנו מספקת ברכביה החדשים את דגם גיר אוטומטי הזהה.

    אז... מה בעצם השתנה?

    לא קונה את המסר השיווקי, ולא את הרכבים שלהם.

  • 35.

    יש לי רנו 19 1800 ידני מודל1994

    רובי, 15/01/10 06:59

    יש לי אותה 10 שנים לקנות חלקים יקר

  • 34.

    המגבלה של רנו זו גם ההזדמנות שלה

    חיים, 14/01/10 18:17

    המגבלה של רנו זו גם ההזדמנות שלה להתקדם הלאה בתנאי שישפרו את מערך השירות ואת האמינות של המכוניות. אני די בטוח שברנו הבינו את זה מהר מאד ובגלל זה כל המהפכה שלדעתי היא צעד חכם ומאד נכון מול מכוניות מתחרות. לרנו כבר יש בכיס את היתרון של מכוניות בטיחותיות ועכשיו אם ישפרו את האמינות הן באמת יכולות להוביל במכירות.

    • את האמינות הם צריכים להוכיח בשטח

      אביב, 14/01/10 19:14

      גם אני מכור את המודל של בעיות והזדמנויות כמו כל זב חוטם שנה א' במנהל עסקים. הנקודה היא שרנו צריכה להוכיח את האמינות שלה בשטח וזה דרך מכוניות טובות ותקינות. קראתי את הכתבה ואת מה שראשי רנו אומרים על בדיקות דקדקניות לכל מכונית. אני נוטה להאמין שמנהלים בכירים לא ישקרו כך שכנראה יש דברים בגו והשנתון יהיה אמין.

  • 33.

    תנו יותר אחריות ותעלו אמינות ברגע. (ל''ת)

    נהגוס, 12/01/10 18:34

  • 32.

    צריכים להוכיח את עצמם בשטח

    רון, 12/01/10 11:30

    הדרך הנכונה מעבר לפרסום זה הוכחות בשטח. הכנות של רנו מרשימה אותי והשאלה הגדולה היא איך יהיו המכוניות של 2010 וכמה מהן תגענה למוסך. בנתיים לפי מה שרנו מספרת אני נוטה לתת אמון במהפכה שהם מציגים.

  • 31.

    רנו אלופים בבטיחות

    חכם מניסיון, 11/01/10 18:13

    הייתה לי תאונה עם רנו מגאן. הכריות אוויר במגאן פשוט הצילו אותי מפגיעות שהיו יכולות להרוג אותי. בטיחות זה העניין העיקרי כאן והאמינות שרנו רוצים להוסיף מה טוב.

  • 30.

    ללמוד מהיפנים זה מצויין

    רוני, 11/01/10 15:45

    היפנים באמת לא מתפשרים ופרפקציוניסטים בייצור. אם רנו אימצו את הגישה הזו הם על הדרך הנכונה. מכל מה שקראתי עד עכשיו הם מובילים בבטיחות ועכשיו התוספת של האמינות זה בדיוק מה שהם צריכים.

  • 29.

    בקשר לשירות

    דויד, 11/01/10 12:54

    בקשר לשירות במוסכי קרסו אני יכול להעיד שתמיד קיבלתי שירות אדיב והוגן בכל פנייה שהייתה לי. לי נראה שהאמינות לאוו דווקא מגיעה מכיוון השירות כמו מהתדמית של מכוניוךת רנו, אבל כפי שרשום בכתבה ברגע שמכוניות כמו הפלואנס יהיו אמינות הכל ישתנה.

  • 28.

    כך צריך לנהוג

    בוריס, 11/01/10 11:03

    הרבה חברות צריכות ללמוד מההתנהלות של רנו. להודות בבעיה ולהסביר בשקיפות מלאה מה הם עושים כדי לשנות ולמה שנבטח בהם. אני חייב להגיד שבתור מישהו שהתרחק מצרפתיות במשך שנים כעת רנו נראית לי אופציה מעניינת לרכב הבא שלי.

  • 27.

    רק קליאו

    הדר, 10/01/10 21:22

    לא מאכזבת אף פעם!

  • 26.

    צעד יפה

    תמיר, 10/01/10 21:09

    בסך הכל עובדים נכון ברנו טועים אבל מתקנים ומנסים להיות קשובים לצרכן,יפה!

  • 25.

    כדי שאקנה רנו שוב הם צריכים ממש ממש להציע לי משהו יוצא דופן. (ל''ת)

    אייל, 09/01/10 20:54

  • 24.

    יופי של מכונית

    עודד, 09/01/10 09:10

    לי ולאישתי יש רנו מגאן 1500 דיזל ידני כבר ארבע וחצי שנים. זה יופי של אוטו שלצערי היבואן אינו מביא יותר ולכן אני לא מוכן להחליף. היום אני מוכן להחליף רק באותו הדגם ומוכן לוותר על מכונית אחרת לשנים הבאות. אני עושה 1300 ק''מ למיכל כ 25-28 ק''מ ליטר וזה סתם באוטו דיזל ולא באוטו היברידי. אפס תקלות, שרות יקר אבל יוצא דופן בנתניה. רק כדי לאזן את הדברים שנכתבו כאן עד כה.

  • 23.

    רנו קליאו

    רנו, 08/01/10 23:37

    הכתבה מאוד אובייקטיבית ואשרי המאמין......

  • 22.

    אני אחד מאלה שרכש ב2002 מכונית מהם..סניק..

    מוטי, 08/01/10 22:31

    הרכב היה נוח ונעים לנסיעה כשנסע.. ביליתי יותר שעות במוסך מאשר בכל מקום אחר, המכונאים הכירו אותי והפכו לחבריי , כשנסעתי לאילת לנופש עם משפחתי העדפתי לשכור רכב ולהשאיר את הסניק בבית.
    אם החברה מודה בחוסר האמינות אז עליה לפצות את הלקוחות שבעצם הונתה בעת שמכרה להם רכב חדש מתוך מודעות לבעיות האמינות .
    הדרך היחידה שאפשרה לי להפטר מהסניק היתה טרייד אין תמורת מגאן ב2007 .

  • 21.

    המכונית הגרועה ביותר שהיתה לי אי פעם, אף רנו איננה שווה את מחירה. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 08/01/10 18:37

  • 20.

    my second saga with Carasso

    sam kleeblatt, 08/01/10 15:28

    later on in 1992 or 1993 i bought a Terrano in Nissan Garage in Haifa.
    i did not know that Nissan and Renault are in fact one company.
    well, this car was delivered to me one late afternoon. the next day i left home 0500 in the morning on my way to our factory in Maalot. i stopped at the post office in naharyia to take the post and when coming back to the car found a ditch of oil under it.
    having no other alternative, i drove to maalot and during the day went to a gasoline station to have a look at the problem.
    it soon was clear the in the rear differential box one welding was not complete and the oil was leaking there. probably the paint was holding it for sometime.....
    i called Carasso and asked them to come and pick up the car but they refused, they said i had to bring it to their garage. i also told them that in Maalot there is a expert for welding Shin Bet Nirosta and proposed they let him fix it. no they refused and fixed it themselves but i had to come 3 times to
    because it was still leaking

  • 19.

    my saga with Carasso Garage

    sam kleeblatt, 08/01/10 15:18

    in 1973 immediately after the kippur war i bought a brand new Renault 5 from Carasso in tel aviv.

    when i got it, i drove home 40 kilometers but did not reach home. i few kilometers before getting there, the car stopped.

    i checked the ignition and some other things and came to the conclusion that the gasoline did not arrive to the engine. when i tried to open the gasoline tank, i t was impossible to do it. i looked under the car and noticed that the tank was totally crushed.

    the car was towed to Carasso and the next day i got a phone call that the car is fixed and that i can take it.

    well, carasso simply drilled a hole in the gasoline tank cover and blew the tank up with compressed air.

    during 2-3 years in which i had this car, every time i made a left turn, gasoline was flying out of the tank cover.

    • my friedn, in 1973 you should have bought a soosita

      הגלשן, 08/01/10 20:53

      Now, that was an amazing car! You could always harness it to a horse if it run out of gas or if you needed some extra speed

  • 18.

    צריך לחכות 10 שנים ולהתרשם אם יש שיפור באמינות

    עד אז, עדיף יפני, 08/01/10 12:26

    בהנחה כי ניתן לקנות בערך את אותו רכב במחיר דומה, אך ללא תקלות - למה להמר על אמינות מפוקפקת?

    אם יציעו רכבים אירופאים במחצית מחירם של היפניות, אפשר יהיה לשקול את הסיכון, וגם לממן את התיקונים והמוניות כאשר הרכב נכנס למוסך.

    אגב, מניסיון, הנזק העיקרי מנסיעה במוניות למרחקים קצרים הוא דווקא ההמתנה להגעת המונית, שבדרך כלל קשה לחזות את מישכה, ולא העלות הכספית של הנסיעה. הבעיה מודגשת במיוחד בגשם או בחמסין.

    מי שרוצה רכב שאפשר לסמוך עליו, לא יהמר על מה שלא בטוח אם יניע וינוע (בכוחות עצמו) בפעם הבאה שנצטרך.

  • 17.

    קרלוס גוסן (ולא גוהן) (ל''ת)

    בינאדו, 08/01/10 11:54

  • 16.

    המכונית הגרועה שהיתה לי בחיי - רנו קליאו בי (ל''ת)

    הפרסומת אינה משנה עובדות, 08/01/10 10:42

  • 15.

    החברה הגרועה ביותר לייצור רכב.

    אמיר, 08/01/10 09:53

    לי היתה מגאן עם בעיות מחשב ברמה שאני לא הצלחתי להבין איך העיזו להוציא אותה מהמפעל בצורה כזאת.

  • 14.

    ''אחת משלוש המובילות''=מקום שלישי

    לא מקום ראשון, לא קונה., 08/01/10 09:47

    לא מקום ראשון, לא קונה.

  • 13.

    שתי החלפות של גיר תוך שנה!

    יגאלד, 08/01/10 08:55

    אתם צריכים להיכנס לספר השיאים של גינס או משהו.
    תודה לאל שיש טרייד אין! מחיר החירון של הקליאו היה 20,000 ש''ח והציאו לי תמורת הרכב בטרייד אין 12,000 ש''ח.
    לקחתי בלי לחשוב פעמיים!

    ועוד הבעל מגרש אומר לי שהיו לו בעבר 2 רכבי קליאו ובכולם הלך הגיר. אז הוא מוריד לי את מחיר הגיר, למרות שהחלפתי לפני 4 חודשים.

  • 12.

    ישנו כלל ברזל שעדיין תקף

    מיקי הנהג, 08/01/10 08:09

    אם זה נוח זה צרפתי
    אם זה חדשני זה איטלקי
    אם זה יקר זה גרמני
    אם זה גדול זה אמריקאי
    אם זה נוסע זה יפני

    • חחחחחחחחחח מיקי, תודה שהצחקת אותי, גדול (ל''ת)

      דודי, 09/01/10 16:14

  • 11.

    מר ואלוד אותי שכנעתה (ל''ת)

    לקנות יפני, 08/01/10 07:58

  • 10.

    וחשבו כי נפתרו הבעיות, זהו שהן רק התחילו (ל''ת)

    לקחו סלב שמגיין קריינית הזויה, 08/01/10 07:18

  • 9.

    בטח לא רואות מוסך

    אישימוטו, 08/01/10 07:14

    הן נתקעות בדרך למוסך וממנו...

  • 8.

    באירופה - רנו קליאו היא מספר 1 במכירות כבר כמה שנים כולל 2009. (ל''ת)

    חן אדון , 08/01/10 02:57

    • כי שם קונים גיר ידני (ל''ת)

      מישו, 08/01/10 11:06

  • 7.

    כל החבורה רנו פיגו סיטרואן

    משה ראשל''צ, 08/01/10 00:15

    הגיע הזמן להתעורר תעשו סקר אצל לקוחות
    ותחסכו המון כסף ואז תדעו דבר ראשון
    תחליפו את הגיר הדפוק של כולכם

  • 6.

    חבל על הכסף וחבל על הזמן. סוזוקי סוויפט זה הרכב הטוב ביותר על הכבישים (ל''ת)

    נהג בעל רכב ותיק., 07/01/10 22:19

  • 5.

    אחת הבעיות הבולטות של קרסו היא העלות הגבוהה מאוד של חלפים וטיפולים

    ארז, 07/01/10 22:18

    קרסו ''קורע'' את לקוחותיו בחלפים יקרים מאוד בעוד שבצרפת העלות נמוכה. דבר זה מביא את הטיפולים ברכבי רנו למחירים מרקיעי שחקים בהשוואה לכל רכב בשוק. טוב יעשה קרסו אם יוריד באופן משמעותי את עלות הטיפולים ברכבי רנו וניסאן.

  • 4.

    כמי שהיה בעלים של רנו סניק חדשה...

    אמיר, 07/01/10 22:14

    ושהמכונאי הראשי של המוסך המרכזי(!) המליץ לי למכור אותה לאחר שנה וחצי של שימוש (ועשרות תיקונים...) בטרם נאלץ להחליף גיר אוטומטי וכו' - לעולם, אבל לעולם לא ארכוש שוב רכב מיצרן זה...

    • מעולם לא נסעתי באוטובוס כל כך הרבה כמו בתקופה שהיתה לי קליאו... (ל''ת)

      נהג אחד, 08/01/10 04:09

  • 3.

    אני מחכה לרנו פלואנס החשמלית אוף ב2011 (ל''ת)

    גם, 07/01/10 21:34

  • 2.

    היא לא רואה מוסך מבחוץ, אבל מבפנים.... (ל''ת)

    יאיר, 07/01/10 21:30

  • 1.

    כל יומיים מטפטים לנו שהם אמינים

    אליאסי הפרסי, 07/01/10 19:39

    עכשיו האובייקטיבים של רנו טוענים שהתלונות ירדו ב60%, יפה.