• 33.

    יהי זכרך ברוך - נפטרת במפתיע ואני בוכה :( (ל''ת)

    ליאור רוגובסקי, 12/10/10 15:39

  • 32.

    אני רוצה את הכסף שלי בחזרה!

    רועי, 27/12/09 14:59

    אין גבול לחוצפה

  • 31.

    משטרת התנועה

    מרקו, 27/12/09 07:58

    משטרת התנועה צריכה לשנות את השם למשטרת מס נוסף. הדבר היחיד שמעניין אותה זה כסף... ליד החנות שלי מסתתרת נידת כל בקר ולפעמים יותר מנידת אחת בכדי לתפוס נהגים שבטעות חלפו ליד תמרור שמורה על כניסת אוטובוסים ומוניות עם 4 אנשים.וזה ברור שרוב הנהגים לא ראו את התמרור מכוון שמדובר בעשרות נהגים מדי יום. יותר פשוט לשנות את התמרור אין כניסה פרט לרכב ציבורי. אבל למה לשנות לא כדי לשחות תרנגולת שמתילה ביצי זהב.זה קורה כל יום בכיכר גולומב באשקלון.

  • 30.

    עכשיו אופניים חשמליים מוגבלים ל100 וואט, אבל...

    רץ עם שועלים, 27/12/09 07:42

    איך ימדדו את זה? יגייסו שוטרים בדרגת רב-מודד? והם יסתובבו בצמדים (אחד מודד מתח והשני מודד זרם)? ומי יכפיל?

    הרשויות (המחוקקת והמבצעת) מלאות בהדיוטות שאין להם מושג מה משמעות המילה ''למדוד''. התוצאה: חוקים ותקנות שאי אפשר לאכוף כי אין מערך מדידה מתאים.

    עד שיפתחו דור חדש של מכשירי מדידה (עם אינטיליגנציה מלאכותית שמבינה ''יאללה! סמוך! יהיה פסדר!'') אולי הכל שפיט, אבל שום דבר אינו מדיד.

    כבוד ללוין, שהצליח להסביר את זה לשופטיו.

  • 29.

    נצחון פירוס-בזכותו אלפי רוצחים בפוטנציה ייצאו זכאים (ל''ת)

    רועי, 26/12/09 23:42

  • 28.

    תודה רבה לגיל מלמד על הביקורת האמיצה, הנכונה והנוקבת

    עו''ד החרד לדמוקרטיה, 26/12/09 22:12

    וכמובן תודה לעמיקם לוין על מאבקו למען כולנו.

    בתי המשפט - והעליון בראשם - הפכו מזמן לחותמת גומי להסתרת חטאי הפקידות. יד רוחצת יד - אלה כמו אלה מנסרים את כספי הציבור. רק הנהגת השיטת משובעים, כמו בכל מדינה נאורה, תיקח ממסונוורי השררה האלה את הכוח להתעלל במשלמי המיסים, שממנים להם את הוולוו ואת הלשכות, במקום אוכל לילדים שלהם.

  • 27.

    יצא גבר גבר

    עדן, 26/12/09 22:03

    לא דון קישוט. גבר גבר.

  • 26.

    Int'l driving privillage laws that Israel signed and part of

    daga, 26/12/09 21:45

    are not respected by 50% of policeman (they do not andestand english or just bunch of dummies)

    And by Judges and courts

    To pay tht fine can cost 1000-3000 shekels to fight it can cost 20,000-40000 shekels
    not including all the time you need to spend to prove that the Police and the lower court are bunch of people which do not follow the laws and the agreements between countries

    • And I wish you would learn English before you reply..hehehehehe (ל''ת)

      ערן שמיע - גבעתיים, 27/12/09 04:16

  • 25.

    עמיקם לוין - מהירות מופרזת (ל''ת)

    כרם נבות, 26/12/09 21:44

  • 24.

    על פי תגובות אחדות של שוטרים הם אינם מסוגלים לכתוב עברית נכונה

    סתת, 26/12/09 20:06

    מכאן שאין לצפות מהם להבנת הנקרא.

  • 23.

    אנשים כמו לוין מפריעים למשטרה

    אלכס, 26/12/09 19:54

    במקום לתפוס רוצחים או להוריד עברינים
    מהכביש משטרה צריכה לבזבז אנרגיה במשפטי סרק ומדינה מבזבזת את הכסף אל המשפטים הארוכים.

    • לא. המשטרה מבזבזת זמן באכיפת מהירות במקום

      שי, 27/12/09 11:12

      עבירות תנועה שבאמת גורמות לתאונות דרכים.

  • 22.

    למה לא משתמשים בטכנולוגיה פשוטה יותר?!

    א.ק.ה., 26/12/09 19:05

    מרחק = מהירות X זמן
    חוק בסיסי. שמים שני תאים פוטואלקטריים בנקודה 0 משני צידי נתיב הנסיעה. במרחק קבוע משם שמים שוב שני תאים פוטואלקטריים משני צידי נתיב הנסיעה. מודדים את הזמן שעובר בעת נסיעת הרכב בין הנקודה הראשונה לנקודה השניה. הפעלת מונה זמן תהיה בעת חיתוך הקרן בתזוג התאים הראשון. הפסקת מניית הזמן תהיה בעת ניתוק הקרן בזוג התאים השני. אם הזמן שנמדד במעבר הרכב בין שני זוגות התאים קטן מזמן מוסכם, אזי מהירות הרכב גבוהה מהמהירות המותקת - המכשיר יתן הוראת צילום למצלמה ושלום על ישראל. יותר פשוט מזה אין.

    • תגובה למס.22

      כרם נבות, 26/12/09 21:51

      שלום א.ק.ה. הרעיון של אדיר, אלא שלא די לקבוע כי המהירות היתה גבוהה מן המהירות המוסכמת. צריך גם לקבוע מה המהירות. חוץ
      חוץ מזה, המתקן הזה יכול להתאעם למכונית אחת בודדת שנעה על הכביש. מה יקרה אם ינועו
      על הכביש יותר ממכונית אחת, בו זמנית ?
      מבחינת הרעיון - כל הכבוד לך.

      • השיטה שלי יותר טובה-אכיפת מהירות ממוצעת

        רועי הגלילי, 26/12/09 23:43

        מחלקים את הכבישים לקטעים,מצלמים את כל המכוניות,עושים OCR על המספרים

        בעזרת חישוב מתימטי פשוט ניתן לדעת מי עבר על ''המהירות הממוצעת'' בכל נקודה בקטע!!!

    • סטופר

      aaa, 26/12/09 23:32

      אתה מחזיר אותנן לשנות ה60 70 ה מ''צ היו מודדים מהירות רכב צבאי ע''י סטופר

    • תגובה ל 22

      אאא, 27/12/09 12:18

      רעיון מבורך. לפני 20 שנה פותח ב ''בית ספר גבוה לטכנולגיה - מכון לב'' מכשיר כזה, נדמה לי ששמו היה מרום או משהוא דומה לזה הוא נוסה מספר פעמים . אין לי מושג מה קורה איתו היום

  • 21.

    רק משבש לייזר ימנע מפגש עם רפי השכל בכחול.

    EXTRA-שמאל , 26/12/09 18:34

    הם לא מבינים שפה אחרת.

  • 20.

    עמיקם לוין - חזק ואמץ (ל''ת)

    קובי, 26/12/09 17:40

  • 19.

    אם במשטרת ישראל לא הבינו את מחדלם עד היום,אזי מדובר באמת בגוף נכשל אשר (ל''ת)

    העומדים בראשו אטומים וחסרי יכולת חשיבה ובצוע, 26/12/09 17:04

  • 18.

    אמינות השטרה

    פק ברוך, 26/12/09 14:01

    כבר זמן רב המשטרה שומרת על החוק של הציבור אבל לא על עצמה

  • 17.

    משטרת ישראל עוד לא למדה את מה שבחיל האויר שכחו מזמן

    טור, 26/12/09 13:33

    מה יהיה הסוף? מדינה כל כך מתוחכמת לא מצליחה להעמיד משטרה מקצועית. חבל חבל חבל

    • מדינה מתוחכמת

      עושה שלום, 26/12/09 22:00

      זאת ועוד. מדינה כל כך מתוחכמת זקוקה ל-13 שנה כדי לסיים משפט ? במשך תקופה כזו עשוי מורשע ברצח להשתחרר מן הכלא.

  • 16.

    המשטרה, המשרד לביטחון הפנים ומכון התקנים עבריינים

    עמיקם לוין, 26/12/09 13:15

    המשטרה, המשרד לביטחון הפנים ומכון התקנים הם עבריינים, אינם ממלאים אחר חוק חופש המידע והחוק לתיקון סדרי המינהל.
    נציגיהם הבכירים ביותר משקרים במצח נחושה בבתי המשפט ובוועדות הכנסת.
    הגורמים הבכירים ביותר במערכת כולל השר לביטחון הפנים, אינם משיבים לפניות האזרחים, מטעים בכוונה תחילה את מערכות המשפט, הכנסת והציבור.
    אף מכשיר אכיפת מהירות המשמש את המשטרה לא כויל מעולם, כמקובל בעולם הנאור.
    מכון התקנים אינו מוסמך לבדוק ולכייל את מכשירי אכיפת המהירות, אין תו תקן ואין שום אישור לכך שהמכשירים מכוילים.
    המערכת מנסה להכניס לפעולה מערך אוטמטי לייצור כסף, ללא כל קשר מקצועי בדוק למניעת תאונות.
    אין שום מחקר המוכיח היכן להציב מכשירי אכיפת מהירות על מנת למנוע תאונות, המניע העיקרי הוא סחיטת כספים מהציבור בכיסוי של מניעת תאונות.
    לכל האמור לעיל קיימים מסמכים ולכן אני מרשה לעצמי לומר ולפרסם זאת, אני מחכה בכליון עיניים לתביעה מצידם על לשון הרע, כדי שאוכל להוכיח זאת קבל עם ועדה.
    נא הרימו את הכפפה שקרנים ורמאים.

    • שאלה לעמיקם לוין

      איליה פוליצ'וק, 26/12/09 14:08

      האים תוכל לנקוב במס' ההמלצה של OIML לגבי הממל''ז? אני חיפשתי ולא מצאתי.

    • אל תלכלך

      א.ק.ה., 26/12/09 19:11

      עמיקם, מסכים איתך בצורך לכייל מכשור.
      אינני מסכים לטענותיך לגבי סחיטת כספים, או מערך לייצור כסף. שוטרי ישראל עושים עבודה נאמנה במטרה להציל חיי אדם. המהירות הורגת ולמרות טענתך שהמכשור לא כוייל, אם נהג נסע במהירות 100 במקום שמותר 50 אזי גם אם המכשיר טעה ב 10% והנהג נסע רק 90 עדיין הוא עבריין מסוכן - זו הסיבה שהשוטרים מודדים רק מעל המהירות מינימום ולא מקסימום.

      • ל - א.ק.ה שמעת את המונח במשטרתי''נסיעה במהירות שלא בהתאם לתנאי הדרך'' ?

        MICHEL , 27/12/09 09:19

        זהו מונח כאשר נגרמת תאונת דרכים והנהג נסע במהירות מותרת אך בכל זאת נגרמה תאונה.
        המשמעות היא כי גם אם נוסעים במהירות מותרת נגרמות תאונות.

    • עמיקם, יפה שהצלחת להסביר זאת לשופט! (ל''ת)

      רץ עם שועלים, 27/12/09 07:46

  • 15.

    איך יכול להיות שמהירות הנסיעה המקסימלית לא עלתה כשגם הכבישים

    עמנואל, 26/12/09 12:50

    וגם המכוניות השתנו?

    נוצר מצב בו מהירות הנסיעה הבין עירונית היא בלתי ריאלית לחלוטין. החוק הוא בדיחה, והקנסות הם מס מהירות ולא תורמים כלום לבטיחות.

    חוק שהציבור אינו יכול לעמוד בו ולא עומד בו מכרסם בשלטון החוק.

  • 14.

    כל הכבוד על הנחישות וההתמדה! (ל''ת)

    חזי, 26/12/09 12:46

  • 13.

    נו יופי!אז הוא בעד תאונות דרכים,מה גיבור בו??? (ל''ת)

    רן, 26/12/09 12:37

    • תתעדכן

      אחד שיודע, 26/12/09 13:49

      המהירות כגורם תאונות הוא פחות מ 5%.
      סטייה מהמסלול, שיכרות ונהיגה בשלילה הגורמים העיקררים (תבבר עם חברות הביטוח).
      מה לעשות, מהירות הכי קל למדוד.
      ברור שבגרמניה איפה שניתל לנסוע בלי הגבלה לא מבינים מזה כלום, הא, גאון של אמא?

      • חכמת אוילים

        יצחק, 26/12/09 15:33

        איני יודע אם מהירות אכן תורמת משמעותית לתאונות , אם כי זה מה שאומר השכל הישר.
        אבל אין בכלל ספק שאם כבר נגרמת תאונה הרי המהירות קטלנית ללא כל ספק .
        סע כחוק

    • תגיד אתה ליצן או משהו כזה? (ל''ת)

      קובי, 26/12/09 17:41

  • 12.

    אמינות

    simon, 26/12/09 12:35

    שלום לכולם
    לצערינו הרב לא רק משטרת ישראל אינה בין האמינות אלא כל הגופים הממשלתיים נגועים בסרטן השחיתות שפוגע בכל אזרח ישר
    המוגדר על ידי המדינה '' עושה צרות''
    לא ירחק היום ושלטון הרשע ישלוט במדינה לצערינו זה האמת עד כמה שקשה היא

    • לצערי אתה צודק (ל''ת)

      653, 26/12/09 15:01

    • כאשר לא רואים את האמת

      אליהו, 27/12/09 08:25

      ל-שמעון שלום רב כמה שאתה צודק,
      שאלה??
      האם משטרת ישראל (האנשים) וכל הגופים הממשלתיים (האנשים) יבאו אותם מפפואה סין או ניגריה?
      אני ואתה ואתם/ואתן הם המרכיבים של כל אלה.
      '' נגועים בסרטן השחיתות שפוגע בכל אזרח ישר'' אין אזרח ישר, אולי אלה שבפגיה אלה ישרים.
      '' לא ירחק היום ושלטון הרשע ישלוט במדינה לצערינו זה האמת עד כמה שקשה היא'',
      טעות הוא כבר שולט.

  • 11.

    משטרת חלם ( ישראל )

    דודי, 26/12/09 12:21

    אוי לנו אבל המציאות כואבת ידוע לכל שמשטרת ישראל לא מתפקדת לא רק בנושא תנועה מתעסקים בטפל ולא בעיקר כמו בסיפור הנל מה יותר פשוט היה לו כיילו את מכשירי הממלז הלו זה יותר זול מההתנצחות המשפטית שיצאו להלחם באזרח במקום לעמוד לצד האזרח וכמובן אנו משלמי המיסים שלמנו על המשפטים אני מקווה שבית המשפט יעמיד את המשטרה במקומה ויחייב את המשטרה לכייל את המכשירים ובנוסף לשלם את הוצאות המשפטים שלמרבה האירוניה יצאו מכיסנו בסופו של דבר משטרת חלם!!!!

  • 10.

    חבל שמתעסקים בעיקר בנושא המהירות במקום בדברים אחרים

    רועי, 26/12/09 12:20

    מהירות מכניסה כסף. מכמונות, אקדחי לייזר, עוד הרבה מצלמות שיתווספו ב-2010 אך הבריונות בכבישים חוגגת. שיציבו ניידות שיהיו איפה שצריך ויאכפו את העבירות שצריך ולא רק מהירות. חיתוך נתיבים, חיתוך שוליים, עקיפות במהירות וללא איתות, הולכי רגל שנכנסים לכביש כאילו אין מחר ואין רמזורים או מעברי חציה ועוד.

  • 9.

    מתעסקים בתפל במקום מיגור תאונות הדרכים !

    אזרח שומר חוק, 26/12/09 11:37

    משנת 2006 האיש מטרטר את המערכת המשפטית במקום שתתפנה לעסוק בתיקים כבדים יותר ולא תלך לעסקות טיעון עקב העומס על בתי המשפט לתעבורה .

    • תקרא היטב

      דרור, 26/12/09 12:03

      משנת 1996 !!!

    • צריך למגר את אילו שנוסעים מהר ולא אזרחים שנתפסים באקראי (ל''ת)

      גיא, 26/12/09 12:49

  • 8.

    חבל שבתי המשפט ''אוכלים'' את הבלופים של המשטרה! טרגדיה שלנו!

    נהג, 26/12/09 11:32

    האיש עבר בר-מצווה שביהמ''ש יבין שהמשטרה לא מכיילת מכשירים ואני מבקש להוסיף שכל משטרת התנועה זה מכשיר לשאיבת כסף ודוחות התנועה מזמן איבדו טעם עם גליון ההרשעות המהולל והתוצאות לצערנו על הכבישים - אסונות.
    המכשירים הללו של המשטרה הנם בלוף אחד גדול של האלקטרוניקה ורוב ענק מהנהגים נכנעים לבלוף ומשלמים כ''כפרה'' והבלוף נמשך ללא לאות.
    יישר כח עמירם אך חבל שהתרגזת כ''כ הרבה שנים.

  • 7.

    זו מדינה אוכלת יושביה בעידוד מערכת המשפט.

    פישלזון, 26/12/09 11:17

    יש להגיש תביעה יצוגית נגד המדינה בגין הכספים שהיא גוזלת מהאזרחים יתכן ובחינם.

  • 6.

    ישר כוח! (ל''ת)

    ובהצלחה - ולא, אני לא קורע את הכביש, בדיוק להפך, 26/12/09 11:13

  • 5.

    משטרע - משטרע - משטרע (ל''ת)

    ארז האדום, 26/12/09 11:05

    • יוווו...הצלחת לכתוב מילה מתוקי

      ., 26/12/09 12:44

      משטרע, כן, כן מתוקי...בוא נעשה לך טפיחה בגב ותעשה גרפצלה.

  • 4.

    יישר כוח

    עודד, 26/12/09 11:04

    המשטרה צריכה להבין שגם היא כפופה לחוק ולא מעל החוק !!!

  • 3.

    כרגיל אצל גיל - כתבה מצוינת

    עיתונאי כמו שצריך, 26/12/09 11:00

    תודה.

  • 2.

    דברים שכדאי לבקש מהשוטר ברגע שעצר אתכם על מהירות

    מיכאל, 26/12/09 10:56

    א. אישור בדיקת כיול המכשיר על ידי גוף מוסמך שמוודא כי המכשיר אכן מכוייל.
    ב. אישור כי הגוף הנ''ל אכן מוסמך ורשאי לבצע את הבדיקה הנ''ל.
    ג. אישור הסמכה של השוטר להשתמש במכשיר ולבצע את המדידה.
    ד. תיעוד הבדיקה היומית של המכשיר.
    ה. מספר סיריאלי של המכשיר כולל דגם ויצרן.

    • לדעתי מספיק לבקש מבשוטר אישור שהוא גמר יסודי (ל''ת)

      סאן שיין, 26/12/09 12:09

    • Dear Michael

      R. Wolfson, 26/12/09 12:56

      What is -''Siriali''

      • he ment serial/catalog number of the device (ל''ת)

        מיכה, 26/12/09 13:31

  • 1.

    הממל''ז כלי לא מדוייק בעליל:

    איציק, 26/12/09 10:47

    אם השוטר לא מכוון את המכשיר אל משטח אנכי ברכב - למשל:לוחית המספר, הקריאה תהיה שגויה. (לא ניכנס להסבר הפיזיקאלי, אבל זו עובדה). נעצרתי פעם על עבירת מהירות. לא התווכחתי עם השוטרים, שהופתעו ממני ונעשו חביבים ביותר. ''רוצה לראות כמה המכשיר מדייק?'' הם שאלו אותי. עניתי, כמובן, כן. הם כיוונו את הממל''ז אל חומת בטון סמוכה, באלכסון, וראה זה פלא! המכשיר הראה שהחומה נוסעת במהירות 20 קמ''ש...כששאלתי אותם, אם כן, למה אתם משתמשים במכשיר? התשובה שלהם הייתה כי זו הפקודה. כמובן שבמשפט הם הכחישו את זה מכל וכל.