• 84.

    למה לא קונים שכונות וערים ערביות????? (ל''ת)

    אבי, 20/12/09 14:51

    • שהחילוניים יקנו ערים ערביות ויגורו איתם בשלום של רבין (ל''ת)

      חוי, 21/12/09 15:54

  • 83.

    אם לא ישנו דרכם, כל מקום אליו יגיעו יהפוך למחנק מאוס, דל ומטונף (ל''ת)

    עפר, 19/12/09 20:18

  • 82.

    אני מבינה שמדובר בחרדים שאין להם בעיה עם

    סיגל, 19/12/09 11:00

    אורח חיים חילוני בשכונה. מכוניות בשבת, מוזיקה מהשכנים, נשים בחולצות קצרות בקיץ וכו'. הם בטח לא מתכוונים להידחף לנו לתחת ולצעוק ''תתחשבו בנו'', נכון? לא מתאים להם.

  • 81.

    דירה ברמלה

    סימי, 18/12/09 17:14

    מעונינת למכור את הדירה שלי ברמלה. למי לפנות? במחיר מציאה ממש.

    • עצה למכור את הדירה

      משה, 19/12/09 18:00

      תפרסמי באתרים החרדים
      יתד נאמן
      המודיע
      מרכז העיניינים
      יום ליום
      המחיר זול אבל כך תמכרי את הדירה
      או שתפרסמי מודעה במרכזים חרדים
      בבני ברק בלוחות מודעות

  • 80.

    רעיון מבורך (ל''ת)

    יוסי, 18/12/09 09:47

  • 79.

    הגיע הזמן - יהוד הגליל, עכו, נצרת ויפו וגם הנגב (ל''ת)

    דני, 18/12/09 08:58

  • 78.

    תרכשו בתים ביפו (ל''ת)

    נסים, 17/12/09 23:08

  • 77.

    כבר יותר משנתיים שהחרדים מירושלים פולשים....

    המודאג..(תושב 20 שנה), 17/12/09 21:24

    לשכונות במעלה אדומים יש להם כבר 3 מנדטים בעריה (הם רשמו הרבה חרדים מירושלים על 20 דירות שהם קנו לפני הבחירות לעריה) יש להם עיתון שמתחזה לעיתון רגיל עם מסרים חרדים סמויים( אין בנות וכו) הם מקימים חוגים לילדים נזקקים ושם שוטפים אותם עד שהם מתחרדים ועוזבים את הבית(גם לילדים קטנים הם מחלקים ממתקים כדי לפתות אותם ל''חוגים'') ראו הוזהרתם כך נראה הסרטן אצלנו בקרוב אצלכם...

  • 76.

    ישראל - המדינה הכי אנטישמית בעולם! וואו! (ל''ת)

    קובי ב''ש, 17/12/09 21:01

  • 75.

    אנחנו בקרוב נהפוך לזן נכחד !!

    פוחדת !!, 17/12/09 19:23

    איך עוצרים את האסון הנורא הזה?!

  • 74.

    האינטרסים של הדתיים חרדים ושסניקים+הערבים=סכנה למדינת ישראל הציונית (ל''ת)

    מי שלא מבין סתם טיפש., 17/12/09 17:46

  • 73.

    15 המנדטים של שינוי לא נעלמו

    שינוי, 17/12/09 16:58

    הם התפזרו זמנית בין המפלגות האחרות כי כעת יש לטפל בדברים דחופים יותר. אבל בל יטעו החרדים. מאות אלפי חילונים זועמים ימצאו יום אחד מנהיג כריזמטי כמו טומי לפיד וקיצוני יותר ממנו.
    ואז...אללה ירחמו על החרדים!

  • 72.

    התפשטות החרדים

    פבלו, 17/12/09 16:57

    פרסום הכתבה - טוב ויעיל לפקוח עין ולהיזהר מהתופעה המסוכנת!!!

  • 71.

    הלוואי שיהיו 100 מליון חרדים בישראל (ל''ת)

    הלוואי שיהיו 100 מליון חרדים בישראל, 17/12/09 15:33

  • 70.

    כן נכון או לא נכון, כנסו-

    רז, 17/12/09 15:18

    בנתיים החרדים (שנוהגים בד''כ להביא הרבה ילדים) הם אלו שמאזנים את כמות היהודים בישראל מבחינה דמוגרפית.
    ובמילים אחרות, הם אלו שימנעו מאיתנו בעיד להזרק לים. חד וחלק!

    • איך הם ימנעו מלהיזרק לים

      אלכס, 17/12/09 20:37

      אם הבטלנים האלה לא עושים צבא? אוי ואבוי לדמינה שצריכה להסתמך על דתיים קיצוניים.

      • אז כמה ילדים מתכוון פרזיט כמוך לעשות עבור המדינה ?? (ל''ת)

        ?!, 17/12/09 21:48

  • 69.

    אתה משלם מיסים מקצבת הנכות '' הנפשית ''שלך ?

    ביטוח לאומי, 17/12/09 14:27

    לידך אף אחד לא מעונין לגור

    • החרדים

      משה, 17/12/09 21:59

      החרדים ברובם עובדים
      ויש מיעוט שלומד בכולל
      הכללה גורפת על החרדים
      הינה שקר ודמגוגיה זולה

      • התכוונת עובדים בשחור ולא משלמים מס (ל''ת)

        שוקי ו, 04/01/10 01:17

  • 68.

    מצפה רמון-מחכים לחרדים

    איש הנגב, 17/12/09 14:23

    בואו למצפה רמון
    הדירות הזולות בארץ
    3 חדרים החל מ170 אלף ש''ח
    4 חדרים החל מ200 אלף ש''ח
    וזה המחיר הריאלי לא מחיר הזדמנות
    שכר דירה חודשי לדירה 3 חדרים החל מ600 ש''ח
    4 חדרים החל מאלף ש''ח
    די בלחיצה קטנה
    על חיפוש בגוגל
    תיווך-מצפה רמון
    או ביד 2
    קדימה כנסו תרכשו תהנו ותגיעו

    • למי שממילא לא עובד אין בעיה לגור שם (ל''ת)

      לא לעבוד אפשר בכל מקום, 17/12/09 19:16

      • הקמת כולל

        עקיבא, 17/12/09 22:01

        הקמת כולל לחרדים
        הגברים ילמדו בכולל
        הנשים יעבדו
        בב''ש או יסדרו להם
        עבודה בישוב מצפה רמון
        וכך תקום קהילה חרדית במצפה רמון

  • 67.

    there goes the neighborhood (ל''ת)

    איל, 17/12/09 14:21

  • 66.

    הסרטן החרדי מחפש לו גוף חדש לדגור בו, אם לא נכחיד את המחלה ניכחד אנו. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 17/12/09 14:12

    • טיפול כימותרפי- תרופות הדור החדש.

      EXTRA LARGE, 17/12/09 15:35

      מיני ,חולצות חושפות בטן ,מזמוזים של הדור הצעיר וכו.

  • 65.

    הצילו !!!!!

    תנחום, 17/12/09 13:58

    ובכן חילוניים יקרים, מישהו עומד להזיז אתכם מהכורסא והאדישות שלכם.
    במקום טלויזיה ושלט יהיה לכם בית כנסת ונשים רעולות, משמרת צניעות , וגנים חינם לקטנים, איזה כיף.
    כדאי לכם למכור את המכונית, כי לא תוכלו לנסוע בשבת לגליל, לא תוכלו לעשטת מנגל בחצר לחברים, מגיע לכם אדישים יקרים שלי, הנה הם באים. המון שחור משחור, גדול יותר מגו'קים שאי אפשר להפטר מהם, מגיע לכם.

  • 64.

    למה הידיעה הזו נמצאת במדור יהדות? (ל''ת)

    האם כשחילוני קונה בית זה לא יהדות?, 17/12/09 13:49

  • 63.

    מה בלעדי פה - קראתי על זה לפני שבוע !! בשבועון ''משפחה'' (ל''ת)

    בנצי, 17/12/09 13:35

  • 62.

    לא מאמינים בממסד - אבל 7% בשנה יותר כסף זה כן ? (ל''ת)

    די לשוד - לא על חשבוני!, 17/12/09 13:08

    • זה יוצא עוד שתיים וחצי שקל

      esther170 , 17/12/09 13:32

      תרגע

    • אסתר, אסתר, שניים, ולא שתיים.

      מרדכי, 17/12/09 16:31

      שקל זה בזכר.
      מעניין איפה למדת לשון. האם בחינוך החרדי מלמדים לדבר נכון? האם מלמדים את הנשים איך לדבר עברית נכונה?

  • 61.

    מעניין ממש מעניין ש...

    סן בנדטו, 17/12/09 13:06

    כל המתרעמים למינהם שוכחים שקשה קצת או שיש מישהו חולה מחפשים את הרב החרדי ..

    דבר נוסף, החרדים בכללותם לא שונאי ישראל כמו שישנם חלק לא קטן של יהודים חילונים שונאי ישראל . לכן בא נשנא את מי שצריך לשנא ולא את עצמנו.

  • 60.

    בגלל החרדים מחירי הדירות יעלו ! (ל''ת)

    אבנר, 17/12/09 13:04

  • 59.

    אולי סוף סוף יתערו בחברה

    אלון, 17/12/09 13:02

    אני אמשיך את אורח חיי החילוני. אולי ילד חרדי אחד יצא מהחושך הדתי לאור החילוני.

  • 58.

    חינכתי את ילדי לקבל את האחר והשונה

    ליברלי, 17/12/09 13:00

    אני לא מקבל לחלוטין את דעת האחר אך אלחם שיוכל להשמיע אותם.

    • גם אני מקבל את האחר בתנאי שיתלבש כמוני ויתנהג כמוני

      חרדי, 17/12/09 16:02

      ואם לאו - אלחם בו כדי שיעזוב לעיר אחרת

  • 57.

    כאילו שהם לא קונים את זה בכסף מלא?

    esther170 , 17/12/09 12:57

    זכותם לקנות איפה שבא להם כמו כל אזרח במדינת ישראל - כל עוד הם משלמים. והם משלמים הון תועפות אז איך על מה מתלוננים?

    • לחילוני אין זכות לקנות בכל מקום

      סימונה, 17/12/09 13:52

      למה שלחרדים תהיה זכות לקנות בכל מקום בעוד שלחילוניים יש ערים שלמות ושכונות הסגורות בפניהם כגון שכונות בפתח תקוה שבלי בושה מפרסמות שהן מיועדות לציבור הדתי בלבד!

      • מאיפה המצאת את זה? אין דבר כזה

        פנדה , 17/12/09 15:28

        יש אולי ישובים קהילתיים שסגורים בפני דתיים/חילונים/אוכלי בשר או סתם כאלה שהועדה דחתה, אבל אין דבר כזה עיר שלא מקבלת מישהו על בסיס אתני או דתי. אם מישהו מסרב למכור לך את ביתו זה כבר סיפור אחר, אבל זה זכותו כפי שזכותך לא למכור לחרדי (ואגב, מי מוכר לחרדים האלה אם לא חילונים?)

        • מה אתה מבלבל את המוח? נראה אותך קונה דירה במאה שערים (ל''ת)

          ר' וולעוועלע זאבי, 17/12/09 17:00

    • הם קונים בכסף מלא שהם בוזזים ממני (ל''ת)

      חילוני, 17/12/09 16:05

      • זמנים טובים מחכים לנו - חזרנו לשנוא את היהודי

        יהודיה, 17/12/09 17:26

        לחילוני החמוד, צא ולמד מיהו היהודי החרדי ואל תכניס את כולם לאותו סל. אחי אחיותי, וחבריהם,אנשים דתיים חרדים, שעובדים ומשלמים מיסים כמוך וכמוני ואולי אפילו יותר. שירתו בצבא וימשיכו לשרת. יש להם זכות לגור בכל מקום בארץ ישראל מבלי ש''חכם'' כמוך יאשים אותם בביזה.
        די לשנאת היהודי!

  • 56.

    הבעיה היא שהם קונים בעזרת כספי המיסים שלנו (ל''ת)

    לקצץ בקצבאות שלהם, 17/12/09 12:48

  • 55.

    מפחיד! (ל''ת)

    מה יהיה עלינו., 17/12/09 12:46

  • 54.

    הנה, כל האנטישמיים יוצאים מהחורים שלהם...

    אריה הגבר, 17/12/09 12:41

    כשיש כתבה על זה שרוצים לבנות ערים בשביל החרדים, אתם צועקים: ''מה פתאום שיבנו ערים רק בשבילם!'',
    וכשיש כתבה על זה שבגלל שאין להם מקום לגור הם צריכים לקנות בתים בערים חילוניות, אתם צועקים ''הם משתלטים לנו על המדינה!''.
    אכן מכונת התעמולה האנטישמית חי ובועטת במלוא תפארתה בארץ ישראל...

    • לשנוא חרדים זו לא אנטישמיות

      יד הנפץ, 17/12/09 16:04

      מכסימום זה לשנוא מגדר מסוים ועדיין אנחנו מעתיקים מכם. ההבדל הוא שאתם עשיתם את זה בגלוי 61 שנים ואנחנו התביישנו. עכשיו כבר לא!

  • 53.

    מגדל העמק מתחרדת

    אביב, 17/12/09 12:34

    כבר שנה שחרדים משתלתים על שכונות במגדל העמק קונים דירות ופותחים בתי כנסת בכל חור

  • 52.

    להגביל את הילודה כמו בסין (ל''ת)

    בוני, 17/12/09 12:32

  • 51.

    יפה להם. חבל שאף אחד לא דואג ככה לזוגות חילוניים (ל''ת)

    עין לציון, 17/12/09 12:12

  • 50.

    זה מתפשט. אם לא נתעורר ונתאחד נקום יום אחד ויישאר רק לעזוב את הארץ או

    חילוני מודאג, 17/12/09 12:05

    להתחיל ללבוש קפוטה.

  • 49.

    מצחיק ! אזורים בעלי חתך סוציו-אקונומי נמוך כמו גבעתיים ! ! !

    אני, 17/12/09 12:03

    תמצאו גם לי דירה ב-250 עד 600 אלף ש''ח בגיבעתיים ואני קונה עכשיו 2.
    מה זה השטויות האלה????

  • 48.

    שיגורו איפה שהם רוצים,הבעיה שהם רוצים לכפות את אורח חייהם על אחרים

    אזרחית חילונית, 17/12/09 11:46

    אין לי בעיה שיהיה לי שכן חרדי, בתנאי שלא יגיד לי לא לנסוע בשבת או לא להדליק אור/רדיו בשבת

  • 47.

    ההתרבות החרדית היא הפתרון היחידי לסכנה הדמוגרפית!!! (ל''ת)

    משה, 17/12/09 11:37

    • ההתרבות החרדית היא הסכנה הדמוגרפית (ל''ת)

      חרדים גרועים ממוסלמים, 17/12/09 11:53

  • 46.

    החרדים משתלטים לנו על המדינה

    ממש פחד, 17/12/09 11:36

    בדיוק מה שקורה מבחינה דמוגרפית
    כאשר פלח אוכלוסייה אחד מתרבה מיתר שאר האוכלוסייה.
    אם הם היו מאמינים במשפט חייה ותן לחיות
    זה היה בסדר, אבל הם לא.
    ככה שזה ממש מפחיד, לא מתאים לי שיגורו לידי
    ויגידו לי איך להתנהג

    • תאכל את הלב בשקט,אם לא אתה אז

      אורן, 17/12/09 12:11

      הילדים שלך יגדלו ב-90% להיות חרדים :-).
      וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ.
      הציבור שיחלוני הוא לא ציבור,אין גיבוש,אין אחווה ואין דרך משותפת ולכן סופו להידחק הצידה.

      • והילדים יפרנסו את הטפילים עד שכל העסק יתמוטט (ל''ת)

        חרד מעוד.., 17/12/09 13:09

  • 45.

    ניתן לבטל חוזים כאלה בגלל חוסר תום לב בניהול מו''מ

    דני, 17/12/09 11:30

    הכתבה ממש מדברת על העסקנים החרדים כמי שלאורה מנהלים מו''מ בחוסר תום לב, עובדה שיכולה לכאורה להיות עילה לביטול החוזה.

    • שטות מוחלטת. ולמה למוכר לבטל את החוזה?! (ל''ת)

      אחד שלא מבין, 17/12/09 12:34

      • המוכר צריך לבטל את החוזה כי קבוצת פאנאטים עבדו עליו

        מקווה יום אחד שהחילונים ימנעו השתלטות חרדים, 17/12/09 18:10

        המוכר צריך לבטל כי יש לו מצפון לאחיו החילוניים!די להשתלטות החרדית!

  • 44.

    ולאן יעברו החילונים מאותן שכונות?

    עמית, 17/12/09 11:21

    יש לי הצעה: שהחרדים יקנו דירות באותם מקומות ויעזבו אותנו בשקט!

  • 43.

    גבעתיים

    עירן, 17/12/09 11:19

    בגבעתיים 3 חדרים על הכביש קומה 3 ללא חניה ומעלית לא תמצא בפחות מ 160000 דולר.

    דירה בגבעתיים בטווח בין 41000-141000 דולר בגבעתיים קיימת רק באגדות.

    • אתה טועה

      חשבון פשוט, 17/12/09 15:48

      אצל החרדים דירה זה מה שאתה מגדיר כחדר. דירה שלושה חדרים מבחינתם זה שלוש דירות עם מטבח ושרותים משותפים ולכן 160000 לחלק ל3 זה בערך מה שמצוין בכתבה.
      :-)

  • 42.

    תמשיכו לישון, ועוד 10 שנים תיגמר לנו המדינה

    מתן, 17/12/09 11:14

    תפסיקו לתקצב אותם!!!!!!!

    • אתה תמים אם אתה חושב שהילודה קשורה לתקציב (ל''ת)

      מפוכח, 17/12/09 11:45

    • מתן, פרט בבקשה.

      רועי, 17/12/09 12:06

      בתור אחד שמתעניין, אתה יכול בבקשה לפרט באילו תקציבים מדובר ?
      אני דוקא שוקל לאחרונה להפוך לחרדי בגלל המאניה תקציבים האלו.
      נ.ב. קצבת ילדים בסך 150 ש''ח לילד לא הגיוני שתחושב מהסיבה הפשוטה שלגדל ילד עולה מעט יותר.
      פרט לי וליתר הגולשים בבקשה מותק, תודה.

      • אוהד, מה פתאום שינית ניק? חשבת שלא נגלה שאתה שקרן? (ל''ת)

        חושף שקרני אינטרנט, 17/12/09 16:07

  • 41.

    מעניין למה רוטשילד נפצע קשה?

    יוסי, 17/12/09 11:04

    האם זה עונש מבורא עולם? האם זה סימן מלמעלה לא להתחיל עם חילונים?
    מוזר !!!
    אם חילוני היה נפצע אלו היו התגובות מן הסתם של כל ה''דפוקים'' הדתיים

  • 40.

    מדוע לא בטייבה ובקלנסואה? אהרון ברק מאשר לכם בפס''ד קעדן (ל''ת)

    רונית, 17/12/09 11:01

  • 39.

    נצרת עלית .ירוחם.ערד.כרמיאל.עכו.רמלה ולוד מחכות לכם!!!

    ליאור, 17/12/09 10:57

    בהצלחה

    • גם אופקים ונתיבות (ל''ת)

      באבא בובה, 17/12/09 16:08

  • 38.

    מאיפה הכסף? הבטלנים האלה מתרבים כמו שפנים...כנראה שאני הפראייר שמשלם.. (ל''ת)

    חילונ פראייר שעובד קשה כדי לממן להם דירות..., 17/12/09 10:50

    • אולי תציע עבורם גם פתרון סופי?

      יהודה, 17/12/09 11:20

      נכון ''חילוני פרייר'' החיים קשים במקום האנטישמיות שלך מסתירה כנראה את כשלונך בחיים- אתה לא המצאת את זה, לפני 70 שנה דבורים כמו שלך עלו לעמנו ברצח במיליון וחצי ילדים.

    • אתה כנראה לא רק פראייר אלא גם לא שפוי

      שפויה, 17/12/09 12:01

      איך ההתרבות החרדית ויכולת התשלום שלהם קשורה אליך?
      פסיכיאטר יעזור?!

  • 37.

    בואו נבנה סביבם גדרות. גטו בני-ברק וכו'.... (ל''ת)

    נשמע מוכר?, 17/12/09 10:38

    • נשמע רעיון לא רע בכלל.שיחיו רק בין עצמם. (ל''ת)

      דעה, 17/12/09 18:17

  • 36.

    סרטן כבר אמרנו?

    אלון, 17/12/09 10:34

    בסרטן צריך להילחם בכל הכח

  • 35.

    זה נראה שהם נמצאים במלחמה- כנגד מי??? (ל''ת)

    סתם, 17/12/09 10:27

    • קרא את הטוקבקים למטה, ותבין... (ל''ת)

      יענקל'ה, 17/12/09 10:31

  • 34.

    אם לא היו מקפאים את הבנייה בביתר ובמודיעין עילית

    לא הייתה להם מצוקת דיור, 17/12/09 10:25

    מדינת חלם,
    קודם מקפיאים את הבנייה ביו''ש ואז מתפוצצים כשהם קונים דירות בשכונות חילוניות.

    אין גבול לטימטום . . . .

    • תגובה מומלצת. גם הם צריכים קורת גג -ויש להם זכות לכך. (ל''ת)

      די עם שנאת הדתיים החשוכה הזו!, 17/12/09 11:34

    • אין הקפאת בניה באופקים ונתיבות ויש דירות ריקות ושטחים למכביר (ל''ת)

      באבא בובה, 17/12/09 16:10

  • 33.

    לכל זוללי החרדים

    יהודית, 17/12/09 10:24

    שמנכסים את המדינה והארץ לעצמם, תלמדו קצת הסטוריה. החרדים היו בארץ לפני שאתם הגעתם. את חדרה, גדרה, ירושלים, טבריה, מזכרת בתיה, פתח תקוה ועוד ערים רבות בנו החרדים, ובשהחילוניים באו הם שינו את צביון המקום בברוטליות, אז עכשיו הגלגל מתהפך וחוזר למה שהיה בעבר. מה קרה? כבדו זאת, ואל תהיו אנטישמיים ממש כמו הגויים שהעלילו על היהודים. רק שכחתם לציין שהחרדים אופים את המצות עם הדם שלכם ושל הגויים....

    • למדנו וזה לא מעניין אותנו

      זולל חרדים, 17/12/09 11:15

      גם לא מעניין אותנו שכתוב ההיסטוריה כמו שכתבת.
      נקבל את פניכם ב-''ברוכים הבאים'' אבל במקלות ואבנים. וותק או לא וותק, התקרבנות או לא התקרבנות, אתם לא רצויים במחוזותינו ואנחנו לא חייבים אפילו לנמק לכם מדוע.

      • אף אחד

        יהודית, 17/12/09 13:33

        אף אחד לא מבקש מכם רשות היכן לחיות, גם לא החרדים (שאגב אני לא אחת מהם) ואם תקבלו במקלות ובאבנים, הם גם יודעים להחזיר, אבל אז תתחילו להתבכיין שהחרדים מרביצים.
        המפעל הציוני כפי שהוא היום, בריחה מכל ערך ומכל מוסר הינו פרי הבאושים של תחילת הציונות של פורקי העול שחיפשו להקים מקום עם חברה חדשה סוציאליסטית ובמקרה מצאו אותה בא''י אז עופו מפה ותנו לנו היהודים לחיות בשקט..

        • את לא חרדית? פחחח...

          אני לא חרדית, 17/12/09 16:13

          נכון, את גם לא אישה. את עוד אחד מכמה טוקבקיסטים דתיים שמציפים את אנרג'י, כותבים אלפי טוקבקים בשינוי כינוי וחושבים שהם עובדים על מישהו

          אתה חרדי באבו אבוה חרדי!

          • תגיב ליהודית לעניין, ילד! (ל''ת)

            קובי ב''ש, 17/12/09 20:57

      • האם זולל החרדים הוא במקרה אחמד או יוסוף? (ל''ת)

        שאלה, 17/12/09 21:27

    • החלוצים היו אנשים עובדים

      קצת עובדות אמיתיותץ, 17/12/09 12:03

      אכן, העליה הראשונה כללה אנשים דתיים, אבל הם עבדו ולא חיו על חשבון רוב חילוני שמקיים אותם. חלקם אכן חיו על חשבון הברון והעליות הבאות, החילוניות, הצילו את המפעל הציוני

      • מי חי מכספי הברון

        יהודית, 17/12/09 13:18

        מי חי מכספי הברון? לא החלוצים הציוניים?

      • אף אחד

        יהודית, 17/12/09 13:23

        אף אחד לא מבקש מכם רשות לגור בכל מקום שהוא, החרדים (שאגב אני לא חלק מהם) לא צריכים לבקש את רשותכם, אתם לא בעלי הבית של הארץ הזו, אתם הפולשים, הציונות כפךי שנראית היום הינה פרי הבאושים של הציונות החילונית שהוקמה על בסיס של שחיתות וחוסר מוסר, ורק רצתה להקים חברה סוציאליסיטת ובמקרה מצאה את ארץ ישראל, אז עופו מפה לכל מקום שתרצו, אפילו למדינות ערב אותם את אוהבים יותר מאשר את החרדים.

      • מי חי מכספי הברון

        רחל, 17/12/09 13:27

        מי חי על כספי הברון אם לא החלוצים? במה הם הצילו את הציונות? בכך שהם הרביצו לחקלאי העליה הראשונה שלא רצו להעסיק את חברי ההסתדרות? בכך שהם נתקו את כל הקיים פה מהיהדות ומהעבר? בכך שהם הקימו חברה מפלה שמבקשת רק כוח עבודה זול?ולא מוכנה לקבל את מי שלא בדעתם?

        • פעם אתה אוהד, פעם יהודית פעם רחל...

          לחרדי המגיב, 17/12/09 16:21

          ככה זה כשחיים כמו טפילים. יש זמן להציף את האינטרנט בטוקבקים שקריים

  • 32.

    מה אתם חושבים שבין לילה אפשר לקנות 1000 יחידות דיור??

    חרדי אחד, 17/12/09 10:19

    חשבתי שאתם עיתון שכותב לאנשים אינטלגנטים??

  • 31.

    היוצאים לשאלה הם העתודה להחלפת בעלי הדרכונים הכפולים (ל''ת)

    שיברחו מכאן בקרוב, 17/12/09 10:17

  • 30.

    יופי אני אוהב חרדים - הם מתפללים בשבילי וחוסכים לי זמן ... (ל''ת)

    כל הכבוד בואו בהמוניכם, 17/12/09 10:13

  • 29.

    בלעדי - ניאו-נאצים מריצים את העתונות בישראל! (ל''ת)

    tel aviv, 17/12/09 10:13

  • 28.

    בדיסקרטיות שאין כזאת פועלים היהודים כבר חודשים באיתור ילדי נוצרים

    טל, 17/12/09 10:11

    להכנת מצות בפסח והם מתמקדים בחיפוש ילדי העיר הגדולתה.
    מה זאת הכתבה הזאת כשמתארגנת קבוצת רכישה על פרויקט נדל''ן יקר שמשקף אנשים מרקע סוציו-אקונומי, חברתי, תרבותי בקיצור סוציולוגי שונה לא מתארים אותם כזר, אבל החרדים להם אין זכויות.
    אם היו קבוצות רכישה של ערבים מסתובבים כך גם אז הייתם מתארים זאת במניפולציית שינאה או פחד?

  • 27.

    המוסלמים באירופה ארה''ב ובעצם איפה לא, והדוסים השחורים בקרב ישובינו!!!

    חזאי הטמטום הישראלי , 17/12/09 10:09

    יש לגלות לחשוף ולנסות לעצור מזימה זו.
    אם אכן יש ממש בידיעה זו, הרי שזו עלולה להיות שירת הברבור למה שאנו מכירים כסביבה תרבותית וחברתית. מהלך שחור כזה עלול להפוך את ערינו לזירת קרבות בינינו לבין כוחות השחור והניוול החרדיים החיים ביקום סהרורי משל עצמם (בינתיים).

    ברמת-אביב כבר נעשו מספר נסיונות לא נעימים להשתלטות חרדית על האזור.

    כדי לתת את הדעת כיצד לסכל מהלך נתעב זה בטרם יהפוך לפילוג גורף ולקרבות רחוב, והם אינם נרתעים מכך - זריקת אבנים על מכוניות בשבת בירושלים, משמרות הצניעות, פחי אשפה בוערים, חסימת חופש תנועה לחלקים מתרחבים בתוך ערינו וכיו''ב

  • 26.

    כל כך הרבה דעות קדומות!!!

    גם לא חרדי, 17/12/09 10:09

    התגובות פה עמוסות בדעות קדומות.
    רוב החרדים אינם אנטי ציונים ורובם עובדים לפרנסתם.
    יש להם סדר עדיפויות שונה -
    לא מחזיקים רכב פרטי, מעבירים ביניהם ציוד ובגדים, מלינים כמה ילדים באותו חדר (רחמנא לצלן) חיים עם הרבה עזרה הדדית ובכלל חיים ברמת חיים שבעניננו נחשבת ''נמוכה'' (סדר עדיפויות, כבר אמרתי?).
    ולא, קצבת ילדים היא לא הון כסף.
    משפחה גדולה היא עניין של השקפת עולם.
    מי שלא חפץ בכך, לא יוליד ילד בשביל מאה ומשהו ש''ח לחודש...
    די להתלהמות.

    • נכון יש לנו דעות קדומות שאנחנו לא רוצים להיפרד מהן

      זורק אבנים, 17/12/09 11:20

      זוהי המסורת שלנו ואנחנו מאד גאים בה. ביחוד במסורת שאומרת שמי שכותב על עצמו ''גם לא חרדי'' הוא (עלאק) לא חרדי ומאמין דגול בדיבר התשיעי.
      כמו שאנחנו לא יכולים לקנות דירה במאה שערים כי ישברו לנו עצמות, אתם לא תקנו דירות אצלנו. מצד שני, אם תחזרו בשאלה...

      • הפוסל, במומו פוסל (ל''ת)

        בכל זאת, לא חרדי!, 17/12/09 11:37

      • אתה מבלבל בין ''חרדים'' ובין ''העדה החרדית''.

        זה בכלל לא אותו הדבר, 17/12/09 11:47

        התגובה שלך נובעת מבורות ומצפיה בחדשות.
        ההגדרה ''חרדים'' כוללת ציבור גדול ונורמטיבי שרובו עובד במידה זו או אחרת, חי חיים מאוד צנועים ואיננו אנטי-ציוני.
        הם גרים באיזורים רבים ובערים בארץ וחיים את חייהם בשקט.
        (מתי לאחרונה שמעת על עימותים דתיים-חילוניים בחיפה לדוגמא?)
        מאה שערים היא איזור שבו גר פלג מאוד קיצוני שנקרא ''העדה החרדית'' המתייחדת בהתנגדותה החריפה לציונות ושיש לה מערכות קהילתיות נפרדות.
        ואל תגזור מהם מסקנות על כלל הצבור החרדי.

        • שקרן

          קשקוש חרדי, 17/12/09 16:16

          מדהים עד כמה אתה חושב שאם תשקר תצליח לרמות אותנו. בכל מקום בו אתם מיעוט אתם יושבים בשקט כדי שלא יכנסו בכם. בכל מקום בו הפכתם לרוב - התחלתם להוציא את הנשמה לחילונים בסביבה.
          יש בת''א רחוב מלא חרדים, רח' מז''אה. כל מי שמכיר את החרדים יושב עם סטופר ביד ומחכה להתפרצות שבוא תבוא. מי שיכול ברח משם.

    • הריבוי המופרז של החרדים יוצר עוני מחפיר

      המצב על סף פיצוץ, 17/12/09 11:21

      כל עוד המדינה מסוגלת לספק את צרכיהם בעזרת מניפולציות פוליטיות וע''י הכבדה על האזרח העובד ומשלם המסים, אפשר להמשיך בחגיגה. אבל לא לאורך זמן. מתישהו העוני והבורות יביאו את החברה החרדית והישראלית בכלל לכדי פיצוץ. זה לא ייגמר טוב.

    • ממליצה על תגובה זו (ל''ת)

      לא לעדרי תקשורת חסרי בינה., 17/12/09 11:41

  • 25.

    אתם לא רוצים אותם ביו''ש, לא בנגב, לא בגליל, לא במרכז, שיחיו במאדים?!

    ניר, 17/12/09 10:06

    ישראל נכון להיום היא המדינה הכי אנטישמית בעולם.

    • אם החרדים יבואו למאדים- יושבי החלל יברחו לכדור הארץ!!!! (ל''ת)

      תהיו בטוחים!, 17/12/09 20:19

  • 24.

    הגם חנקתם וגם התלוננתם?

    ohad_sh , 17/12/09 09:55

    בשל החלטת הממשלה להקפיא את כל הבנייה בהתנחלויות, בהן בין היתר יישובים חרדיים מובהקים כגון ביתר, מודיעין עלית ועוד, ובעקבות ההחלטה לצמצם את גודלה של העיר החרדית בואדי ערה, לא נשאר לחרדים ברירה.

    אתם גם חונקים אותנו וגם בוכים שאנחנו ''משתלטים'' על שכונות חילוניות, כאילו שיש לנו ברירה!

  • 23.

    שמעתי שהם מכינים מצות מדם של ילדים חילונים (ל''ת)

    אלתה, 17/12/09 09:54

  • 22.

    למה לא ליישב את דימונה או ירוחם או עוד ישובים בדרום? (ל''ת)

    אליקבליקבום , 17/12/09 09:47

    • למה לא ירוחם

      ירוחם, 17/12/09 13:38

      האם אתה יודע כי יש כבר אוכלוסיה חרדית בירוחם אז לפני שאתה כותב דבר תברר

      • אז מה הבעיה שלך-לא הבנתי!! (ל''ת)

        אליקבליקבום , 17/12/09 17:28

  • 21.

    סתם יחסי ציבור

    לא מאמין, 17/12/09 09:46

    כותרות של יחצנים חרדים שמנסי לעשות מניפולציות, כדי לזכות בשטחים מן המדינה

  • 20.

    צודקים - ישראל הכי צפופה בעולם. הפיתרון - לבנות בשטחים (ל''ת)

    רק יהודה ושומרון יצילו אותנו, 17/12/09 09:38

  • 19.

    החרדים הם הבעיה שלכם?!!

    לא חרדי אבל חרד, 17/12/09 09:34

    הכתבה מדברת על שכונות חלשות, לא על שכונות יוקרה.
    וכי מהן החלופות שלהם?!
    החרדים הם הסיבה העיקרית לכך ששכונת הדר בחיפה היא עדיין שכונה יהודית,
    כרמיאל הופכת בהדרגה לעיר ערבית, ויהודים חרדים הם הבעיה שלכם?!

    • ממתי גבעתיים זולה איפה אפשר למצוא דירות ב- 200-650 אלף

      אשרק אל אווסה, 17/12/09 11:15

      ש''ח. אתם כנראה קצת מסטולים

  • 18.

    צריך להוריד את קצבאות הילדים (ל''ת)

    איר, 17/12/09 09:29

  • 17.

    ככה מתפשט הסרטן (ל''ת)

    אריק, 17/12/09 09:26

  • 16.

    אים היו בונים להם ביו''ש לא הייתה מצוקה

    תושב מודיעין עילית, 17/12/09 09:24

    מדינה מטומטמת!

    קודם מקפיאים את הבנייה ביהודה ושומרון (כולל מודיעין עילית, ביתר עילית, עמנואל..)
    ואחר כך מתלוננים שהם משתלטים על הערים במרכז הארץ...

    עוד 2 ערים חרדיות חדשות ביו''ש והיו פותרים לגמרי את מצוקת הדיור של המגזר. אבל למה לחשוב קדימה?!

    חלם, כבר אמרנו?!

    • אתה רוצה לספח שני מיליון פלסטינאים למדינה ולהשמיד אותה?

      אין שכל - אין דאגות, 17/12/09 10:06

      אין שטחים יותר. נגמר

  • 15.

    שיחקו אותה (ל''ת)

    תכלס, 17/12/09 09:22

  • 14.

    הלוואי עלינו התארגנות קבוצתית שכזאת

    מיכל, 17/12/09 09:21

    גם בעניין חרם צרכנים. יש המון יתרונות לתרבות האינדיבידואליסטית אבל החסרון הוא שאין לנו כוח משותף.

  • 13.

    הסרטן הדתי חרדי יחד עם האויב הערבי יביאו לחיסול המדינה היהודית (ל''ת)

    מי שלא רואה ומבין את התהליכים פשוט נרדם בשמירה!!, 17/12/09 09:20

    • מסכים לחלוטין (ל''ת)

      אין ציביון ממלכתי, 17/12/09 11:56

  • 12.

    להלה

    לו, 17/12/09 09:14

    שלא נדע מצרות!!!!!!!!!

  • 11.

    זה בסדר כל עוד הם לא משנים צביון של השכונה והעיר

    !!!, 17/12/09 09:13

    ואם כן - להלחם בתופעה בכל דרך.
    להגיד לא - להשתלטות חרדית על ישראל.
    הם לוקחים בכוונה שכונות ומקומות בעלי מצב סוציואקונומי נמוך - כדי להשתלט גם על התושבים המסכנים, על הלב שלהם ועל המחשבות שלהם, ולהפוך אותם לסטטיסטים שלא מבינים ולא חושבים, אלא רק מצייתים.
    אוי ואבוי למדינת ישראל שככה נעשה בה.

    • תגובה שלא הייתה מביישת את גבלס

      ohad_sh , 17/12/09 09:57

      כמו בנאומו ב-1933, בו הוא קורא ליהודים משתלטים ודורש שלא לאפשר להם לקנות דירות באזורים ''אריים'' -
      ''אריים'' = חילונים.

      ממש דומה, לא?

      • אבל ככה הציבור החרדי הזה מתנהג, לא?

        !!!!!, 17/12/09 10:36

        משתלט ולא מאפשר חופש בחירה באמונה - אלא קובע שרק האמונה שלו היא שתתקיים. והכל באיומי והפחדות שאם אנשים לא יחזרו בתשובה - אז...
        זו דרגה אחת מתחת לכפייה שמנהיגות מדינות האיסלאם (ראה איראן ודומותיה).
        האם יכולה משפחה אחת חרדית לקנות דירה אחת במקום מסויים, מבלי שעוד 200 משפחות בחסות של רב זה או אחר ותמיכתו הכלכלית ישתלטו על שכונה שלמה, ויחליטו שהיא שלהם וצריך לבנות בית ספר וגן חרדים ובית כנסת ועוד מעט יסגרו את הרחוב - ומה יעשו שאר התושבים שאינם חרדים? יאכלו את הכובע?
        זו התנהגות מבישה של ציבור שחושב שהוא מאמין באלהים - אבל אלהים נמצא רחוק מהלבבות שלהם. הרי נאמר - אדם נברא בצלם אלהים, לכן הניצוץ האלהי נמצא בתוכו - ואם כך - שתלטנות ודריסת זכויות של האחר הן בטח לא תכונות אלוהיות ולכן גם לא אנושיות.
        מה אתה מבין מזה, קופץ בראש שכמוך?

        • מה אתה רוצה, שיחיו בלי גני ילדים ומסדות?

          האיש הקטן, 17/12/09 10:57

          מדוע אתה מציג הקמת מוסדות חינוך ובתי''כ באור שלילי?
          לכל קהילה צרכים משלה.
          יש מי שחשוב לו מתנ''ס ומרכז ספורט, ויש מי שחשוב לו בית-כנסת.
          מה עושה את הצרכים שלך נעלים יותר?

      • מי זה גבלס?

        שיקל גרובר, 17/12/09 11:23

        אתה בטוח שהוא טעה?

        • גבלס הוא קבלן גבס מוכר מהשומרון (ל''ת)

          חרדיסקו, 17/12/09 11:39

        • ע''ע השואה. (ל''ת)

          יהודי, 17/12/09 11:55

    • אין דבר כזה שהם לא משנים את ציביון השכונה (ל''ת)

      אחת שיודעת, 17/12/09 11:30

  • 10.

    זוגות צעירים בלי כסף לא קונים ברמת גן!!

    ציוני, 17/12/09 09:07

    מה קורה להם? חילוניים לא יפסיקו ליסוע בשבת - למה הם רוצים לחיות בינינו?
    אישית אין לי בעייה עם יהודים מכל מגזר - כל עוד יחיו את חייהם ויתנו לי לחיות את חיי.

  • 9.

    הם לא ייצאו עד ש..

    ירושלמי - חילוני, 17/12/09 09:07

    הם לא ייצאו עד שאנחנו נוציא אותם.

    עד שנפסיק לממן להם את גדודי הילדים

    עד שנפסיק לממן להם את החינוך האנטי ציוני שלהם

    עד שנדאג ליידע את המנהיגים שלהם שאסור להיכנע לפוליטיקאים שלהם

    עד שהציונים יגידו - עד כאן!

  • 8.

    תעשו פחות ילדים אז לא תהיה לכם מצוקת דיור

    חילונית מודאגת, 17/12/09 09:01

    מה דעתכם על הפתרון הזה?

    • תעשי את יותר ילדים, לא תצטרכי לפחד מהחרדים. (ל''ת)

      ניר, 17/12/09 10:08

    • נראה לך שגם אצלם יש חדר לכל ילד, חדר ל-DVD וחדר למחשב?

      סתם אחד, 17/12/09 10:15

      הם חיים ברמת דיור שונה לגמרי.
      כמה ילדים בחדר, כן ממש מיטות קומותיים ומיטות נפתחות.
      אין חדר לילד, חדר עבודה, יחידת הורים וחדר לקולנוע הביתי.

  • 7.

    כל הכבוד לחרדים- תראו לי קבוצה חילונית אחת שיהיה

    sofi, 17/12/09 08:59

    איכפת לה כך מהזולת שהיא תעשה כאלה מבצעים!!! ודרך אגב, אותם משפחות שמוכרות את הדירה לא מפסידים. הם רק מרווחים דירה בשכונה אחרת שהם כנראה תמיד רצו. אף אחד לא מכריח למכור

  • 6.

    מי יתן ויחזרו כל ישראל בתשובה, וכותרות כאלו לא יפחידו עוד ... (ל''ת)

    יהודי אמיתי הוא יהודי חרדי!, 17/12/09 08:58

    • יהודי אמיתי לא כופה..

      יהודי אמיתי, 17/12/09 09:39

      יהודי אמיתי הוא אדם סבלני לאחר שאינו כופה את דעותיו ומנהגיו על אחר. יהודי אמיתי חי בשלום עם הסביבה שלו, ולא נכנס לאחרים למיטה, לצלחת או לקבר.

      כל מי שמתיימר להיות ''יהודי אמיתי'', כנראה שלא באמת מבין מה היא יהדות, ושכח שדרך ארץ, ונועם הליכות הינם לחם חוקה של היהדות.

      • יהודי אמיתי עושה מה שהקב''ה רוצה ממנו.

        מומו, 18/12/09 00:45

        יש תורה, יש הלכות, יש רבנים.
        והם יומרו לנו מלעשות ואיפה לגור.
        וזה מה שיהודי ב''אמת'' צריך לעשות!

    • יהודי חרדי חי כעלוקה ולא מתגייס לצבא היהודי (ל''ת)

      יהודי, 17/12/09 11:28

  • 5.

    המשיכו לממן את הילודה הפראית שלהם- בתיאבון. (ל''ת)

    רעמסס, 17/12/09 08:56

    • לממן? איך בדיוק תסביר לי

      ohad_sh , 17/12/09 10:00

      אני נורא סקרן אם אתה בכלל יודע שכל ילד עד גיל 18 מעניק להוריו הטבה אדירה של... 160 ש''ח בחודש! הרבה, הא?
      תאר לעצמך, איזו חוצפה! משפחה עם 10 ילדים מתחת לגיל 18 מקבל 1600 ש' בחודש! פשוט שערוריה. בטח שעם זה הם הולכים וקונים דירות, מגרשים, חנויות וכו'..!

      מזל שטיפשות היא לא כסף, כי היית מליונר.

      • לפחות תדייק בפרטים

        אלי, 17/12/09 10:14

        קיצבת ביטוח לאומי ל 10 ילדים הינה 3133 ש''ח בדיוק (כפול ממה שאמרת).

        בנוסף לכך חרדים לא משלמים ארנונה, מקבלים הנחות לגני ילדים ושאר הטבות שונות מהמדינה (קצבת הבטחת הכנסה וכול')

        שווי ההטבות עובר את ה 6000 שקל בחודש.

        מיותר לציין שמישהו צריך לממן את כל ההנחות והקצבאות האלו - מן הסתם אלו ציבור משלמי המיסים... מעניין מיהו אותו ציבור משלם המיסים.

        • מה ציפית? שחרדי ידבר אמת?

          חילוני, 17/12/09 11:30

          האנשים האלה הם גדולי השקרנים בהיסטוריה

          • האם פעם בדקת את זה שאתה קורא למישהו שקרן

            ohad_sh , 17/12/09 12:12

            תיכנס לאתר ביטוח לאומי ותקרא. תגלה דברים שלא חשבת עד היום...

            אגב, מי שגדול בשקרים בהיסטוריה זה החילונים והציונות שסילפה את ההיסטוריה בהתאם לצרכיה. אז תרגע.

            אתה במקרה מדבר עם חוקר היסטוריה.

  • 4.

    מי שלא רוצה אותם, וגם לא נותן להם לבנות- יקבל אותם אצלו בסלון (ל''ת)

    ytre, 17/12/09 08:54

  • 3.

    מעניין????

    אילן, 17/12/09 08:51

    מאיפוא מגיע הכסף???????

    • ומאיפה הכסף שלך מגיע? (ל''ת)

      כל עוד הם נשארו בשכונות ''שלהם'' זה לא עניין אותך?.., 17/12/09 09:28

      • אנחנו עובדים וקורעים את הת*ת כדי לשלם את המשכנתא (ל''ת)

        עמית, 17/12/09 11:10

    • בטח בצורה כזאת או אחרת מהכיס של כל שאר המדינה (ל''ת)

      זה אבי עצבני, 17/12/09 09:33

    • מהמיסים שלך. (ל''ת)

      ע, 17/12/09 09:57

    • מהאנשים. חרדים חוסכים הרבה מאוד כסף לדירות

      ohad_sh , 17/12/09 09:58

      וכמובן משכנתאות שלוקחים. ממש כמו החילונים. איזה קטע הא?

      אגב, אתה יודע כמה מקבלים עבור כל ילד מהמדינה? 160 ש'. הרבה הא!?

      • מאיזה כסף הם מחזירים את המשכנתא? מעבודה?! ?! (ל''ת)

        אודי חמודי, 17/12/09 11:31

        • הם חיים בצמצום רב (ל''ת)

          esther170 , 17/12/09 13:09

  • 2.

    רוצה לקנות דירה בביתר עילית או ברמת שלמה

    ירושלמי - חילוני, 17/12/09 08:32

    אה, אי אפשר כי אני לא מציית לרבי הנכון.


    על הישראלים להילחם בפלישה השחורה

    • לא, אי אפשר כי הכול שם מופקא

      ohad_sh , 17/12/09 09:58

      כי הממשלה החליטה בגלל שמאלנים שמהווים פחות מ-10% מהאוכלוסייה - להקפיא את הבנייה בכל יישובי הקו הירוק, כלומר - יישובים חרדיים בין היתר.

      • מופקע, חרדי, מופקע

        חרדי למד עברית, 17/12/09 11:33

        בושה שאנשים שלומדים כל חייהם טקסטים בעברית בורים עד כדי כך!

        • אבל הוא התכוון מוקפא-אולי אתה צריך ללמוד הבנת הנקרא? (ל''ת)

          יהודי, 17/12/09 11:54

          • הוא יכול להתכוון למה שהוא רוצה. אנחנו לא קוראי מחשבות

            חרדי למד עברית, 17/12/09 16:23

            מצד שני, אם הקב''ה כתב את התנ''ך בכל כך הרבה שגיאות כתיב אז גם לעבדיו הבורים וחסרי ההשכלה מותר.
            תקשורת לא הצד החזק שלך, דוס.

        • חחח זו תגובה חילונית אופיינית

          ohad_sh , 17/12/09 12:13

          קודם צועקים, אח''כ קוראים, ואז מבינים שטועים...

          :)

  • 1.

    איזה דוסים נודניקים

    שחר, 17/12/09 08:30

    אולי תיעלמו?

    או שלפחות תצאו לנו מהווריד