האם עכשיו בעצם התווסף עוד פרמטר חובה לבדיקה - ז''א עוד הוצאה פוטנציאלית לבעל הרכב?
מצב אמיתי: כלי רכב דו-גלגלי ישן וזול עם מד מרחק מקולקל. הכלי כשיר לנסיעה ועובר את הטסט מכל הבחינות.
האם משרד התחבורה ידרוש את תיקון מד המרחק כתנאי למעבר הטסט - למרות שהתקלה לא גורמת לשום בעיה בטיחותית, ולבעל הכלי אין כל הגיון כלכלי להשקיע בתיקון?!
חובה להכניס אפשרות לבעל הרכב לחתום על אישור (שאינו ניתן לביטול) לרשום ברישיון הרכב ''מד מרחק אינו תקין. מספר הק''מ שעבר רכב זה אינו ידוע.''