• 10.

    2000 ש''ח ואני מצטרף

    2000 ש''ח ואני מצטרף, 14/11/09 13:18

    2000 ש''ח ואני מצטרף

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ענתבי שקרן (ל''ת)

    ירקרק, 09/11/09 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ערמת עושקים

    חכם גולגולת, 08/11/09 21:39

    ראו איך מפגינים אנשים שבאמת כואב להם. אהבתי ואהבתי מאוד את הנכים במדינת ישראל שלא עשו חשבון לאף אחד ובצהרים בשיא הפקקים סגרו את תל אביב נעמדו באמצע הצומת שרפו צמיגים ונתנו בראש. חברה תתעוררו זו הדרך להישמע במדינה הזאת לצערי הרב אבל זאת הדרך. בואו נסיר את הכפפות ונעשה מעשה אמיתי כדי שקולו השקט של האופנוען ישמע ויהדהד באוזני ענתבי ושאר שונאי דו גלגלי במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    השקר נחשף : ביטוח לאופנועים הוא ריווחי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חברות הביטוח שיקרו !!!!!!!!!!!!!!!!!!, 08/11/09 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש לי הערכה גדולה למאבק הרוכבים כך מנהלים מאבק ציבורי (ל''ת)

    צודק !!!!!!!, 08/11/09 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רגע, לא מפסידים מביטוח חובה לאופנועים ? (ל''ת)

    רוכב, 08/11/09 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זו תחילת הסוף של מונופול הפול!

    יבגני, 08/11/09 15:31

    השלב הבא הוא לבטל את ההפרש המחייב של 8%. אומנם רוב התעריפים של הפול גבוהים מהתעריף הגיוני בהרבה יותר מ- 8% (ולכן קשה להאמין שזה מה שמונע הצטרפות עוד חברות לתחרות)- אבל עדיין, עקרונית, מדובר במגבלה פקידותית מטופשת: הרי הפול ממומן ע''י חברות הביטוח עצמן (הוא בעצם חברת-בת משותפת של כל חברות הביטוח), אז מה זה משנה אם חברת-האם תרוויח יותר על חשבון חברת-הבת?
    בשוק חופשי, אסור שיהיו מגבלות מחיר מכל סוג!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איך זה?

    סינבד, 08/11/09 14:56

    איך זה שכולם רואים את מה שמי שאמור לראות עבורנו לא רואה?

    איך זה שדווקא המפקח על הביטוח, מי שאמור להגן על האזרח הקטן מפני הטייקונים, לא רואה את העוול שהוא גורם לציבור האופנוענים?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אז גם רואים שאנתבי שיקר:

    ליאור, 08/11/09 12:51

    ב''ענף הביטוח אמרו כי מהדיון שנערך לאחרונה על תעריפי ביטוח החובה, נשמטו פרטים הקשורים במהות הביטוח כמודל עסקי. לדבריהם, כשדיברו על ''ההפסדים'' שנגרמים לפול מפיצוי אופנוענים שנפגעים בתאונות - היתה התעלמות מרווחי ההון שרושמים המבטחים, ומכך שכספי הביטוח מופקדים אצלם עד למתן פיצוי.''

    מה משמח אותי בזה, זה שלאט לאט מבינים שהרפורמה עושה גם נזק לחברות הביטוח. היא לא טובה לאף צד.

    בחירה סלקטיבית של אופנוענים, כמו רק אלו שרוחיים אינה טובה ואינה צודקת. אבל זו התחלה טובה.

    הגב לתגובה זו

    • זה ידוע שענתבי שיקר

      יבגני, 08/11/09 15:33

      אני רק לא מבין מה לא צודק בכך שחברה פרטית תבחר רק את הלקוחות שריווחיים לה? שמעת על חופש ההתקשרות?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חברות הביטוח מציגות מצג שווא

    דניאל, 08/11/09 11:37

    לכאורה - אליהו והכשרת היישוב באות לקראת הרוכבים. אלה עם הרקורד הנקי.

    יפה מאוד.

    מה שהן לא מספרות זה שמי שיישאר בפול, אותם ''מצורעים'', יצטרכו לשלם את התעריף שאליו חותר המפקח - בין 10,000 ל- 13,000 ש''ח בשנה רק על ביטוח חובה, בהתאם לנפח המנוע.

    אז מה עשינו בזה?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למס 1

      ישי, 08/11/09 15:52

      מה שעשינו זה פתחנו את הדלת לתחרות בענף.
      כרגע מתנהל קרטל בשוק ביטוח האופנועים

      הגב לתגובה זו

    • הרוכבים

      דוד, 09/11/09 15:10

      זו התחלה טובה מאד, ובעצם מי שיישאר ב''פול'' הם אותם בהמות שחותכים בכביש והורסים את שמם של רוב רוכבי הדו-גלגלי.
      מזמין אתכם לעיר הצפונית קרית-אתא שמדי פעם אני עובר שם ותבינו מה זה מערב פרוע... רוכבים ללא קסדות, לפעמים 3 על קטנוע... ללא מס' רישוי.. לעיתים גנובים... לעיתים מרדפים בלב העיר...
      לא לדבר הזה פיללנו.

      הגב לתגובה זו