• 9.

    כתיבה בשפה נלוזה

    כפר סבאי, 14/12/09 16:38

    ''הוא יכלול קוק-פיט משוכלל''. אני תקוה כי המטוס יוכיח עצמו כמהימן יותר מאשר הכתבים הישראלוניים העלובים שבשפתם כבר לא נאה לכתב ''תא טייס'' וצריך לכתב ''קוקפיט'' שנכתב באנגלית ללא כל מקף באמצע המלה - COCKPIT, אבל זה מה שקורה כאשר צ'חצ'חים ישראלוניים מנסים לכתב מאמר על מה שנשגב מהם מאחר וגם את שפתם הם אינם יודעים.

    הבוז לכם אשפה מזרח תיכונית!!!

  • 8.

    ה-''תקלה'' האחרונה היא פשוט רשלנות פושעת

    אבי ע, 07/11/09 17:36

    גם אם ייצור מטוס חדש בטכנולוגיה חדשה יוצר בעיות, אין ולא צריכה להיות סליחה לתכנון מקורי לקוי בכלל ולחיבור חלש של הכנפיים לגוף.
    בעיה כזו לא צריכים לגלות שבוע לפני טיסת הבכורה (ולדחות אותה בשל כך בכמעט שנה).
    מישהו בבואינג פישל בענק וזה לא קשור לטכנולוגיה חדשה. פשוט רשלנות לשמה.

    • פשלות בתכנון- בגלל החיפזון ובגלל חוסר מיומנות

      דוד, 07/11/09 21:20

      והתוצאה היא כשלונות טכניים. המנהלים חושבים שאפשר לתכנן פרוייקט כמו מטוס חדשני בלוחות זמנים מטורפים, עם חלוקת התכנון על פני הגלובוס ולקוות שבסוף הכל יתחבר.

      נראה לכם הגיוני?
      עובדה שזה לא קורה, ולא יקרה.

    • לא רוצה להיות קטנוני

      סקוט קארסון, 07/11/09 21:22

      אבל מסוף יוני 2009 עד ''סוף השנה הזאת'' יש לא יותר מחצי שנה. בהנחה שטיסה ראשונה אכן תהיה עד סוף השנה...

      • בואינג עשתה תכנון לתיקון

        אבי ע, 07/11/09 22:19

        והם אכן תכננו לבצע את הטיסה הראשונה עוד השנה, אבל גם תכנון התיקון לא היה טוב והם חזרו לשולחן השרטוטים. ע''פ הכתוב בכתבה זו הטיסה הראשונה לא תהייה לפני אמצע שנה הבאה (וגם זה ממש לא סופי).

  • 7.

    גם פה התעשיה מעורבת חזק ביצור המטוס (ל''ת)

    אפי, 07/11/09 16:54

  • 6.

    נקווה שהכנפיים במ''מ יתאימו לגוף באינץ' ! (ל''ת)

    c, 07/11/09 16:21

  • 5.

    אבולפיה, תעשה לי פיתה מסיבי פחמן עם זעטר אפוקסי! (ל''ת)

    ברווז במטבח, 07/11/09 16:12

  • 4.

    בורוביץ הזמין והשאלה האם ישלם ? כמו בקלאב מרקט (ל''ת)

    בנימין, 07/11/09 15:49

  • 3.

    הספקים התקשו להתמודד עם מגוון השפות והתרבויות המעורבות בייצור

    בהצלחה, 07/11/09 14:12

    נשמע כמו מגדל בבל.

    • מגדל בבל הוא מיתוס. פרוייקטים כאלה הם מציאות.

      omadawn , 07/11/09 15:21

      גם בתעשיית ההיי טק יש פרוייקטים גלובליים דומים. כל עוד יש שפה רשמית אחת קובעת (במקרה הזה - אנגלית) ושפה טכנית-הנדסית מאוחדת, לא אמורות להיות בעיות.
      הבעיה מתחילה כשאנשים לא מקצועיים מפרשים את התוכניות והטקסט בצורה שגויה.
      בכל מקרה, פרוייקטים רבים כאלה מצליחים בדרך כלל. במקרה של בואינג, אולי לא הקדישו מספיק תשומת לב לאחידות המקצועית של הספקים השונים.

      • ''מיתוס''?

        אילן, 07/11/09 16:15

        התורה תשמר לעד,
        התורה זה לא מיתוס אנחנו
        עפר נשארים כאן כמה עשרות שנים..
        אנחנו מיתוס, רשבי אמר מי שמאמין
        שהתורה זה רק אוסף של סיפורים תיפח נפשו
        תפנים עם עצמך חבובציק.

        • אילן?

          ., 07/11/09 17:03

          זה מיתוס.

      • לא בקשתי ממך להפוך לדתי!!

        מה אתה נלחץ?, 07/11/09 18:10

        אני בעצמי חילוני...השתמשתי בדוגמא של ''במגדל בבל'' כמטפורה. כולם יודעים במה דברים אמורים.

        אבל ככה זה עם חמומי מוח (בכוונה לא ציינתי ישראלים, כי זה נקודתי מדי); קודם יורים ורק לאחר מכן עוצרים לשאול/לחשוב.

        • גם על איירבס האירופית אמרו שיהיה מגדל בבל ויצאו אחלה מטוסים (ל''ת)

          אבי, 07/11/09 21:21

  • 2.

    כדי לעבוד בשיטות ייצור יפניות, כנראה שצריך להיות...יפנים (ל''ת)

    Just in Time, 07/11/09 14:02

    • וגם לקחת אחריות בסגנון יפני (ובעברית: חארקירי) (ל''ת)

      התכנונים אופטימיים מדי בזמן האחרון, 07/11/09 14:32

  • 1.

    אל תדאגו להם, הם טובים מידי

    לוקו, 07/11/09 13:59

    אל תדאגו. כולם עוד יאכלו תכובע.
    המטוס הזה הוא הצלחה ואין מתחרים לבואינג.!!
    If its not boeing, I am not going!!!

    • אתה מעריץ כבד אה? בטח מהאולטראס של האוהדים (ל''ת)

      כ, 07/11/09 14:38

    • אז תשאר (ל''ת)

      me, 08/11/09 04:37