• 6.

    בוויטנאם אין תאונות דרכים

    התמונה מזכירה לי את סייגון -הו צ'י מין, 12/11/09 14:45

    וגם מספר הרמזורים בכל המדינה הוא כמו ברחוב אחד קטן בתל אביב...כמות הרכבים פר מטר כביש בוויטנאם היא פי 10 מאשר בישראל.אז מה הסוד לחוסר ת.דרכים???התבוננו בתמונה ותבינו מה שהבינו הוויטנאמים החכמים.
    כל אופנוע יותר פרושו מכונית אחת פחות קרי 3 תאונות שנמנעות כל שנה ומתוך כך כל תכנון התחבורה שונה.קרי בכביש שבע-מסלולי 5 רק לאופנועים 1 לרכב איטי 1 לרכב מהיר = אפס תאונות.כדי להבין יותר -לעם הנבחר חשבו באיזה אחוז מכל תאונות הדרכים בארץ היו תאונות בין אופנועים לבין אופנועים בלבד וכך אפילו העם הנבחר יכול להבין את הרציו.מכאן שהעלאת מחירי הביטוח לאופנועים זה החלם במיטבו אם לא רשעות מטומטמת גריידא.

    • בשבוע בוייטנאם ראיתי 2 רוכבי אופנוע שמוחם מרוח על הכביש

      אין תאונות בוייטנאם?, 12/11/09 16:51

      מה השטויות האלה

  • 5.

    למה לא עוברים לשיטה של ארצות הברית

    אבי מ, 03/11/09 18:40

    המחיר נקבע לפי ניסיון, דוחות תנועה, גיל, תאונות, אזור מגורים, וכד'
    אין סיבה שאני(KTM525) ישלם את אותו מחיר שצעיר עם 1000RR
    אז אני משלם $175 לשנה ולא $1200

  • 4.

    אז מה קורה בסוף לא הבנתי

    ניר, 01/11/09 12:10

    מעלים בכל זאת ב25% ואז אני אוכל לקנות פוליסה ולקבל את ההנחה של ה25% ואז אשלם אותו מחיר בעצם?

  • 3.

    אז מה קורה בסוף לא הבנתי (ל''ת)

    ניר, 01/11/09 12:09

  • 2.

    אלוהים ישמור

    צ'ויה, 01/11/09 11:49

    מצד אחד יש את משרד האוצר שאומרים ''בואו נשוחח יש לנו דרישות'' ומצד שני את האופנועים שאומרים ''אף אחד לא דיבר אלינו'' - עם מי בדיוק משרד האוצר הולך היום לעשות את הדיון, עם עצמו?
    זהו תהליך קבלת החלטות מעניין מאוד... אפשר באותה הצורה לעשות גם הסכמי שלום.
    די לשחק בקקי.

  • 1.

    זיכרו את השמות של אלה שרוכבים על הרוכבים ---וביום פוקדי.. (ל''ת)

    רוכב, 01/11/09 09:24