• 91.

    ''כוכבי, ערוץ 2 וערוץ 2.0 מקבלים פי 2 ויותר. (ל''ת)

    טלפלא, 27/10/09 13:15

  • 90.

    רגע, איך זה ש'שיאן השכר'', עודד גרנות מקבל 47.5 בשעה שמגל מקבל רק 55? (ל''ת)

    55 זה יותר מ47.5, נכון?, 27/10/09 11:53

    • קרא שוב...

      שי אלוני, 27/10/09 18:23

      ינון מגל הוא ''קבלן חיצוני, כלומר לא שכיר,
      כלומר לא ''בדיוק'' שיאן שכר.
      גרנות הוא כן שכיר, ולכן כן יכול להיות ''שיאן שכר'' ממשי.

  • 89.

    הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם

    עובד פשוט בערוץ 10, 27/10/09 11:35

    שימו לב שכולם כל הזמן התרעמו על השכר בערוץ 10 שבעוד שסכומים אלה יוצאים מכיס פרטי,אוכלי החינם בערוץ 1 מקבלים משכורתם ממני ומכם אבל אף אחד לא מאיים לסגור אותם !!! חלם או מה...?

  • 88.

    שניהם לא שווים את הסכום

    ליאורה, 27/10/09 11:28

    ובמיוחד לא הבובה. נראית ונשמעת טיפשה שזה מביך. לקרוא פתיחים בפרומטר..לא שווה רבעם וחמישים וחמישה אלף שח. אין לה שום ערך=מוסף. בזבוז כסף.

    • בטוח שאת שווה יותר

      אהרון, 27/10/09 11:37

      שניהם מצויינים וזוכים לרייטינג נמוך רק בגל הרגלים מגונים של עמך ישראל כמוך שדבוקים לערוץ הטיפש עשרה 2

    • למבינה הגדולה. החדשות הערוץ הראשון הכי טובות.

      אורי, 27/10/09 13:09

      הכתבות העריכה וההגשה המצוינת של מירב וינון. הם היחידים ששווה להגיב בשבילם. את הנמיגה של הנשמות הטובות?

  • 87.

    ח''כ שרוצה לזכות באהדת הציבור שיפעל לסגירת הערוץ וביטול האגרה (ל''ת)

    בלי קשר לשמאל או ימין, 27/10/09 11:19

  • 86.

    משגיח כשרות

    אשר, 27/10/09 11:09

    פי שניים משכרו השנתי של משגיח הכשרות שפוטר במסגרת הקיצוצים

  • 85.

    למרות הסכום המופרז,אלו אנשים עם כישורים וקשרים ששוים כסף לערוץ ולכן

    גם אני רוצה, 27/10/09 09:50

    שווה להעסיק אותם עסקית-זה הכל.

    מעצבן אבל זה מה יש ,

  • 84.

    השמאל הקיצוני כבש באלימות את התקשורת ובוזז את כספנו (ל''ת)

    עד מתי רשעים יעלוזו?, 27/10/09 09:25

  • 83.

    בושה וכלימה - הקראת חדשות מקבלים סכומים מנופחים-למה לא 15000 האם לא מס

    יו, 27/10/09 09:07

    בושה וכלימה - הקראת חדשות מקבלים סכומים מנופחים-למה לא 15000 האם לא מספיק - - זה לא גוף יצרני המביא כסף ואין כאן מיומנות מיוחדת - סה''כ בושה - כמו קרייני מזג האויר - הכול חלול

  • 82.

    אולי לסגור אותם? לא הכי פשוט? (ל''ת)

    מקום של בזבוזים על חשבוננו, 27/10/09 08:19

  • 81.

    יש יותר מידי פרזיטים שלא עושים כלום ומקבלים שכר מופרז

    כשאין חוקים יש אנרכיה!!!!!!!!, 27/10/09 07:27

    חחחחחחחחחחחחח זה השכר שעובדים בערוץ שבקושי יש לו צופים וערוץ ממשלתי שהציבור בעצם ממן את המשכורות שלהם ?חחחחחחחחחחחח כן אנשים בימינו בארגונים ציבוריים וממשלתיים מארגנים לעצמם אחלה שכר נשאלת השאלה על מה בידיוק מגיע להם כזה שכר ? מה כבר הם עשו כל כך חשוב למדינה ולציבור שמצדיק בזבוז כזה של כספי מדינה? וזה לא רק הם כל עובדי מדינה משום מה החליטו שבא להם לקבל שכר חודשי מעל 50000 לא ברור במה הם תורמים בידיוק ומי אישר כאלו סכומים אבל העיקר הם חוגגים כשבנתיים עובדים אחרים בקושי סוגרים שכר מינימום אבל הכי חשוב שבארץ אין חוק לשכר מקסימלי לעובד ציבור ככה שכולם מנצלים את הפרצה הזו בחוק בעיריות עם גירעון נותנים שכר של 100000 ש''ח איפה ההיוגיון? אין היגיון סוג של פרזיטיזם חחחחחחחחחחחחח

  • 80.

    רק בחלם ינון מגל יכול להגיע לאן שהגיע....

    מכיר אותו טוב, 27/10/09 03:25

    לקחו כתב זוטר ואפרורי. לא חכם. לא שום דבר. אבל בצד הפוליטי ''הנכון'' ועשו ממנו כאילו משהו. ועל זה הוא מקבל כמעט רבע מיליון שקל בשנה. רק מנכ''ל טיפש כמו שקלאר יכול לבשל תבשיל כזה. יש אלפים כמו ינון מגל. אין בו שום דבר מיוחד. ומה עשו ממנו...

    • טעות בחשבון. זה הרבה הרבה יותר, ובכלל אפשר בלעדיו (ל''ת)

      דנה, 27/10/09 07:13

    • הוא מקבל הרבה יותר מרבע מיליון בשנה

      אני, 27/10/09 12:26

      יצאת ''טיפש'' בעצמך, וקודם שתגיע למקומו, אחרי כן תקטרג עליו.

  • 79.

    למה מירב מקבלת פחות

    ש.ל, 27/10/09 00:37

    האין זו אפליה?
    עד כמה שידוע לי, זה כלל לא חוקי!!!!!

  • 78.

    היום ראיתי חדשות בערוץ 1. הם באמת נחמדים.

    אזרח, 26/10/09 23:10

    אבל תעבירו את השעה.

  • 77.

    כל התקשורת שמאלנית קיצונית,אז למה לקרוא לה ממלכתית ? (ל''ת)

    ולמה לשלם בכלל אגרה ?, 26/10/09 21:59

  • 76.

    איך זה שתחנות טלויזיה פרטיות ממנות את עצמן מהפרסומות ו

    ג'וני, 26/10/09 20:51

    רשות השידור לוקחת גם אגרה וגם סובסידיה ממשלתית של מאות מיליונים בשנה(!) לקצץ בכל מי שמרוויח מעל 10,000 ש''ח במגזר הציבורי!
    לקצץ בתקציב המנופח של הכנסת ! להפחית את מספר הראשויות המקומיות לרבע מהמספר הנוכחי!
    הציבור סוחב על כתפיו מגזר ציבור מנופח מעל ומעבר לכל צורך!

    • אמן ואמן (ל''ת)

      מיקי, 27/10/09 09:16

  • 75.

    אותי מעניין כמה מרוויח נחמיה שטרסלר ''אביר '' החלשים... (ל''ת)

    רמי. משהו יודע?, 26/10/09 20:48

    • עודד שחר

      דוד, 22/12/09 23:04

      ''אביר החלשים''הוא עודד שחר שמופיע בפוזה של מגן המסכנים. האיש המצטדק והמתחסד הזה מרויח ארבעים אלף שקלים בחודש על חשבונם של המסכנים שלהגנתם הוא יוצא לכאורה בהופעותיו המתלהמות. בושה וחרפה.

  • 74.

    שימו לב שאף ח''כ או שר לא קם להפסיק את השוד של האגרה (ל''ת)

    שלטון חלש שלא מבין את מצוקת הפרט, 26/10/09 19:47

  • 73.

    שקלאר אתה לא רגולטור את מנכל כבר שלוש שנים

    שאול, 26/10/09 19:21

    אתה לא מפנים..............

    • הרי ככה הוא מתנהל כבר שלוש שנים..כאילו זה לא הוא

      למה שיפנים, 26/10/09 20:56

      הכל בתיאוריה...הכל בכאילו....הכל תחת ''ערך מוסף'' מסוים ןאג'נדה'' לא ברורה - כדורגל במקום יצירה ישראלית...אבל העיקר שהוא דופק שכר כזה...ובקורב פנסיה לכל החיים על שנות הכישלון שלו..

      ומה אומר על זה הממונה על השכר?
      מפרסם וזהו???

  • 72.

    מוטי שקלאר: "התנהלות רשות השידור מאופיינת בשורה של כשלים,

    שימו לב - זה מתחילת השבוע שעבר, 26/10/09 18:52

    רשות השידור: תקציב של 826 מיליון שקל - ורייטינג של פחות מ-5% בפריים
    מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר: "התנהלות רשות השידור מאופיינת בשורה של כשלים, והיא מיושנת ובזבזנית" ■ היקף ההשקעה בהפקות מקור: 10 מיליון שקל בלבד ■ האוצר: מרבית התקציב מושקע במשכורות במקום בתוכן

    שקלאר מדבר כאילו הוא מהאו"מ ולא מי שאישר את המשכורות האלה

  • 71.

    הוי כמה מעט אתם מרוויחים - עכשיו ברור למה צריך רפורמה

    מסכנים שלי, 26/10/09 18:46

    כדי לטפל בשכר הזעום שלכם..ממש שכר עב...מסכנים שלי..איך הסכמתם לחוזים כאלה...? ממש התעללות
    חייבים רפורמה מייד כדי להעלות את שכרכם
    בעיקר את שכרו של המנכ"ל הגאון שלכם...גם הוא מיסכן ..כל כך מוכשר, כל כך מקצוען, עושה תכניות נהדרות וערוץ ציבורי מדהים באיכותו...כדורגכל כל יום, שיחות חשבון נפש ואמונה והמון ראיונות עם פוליטרוקים...חייבים להעלות את שכרו - לשמיים

    הוי מסכנים מסכנים שלי. אולי נארגן תרומה? בשבילכם הכל

  • 70.

    אני מרוויח יותר! (ל''ת)

    בני, 26/10/09 18:22

  • 69.

    הלוואי עלי (ל''ת)

    55 אלף שקל בחודש!!!!, 26/10/09 17:41

  • 68.

    הם אכן מגישים מעולים! (ל''ת)

    מירב דדון, 26/10/09 17:21

  • 67.

    לא מדוייק. אלה משכורות הבסיס שעליה יש עוד תוספות של עשרות אלפי שקלים

    העם פראייר שמשלם אגרה, 26/10/09 17:08

    בכתבה מופיע שכר הבסיס אך על שכר הבסיס יש עוד תוספות מתוספות שונות .

    • לפי ידיעתי המחיר כבר כולל את תוספות (ל''ת)

      אחת שיודעת, 26/10/09 17:17

  • 66.

    א.השכר שלהם שערורייתי, ב.למה מגל מרוויח יותר מהאשה -על אותה עבודה?!? (ל''ת)

    חוצפה!! והם עוד ''מדווחים'' על אפליית נשים ביחס לגבר, 26/10/09 17:06

    • זה לא בגלל המין

      אחד, 26/10/09 18:09

      זה חוזה אישי...כל אחד כמה שהוא יודע לסחוט...
      אולי גברים יותר טובים בזה?

  • 65.

    וגם אגרה הם רוצים ???? על מה?? (ל''ת)

    גדעון, 26/10/09 17:04

  • 64.

    לסגור את רשעות השידור ויפה שעה אחת קודם! (ל''ת)

    חיים, 26/10/09 17:01

  • 63.

    תענוג לצפות במירב וינון. תענוג להקשיב להם. מצוינים!!! (ל''ת)

    ירדנה, 26/10/09 16:48

  • 62.

    בזבוז כסף . בהעדר תחרות במשבצת שעה 9 המגישים לא משנים דבר (ל''ת)

    שלום, 26/10/09 16:37

  • 61.

    השכר

    מוניקה, 26/10/09 16:35

    אני עם 42

  • 60.

    ועוד בוכים שאין כסף לערוץ. בשכר כזה עדיף שיסגרו ומיד (ל''ת)

    מרים11 , 26/10/09 16:28

  • 59.

    הפרשן

    צפוני מצוי, 26/10/09 16:20

    לא צבי ייחזקאלי ולא עודד גרנות, ולא סולימאן אל שפיאי רק אהוד יערי הכי טוב תותח גדול

    • חצי שנה לא בארץ. חצי שנה מחרטש על המסך (ל''ת)

      אחת שיודעת, 26/10/09 17:28

  • 58.

    אהוד גרנותX 2

    שרית נ., 26/10/09 16:18

    אהוד יערי מרוויח בערך כפול מעודד גרנות!

    • אהוד יערי

      יואל טיטלבאום, ירושלים., 26/10/09 16:29

      אהוד יערי הוא האיש הכי מוכשר שהיה ויהיה אי פעם בעיתונות ובטלויזיה הישראלית הוא צריך להיות רמטכ''ל כי הוא מאוד הגיוני, והעם מציית ומקשיב לו.

    • אהוד יערי מקבל את המשכורת שלו מגוף פרטי!!! (ל''ת)

      מוטי, 26/10/09 17:06

  • 57.

    על מה ולמה שכר כזה? על רייטינג של 2 אחוז?בושה!!! (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 26/10/09 16:12

  • 56.

    על שנורר ועל לשכת הסעד של ארצות הברית

    איילה חסון, 26/10/09 16:08

    במדינת ישראל שחיה על שנורר ועל לשכת הסעד של ארצות הברית לא יתכן ולא צריך לשלם משכורת ללא פרופורציה מספיק להם הקשרים להכניס את ילדיהם לתחום תקשורת שירה מרגלית איילה חסוןואחותה מאיה לדוגמה

  • 55.

    ינון מגל בעצמו בשוק וקיווה שזה יעבור בשקט.. (ל''ת)

    יאק, 26/10/09 15:46

  • 54.

    או שישתכרו שווה, או ההפך. מרב הרבה יותר טובה מינון.

    יהושע, 26/10/09 15:43

    הם עושים בדיוק אותה עבודה, ולא מובן מדוע שכרם אינו שווה. על אמיר בר שלום אפשר לוותר בכלל - הוא לא תורם דבר.

  • 53.

    האם מילר מגל וגרנות ידברו במהדורה על עצמם?

    laveeg , 26/10/09 15:43

    מעניין אני מצפה לראות איך תתפתח התכנית היום.

  • 52.

    למס. 3. איך אתה צודק. חבורת נחשים ארסיים. (ל''ת)

    דוד, 26/10/09 15:39

  • 51.

    מרוויח מתחת למינימום בושה למדינה שגלצניקים שלא למדו מרוויחים הון (ל''ת)

    אקדמאי ותיק, 26/10/09 15:30

  • 50.

    לא יאומן! על מה המשכורות האלה!? לסגור את רשות השידור לאלתר (ל''ת)

    י, 26/10/09 15:28

  • 49.

    דרך אגב, הם מגישים מעולים. טובים יותר מיונית, מיקי ויעקב שמקבלים יותר (ל''ת)

    אבל צריך להשוות את שכרה לשכרו, אלא אם יש סיבה, 26/10/09 15:26

  • 48.

    ואת זה הם מקבלים מהאגרה

    !~, 26/10/09 15:25

    שיורידו בשכר ואז ערוץ 1 לא יהיה בקשיים.
    מעניין כמה מקבלים כל האנשים הטכנים, אני מהמר על מינימום

  • 47.

    למה היא מרוויחה פחות ממנו? הם לא נותנים אותן שעות? אין להם אותה השכלה? (ל''ת)

    רשות השידור, אנו מצפים להסברים, 26/10/09 15:25

  • 46.

    15000 שח מקסימום .חיים על חשבוני. (ל''ת)

    נכה משלם אגרה מקצבה, 26/10/09 15:22

  • 45.

    בושה שמירב מרויחה 2/3 מן הגבר

    שילה, 26/10/09 15:18

    אלו הדברים שצריך להלחם עבורם כדי שהחברה תהיה צודקת יותר.אלה משכורות התעשיה אבל האפליה הנוראית לגבי אותו תפקיד היא בלתי נסלחת. איפה אירגוני הנשים? חשיפה כזאת מוכיחה שלא נעשה כלום אבל ממש כלום 33% יותר רק בגלל שהוא גבר? בושה לחברה הישראלית השובניסטית

    • שילה יא מאותגרת,את ינון היה צריך לקנות מערוץ 10

      אשקלונה, 27/10/09 02:26

      בניגוד למירב שהיתה כבר במשכורת בערוץ 1
      די לתיסכול

  • 44.

    לינון לא הייתי משלמת יותר מ 15K (ל''ת)

    קוקי, 26/10/09 15:18

  • 43.

    הרבה יותר טובים ממיקי\\יעקב\\יונית שמשעשים רק (ל''ת)

    את עצמם, 26/10/09 15:16

  • 42.

    שחיתות שכר השדרנים ואגרת הטלויזיה

    אביץ, 26/10/09 15:14

    רשות השידור היא מפלצת הפוסקת לעצמה את מזונותיה,היא הקובעת כל שנה את גובה האגרה וחברי הכנסת עם שכרם המושחת נאלצים להסכים לתנאי השכר המושחתים המוכתבים ע''י קומץ שדרנים רודפי בצע. אין לי ספק שניתן למצוא צעירים בעלי דיקציה קולית נעימה-וגם ציונים נאמנים-שיקריאו את הנדרש ברמה טובה בעלות מירבית של 18 אלף שקל לחודש,
    אין תקדים במדינות המערב לסחיטת הציבור המכוערת-בשם האגרה הקדושה, תוך איומים של עיקולי רכוש וחיפוש טלויזיות בבתים,לא קם אף לא עתונאי אחד שיחשוף את השיפלות והצביעות, סביב נושא האגרה שיש לבטלה לאלתר ללא שהיות.

  • 41.

    והנה אפליה: גם במבט נשים מרוויחות פחות מגברים... וכי למה? (ל''ת)

    ריקי, 26/10/09 15:08

  • 40.

    בחיים אני לא ישלם אגורה אגרה!!!!! (ל''ת)

    ליאור, 26/10/09 15:06

  • 39.

    ממש לא רע בשביל דחליל בחליפה.

    קול השפיות, 26/10/09 15:02

    הייתם מוצאים ישהו יותר טוב בשביל 7000 ש''ח.
    מילא השחיתות בערוצים המסחריים שהם בעצם ממונים על ידי הציבור אבל לבושים בהסוואת מסחרי (ראה התנאים הגמישים לערוץ 10)
    אבל בערוץ ציבורי ?! המדינה מטורפת, מטורפת, מטורפת!!!

    • אתה מכריז על עצמך שפוי? אתה כותב כמו חולה נפש ורפש. (ל''ת)

      מאבחן, 26/10/09 15:35

    • אח שלי..הקנאה אוכלת אותך! (ל''ת)

      יעל, 26/10/09 17:21

  • 38.

    יעקב אחימאיר מספר 1!!! (ל''ת)

    אריאל, 26/10/09 15:00

    • בתור יעכנע גריאטרית זה המון (ל''ת)

      משפץ גרוטאות, 26/10/09 15:44

  • 37.

    הגיע הזמן שתבינו - עם ישראל משלם קרוב ל-2 מיליארד שקל לשנה

    טלה נובל, 26/10/09 14:58

    עבור רואים עולם של אחימאיר (תכנית טובה לשם שינוי) ודליה מזור (קריינית הטלוויזיה הטובה בתולדות המדינה יש לומר),תכנית גלובוס של ויצטום ואורן נהרי, חדשות, כסוי של ערב שירים פה ושם, תכנית 60 דקות שממוחזרת ללא בושה,
    ובעיקר - מאות אוכלי חינם שעובדים בשנה כמעט כמו שאדם נורמלי עובד בשבוע.
    90% ממה שהערוץ עושה אפשר לעשות ב-5-10% מהתקציב הזה.
    ההשלמה של הציבור עם השערוריה הזאת לאורך זמן כה רב - לא מפסיקה להדהים אותי

    • בדיוק כך זה גם עם הקנסות הצפויים של מאות אחוזים על שימוש סביר במים.,

      משיח, 26/10/09 16:12

      מחדל מתמשך של ממשלות ישראל ש-50 שנה לא עשו כמעט כלום לגבי התפלת מים
      אבל הציבור מטומטם ולכן הצבור ישלם

    • צודקת!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      גננית , 26/10/09 16:54

    • גם אותי - רק הפעלת לחץ תעזור לקצץ לרשות השידור את המשמנים (ל''ת)

      אופנוען, 27/10/09 12:24

  • 36.

    למה היא מרוויחה פחות

    פמינסטית, 26/10/09 14:54

    בגלל שהיא אישה היא מרוויחה פחות למרות שהם באותו תפקיד.

  • 35.

    המשכורות הגבוהות במשק הישראלי נובעות קודם כל מהשפעה חברתית

    פקק תנועה , 26/10/09 14:53

    פילוסופית ופסיכולוגית שלא במקום הנכון ובמיקצוע הנכוןוהמטרה הנכונה במילים פשוטות זה קשור יותר ליחצנות וסביבה והשפעה סביבתית על האזרח הפשוט והמוכה בשטיפות מוח של סדר עדיפיות כלכלי מקולקל של החברה הישראלית ויש לכך אלפי דוגמאות במשק הישראלי

    • הדוגמא הטובה ביותר היא עילגות כותבי הטוקבקים

      פקק במוח, 26/10/09 15:37

      פקק, אנא ממך, תפסיק להגיב כי אי אפשר להבין מילה מהתגובות שלך!
      אתה לא משתמש בסימני פיסוק, יש לך שגיאות כתיב רבות ואתה עילג.

      אנא ממך, חסוך מאיתנו את כל זה!!

      תודה מראש,
      פקק במוח.

      • כמה אתה צודק. איזה רמה נמוכה. בגלל הצפיה בערוץ 2. זאת התוצא (ל''ת)

        פ., 26/10/09 15:53

        • הכול תלוי בטיב המילוי וכנראה שהכונה היא אליך ןעליך

          פקק תנועה , 27/10/09 08:22

          ונכון מאוד שישנם תוכניות טלויוייה ופרסומות שמתאימות לילדים בגן ואתה בטח יודע למה הכוונה עם אתה כזה חכם עד כדי כך שחוכמתחה נוזלת לך מחורי אוזניך

        • בוקר טוב נא לפרסם את שתי התגובות שלי בענין זה תודה מראש (ל''ת)

          פקק תנועה , 27/10/09 08:51

      • אתה כניראה לא יודע ליקרוא קריאה רצופה עליך ללכת ללימוד קריאה מיוחדת

        פקק תנועה , 27/10/09 08:16

        במקום מיוחד וזו לא חוכמה להיתעמק אם הדבר הלא נכון זה לא נכון גם ליטמון את הראש בקיר בנושא וענין זה כפי אתה עושה המשכורות הגבוהות הללו הם עיוות ציבורי מוסרי וחברתי של החברה הישראלית ודווקא תוכניות החדשות בטלוויזייה הם התוכניות הכי רציניות וכול תוכניות הרייטינג למיניהם הם שטיפות מוח בנוסח קמוניסטי מודרני למען העלאת המורל הירוד של החברה הישראלית וזה מיתבטא בתוכניות הרייטינג המזעזעות שמשודרות ללא סוף ובכול פעם בצורה אחרת לצומת ליבך חוכמולוג בגרוש שכמוך

  • 34.

    אמיר הוא שדר ספורט בינוני. כמו אורי. ובערוץ 1 כשמתפנה מקום. הוא מיד

    דמי הבראה, לאן?, 26/10/09 14:47

    מתמלא מלמטה. לא חשוב איכות השדר. לא חשוב הרייטינג. יש וועד עובדים. ויסגרו את המיקרופון.

  • 33.

    חבל שמגל עזב את ערוץ 10 (ל''ת)

    אורנה, 26/10/09 14:33

  • 32.

    הם טובים מאד.אלף לבריאות.פירגון זו לא מילה גסה חברים. (ל''ת)

    מאיר, 26/10/09 14:33

  • 31.

    גם לא מוצלחים וחיורים ואין כל סיבה מחוץ לפרוטקציה שיקבו שכר מפוצץ כזה

    אזרח, 26/10/09 14:28

    אף אחד מהתקשורת העלובה לא שווה את שכרו

    מענין כמה מקבל חיים יבין פנסיה?

    וכל שאר אוכלי חינם

  • 30.

    למה מירב מילר פחות?! היא פחות מושכת צופים?? נו באמת. זה מביך ממש (ל''ת)

    עצבים, 26/10/09 14:26

  • 29.

    למה זה מגיע להם מה שהם מרווחים בחודש אני אולי בשנה זו שערוריה (ל''ת)

    רחלי, 26/10/09 14:25

  • 28.

    אני חושב שמגיע להם. הם מצוינים. לעומת יונית הבכינית ויעקב הנ (ל''ת)

    אריאל, 26/10/09 14:20

  • 27.

    משכורת של מגל = תוכנית שבועית ראויה ! (ל''ת)

    ניהול קלוקל, 26/10/09 14:14

  • 26.

    משכורות מטורפות בערוץ ''הציבורי''. (ל''ת)

    ניר, 26/10/09 14:09

  • 25.

    ינון ומירה מגישים את מהדורת החדשות האכותית מכל הערוצים.

    דפנה, 26/10/09 14:07

    מי שמבין צופה רק במגישי מבט. עכירה טובה כתבות מענינות והגשה מעולה. מגיע להם כל שקל.

    • ההבדל הקטן...

      גדי, 26/10/09 15:11

      הם מקבלים כסף ממשלם המיסים לעומת הערוצים המסחריים!

  • 24.

    לא לשלם אגרה!

    צוציק, 26/10/09 14:01

    חוצפה וניצול של מפרנסי המדינה הזו,
    למה שלא יסתפקו ב30 אלף, אני מוכן להקריא חדשות, בהרבה פחות מזה.
    מושחתים נמאסתם.

  • 23.

    בשביל 40 דקות כל יום?

    על מה ולמה?, 26/10/09 13:56

    מה זה 2000 שקל לשעה? וזה לא מתוך צרות עין אלא פשוט כי חבל על הכסף שאנחנו משלמים לאגרה של רשות השידור

  • 22.

    שיאני שכר

    ד''ר אלי טופר, 26/10/09 13:53

    עד להיכן הגיעה הנבזות ? להיכן נעלמה הבושה ? ובעיקר של משלמי המשכורות ! מקבלי המשכורות שואפים תמיד ליותר - אבל משלמי המשכורות חייבים לשים את רגליהם על המעצורים ! יש לקצץ את המשכורות ב-50 אחוז לפחות !!!

  • 21.

    כסף טוב בשביל לקרוא מדף או טלפרומפטר. (ל''ת)

    מיכאל, 26/10/09 13:39

  • 20.

    לא יאומן שזה ממומן מהאגרה

    שבתאי צבי, 26/10/09 13:39

    מילא לשם אגרה על ערוץ שאף אחד לא רואה,אבל בשביל לממן כאלו משכורות?

  • 19.

    על מה ולמה 55 אלף בחודש כאשר שכר מינימום לשעה 20.70

    יוצא לי בקושי 4 אלף איפה ההיגיון- עובד קשה, 26/10/09 13:37

    משכורת ממוצעת במשק 4000--------------55000
    ןאוו איזה הפרש ענק מישישמע יש להם תואר שלישי

  • 18.

    ינון מגל מבוזבז בערוץ 1.צריך להיות בערוץ 2! (ל''ת)

    ד''ר רם יצחקי, 26/10/09 13:32

    • שילך לערוץ 2 - נשמח להפטר ממנו! תודה (ל''ת)

      דנה, 26/10/09 15:39

  • 17.

    אני מוכנה לשלם למגל יותר ולראות אותו יותר! (ל''ת)

    שימרית נהלל, 26/10/09 13:29

    • יופי - שלמי גם את האגרה שלי. (ל''ת)

      בואס, 26/10/09 14:59

  • 16.

    הסקטור הציבורי תחת מתקפה מצד הסקטור הפרטי

    הסקטור הפרטי, 26/10/09 13:28

    התקשורת, המשרתת את ברוני הסקטור הפרטי בעלי היאכטות והמטוסים הפרטיים, מפמפמת לציבור זה שנים שכל הסקטור הציבורי הוא מושחת (נבחרים ופקידים). היא גם מנצלת היטיב טיפשותם של רבים בסקטור הציבורי (ולפעמים גם קונה אותם...) כדי לשסותם זה בזה. בקרוב כבר לא יהיה ''הון ושילטון'' אלא רק ''הון'' והם יהיו השליטים והם יגורו בארמונות אמיתיים וישלטו כמו פעם כשמלכים שלטו בנתיניהם.

  • 15.

    מה קרה הם מקבלים משכורת של מרצה באוניברסיטה (ל''ת)

    על מה על תואר ראשון, 26/10/09 13:28

  • 14.

    הקנאה אוכלת יושביה (ל''ת)

    יותם, 26/10/09 13:25

  • 13.

    למה מבט לכסף? מבט תוכנית זהב!! מהדורה מצוינת!! (ל''ת)

    שחר, 26/10/09 13:24

  • 12.

    ינון ומירב שינו את המהדורה.מגיע להם!

    רחל שימור, 26/10/09 13:22

    כאישה בת 45 סוף כל סוף מהדורה לא חלטוריסטית ולא צהובה.מהדורה לעניין!מבחינתי שיסגרו את המהדורות האחרות וישאירו את ערוץ אחת.מגיע לינון ומירב.

  • 11.

    רק שתבינו

    dan, 26/10/09 13:22

    הקול הגברי הזה, הבלתי נסבלת, כרמליטה מנשה, לפני 10 שנים או יותר, הרוויחה יותר מהרמטכ''ל, וגם משר הביטחון כמובן!!! היום בטח לא יורדת ממאה K ברוטו. ובקשר למירב: לא חשוב כמה היא מרוויחה, זה בטח חצי או פחות משתי המפגרות הבלתי נסבלות של 2 ו- 10.
    אחת, מתנשפת ומתנשמת כאילו שרצה כל היום אחרי המונית, והשנייה, שנולדה עם IQ אחד ומשך הזמן גם מת בבדידות. הקיצר, מירב הטובה מכולן!!! רק שלא שמים לב בגלל שתי סיבות:
    1) אף אחד לא רואה ערוץ 1
    2) עם תת רמה בעליל

    • אני ועוד הרבה רק ערוץ 1. לנו יש אכות וגם רמה. אתה ל2 מתאי (ל''ת)

      כרמלה, 26/10/09 14:00

    • אז אתה הבעל המיועד? או סתם פסיכי? (ל''ת)

      שי, 26/10/09 15:11

  • 10.

    אחותי, על מה?! את כל כך גרועה.. (ל''ת)

    מ, 26/10/09 13:14

  • 9.

    רק בגלל מגל אני צופה ערב ערב במבט. הכי הכי שווה. (ל''ת)

    יואל, 26/10/09 13:11

    • אתה דוגמא אחת מיני רבות למה שאני מתכון בתגובתי ואחרות (ל''ת)

      פקק תנועה , 26/10/09 14:55

    • גם אני! (ל''ת)

      ראובן פשר, 23/02/12 20:54

  • 8.

    שקלאר לא שווה את הכסף שהוא מרוייח! ומה עם נהג? מה עלות שכרו לרשות?

    שקלאר חייב ללכת הביתה הוא כישלון, 26/10/09 13:08

    שכר נמדד כעלות למעסיק! תבדקו מה העלות למעסיק של שקלאר. אוכל החינם הזה מקבל יותר מחמישים אלף שקלים לחודש בתמורה לתככים ולאינטריגות שהוא עושה.
    מעולם לא היה לרשות השידור ''מנהל'' חסר נסיון עיתונאי מוכח! עסקן קטן שמונה על ידי אולמרט ועובד יחזקאל ואשר שימש מריונטה בידיהם! העסקן העלוב לא מנהל כלום! רץ מקוקטיל לקוקטיל ועושה תככים.
    בשרית הזמן הוא מתגולל לרגלי אישים פוליטים בתקווה שלא יתמכו בהדחתו הצפויה.
    זה לא מנכ''ל זה מוקיון. ואם הוא מאשר שכר כזה למגישי מבט הוא חסר רגישות לכסף ציבורי!

  • 7.

    מהאגרה שלי לבנק של ינון (ל''ת)

    אלון, 26/10/09 13:02

  • 6.

    אלוהים ישמור - ואנחנו מממנים את זה מהאגרה?

    אלוהים ישמור, 26/10/09 12:58

    אז כמה מכניסה האגרה הזו? 500 מליון בשנה? העיקר מתעסקים עם ערוץ 10. עודד גרנות... פחחחח....

  • 5.

    היה צריך להיות להפך. הוא בלתי נסבל. כשהיא מגישה לפעמים אני אפילו צופה (ל''ת)

    עמנואל, 26/10/09 12:56

    • 5 - אתה איש בזוי וקנאי (ל''ת)

      יונית מונית הקרחונית, 26/10/09 15:28

      • לא.יונית מונית-את בעצמך הבלתי נסבלת (ל''ת)

        מגיב 5 צודק, 26/10/09 17:08

  • 4.

    בגלל זה אישרתם ללימור לחלטר בישראל היום ובלייזר? (ל''ת)

    הנהלה מביכה, 26/10/09 12:55

    • פרשן צבאי טוחן חצץ

      פרש בלי ראש, 26/10/09 13:39

      האיש מתיחס אל מבט כאל חלטורה ברוב המקרים אינו נענה לקריאות נואשות של עורכי מבט . האיש גדוש חילטורים.וכשמיתישב מול המסך הוא מוכר קעלטע לוקשין איטריות קרות ולעוסות אבל המנכל הו המנכל הוא חביבו.

  • 3.

    כל הצפעונים תתעוררו. כתבו הערות מתוך קינאה ורשעות. (ל''ת)

    דנה, 26/10/09 12:23

  • 2.

    אני צופה בינון ומירה ערב ערב. הם הכי טובים מכל מגישי החדשות (ל''ת)

    שמוליק, 26/10/09 12:19

  • 1.

    וכמה מרוויחים הכתבים של ערוץ 1? גרושים

    אמנון, 26/10/09 12:18

    הם לאעובדים 4 ימים בשבוע בלבד, הם בכוננות מתמדת, צריכים ליזום ולעבוד בשטח בחום ובקור ובכל זאת כתבי מבט מרוויחים הרבה פחות מהמגישים שחוץ מלקרוא פרונטר לא תורמים כלום למהדורה המרכזית

    • וכמה מרוויחים

      כל מיני כלומניקים אחרים בחדשות?, 26/10/09 17:31

      ינון ומירב הם הבעיה? לפחות יש הוכחות לכך שהם עובדים כל ערב...
      עורכי תוכניות? טכנאים? צלמים? כמה אנשים צריכים לצאת בשביל לצלם כתבה אחת מסריחה? טרנזיט עם עשרים איש וכולם עוזרים לכולם. שימו פעם שעון נוכחות ברשות השידור ותראו איך כל המשכורות יורדות ב 75%. אנשים שם לא באים לעבודה ומקבלים ערימות של כסף. פשוט בושה.

    • ת

      ש, 27/10/09 01:43

      תתפלא, גם הכתבים הזוטרים מרוויחים לא רע בערוץ 1
      אפילו יותר מבערוצים המתחרים...