• 22.

    אני עובד עם 7 64 - אין שיפור דרמטי לעומת ויסטה 64

    ובמחשב אחר יש לי דרייבר רשת דפוק ב 7, 03/01/10 01:35

    בעיה במחשב ASUS P5E יש איזה כרטיס רשת שהדריבר של 7 מתנתק אם מעתיקים קובץ גדול. ב VISTA זה לא קרה. מדובר בהתקנה של מערכת הפעלה נקייה.
    כל השיפור זה בתגובה של הפעלות התוכנה וסגירתה. זמני ריצה זהים לויסטה.
    יש קצת קטע בסרגל הכלים וברקע אבל לא ממש מי יודע מה..

  • 21.

    הורדתי את ה-7...הסקירה פה מדוייקת להפליא!

    ירון זליכה, 12/10/09 01:00

    סוף סוף אתה מרגיש שלם עם מה שנכתב בעיתונים.

  • 20.

    מסכים עם 4

    איש-מחשבים, 11/10/09 15:00

    אחרי שבועיים הוינדוס 7 זחלה באיטיות נוראית ואפילו האקספלורר לא נפתח לי במחשב אקס פי הכי טוב.

    • עוד פעם computer man הביא לנו את ה''תובנות'' שלו (ל''ת)

      אבי, 11/10/09 17:27

    • מה אתה מצפה

      ננע, 11/10/09 20:23

      את אידיוט שלא יודע להתקין אנטיוירוס או לתחזק את המחשב שלו בצורה מינימלית.
      בטח גם האוטו שלך בקושי נוסע כי לא בדקת שמן/מים 20 שנה.

  • 19.

    אושר ב''ש (ל''ת)

    האם זה אתה סופגי ??????, 11/10/09 13:58

  • 18.

    אני עובד עם דוס 4.0 ונהנה מהמהירות

    מתתיהו, 11/10/09 13:50

    יש לי תוכנת איינשטיין ואני גולש ממודם 300 באוד. החיים שלי אף לא היו טובים יותר.

    • תנסה דוס 6.22 ומודם 7,200 ותראה מה זה חיים קלים... (ל''ת)

      גילי המגיב, 11/10/09 23:15

  • 17.

    לא ברור לי למה לקח לכם 5-6 שעות?

    אני, 11/10/09 13:47

    שידרגתי שני מחשבים שהריצו ויסטה 64 ביט והשידרוג עבר בלי שום בעיות תוך 40 דקות והכל עבד חלק כאילו המשכתי להריץ את ויסטה. ויש לי כמה וכמה כלי פיתוח כבדים. לפני ההתקנה קיבלתי התרעות לגבי שתי תוכנות שיהיו איתן בעיות אבל שתיהן עולות ורצות עם התרעה שיש בעית תאימות, אבל מתפקדות כהלכה עד שתהיה בעיה. יש להניח שמי שרוצה שידרוג חלק יצטרך לחכות לתחילת נובמבר שתצא גרסא עיברית. מעבר לזה לא רואה בעיות וכל השמועות שכרגיל מתרוצצות על ''נהיית כבדה אחרי כמה חודשים'' ונחכה ל SP3 ושהרבה דברים לא רצים עליה מגיעות מכל מיני אינטרסנטים. האבטחה של המערכת הרבה יותר מקיפה וטובה. ובסך הכל זו רק מערכת הפעלה מה שחשוב אלו כלי העבודה שהמערכת מריצה. ולכל החוכמולוגים אין מערכת הפעלה מושלמת (כי אין גם תוכנה מושלמת).

  • 16.

    מערכות מייקרוסופט- לא לשימוש מיידי

    אריק, 11/10/09 13:42

    תמיד רצוי לחכות, כי תוך שנה כבר מבינים מה הולך לקרות: יש לי חבר שכבר ניסה את הבטא ויהיה הראשון להתקין את הגירסה המלאה.

    נראה את החוויות שלו ונחליט.

  • 15.

    לא צריך לקנות חלונות 7 - אפשר לקבל בחינם !!

    חוקי לגמרי, 11/10/09 13:42

    יש תוכנה במשקל של 8 מגה בית שאחרי ההתקנה שלה על XP היא נראית בדיוק כמו חלונות 7

    בעצם, יש עוד 2 תוכנות שתתקינו ואז בכלל
    לא יהיה הבדל בין XP לחלונות 7

    על זה לשלם מאות שקלים ולבזבז יום עבודה ?

    • אולי תגלה את הסוד לכולם

      יריב, 11/10/09 16:43

      באיזה תוכנות מדובר ומהיכן להוריד
      שכולם יהנו

  • 14.

    מערכת אליפות

    גילי, 11/10/09 12:59

    אני עובד כבר כמעט חודשיים עם המערכת והיא פשוט מצויינת. מהירה, בלי קריסות ולא נתקעת.
    החיפוש בה פנטסטי, ניתן למצוא כל גבר במהירות...עטבדת עם אופיס 2010 נהדר!!!
    ממליץ.

  • 13.

    מסכים עם 4

    עוז, 11/10/09 11:29

    למרות שבינתיים (חודש בשימוש שוטף) המחשב רץ חלק.

    יש לציין את זיהוי החומרה המשופר.
    לא השתמשתי באף דרייבר מדיסק, אפילו את הדגם
    הספציפי של העכבר המערכת זיהתה בקלות.

    גילוי נאות: על כונן אחר מותקנת לינוקס ליתר ביטחון.

  • 12.

    מומלץ

    א.ר., 11/10/09 10:53

    התקנתי את הגרסה של 64 ביט והיא עובדת בלי בעיות, כל הדברים עובדים. מומלץ להתקין ובמהלך ההתקנה ל''מחוק'' את הכוננים הקשיחים, כך יתבצע פרמוט במהלך ההתקנה ונקבל מחשב נקי וחדש. המערכת לא נעשית יותר איטית במהלך הזמן, ווינדוז 7 זה הדבר.

  • 11.

    עברתי לפני חודש לויסטה.

    משתמש מרוצה, 11/10/09 10:51

    יא קמצנים, קנו מחשב נורמלי ותראו את ויסטה רצה כמו פנתר.
    שילכו מיקרוסופט לכל הרוחות עם המחירים שלהם, אבל המערכת עצמה 10.
    אה, חוץ מחיפוש-קבצים הכי מעצבן בעולם. מישהו מכיר תוכנת חיפוש טובה?

    • google desktop (ל''ת)

      שגיא, 11/10/09 12:30

    • רק copernic! (ל''ת)

      אבא, 11/10/09 15:35

  • 10.

    שבועיים עם 7

    אחד העם, 11/10/09 10:51

    אני לא ממעריצי מיקרוסופט. אבל, התקנתי לפני שבועיים את 7 על נטבוק של MSI (אני כותב את התגובה ממנו) ואני מאוד מבסוט.על הנטבוק הזה היתה מותקנת במקור XP ואח''כ אובונטו.
    אצלי ההתקנה לקחה כחצי שעה (התקנה חדשה מאפס) ומאוד שמחתי לגלות שכל רכיבי החומרה זוהו בלי שום בעיות כולל הטלפון הסלולרי שחובר בבלוטות' והמדפסת שמחוברת ברשת למחשב אחר.
    חווית השימוש בהחלט טובה. הנטבוק שלי חלש אבל מצליח בלי שום בעיה להריץ גם את האפקטים של האירו (חלונות זכוכית).
    יש כמה תכונות מאוד נחמדות, במיוחד הדפדוף בין החלונות הפתוחים (בנטבוק, בגלל המסך הקטן זה יותר קריטי).
    אני חושב שמיקרוסופט עשו עבודה לא רעה בכלל.אמנם אני לא ממעריצי מיקרוסופט אבל אולי סוף סוף מיקרוסופט למדו את העבודה. אני בינתיים נשאר עם 7.

    • במקומך לא הייתי מחליף את XP.

      ASCH , 11/10/09 12:50

      רכשתי נייד חדש לגמרי עם VISTA תוך כוונה להמיר אותו לXP בהקדם. מסתבר שהנייד חסר דריוור לדיסק SATA ולהתקין עליו XP יהיה מסובך. התקנתי WIN7 והמערכת די טובה וזריזה (הנייד אצלי כחודשיים ועובד די בפרך).

      הבעייה היא- לא כל תוכנה שמתאימה לXP רצה טוב על WIN7. יש בעיות תאימות קשות עם תוכנות ישנות. גם כשמריצים במוד XP, הן מסרבות לעלות.

      • תן דוגמה לתוכנה שלא רצה (ל''ת)

        אבי, 11/10/09 17:25

      • לא נתקלתי בתוכנה כזאת

        ד'/, 11/10/09 20:20

        תן בבקשה שם של תוכנה כזאת...מעניין אותי.

        • PCAD-תוכנה של 5000$. תוכנה של TI לפילטרים אקטיביים.

          ASCH , 12/10/09 01:09

          בטוח שיש עוד.

  • 9.

    איך בדיוק יופעל Startup Repair אם המחשב לא עולה? (ל''ת)

    אותה בעיה כמו תמיד, 11/10/09 10:32

    • ישירות מהתקליטור

      עופר, 11/10/09 21:12

      ודרך אגב, התיקון עובד גם אם מערכת ההכעלה היא XP. הייתה לי בעיה עם תקלה בכונן הקשיח כך שאפילו SAFE MODE לא עלה ואופציית התיקון של התקליטור של W7 מצאה ותקנה אותה (בלי צורך לטעון את מערכת ההפעלה W7. נשארתי עם XP)

  • 8.

    אחרי SP2 אני אשקול לעבור (ל''ת)

    dd, 11/10/09 10:31

  • 7.

    מערכת מאכזבת

    שלום, 11/10/09 10:27

    לאחר כשלושה חודשים חזרתי לחלונות XP.
    המערכת שעבדה יפה בהתחלה התחילה להאט ולהאט עד שהפכה לבלתי שמישה (אלה אם כן לא אכפת לחכות דקות ארוכות במעבר בין יוזר ליוזר)
    למחשב שלי מעבד דו ליבתי ו3GB זיכרון.

    • אז אולי תלמד להשתמש במחשב

      666, 11/10/09 20:19

      הישראלי הממוצע, מתקין אלפי תוכנות שהוא לא צריך, מתקין טולברים של גוגל ושאר זבל, לא עושה סריקות וירוסים או רוגלות, ומתלונן שהמחשב דפוק והמערכת זבל.

  • 6.

    אני דוקא מעריך את מוצרי מיקרוסופט ולכן...

    קול קורא, 11/10/09 09:44

    הכתבה זהירה וחסרת התלהבות לדעתי,מה חייבים להיות פופוליסטים ? שימוש בליאופרד לא גרם לי חויה מיסטית מלבד אולי העיצוב של המק,ואני לצערי לא עובד של מיקרוסופט [תנאים טובים] כבר זמן רב אני מתרשם שזה נהיה IN לקטול את המוצרים שלהם בסטייל של שנאת תאגידים ובשם הקוד הפתוח ,אפל תאגיד לא יותר טוב לדעתי עם פחות תמורה לשקל.אגב לינוקס וקוד פתוח זה דבר נפלא וטוב,למרות הילדים המעצבנים עם''בלינוקס זה לא היה קורה''

  • 5.

    חבל על הכסף, לינוקס עשתה הכל ויותר, ובחינם

    זהר פסוניאן, 11/10/09 09:37

    ולמי שמעתיק- זבש''ו

    • וכמובן שצריך מעבד של AMD ולהגיד ג' פעמים ביום''ברק אובמה המלך'' (ל''ת)

      עוד שמאלני מחשבים\, 11/10/09 19:38

  • 4.

    כתבה טובה, תוספת:

    טל, 11/10/09 09:30

    אחרי מספר שבועות או חודשים מערכת ההפעלה נעשית איטית וכבדה באופן משמעותי. לאחר עבודה של מספר חודשים עם הבטא של חלונות שבע, אני יכול לומר שאכן יש כאן שיפור עצום, אבל לא כדאי לשפוט את הביצועים רק על סמך מערכת הפעלה שהותקנה זה-עתה. המבחן הוא אחרי כמה חודשים של שימוש במחשב, עם התקנה של אפליקציות שונות ושימוש לאורך זמן. כאמור, אחרי מספר חודשים אני לא רואה שינוי... המערכת נעשית כבדה.

    • עבדתי גם עם הבטא וגם עם ה - RC ולא נתקלתי בזה. (ל''ת)

      AK, 11/10/09 11:48

    • 3 חודשים על ה7 והמהירות לא השתנתה

      22345678, 11/10/09 20:17

      גירסה סופית יש לציין לא בטא ולא RC.
      והתקנתי על המערכת מכל טוב.
      סה''כ צריך לתחזק את המערכת כמו שצריך והיא לא תבגוד בך, ניקוי רג'יסטרי פעם בשבוע, סריקת וירוסים פעם בשבועיים, איחוי פעם בחודש. לא יותר מזה.

  • 3.

    מהיר יותר? יציב יותר ?בסוף יתברר שמבוסס על לינוקס :-) (ל''ת)

    גלגל, 11/10/09 09:13

  • 2.

    לא פלא=ngohq.com מחלק דראוירים חינם של מיקלסופ

    דוד, 11/10/09 09:03

    זה אחרונה כנראה מיקלסופ רוצה להשתלב לשוק כל הזמן מכרו דרוירים להתקנות עכשיו מוותרים כדי להכניס יותר משתמשי מחשבים=לינק גוגל חברות אחריות לא ישבו בחיבוק ידיים

  • 1.

    הבנתי שהרבה דברים לא רצים עדיין ב W7? (ל''ת)

    מישהו מכיר?, 11/10/09 08:44

    • ישנן תוכנות שקורסות על WIN7 אפילו בהרצה במוד XP.

      ASCH , 11/10/09 12:44

      מצער אך זה ככה.