• 10.

    התנהגות מחפירה של ענתבי/ממשלה דיי נמאסתם שודדים

    עופר, 15/11/09 09:16

    מנצלים את המעמד הבינוני

  • 9.

    כולם מדברים ומדברים

    השריף, 23/09/09 19:09

    זו לא מחאה.
    זו הדגמא למה שיקרה כשכולנו נעבור ל4 גלגלים, ובקצב הנוכחי זה יקרה בקרוב.

    מחאה אמיתית תהיה כשרוכבים יפסיקו לבטח ואז אולי אולי אני מדגיש אולי נהנה מהוזלה במחירי הביטוח המופקעים הללו תוך סיכון גבוהה מנסיעה ללא ביטוח. כבר היום יש מאות רוכבים לא מבוטחים על כבישי ישראל!
    ענתבי, דיי מספיק!

    • שחטו אותי החולירות

      אני אחד מהם, 04/10/09 22:22

      חלאס,כמה כסף אנחנו צריכים לשלם לחולירות???
      אנחנו בקושי אחראים לגרימת תאונות ולנו מעלים את הביטוח, הגיע הזמן לגרום להם נזק לכיס

  • 8.

    ל-4 ול-5

    יובל, 23/09/09 16:42

    נתחיל בך מס' 4:
    אם היית רוכב, היית יודע שהעצירה בפקק לפני קו המכוניות הראשון הוא לא בשביל הכיף, אלא יותר צורך השרדותי. מה לעשות שנהגים פורעי חוק כמוך (ואני בכוונה מכליל, בדיוק כמו שאתה עשית) או נהגות סתומות שלא מסתכלות במראה, יכולם לעלות על אופנוען בלי להרגיש אם הוא נמצא בתוך טור המכוניות.
    על כל רוכב אופנוע פורע חוק כהגדרתך, אני יכול למנות עשרה נהגי מכוניות כאלה (חוסר איתות במעבר בין תיבים נחשב, כן?)
    למס' 5: עם כל הכבוד, זכותם של האופנוענים להפגין. זו זכות דמוקרטית. הם לא נהגו באלימות, כפי שהגדרת זאת, כלפי שום אזרח.
    זוהי זכות דמוקרטית בסיסית. עובדה זה עזר. עליה לכנסת לא.

  • 7.

    קרטל התעריפים - אין הגיון פשוט ''שחיטה ''

    א., 23/09/09 13:04

    עוד לפני ההעלאה הצפויה - תעריפי הביטוח גבוהים. אופי הנהג וותק הנהיגה הגורם המכריע ולא בהכרח הגיל. נסיון של 3 שנים
    מספיק - מעבר לזה כבר לא משנה את אופי הנהיגה ואפי הנהג. לא ברור מדוע על נפח
    של 50 סמק נדרשת העלאה בכלל. הדרוג של
    50 עד 250 צריך להיות מפוצל לשתי דרגות ביניים.( 50-150 /150-250 ). יש להבחין
    בין קטנועים ,אופנועי שטח, ואפנועים כבדים (המסוגלים לפתח מהירויות גבוהות).

  • 6.

    מי אתה בכלל ענתבי? ומה אתה מתעורר עכשיו!! מי א ת ה??????!!!!

    אופנוען, 23/09/09 11:10

    רד מאיתנו!!! אחרת חבל לכולם על הזמן המדינה תשותק!!!

  • 5.

    אחרי מה שהם עשו הבוקר, שישלמו פי 20! הפגנות עושים מול הממשלה,

    גיל, 23/09/09 09:53

    לא באלימות נגד חבריהם האזרחים!

    • מי חבר שלך?

      טבעוני, 23/09/09 16:43

      חברים מביעים סולידריות.
      ההפגנה שעשו הבוקר באה לדמות מעבר של רוכבי דו גלגלי לארבעה גלגלים בשל תעריפי הביטוח.
      לא נורא, תתרגל, בקרוב זו לא תהיה הפגנה אלא המציאות.
      תוכל להשוויץ שאתה כבר ידעת.

  • 4.

    כל רוכ ב הוא עבריין תנועה ומסוכן לנהגים האחרים

    איתן, 23/09/09 09:27

    מספיק לנסוע 2 דקות אחרי רוכב אופנוע ולראות כמה עבירות תנועה הוא עושה- עקיפות מכל הכיוונים ובד''כ ללא איתות, עצירה ברמזור אחרי קו העצירה או במעבר החצייה, נסיעה באיילון בשוליים , נסיעה בעיר בנתיב הנגדי, נסיעה על מדרכות בכדי לחסוך רמזור או לעקוף ועוד...
    וזה בלי לדבר על הילדים בני ה 16 שמשתוללים.
    על המשטרה להתעורר ולהחמיר עם אותם עברייני תנועה.
    וכנראה גם שהביטוח הגבוה מוצדק.

    • כל נהג הוא עבריין תנועה ומסוכן לנהגים אחרים

      טבעוני, 23/09/09 16:48

      מספיק לרכב 2 דקות אחרי נהג ולראות כמה עבירות תנועה הוא עושה- מדבר בלי דיבורית, נוהג שיכור, עובר נתיבים בלי לאותת, נסיעה ברמזור אדום, אי מתן זכות קדימה במעבר חציה, עקיפת פקקים על השוליים, נסיעה בעיר בנתיב בנגדי ברברס, כאילו זה לא נגד הכיוון, חניה על מדרכות תוך חסימת המדרכה להולכי רגל, דוחפי עגלת תינוקות ונכים בכסאות גלגלים ועוד
      וזה בלי לדבר על הילדים בני ה 18 שמשתוללים
      על המשטרה להתעורר ולהחמיר עם אותם עברייני תנועה.
      וכנראה גם שהנהגים טיפשים נורא.

      • כל הנהגים בארץ שלנו לא יודעים לנהוג

        אילן, 12/10/09 12:27

        טבעוני צודק בהחלט, אני נוהג ברכב וכתחביב נוהג באופנוע כבד, מה שאני רואה על הכביש זאת קטסטרופה ואין קשר לסוג הרכב בו נוהגים, הנהג הישראלי פשוט עושה כעל רוחו ואין לו דין ודיין, ועובדה שלאחרונה יש המון תאונות פגע וברח מאחר וכל אחד עושה מה ב..ן שלו, אז אם לעלות תעריפים אז לכל הנהגים, ותרדו מרוכבי האופנועים, הם נוהגים בדיוק כמו נהגי המכוניות, הם המראה שלנו.

    • החינוך לא נכון

      שמואל נהג אוטובוס, 30/09/09 11:44

      איתן לא ידעתי עד כמה אתה טמבל צריך לחנך נכון ואז לא אהיו מופרעים בכלל ולא כמו השטויות שאתה כותב

    • כמעט כל נהג מכריח רוכבים להילחם על חייהם בכביש

      יהודית1, 08/10/09 10:45

      מספיק לרכב עשר דקות על 50 סמ''ק (אופניים מהירות- בערך) כדי שנהגים עוברי מסלולים כפייתיים (רובם) יצליבו סביבך נתיבים במהירות 80 קמ''ש בעיר ויבריחו אותך לשוליים האסורים, יכריחו אותך (כדי לשמור על שלומך) להתקדם לפניהם על מעבר חציה ואם לא עשית זאת- ''ישחילו אותך'' בין 2 מכוניות, כאילו אתה, רוכב הקטנוע, עשוי מאויר שקוף, וזאת מייד כשהאור ברמזור יתחלף לירוק), לא יתנו לך לעבור מסלולים כדי לפנות שמאלה (הם מהירים יותר וכל אחד מהם בטוח שאתה יכול לפנות שמאלה אחרי שיחלפו על פניך במהירות). אז צריך לשנות חלק מהחוקים (שלא נותנים מסלולים בטוחים לקטנועים) כדי להוריד את רמת הסיכון ולא להעלות דמי ביטוח.

  • 3.

    לפטר את המפקח על הביטוח

    בעל קטנוע, 23/09/09 09:19

    לא הגיוני שיש אדם שנושא משרה ציבורית אשר לא עשה דבר וחצי דבר על מנת להקל על הציבור אותו הוא משרת .
    מרגע הכניסה שלו לתפקיד הוא לא עשה דבר על מנת להקל על הציבור כל ההחלטות שלו הינן לטובת חברות הביטוח .
    לפטר ולאלתר .

  • 2.

    המדינה הזאת פשוט ביזיון

    אביב, 23/09/09 09:13

    כל הזמן מעלים את הביטוח

  • 1.

    די נמאס !!!!!!!!!!!!!!!!!!! תפסיקו לגנוב לנו את הכסף (ל''ת)

    רוכב מיואש, 23/09/09 08:53