• 19.

    חווית (סיוט) הקניה שלי ברשת גו מובייל

    שלומי, 11/11/12 13:23

    קניתי מכשיר חדש שלאחר כשלושה שבועות התחיל להתחרפן לאחר שהחזרתי לסניף והכניסו אצלהם למעבדה הודיעו לי שזה בעיה של היצרן ומטיסים את המכשיר שלי לחו''ל ומאז 3 חודשים אני בעוגמת נפש ורדיפה אחריהם ושי חקשור מתנהג בזילזול ובהיתעלמות מוחלטת

  • 18.

    אל תתקרבו לגו מובייל

    נופר, 15/08/12 19:46

    המנכל בוודאות לא יכול להתגאות ביחס המבזה של החברה ללקוחות שמהם לקחו כסף. פשוט תתרחקו מהם!!!!!!!!!

  • 17.

    לא הייתי קונה מהם כלום. במבחן האמינות, אפס. (ל''ת)

    אמיר, 18/06/12 19:58

  • 16.

    לא אמינים בכלל

    רמי, 04/01/11 00:34

    חנות יפה שירות גרוע דופקים חופשי מחירים. מרוששים אותך. לא מומלץ להתקרב ושלא תעיזו לקנות משם מכשיר סלולרי הם מבטיחים שנה אחריות יצרן תשאלו אותם למה הם מתכוונים ומה זה כולל אני כבר מניח שתבינו את כל הקומבינה והפויינטה
    ראו הוזהרתם
    בקיצור כל דבר שם רק כסף ממש קטנוניים

  • 15.

    מכשיר שנפל לי למים טופל

    אייפון עם מים, 21/10/09 16:05

    הגעתי אליהם שילמתי סכום לא קטן והצילו לי את המכשיר , תודה רבה

  • 14.

    החלפת מסך בשעה במקום בארבעים דקות

    חגית לקח להם שעה להחליף לי מסך, 12/10/09 17:05

    בטלפון נאמר לי ארבעים דקות בפועל לקח להם שעה ...... היו צרכים להגיד שיש להם לחץ של לקוחות ,חוץ מזה שרות 10 ממליצה לכם

  • 13.

    חנות מצויינת. מכשיר סוני אריקסון שנקנה בחו''ל ביקר במעבדה

    יעקב, 30/09/09 13:01

    למטרת החלפת פלסטיקה ומסך, שירות מהיר מקצועי ואדיב.

  • 12.

    תבר שלי עם אייפון היה שם ותיקן

    בנוקייה זה לא קורה, 29/09/09 13:10

    לי יש נוקייה כבר שנתיים לא נשבר מסך, חבר לאחר חצי שנה כבר החליף בגומובייל מסך היה מבסוט הם כמו יורוקום בקטן

  • 11.

    תיקנו לי תוך 10 דקות מסך

    גולדנברג, 29/09/09 11:07

    הגעתי דרך האתר GOMOBILE

  • 10.

    נשבר לי המסך באייפון ובאתי לתקן שם

    אורן, 28/09/09 22:52

    תוך חצי שעה כבר הייתי בחוץ עם מסך חדש ומגן על כל המכשיר שימנע אי נעימות כזאת בעתיד, קיבלתי שירות מקצועי, אדיב ומהיר - ממליץ בחום!

  • 9.

    בניגוד לתגובות פה, אני לקוח מרוצה מאוד של המקום. ישנם פרטים.

    ניר, 28/09/09 21:59

    הגעתי למקום אובד עצות (וגם לא ממש מבין עניין בכל הקשור לטכנולוגיה של היום) בנוגע למסך האייפון שלי.
    נשבר לי המסך. כן, זה קורה. אייפון הינו מוצר עדין.
    אחר חיפוש איפה הכי כדאי להפקיד מכשירי הגעתי לגומובייל. קיבלה אותי נציגה נחמדה מאוד, אשר הסבירה לי את הבעיה בסבלנות וסובלנות מלאה (למרות הלחץ ששרר במקום).
    קיבלתי הצעת מחיר מסודרת, ומועד משוער לסיום התיקון. אפילו היו לי מס' שאלות בנוגע לתוכנות המכשיר, ובלא מסגרת התיקון, ישב איתי נציג שירות הלקוחות והסביר לי גם כן בסובלנות מלאה. בסה''כ נהנתי מהטיפול ואף החכמתי. לקוח מרוצה.

  • 8.

    החנות הטובה ביותר

    אולמר, 28/09/09 21:48

    לפני כשנה רכשתי שם את הN82 שלי . הדבר האחרון שאני יכול להגיד על שי חקשור זה שהוא לא אמין. חנות מקצועית ואמינה שעומדת בכל מילה שלה , מבחינתי מבין היחידות שעושות כך.
    מי שהולך לקנות שם עושה בשכל.. החברות הסלולריות עושקות אותך מכל כיוון , הכי כדאי לקנות בחנות פרטית , והכי כדאי לקנות בחנות שמבינה מה היא מוכרת.

  • 7.

    יחי הטכנולוגיה החופשית!

    צרכן נבון, 28/09/09 21:40

    למה שרק בישראל נמשיך לשלם יותר ולקבל פחות!
    אני קניתי את מכשיר הIPhone שלי דרך גומובייל, קיבלתי אחריות כאילו שקניתי את המכשיר מאפל, ואף שירותי תיקונים במחיר ואחריות על התיקון! דבר שראיתי רק אצל גומובייל!
    שווה כל דקה נסיעה מהצפון!

  • 6.

    שי בחור לא אמין (ל''ת)

    אבי, 26/09/09 12:21

    • אני תיקנתי אייפון המעבדה שלהם עשו עליי רושם טוב מאוד (ל''ת)

      משה, 28/09/09 20:48

    • גם אני התרשמתי כך. לא אמין וזה בלשון המעטה. (ל''ת)

      משה, 18/06/12 19:59

  • 5.

    זאת חנות הסלולר הטובה ביותר לדעתי

    TechFob , 25/09/09 13:30

    כבר שנים אני רוכש משם מכשירים סלולריים
    השירות נהדר וגם מבחר המכשירים.
    חברות הסלולר יודעים רק ''לקצוץ רווח ע''י ניצול הלקוח''
    למה אני חייב להתחייב לספק סלולר לחבילת דור3?
    למה אני חייב לרכוש רק את הדגמים שהחברות החליטו להביא ארצה?
    מי שמתחייב הוא פראייר לא קטן.
    מומלץ לכולם בחום! אחלה חנות ואחלה שירות!

  • 4.

    שי באמת נוכל לא קטן .( לקוח לא מרוצה ) (ל''ת)

    דני, 24/09/09 18:24

    • כל הכבוד על היוזמה

      משה, 28/09/09 20:49

      תיקנתי אייפון גם מסך וגם שקע טעינה באותו היום, לא ממליץ ללכת לנוכלים של יד 2

    • ממש כך, אדם לא ישר. (ל''ת)

      ערן, 18/06/12 19:59

  • 3.

    מזמן אני כבר לא קונה מכשירים אצלי ספקי השירות

    משה כהן, 24/09/09 09:28

    פשוט ללכת ולקנות מכשיר ממקום אחר.
    1. אין עידכון תוכניות (בעלות גבוהה יותר)
    2. אין חיוב (ללא צורך) בגלישה
    3. תיקונים ואחריות יש בדיוק כמו אצליהם (ויותר בזול)
    4. יש מגוון מכשירים

    בקיצור פשוט לקנות בחוץ - יותר משתלם

  • 2.

    יחי שגעון הגדלות! (ל''ת)

    שי הנוכל, 24/09/09 07:43

    • המלך ערום ,שי אתה תותח עשית משהו גדול

      חרא אייפון, 28/09/09 21:12

      סתם מכשיר עם הרבה תקלות כל הכבוד לבחור שלקח יוזמה

  • 1.

    טועה

    לא משנה, 23/09/09 18:00

    את כל המידע שיש על המכשיר ניתן לגבות דרך iTunes ודה כולל את האפליקציות שהורדו למכשיר.