• 32.

    קוטי תגיד מאה פעם .מטומטם שכמותי.

    מחכה להכרה, 05/12/09 19:45

    נפצעתי במילואים אני כבר 5 חודשים נמצא ללא שיקום כי המשרד נתן 10 אחוז .והפסיק שיקום שהוא בעצמו אישרואני מערער כרגע .וכל רופא אומר שיש בעיה .בלי עבודה בלי כבוד אבל קוטי מור האפס הזה .פותח את הפה ..וההפרדה בין קרבי ללא .זה הדבר כי פושע ששמעתי .אז אולי לא יגייסו חיילים למטבח .לרכב לאפסנאות .הריי הם שווים ל..לכלום.
    קוטי .(תגיד 100 פעם) מטומטם שכמותי.
    תבדוק טוב .אתה לא יהןדי .רק גויים עושים מה שאתה עושה.אבל מה לעשות .עם ישראל עושה עבירות .ואלוהים שולח לנו .עונשים .שזה אתה.

  • 31.

    יש לתת עדיפות לנכי קרב

    אלי, 19/11/09 22:39

    אני נכה קרב באחוז נכות גבוה מאוד ואני מקבל מדי חודש גרושים ממדינת ישראל, זאת בושה וחרפה.

  • 30.

    משדד הביטחון צודק (ל''ת)

    יוסי, 19/11/09 09:53

  • 29.

    מנכי העמק - מושבים וקיבוצים - כל הכבוד לקותי מור

    גלעד, 18/11/09 09:19

    כאשר הוא ינקה את האורוות שלנו ממתחזים וטפילים הוא יוכל להיות נדיב ורחמן כלפי נכים אמישתיים שזקוקים לתמיכה ועזרה. והוא צודק שצריך לעשות הפרדה בין מי שנפצע בנסיבות מבצעיות לבין כל מיני כאלה שבינינו - כולנו מכירים אותם ויודעים שהם סוחטים את המערכת ועל חשבון מי? על חשבוננו. מי שמתקיים היום מתגמול נצרך לוקח חי בחרפה ללא כבוד למרות שהתושבים במדינה והיהודים בעולם היו רוצים שיחיה בכבוד וברווחה. אבל באים מתחזים ולוקחים הטבות שלא מגיעות להם ומתחזים להלומי קרב למרות שלא ראו או הריחו קרב מימיהם. המדינה לא מרגישה חוב מוסרי למי שלא תרם אלא רק לקח!! הלוואי ויהיה לקותי מור את האומץ והעוז להצליח. שכל יש לו. זה בטוח.

  • 28.

    אני נכה צהל

    בוקרי דן, 17/11/09 10:39

    קותי תתפטר כי הנכים הם מטעמכם נכים ואתה לא רופא שיודע מה טוב לנכה אתה סך הכל מנהל חשבון שמנסה להיות צדיק על חשבון נכים כל נכה הוא בחזית היה וגם חיל אספקה וחיל אויר יש להם חצי בחצי ממש וזה כולל משרתי משטרה ושבס ומודיעין בשביל זה לא צריך יום למודים ארוך...

  • 27.

    קותי מ ור ומעללי המשרד ...

    עכבר קריה, 10/11/09 19:24

    איש חסר רגישות, גס רוח ואכן חי על חשבון משלם המיסים. במקום לצאת לפנסיה הוא ועוד רבים כמוהו תופסים תקנים במשרד למרות שהם גימלאי צה''ל בדרגות בכירות וגילם עולה על 65, הגיע הזמן שייעשה סדר קודם כל במשרד שהפך להיות בית האבות של קצינים בכירים שפרשו מצה''ל (פשוט החליפו המדים בבגוד אזרחי וחצו את המדרכה לבניין משרד הבטחון) עמוס גלעד למשל הוא עוד אחד שמופז תפר לו תפקיד במשרד - מה זה בדיוק ? כפילות לראש אמ''ן ? תקנים מיותרים ובזבזניים משרד מושחת ומנופח , וועד עובדים חזק מדי ומנהלים שחוששים לאבד משרותיהם הציבוריות והכל ע''ח משלם המיסים ונכים ועוד אוכלוסיות שראויות לכל סיוע של המדינה

    • אני נכה צהל

      בוקרי דן, 17/11/09 10:46

      חזק וברוך לך כל מילה בסלע המשך לכתוב עבורנו כולנו יחד נצליח בעזרת השם.

  • 26.

    דעתי בנושא

    דיב סאלח, 09/11/09 16:13

    משרד הביטחון ומדינת ישראל חייבת חוב מוסרי לכל חייל באשר הוא ולא משנה מה מעמדו אם הוא קרבי או לא והיכן נבצע ומתי כול עוד והמקרה בזמן השירות חייבים להקיר בו כנכה צה''ל.ואם יש כאלה שמרמים בתהליך ההקרה אז זו בעייה של משרד הביטחון והועדות שיעשו סדר שם.חייל ברגע שהוקר כנכה הוא באחריות אגף השיקום ולא אחירת.תדעו לכם ,בכלל העלאת נושא כזה זו פגיעה באימון בכלל בכל המערכת ובמיחד בכבודם של קהל הנכים.העלאת נושא זה בכלל זה גול עצמי לחברה כולה.תתבישו.

    • אתה מדבר שטויות.

      יצחק, 14/11/09 23:41

      רק פצועי מלחמה צריכים להיות מוכרים, השאר והם הרוב פוגעים במיעוט, שיילכו ויבקשו את ההטבות ממי שפגע בהם.

  • 25.

    נפצעתי מס פעמים,פעם אחרונה במלחמת לבנון הראשונה

    הלוחם, 03/11/09 20:52

    בסדיר שירתתי ביחידות מובחרות,עברתי את מלחמת יום כיפור,השתתפתי בפעולות מעבר לקווי האוייב במילואים,במלחמת לבנון הראשונה,לחמתי במספר מקומות ובצענו פעולות שעדיין חסויות.למדתי,רכשתי מקצוע מכובד,השתכרתי טוב ובכבוד.בשרות הסדיר אחרי פעולה במובלעת הסורית,27,04,1974 בחוזרינו למוצב הפיתןלים בחרמון,חטפנו הפגזה,הזחלד נפגע, היו לנו הרוגים,ההליקופטר שבא לחלצנו ולטפל בפצועים גם נפגע בהפגזה,נשרף על צוותו,הפסיכולוג שלח 3 מתוכנו לקב''ן,אחרי פציעתי במלחמת שלג טופלתי ע''י פסיכולוג מטעם משרד הבטחון,שנים לא עבדתי,וסבלתי רבות,בשנת 2000 נאמר לי ע''י עובדת השיקום שאני סובל מהלם קרב,וזה היה אחרי אישפוזים בבתי חולים רגילים,עברתי אפילו צינתור,התקף חרדה,דומה להתקף לב.בוועדה הרפואית קיבלתי 50% על הלם קרב סהכ %55 ,עברתי את מרכז האבחון באיכילוב,בית לוינשטיין,ותל השומר,טני חיי כמו מת,איני יוצא לבד מהבית,והיום יש לי גם מלווה מטעם משרד הבטחון,איני מסוגל לנסוע בתחבורה ציבורית,בגלל חרדות,אני תלוי במלווה ובאישתי שכמעט פוטרה מעבודתה לפני שקבלתי את המלווה.עברתי גם איבחון בבית חולים אברבנל,ונקבע שאני בלתי כשיר לעבודה לצמיתות.היום

    • אני נכה צהל

      בוקרי דן, 17/11/09 10:59

      לך מגיע יותר מ 50 אחוז ליבי איתך ןרפואה שלימה יש לך שכר עצום עבור מה שהיתה אסור לך להתיאש תתחזק והשם יעזור לך.

  • 24.

    ואתה קותי מור חיי על חשבון הנכים כנס

    אזרח, 07/10/09 07:20

    אתה עברת גיל הפנסיה יש לך משכורת של עשרות אלפי שקלים , רכב של המדינה ועל חשבון מי זה אם לא על חשבון הנכים ודרך אגב אתה לא נכה אלה מתעלל בנכים , אז תטפל בעצמך , ובמקורבים אליך לפני שאתה מתעסק בנכים , זוכר את פרשת אלי חוף , אולי יש עוד כמו באגף . ?

  • 23.

    צריכה לקום ועדת חקירה ממלכתית כדי לבחון לאן נעלמו לקח את הכספים

    AMY, 03/10/09 11:24

    של אגף השיקום ולאן הם נעלמו אולי לבסוף עוד יצטרכו להפעיל את אגף החקירות של מישטרת ישראל כדי שיבדקו לאן נעלמו הכספים שבעבר תוקצבו וניבלעו בתוך משרד הביטחון ואו החליפו לכאורה ''ידיים'' ומכאן כל אחד יפליג עים דמיונו בין אים פרוע ואו לא

  • 22.

    צודק

    גדי, 23/09/09 00:46

    כל אדם שבילה את הצבא בין הקבן לשבוע
    שבוע זכאי להיות נכה צהל על רקע נפשי ללא הגבלת זמן
    בעוד שאדם שנפגע מוגבל לשלש שנית רכב רפואי
    צריך לתת רק לאדם בעל בעיות נידות נוצר
    היום מצב ש מוי חניה ירוקים לא מוכרים
    עיי העיריות בגלל מצב זה

    • למספר 22,או שאתה טיפש או שאתה אינך יודע מזה הלום קרב

      הנוקם, 03/11/09 21:14

      אני הלום קרב,שירתתי ביחידה מובחרת,איבדתי הרבה חברים,חלקם מתו לי בידיים,אני חיי מת,סיוטים,התקפי חרדה,פחדים,תלוי במלוה ובאישתי,את אישתי כמעט ופיטרו בגלל שאיני יכול להישאר לבד,אני חיי כמו מת,פגוע רגליים,יכול לחזור למקצועו,ויכול לעבוד,אני איני יכול לעבוד במקצועי הן בגלל פציעתי ביד,ואני בעבודתיהרווחתי הרבה כסף,אני גם נרשמתי ללימודי רפואה אך המלחמה הפסיקה הכל,איני מסוגל לעבוד,איני יוצא לבד מביתי,אני תלוי במלווה,הייתי רוצה להיות פצוע רגליים,ולא לסבול כל כך,סיוטים בלילות,אני חיי על כדורים,אינך יודע מזה הלום קרב,בוא נתחלף בפציעות ? רכב רפואי זה בגלל שאיני מסוגל לנסוע בתחבורה ציבורית,מפאת חרדות,פחד מצפיפות,אני חייב בכל נסיעה ברכבי הפרטי לעשות הפסקה כל 10 -15 דקות,יש פגועי רגליים שלא זקוקים לרכב רפואי,אני מאחל לך חצי שנה סימפומים של הלום קרב קשה,אחרי שתבין תגיב!!!

      • הלם קרב ממלחמה מגיע לו הכל

        גדי, 27/11/09 00:28

        מצטער הכונה היא לא לאדם שהיה במלחמה אלא לאותם משטמטים כאילו על רקע נפשי ולאחר
        מכן מוצאים עד דרך לנצל את המדינה

  • 21.

    אין ספק שהוא צודק. חובה לעשות הבחנה בין סוגי הנכויות

    אורית, 20/09/09 13:55

    יוצא מזה שכל אחד שיוצא מצה''ל עם נכות כלשהי יהיה זכאי לרכב, גם אם לדוגמא הוא בחופשתו נהג בשכרות. תחשבו על זה שאנחנו מכספי הציבור צריכים לממן חיילים שבחופשה שלהם נהגו בחוסר אחריות בדיוק באותה מידה כמו שחייל מיחידה קרבית נפגע במהלך פעולה מבצעית.

  • 20.

    מור שואף לתקן עוול כלפי נכי המלחמות והמבצעים. הם לא מקבלים את המגיע

    אלכס, 18/09/09 15:45

    להם בגלל אלפי ''נכים'' שנפגעו בבית ובחופשות או היו בעלי מחלות גנטיות, ובגלל שהתמזל מזלם להיות בכוחות הביטחון באותו הזמן הם הפכו לנכי צהל ולא לנכי הביטוח הלאומי. בגלל שמשרד הביטחון תומך בשוטרים עם נכות אזניים (בגלל עבודה משרדית מול המזגן), חיילים שנפגעו בקטטות שיכורים מול פאבים בסופי שבוע, סוהרים שנפגעו בביתם בחופשת הקיץ, וחיילים שמתחזים כלוקים במחלות דמיוניות בגלל הצבא, כל נכי צהל האמיתיים מפסידים תמיכה הולמת.

    • תשובה למספר 20 - אתה מדבר שטויות

      נכה צהל, 23/09/09 18:45

      בישראל יש חוק לפיו מוכרים נכי צהל. קוראים לו חוק הנכים. רק החוק קובע מי זכאי להיות מוכר כנכה צהל, וגם אז אגף השיקום מעביר אותך 7 מדורי גיהינום.מדהים איך אפשר לשקר לציבור ולחברי הכנסת בלי שום בושה.

      רוב נכי צהל ניפגעו כשהיו חיילים בשירות סדיר (שירות חובה בישראל בו מכריחים אותך לעשות תפקיד מסויים או להיות בתנאים לא בריאים ומסוכנים) או בשירות מילואים ונגרמה להם נכות עקב השירות הצבאי ובתקופת השירות הצבאי. בדיוק כמו שקובע חוק הנכים.

      ראש אגף השיקום הוא פקיד שמנסה לחסוך כספים בתקציב המשרד שלו על חשבון הגב והבריאות והתרופות שמגיעות לנכי צהל בגלל הנכות שנגרמה להם בשירות הצבאי.

      מה הוא חושב לעצמו שהוא רופא ? שהוא גנטיקאי שיכול להחליט בניגוד לחוק הנכים, איזה נכה צהל חלה בשירות הצבאי עקב שירותו הצבאי ובתקופת שירותו הצבאי - בגלל מחלה גנטית או בגלל השירות הצבאי ?
      אין לו סמכות להכריע. החוק קובע מי יהיה נכה צהל. וקצין התגמולים שדן בתביעה הראשונה של נכי צהל ורופאים קובעים. לא פקידים. אף פקיד או עובדים באגף השיקום. אני מאחל לכל מי שחושב כמו מור - שהבן והבת שלו ייכנסו לצה''ל בריאים עם

  • 19.

    קותי מור נימנע מלדבר במיספרים אמיתיים

    AMY, 18/09/09 07:01

    היות והוא יודע למה כאשר הוא אומר לדוגמא ש50%-מהניפגעים בתאונות דרכים הם
    אני מעתיק מהכתבה את הדברים העמומים האלה כדי שתבינו עד כמה האיש הזה מסלף נתונים ביודעין להלן הציטוט:
    ''באשר לחיילים הזכאים כיום למעמד של נכי צה''ל גם אם נפצעו במהלך חופשה הוא אומר: ''כ-50% מאלה שנפגעו בחופשה נפגעו במהלך פעילות אתגרית, וה-50% הנותרים נפגעו במהלך נהיגה בשכרות''.כמה זה 100% לצורך העיניין זה מסתכם בקושי במיספר חריגים שהמערכת יכולה להיתמודד איתם והינה לך מצב בו בן אדם טבע בכינרת כשהגובה הממוצע של הכינרת הוא בקושי 50 ס''מ רבותי כל כתבה שאין בה מספרים חלוטים הם בבעיה קשה כי הם יודעים את האמת ולא מוכנים לשאת אותה. כאן צריכה הוועדה של חסון לעשות סדר בעיניינים ולא לשפוך את התינוק עים המים העכורים.

  • 18.

    לפי מור חימושניקים אנשי מודיעין לוגיסטיקה נהגים ושאר לא קרביים

    ''הענקת עדיפות לקרביים'', 17/09/09 21:29

    יהיו בעדיפות שניה שלישית ורביעית?

  • 17.

    מי שלא מוגבל בתנועה - שלא יקבל הטבה מהסוג הזה

    למה להעיק על שאר הנהגים ?, 17/09/09 20:05

    כל עשרים מטר יש מקום חניה לנכים. כל מאה מטר מכונית חונה על המדרכה. אם לבן אדם מגבלה בתנועה אז טוב מאד שיקבל הטבות והקלות, אבל למה גם אחרים קשורים לזה בכלל ?

    • מה מעיק עליך?

      תעשה פרסה, 17/09/09 21:16

      מה מעיק עליך חוץ מצרות עין וטיפשות רעת לב

  • 16.

    50 % נכות צבאית ומעלה דורשת רכב רפואי

    רכב רפואי כחלק מהשיקום, 17/09/09 19:43

    לדוגמה הלומי קרב (אני לא מדבר על הלומי משרד או אוטובוס) בדרגת נכות 50 % ומעלה = פגיעה חמורה בקושי יוצאים מהבית ממעטים בחיי חברה
    ללא רכב רפואי לא יצאו בכלל מצבם יורע ויוחמר ובשורה התחתונה אגף השיקום לא יחסוך אגורה.

    • הנהיגה להלומי קרב בהחלט תרפויטית ומהווה חלק מהטיפול הרפואי

      מויש, 17/09/09 21:12

      הנהיגה מרגיעה, מחזקת הרגשת שליטה שאבדה
      ומניידת. הלומי קרב מתקשים להתנייד בתחבורה ציבורית והנהיגה ברכב הרפואי מהווה חלק מהטיפול בנפש הפצועה.
      אל תקחו את המעט שאפשר לתת.

  • 15.

    קותי מור בלשון המעטה לא מדייק ומשקר במצח נחושה

    עמי, 17/09/09 18:50

    ואפילו הייתי אומר שהאיש זורה לכם חול בעיניים ומשקר במצח נחושה למי כיום אין רכב שיקום האים כדאי בכלל עבור רכב שבעצם ניתן כהלוואה ראשונית עים החזר למשהב''ט הרכב כאן הוא לא הנקודה אלא סתם רעות רוח ותו לא מי כיום אין לו רכב האים זה הפך לחפץ מותרות כיום?
    ממש לא שידחוף ת'רכב שלי לפחות לאחוריו אולי אז יבין שהרכב הינו כלי רפואי לתזוזה

  • 14.

    שירת הברבור של קותי מור

    AMY, 17/09/09 18:36

    האיש הזה אינו ראוי מאחר ואפילו האמריקאים לא רוצים בו הוא יפגע פוליטית בברק והליכוד העיקר שהוא ''ישאר צודק''רבותי יזהרו מהאיש הרע הזה מנסה בכל כוחו להיות רשע כדי להיתקדם במערכת אבךל הוא עדיין לא מבין את מה שאחרון הפקידים מבין שהאיש הזה משחק באש וימיו בתפקיד ספורים.
    רק ועדת חסון תחליט למי לתת ולמי לא כל השאר זה כלום

  • 13.

    מקובל עלי. תטפלו בהלומי קרב שראו מראות נוראים בשדה הקרב

    מיואש, 17/09/09 18:13

    יותר מחולי זאבת סוכרת.

    אבל תטפלו ! ואל תעמידו אותנו בפינה כמצורעים !

  • 12.

    סוף סוף משהו זז

    ליאור, 17/09/09 18:13

    יש לי שכן שטוען שהוא הלום וסובל מטינטון באוזנים יש לו מכשיר באוזן
    אבל מה זה שייך לרגלים יש לו רכב עם תו
    תופס את החניה לנכים שאין באפשרותם ללכת
    אולי זה ינקה מעמידי פנים

  • 11.

    אם כבר לכו עד הסוף: לוחמים שלחמו נוכח פני אויב

    אאל''ט, 17/09/09 16:33

    לוחמים. והדגש על לוחמים שנפגעו בקרב או בפעילות קרבית נוכח פני אויב בלבד, יקבלו את כול הטיפולים התנאים וכד' משופרים ללא עוררין!

    תומכי לחימה גם אם נפגעו במלחמה ידורגו במדרג שונה.

    וכן הלאה במידרג יורד למטה בהתאם למקצוע הצבאי.

    • הקריטריון נכים בעלי תעודת לוחם ושבצ''ק לארוע שבגינו נפגעו (ל''ת)

      בוקיטו, 17/09/09 18:22

    • 11 - לפי הקריטריונים האלו ישארו אלף ומשהו נכים באגף השיקום (ל''ת)

      בזוקה, 17/09/09 18:49

    • בדגש על קרביים

      אחי זה הכי קרבי, 17/09/09 21:19

      דרגת זכאות לפי דרגת קרביות...

    • אתה דמגוג עלוב - כלוחם אתה לא שווה כלום ללא תומכי לחימה.

      פיצוץ, 18/09/09 09:43

      כנראה שאתה ''לוחם (די גאוותן)'' או שאתה כלומניק שמביע כאן דיעה, אבל בטוח שאתה מאוד ''חכם''.

  • 10.

    כל הכבוד לו על האומץ. הלוואי שיצליח. אייל - 70 אחוז נכות, פציעה בקרב,

    אייל, 17/09/09 15:20

    אני אישית מכיר נכי צה''ל רבים מדי שלא נפצעו בנסיבות מבצעיות ו''רובצים'', על המערכת המטפלת וסוחטים אותה שוב ושוב. זה בא על חשבון מישהו אחר שזקוק למערכת. די!! הלוואי וראש אגף השיקום החדש יצליח ובכך יביא לרווחת הנכים שמגיע להם הושטת יד נדיבה מהמדינה.

    • אייל רק אם המקצוע הצבאי שלך לוחם! אם נפצעת בקרב לא כלוחם- הזכאות שונה

      שמיר, 17/09/09 18:36

      ההצעה מגדירה כך שלוחמים שהוכשרו כלוחמים ושרתו כלוחמים פרופר! לא נהגים או חימושניקים ביחידה לוחמת, לא מודיעין ולא לוחמי קו שני (למשל תותחנים) , אלא חד משמעי לוחמים יהיו בראש הפירמידה.

  • 9.

    מור צודק! יש להפריד בין הנכים הקרביים לכל המתחזים ואלה שבחופשה נהגו

    מנחם, 17/09/09 15:17

    בשכרות, היו מעורבים בקטטות שיכורים, היו להם תאונות במטבח בביתם, מחלתם מילדות המשיכה בצבא וכד'. הם צריכים להיות מטופלים בביטוח הלאומי כמו כולם. רק הנכים מפעולה מבצעית זכאים להיות מכונים ''נכי צהל''. מור, הגיע הזמן שתעשה סדר ותבצע את מטרתך! כל הכבוד! עמוד מול הארגון שכוחו נשען על המתחזים והפרוטקציונרים שקיבלו נכות על עבודה משרדית.

    • מסכימה בהחלט. לא יתכן כאשר נפגעים שני אנשים בתאונה בסןף שבוע והאחד

      דפנה, 18/09/09 15:49

      חייל שיכור, החייל יטופל כנכה צהל וחברתו כנכת הביטוח הלאומי. אז מה אם הוא משרת בצבא?

  • 8.

    נכה קטוע מלבנון ''מתבייש להגיד שאני נכה צה''ל''כי בזים לנו

    frhapyha , 17/09/09 13:38

    אנחנו נכים מצה''ל ורעבים ללחם עניים ומקבלי חבילות מזון של נזקקים בושההההה למדינה שלנו שנלחמנו עבורה בדם !!!!

    • רעבים ללחם שהם נכי צה''ל וקשר השתיקה של מור

      AMY, 03/10/09 11:10

      יש נכי צה''ל שהם ומישפחתם ממש רעבים ללחם חבל שכך אבל זה נכון הם שומרים על הדרת פנים ופאסון כאילו הכל בסדר אבל אותם אגב לא מדובר בכלל הנכים אלא בחלקם החברה ומישפחתם באמת רעבים ללחם אני יכול להעיד על מישהו שראיתי כיצד בהחבא כימעט מחלק לנכי צה''ל מנות מזון לחברה שזקוקים להם רבותי על תופעות שכאלה בין נכי צה''ל קוטי מור לא מדבר על זה ותורם את חלקו לקשר השתיקה בנדון של רעב בקרב נכי צה''ל ואסור לנו בתכלית האיסור לשתוק על כך ולעבור לסדר היום
      לצערי הרב ראיתי במו עיני את הדמעות של אלה שקיבלו את המזון הם שמרו בחוץ כאילו הכל בסדר אני מקווה שכל הצעירים כאן שמיתלהמים ואומרים לא מגיע להם שישארו לא נכים ורק קצת שיסתכלו מעבר לרכב הטיפשי שאפילו להם יש כבר רכב שכזה ,הדובר על היציג 1600 סמ''ק תראו לי בן יונה אחד שאין לו במישפחה רכב לפחות 1600 סמ''ק

    • אני נכה צהל

      בוקרי דן, 17/11/09 14:12

      תלחם על שלך אל תוותר חביבי.

  • 7.

    אזהרה לפצועים!!!

    גל, 17/09/09 12:03

    נפצעתי בשירות הקרבי שלי.
    אחרי שנה על קביים,חזרתי לשרת בצבא. במשך כל הזמן טופלתי והתיק הרפואי שלי היה באסף הרופא. 40 פעם באתי לבית החולים והתיק הרפואי צורף לרופא, כשבאתי יום לאחר השחרור לבקש את התיק הרפואי שלי. הודיעו לי שהוא נעלם(כלומר הועלם).
    אני אומר לכל הפצועים תצלמו כל מסמך. למקרה של תביעה עתידית.
    בתי החולים והצבא עושים יד אחת ומעלימים ראיות. זה מפחיד איך שכולם משקרים עליך תוך כדי שיתוף פעולה.

    • אני נכה צהל

      בוקרי דן, 17/11/09 14:10

      אל תוותר חביבי יש לך על מה לתבוע אותם והשם יתן לך ולשכמותך כוחות והצלחה.אמן,

  • 6.

    שקרים, בדותות, הסתות ודיסאינפורמציה.

    פיצוץ, 17/09/09 11:58

    משרד הביטחון תופס טרמפ על אגף השיקום בגיבוי מלא של קותי מור, חלק גדול של הכספים שהאוצר מקצה לנכים, כלל לא מגיעים אלייהם ומועברים ע''י קותי מור לשימוש משרד הביטחון, זו גניבה לאור יום, כאשר אותו קותי מור מנפנף בתקציב שלא מגיע לשימוש הנכים ע''מ לנגח אותם ולהראות לציבור עד כמה נכי צהל עולים למדינה. ע''מ לאחז עיניים ולהטות את אור הזרקורים ממנו והלאה, הוא גורם להסתה של הציבור בנכי צהל. סה''כ קותי מור מרמה את האוצר וגונב כספים מנכי צהל.

    • משרד האוצר ואגף השיקום מבצעים את דוח ברודט

      נכה צהל, 30/09/09 17:03

      בניגוד להתחייבות של היועץ המשפטי של משרד הבטחון ובניגוד להתחייבות של שר הבטחון אהוד ברק - שדו''ח ברודט לא יבוצע עד שלא תוקם וועדה ציבורית שתיקבע מסקנות. קוטי מור מבצע את הוראות משרד האוצר שנקבעו בדוח ברודט ויש לו גיבוי ממשרד הבטחון - כי מדובר בראש ובראשונה רק בכסף ! כסף ! כסף ! בתקציבים ובכספים שמשרד הבטחון מקבל מהמדינה = מכל אחד שמשלם מיסים כולל מנכי צהל שעובדים למרות הנכות ! ולא מעביר את הכספים האלו לטיפול בנכי צהל.

      יש רק פתרון אחד להפסיק את קיצוץ הטיפולים והזכויות של נכי צהל, להפסיק את ההתערבות של אגף התקציבים במשרד הבטחון, ואת ההתעללות של אגף השיקום - הוועדה לביקורת המדינה בכנסת, מבקר המדינה ובית המשפט.

  • 5.

    הצעה חשוכה-הקריטריון צריך להיות שיוויון

    איתי, 17/09/09 10:18

    נכה בין אם קרבי או לא הוא קודם כל בן אדם שאנו כחברה מחויבים לשיקומו ולהקנית הכלים להשתלבותו בחברה ולאפשר למצות את הפוטנציאל שלו כאדם.
    קותי מור (והמדינה) מציע לבחון את הנכות לפי העבר במקום לפי העתיד וכך ליצור מעמדות וחוסר שיוויון על פי מידת רגש האשמה של החברה. זו גישה חשוכה.

    • שטויות. יש הבדל בין אוכלוסיות נכים. נכי עבודה, נכי ביטוח לאומי, נכי נר

      גלעד, 17/09/09 15:43

      נכי רדיפות הנאצים, נכי צה''ל שנפצעו בנסיבות מבצעיות, נכי תאונות דרכים, ונכי אילן ואקי''ם

  • 4.

    הצעה חשוכה-הקריטריון צריך להיות שיוויון

    איתי, 17/09/09 10:06

    נכה בין אם קרבי או לא הוא קודם כל בן אדם שאנו כחברה מחויבים לשיקומו ולהקנית הכלים להשתלבותו בחברה ולאפשר למצות את הפוטנציאל שלו כאדם.
    קותי מור (והמדינה) מציע לבחון את הנכות לפי העבר במקום לפי העתיד וכך ליצור מעמדות וחוסר שיוויון על פי מידת רגש האשמה של החברה. זו גישה חשוכה.

    • אז אם ככה...

      יהועצבן, 16/11/09 10:02

      אז שיהיה שיוויון בין נכי צה''ל לבין כל אזרח נכה אחר, גם אם אין לו קשר לצבא.

      שיקבלו כולם טיפול מהביטוח הלאומי ולא מאגף השיקום כמו שאר הנכים הלא מיוחסים במדינה.

  • 3.

    צודק, רוב נכי צה''ל לא באימונים ובלחימה (ל''ת)

    מוטי, 17/09/09 09:12

    • אני נכה צהל

      בוקרי דן, 17/11/09 10:52

      אני בטוח שאתה לא נכה צהל אלא נכה בראש אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו אני מאחל לך .

  • 2.

    למה לקדש טעות ?

    פטריוט שבור , 17/09/09 09:08

    Sep 04, 2009 | 02:30


    כשכמות החברים הייתה קטנה, ניתן היה להעלים עיין ולתת לכולם באופן דומה,
    בלי שהדבר יפגע באלו שבאמת צרכים, שלא יכולים בדרך אחרת.

    נכון להיום, אלו שבאמת צריכים, שלא יכולים בדרך אחרת, והם לרוב גם המתונים יותר,
    קולם נבלע בהמולה שיוצרים אלו שיש בכוחם לדרוש במפגיע ובקולניות, זכויות לא להם.

    מעולם לא אמרתי מגיע לי יותר.
    כשאני נזכר שהגעתי בבגדי עבודה לח''רפ ביום שישי בצהריים, לפני הרבה שנים.
    ונאמר לי שיום העבודה של החיילים בח''רפ נגמר, לא ממש הבנתי מה זה יום עבודה בצה''ל.
    יום העבודה שלי נמשך שלוש שנים, עם לא מעט רגעים של סכנת חיים אמיתית.

    או כשאני נזכר באותו פקיד טייסת פנטומים שרצה להרשים חיילת, דהר על קטנוע ונמרח על
    המסלול. וחזר כדי להשתחרר, עם מכונית חדשה, חיוך מאוזן לאוזן, וסיפר בגאווה לכולנו, שהצליח
    לדפוק את משרד הביטחון, כולנו צחקנו.

    כיום ברור לי שהצחוק של אותו פקיד טייסת או דומיו כיום והם רבים, מעמעמים את קולות השבר
    של אלו שמגיע להם בזכות ולא בחסד.

    וכן. מי שהצבא היה מקום עבודתו ונפגע, בהחלט מגיעה לו מעבר לטיפול הרפואי, פיצוי על פציעתו.
    ומי שהצבא היה עבורו שרות למען המולדת, ואכל חרה, סיכן את חיו יותר מפעם אחת וגם איבד
    חברים תוך כדי כך ונפצע בעת לחימה אמיתית, מגיע לו הרבה יותר.

    ביום שכולם ילכו ליחידה קרבית ויישרתו בתור לוחמים, אחזור בי מדברים אלו.

    • תגובה

      כבר לא לוחם, 13/11/09 09:28

      בסדר, הבנתי אותך.
      אבל מה תגיד על אחד שהתגייס ליחידה קרבית בתור לוחם! לא חימושנניק או לוגיסטיקה , שלישות וכו'
      ונפצע תוך כדי ההכשרה??????

  • 1.

    שקרן גס רוח

    eli23666 , 17/09/09 08:50

    אני נכה צהל פציעתי קרבית !!! ואני סובל ממכם 35 שנה על שקרים , העלמת מסמכים , טיוח והתעלמות מסעיפי פציעתי מהיום הראשון , אתם בונים קריירה על גב הנכים בסיסמאות ריקות מתוכן ! אתם מנפחים מנגנונים , מנפחים משכורות , ו''שוחטים'' את הנכים הכל הפוך על הפוך אנו היום ''חיים'' כדי שתעשו חיים על חשבון סיבלנו!! מספיק עם הדמגוגיה הזולה שמקבלת חיזוק משר הביטחון שמתנהג כבריון השעה במשרדו הדשן!!!
    מעניין , עד מתי אנו הנכים נישתוק ונתבזה מפקידונים זוטרים !!!?

    • אתה כל כך צודק

      AMY, 17/09/09 18:45

      הם ימשיכו לעשות קופה על חשבונינו ואנחנו נאנק מכאבים והשפלות ,הם מנפחים מנגנונים ויוצרים ביאורוקרטיה מיותרת ואנחנו נחנקים חבר'ה הגיעו מים עד נפש אין לנו יותר כלום מה להפסיד צריך לעשות מעשה נואש מעשה מצדה אולי?

      • אתה צודק - אגף השיקום משקר בלי בושה

        נכה צהל קרבי, 30/09/09 17:09

        מקצצים בזכויות ובטיפולים לכל נכי צהל. גם לכאלו עם 20% וגם לכאלו עם 50% נכות.
        גם לנכים שנפצעו במלחמה, גם לקטועים וגם לנכים שנפגעו להם איברים פנימיים, ונגרמו להם מחלות או פגיעות אחרות שלא רואים כלפי חוץ. פוגעים בכל נכי צהל !
        והגיע הזמן שגם נכי צהל שנפצעו בקרב יגידו לעם ישראל את כל האמת - אגף השיקום משקר !
        מסתירים מידע מכל נכי צהל - בשביל לחסוך לעצמם כסף ! לא נותנים לנכים את כל הזכויות שמגיעות לנו - הזכויות סודיות ולא מפורסמות. מטרטרים נכי צהל שנים, כולל קטועים, כולל נכים שצריכים תרופות שלא מגיעות בזמן. מקצצים טיפולים רפואיים, מקצצים פיזיוטרפיה, חמי מרפא. ולאן מעבירים את כל התקציב ? שהוועדה לביקורת המדינה תחקור דחוף לאן הולך כל הכסף ?