• 8.

    מוקד האינטרנט של בזק

    אהוד, 14/09/09 03:19

    פתוח 7 ימים בשבוע 24/7 חוץ מיום כיפור
    השעות שצויינו לעיל הינם שעות העבודה של 199

  • 7.

    בזק בינלאומי דווקא הכי בסדר.

    גיסנו, 13/09/09 22:16

    לא מדהימים אגב, אבל משמעותית עדיפים על אינטרנט זהב - שם השירות פשוט מתחת לכל ביקורת. בקיצור - הרע במיעוטו אבל עובד לשביעות רצוני כבר כמעטו שנתיים.

  • 6.

    צוואר הבקבוק הוא בחיבור של ספק האינטרנט לאינטרנט, לא אצלכם...

    טל, 13/09/09 15:12

    הורדת קובץ בדיקה משרת מקומי של ספק האינטרנט לא מלמדת שום דבר, כי היא בוחנת את טיב התווך בינכם לבין ספק האינטרנט בלבד. השאלה הגדולה היא מה התווך (החיבור) של ספק האינטרנט לאינטרנט עצמה. לכל ספק יש חיבור לצומת מקומי בארץ (IIX) ולספקים גדולים יותר בחו''ל. את החיבורים הללו הם משתפים בין כל הלקוחות שלהם. אם יש להם יותר מדי לקוחות, על חיבור צר מדי, כל הלקוחות יגלשו לאט.

  • 5.

    המבין

    יבין, 13/09/09 10:53

    כמה דברים לא נכונים בכתבה אחת:
    1. ''הצעת מחיר טובה יותר ללקוח חדש'' - תמיד תוכל לקבל מחיר טוב יותר בחברה שלך, מחירי לקוח חדש תמיד גבוהים ממחירים ללקוח שרוצה להתנתק
    2. ''כדי לבדוק אם מדובר בבעיה אחרת כמו: חסימת שיתוף קבצים'' - הרי בדקתי את ההורדה מהאתר ב HTTP, מה הקשר לחסימת שיתוף???
    3. ''בעיות כאלו בדרך כלל מצריכות הגעת טכנאי.'' - נו באמת, מאיפה הבאתם את המשפט הזה?
    4. ''ניתן לפנות לטכנאי שיפתור את הבעיה על ידי הגדלת הזיכרון'' - זה הפתרון הראשון שבאמת עולה לי כשיש איטיות בגלישה... נו באמת...

  • 4.

    בבדיקה אצל הספק תמיד ההורדה בקצב הנכון.

    בין, 13/09/09 02:59

    אבל לא באתרים שונים.
    והתשובה של התומכים היא: הבעיה באתרים.

    למשל לוקח זמן כפול להוריד מצגת מ gmail - אז הבעיה אצלם.
    לוקח זמן כפול להוריד תוכנה מאתר Adobe - אז הבעיה אצלם.

    מתי קצב ההורדה יהיה תמיד כמו שצריך?

    • ממש לא, כי בינך לבין האתר יש בד''כ עשרות צמתים

      טל, 13/09/09 15:14

      אתה מחובר לספק האינטרנט דרך תשתית של בזק/כבלים. ספק האינטרנט מחובר לאינטרנט בשני כיוונים. לאתרים ישראליים דרך הצומת הישראלי (ה-IIX) ולאתרים בחו''ל דרך ספקי אינטרנט גדולים יותר.

      כאשר אתה גולש לאתר, אתה יכול לעבור לפעמים עשרות צמתים/חיבורים שונים (כלומר נתבים וכו'). מהירות הגלישה שלך אל האתר תהיה המהירות בקטע האיטי ביותר מבין עשרות הקטעים הללו.

      בד''כ צוואר הבקבוק הוא דווקא החיבור של ספק האינטרנט אל האינטרנט...

  • 3.

    איטיות ברשת ביתית אלחוטית

    איתן, 12/09/09 20:44

    ברוב המקרים, איטיות ברשת ביתית אלחוטית נובעת מהמקטע האלחוטי, כך שסביר מאוד שגם אם התשתית טובה, אין בעיות לא אצל הספק ולא בבזק/כבלים - עדיין בגלל המקטע האחרון, בין הנתב האלחוטי למחשב שלכם, לא תקבלו את מלוא המהירות המגיעה לכם.
    לבדיקה יש להתחבר לנתב בתצורת LAN ולבדוק בצורה זו את המהירות. אם בצורה זו הכל בסדר ובתצורה האלחוטית יש איטיות, יש לבדוק (כדאי עם טכנאי) האם ניתן להגדיר את הנתב אחרת, כך שהאיטיות תיפחת.
    כמובן שהכי חשוב להקפיד על מיקום נכון של הנתב יחסית למחשב/ים המשמש/ים לגלישה.
    ממד בד''כ חוסם את הנתב וגורם לאיטיות וניתוקים.

  • 2.

    רשתות, 12/09/09 16:47

    אין דבר כזה בעיות מספקית האינטרנט.
    כשמתמודדים עם בעיית איטיות או ניתוקים, בשום מצב הבעייה לא יכולה להגיע מהספק.

    כל מי שחווה בעיית איטיות או ניתוקים, בעייה זו נובעת ברוב המקרים מאחת (או יותר) הסיבות הבאות:
    1. תשתית לקויה.
    2. בעיות במחשב / בנתב / במודם.

    אני לא מצדיק שום ספקית אינטרנט (כזאת או אחרת) זה פשוט המצב הקיים:
    כאשר המודם יוצר התקשרות (לדוגמא: בבזק) הוא מגיע אל שרתי הרדבק של בזק אשר מנתבים את הלקוח אל שרתי ספקית האינטרנט, ומשם אל האינטרנט.
    לאותם שרתים של ספקית האינטרנט - אין אפשרות ניתוק. פשוט אין דבר כזה! אין פונקציה כזאת! מי שנופל מההתקשרות לשם, עושה זאת משום שהוא כנראה מגיע מתשתית לקויה או שיושב במחשב תהליך זדוני המנתק אותו או חוסם לו את רוחב הפס.

    לכן, תעשו טובה ואל תתקשרו אל שום ספקית אינטרנט - רק לתשתית או לטכנאי. ובחיאת, תעזבו את הספקית אינטרנט שלכם בשקט.

    • חח אעלק לא מהספקית

      תכנאי רשתות מוסמך, 12/09/09 18:20

      1)לי התגובה רואים שאתה לא מבין על מה אתה מדבר.
      2)בטוח שאתה עובד בשביל אחת הספקיות, כי זו תמיד התשובה שלהן.3)ניסיון אישי:הייתי מחובר שנים אם תשתית של בזק וספקית בזק בינ''ל, והיו לי כל הזמן בעיות.
      ברגע שעברתי מבזק בינ''ל ל012 לא היו לי יותר בעיות, ואני כבר שנה גולש בלי בעיות חוץ מ פעם-2 שזה לגמרי נסבל.
      אז לפני שאתה מנסה להיראות חכם סתום 'תפה ותקשיב למי שבמין ולא מושחת

      • דווקא אתה נראה שתול

        להיפך, 12/09/09 21:54

        כי אני עברתי בכיוון ההפוך מ 012 לבזק בינלאומי, ולא ראיתי שום הבדל בין השתיים.
        אני מוריד בבזק בינלאומי באופן קבוע בקצב המקסימלי שלי, כך שבבזק בינלאומי אין שום בעיה. אם היתה לך בעיה- היא כנראה היתה אצלך.
        אתה הרי לא יודע אפילו לכתוב ''טכנאי'' נכון, אז בטח גם התבלבלת בין ספרות בהגדרות שלך.

        • דווקא שניכם נראים לי שתולים

          להיפך הוא לא נכון, 13/09/09 10:48

          כי אני עברתי מנטווז'ן ל012 ואחר כך לבזק בינלאומי ואחר כך חזרתי ל 012 כי ראיתי שבסופו של דבר כולם אותו הדבר אז לפחות לשלם פחות ומי יודע לאן אני אמשיך מכאן

  • 1.

    http://www.speedtest.net/

    ליאור, 12/09/09 12:26

    פתרון פשוט לבדיקת מהירות הורדה ומהירות העלאה:
    http://www.speedtest.net/