• 9.

    לא מובן סגנון הניהול של ''לבדוק שהחלטות מיושמות''. אם סומכים על...

    5, 02/12/10 08:21

    העובדים, זה סימן רע שצריך לבדוק אותם. צריכים לקחת את העובדים הטובים ביותר וגם לשלם טוב , ולבדוק את התוצאות בלבד. דעה .

  • 8.

    שמשקרת ללקוחות בפנים

    סלכלום חברה גרועה, 29/10/09 15:41

    שומר נפשו ירחק

  • 7.

    בסלקום משקרים אותי

    אבי, 02/09/09 17:53

    חברת סלקום טוענת כי אני רכשתי חבילת תקשורת ומוליכים אותי שולל
    אנשי החברה מוליכים אותי שולל וממציאים עובדות חדשות.
    מן הראוי שסלקום תכין שעורי בית .
    יום אחד זה יתפוצץ להם בפרצוף

    סלקום= אל תאמין תבדוק

  • 6.

    מצטער, אבל עמוס שפירא או שקרן או מנותק מהמציאות

    ג'ו וייסמן, 01/09/09 13:44

    מניסיוני האישי, וכן מלימוד מקרים דומים שראיתי באינטרנט, דוקא בנושא היחס ללקוח, סלקום מתנהגים כלפי לקוחותיה באופן ברור בצורה דורסנית, מזלזלת ואף פלילית, כפי שאפשר ללמוד מהפסדי סלקום במשפטים מול לקוחות קטנים שעמדו על זכויותיהם.

    אני ניסיתי לדבר עם המנכ''ל, או עם סמנכ''ל, או אפילו עם מזכירה שפעם ראתה סמנכ''ל בחברת סלקום. לא הצלחתי להתקרב אפילו.

    הכל סיסמאות ריקות מר שפירא!

    נראה אותך חוזר אלי - הלקוח שלך ג'ו וייסמן מרשפון. שאל את שרות הלקוחות שלך.

  • 5.

    ההכנסות מהאלבום של דילן יספקו ארוחות ל-1.4 מיליון אנשים בחגים ...

    ומה סלקום מוכנים לתרום לקהילה ?, 29/08/09 09:59

    1.4 מליון איש יאכיל זמר אחד שהחליט לתרום את הכנסותיו לטובת הקהילה.

    וסלקום הגדולה ? מה היא תתרום לקהילה בחגים המתקרבים אדון עמוס שפירא ?

    אולי עוד בונוס לחברי ההנהלה הבכירה ?

  • 4.

    עוד נצחון כזה ואבדנו !!

    יצחק פטרבורג, 28/08/09 17:55

    סלקום מנוהלת מהיום למחר, ללא אופק אסטרטגי וזאת שפירא אומר בכל הזדמנות ואף מכריז שאת המושג אסטרטגיה מחק מהלקסיקון שלו !!!
    זאת אומרת זאת אותה התנהלות כפי שהיתה עם אל על - חליבה מוחלטת של החברה ללא השקעה בעתידה הטכנולוגי ועסקי כך שמי שיקנה את סלקום וזה יקרה בקרוב !!(אחד שיודע), יצטרך להשקיע הון רב כדי להחזיר את החברה למסלול.
    זו דרך הניהול של שפירא - מצויין לבעלי הבית רע מאד לעובדים ולחברה.

  • 3.

    ההצלחה נובעת גם מאי תחרות על הלקוחות הביתיים (ל''ת)

    פטרושקה, 28/08/09 16:30

  • 2.

    סלקום גנבים! גובים כספים במרמה מאנשים

    תמימים!!!!, 28/08/09 16:15

    הם גנבו כספים על גלישה באינטרנט שלא בוצעה ולא בוקשה על ידינו!!!

    • זאת לא הגניבה היחידה של סלקום

      וייסמן נטע, 01/09/09 17:11

      סלקום גם יודעים למכור את הסים שלך ללקוחות אחרים, לטעון שהדבר נעשה בתום לב, בזמן שאתה צריך לשלם את החשבון שלך ושל ה''שותף'' הסמוי. במקרה שלנו השותף הלא משלם היה יותר מדי גירידי וביצע כ- 100 שיחות ליום כך שהחשבון התנפך וישר עלינו על התקלה. קשה לי להאמין שלקוח שיודע שהוא משלם מבצע כל כך הרבה שיחות כל יום - אולי מר שפירא יכול להסביר את זה.
      בנוסף, בגלל שבדקתי את החשבונות גכיליתי שלמרות שהובטח לי החזר מלא על מכשיר בדקות אויר יש הפרש של 10 ש''ח לטובת סלקום.
      ועל מנת לבלבל את האויב החשבונית היא מסורבלת ולא בדיוק ניתנת להבנה ברורה לפשוטי העם - הלקוחות.
      עוד על סלקום, הם מוכנים להציע הצעות, לטעון טענות אבל המחלקה המשפטית לא מרשה להוציא שום מסמך בכתב ללקוח - מה יש למר שפירא להגיד על זה.

  • 1.

    לפעמים צריך לפרגן - אז אני מפרגן לך אדון שפירא. בהצלחה בהמשך. (ל''ת)

    שלומי, 28/08/09 15:53