• 79.

    להעמיד את כולם ובהקדם לדין (ל''ת)

    ג'רבי, 16/03/11 17:29

  • 78.

    ומה עם הראש-יהודה נסרדישי-אשר ישב בועדה ועשה כדבר המואשמים? (ל''ת)

    אמיר, 03/11/09 14:50

  • 77.

    זלצמן?! בושה שהיא צריכה פרוטקציה, מגיע פי מאה בלי פרוטקציה

    אחת שברחה מהמקום המזויע, 29/09/09 14:53

    כל המועמדים שציינתם הולו לטובה, לעומת הגב' רותי זלצמן שהופלתה לאורך כל הדרך לרעה, ובעצם פנייתה אולי ביקשה לקבל סוף סוף יחס הוגן והגון כמתבקש מתפקידה.
    הגב' זלצמן דוברת מספר שפות על בוריין, עובדת במחלקת דיפלומטים, ואינני בטוחה שכל המנהלים שהוזכרו מדברים בכלל עברית רהוטה.
    במקום פרטי היא הייתה מתוגמלת פי 10, לעומת שאר האנשים אותם ציינתם המתנהגים כבעלי הבית.
    עצם העובדה ששמה של הגב' זלצמן שורבב לכתבה, מראה שהעיתונאי לא עשה שיעורי בית .
    היא בפירוש ה''ש.ג.''

  • 76.

    מחדלי יאח''ה והפרקליטות !!!

    החושף, 01/09/09 00:59

    הוא שזעקתי כל הזמן !!!

    הכסת''ח של יאח''ה בחקירת רשות המיסים !!פרשות השוחד החמורות והאמיתיות לא באמת נחקרו? ראשי הנחש - אלה שהכניסו את קובי בן גור למערכת רשות המיסים , אלה שתפרו תיקים לעובדים ישרים לא נחשפו ? איתן רוב משה מזרחי הולנדר ואלפסי לא הועמדו לדין ?! חשבונות הבנק בקזחסטן לא נחשפו ? עסקאות וטיוחים בתוך רשות המיסים עליהם יודע מבקר המדינה לא נחקרו ?! הכל כסת''ח של יאח''ה. זאת הסיבה שיאח''ה לא חושפת את המניע להאזנות הסתר ולפתיחת חקירה סמויה ברשות המיסים במחצית 2006 .

  • 75.

    עוד שחיתות ברשות-היכנסו דחוף

    רפי, 31/08/09 14:08

    שחיתות ברשות השידור----

    לכלב של לימור קוראים שוקי

    • קטן קטן אבל ....

      ירדן, 31/08/09 19:13

      קטן קטן אבל ממזר גדול שתוקע את כל כל הכלבים הקשקשנים .

      • אתה צודק ירדן, אבל...

        שוקי, 01/09/09 09:30

        ירדן זה לא הנהר שזורם בו הביוב של טבריה?
        אחוות גמדים אה סבא ג'פטו?

  • 74.

    תרשמו לפניכם את השם הבא למכרז תפור

    חוקר מירושלים, 31/08/09 12:10

    עופר סופרי, מקורב לממונה בחקירות מע''מ ירושלים, המערכת שינתה את תנאי המכרז לתפקיד סגן ממונה חקירות ירושלים רק על מנת שאדון סופרי יזכה במכרז, זה אחרי שהבינו שהוא אינו עומד בתנאי המכרז המקורי, אז שינו את תנאי המכרז והוציאו אותו מחדש, ומי לדעתכם יישב במכרז? כמובן, נסרדישי, וזה יעבור הוא ימונה והכל תחת כסות של מכרז ''חוקי'' אבל אל דאגה הפעם יוגש בג''ץ אם זה יקרה כי יש וותיקים, בכירים ומוכשרים ממנו לתפקיד ואם הוא יזכה כפי שככל הנראה יקרה, המדינה תרעש, הפעם זה לא יעבור בשקט.

  • 73.

    מדוע לא הוגש כתב אישום נגד מנהל רשות המסים?

    מושיקו, 30/08/09 15:00

    מדוע לא הוגש כתב אישום ע''י הפרקליטות נגד מר נסרדישי מנהל רשות המסים? היה שותף מלא לתפירת המכרז של יגאל סער. יתרה מכך בחודש ינואר 2008 נחקר באזהרה ע''י המשטרה. חשדות נגדו הפרת אימונים.
    בכתבה לפני חצי שנה בעיתונות על כך שנחקר באזהרה. הפרקליטות הגיבה שעדיין לא הוחלט לגביו. מדוע הפרקליטות משתהא עם הגשת כתב אישום? ככה לא מנקים אורוות.

  • 72.

    תיקון מצב:כפיפות ביקורת פנים למבקר המדינה!!!

    עובד קורבן למנגנון השחיטות ברשות המיסים, 30/08/09 08:00

    ברשות המיסים שני סוגי עובדים!הרב הגדול שעובדים במסירות ומצייתים לחוקים ונוהלים
    ומיעוט שעוסקים בעיקר
    בקידומם האישי הקשורים היטב לפוליטיקאים וועדים,היסתדרות
    ו..מקורבים.הביקורת פנים מכיר היטב את החולאיים בכל משרד ומשרד אך לא עושה דבר!נציבות שירות המדינה גם לא עועה דבר וחצי דבר!לכן רק כפיפות הביקורת פנים לגורם בלתי תלוי כמו מבקר המדינה יעקור את השחיטות מהשורש!

    • קודם תלמד לדבר ולכתוב ורק אז להגיב

      מורה לעברית, 31/08/09 12:26

      ''שחיתות'' ולא ''שחיטות'' אולי היית רוצה שיישחטו את נשואי הכתבה אולם בניגוד אליך בינתיים כנגדם לא הוגש כתב אישום ושהית ''חוליים'' ולא חולאיים'' ואתה מונית לממונה במע''מ, חחחחחחחחחחחח, פשוט בדיחה שגורמת לי לבכות

      • תיקון לשון:מורה לעברית

        עובד קורבן, 01/09/09 07:39

        ואתה ''מורה לעברית'' איך התקדמת???בעזרת לשון נקייה ???תמיד ידעת איפה ללקק!
        ומה תגובתך לגבי עצם העניין???
        אגב בשירות המדינה יש שחיתות שבה מטפלים בבתי משפט ויש גם ''שחיטה'' של ערכים ונוהלים
        וזה קורה יומיום.המילה ''חולאיים'' קיימת במילון.לך חפש את הפירוש!חחחחחחח...חחחחח

  • 71.

    רקבון רשות המסים עלול למוטט את המדינה כולה, אם לא יטלו מאסרים ארוכים

    עופר, 29/08/09 22:40

    על הנאשמים, במידה ויורשעו.
    אנשים טובים ברשות המסים נבעטו החוצה כדי שמושחתים כאלה ימשיכו להרוס כל חלקה טובה.

    הפכו את המדינה למדינה עם סטרנארטים אפריקניים. מדינה שנועדה שלשמש מפלט לאודים העשנים שלאחר השואה.

    מקווה שראשי המושחתים - אולמרט ודומיו - ישלמו במאסר ארוך.

  • 70.

    טביעת אצבע

    יודע כל, 29/08/09 22:08

    יש בכתבה הזאת, כמו בכמה מקודמותיה, טביעת אצבע של אדון רותם ...

    • אתה לא יודע כלום (ל''ת)

      החושף, 30/08/09 02:46

    • יודע יותר ממך

      עקבת רגל, 30/08/09 09:16

      לא נכון ,אתה לא יודע כלום !!!!!!!!!

      • זה מה שנותן להם סיבה לחיות

        אחד שיודע יותר מכולם, 31/08/09 12:05

        לרותם ולמשעול שנגדו הוגש כתב אישום

  • 69.

    רונן האלים

    שחקן שש בש, 29/08/09 22:04

    הפכת לי את הטאולה ,דפקת לי מכות בקורס רק בגלל שהפסדת בשש בש עכשיו הגיע זמן חשבון , זוכר אותי ?

    • לזה שיודע (שחושב מהבטן)

      אזהרה, 31/08/09 14:15

      ש.מ היקר
      כנראה שאתה ממש שבור אם מרוב לחץ אתה מתחיל לעשות שטויות,משתמש במאגרי מידע אישיים חסויים שצילמת במהלך תפקידך וקורא לאנשים מושחתים כשאף אחד לא האשים אותם בשחיתות, לא מספיק כתב אישום אחד שכבר הוגש נגדך וכל הכסף שביזבזת שאתה רוצה לשלם הרבה על תביעות של האנשים שאתה מכפיש? הרי כבר סיבכת עובד שלך בתשלום פיצויים על תביעה בבית הדין לעבודהעל משהו חוקי, כנראה שלא למדת לקח.
      טוב, אף פעם לא היה לך הרבה שכל גם לא כשהזקן שלך היה שחור ולא צימחת עדיין כרס של חודש תשיעי.
      :)

  • 68.

    ערבי

    רונן האקדוחן, 29/08/09 22:02

    דפקת לי 5 כדורים בדוד שמש סתם כי בא לך
    התלוננתי ולא עשן לך כלום עכשיו '' אלא עכבר'' .

  • 67.

    החושף

    תופרי תיקים, 29/08/09 18:44

    מי שהיה שותף יחד עם איתן רוב ומשה מזרחי לתפור תיקים לעובדים ישרים והגונים רק בגלל שהתריעו על התנהלות בלתי תקינה ברשות המיסים , לא יכול לבוא היום ולהתלונן ,אתם ה ''מסודרים'' שותפים מלאים ליצירת השיטה , תגידו תודה למשטרה ולפרקליטות שלא עצרו אותכם ימים ולא הושעתם מייד, בגלל עשייתכם למען בן גור ואיתן רוב אותם לא התאמצה המשטרה לחשוף, תגידו תודה להולנדר ומשה מזרחי שהקלו איתכם עד היום וניסו לטייח את המעורבות שלכם .

  • 66.

    אני מאשים

    תנועת העובדים החופשיים, 29/08/09 18:43

    כתב האישום הדהים קוראים רבים ועובדים מן השורה.אבל צד את עיני סעיף 92 בו רשום :''במסגרת זו העלה סער בפני קארשי שמות של עובדי רשות המסים שסבר שייאותו לקחת שוחד. הפגיש את קארשי עם עובדי רשות המסים לשם כך ''.
    ראשית על לציין אותו סער מכיר היטב את עמיקם ארז מחקירות ת''א ואת רונן אלעד ממע''מ י-ם . לא סתם הציע את שני אלה , הוא יודע על מה הוא מדבר. מר ארז לא בוחל בשום אמצעים והגיע למה שהגיע בזכות יועצים חיצוניים ומר אלעד ... נו טוב לא סתם הגיע לאן שהגיע בזכות יועצים חיצוניים למיניהם.שניהם הודו בזה בעבר.
    תודו שהסעיף הזה מדהים. עכשיו כולם יודעים ששני אלה לוקחים שוחד ותומרת מה !!
    ואיפה הנציבות והולנדר ? זאת שאלה טובה ואין סעיף שעונה עליה בכתב האישום. המשטרה לא שאלה את השאלה הזאת בחקירה למרות שכל עובדי רשות המסים יודעים כיצד ממנים עובדים.

    • תקרא טוב טוב

      אני, 31/08/09 12:03

      בינתיים אתה בחוץ עם כתב אישום והם לא ובדרך נראה לי שהם יתבעו אותך בגין הוצאת דיבה וממה ששמעתי כבר אין לך מה לאכול מרוב ששילמת לאנשים פיצויים על תביעות שווא, אתה כלכך פאתטי, מעניין שהזקן שלך הלבין מהצרות שגרמת לעצמך עם האופי הבכייני שלך

  • 65.

    תופרי תיקים

    החושף, 29/08/09 18:08

    מי שהיה שותף יחד עם איתן רוב ומשה מזרחי לתפור תיקים לעובדים ישרים והגונים רק בגלל שהתריעו על התנהלות בלתי תקינה ברשות המיסים , לא יכול לבוא היום ולהתלונן ,אתם ה ''מסודרים'' שותפים מלאים ליצירת השיטה , תגידו תודה למשטרה ולפרקליטות שלא עצרו אותכם ימים ולא הושעתם מייד, בגלל עשייתכם למען בן גור ואיתן רוב אותם לא התאמצה המשטרה לחשוף, תגידו תודה להולנדר ומשה מזרחי שהקלו איתכם עד היום וניסו לטייח את המעורבות שלכם .

  • 64.

    רונן התותח

    יבואן רהיטים, 29/08/09 18:06

    נסע איתי שלוש פעמים לחו''ל , פעם לירדן ופעמיים לאיטליה ולא ידעתי שהוא כזה תותח

    • היכנס ''סוכן רהיטים יקר''

      שוקי, 31/08/09 12:00

      אז עכשיו בזכות החבר שלי העיתונאי ליבסקינד כולם יודעים שהוא כזה תותח, ''הסמכות האחרונה בשטח'' שעל החלטותיו ניתן לערער רק בבית המשפט המחוזי

  • 63.

    עמיקם , קראת?

    המטיף, 29/08/09 18:03

    אני בטוח שכן . תציג את תלוש המשכרת שלך .

    • בבקשה

      עמיקם רפאל רותם משעול, 31/08/09 14:19

      רק אם תציג גם את שלך, אופס, אתה בעצם כבר לא עובד, סליחה, אני מתנצל, אז דבר איתי כשזה יהיה רלוונטי.

  • 62.

    השעיר לעזאזאל

    פסח - תגובה לגוני 59, 29/08/09 17:53

    מצא אחלה בן אדם ,מסכן, נפל קורבן למעשיו של הרב נוכל איתן רוב אבל למה הוא שותק ????????

  • 61.

    לבדוק את הולנדר

    גידי בר חייב, 29/08/09 17:39

    לחשוף מיידית את תנאי פרישתו וההסכם עם גידי בר זכאי שהשיגו עבורו נסרדישי ויוסי יהודה - הציבור זכאי לדעת ! וכן לקבל מיידית את תגובת הולנדר - מדוע לא השעה אותו או פיטר אותו עד עכשיו בניגוד למה שעשה לאחרים ??

  • 60.

    אדוני הכתב!

    בעניינים, 29/08/09 16:55

    אילו התאמצת,קלמן לקבל תגובה לגבי ההכפשות השקריות שלך היית מקבל ממני תשובות לגבי גיבובי השקרים והפרשנויות הלא הגיוניות של המשטרה.האם לא עולה בדעתך שניסוחי כתב האישום מגמתיים ?? האם תרצה לדעת עד כמה אנחנו''מסודרים''?? אעביר לך את התלוש...

    • תגובות ותלושים

      הכתב, 29/08/09 17:47

      הנהלת רשות המיסים קיבלה שבועיים זמן לתגובות ונתבקשה לפנות לכל אחד מן הדמויות המוזכרות באופן תמוהה מסרה את התגובה האנמית והמתחמקת שלה ,וכן אשמח עם תציג את תלוש המשכרת שלך ונעשה השוואה לשלי בהתייחס לכמות שעות העבודה בפועל .

    • המים ממשיכים לזרום

      פשוטי העם, 29/08/09 18:32

      ממתי תלוש משכורת מהווה הוכחה למשהו.ידעת שמדובר באיש עסקים פרטי ובכל זאת נפגשת איתו. הטענות שלך שטותיות. מעניין מתי נפגשת עם עובד רשות המסים מן השורה. לפחות היית צריך להיות גבר ולהתפטר לפני שנתיים. אבל אתה לא כזה גבר. ידעת שיש הקלטות והאזנות ובחרת בתרוצים הכי עלובים. נכון תלוש משכורת לא משהו, אבל המעמד, הכבוד זה משהו. מדוע לא חשבת על עובד מן השורה שנגש למכרזים 20 -25 שנים ולא זוכה בגלל שאין לו קשרים או שלא פנה למשהו מבחוץ. מה עם תלוש המשכורת שלו ?
      אבל אתה צודק, לא תלוש המשכורת קובע , אלא האם אתה חייב או לא חייב למשהו. נכון אותו עובד לא חייב לאף אחד ואילו אתה חייב גם חייב .

    • לא היתי פוצה פה

      לא בעניינים, 29/08/09 19:48

      הלכת לאנשים מחוץ למערכת כדי שיקדמו אותך! אתה צריך להתבייש! רמת המוסר שלך היא אפס מוחלט.

    • אין לו סיבה לבקש תגובות-כנסו

      קלמן הזלמן, 31/08/09 16:05

      הוא פונה אל המקור הסודי שלו שהוא המקור של כל הכתבות שכתב בנושא רשות המיסים עד כה שכינויו הוא ''הכלב של לימור''והוא מוסר מידע שאין לערער עליו שאינו נגוע באינטרסים ונקי מכל הטעיה, פשוט אמת צרופה.
      אני תוהה איך עדיין מעסיקים את ממחזר הכתבות הזה.
      רגע, מיחזור זה העתיד לא?

  • 59.

    מצא גאון ונקי-קנאים

    גוני, 29/08/09 14:05

    תחקרו את עצמכם כיצד מוניתם לתפקידים כל הכותבים פה וגם אתם הפרקליטות העלובה כיצד מוניתם ועל ידי מי
    ולמה אתם לא מטפלים בעשרות תלונות נגד האיש שדרש ודורש להתקדם על דמם של אחרים ועל אנשים חולים שעד לפני חודש היה החבר הכי טוב שלהם
    למה לא חוקרים את אותו פש שפגע פיזית נפשית ומילולית ובריאותית בעשרות עובדים שלקו הליבם בנפשם במוחם בכלכלתם ואף קיפחו את חייהם למה לא חוקרים אותו למה???????

    • 2 סגנים??????

      הרומני, 29/08/09 21:23

      תחקרו גם את אותו פש שמינה 2 סגנים למשרד שלא תיפקד תחקרו את אותו פש כיצד מינה עוזר למינהל ובמקביל את תפקידו של שמעונוו ל2 תפקידים אך ורק לקבל תוספת שכר,הכיצד פש זה מעיד ונמצא ברשימת עדי התביעה ןלא מואשם בעצמו?????????

  • 58.

    הנה תגובה קצת אחרת...

    שינוי השיטה, 29/08/09 12:46

    אולי שיטת המכרזים פשטה את הרגל, לא רק ברשות המסים אלא בכל מוסדות השלטון. ייתכן וצריך להעביר בשלב הראשון את כל המועמדים מבחנים כדוגמת מבחנים מקצועיים (במסים לדוגמא), מבחני ניהול, מבחנים פסיכוטכניים, מבחני התאמה. כל המבחנים ייעשו ע''י גופים חיצוניים בלתי תלויים אשר יפוקחו ע''י מבקר המדינה. לאחר מכן בשלב השני ראש המשרד אליו מיועד העובד ייבחר 3 מועמדים שעברו את המבחנים (הוא גם יהיה אחראי אם המשרד ייכשל בהשגת היעדים ויעוף הביתה ולכן יהיה לו אינטרס לבחור מועמדים טובים). ועדה מקצועית חוץ משרדית (כלומר נציגיה לא יהיו מתוך המשרד הממשלתי הספציפי) תבחר מועמד אחד מתוך השלושה... כמובן שניתן לשנות או לשפר את ההצעה אבל אני מקווה שהרעיון ברור.

    • רעיון טוב, אך לא ישים בישראל

      משה, 05/09/09 22:56

      הרעיון אינו מעשי בארץ כיוון שהוא כרוך בהוצאה כספית גדולה - הקמה ומימון של הגופים החיצוניים שיערכו ויבדקו את המבחנים למאות אם לא לאלפי המועמדים כל שנה, הוספת תיקני מפקחים על הגופים האלה במשרד מבקר המדינה, והקמה ומימון של הועדות המקצועיות החוץ-משרדיות שיבחרו את המועמדים המתאימים.האם מישהו מאמין ש''נערי האוצר'' יסכימו לנטל כזה ?

  • 57.

    רוב -מזרחי - הולנדר !!!

    החושף, 29/08/09 12:08

    בקר טוב לאיתן רוב משה מזרחי הולנדר ואלפסי !!! מה עם תיק החקירה של איתן רוב ? מי מגן על על איתן רוב ,על משה מזרחי ועל הולנדר ? קראנו כולנו את דו''ח מבקר המדינה בפרשת ניגוד העניינים של איתן רוב ב2006ואת הביקורת שם על מזרחי שנתן גיבוי וטייח את מעשיו של איתן רוב ,קראנו גם את דו''ח מבקר המדינה בפרשת הולנדר אלפסי וספר הזימה של הולנדר , במקרה עדנה אלפסי היא אחותו של משה מזרחי !! דברים חמורים מאוד , מה נעשה עם זה ?? הפרקליטות סגרה בימים אלה את תיק החקירה נגד משה מזרחי , למה ??!! אתם שואלים - לא ברור !! ולמה קובי בן גור היה מעורב באלוג ?! למה הפעיל עליהם לחצים להעביר אליו את זכויות הפטנט ?? למה הפגיש אותם באקראי בקפה גו' עם איתן רוב ?! ולמה לאיתן רוב ולקובי בן גור עסקים משותפים בקזחסטן ?? השתיקה היא רועמת וזמנית !! המשטרה עצמה מפחדת לחשוף מי מגן על רוב מזרחי והולנדר ולמה ??!! מדובר בפיגורות בכירות מאודדד !!! והרבה הדדיות !! בימים הקרובים נשמע עוד..ובעיקר על איתן רוב !!

  • 56.

    מריחים אותך מרחוקקקק !!

    הבואש, 29/08/09 11:54

    ראינו והרחנו אותך ואת מעשיך מרחוק מאוד הגיע זמן הפרעון..... !!

  • 55.

    ואת כל זה שמעו ?!!

    חירש, 29/08/09 11:21

    ואת כל זה שמעו רק מהאזנות לטלפונים שלהם ?? מעניין מה הם עוד עשו שלא באמצעות הטלפון ??? כמה חבל שהחוקר היה חירש ולא יכול היה לשמוע הכללללל

    • אתה לא יודע כמה אתה צודק

      נכון מאוד, 29/08/09 13:48

      ברור שרב הנסתר על הגלוי. בסוג כזה של אנשים ברור שהם לא משתפים פעולה ומתנהגים כמו אחרון העבריינים. הם גם לא יספרו מה היה מעבר לאותם האזנות. וגם שישמיעו להם את ההאזנות הם יכחישו.
      ראה מקרה נסרדישי במכרז של מר סער, שהוציא את סער ''גדול יותר ממה שהיה באמת'' או בערך הציטוט הזה. נסרדישי חושב שצריך להעביר בכל מחיר את הנציג שנקבע ע''י גורמים פוליטיים או עסקיים . כך הוא נבחר, כך נבחרו מאז ומתמיד וכך יהיה בעתיד.

  • 54.

    תוכנית הגנה על עדים

    רשות המסים שלנו, 29/08/09 10:58

    לשאלה מדוע לא נעשה שום דבר נגד המסודרים בכתבה ישנה רק תשובה אחת- פשוט אותם מסודרים זימרו נגד האחרים שכן מופיעים בכתב האישום. איתן רוב זימר נגד קראשי, בן גור ומצא . עמיקם ארז ורונן אלעד זימרו נגד סער.כל אחד זימר על אחר , פשוט בפרקליטות החליטו להוציא לפועל את התוכנית להגנה על עדים. לכן השלב הראשון לא להגיש כתב אישום נגד המזמרים , השלב השני יהיה לקדם אותם לתפקידים בכירים יותר. זאת בדיוק התוכנית!!ואיפה הולנדר? הוא הזמר הראשי...

    • תגובה מצויינת !!

      גאון, 29/08/09 11:12

      גאוני ,אתה גאון של אבא !!! אבל למה את הולנדר לא העמידו לדין ,היה נגדו הרבה חמר כולל זה של מבקר המדינה ,פרשת אלפסי וספר הזימה שלו , הוא הרי לא מופיע ברשימת העדים ??!!

    • המזמרים בשער

      היודע, 29/08/09 13:43

      במשבר אנשים מוכרים את החברים שלהם. במקרה שלנו מהכרות עם הדמויות כמו עמיקם ארז ורונן אלעד הם ימכרו את החברים שלהם גם לא בשעת משבר, זה האופי שלהם.
      בטוח שעמיקם זימר על סער ובכלל אמר שהוא לא רצה תפקיד פשוט הכריחו אותו. הוא בוודאי אמר שבסך הכל הוא רצה להסביר שהוא לא לוקח שוחד ולא מוכן שיתערבו בשבילו במכרז, כי הוא רוצה לזכות במכרז בכוחות עצמו.
      מצחיק לא...
      וזה אדם שקובע מי יתקדם במערכת ומי לא, קובע גורלות של אנשים, משפחות ושל המערכת כולה.

  • 53.

    זה חיוני, השחיתות, ההתעללות והעושק

    בבושקה, 29/08/09 10:29

    רשות המיסים מוסיפה לישראל כוח.
    כדי שצה''ל יהיה חזק, יש צורך בשחיתות.
    השחיתות ברשות המיסים מוסיפה לנו כוח.

    במלחמה הבאה, יהיה לנו צה''ל חזק,
    שיהרוס את הכורים באירן, יכבוש את לבנון,
    יפיל את המשטר בסוריה, כל זה בשעה.

    עוצמה צבאית ושחיתות הולכים יד ביד.
    מדינות בהם יש הגינות ונקי כפים, מפסידות
    גם במלחמה וגם בכלכלה ולא יכולות לפרנס
    כל כך הרבה משפטנים כמו בישראל.

  • 52.

    דעתו של רואה חשבון ותיק מאד

    avron , 29/08/09 09:19

    מס הכנסה נטפל בעיקר לחלשים. כל איחור בדוח חסר משמעות שמס הכנסה לא מטפל בו שנים אח''כ, אלפי ש''ח קנסות ואתה יכול לדפוק ראש בקיר - אין לבטל כמעט אף פעם. חוק זה חוק כמובן. כל טעות בהקטנת מקדמות גם על בסיס של מצב נתון נכון, אלפי ויותר ש''ח קנסות על כי לא היית נביא ולא ראית את הנולד. אי רשום הקופה של 5 ש''ח: פסילת ספרים, פתיחת שומות, קנס אי ניהול ספרים וכמובן שומות מפה עד אלסקה.
    הפרשי הון חלילה ללא הסבר נאות, גם בסכומים סבירים ולא חריגים, כמובן שומה מופרכת, קנסות ועונשים. לעומת זאת המגזר החרדי, בחצרות של הרנטגן, בבא ברוך, איפרגן, קובלסקי ועוד, מצטברים מיליארדים (אכן כך) של שקלים חסרי כל הסבר כלכלי ואיש לא טורח כלל לבדוק מקור הכספים וכמובן לגבות מיסים.
    במקרה חד פעמי גבו בהסכם מס של % 20 דומני, כשהמס השולי היה 48 שלא לדבר על מעמ וביטוח לאומי.
    רק לקטנים נטפלים, כולל נכים, חולי דימנסיה וחלקאים אחרים.
    זאת לא שחיתות, זאת מדינת בננות, כל דאלים גבר.

  • 51.

    מתי כבר יציבו גליוטינות בכיכרות ??????????????????

    זלמן, 29/08/09 08:31

    נמאס מהמדינה האשכנזית הזאת.

    המעכרים הם הבעלים האמיתים שלנו.

    • האשמה בנו ולא בכוכבים

      סתם אזרח, 29/08/09 08:54

      ומשהו פעם אמר למה הוא מתנגד למדינה יהודית.
      ''בהעדר אריים יעסקו היהודים בהונאה עצמית ומדינתם תהפוך למקלט לנוכלים בן לאומים''
      כנראה שמי שכתב את הדו''ח די צדק עלינו.

  • 50.

    מבקר מדינה אינטרסנטי ?!!

    שאינו יודע ., 29/08/09 04:09

    מעניין למה בפרשת חשיפת השחיתות של רשות המיסים ואיתן רוב , לא העניק מבקר המדינה הגנה לחושפי השחיתות ,כפי שעשה בעיריית קלנסווה ?? !!!

    ראו כתבה מהיום שפורסמה ב NFC .

    • יש בארץ מבקר מדינה ?

      מי זה, 29/08/09 10:23

      ממתי ?

  • 49.

    עורו , עורו , התעוררו !!!

    החושף, 29/08/09 03:50

    עובדי רשות המיסים אוד הפליטה המוצל מאש , עיוורו אותכם והסיטו אותכם מדרך הישר וחורבן הבאתם על ראשכם ,אלה בני עוולה - איתן רוב ,משה מזרחי ,יוסי יהודה , בגיבוי הולנדר שמואל - שחמקו מעונש אלה אשר הרסו אותכם כדי להשיג בכם שליטה מלאה !! , הגיעה הזמן להתעורר ולהקיא את כל אלה המזוהים איתם ושמונו על ידם מרשות המיסים , רק כך תבריאו !!

  • 48.

    רשות פושעת !!

    החושף, 29/08/09 03:39

    נסרדישי הוא בובה על חוטים של מזרחי והולנדר ומוכן לעשות הכל.. קל וחמר לשקר במכרז כדי לקדם אחד משלהם !!!
    יוסי יהודה מונה על ידי הולנדר ומזרחי וזאת מבלי שעמד בקריטריונים ,מבקר המדינה אמר שם את דברו !!! מזרחי למעשה שולט היום ברשות המיסים תוך כדי גיבוי לא ברור למה ?? מבכירי המשפט !!!! אין באמת רשות ממלכתית כל ממזר מלך !!! כל אחד שם עושה מה הוא רוצה ולא מה שהמדינה צריכה !!!

  • 47.

    הרפש נשאר במדינה מושחתת,,,,,

    משה, 29/08/09 02:22

    מה לעשות שהמדינה מתפוררת מתחת לידינו,,,, הכל מושחת....

  • 46.

    אני לא בטוח שהאנשים בכתבה כ''כ מושחתים

    יוני, 28/08/09 22:04

    לפי מה שקראתי נראה שברשות המיסים השתרשה נורמה של לפנות למינויים בדרך עוקפת(ובכל מקום יש פוליטיקה פנימית ומבנה בלתי פורמלי של כוח) ושהם בסה''כ ''שיחקו את המשחק'',כשאדם מבין שהדרך היחידה שלו להתקדם היא ללכלך את הידיים ולפעול בדרך עוקפת הוא יעשה את זה.

    צריך לחקור את הנושא עד הסוף.

    • אתה כנראה לא עובד במקום כזה

      ליוני התמים, 29/08/09 01:26

      בדרך הזאת מתמנים דווקא הגרועים שבעובדים. הטובים עסוקים בלעבוד בעוד שהגרועים פנויים לחפש קשרים ואחרי שמצאו את הקשרים הם כבר בטח לא צריכים לעבוד כי הם ''מסודרים'' בזמן שהטובים ממשיכים לעבוד ולקרוע את התחת במחשבה תמימה שזה מה שיקדם אותם. ואז כשהם מבינים שהדרך להתקדם היא לא דרך עבודה אז הם מרגישים שהיו פראיירים ומפסיקים להתאמץ ולעבוד. וכך נשארים כל פעם פחות ופחות פראיירים שמוכנים לעבוד כי בנוסף הרי מי שעובד גם טועה. בסוף כל המערכת תתמוטט ויחד איתה כל המדינה. הבנת עכשיו? זה מדאיג או לא?

  • 45.

    אז למה לא רודפים את המושחתים הללו כמו שעשו לדודו טופז ולקצב ?

    אזרח, 28/08/09 20:23

    מי מושך בחוטים כדי לטרפד את כתב האישום ?

  • 44.

    חוק מאבק הארגוני פשיעה

    די לנו, 28/08/09 19:53

    טוב שיש חוק מאבק בארגוני פשיעה. רשות המסים תלחם בארגוני פשיעה ומי ינהיג את המאבק - נכון '' המסודרים''!!
    כולם יודעים שהחוק נחקק גם בגלל חדירת ארגוני פשיעה למוסדות השלטון. נו ווווווו.....מי חדר עכשיו ? הכל בזכות המכרזים התפורים . לא הבנת זאת מר הולנדר ?

  • 43.

    תגובה ל- 40

    רשות המסים בידם, 28/08/09 19:48

    נכון, צריך להשאיר הכל ''למסודרים'' . שהם יגשו למכרזים לבד .
    כשכולם נגשים הולנדר אומר שהיה מכרז והכל תקין ונבחרו ''הטובים ביותר'' .
    אם רק ''המסודרים'' יגשו למכרז הולנדר יגיד מה אתם רוצים , ניגש רק ''מסודר'' אחד והוא זכה .מה לעשות המשרה לא אטרקטיבית .

  • 42.

    שאלה עקרונית

    שאינו יודע לשאול, 28/08/09 19:20

    אני מנסה להבין משהו, איך יתכן שמנהל רשות המסים מונה ע''י שר האוצר (שהפך לאחר מכן לרה''מ נבחר ולא רק בפועל), לכל מכרז יש ועדה בה יושבים 3-5 אנשים שרק אחד מהם הוא נציג המשרד, איך יכולים קובי בן גור ויורם קרשי למנות מישהו ??? הם ישבו בוועדות מכרזים ??? אפילו מצא לא ישב בוועדות. אם כן כולם נתנו שוחד - הרי מי שמינה את מצא היה אולמרט ולא בן גור או קרשי, מי שמינה את סער, סימני וכל השאר הם אנשים שישבו בוועדות מכרזים ואם הטענה היא שוחד אם כן מי שנתן אותו זה לכאורה חברי הוועדות כולם ! לפיכך, טענת הפרקליטות ויאח''ה לשוחד לא מחזיקה מים !

    • זה לאו דווקא שוחד בכסף,זה שוחד בלהחזיר טובות אח''כ.

      שוחד שהוא חמור לא פחות מכסף, 28/08/09 20:20

      כל המערכת מונעת ממניעים זרים כתוצאה מסוג השוחד הזה.אזרחי המדינה סובלים ממערכת מושחתת ברמה אנושית ירודה ביותר כתוצאה מהשוחד הזה.

    • אתה הרי יודע איך זה עובד

      למתמם, 29/08/09 01:44

      מי שמתמנה בדרך כזאת יודע שבבוא היום יצטרך לתת את התמורה לזה שדאג למינויו. אתה הרי יודע זאת טוב מאוד. וזה אכן שוחד. ולגבי הועדות, אתה יודע טוב מאוד איך הן עובדות. הרי תמיד המיועד, פרט לכמה ''החלקות'' בודדות, מתמנה. אפילו שמדובר במועמד מצחיק. בדרך הזאת ניתן למנות אפילו קוף ואתה סתם מתמם. גם היום אומרים למיועד לקבל את המשרה שהוא המיועד ושלא יספר לאף אחד. וראה זה פלא, הוא אכן מתמנה. אבל שתדע לך, גם המיועדים מפטפטים.

      • מי מיתמם עכשיו ?

        שאינו יודע לשאול, 29/08/09 12:08

        אתה אומר ''בקריצה'' שככה זה עובד אבל זו טענה שלא ניתן לבסס עליה כתב אישום ! אתה הרי יודע שכדי להרשיע אדם בביהמ''ש צריך ראיות מוחלטות וביהמ''ש אינו עוסק בבחינת כליות ולב, לא ניתן להרשיע אדם על ''כוונה'' (למעט כוונה לרצח) אלא על סמך מעשים וראיות מפלילות לאותם מעשים. אם אתה אומר שזה על סמך פעולות עתידיות שאמורות היו להתבצע אז אתה לא מבין במשפט פלילי, לא משחקים בנדמה לי אלא בעובדות. מעניין למה הפרקליטות לא בחרה להגיש כתבי אישום נפרדים אלא רק לכולם יחד, לדעתי כי לא היו מצליחים להרשיע אף אחד בנפרד.

        • כתב האישום

          תנועת העובדים החופשיים, 29/08/09 18:53

          יש לך מושג, אבל לא ממש.
          השאלה אם רוצים להרשיע או לא.
          מאחר שאתה מבין גדול לא חשבת שזאת עבירה משמעתית? אף אחד לא רוצה שאנשים ישבו בכלא, אבל לידיעתך כל השיטה הזאת קובעת גורלות כבר שנים,לעומת אחרים שלא פנו לאף אחד וגם לא חייבים לאף אחד.ואותם עובדים נגשים למכרזים במשך שנים, אבל אלה שטענת שלא ניתן להוכיח דבר קובעים מי יקודם בהתאם להוראות מבחוץ.זה מתנהל כמו חונטה צבאית. מה אתה רוצה להוכיח ? שאין שוחד?מי צריך את זה. יש לך רעיון תציע !!

        • תן לשופטים להחליט

          למתמם, 29/08/09 19:33

          אתה מנסה לנהל וכוח סרק. הוגש כתב אישום, כדאי שתקרא אותו כדי להבין איך השיטה עבדה, והדבר יתברר בבית המשפט למרות שאתה כבר זיכית את כולם. בעצם, למי אני מנסה להסיר? לאחד מאלה שנהנו מהשיטה?

  • 41.

    את החלק הכי חשוב בכתבה שכחת

    אזרח מודאג, 28/08/09 19:13

    מה יצא לבו גור ולקראשי מכל הבחישה בתבשיל?

    מה המניע ומה הן טובות ההנאה שקיבלו?

  • 40.

    די כבר

    אנחנו, 28/08/09 18:14

    אין ספק שהמצב חור יותר ממה שפורסם. במשך שנים המכרזים תפורים והעיועצים למינהם שולטים . כל מי שמכיר יועץ של ראש ממשלה או שר , פונה אליו והכל מסודר .
    ברור שהנציבות לא תעשה דבר , גם אם הולנדר יכול , אבל הוא לא רוצה .
    בכלל למה צריך נציבות ? אפשר לותר על הגוף הבזבזני הזה שלא עושה דבר .
    הדבר הכי טוב זה להשאיר את המכרזים ''למסודרים'' מהכתבה עד שמשהו יתעורר. להשאיר הכוונה לא לגשת למכרזים שבמילא הינם תפורים , חבל על המאמץ והביזבוז . שישלטו '' המסודרים'' !

  • 39.

    תגובת הנציבות

    רוח וצילצולים, 28/08/09 18:06

    שמתם לב שהנציבות לא הגיבה , הולנדר שותק . זה סימן שהכל בסדר .
    כל עובד שרוצה להתקדם צריך ליצור קשר כמו החברה '' המסודרים'' מהכתבה . למה ?
    כי הנציבות לא אומרת שזה לא בסדר ! אם הולנדר יגיד שזה לא בסדר , אז הוא יהיה מחוייב לפעול ע''י בית דין משמעתי , אבל הוא לא רוצה ... סימן שפעולה זאת עומדת בכללי התקשי''ר , ואין כאן הפרת אמונים ואין כאן שוחד .
    אני מציע לכל מי שרוצה להתקדם שיפעל בדיוק כמו ''המסודרים'' . וגם אם יפנו אליכם לגבי פעולתכם , תמיד תוכלו לומר שהנציבות לא אמרה את דברה יותר משנתיים וחשבתם שזה בסדר.

  • 38.

    בכירים במערכת המיסים

    מאיר קיזל, 28/08/09 17:55

    שלום רב
    איש חכם אמר פעם :
    גנב קטן לתליה והגדול לתהילה.
    השג אשם
    מאיר

  • 37.

    עמיקם, קראת?

    המטיף, 28/08/09 17:40

    אני בטוח שכן. אתה בטח מדושן עונג.

  • 36.

    גנבים

    חייקה, 28/08/09 16:10

    יש עוד הרבה גנבים ברשות המיסים הם רק
    קומץ קטן מאוד מכמות עצומה של גנבים גם
    ברשות המיסים וגם במכס .

    • נכון מאוד גם יו'ר ההסתדרות מעורב בשחיתות הזאת (ל''ת)

      מדע מבפנים, 28/08/09 18:36

  • 35.

    מסכנים האזרחים הקטנים

    קובי, 28/08/09 16:02

    כשאזרח בעל חנות טועה בקופה ב 5 ש''ח
    מס הכנסה מחזירים את השומה שלו 7 שנים אחורה לבדיקה .בושה לכל עובדי מס הכנסה
    בכל הארץ . מי שגנב זה רק עובדי רשות נמיסי
    המיסים .

  • 34.

    כך בדיוק ממונים שופטים לבתי המשפט ופרקליטים לפרקליטות.

    כנניהו המיסר, 28/08/09 15:30

    האם יש להעמיד לדין את הקיסרית בינייש על הטיית מינויים?

    לדעתי - כן.

    • אז היום במקום רק בייניש נוספו עוד אינטרסנטים - פוליטיקאים ועורכי דין

      נמאס!, 28/08/09 19:45

      כל אחד מהם ממליץ על מועמד שלו, מועמד שידאג לו בעתיד כאשר ישב על כסאו, ואחר כך כל חברי הוועדה לבחירת שופטים יוצאת לתקשורת ומכריזה'' ''הטובים ביותר נבחרו''... עוד דיל נסגר. בקרוב מאוד גם המדינה.

  • 33.

    הוא שזעקתי !!!

    החושף, 28/08/09 15:22

    הוא שזעקתי כל הזמן !!!

    הכסת''ח של יאח''ה בחקירת רשות המיסים !!פרשות השוחד החמורות והאמיתיות לא באמת נחקרו? ראשי הנחש - אלה שהכניסו את קובי בן גור למערכת רשות המיסים , אלה שתפרו תיקים לעובדים ישרים לא נחשפו ? איתן רוב משה מזרחי הולנדר ואלפסי לא הועמדו לדין ?! חשבונות הבנק בקזחסטן לא נחשפו ? עסקאות וטיוחים בתוך רשות המיסים עליהם יודע מבקר המדינה לא נחקרו ?! הכל כסת''ח של יאח''ה. זאת הסיבה שיאח''ה לא חושפת את המניע להאזנות הסתר ולפתיחת חקירה סמויה ברשות המיסים במחצית 2006 .

  • 32.

    אל דאגה דבר לא יקרה חוץ מכותרות בעיתונים. כאילו נעשה. (ל''ת)

    מומו, 28/08/09 15:22

  • 31.

    כל הכבוד למעריב על חשיפת השערורייה. אך זו אינה היחידה.

    עו''ד יובל, 28/08/09 15:12

    פעמים מעטות בשנים האחרונות אני מרשה לעצמי לומר לעיתון כל הכבוד על האומץ. כל הכבוד על החשיפה. כל הכבוד שאין העיתון נותן יד להחביא את השערוריה.
    אך אוסיף, כי רבות הן שערוריות השחיתות במדינה. לפני כמה חודשים נכתבה החלטה בבית המשפט העליון בה ניקבע שהנהלת בנק ענק במדינה, העלילה עלילת נסיון ברצח על לקוח שהיה במחלוקת עם הבנק. אף עיתון לא כתב את הפסק דין על דפיו.
    בימים אלה עוסקת וועדת החקירה למשק המים בניתוח שערוריית ניהול משאבי המים במדינה. מעט נכתב על האחראים למחדל. על חלוקת משאבי מים למקורבים. על מתן זכויות בקרקעות המדינה למקורבים.
    אז, מעריב כל הכבוד אך זה לא מספיק.

    • WHAT BANK ? (ל''ת)

      EMW, 28/08/09 17:32

    • צודק. כל הכבוד למעריב! ואגב, זה בכל משרדי הממשלה

      מיואש, 28/08/09 19:42

      וכמובן במערכת המשפט. אפילו במשטרה נאמר לי שהאנשים שרימו אותי שהם חברי מרכז ליכוד הם ''עבריינים גדולים שיש להם אנשים בכל מקום'' ציטוט מדוייק של השוטר. וכל עושי המינויים האלה אחר כך מקבלים יחס מיוחד באותו משרד/גוף ממשלתי ועושים הרבה כסף בזכות האנשים שלהם שהוכנסו למערכת. העובדים הממונים בדרך זו מרגישים שהם חייבים לממנים ומשרתתים אותם על חשבון אנשים תמימים.

      רשויות אכיפת החוק והמשפט יודעים הכל, אך מקבלים מהם שוחד או איומים (גלויים או סמויים) ולכן נמנעים מלפעול בעניינם. שוחד או פחד מהאנשים האלה - אלה שתי הסיבות העיקריות לכך שהמדינה שלנו נראית כך.

  • 30.

    חולה על הכתבות האלו ועל השמות של כל מיני עבריינים בתפקיד שבסוף

    כמו בכל סוף של עבריינים כאלו, 28/08/09 15:11

    הכי מצחיק בארץ שהם לא רק שלא מקבלים עונש חחחחחחחחחחחח אלא גם הם נשארים באותו תפקיד ממש חחחחחחחחחחחחחחחח צחוק כנראה אין חוקים למנכלים וסמנכלים עבריינים שעוסקים בכל מיני עסקאות מפוקפקות החוק נועד רק לאדם הקטן חסר הקשרים ........

  • 29.

    מכרזים תפורים (ל''ת)

    הבורר, 28/08/09 15:10

  • 28.

    המשטרה תשקיע ברכישת סגוויי...כנראה אח''כ ייתפנו

    ילד שצועק המלך עירום , 28/08/09 15:04

    בושה וחרפה
    הבורות של כולנו עוזרת לאנשים האומללים האלה לשקר ולגנוב במצח נחושה.
    המשטרה שאמורה ''לפענח'' ממשיכה לא לעשות כלום, להתבכיין על תקציבים, ולרכוש סגוויי...מה נשאר לאזרח משלם המישים לעשות...
    לארוז מזוודות?

  • 27.

    אבל סוחר מסכן נכנס לכלא על העלמת 100 שקל (ל''ת)

    מדינת פושעים עם תעודות, 28/08/09 14:34

  • 26.

    חוקי עבודה ''סומיאליסטים'' מדי, ע''ח האזרחים.

    מרזוט , 28/08/09 14:23

    חוקי העבודה אינם מאפשרים הרחקת עובד שלא הוכחה אשמתו לפחות עד שיוגש כתב אישום.
    יש להוסיף להם תיקון שלפחות במקרה של עובד ציבור, או במקרה של מעילה בצפקיד, תתבצע ההרחקה לאלתר, עם תחילת החקירה.
    רק חוק כזה ייגן על הציבור מפני מועלים הממשיכים לעבוד ברשיון.

    מרזוט

  • 25.

    אז הבנות שכבו כדי להתקדם כמה צפוי (ל''ת)

    נשות חיל, 28/08/09 14:22

  • 24.

    מזה עשרים שנה שכל המכרזים ברשות המיסים תפורים

    מפקח לשעבר, 28/08/09 14:22

    בעבר התמודדתי פעמים אחדות במכרזים אחדים ולא פעם פנו אליי בכירים ובקשו ממני להסיר את מועמדותי בהבטחה כי ''אקבל'' תפקיד זהה כשיתפנה מקום, דבר שמעולם לא קויים.

  • 23.

    יש מישהו שם? למה אתם מתחבאים? (ל''ת)

    קוקוריקו, 28/08/09 13:53

  • 22.

    תאמינו לי, אין כמו בארץ! (ל''ת)

    יורד חדש, 28/08/09 13:25

  • 21.

    תגובת הנציבות

    ממושקה, 28/08/09 13:17

    ''לאחר סיום ההליכים'' היא אומרת. הכוונה שכשיגמר המשפט בעוד 7 שנים כולם ישכחו. בינתיים, ה''מיועדים'' יהיו מאוד בכירים. לגועל נפש הזה אין גבולות.

    • הולנדר יושב כמסמר בלי ראש, לא עושה כלום וכולם שמחים שנשאר. (ל''ת)

      אזרחי, 28/08/09 15:24

  • 20.

    השחיתות בכל. סידרתי לילדי דרכון זר

    אזרח פשוט, 28/08/09 13:06

    ביהמ''ש מושחת - השופט שעכשיו תפסו בפרו
    חברות ממשלתיות - ראה חח''י
    משרד המשפטים, משרד האוצר, נשיא המדינה, ח''כים, שרים - הכל מושחת הכל רקוב.

    • טוב עשית. נקווה שישארו פה רק המושחתים הרקובים,

      אני, 28/08/09 19:33

      ואז לא תהיה להם ברירה - הם ירמו אחד את השני.

      המדינה גמורה. גמורה.

  • 19.

    מה שלומך מלא כרימון בסעודת החג (ל''ת)

    קוקוריקו, 28/08/09 12:50

  • 18.

    זאת התוצאה - כשאנשי מרכז הליכוד מנהלים רשות ממשלתית. (ל''ת)

    מרשות נותר רק רש., 28/08/09 12:46

  • 17.

    תגובה בדיחה !!

    החושף, 28/08/09 12:45

    רשות המיסים מגיבה '' רשות המיסים פועלת בהתאם להנחיות פרקליטות המדינה '' .

    האמנם ?!! ואיפה נציב שירות המדינה בעניין זה ??
    רשות המיסים לא מכבדת את החלטות בתי המשפט את זה תשמעו גם בשבוע הבאה !!!

    רשות המיסים לא מכבדת את עצמה וממשיכה במעשיה הנלוזים והכל בהוראת היועץ משפטי אחיתופל שלה משה מזרחי !!

  • 16.

    בוקר טוב לכל המאזינים! תתעוררו! אתם לא יודעים כלום (ל''ת)

    קוקוריקו, 28/08/09 12:26

  • 15.

    שלטון מושחת

    איתמר, 28/08/09 12:25

    ולכל אלה יש את הזכות להגיד לי בישיבות אתה חייב מיסים?
    מערכת המס בישראל מתעמרת בבעלי עסקים קטנים בארץ והם בשילוב עם הבנקים יש את האפשרות לחלוב אותנו כמה שהם רוצים ומתי שהם רוצים
    ואם יש לך השגןת אז דבר ראשון הם מעקלים ואחרי זה בוא תתווכח איתם כאשר כספי המשכורות של עובדיי מעוקלים
    לסיכום גנבים ברשיון ועוד גוף ממשלתי שלא עושה את העבודה שעליה סוכם עם האזרח(המממן)

  • 14.

    כואב הלב.

    מדינת סדום ועמורה., 28/08/09 12:12

    כל פעם שאני בא לביקור,לברר לחזור חזרה לארץ,אחרי נהיגה של שבוע בדרכים,ופגישה עם פקידים אטומים שלא מבינים מהו שירות הציבור.אני מיתחרט.הם פשוט מוציאים את כל המוטיבצייה.לא מבין למה יש שינאת חינם במדינת היהודים?
    למה פקידים מיתנשאים עלי במקום לתת שירות,מדברים ללא אדיבות,וניראים כאלה מדוכאים ועייפים.
    באירופה הפקידים מדברים אליך יפה,יעילים,והכל מתבצע במהירות.
    לפעמים אני לא מבין את החיים.
    מקווה שעם ישראל יתעשת ויחזור לדרך ארץ.וקצת אדיבות רק מועילה.

    • כי אלה אנשים מרמות נמוכות,שלא קיבלו חינוך.

      ואלה האנשים שמנהלים כיום את המדינה, 28/08/09 17:38

      אז המדינה כיום היא לא מה שאתה זוכר ושבגללו אתה רוצה לחזור.
      אין פיתרון לבעיה הזאת כי לא טובת המדינה לנגד עיניהם ועיני המושחתים המקורבים אליהם שמינו אותם.
      כיום הכל קשור ברווחים אישיים של הממנים וחבריהם,מקורביהם.
      ההי-טק בעצם הרס את המדינה,מפני שכל המלומדים פנו להי-טק שלא היה קיים בעבר,והדרגות הנמוכות ניכנסו ומנהלים את המיגזר הציבורי,כמו בעולם השלישי.

      • למרות הכל אני מכיר אישית עובדים ברמה גבוהה ביותר ברשות המיסים

        מפרגן לחלק, 29/08/09 02:45

        אבל הם אנשים משכילים ביותר הלוואי שאחד מהם יהיה המנהל בעתיד
        והם רו''ח או עו''ד בהשכלתם הלוואי עליי להיות ברמתם

  • 13.

    באמת חוצפה ! עובדים רצו להתקדם (ל''ת)

    וידוע שאסור להם - רק לאליטות מותר, 28/08/09 12:09

    • כן בוא נפעל כמו בסדום מי שלא יקח שוחד יוצא להורג

      אליטה, 29/08/09 02:43

      מה קשור אליטות?

      • הקשר ברור - לבייניש מותר למנות את פוגלמן

        שטיפל בתיק של בעלה, 29/08/09 08:41

        להם מותר לאחרים אסור - מאוד פשוט

  • 12.

    אז הנוער הוא הבעיה? ממש לא, הוריו ומנהיגיו הם זבל אנושי. (ל''ת)

    עמסס, 28/08/09 11:30

  • 11.

    כל המערכת מושחתת.

    לנקות את האורוות, 28/08/09 11:10

    מדינה שמכבדת את עצמה ואת אזרחיה חייבת לאייש את מוסדות המדינה רק באנשים ישרים מהדרגות הגבוהות ביותר.מי נותן לאנשים לא ישרים לעבוד עם כסף?

  • 10.

    הליכוד מזהם את כל מערכות המדינה והחברה בישראל (ל''ת)

    עוד הוכחה, 28/08/09 11:08

  • 9.

    גם היום ממש בימים אלו יש שחיתות תבדקו ותראו מי אלה שמתקדמים (ל''ת)

    אחת שיודעת הכול מבפנים, 28/08/09 11:06

    • צריך לחקור את הבכירים היום ומיד (ל''ת)

      מבקר המדינה, 28/08/09 18:35

  • 8.

    שתהיינה עוד הפתעות גדולות בפרשה זו

    אני מאמין, 28/08/09 11:00

    עדיין לא גילו לציבור את הסיבה להתחלת החקירה שנבעה מחקירה אחרת שנוהלה (שתגרום לזעזוע) ובמקרה הביאה (מהדלת האחורית) תוך כדי האזנות סתר לפרשת רשות המיסים הגדולה.

  • 7.

    רשות חלשה ומתנשאת

    אמפי ברכוס, 28/08/09 10:53

    לא רשות המיסים.

    אלא עקב אכילס של שלושת רשויות השלטון.

  • 6.

    אין חדש גם היום

    צדיק, 28/08/09 10:37

    גם היום המכרזים נתפרים בחדרי חדרים רק שבמקום בוברוב יש יוסי יהודה

  • 5.

    דבר לא השתנה גם היום (ל''ת)

    צדיק, 28/08/09 10:31

  • 4.

    אם יחקרו היטב ימצאו עוד הרבה מינויים פוליטים (ל''ת)

    יודע, 28/08/09 09:29

  • 3.

    בקורס מפקחים. מפקח זוטר, גם גדול עליו. (ל''ת)

    הכרתי את שמעונוב, 28/08/09 09:24

  • 2.

    המים ממשיכים לזרום

    רודף צדק, 28/08/09 09:13

    בפרקליטות ובנציבות חושבים להרדים את כולם.רוב המוזכרים בפרשה ימשיכו להתקדם, יקבלו תפקידים וכאשר מישהו יחליט להגיב בנושא הוא יאמר שכבר עבר זמן רב ואותו אדם נמצא בתפקיד אחר ובכלל למה לפתוח שוב את הנושא. כך חושבים בנציבות ,בפרקליטות ובבתי המשפט.

  • 1.

    איך רשות המסים מעיזה לפרסם שהעלמות מס

    שוקי, 28/08/09 08:41

    הם פשע חברתי בשעה שאסור להעביר לחבורת הפשע הזו תשלומי מסים בכלל.