• 109.

    נכון המזרונים באיקאה סוג ב

    חלי, 03/11/09 23:33

    לא לקנות מזרונים באיקאה חבל על הכסף ועל הגב

  • 108.

    אזהרה!!! לא לקנות באיקאה מזרונים

    רון, 30/10/09 21:59

    המזרונים סוג ב !!!!!!!!!לא לקנות

  • 107.

    שירות על גבי הצרכן הישראלי

    ח''ב, 22/10/09 17:19

    לא מזמן החליטה רשת איקאה כי עבור כל שקית בקופה ישלם הצרכן 1 ש"ח. וזאת בתירוץ כי השקיות מוגנות ומותאמות לשמירה על איכות הסביבה.
    שקל עבור כל שקית, משמע אם קנית הרבה שקיות ולמשל תצטרך 10 שקיות יהיה עליך לשלם 10 ש"ל נוספים.
    בתמורה תקבל שקית של איכות הסביבה עם לוגו ענק של איקאה, כך אתה ממשיך לפרסם את הרשת ומשלם עליה ועל הפרסום.
    איזה חוצפה!!!
    אין לך אפשרות לבחור אחרת כי לבטח לא תסחוב את המוצרים ביד כדי לא לשלם על השקית.
    איפה זה נגמר, זו חברה פרטית, שאמורה להציע את השירות הזה עבור הצרכנים.
    זו דוגמה לדעתי ללקוח הישראלי האדיש. שמשלם על השירות שהחברה אמורה להציע ולספוג זאת בעצמה

  • 106.

    איקאה - מוצרים ירודים, חסרי צורה יקרים ומתפרקים (ל''ת)

    אין חכמ(ה) כבעל ניסיון!!!, 24/08/09 19:03

  • 105.

    סתם טימטום של ישראלים.- אתם עושים את המהומה. (ל''ת)

    אלי, 24/08/09 17:54

  • 104.

    הצטרפו לחרם!!

    צרכן יהודי, 24/08/09 14:26

    השאלה היא לא ''במה אשמה חברת איקאה'' (למרות שלחברת איקאה יש, דווקא, רקע של סחר עם הנאצים). השאלה היא האם היהודים יכולים להביע מחאה משמעותית שתבהיר לכולם שאין לנו מה להתבייש ביהדותנו. כן, אפילו במחיר קיפוח פרנסתם של עובדי איקאה היהודים! העניין הזה חשוב בהרבה ובעל משמעויות אחרוכות טווח בהרבה מאשר פרנסתם של עובדי איקאה בישראל.

  • 103.

    להחרים את איקאה

    לוגסי זהבה, 24/08/09 14:21

    להחרים את הקניה באיקאה שמגרש המכוניות יהיה ריק

  • 102.

    להעיף את איקאה

    רועי, 24/08/09 13:50

    כל הכבוד לזרוק כל מה שהוא שוודי

    • גם את המפתח השבדי נזרוק!! (ל''ת)

      אינסטלטור, 24/08/09 15:17

  • 101.

    טעות - אסור להחרים!

    תתעוררו קצת, 24/08/09 13:45

    אנחנו המדינה האחרונה שצריכה לעודד חרם בגלל סיבות פוליטיות. חברות היצוא הישראליות גם ככה סובלות מהחרמות בשווקי אירופה על בסיס פוליטי. החרמת איקאה - אם תתפרסם בעולם רק תיתן באירופה יותר לגיטימציה למבצעי ההחרמות נגד חברות ישראליות.
    צריך להגיש תביעת דיבה במיליונים נגד הכתב והעורך של העיתון, ולעזוב את החברות השוודיות בשקט.

  • 100.

    החרם לא יתפוס אבל יותר מדאיגה האבטחה שם פשוט בדיחה על חשבוננו

    קורא לבדיקה ושיפור השמירה באיקאה!, 24/08/09 13:37

    שם באיקאה מלא גניבות ופריצות לרכבים והבטחון מודעים לעניין רק שלא מעניין אותם זה בעיניי הרבה יותר מדאיג.
    לקרוא לבדיחה בביטחון של איקאה.

    • השבדים האנטישמים אחראים! (ל''ת)

      גנב מכוניות שבדיות, 24/08/09 15:18

  • 99.

    הצטרפו לקבוצת המחאה בפייסבוק

    שומפי, 24/08/09 12:45

    פעולת מחאה כנגד ממשלת שבדיה- לינק ישיר ליצירת קשר עם ראש ממשלת שבדיה

    https://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=121826918555&ref=mf

    • תדעו לכם שאם לא יתחילו לתת כבוד לישראל אני הולך

      להיכנס בהם ב-twitter, 24/08/09 17:23

      (חבל שפייסבוק זה לא פיתוח שוודי - את זה הייתי מת לראות!)

  • 98.

    החלונות משבדיה הזכוכית מנרוסטה ! (ל''ת)

    פינטו ומלול, 24/08/09 12:44

  • 97.

    ריפודי העור השבדי עשויים מעור הוויקינגים ! היזהרו ! (ל''ת)

    רציתם קיבלתם, 24/08/09 12:43

  • 96.

    הבנתם למה תושבי ראשון לציון נגד השבדים האנטישמים ?!

    ראשל''צי, 24/08/09 12:41

    לא לאשר את החנות במתחם החדש בפלמחים

    • לא הבנו (ל''ת)

      שבדי אנטישמי, 24/08/09 15:19

  • 95.

    מוטב לא לערב פוליטיקה!

    dbensha , 24/08/09 12:40

    למחות ולהביר - כן. לחתום עצומות - כן.
    להימנע מניעה לשוודיה - כן.
    חרם כלכלי או פורטיבי או מדיני - לא!
    פוליטיקה אינה מתערבבת טוב. ותכרו שאנחנו יותר פגיעים מהם...

  • 94.

    שוודיה

    רהב יצחק, 24/08/09 12:32

    להחרים כל מוצר שוודי כולןל תירות לשוודיה .
    שוודיה חייבת להיות מוחרמת כמו טורקיה בזמנו.
    אין דבר שיש בשוודיה שאין במקום אחר כולל בארץ חוץ מאנטישמיות רואה ובלתי סבירה.חופש הביטוי אינו תופס לגבי רצח והאשמות שווא על אומה שלמה. אין צבא מוסרי בתבל יותר מצהל.ראו וויטנאם ראו קמבוטיה ראו סקוטלנד ראו ארצות ערב . דאו עזה החמאסית.ראו שלטון בלתי דמוקראתי הארצות ערב. היכן שוודיה בנושא הזה. כולל נושא הטרור העולמי.

  • 93.

    איקאה וחברת מרכיבים

    רוני, 24/08/09 12:12

    איקאה בכלל חברה הולנדית!
    שאתם מחרימים את איקאה את דופקים את הולנד ולא את שבדיה!
    חוצמזה תתמכו בסטודנטים
    http://www.markivim.co.il

  • 92.

    איקאה וחברת מרכיבים

    רוני, 24/08/09 12:02

    איקאה בכלל חברה הולנדית!
    שאתם מחרימים את איקאה את דופקים את הולנד ולא את שבדיה!
    חוצמזה תתמכו בסטודנטים
    http://www.markivim.co.il

  • 91.

    להחרים את אוניברסיטת בן גוריון- זה יותר אפקטיבי (ל''ת)

    על המרצים האנטי ישראלים שלהם, 24/08/09 11:52

  • 90.

    יד אחד נגד שונאי ישראל

    אלון רביב, 24/08/09 11:29

    אני מסכים לכל מילה, יש לחתום מידית ולהפסיק לרכוש מוצרים של חברות משוודיה, זה בושה וחרפה למי שקונה ממקומות שמוציאים עלילות דם נגד יהודים.

    לדעתי, איני קונה שום מוצר ממוצרי מדינת גרמניה, ככלל!!!!

    בתודה, אלון

  • 89.

    אתה לא שמאל אלא גזען מתחזה. השמאל תומך במיעוט שחייו בסיכון-היהודים. (ל''ת)

    68 אני שמאל, 24/08/09 11:27

  • 88.

    תכלס אין על איקאה, אבל יש גבול

    שר, 24/08/09 10:49

    לא כועסת על צהל תכלס הוא הצהל הכי שווה מכל הצהלים בעולם.לגבי הפרסום, פייר מה הקטע אם אני אצטרך כלייה ממי אקח מאמא שלי...עדיף גוי

  • 87.

    תחרימו ותשלחו את עובדי איקאה הבייתה... אבל מה איכפת לכם (ל''ת)

    עופרר , 24/08/09 10:42

  • 86.

    יאללה תחרימו... ככה לא יהיה לנו צפוף (ל''ת)

    עופרר , 24/08/09 10:35

  • 85.

    מעריב ,למה לא מפרסמים מייד אני רשום (ל''ת)

    דברבי , 24/08/09 10:30

  • 84.

    אנשים לא יכולים בלי איקאה. זה לא יתפוס. (ל''ת)

    אישית מצטרפת, 24/08/09 10:11

  • 83.

    חרם צרכנים

    kupfery , 24/08/09 09:12

    תגובה ל- 75 אני מחרים כל מוצר טורקי כולל טיול לטורקיה זיכרוני אינו קצר . יום נעים לכל היהודים .

  • 82.

    לא יתכן שיאשימו את חיילינו בעלילות דם ואנחנו נפרנס אותם!!! (ל''ת)

    יונתן, 24/08/09 09:11

    • הבעיה היא המעשים

      dbensha , 24/08/09 12:44

      ולא ההאשמות.
      צריכים לבדוק ת עצמנו ואת אלה שפועלים בשטחים בשמנו - מה הם עושים שמה?

  • 81.

    כאן חותמים -----קישור http://www.atzuma.co.il/petition/moranhb/1/1000/

    כתובת, 24/08/09 09:07

    http://www.atzuma.co.il/petition/moranhb/1/1000/

  • 80.

    איקאה ?

    kupfery , 24/08/09 09:06

    בס''ד
    מעיד על עצמי שמעולם לא קניתי באיקאה רוב המוצרים באיכות ככה ככה תישאלו את מי שכבר קנה קנו תוצרת הארץ קצת פטריוטיות לא תזיק יום נעים לכל היהודים .

  • 79.

    לא יתכן שיאשימו את חיילינו בעלילות דם ואנחנו נפרנס אותם!!! (ל''ת)

    יונתן, 24/08/09 09:06

  • 78.

    אני מחרים עד לגינוי - יש מספיק אלטרנטיבות מצויינות בארץ!!

    יונתן, 24/08/09 09:05

    לא יתכן שיאשימו את חיילינו בעלילות דם ואנחנו נפרנס את החלאות

  • 77.

    אני עכשיו קונה בפרינציפ באיקאה

    נעמן,שפוי , 24/08/09 08:42

    בגלל הימניים העלובים שרוצים להרוס את הקשרים עם שבדיה, בפרינציפ אני קונה באיקאה.

    • אוי שמאלן אומלל שכמותך

      דברבי , 24/08/09 10:02

      האנטישמים לא מבדילים בין ימין לשמאל כמו שהגרמנים לא הבדילו......

    • גם בזה תאשים את הימין?

      עידן, שינקיניסטן , 24/08/09 11:18

      הכל הפוך אצלכם, השמאל. הפיגועים הם בגלל הגדר, הדרדרות היחסים עכשיו היא בגללנו.
      אל תשכח שאנחנו גם אשמים בשואה, ובפיגוע בתאומים.

    • אתה לא קונה כלום , אתה מובטל

      opsss , 24/08/09 14:09

      מאיפה תקנה ?

  • 76.

    למי שרוצה ריהוט מעץ מלא ובזול: 0522701654

    אורנה, 24/08/09 08:32

    יש אתר נגרות חדש שנפתח - מציע ריהוט מעץ מלא. מחירים זולים: http://azizsubach.fav.co.il

    אפשר להסתדר גם בלי איקאה.

  • 75.

    יש לישראלים זיכרון של ציפור, היום יחרימו ומחר ישכחו, כמו טורקיה

    שימי, 24/08/09 08:28

    כשאני ראיתי במבצע עופרת יצוקה את ההפגנות שנערכו בטורקיה ואיך התבטאו בכירים בטורקיה לרשות הנשיא וראש הממשלה, החלטתי שאני לא אדרוך יותר בטורקיה עד אשר הנשיא וראש הממשלה שלהם יתנצלו על הדברים שהם אמרו, מבחינתי אמרתי ואני מקפיד לא לפרנס את הטורקים, אני אשלם פי 2 על מלון באילת או אטוס ליוון ולא אטוס לטורקיה, פרנציפ.
    אולם הגיע החופש ועימו הדילים והנה, הוכחנו שוב כי הישראלים בעלי מוח הציפור שוכחים מה שקרה ומה שאמרו, ורצים בהמוניהם לפרנס את הטורקים ולא מעניין אותם שאלו האנשים שרק לפני כמה חודשים צעקו להשמדת ישראל!!
    מצחיק אותי עוד שהייתה כתבה בטלוויזיה לפני כמה חודשים ושם עשו תחקיר על המחירי נופשים הטוקריה והתברר שהישראלים משלמים 25-30% יותר על הנופש בטורקיה יותר מהתיירים שבאים ממדינות אחרות... אז לא רק שרוצים להשמיד אותנו, אנחנו עוד אומרים להם תודה, מורידים את המכנסיים והתחתונים ומתכופפים..
    לגבי שוודיה יש רכבים שוודים (וולבו, סאאב) יש בארץ (איקאה), עכשיו כל העמך שחזרו מטורקיה צועקים להחרים אם איקאה, אבל אנחנו יודעים שהחרם שלהם לא יחזיק שבוע.. אבל אני יכול לומר שאני לא ארכוש יותר מוצרים משוודיה

  • 74.

    צרפו את העצומה שנוכל לחתום!! (ל''ת)

    מירב, 24/08/09 08:15

  • 73.

    איפה חותמים ? בהחלט להחרים (ל''ת)

    דורית, 24/08/09 08:03

  • 72.

    להחרים (ל''ת)

    יצחק, 24/08/09 07:47

  • 71.

    העצומה : כבר למעלה מ 9000

    אמנון, 24/08/09 06:54

    http://www.atzuma.co.il/petition/moranhb/1/

    • מעל 10000 איש !! (ל''ת)

      דברבי , 24/08/09 10:25

  • 70.

    todos los judios del venezuela dcir

    abraham, 24/08/09 06:36

    no comprar ninguna cosa en ikea.

  • 69.

    מערכת -תנו כתובת לחתימה !!! (ל''ת)

    mgiloh, 24/08/09 05:26

    • קבל

      דברבי , 24/08/09 10:25

      http://www.atzuma.co.il/petition/moranhb/1/

  • 68.

    מצחיק מאד

    שמאלני שאין לו זכות קיום, 24/08/09 04:46

    חה חה חה חחה חה חה חה!!!

    הצחקתם אותי!!! אפשר לחשוב שזה יזיז להם שכמה ישראלים מחרימים אותם... מה אתם, דפוקים? אפשר לחשוב גם שאיקאה היא חברה ממשלתית בשבדיה... היא חברה פרטית... מה אשם הבחור המסכן שהמציא את החברה?

    חוץ מזה... אם כבר להחרים משהו, תחרימו את המוצרים שמיוצרים בשטחים הכבושים... התנחלויות בלתי חוקיות בעליל, שכבר עלו לנו ולפלסטינים קורבנות כה רבים... די לכיבוש!!!

    • כשאתה צודק, אתה צודק.

      חציר העם, 25/08/09 23:45

      באמת אין לך זכות קיום.

  • 67.

    ממילא התוצרת שלהם זבל...

    דן, 24/08/09 04:06

    יש לי תערוכת רהיטים שבורים שלהם בבית.

  • 66.

    חרם על איקאה

    שלומי לוי, 24/08/09 03:06

    מדינה גיזענית ואני תומך בעצומה נ גד שבדיה זה התחיל עם הטניס וממשיך בעלילה כזו זדונית

  • 65.

    סיבה נוספת להחרים את איקאה - היכנסו !

    באצ'י, 24/08/09 02:48

    מייסד איקאה אינגבר פיודור קמפרד היה חבר בתנועה שבדית פאשיסטית פרו-נאצית בתקופת מלחמת העולם השנייה, הוא אינו מכחיש זאת ופרט זה מופיע בביוגרפיה שלו.מקווה שכעת השתכנעתם שצריך להחרים את איקאה!!

  • 64.

    מה לעשות?

    הישראלי הנבוך, 24/08/09 01:55

    מה לעשות? קניתי מוצרים למטבח בשבוע שעבר באיקאה.
    האם אפשר להחזיר אותם ולקבל כסף.
    כי אם אני אקבל זיכוי אז השוודים בכל זאת ירוויחו, ואני אאלץ להשתמש בזיכוי ולקנות שם בעתיד.
    אולי .... אני אקח זיכוי ואחכה.
    כי אולי בכלל יתברר שהסיפור הזה נכון? (על הפלסטינאי עם האיברים)
    אי אפשר לדעת.
    גם לא היינו מאמינים על דודו טופז והסתבר שזה נכון מה שהוא עשה. או על ניקסון שהיה נשיא וריגל על המתחרים שלו...

  • 63.

    להחרים את איקאה? כן!! אבל לא בגלל זה....

    איל, 24/08/09 00:58

    צריך להחרים את איקאה ישראל, כי המחירים בארץ הם הגבוהים ביותר מכל הסניפים שלהם בעולם!...עשו השוואה ומצאו שפה יותר יקר אפילו מבמדינות מערב אירופה...מדיניות המחירים של הסניף בארץ היא מדיניות שערוריתית! צריך חרם כדי לכפות עליהם להוריד את המחירים למחירים המקובלים בעולם!

  • 62.

    איקאה גם ערכה מבצע ביום הזכרון

    מיכל, 24/08/09 00:40

    לפני שנה איקאה ערכה מבצע ל 48 שעות של מכירה במחירים זולים במיוחד, וזאת ביום הזכרון לחללי צה''ל. התקשרתי אליהם, ובמקום להתנצל הם אמרו שבאותו יום הרבה אנשים בחופש מהעבודה, והם רוצים למשוך אותם לקנות באותו יום באיקאה. מאז אני לא נכנסת לאיקאה. אני מקווה שגם אחרים יחרימו אותם.

    • לזה אחראים המנהלים הישראלים ולא השבדים (ל''ת)

      אריק האדום, 24/08/09 14:54

  • 61.

    התנועה לחרם צרכנים בישראל

    מפולת, 24/08/09 00:30

    התנועה לחרם צרכנים בישראל
    www.webix.name/mapolet

  • 60.

    מדובר בעלילת דם שמקורה ברשות הפלסטינית ולא בשבדיה

    שלמה מאור , 23/08/09 23:51

    עצם העלאת האשמה היא תרגיל בפסיכולוגיה אנטישמית מודרנית, המראה לאיזה עומק של תחכום שפל, יכולים להגיע הפלסטינים, שחוברים ידיים עם שונאי מדינת ישראל והיהודים ברחבי העולם.

    צה''ל שולח את גופות ההרוגים הפלסטינים אל המכון לרפואה משפטית באבו כביר, ליד תל-אביב, כדי לבדוק את הנסיבות המדויקות של המוות, זאת כדי לקבוע באם הפתיחה באש של חיילי צה''ל נעשתה לפי ההוראות והפקודות שניתנו להם. התוצאות של הבדיקות האלה, אשר מראות ברוב המקרים כי אכן תנאי הזירה וסיבות הירי היו מוצדקות, מפריעות מאוד לגורמים פלסטינים הרוצים להפסיקן, כדי שהם יוכלו לגולל על צה''ל עלילות חדשות נוספות. הפעם הם השיגו זאת באמצעותם של דונלד בוסטרום והעיתון השבדי אפטונבלאדט.

    במילים אחרות, מדובר בעלילת דם שמקורה ברשות הפלסטינית, ולא בשבדיה

    • You're wrong. PA provided just raw information

      Russian Jew , 24/08/09 02:15

      The editorial decision were made in Sweden.

    • אבל השאלה היא

      יצחק, 24/08/09 07:49

      מי הפיץ את השקר. כמובן שהמקור הוא הערבים, אבל השוודים אצו לפרסם.

  • 59.

    מי קונה בכלל איקאה ? עד נתניה בשביל רהיטים ?? (ל''ת)

    דרום, 23/08/09 23:33

  • 58.

    להחרים את כל הבחורות השבדיות! (ל''ת)

    למרות שהן יפות, סקסיות ומשוחררות. ככה ננצח!, 23/08/09 22:36

    • אני מחרים כל דבר שבדי...עד השבדית העירומה הראשונה (ל''ת)

      -:), 24/08/09 00:32

  • 57.

    איפה חותמים? תנו כתובת! (ל''ת)

    אורית, 23/08/09 22:17

  • 56.

    במכוניות וולוו ובמוצרי יקאה נמצאו חומרים מאוד מסרטנים הזהרו (ל''ת)

    גודמן, 23/08/09 22:13

  • 55.

    להחרים ובגדול

    אריאל, 23/08/09 22:08

    הגיע הזמן לא להיות פראיירים.
    גם אני מצטרף.

  • 54.

    יופי שהתעוררתם.

    דור שלישי, 23/08/09 21:51

    כבר מזמן ידוע שאבא של הבעלים (של הרשת העולמית) היה חבר במפלגה הנאצית.
    אתם קולטים?
    הוא היה שבדי.
    אף אחד לא הכריח אותו להצטרף.

    לא יודעת מה איתכם.
    בחיים לא קניתי ולא אקנה שם. גם אם יחלקו זהב בחינם.

  • 53.

    הרבה בוגדים טסים לטורקייה .ובטח הרבה בוגדים יקנו מאיקאה

    בא לי להקיא על איקאה ועל כל ישראלי שיקנה שם, 23/08/09 21:43

    בוגדים הקונים באיקאה .
    מי הם הבוגדים הקונים

  • 52.

    קדימה תחרימו, סוף סוף לא אצטרך להתקל בהמונים המיוזעים. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 23/08/09 21:35

    • אל תבנה על זה ,מבצע אחד של הנחות וכל הפטריוטים הגדולים ימלאו את החנות (ל''ת)

      יודע צדיק נפש ....., 24/08/09 14:59

  • 51.

    קדימה תחרימו, סוף סוף לא אצטרך להתקל בהמונים המיוזעים. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 23/08/09 21:35

  • 50.

    צריך להוציא מודעות לקהילות בחו''ל

    אפי, ניו יורק, 23/08/09 21:33

    זה חרם שכל יהודי ולא רק ישראלי צריך לקחת בו חלק

  • 49.

    יהודי גאהמרים את הראש ולא קונה מאנטישמים הגיע הזמן שנרים את הראש (ל''ת)

    יהודי גאה ולא גלותי, 23/08/09 20:50

  • 48.

    קישקוש. חזרנו לתורכיה נחזור לאיקאה. (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 23/08/09 20:44

    • קישקוש אצל שוש,

      יאיר, 24/08/09 03:53

      אני עד עכשיו מחרים את תורכיה,עכשיו הבוקר מחזיר את הוולבו לסוכנות,עובר ליקנות מרהיטי שלי באשדוד ואחרי זה נוסע לי בסובארו היפנית מס 1

  • 47.

    הפגנה מול שגרירות שוודיה

    הפגנה מול שגרירות שוודיה, 23/08/09 20:32

    מחר בשעה 5 אחרי הצהריים תתקיים הפגנה מול שגרירות שוודיה בישראל
    השגרירות ממוקמת ברחוב יצמן 4 בית אסיה תל אביב

  • 46.

    הצחקת אותי-ישראלים צועקים עד שזה מגיע לכסף

    שבדי, 23/08/09 20:18

    תירגע בחור איקיאה רק צריכה להודיע על מבצע 20% הנחה ותראה אם תמצא מקום חנייה שם.

  • 45.

    ראינו אותכם מחרימים את תורקיה..מה זה נתן??

    רמי, 23/08/09 20:13

    תאמינו לי שזה לא נתן דבר..להפך, הטורקים יותר מרוצים..לפחות עכשיו לא מסתובבים שם כנופיות של גנבי מגבות וציוד של בתי המלון, לא מסתובבים נודנקים וקמצנים..

    תחרימו עכשיו את איקיאה (אגב: אין מצב) והתוצאה תהיה סגירת סניף כאן..אין בעיה יש להם את כל העולם לפתוח בו סניפים..תפסיקו לחשוב שאתם עושים טובה להם, לא להפך ידידי הם אלה שעושים לכם טובה: מוכרים לכם בזיל הזול, אתם אלה שמרוויחים באיקיאה, ולא ההפך

    • זה נתן הורדת מחירים. (ל''ת)

      דוד, 23/08/09 23:28

    • בגלל טוב ליבם הם פתחו פה סניף, לא בגלל הכסף. (ל''ת)

      ערן ארז, 24/08/09 01:44

  • 44.

    אין צורך להחרים את איקאה חברים

    ליאת, 23/08/09 20:05

    איקאה אומנם רשת שוודית אך היא שייכת בארץ לזייכנים יהודים כשרים בשם דניאל ברונפמן ומשולם פישר.
    אפשר להיות רגועים.
    :]

    • אז שהיהודים היקרים יסגרו ת'עסק וימכרו פלאפל (ל''ת)

      מוטי, 24/08/09 07:59

  • 43.

    חרם על איקאה-גם אין שמירה על רכבים בחניון המון גניבות שם (ל''ת)

    מצטרף לחרם, 23/08/09 20:00

  • 42.

    אך שאני יודע הישראלים ימשיכו לקנות באיקאה וימשכו......

    אבי ש, 23/08/09 19:51

    לטוס לטורקיה אנחנו חבורה של דפקטים.

  • 41.

    השבדים מוזנים מאויבים בתוכנו (ל''ת)

    ךך, 23/08/09 19:49

  • 40.

    המכירות של איקאה בישראל 300 מיליון ש''ח - די להיות פריארים! (ל''ת)

    אפי, 23/08/09 19:25

  • 39.

    מה זה כולל בחורות שוודיות

    נילס אולגרסון, 23/08/09 19:20

    אני מחרים הכל חוץ מהבחורות השוודיות

    • חשבתי שאתה בענין של אווזי הבר...?! (ל''ת)

      סלמה לגרלף, 24/08/09 15:01

  • 38.

    להחרים גם את כל המסעדות בשרים של המגזר (ל''ת)

    יאיר, 23/08/09 19:18

    • מה קשור יא גזען?

      רמי, 23/08/09 20:08

      אתה אישית מוזמן להחרים ולא לבוא..עליך אפשר לוותר

  • 37.

    האמת השבדיות אמנם בלונדיות אבל במטה קרות ולא פעילות הרבה. (ל''ת)

    מניסיון. למרות זאת אני עדיין מכור לריח שלהן., 23/08/09 19:08

  • 36.

    הכל סיבית (ל''ת)

    סידונית, 23/08/09 19:05

  • 35.

    לא לקנות מפתח שוודי!!!!!!! (ל''ת)

    יוהסון גודיונסון, 23/08/09 19:03

    • אתה מתכוון- מפתח אנטישמי. (ל''ת)

      ישראלי, 23/08/09 19:30

  • 34.

    ממילא המוצרים של איקאה מוזרים ואינם ראויים להיכנס לבית נורמלי (ל''ת)

    קורא, 23/08/09 18:54

  • 33.

    לא

    אינסטלטור, 23/08/09 18:41

    לא משתמש יותר במפתח שבדי

  • 32.

    מהיום

    שבדיות, 23/08/09 18:40

    מהיום לא מז.....ם שבדיות יותר

  • 31.

    טעות חמורה, בלי קשר הסחורה שם זבל אבל אי אפשר להחרים רשת

    אדם מן היישוב, 23/08/09 18:38

    רק בגגל שהמקור שלה הוא שבדיה, אם תחשבו על זה, זה די גזעני... אם הרשת היתה בידי הממשלה אז בסדר, אל זה לא כך...

    • החרמת איקאה תאותת לשבדים שמדובר בעניין רציני

      מוטי, 24/08/09 08:03

      יש הבדל בין עימות שמתרחש בין ממשלות לבין מצב בו ציבור מאותת על עלבונו.הירידה החדה (ואכן, זמנית) בהזמנת נופש בטורקיה היא מה שהביא את הטורקים להפסיק להתבטא בגסות כנגד ישראל.

  • 30.

    איזה 600 - יש כבר מעל 6000 - חתמו דחוף !!! (ל''ת)

    אריק, 23/08/09 18:37

  • 29.

    אני מחרים את כל המוצרים הישראלים

    שבדי, 23/08/09 18:29

    לאחר הזוועות שישראל ביצעה בעזה בתחילת השנה, לאחר הטבח בלבנון לפני שנתיים בו הפציצה ישראל שכונות מגורים בבירות והרגה אלפי נשים וילדים. בגלל הטבח בג'נין, בגלל הכיבוש ובגלל המדיניות הגזענית.
    גניבת איברים, אם הייתה או לא הייתה, זהו פשע שמתגמד על יד כל הפשעים האחרים.

    • שבדי

      שמואל, 23/08/09 18:49

      אתה תלך כפרה על צהל ועל כל אזרח יהודי באשר הוא' ועם ישראל שם עליכם חתיכת ערבי.

    • גזען נקלה שכמוך ! (ל''ת)

      קורא, 23/08/09 18:51

    • צודק... איך מעיזה ישראל לנשוך את ''היד המושטת לשלום'' של חמאס וחיזבאללה?

      רוני מהשרון , 23/08/09 19:06

      הרי שני הארגונים ''המקסימים'' ו''עדיני הנפש'' הללו (כולל כל האזרחים שבוחרים בהם) מתנהגים אלינו כל כך יפה... כל כך בכבוד...

      לחטוף חיילים ולא לתת לאף אחד לדעת מה עלה בגורלם... האם יש בזה משהו רע ??? מה יש? הם בסך הכול רוצים לשחק ''מחבואים''...

      להעיף אלפי רקטות, פצמרים ואפילו טילים של ממש לתוך אוכלוסייה אזרחית... זה בכלל לא פשע מלחמה... הרי אמנת ז'נבה קובעת במפורש כי כך בדיוק צריך לנהוג... מגיע להם פרס נובל.

      להצהיר בכל הזדמנות כי יש להשמיד את ישראל... לחנך את הצעירים לדרך של טרור ואלימות... מה רע בזה ? נו, באמת... לפחות מחנכים אותם למשהו (במקום שהנוער סתם יסתובב ברחובות - שילך לבתי קפה ויתפוצץ)...

      לתפוס את האחים שלהם מהפת''ח ולזרוק אותם מגגות של בניינים, לרסק להם את הברכיים... להטיל אימה ופחד על המקומיים... להשתמש במסגדים ובתי ספר כמעוזי לחימה... ממש ''התנהגות הומאנית למופת''... שווייץ של המזרח התיכון

      לעשות חגיגות ענק עם הנשיא וכל ממשלת לבנון לרגל שחרור הרוצח המטונף סמיר קונטר... נו, מה יש ??? אנחנו לא חגגנו כשמכבי ת''א לקחה גביע?

      ואחרי זה מדינת ישראל מעיזה להגיב ולצאת נגדם למלחמה... אוי, אוי

      • גם אם חטפו שני חיילים

        שבדי, 23/08/09 19:36

        זה לא אומר שצריך לשטח מדינה שלמה ולרצוח נשים וילדים שאינם קשורים לעניין. גם אם זורקים עליכם כמה עמודי מע''ץ חלולים שפוגעים בשטחים פתוחים, זה לא סיבה לישר את עזה ורצוח אלפי נשים ילדים וזקנים חפים מפשע. אגב עזה היא כלא שישראל יצרה על מנת למחוק את עברם של התושבים אותם היא גרשה.
        לאור מעשיה של ישראל, לא פלא שהיא מביאה על עצמה שינאה כה כבירה וחינוך הדור הצעיר להתחנך על העקרון של שיחרור עצמי אפילו בכוח כשצריך.
        טול קורה מבין עיניך.

        • העיקר שיש לך ת.ז. כחולה עליה לא תוותר- אנטישמי צבוע.

          ''לשבדי'' הערבי. דבריך רק שקרים כמקובל עליכם., 23/08/09 20:10

          אתם חיים משקרים. אינכם יודעים שיטה אחרת.

        • ישראל יצרה כלא בעזה? למה למצרים אין גבול איתם

          ערן ארז, 24/08/09 01:40

          כמו כל ''שבדי'' אתה רואה רק צד אחד.
          נראה אותך גר איפה שעמודי מע''צ נופלים (לא ידעתי ששדרות היא שטח פתוח).
          ובטח לחיזבאללה, ארגון זכויות האדם (כל עוד הם שיעים), יש 40,000 זיקוקים מכוונים לעבר ישראל.
          לאור ההיסטוריה שלנו אנו יודעים שהעלילות האלה תמיד היו מכוונות אלינו וההוכחה היא שזה יצא בתזמון עם הפשעים האמיתיים שנעשו על ידי רבנים בארצות הברית, מה את התחקיר מ92 הם סיימו אתמול.  

        • אלפי ילדים???למה לא מיליונים?

          דמגוגיה במיטבה, 24/08/09 07:17

          לך תקרא את דוח צהל בקשר להרוגים בעופרת יצוקה...או שאתה מעדיף את הדיווחים ''האמינים'' של חמאס.

        • הדמיון המזרחי שלך הפך להזיות חולניות אך ממומנות היטב

          מלכת שבא, 24/08/09 19:38

          הנטיה הרווחת של סיפורי אלף לילה על דיכוי, בקרב אותו ציבור מרוד שאתה מזכיר, כמוך נוטה להתעלם מאפשרויות שיקום,נטיה שקוברת אותו יום יום מחדש בנחשלותו.
          כל אזרחי ישראל היהודים מוצאם מפליטים מדוכאים ונרדפים וראה לאן היגיעו...

    • אנא הואל להחרים גם את אתרי האינטרנט שלנו. (ל''ת)

      דובי הכתום, 23/08/09 19:56

    • אם תחרים מוצרים ישראלים לא תגיע רחוק טמבל.

      מקס, 24/08/09 05:38

      כל הפיתוחים החקלאיים החשובים ביותר,
      כל הפיתוחים הרפואיים החשובים ביותר...
      כולם פיתוחים ישראלים.

      תחרים אותם, ותמות מרעב...או מסרטן.
      אתה מוזמן לבחור.

    • אם,במקרה,אתה גר בישראל אז תעוף מכאן בהקדם האפשרי (ל''ת)

      אנחנו לא אוהבים בוגדים, 24/08/09 07:18

    • אם אתה שבדי אני צ'רקסי

      מוטי, 24/08/09 08:08

      ובלי שום קשר, אם הטענה שישראל ביצעה ''זוועות בעזה'' היא באותה רמת אמינות כמו ''הטבח בג'נין'' (שנחקר בידי ועדת חקירה של האו''ם ונמצא כעלילה מקושקשת) אז אתה שקרן לא קטן.

    • התכוונת: ''שוודי'' = ערבי משוודיה - אידיוט (ל''ת)

      יונתן, 24/08/09 09:09

  • 28.

    אין לצה''ל בושה

    דוד, 23/08/09 18:24

    צה''ל רוכש מהם משאיות מכספי הסיוע האמריקאי
    להפסיק עם ומיד יש מספיק משאיות בעולם.

  • 27.

    כדאי שגם יהדות העולם תחרים מוצרים שבדיים כגון איקאה, וולוו, אריקסון

    שמוליק, 23/08/09 18:09

    אולי השבדים ילמדו שלא רק למוסלמים צריך ללקק

  • 26.

    נבלות שוודים שונאי יהודים

    אבי, 23/08/09 18:07

    איך אפשר לשכוח צריך רק להיזכר מה נעשה עי השוודים בתקופת מלחמת העולם הם פשוט חזירים ורודים בדיוק כמו שהם נראים ככה הם מתנהגים סוף

    • כמו למשל הצלת יהודי דנמרק (ל''ת)

      נכון, 24/08/09 15:03

  • 25.

    אני מוכן להחרים כול רשת,רק תגידו מי גם ככה אין לי כסף (ל''ת)

    מובטל, 23/08/09 18:06

  • 24.

    אני מוכן להחרים כול רשת,רק תגידו מי גם ככה אין לי כסף (ל''ת)

    מובטל, 23/08/09 18:05

  • 23.

    אני מחרים מוצרים שבדים (לא בחורות) עד לגינוי ממשלת שבדיה (ל''ת)

    לא קונה באיקאה, 23/08/09 18:02

  • 22.

    ללא ספק זהו הצד שיש לנקוט נגד השבדים. לפגוע היכן שכואב - בכיס! (ל''ת)

    טלאי צהוב בכניסה לשבדיה!, 23/08/09 17:59

  • 21.

    החרמת שוודיה , שוודים וכל מה שקשור אליהם !!

    צילי חזן, 23/08/09 17:58

    אנטישמים נמאסתם !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 20.

    להחרים קניית מוצרים שבדים מכוניות, מדיחי כלים ועוד (ל''ת)

    ישראלי גאה, 23/08/09 17:55

  • 19.

    מצטרף לעצומה - אינני מתכוון להכנס לשם יותר (ל''ת)

    רוני, 23/08/09 17:44

  • 18.

    בטח יבואנים של ריהוט זול מהמזרח הרחוק שמנסים לחסל מתחרה (ל''ת)

    הם לא אידיוטים בכלל אלא ''אנשי עסקים'', 23/08/09 17:43

  • 17.

    מסכים לחרם

    שרגא, 23/08/09 17:37

    בי נשבעתי שלא אבקר באיקאה עד שממשלת שבדיה לא תצא בגינוי המעשה

  • 16.

    ממש ישראלים יפסיקו לקנות מוצרים זולים בגלל כמה אימרות בעיתון

    א, 23/08/09 17:37

    הישראלי הוא עם ללא מוסר ולא יודע למחות הוא יודע רק להשתמש בכרטיס אשראי ולגדל כרס הוא לא מסוג האנשים שיצא להפגין בשביל משהו מוסרי. רק אם יקחו לו שקל יותר ממה שנקוב במחיר הוא יקים קול זעקה

  • 15.

    קבוצה של מטומתמים. חשבתם על העובדים שיאבדו את מקור פרנסתם (ל''ת)

    שחר, 23/08/09 17:30

    • אתה מטומטם - כמה עובדים כבר יש באיקיאה?? (ל''ת)

      ירון, 23/08/09 18:11

  • 14.

    הישראלי המכוער יחרים את יקאה כמו שהחרים את תורקיה

    יגאל, 23/08/09 17:29

    בדיוק שבוע!!
    על המבצע הראשון הוא ירוץ לקנות כמו טאטאל'ה

  • 13.

    לא צריך עצומות, לא צריך להחרים

    ארז, 23/08/09 17:28

    וגם לא צריך שממשלת שבדיה תגנה את הפירסום.

    צריך בסך הכל לתבוע תביעת דיבה את העיתונאי ואת העיתון.

  • 12.

    הבעלים של רשת איקאה היה חבר בתנועה פשיסטית פרו-נאצית בשבדיה

    אזרחית, 23/08/09 17:26

    ציטוט מויקיפדיה:

    בשנת 1994 נודע בציבור כי קמפרד הצטרף ב-1942 לתנועה שבדית פשיסטית ופרו-נאצית בהנהגת פר אנגדהל, והיה חבר בה עד שנת 1945

    • אה, כתוב בויקיפדיה!

      המיפלץ מכוכב אספרגר, 23/08/09 18:25

      דבר אלוהים חיים. הקשב!

      • למעשה הבעלים הודע בכך ואפילו פרסם מכתב התנצלות (לאחר הרבה לחץ) (ל''ת)

        מישה, 23/08/09 19:08

      • זה גם היה כתוב בעיתונים, הרבה לפני ויקיפדיה. (ל''ת)

        מה הבעיה שלך?, 23/08/09 21:54

    • מה רע בזה?! - גם נאציזם זה סוג של ימין (ל''ת)

      לפחות הוא לא שמאלני, 23/08/09 18:46

      • אתה טיפש גדול

        TOM, 24/08/09 05:35

        באמת אחד הגדולים.
        אני מציע שתכתוב לספר השיאים של גינס, אתה עשוי לקבל כסף רב על הטמטום והרוע שלך.

        • כתבתי להם, והם אמרו שאני צריך להגדיל את רמת הטפשות שלי

          לפחות הוא לא שמאלני, 24/08/09 17:22

          בלפחות 420% כדי להביס את מחזיק השיא הנוכחי (בחור כלשהו בשם TOM)

      • נציונאל סוציאליסטי. מה לא ברור בזה?

        גל, 25/08/09 07:47

        אני מבין שהם לא נהגו לפי האידאלים שלך, אבל זה תמיד ככה כשאתם מקבלים שלטון מלא. או שכל הקומוניזם והשלכותיו על אזרחיו עבר רק ליד התודעה שלך, בלי שהפנמת?

  • 11.

    חרם גזעני טפשי ואינפנטילי. ואני עוד ימני.

    אסי, 23/08/09 17:24

    ועמנואל, ההבדל בין המקרה של הדנים עם המוסלמים למקרה שלנו, הוא גדול מאד. כי הדנים לא העלילו שום עלילה על המוסלמים, ומעולם לא התלוננו הישראלים על כתבות המכפישות את התנ''ך או פוגעות בדת היהודית, אלא על כתבות המעלילות על היהודים עצמם עלילות דם נוטפות שנאה.

    • גם אני לא מחרים (ל''ת)

      עופרר , 23/08/09 17:36

  • 10.

    אני בעד ומחרים!!! (ל''ת)

    יהודי, 23/08/09 17:19

  • 9.

    לא לקנות באיקיאה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רביב, 23/08/09 17:17

  • 8.

    סתם טימטום מה הקשר איקאה שבדי? זה עסק פרטי.... מי שמחרים מעניש את

    ציוני , 23/08/09 17:13

    העובדים הישראלים בחנויות בישראל ולא את שוודיה.

    בדוק איזה טוקבקיסט אהבל הרים את זה - למה אתם בכלל מדווחים על שטויות כאלה?

  • 7.

    לצערי הישראלי הוא פראייר ואין לו כבוד עצמי -תראו את הנוסעים לטורקיה (ל''ת)

    בושה וחרפה הנוסעים לטורקיה, 23/08/09 17:11

  • 6.

    צלב קרס על תיק של זארה

    להחרים את מי שיורקים עלינו, 23/08/09 16:58

    לפני כמה זמן קיבלתי מיל ובו ניראה תיק של החברה הידועה זארה. הוא כמובן לא נימכר בארץ...אסור לקנות אצלהם אם יש לכם ולו מעט גאווה יהודית ומוסריות בריאה

    • ואם היה לך טיפה שכל היית יודע שזה לא צלב קרס

      דורי, 24/08/09 05:31

      כמה בורות ותחושת רדיפה בעם אחד.
      גם אני קיבלתי את המייל המטומטם הזה, הסמל שעל התיק הוא סמל הינדי עתיק. הנאצים לקחו את הסמל הזה וסובבו אותו.
      אין קשר בין סמל הרוע הנאצי לסמל ההינדי.
      אבל - אני מסכים.
      מי שיורק עלינו לא צריך להנות מכספנו.
      וזה כולל את שבדיה, טורקיה (ישראלים יקרים וערסים קטנים שיודעים ליילל אבל נוסעים לשם כאילו שאף אחד לא רואה אותם) וגם ערביי ישראל.

  • 5.

    הישראלים לא מסוגלים,הורידו המחירים והם טסו לטורקיה (ל''ת)

    הישראלים חמדנים לכסף, 23/08/09 16:54

  • 4.

    איקאה לא שייכת לממשלת שבדיה, אלא לאיש עסקים שבדי...

    דורון, 23/08/09 16:49

    לכן אין כל היגיון להחרים את הרשת ולפגוע במאות עובדים ישראלים...

    • לא מדויק

      ohad_sh , 23/08/09 17:33

      אם יחרימו את איקאה, אותו איש עסקים, שאני בטוח שהוא בעל השפעה בממשלה השבדית יזרוק כמה מלים.
      החרם יוביל לירידה בהכנסות שלו, מה שיוביל בהפחתה במסים שהוא משלם גם לממשלת שבדיה, מה שיוביל אותו ללחוץ על ממשלת שבדיה.

      ובכלל, למה צריך לקנות תוצרת חוץ ממדינה אנטישמית?!

    • איקאה

      כרובית, 23/08/09 17:57

      צודק ב100 אחוז מספיק יש מובטלים בארץץץ

    • רק בישראל איקיאה נחשבת רשת בעלת

      אביב, 23/08/09 17:58

      שם,בכל העולם אלו מוצרים סוג ז.
      אבל בישראל חושבים שאולי יקבלו גם איזה שבדית עם הקניה.
      מה קבלתם?ז בקניה,ועוד ז ממשלת שבדיה,
      וה ז הראשון היה שבעל המפעל תרם את אחינו היהודים לצורר הנאצי.
      יהודים עם הספר,כנראה התכונו ספר טלפונים.

    • ואת המיסים למיהו משלם, לממשלת עירק? ברור שזה פוגע בממשלת שבדיה (ל''ת)

      ולא, זה לא קטנוניות להחרים גם את איקאה!, 23/08/09 18:01

      • פחח.. רשת איקאה מכניסה מיליארדים בעולם

        הם לא מרגישים בכלל את סניף ישראל, 23/08/09 18:48

        היחיד שיפגע (בתאוריה) הוא היזם הישראלי, ודרך אגב הוא משלם מיסים (אמנם בשיטת השקשוקה אבל בכל זאת) למדינת ישראל ולא לשוודיה.

    • טיעון ממש ממש לא רציני

      מוטי, 24/08/09 08:12

      כשמדובר בחרם מוצרים תמיד יש מישהו ישראלי שיפסיד.
      החרמת יעדי החופשה בטורקיה גרמה אי-נחת לקבלני נופש ישראליים שרכשו בלוקים של חדרים הרבה זמן מראש.
      כל החרמת מוצר בהגדרה פוגעת במי שמייבא אותו לארץ.

  • 3.

    ישראל אשמה במתן במה לכתב אומלל בעיתון קטן (ל''ת)

    מחפש התשובות , 23/08/09 16:47

  • 2.

    ואחרי זה אנחנו לועגים למוסלמים שהחרימו חמאה דנית בגלל קריקטורות מוחמד. (ל''ת)

    עמנואל , 23/08/09 16:44

    • הערבים רוב אדיר שאינו בשום סיכון. למה מר ''עמנואל'' משווה? גזען? (ל''ת)

      היהודים מיעוט זעיר שסבל פוגרומים ושואה., 23/08/09 20:13

  • 1.

    ישראלים לא מסוגלים לוותר על כאלה הנאות קטנות וזולות

    שלומי, 23/08/09 16:44

    כנ''ל לגבי הסוגיה הטורקית

    • שטויות בטורקיה היתה ירידה של 50% מלפני החרם (ל''ת)

      ערן ארז, 24/08/09 01:27

    • עוד שבוע כל הילדים הטיפשים כאן יחזרו לביתצפר

      טימטוםשיעמום, 24/08/09 12:55

      אולי תרגע להם גם הזיקפה הלאומית המופרזת שפימפמו להם.