הרי מעל כל ספק שאתה 1 מהיחצנים של סלקום או איש תקשורת שמקבל משכורת שמנה מסלקום ואתה מפחד על התחת שלך מהתגובה שלך ונוסח הדברים ניתן להבין כי אתה שולט בנעשה בסלקום מבפנים,אין ספק שצריך לעבוד אך שרות לקוחת צריך להתנהל כשמו שרות ללקוח,לא לתת ללקוחות להמתין על הקו שעות ללא מענה כי הנציגים מתעסקים בלהוציא שיחות ללקוחות ולהציע מכירות,הלקוחות מגיעים לקו עצבנים ובצדק כי המתינו שעות על הקו ובמקום לענות להם טיפלו במכירות בידיעה מלאה של המנהלים,הם לא רואים את טובת הלקוח רק רק את ההכנסות שלהם בלבד בלבד