העיקר שזה היה מותג עולמי... וזה עדיין יהיה נכון.
מותגים הם לא אלוהים כי:
1. הם לא יצרו את היקום (בתור מהנדס אני מאמין באלוהים, ואני מודע שאפילו אם הכל התחיל במפץ הגדול, משו היה צריך ייצר את המפץ).
2. הם לא יצרו חיים, מותגים מנסים רק לשלוט עליהם.
3. הם לא מצילים חיים, הם מנסים להציל רק אם זה ישרת את המטרה שלהם.
4. הם לא נותנים תשובות, הם נותנים חצאי תשובות שמשרתים את המטרות של המותג (וכן זה נוגע גם לגוגל).
5. ספציפית לגוגל - כבר מזמן העשיתם רע, ואתם ממשיכים לעשות רע ותמשיכו לעשות המון רע.
הגב לתגובה זו