• 33.

    זה סתם כדי להוריד מהעומס על מרכזי שירות

    עובדת פרטנר לשעבר, 30/07/09 22:49

    ולהוזיל עלויות לחברה ושלא יספרו לכם אחרת

  • 32.

    זה סתם כדי להוריד מהעומס על מרכזי שירות

    עובדת פרטנר לשעבר, 30/07/09 22:46

    ולהוזיל עלויות לחברה ושלא יספרו לכם אחרת

  • 31.

    תיקון מכשירים

    מנשה, 27/07/09 18:55

    כל החברות אין מעבדה שרות לתיקון מכשירים

  • 30.

    תיקון מכשירים

    מנשה, 27/07/09 18:52

    כל החברות אין מעבדה שרות לתיקון מכשירים

  • 29.

    הכל סבבה, אבל המכשיר החליפי איום ונורא...... (ל''ת)

    לקוח של אורנג', 27/07/09 16:37

  • 28.

    זאת אחת הסיבות שאני שוקל לעבור רשת. בגלל הקטע המסריח הזה (ל''ת)

    לקוח 10 שנים, 27/07/09 12:24

  • 27.

    מכשיר חלופי פשוט לא מכיל את מיספרי הטלפונים והיומן

    לקוח 10 שנים, 26/07/09 22:07

    יש לי בn95
    1700 מיספרי טלפון וגם כל היומן פגישות
    על כל תקלה טיפשית אני צריך להיתקע יומיים עם מכשיר עלוב שלא מסוגל להכיל את כל המידע הזה שחשוב לעסק שלי.
    אם אורנג' באמת רוצים לתת שירות אז שישדרגו את מערך המכשירים החילופים שלהם.

  • 26.

    במשך שנה וחצי עם N95 של אורנג' הייתי 34 פעמים במוקדי שירות של אורנג'

    דוד, 26/07/09 19:25

    יותר משנה וחצי עם מכשיר N95 נאלצתי לבקר עשרות פעמים במוקדי השירות של אורנג' משום מה הכתבה כזאת יפה והם קיבלו משוב של עשרות לקוחות אבל לא ציינו כאן את אלפי הלקוחות שהם כמוני שהגיעו למוקדי השירות נתנו את המכשיר שלהם לתיקון והמעבדה של אורנג' לא רק שלא תיקנה קילקלה את המכשיר והם בסופו של דבר גם מאשימים את הלקוח צועקים עליו ולא רוצים לתת לו שירות אורנג' לא כלכך אוהבת לקוחות רק את כספם אין שירות באורנג'

  • 25.

    במשך שנה וחצי עם N95 של אורנג' הייתי 34 פעמים במוקדי שירות של אורנג'

    דוד, 26/07/09 18:40

    יותר משנה וחצי עם מכשיר N95 נאלצתי לבקר עשרות פעמים במוקדי השירות של אורנג' משום מה הכתבה כזאת יפה והם קיבלו משוב של עשרות לקוחות אבל לא ציינו כאן את אלפי הלקוחות שהם כמוני שהגיעו למוקדי השירות נתנו את המכשיר שלהם לתיקון והמעבדה של אורנג' לא רק שלא תיקנה קילקלה את המכשיר והם בסופו של דבר גם מאשימים את הלקוח צועקים עליו ולא רוצים לתת לו שירות אורנג' לא כלכך אוהבת לקוחות רק את כספם אין שירות באורנג'

    • מזדהה עם דבריו במלואם (ל''ת)

      גם אני, 31/07/09 20:18

  • 24.

    זקנות ממורמרות-אתם לא מצליחים להתרגל לשינוי?

    לקוחה מרוצה, 26/07/09 16:51

    אני מאוד מרוצה מהשינוי, זה חוסך לי זמן, ואני לא צריכה לרוץ ולהמתין בתור בנקודות שירות (לי זה רחוק)
    כן, אז הם שינו את אופן העבודה, אז מה קרה ביג דיל - וגם מנסים להרוויח - שגם זה לא מפתיע אותי.
    כל הכבוד - אני מרוצה !!!!

  • 23.

    טלפון בגרוש

    נוני פעמוני, 24/07/09 22:11

    על השרות אתם קמתים ועל זה גם תיפלו הסירו דאגה מיליבכם

  • 22.

    ככה זה קודם תתחייב אח"כ הם יחפשו דרכים לחסוך והתחילו בשרות

    aldo55 , 24/07/09 17:52

    לאחר מכן יחפשו אותנו אצל המתחרים כמו שסלקון ופלאפון מחפשים כעת
    זה רק במדינת ישראל יש אפשרות לחברות מסחריות לדפוק אותך בגדול ולעשות עליך רווחים עצומים
    ראה קלאב הוטל ועוד דוגמאות שונות ומשונות

  • 21.

    טלפון סלולרי זה כמו נעליים לאחר שנה וחצי זורקים וקונים חדש

    מי מתקן טלפון?, 24/07/09 16:21

    בכלל לא כדאי לרכוש דרכם את המכשיר אלא בחנות פרטית או להביא מחו''ל.
    הכי קטע שהשתתפות עצמית בהחלפת מכשיר שנזוק total loss הוא 1450 שקלים (N95).
    אפשר להשיג N95 8GB חדש במחיר הזה

  • 20.

    מכשיר פשוט לעומת מכשיר משוכלל

    שי, 24/07/09 13:09

    זה לא תקין שכאשר יש תקלה במכשיר משוכלל כמו N95, המכשיר החלופי שמקבלים לא כולל יומן ו GPS, מי שמשתמש שאופציות הללו כל יום מושבת במשך יומיים. ולא מקבל פיצוי מהחברה על הנזק שנגרם.

  • 19.

    להגיע לתחנת השרות פעמיים מי ישלם את הזמ\\ (ל''ת)

    הסלולר, 23/07/09 09:26

  • 18.

    מרגלית איפה אתה חי? סלקום מזמן שם!

    גידי, 21/07/09 23:10

    סלקום עברה מזמן למודל של מעבדה אחת...
    מקבלים מכשיר חלופי ליומיים שלושה ולאחר מכן מגיעים לסניף לאסוף את המכשיר התקין.

    אתה מברר לפני שאתה מפרסם כתבה כזאת?

  • 17.

    לא מאמין להם , למה לא שאלו את הלקוחות לפני השינוי ? (ל''ת)

    משה, 21/07/09 22:53

  • 16.

    הרעה מהותית בתנאי השירות-תמסור מכשיר בשישי ותקבלו בשני (ל''ת)

    רוני, 21/07/09 22:52

  • 15.

    סלקום בדיוק אותו סיפור שלא יעבדו עליכם

    לקוח עצבני, 21/07/09 20:51

    למה סלקום טוענים שאצלהם השירות ללקוח מעל לכל???
    לא רק שאין שום נקודת שירות בעיר הקטנטנה רעננה(אלף אולי אלפיים משפחות שחיות באוהל.... , כן).
    בכל בעיה קטנה במכשיר צריכים להגיע למסור אותו בנקודת השירות בקניון ערים- כן כן זה שנמצא בפר סבא!!! , ששם אין טכנאי ואפילו לא מישהו שיבדוק את המכשיר... משם הוא עובר למעבדה המרכזית וחוזר כעבור יומיים.
    אז אם כבר נותנים תשובה מגורם מוסמך אולי כדאי שהוא יאמר את האמת ... או לפחות לא יגיד דבר.

  • 14.

    חברה שאינה סופרת הלקוח - הלקוח לא יספור אותה !! (ל''ת)

    מינו, 21/07/09 20:50

  • 13.

    סתם בלגאן...

    נחמן, 21/07/09 20:18

    מחפשים צרות ויפסידו לקוחות.
    הישראלים קצרי רוח ורוצים הכל מהר ובמקום.
    המהלך יגרום לזליגת לקוחות מהם לחברות אחרות.
    הציבור יראה בכך הרעה בתנאי השרות!!!
    לתשומת לבכם אוראנג' לא קראתם נכון את המפה--אתם הולכים לאכול אותה.

  • 12.

    ''השקיעה במהלך'' - אהבתי

    ההיא שלא מטקבקת, 21/07/09 19:46

    אכן לכל מטבע יש צד וכל כוס חצי ריקה היא גם חצי מלאה. יפה לכם להדגיש את ההשקעה שנדרשה על מנת לבצע מהלך שפוגע באופן משמעותי ברמת השירות שהצרכן הורגל אליה, מהלך שבוצע ללא ספק על מנת לשפר את השורה התחתונה של החברה.
    מותר לאורנג' להתייעל, בהחלט מותר, אבל אל תספרו לנו סיפורים על השקעות במרכזים מתוחכמים. זה לא בשבילנו, זה בשבילכם.

  • 11.

    לא מוזר שאין אף מפעיל שמתחרה על השירות

    גל, 21/07/09 19:10

    אלא רק על המחיר?
    איך זה שאין אף מפעיל PREMIUM?

    ולאורנג' - זה שהיחצנים שלכם משגרים ''הלקוחות צוהלים משמחה על שהמכשיר יעלם ליומיים'' לא הופך את זה לנכון, ומוציא אתכם נלעגים.

    תכלס, זה נועד למנוע מלקוחות לתקו מכשירים באחריות על תקלות קטנות. זה החיסכון האמיתי.

  • 10.

    אתה טועה ומטעה

    טרטלה, 21/07/09 18:51

    בסלקום זמן התיקון הוא שני ימי עסקים בדיוק כמו באורנג'.
    בנוסף, אותה מהפכה של שני ימי עסקים באורנג' אינה חדשה אלא התחילה כבר לפני למעלה משנה,
    תשיג מקורות קצת יותר מדויקים
    ;-)

  • 9.

    והלקוח הקטן והמסכן יאבד את כל זכרונותיו בעקבות התיקונים.... (ל''ת)

    2, 21/07/09 18:39

  • 8.

    וכמה זמן נחכה למכשיר

    לקוח אהבל, 21/07/09 17:44

    ואם התיקון הראשון לא טוב כפי שקורה בהרבה מקרים, נחכה לפינג פונג בין נקודת האיסוף למעבדה וחזרה?

  • 7.

    איזה מזל שהעיסקה איתם ניגמרת ןאני עובר לרשת אחרת

    יוסי, 21/07/09 17:32

    השירות שלהם הלך וניהיה גרוע ועכשיו יותר גרוע.

    • במשך שנה וחצי עם N95 של אורנג' הייתי 34 פעמים במוקדי שירות של אורנג'

      דוד, 26/07/09 18:45

      צריך להפגין נגדם או להגיש תביעה יצוגית

  • 6.

    חבל...

    ז'קו, 21/07/09 17:24

    באסה ללקוחות של אורנג, במקום חצי שעה תיקון צריך הלקוח להמתין יומים ולהגיע פעמיים למרכז השירות + לחפש/לשלם על חניה

  • 5.

    לא יאמן במקום לשפר את השירות זה מה שהם עושים (ל''ת)

    חר, 21/07/09 17:21

  • 4.

    מה שיפה כל הורדת שרות שלהם הם מפרספים כשיפור שרות ללקוח

    עצוב, 21/07/09 17:14

    אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק

  • 3.

    ''משוב חיובי על איכות השירות?''

    אורית, 21/07/09 17:05

    הייתי מאוד שמחה לראות את ''המשוב'' הזה,כי אני כלקוחה של אורנג' מעל ל-4 שנים,גם חשבתי שהכל שם חיובי על שהחודש התקלקל המכשיר שלי ואז נגמר כל החיובי!!!טיב השירות נמדד לא כשהכל בסדר אלה ברגע שהדברים משתבשים! והם משתבשים!!

  • 2.

    אורנג ' שוקעת

    יוני, 21/07/09 16:42

    שלא יספרו לנו סיפורים על שיפור השרות . לצערי בתור לקוח של אורנג' ב12 שנה האחרונות הורגלתי לשרות יוצא מין הכלל אבל בשנה האחרונה השרות פשוע מזעזע . כשבאתי לפני כ4 חודשים לקנות מכשיר חדש אמרו לי להמתין כ-45 דקות כדי לפגוש נציג והמקום היה כמעט רק ''וזה כשאני בא לקנות''. באותו רגע הלכתי לפלאפון ממול ולמרות שהיה עמוס קיבלתי שרות יוצא מין הכלל .

    אני לא מצטער שעזבתי אותם לרגע

  • 1.

    ממש משוב חיובי, שימו לב כמה תלונות יש בפטרום סלולר בתפוז על זה (ל''ת)

    גידעון, 21/07/09 16:28