• 21.

    גם באופיס דיפו לא ניתן למצוא סיכות איכותיות למהדק רק

    שי, 18/07/09 07:57

    ששל אופיס

    • את השטיח הפרסי המזויף העברתי לכלה של אמא שלי.

      coco_5, 18/07/09 10:54

      את השטיח הפרסי המזויף העברתי לכלה של אמא שלי.
      האורגינל נישאר אצלי :-).
      רבנית קוקו שאנל _המעמד והשם מחייבים מחייבים .

  • 20.

    רק אורגינל,רק.

    אני, 17/07/09 22:18

    רק אורגינל במינימום מחיר.
    אפילו לרב מקובל נוהגת ללכת רק למקובל אורגינל ולא בבא בובא מכשף.האורגינלים הם המקובל בצרי.והמקובל דורון בקשי.וכמה רבנים גדולים אשכנזיים.
    איסור מוחלט לרשום קמיע על סתם נייר כל אות לא במקום גרם לבעיות נפשיות.ראו הוזהרתם....
    קמיע יש לרשום על גבי עור בהמה מותרת.שהמקובל בתענית ואחרי מקווה.וללא מגע עם אשה כמה ימים. ואם יש טעות הקמי פסולה .הבבא בובא הזנאי המנובל גורם לבעיות נפשיות .ואחרי זה עוד מלכלכך .מצעד חולות הנפש שלו יצאו לדרך מצעד חולות 2009.חחחחח.בעעעעעע.

  • 19.

    מוצרים זולים מסין...

    ny, 17/07/09 21:08

    בוורלי הילס יש רשת חנויות one$כל יום סחורה חדשה .

    ממשקאות עד עוגיות ומצלליות סטים שלמים .וכן הלא דברים שקונים פה בסופרים במאות שקלים...באחד$.
    אין בהם דפק הכל בסדר .ביררתי אצל סוחרים אמינים שם ואמרו לי פשוט חצי שנה לפני שהתוקף פג מעבירים סורות לחנויות הנהל...
    אני קונה רק מותג .עדיף לי מלשלם לרופא...
    בדוק. משפויים וסבונים לא מותג היתי צריכה למרוח קרמים בשווי של מאות שקלים...הכל מיובא מסין...כל הבגדם מקרייזי ליין דפוקים מסין.חד פעמים ...בדאון טאון בניו יורק ולוס אנגלס קונים בגדים הנהל ב2 או 3 דולר.חחחח..

  • 18.

    הם חושבים שאנחנו אידיוטים אן רנחנו באמת? (ל''ת)

    אידיוטים, 17/07/09 20:37

  • 17.

    פעם...

    שרה _זבהית, 17/07/09 19:59

    עד לפני שנים המוכרות בסופר פארם היו מוכרות נחמדות יפות תואר ויפות בפנימיותן.אציליות מנומסות...היום כל פריחה עלובה בהמית צ'חצ'חית עם שיער צבוע לבלונד. מוכרת .וגסות רוחן ....הנה לכם הוא מכניס לך טוב והרבה ואת נהנית?????ליד כולם מוכרת עלובה דתיה .ובסוף תוקע ברוך השם....
    העיקר הן עומדות על הרגלים ואסור להן לשבת .
    לכן הכוס בוער להן .ומדברות חופשי כמו בהמות .
    נ.ב. סקין גראד מוצר מסוכן גורם לכוויות.בהמלצת רופא עור אל תישתמשו. בסקין גראד ריח של קוטל חרקים....
    הצלליות של ג''ייד הכי הכי מצויינות ....
    הפריחות מקבלות פחות כסף ובטח ההנלה תוקעים להן מהר יותר והן שותקות.ברור.

  • 16.

    המותג הפרטי בד''כ זול יותר ושווה יותר (ל''ת)

    מיכל, 17/07/09 19:43

  • 15.

    מה שקובע הוא מחיר ואיכות

    מר קטינג, 17/07/09 18:42

    שופרסל השכילו להבין זאת .ראשית השקיעו רבות בעיצוב המוצר הפרטי ,לא נופל במראהו מזה הממותג ולעיתים עולה עליו (בולקייה עוב ד יפה) שנית האיכות בהרבה מוצרים פשוט מעולה ,למשל הפסטה (המיובאת) שלא נופלת באיכותה מברילה אך מחירה הוא כחצי,
    במוצרים מקומיים המרווחים די קטנים אבל במוצרי שבהם אין הבדל בין היצרנים (נניח נייר טואלט ) המוצר הפרטי מספיק טוב

  • 14.

    תודה למעריב- הרבו בכתבות החושפות את תרגילי הרשתות. קנו בזול, קנו יד

    מרי אזרחי, 17/07/09 18:28

    שניה, עשו החלפות, קנו במזומן, גדלו ירקות ופירות לבד.

  • 13.

    ועוד לא דיברנו על האיכות. איכות סרט הדבקה רפואי ''לייף'' נמוכה משמעותית

    האיכות יורדת, יצרנים איכותיים נמחקים,הרשתות חוגגות, 17/07/09 17:56

    מזו של 3M, ואני מוכן לשלם יותר תמורת האיכות של 3M, אבל כבר אי אפשר להשיג אותו ,בגדלים הפופולריים ,בגלל השתלטות ''מותג הזבל'' לייף, שכאמור, מטרתו רווח לרשת ותו לא.

  • 12.

    נכון מאד!!!

    אזרחית שפויה, 17/07/09 16:59

    לא פעם ראיתי שמוצרים של המוצג עולים יותר מאשר מוצרים מקבילים של החברות.
    כמו כן ראיתי פעם משהו מצחיק...יחידה אחת של המוצר עלתה 3 ש''ח והיה עליה מבצע 3 ב 10. ....
    כמה אפשר לבנות על הסתימות של הצרכן?

  • 11.

    כנסו-בדקתי ומצאתי שהקניה ברמי לוי...........................

    ניר מרמת ישי, 17/07/09 15:28

    עושה אותי עצבני וחולה.

  • 10.

    אירופה

    איתי, 17/07/09 14:50

    בספרד המחירים שלהמותג הפרטי הם כשליש ממחירו של המותג הרגיל. כן שליש לא כמה אגורות פחות.
    ישראל מדינה של פראיירים שחושבים שהם גברים, צאו מהאשליה שלכם.

  • 9.

    כל המותגים בשם ''שופרסל'' נחותים

    אבשלום, 17/07/09 13:52

    מהמותגים המסחריים האחרים. פיתות בקמח מלא? תסתכלו טוב. רשום קמח לבן. אורז? תיזהרו מאבנים שוברות שיניים. שעועית ירוקה? כנ''ל.

  • 8.

    מחזירים כרטיס חבר של שופרסל דיל לא חבר של יקרנים!!

    הנביא, 17/07/09 13:13

    החלטטתי להחזיר את הכרטיס חבר שלי אני לא חבר שלהם יותר הכול יקר שם

    אני לט עובד אצל רמי לויאבל שם הכול יותא זול

    ובנוסף המותגים הפרטיים מיובאים מסין תאילנ וטורכיה וזה לא מצוין על האריזה תמיד

  • 7.

    נושא רציני - הכתבה לא

    ליאור, 17/07/09 13:12

    ע''מ לנתח מותג פרטי צריכים יותר מכמה שורות.
    הרי לא מדובר בגחמה מקומית , המותג הפרטי קיים ברשתות השיווק בכל העולם, בהצלחה כזאת או אחרת וגם בישראל.
    חסרים הרבה נתונים אמפריים ע''מ לתקף תובנות שניתנו כאן בהינף יד:
    1. באילו קטגוריות משתתף המותדג הפרטי
    2. מה מידת המעורבות של הצרכן בקניית מותג בקטגוריות השונות - היא הרי משתנה: יותר במוצרי בסיס פחות במוצרי מזון?
    3. שוק המוצרים והאפשרות לייצר בארץ יותר קטן ,בגלל יצרנים, מאשר בחו''ל.
    4. היכולת של שופרסל והריבוע הכחול להפנים באילו מותגים הם יכולים לייצר עדיפות ומה נדרש מהם בניהול הקטגוריה והתמחיר של המוצר.
    5. הכתב לא דואג באמת להציף את כל הנתונים וליצור השוואה שתייצר תובנה כלשהיא.
    6. מה הרווחיות של הקמעונאי בשוק ישראלי קטן ומצומצם בו היצרן מחליט עבורו מה לשים על המדף ואיזה איזה מרווח הוא אמור לעבוד
    6.איזה היקף מכירות הוא מהווה ברשת מול רשתות שיווק אחרות בעולם?

    לסיכום: נושא המותג הפרטי הוא נושא שמעסיק את כל עולם הקמעונאות בעולם, רבים דשים ודנים בו כל יום וכל שעה ועדיין הוא קיים כחלק מהמאבק בין המותג והמיתוג לבין הרצון של הקמעונאי לייצר תחליף רווחי יותר .
    לייצר אוסף של אמירות משניים וחצי נתונים - לא רציני

    • אני בודקת כל מוצר לגופו....

      הפטמאה המקורית האחרונה., 17/07/09 21:20

      כמו שאני בודקת כל אדם ונותנת צ'אנס לכולם.
      מזון לא קונה מותגים פרטים בשום פנים ואופן.
      עד כה קניתי סבונים אבקות כביסה ושמפו מות ג פרטי אם היה זול יותר כמעט במחצית המחיר
      ...
      אבל,,,נעשיתי בררנית מהחיים ומנסיון אישי...
      פאטמה פאטמה אבל מקורית.בת סוחר שמבחינה בין זיוף לאורגינל.ב_99%מהמקרים.
      פיתגם אנגלי מקורי.אין לי כסף לקנות מוצר זול כי אצא בהפסד....כשיו כל הישראליםהגנבים יעלו מחירים יחשבו שיעבדו עלי. ממש לא.פשוט לא אקנה.שבת שלום מזנזביר.
      :-)))))).

  • 6.

    ועכשיו הלהיט התורן - מזומנים

    בור המינוס, 17/07/09 13:12

    בלי שנרגיש, הרשתות דוחפות לנו מזומנים, הכל על האשראי. אתה מקבל כסף, בלי שהחשבון מחוייב, רק בסוף החודש.

  • 5.

    בעיקרון אני לא קונה את המותגים הפרטיים

    מגש הכסף , 17/07/09 12:39

    אני רוצה לדעת מי מייצר את מה שקניתי, איפה הפריט מיוצר. השם הכללי של הרשת, לא משכנע אותי.

    www.kansukansu.blogspot.com

    • גם אני ככה מפריע לי שאין למוצר אבא ואמא

      רק מותגים, 17/07/09 12:51

      מה עוד שהמוצרים האלה עומדים בסמיכות למותגים הרגילים ותמיד אפשר לבחון מי יקר יותר.

    • אז תלמד לקרוא, הפרטים מצויינים על האריזות... (ל''ת)

      סתם מגש, 17/07/09 17:17

    • על כל המוצרים של המותגים הפרטיים מצויין פרטי היצרן

      אז תבדוק, 17/07/09 18:48

      כמצויין בכתבה, ובהתאם לחוק מצויין על כל מוצר והמותגים הפרטיים ביניהם, היכן הוא מיוצר, ע''י מי הוא מיוצר, כתובת, מספר ח.פ - רק צריך לבדוק!

      התגובה שלך קצת מצחיקה כי בעצם אתה אומר שמוצר של אוסם אתה קונה אבל אתה קונה אותו רק בגלל השם הכללי של אסם ואתה אפילו לא בודק מי מייצר והיכן...

  • 4.

    הבעיה היא שהוציאו את רוב המוצרים האיכותיים ועכשיו אנחנו תקועים עם

    דני, 17/07/09 12:38

    המוצרים הנחותים של המותגים הפרטיים.
    לא צריך מחקר גדי לדעת שזה ממש לא זול.
    פשוט לנטוש את הרשתות הגדלות ולעבור חזרה למשווקים פרטיים קטנים.

  • 3.

    השאלה החשובה - הטיב ולא המחיר

    א., 17/07/09 12:28

    הגיוני שמותג פרטי של הרשת יהיה זול יותר
    ממותג מקביל של אותו יצרן - אחרת לא היה כדאי לצרכן לקנות את המוצר ''החליפי'' הפרטי
    לעומת מותג היצרן.
    השאלה היא אם המוצר הפרטי הוא באותו טיב
    המצדיק את ההוזלה במחיר. על כך לא נעשתה בדיקה .

  • 2.

    רווח זה שם המשחק..יעשו הכל למען הרווח,אבל יש הרבה אבלים..

    bahary5 , 17/07/09 09:33

    זה ברור כל מי שעובד או סוחר במוצר,צריך להרוויח.אבל,הגדולים הפסיקו להתבייש!!!הם עשים דברים הגובלים בהונאה,צריך לפקוח שבעמ עינים.לבדוק מחירים,לעשות השוואות,לא להיות נאמן לרשת מסויימת,ולתת הרגשה לחברות הענק השולטות בשוק ועושות בו כרצונן,שבכל זאת הקונה אינו טיפש כפי שהם מחזיקים ממנו..
    ובקשה למשרד המסחר והתעשיה
    אל תתנו להם להשתולל ע"ח הציבור.אני בטוח שיש לכם כלים
    המאפשרים זאת,אנא הפעילו אתם.

  • 1.

    אין מתנות חינם

    אפסו הלקוחות האוטומטים.רוב הציבור בודק מחיר ואיכות, 17/07/09 08:40

    אין אף רשת שבה כל המחירים הם הזולים ביותר.גם אין היגיון לחלק הקניות למספר רשתות.קונים איפה שמשוקלל להכי זול והכי נוח פלוס קניות מזדמנות.רמי לוי הכה את הרשתות הגדולות במבצעים לפתיחת החנויות אך לאחר שוך המהומה הוא הכי יקר.מגה בול התחיבו לא לשנות מחירים לשנה אך זה התגלה כשקר גס ומטופש.בקיצור אין מתנות חינם.בידקו השוו ותהנו.והסיסמה היא:זול? אני קונה. יקר?אחורה פנה.