• 4.

    למה לא בעצם? הרי ארקיע וישראייר השקרניות טוענות ''שאילת זה לא ריווחי''

    טל, 12/07/09 14:11

    אז אם זה נכון, שיתנו לאלעל לעשות את העבודה!

    אבל ברור שלא, הטיסות לאילת זה רווח מעולה עבורן ברמת המחירים השערורייתים שכרגע הן שודדות אותנו.

    תנו לאלעל לטוס לאילת, כולנו נרוויח. גם אם זה אומר שארקיע וישראייר יפסידו.

    נקודה למחשבה: אם ארקיע וישראייר היו פחות חזירות והיו מורידות את המחיר למחיר סביר, אלעל לא הייתה טורחת להיכנס לקווים פנים ארציים, כנראה שיש הרבה חמאה על הלחם....

  • 3.

    ''שמים פתוחים'' כוללים גם את אל על

    עמי אטינגר, 12/07/09 11:02

    במדיניות ''שמים פתוחים'' אסור להוציא את חברת אל על מחוץ למסגרת הזאת, כפי שעושה היום רשות התעופה האזרחית. לכן עליה לאשר לאל על לטוס לאילת. מה גם שלרשות אין כל סמכות לקבל החלטות בתחומי התחרותיות. טיסות אל על לאילת ישפרו מאוד! את מאזן התיירותי לעיר הנופש הדרומית.

  • 2.

    זה מריח כאילו מתנכלים לאל על בכוונה?? למה?

    יוסי, 12/07/09 10:43

    אם שמיים פתוחים, אז פתוחים לכולם.

  • 1.

    Ken la tacharut!!!! (ל''ת)

    Dapar, 12/07/09 09:21