• 24.

    טרה היא החברה הכי מעולה שיש בארץ (ל''ת)

    חניתה, 08/05/10 09:03

  • 23.

    אני לא קונה תנובה וגם לא שטראוס.רק מולר.שטראוס יקרה ובעיקר

    תמיד מרמה הציבור בפרסום וגם תנובה....כנסו, 15/01/10 07:22

    מוטב לקנות את מעדני מולר מאשר שטראוס שהם יקרים ויש להם תמיד טעם לוואי מכל החומרים שהם שמים והם אכן שמים כל מיני חומרים במילקי ובמעדנים שלהם ושטראוס הטעתה את הציבור כאשר פסרמה שאקטימל משפר המערכת החיסונית וכנ''ל תנובה. מוטב לקנות מוצרי מולר עד שלאלה גם יהיה בטחון עצמי ואז יתחילו לעשות קומבינות כמו שטראוס ולרמות הציבור או יתחילו לעשות פרסומות שמוכרות סקס וחוסר נאמנות למשפחה וחוסר ערכיות בדיוק כמו שטראוס. לפחות את הפרסומות של תנובה אפשר לחבב אך שטראוס מגעילה עם הפרסומות שלה ותמיד מנסה להיות פרובוקטיבית כי היא מעסיקה צעירים (ואני 32 ולא 80) אשר מרוב שהם רוצים להיות מיוחדים הם עושים דברים מעצבנים פרובקטיביים במקום למכור לנו מוצרים איכותים ולא להטעות בפרסום. מוטב שישקיעו במוצרים המגעילים שלהם שזולים מבחינת ההרכב ויקרים במחיר וגם למילקי שלהם יש טעם לוואי של כל מיני חומרים,הגבינות שלהם לא טעימות והקוטג' גועל נפש עם המרקם, הפרסומות שלהם לא יעזרו ולא ישכנעו בין אם יביאו את סנדי בר ואקי אבני (שוב פירוק משפחה כנהוג אצל שטראוס) ובין אם יביאו חקלאי שמגדל פלפל והם מראים אותו בזוית לא מחמיאה אוכל.בושה

  • 22.

    החלב מעובד

    רמתגני, 17/08/09 01:03

    עד לפני כחצי שנה עוד יכולתי ליצור מחלב תנובה בשקית - יוגורט, ואף גבינה צפתית !
    היום החלב עובר תהליכים שמשנים את התכונות שלו וכתוצאה מכך זה מים לבנים ולא חלב כמו פעם.ובדיעבד יסתבר שזה לא בריא כמו פרשת הסיליקון.

  • 21.

    ל-20 ?? הקנאה יוצאת מגרונך.כל הכבוד על התביעה וטוב שיש (ל''ת)

    עו''ד שיודע לשמור על האינטרס של הציבור ומאוד מקצועי, 22/07/09 03:32

  • 20.

    לא נמאס לכם???

    סיון, 13/07/09 06:45

    אני מבינה את המיתון הקשה, אבל כל יום לתבוע חברה אחרת???.

    אני מקווה מאוד שתפסידו!!!!!!!

    • ולא רוצים אותך

      לא רוצים חברות, 24/07/09 23:13

      רוצים גינה משלנו ולא צריך אף אחד

  • 19.

    ומה לגבי ההבט הבריאותי של האכלת תינוקות ב''חלב'' המועשר ? (ל''ת)

    זה לא רק פורמליסטיקה,,,, 11/07/09 20:41

  • 18.

    בתכלס מדובר בתביעה מטופשת וקטנונית שבסך הכל נועדה לשלשל כספים לכיסו של (ל''ת)

    העו''ד, אביר הצדק, כמובן, 11/07/09 18:02

    • העוה''ד הזה ידוע ומוכר ואמוד מצקועי אמין והגון ומעולם לא הגיש תביעה (ל''ת)

      מטופשת ותמיד כאשר החברות מעוולות כלפי הציבור ומטעו, 22/07/09 03:34

  • 17.

    תגובה על החלב

    גאיה מורגן, 11/07/09 17:21

    שלום אני גאיה מורגן ותגובתי לחלב זה שאתם מיצרים טעים לרב אך לפעמים מתוק מדי או שלפעמים חסר טעם שזה אומר שאין לו משמעותלדעתי כדי לשים חלק של חלב בלי סוכר שסוכר זה מה שאני מציעה כדי שהחלביהיה מתוק יותר וחלק עם סוכר שאם למשהו כמוני יתחשק חלב מתוק אז יהיה למי שרצה זאת כמוני או שתוסיפו משהו אחר שהחלב שאתם מיצרים יהיה מתוק למי שירצה לדוגמה אני ועוד אנשים שקנראה איני מקירה החזירו לי אודע אם תוכלו אז אנא שיקלו את בקשתי תודה.

    • גאיה היקרה, בהמשך לפנייתך

      סוכן לוקשים, 18/07/09 23:53

      החלטנו כאן במחלקת החלב, לייצר חלב שיהיה גם מתוק גם עם סוכר וגם חסר טעם כדי שתוכלי להנות מכל העולמות.
      בנוסף לכך אנו מייצרים במיוחד בשבילך חלב שנשאב מעטיניו של זבוב הצה צה, אשר ידוע בתכונותיו רבות המינרלים ובטעמו הפעם מתוק פעם חסר טעם ופעם עם סוכר.

      חבילת שי של כ-40 זבובים אותם תוכלי לשחרר במרעה בביתך לאחר העישון בדרכה אלייך.

      מקווים שסיפקנו את צרכייך,

      מחלקת מחקר ופיתוח, נאסא.

  • 16.

    תמימות==טפשות?

    אלמוני, 11/07/09 14:27

    בהכללה.אף אדם לא דואג לזולתו(בארצינו).זהו המירשם ולכן ''אוהבים אותנו בעולם''.
    ההישרדות מילת המפתח,אחת ממאפייני קיומינו.
    ברגע שתפנימו,לא תתאכזבו.

    אם אולמרט (ראש הממשלה לשעבר).קירשזון(שר האוצר לשעבר)נהגו כפי שנהגו .מה נותר ?

    אינני מתרגש מכלום.אפילו הבושה נעלמה ממני.

    כותב זאת אדם שנולד בארץ והיום גימלאי.

  • 15.

    תנובה נוכלים

    יעקב, 11/07/09 14:06

    בכל הרשתות הם מוכרים כמעט אך ורק חלב בהכשר הבד''ץ ויוצרים מחסור מלאכותי בחלב בשקיות בהכשר הרבנות. כל זה כדי לגבות עוד 15-20 אגורות על כל שקית שמצטרפות למאות מיליוני שקלים רווח קל על חשבון כולנו.

    • היו חכמים יש מספיק חברות אחרות בשוק !!! (ל''ת)

      צרכנים יקרים, 11/07/09 17:05

    • לא קונה יותר תנובה-אבל שום מוצר. עברתי לטרה וכעת גם מבצע. (ל''ת)

      מחרים, 12/07/09 01:40

  • 14.

    מפא''יניקים

    פרה חולבת, 11/07/09 11:28

    לא לשכוח , תנובה זו מפא''י ההיסטורית, ממשיכים להתנהל כבעלי המדינה, החוק מיועד לאחרים. פעם זה סיליקון היום זה רמיה אחרת, כדאי לבדוק את הגבינות שלהן, במיוחד הקשות.

  • 13.

    תשובות למגיב בתשלום (2, 8 ו-9)

    סטודנט עצבני, 11/07/09 10:29

    קודם כל, תסתכל במראה. אתה לא מגעיל את עצמך? אין לך ברירה אחרת אלא לעבוד בשתילת תגובות 'אותנטיות' להגנת גופים חמסניים?

    ולגופו של עניין:
    2 - החלב המועשר הוא התרמית הבולטת והחצופה ביותר בסופר. זורקים לחלב תוסף בעלות של כמה אגורות למיכל, מקפיצים את המחיר בשלושה ש''ח ומקפידים על עיצוב דומה לחלב הרגיל כך שאנשים יטעו וילקחו מן המדף. האם העובדה שאפשר למצוא עוד מקרים של תרמית (אם כי לדעתי בולטים פחות) מכשירה את העבירה?

    8 -אף חברת ענק לא תתמוטט מהסכומים שבית משפט ישראלי יפסוק נגדה. וגם אילו היתה חברה כזו מתמוטטת, הביקוש למוצרי חלב היה נותר בעינו וחברה אחרת היתה תופסת את מקומה: התאגידים אינם איגוד צדקה שבא לספק עבודה מתוך רצון טוב, אלא ארגונים שמטרתם היא אחת - להרוויח כסף. לכן אם אחד נפגע, לעולם אחר יתפוס מקומו ויקח את הרווח הפוטנציאלי. דבר שני, ההצעה להגביל את הענישה לבעלי תפקידים בחברות מקוממת - ברור שהם צריכים להענש אם בוצעה עבירה פלילית, אך הם רק השליחים - מי שגורף אץ רווחי העבירה הם הבעלים והם צריכים להענש דרך הכיס. אחרת לא תהיה הרתעה - עבריינות תאגידית תמשיך להתבצע, באמצעות עובדים שיוקרבו במידה הצורך, אם נתפסים.

    9-זה הטוקבק שמיועד לקהל עם האינטליגנציה הנמוכה מן הממוצע? הבנת הנקרא בסיסית: הטענה היא שהמוצר מתקרא 'משקה חלב' אך זה אסור שכן הוא איננו חלב. בכך (ולדעתי במידה רבה גם בעיצוב הגרפי של המוצר) יש ניסיון להוליך שולל ולגרום לצרכנים לקנות מוצר יקר כאשר הם חושבים שהם קונים מוצר זול.

    • תשובה מאורן-8

      אורן, 11/07/09 13:29

      גם אם החברה לא תתמוטט עדין מישהו ישלם את מחיר ההפסד ובכל המיקרים המישהו הזה הוא העובד זה יגיע בצורת צימצומים בעובדים קיצוץ במשכורות ומהלכי התיעלות כאלה ואחרים.
      אתה צודק ב-100% שהתאגידים אינם איגוד צדקה שבא לספק עבודה מתוך רצון טוב והם לא יתנו לפרמיות השמנות להיפגע ולכן העובד יהיה הראשון להיפגע.
      בנוגע לביקוש נכון שהביקוש ימשיך להתקיים אך עד שחברה אחרת היתה תופסת את מקומה אלפי ליטרים של חלב היו נשפכים ועל המדף היתה רואה חלב תוצרת איטליה גרמניה וכו
      בנוגע לענישה אני מסכים שהבעלים צריכים להענש דרך הכיס אבל צריכים לחשוב על דרכים אחרות.
      אני לא פוסל את שיטת ההלאמה במידת הצורך.

      • לאורן - למה להלאים ומה נוראי בענישה?

        זיו ריק, 11/07/09 13:53

        באמצ שנות ה-90 התפוצצה על תנובה פרשת הסיליקון. מעבר לתביעות (שאחת מהן נסגרה רק לפני כחודש) זה הביא לנזק תדמיתי עצום אצל תנבה, ויש מי שיאמר שזה הביא לעלייה הקלה של יטבתה בשוק החלב.
        הפרשה הזו רק הביאה להתייעלות של החברה, להגדלת היצע המוצרים ולהתייחסות לצרכנים בצורה פחות מזלזלת. הענק המונופליסטי אמנם ממשיך להתנהג כתאגיד אבל החל לשווק את מוצריו כחברת סטרטאפ קטנה.

        תסתכל איך מאיימים קצת על חברת החשמל ופתאום בשנים האחרונות היא התחיה לפתח מוצריי שירות חדשים,לפרסם עצמה ולייעל יפה שאפשר (אם כי עד שלא תבוא ההפרטה הדרך עוד ארוכה).

        • ענישה חסרת שיניים

          אורן, 11/07/09 19:46

          נכון אמרתה: ''הענק המונופליסטי אמנם ממשיך להתנהג כתאגיד'' וזה בא לידי ביטויי במקרה העכשוי שבו אני בטוח שמובילי החברה והבעלים אינם מבינים על מה המהומה
          ישנה תחושה במשק שאם אתה בעל ממון רב הכל מותר והחוק לא חל עליך וגם עם הוא נגדך הרבה הוא לא יזיק לך.
          לכן אני מאמין שענישה מחמירה כגון איבוד הנכס, כלומר סוג של איבוד רישיון להיות בעל שליטה על הציבור באמצעות ממון, יגרום לאותם מפירי חוק לחשוב טוב בהתנהלות שלהם מול הציבור
          כמובן שיש להשתמש בעונש זה במיקרים שקשים של עבירות פליליות כנגד הציבור אבל את זה יכולים כבר לקבוע אנשים טובים ממני

  • 12.

    אף מלה על שטראוס ? איזה יופי ,

    שמואל ב', 11/07/09 07:57

    כל התגובות נמחקו כלא היו .מה קרה עובדים עם שטראוס עלית על בסיס שלם ושן בשקט ? התגובות של רוב המגיבים הם מטעם .אנשים מתפרנסים ,משפחות חיות על עבודה בחברות האלה ! מישהו שאין לו מה לעשות עובר במרכולים ומחפש כותרות ! NRG צאו מזה ומהר המדינה נשלטת על-ידי משפחות הפשע הלבן נקודה . אף אחד לא הביא עמו כסף מוורשה לודג' וזלצבורג . כולנו הגענו בלויים ומכונמים ואת ההון עשו בארץ ועל חשבון הקפה הציבורית על-ידי פוליטיקאים מנוולים ורודפי אתנן ושלמונים בידקו אחד לאחד .העם מטומטם כי כך טוב ונוח לכם ולמערכת המסואבת !

    • לא הבנתי מה אתה רוצה.. איזה שטראוס??

      זיו גלילות, 11/07/09 13:47

      שטראוס לא מעורבת כאן ולא מייצרת חלב (אם כי משווקת את החלב של יטבתה).מכתבה של חב הוצאת רצף גיבובם על יחסי הציבור של החברות השונות ועל השחיתות של גורמי מדינהכ ותקשורת. לך לפינה ותחשוב על זה.

      • נחש מה מצאתי בפינה ?

        שמואל ב', 11/07/09 16:18

        שנים מכרתי את מוצרי שטראוס ולכן אני ''מבין עניין'' משפחת שטראוס מחזיקים ביותר ממחצית מניות יטבתה ולכן הם הבעלים ואף המשווקים לדבריך ! מה הבושה לקום היום ולזעוק את כאב העשוקים והניגזלים ? זהו החלום הציוני שלך ? הרי מיליון צעירים ויותר ברחו מן הארץ לחפש להם עתיד טוב יותר . מה אתה מיתמם ? האמת הפשוטה בארץ היא שעשיריה אוכלת יושביה ןהם לעולם לא שבעים ובכללם ''שטראוס'' !

  • 11.

    אני כבר מאז פרשת הסיליקון בחלב לא קונה תנובה.

    צרכן, 11/07/09 04:43

    ההנהלה שם חשבה שהציבור מטומטם והכחישה את כל הסיפור.

    אני בתמורה לא קונה יותר מוצרים של חברה שלא יודעת להתנהג כראוי לצרכנים שמממנים אותה.

    • גם אני לא קונה תנובה אך גם לא שטראוס-יקרנית וגם מטעה הציבור. (ל''ת)

      רק טרה., 12/07/09 01:41

  • 10.

    אכן הוטענו

    יורם, 11/07/09 02:31

    לא פעם אני חוזר מקניות במרכול ומקבל נזיפות מזוגתי על החלב שקנית.
    ''מדוע הבאת חלב מועשר זה יקר יותר ומיותר.
    תשובתי תמיד,זה נראה לי אותו הדבר, איך יכולתי לדעת?
    תמיד הרגשתי ''פרייר'' הינה רימו אותי וגבו עוד 3-4 שקלים למיכל (2 ליטר) עבור דבר שאיני זקוק לו.
    אז נכון אני אדם נאור ולאנשים נאורים מושג הנקמה צריך להיות זר.
    אז ככה, שלא

  • 9.

    יש חוסר היגיון בטיעונים

    רמי, 10/07/09 19:27

    מצד אחד הם טוענים שתנובה חייבה על החלב האמור 8.5 שקלים במקום המחיר האחיד של 5.5 שקלים זאת אומרת שהם טוענים שהחלב האמור צריך להיחשב כחלב רגיל ולחייב עליו רק 5.5 שקלים
    מצד שני הם טוענים שתנובה מכרה חלב שאינו עומד בתקן של חלב .
    מסכנה:אם הוא לא נחשב לחלב אז תנובה הייתה רשאית לחייב עליו 8.5 שקלים.
    הגנה נוספת שלדעתי תנובה תיטען:''חלב תנובה'' הוא אך ורק פרסום למותג של תנובה. ותנובה רשאית לפרסם את עצמה בכל דרך שתרצה במיוחד שכל אחד מבין שזה לא חלב טרי רגיל בגלל המחיר הגבוה שלו.

    • חוסר ההיגיון נמצא אצלך!

      הרצליינית, 11/07/09 20:06

      1. שאלתי היום 5 אנשים ואף אחד מהם כולל אותי לא ידע שזה לא חלב רגיל.
      2. אם זה לא חלב רגיל, המחיר שלו צריך להיות זול יותר ולא יקר יותר מחלב טרי אמיתי!
      3. משום מה אתה דואג יותר מידי ל'טענות' של תנובה. חבל שאתה לא דואג לבריאות הצרכן.

      • רמי-לי אתה מנסה להתחכם כמו מנהלי תנובה ולא הגון ויפה נפש כמו העו''ד (ל''ת)

        שמייצג את הציבור בתביעה זו., 12/07/09 01:52

  • 8.

    תביעה ייצוגית כנגד הציבור

    אורן, 10/07/09 19:26

    זכיה בתביעה שכזאת יכולה לגרום להתמוטטות החברות שמעסיקות אלפיי עובדים ביין עם באופן ישיר או עקיף.
    לכן אותו יפה נפש שמחפש את ''טובת הציבור'' ע''י תביעה של מיליארדים כדאי שיעשה חושבים.
    יש דרכים נוספות לבקש את טובת הציבור:
    לתנובה ויטבתה יש מנכ''ל, מנהל שיווק וכו
    אפשר להסתפק בהם ולעזוב בשקט אלפי עובדים תמימים ואת כלכלת ישראל שלא צריכה טלטלות נוספות
    זה נכון גם לגבי חברת חשמל או כל חברה אחרת

    • טובת הציבור הינה תביעה היוצרת הרתעה ותשלום שהחברה תשלם. (ל''ת)

      יואב, 12/07/09 01:43

  • 7.

    מדוע החלב כ''כ יקר בארץ?

    מחיר החלב בארה''ב הוא $2 לגלון שזה 2.11 ש''ח לליטר, 10/07/09 18:04

    הביצים כאן $1 ל-12 ביצים שזה 4 ש''ח, ובארץ זה 12 ש''ח פי שלוש!

    • כי החקלאות בארץ מפגרת יחסית ללא יעילה

      רמי, 10/07/09 19:59

      בארץ קיימים מאות מושבים כשלכל מושבניק בין 2 ל5 פרות חולבות . באמריקה לא קיימים סדרי גודל כאלה. החוות באמריקה הם סופר מקצועיות.
      אין הגנה על הלא יעילים.הכל אוטומטי. וזה מתבטא במחיר המוצר.
      בארץ יש לכל מושבניק זכויות ייצור. המדינה לא רוצה מסיבות פוליטיות ואנושיות לעשות את השנויים הדרושים. אז הצרכן משלם.
      אנחנו עדיין משק סוסיאליסטי בחקלאות.
      נתניהו צריך לעשות את הרפורמה הנדרשת. אבל לא נראה לי שיש לו את הקלפים הפוליטיים לעשות את זה.
      אבל הזמן יאלץ אותנו, נרצה או לא נרצה.
      בשנים הקרובות רק היעילים ישרדו
      כשהייצוא יישחק כתוצאה מהמצב בעולם נהייה חייבים להתייעל כאן בארץ. נחייה ונראה.

      • חקלאות - מקום 1 בעולם.

        חיים, 11/07/09 13:44

        ולמרות זאת אחלה תגובה. מה של הבנתי זה ''משק סוסיאליסטי'' - שו האדא? אם הכוונה לסוציאליסטי יען חברתי אז ניחא שגיאת כתיב, אבל אם הכוונה ל''סוסיא''. מצטער,אם כך לא הבנתי.

  • 6.

    באיטליה הגדרת חלב אינה מאפשרת תוספת של אף חומר!!!

    לא וטימינים ולא נעליים, 10/07/09 16:57

    באיטליה חלב זה רק חלב המגיע ישירות מהפרה ללא כל תוספת שהיא

  • 5.

    נמתין לפסק הדין-

    יובל מהשרון, 10/07/09 14:55

    בואו ונמתין לפסק הדין. אנו תקווה כי במידה והתביעה צודקת תימצא הדרך לפצות אותנו הצרכנים. העונש (במידה וימצאו אשמים ) צריך לשים קץ להונאות של הצרכנים

    • תביעת הסיליקון נמשכה שנים ארוכות-עד אז מוטב שנעניש את תנובה (ל''ת)

      ואני אישית לא קונה ולא אקנה שום מוצר שלה, 12/07/09 01:47

  • 4.

    תנובה? אלו לא מהסיליקון של שנות ה 90 ? הם תמיד משקרים

    שבץ חלובה, 10/07/09 14:30

    אצל תנובה השקר הרמיה והולכת השולל זה דרך חיים. זה אצלם בד.נ.א האירגוני.פעם קודמת הם יצאו בזול עכשיו שישלמו מיליארדים.

    • אתה לא בעניינים.כנגד תנובה יש עוד תביעות על הטעיית הציבור. (ל''ת)

      רק חרם ילמד אותה, 12/07/09 01:46

  • 3.

    אין בעיה תמשיכו לרמות את הצרכנים! עד שתבוא הבומבה!

    צרכן קטן, 10/07/09 13:03

    יש כוח לתובעים!

  • 2.

    מעניין מי התובע??יש פה משהוא מסריח!!!

    bahary5 , 10/07/09 09:51

    התובע האלמוני,יעבור במרכולים
    ויראה...כל מוצר שני אם לא יותר.יעמוד באותו קריטוריון,של הונאת הציבור.
    הרי אנחנו עם של תחמנים,וזה מוסכם על ידי כל הגורמים המבקרים במדינה.אף אחד לא רוצה לפגוע בשני,לכל אחד יש איזה שהוא מאכר,שקשור לאיזה איש מפתח ששומר עליו.
    מרמים אותנו בתוכן המוצרים,
    במשקל המוצרים,באחוזי השומן,בחומרים אסורים!!ועוד כל חולאים....אם בית המשפט יקבל את הטיעון אזי50%מחברות המזון יתמוטטו הארץ.
    כנראה שזה חרתא ברתא כל העניין...

    • עדיף זהרמאים יתמוטטו מאשר הצרכנים ייפגעו.בכל העולם יש תקנים מחמירים (ל''ת)

      בישראל לא וגם כך מחפפים, 10/07/09 16:58

  • 1.

    לא בבית ספרנו

    אכ, 10/07/09 07:30

    ממתי אסור לרמות במדינת בננות ?
    רק להזכירכם ! בארצנו הקטנטונת נגמר משפט בתביעה ייצוגית רק כאשר אין כבר למי לשלם את הפיצויים. ע''ע תנובה...