• 1.

    בשביל מה הגיוס??תקראו

    המפוטר 899, 25/06/09 09:54

    יש תוכנית של ציון קינן ל''נייד'' עובדים בין הסניפים אם לא ירצו יקבלו פיצוים ו''יעפו'' הביתה...הכוונה שלו שלא יהיו יותר עובדים קבועים בבנק!!ואם יהיו לפי החוק החדש שלא יהיה להם זכויות כמו לוותיקים.
    יש שמועה שאומרת שהגיוס נועד לתת פיצוי לגב' אריסון על מנת שהיא תמכור את 27% לחבורה שמתגבשת עכשיו בארץ ובחו''ל...