רמי לוי השקיע בחג העצמאות בלקוחותיו הנאמנים ובלקוחות חדשים ,כמה עשרות אלפי שקלים סבסוד ,שבחלקו הגדול ממומן על ידי הספקים, כתקציב קד"ם שמוענק לו כלקוח כבד,
במהלך גאוני של יחסי ציבור ושיווק מתוחכם,
כל אזרח במדינה, מדברהיום על המבצע של רמי לוי,
והפרסום עובר מהתקשורת המיחצנת בחינם ,אל הלקוח המתאמץ לפרסם הלאה מפה לאוזן,
אך שיא ההצלחה של הגאוניות של רמי לוי,
מתגלה כאשר רשת המגה בול ,משקיעה עשרות
עם לא מאות אלפי שקלים, בלפרסם עמוד בעיתונות ,המודיע לקהל הרחב בישראל,
שהסל הישראלי הזול ,אכן נמצא ברמי לוי ,
אך חשוב להם להדגיש בפרסום היקר,
שגם מגה בול נמצאת במקום השני המכובד,
כלאמר רשת שחולשת על 25% נפח שוק ,משקיעה עשרות אלפי שקלים בפרסום תדמית
אטרקטיבית לצרכן, כאשר היא מוכנה להודות
בפרהסיה, שמגה בול הם מספר 2 אחרי המלך
והגאון השיווקי הבלתי מעורער ,(שחולש רק על 4% מהשוק ), רמי לוי שיווק השקמה.