• 23.

    היוונים שונים מהישראלים.

    יאיר, 27/10/09 02:32

    יופי של כתבה .

    הבעיה שהישראלים לא הגיעו ממדינות דמוקרטיות. יוון היא ערש הדמוקרטיה והתרבות המערבית ,לכן הסטודנטים הפילו שם דיקטטורה.
    בישראל זה לא היה קורה,כי רוב הישראלים הגיעו ממדינות ערב או מעיירות במזרח אירופה. הדמוקרטיה ,חופש וחרות לא תבועות בהם.

    אהבתי מאוד את הכתבה. בניגוד לכתבות על המוזיקה היוונית חסרות השחר.

  • 22.

    היוונים הם ערבים שמדברים יוונית (ל''ת)

    סוקרטס, 10/08/09 07:23

  • 21.

    אני אורי הגנב

    אורי מליק, 20/04/09 10:05

    ואני גונב תרגומים של שירים ביוונית מכל הבא ליד.
    אני גר בכפר גזרים ובקרוב אצא במופע בלט חדש עם חבורת הקרידות.

    יאסו סטלרה!

  • 20.

    יש משבר כלכלי אין משבר כלכלי אבל הם תמיד נשארים אנטישמים

    שבץ חלובה, 16/04/09 08:53

    בתוך כל הכאוס הזה הם אף פעם לא ישכחו לשנוא יהודים ואת ישראל בראש. שישרפו!

  • 19.

    ביוון יש מסורת של מחאות סטודנטים כי שם היתה דיקטטורה פשיסטית

    JJ, 15/04/09 22:14

    מסורת מחאות הרחוב ביוון ובמדינות אחרות באירופה מקורה בעברן של מדינות אלה שהיו בשלטונם של דיקטטורים. בדיקטטורה להזכירכם לאזרח הקטן אין שום אפשרות להשפיע זולתי ע''י יציאה לרחוב.

    מדינת ישראל הינה מדינה דמוקרטית יציבה מעודה ועד היום הזה. מי שלא מוצאת חן בעיניו הממשלה יכול לשלוח אותה קיבינימט בבחירות הנערכות חדשות לבקרים, וכבר היו דברים מעולם. כאן אין כל צורך במחאות רחוב---שבלאו הכי הן בעיקר פוזה. ברור שלא הכל כאן ורוד, אבל מקורם של הקשיים (אי גיוס החרדים וכו') הוא בשסעים בחברה ולא בשיטת הממשל.

    אפשר לקטר ולהתלונן אבל צריך להכיר טובה למקימי המדינה ובראשם דוד בן גוריון ז''ל שהיו יכולים להקים דיקטטורה---בשעתו היו מעט מאוד מדינות דמוקרטיות בעולם--ובכל זאת בחרו, תוך וויתור ממשי על כוחם כמנהיגים, להקים ממשל דמוקרטי שהיה ונשאר בין היציבים והמפוארים בעולם.

  • 18.

    ביוון, שלא כמו בארץ (ל''ת)

    JJ, 15/04/09 22:07

  • 17.

    גם בארץ מצב כלכלי דומה: אי -אשפר להתקבל

    דימי, 15/04/09 16:22

    לשרות המדינה, רק בפרוטקציה - אני מתכוון למשרות רציניות ולא למנקה בבנק ישראל...

  • 16.

    700 אירו זה נתון אחד קופסאת טונה ב2.5 אירו זה נתון נוסף.כוס קפה ב3.5

    אופס, 15/04/09 09:42

    צריך להבין לא רק שמרוויחים פרוטות החיים מאד יקרים.הפכו לעם מדוכך ולא נעים.

  • 15.

    נדב,

    Benjamin Shamir , 15/04/09 04:38

    ’’היוונים האנישו את האלים ’' ??? הענישו כותבים ֵעים ’’ֵע’’...

    • בעדיות - לא מדובר בעונש על מעשה. הכוונה לכך

      ברוריה מקרית חיים, 15/04/09 17:23

      שהיוונים היו ראשונים שהציגו את אליהם בדמות אנשים מאוד יפים. הם הסתכלו על נער יפה ברחוב ופסלו את אפולו. או אישה יפהפיה עברה לפניהם והם פיסלו אותה כונוס אלת האהבה. וכן הלאה. מכאן שהם הציגו את אליהם בדמות אנשים.בניגוד לאחרים ש...
      אבל אתה יודע מה? לך לסטימצקי ותבקש שיתנו לך את המיתולוגיה היוונית. רצוי של עדית המילטון. ותלמד.

  • 14.

    נדו (ל''ת)

    Benjamin Shamir , 15/04/09 04:23

  • 13.

    הסלון שלי 'סלוניק'' נוסע 'בסוזוקי' ולועס מסטיק 'בוזוקי' (ל''ת)

    אנטיוכוס, 14/04/09 19:01

  • 12.

    בכל העולם יש רק בישראל אין...

    קומנדר כהן , 14/04/09 18:52

    בכל העולם יש רובע סטודנטים אקטיבי, יצירתי, מהפכן, מעורב.
    בכל העולם הסטודנטים מעורבים, מהפכנים, אקטיבים, יצירתיים, חתרניים, שואפים לשינוי.
    רק אצלנו בארץ כל הסטודנטים, זקנים בחשיבתם וברוחם, שמרנים, עייפים, שבעים, שמנים, סגורים בבועה של עצמם.
    בלי שום אידיאולוגיה, מלבד דישון התחת האישי והפרטי שלהם.
    חבל מאוד.
    עצוב מאוד

    • התשובה בגוף השאלה

      רני, 15/04/09 08:32

      נכון, הסטודנט בישראל מבוגר מהסטודנט בחו''ל בלפחות 3 שנים ובמקרים רבים ב5 שנים ומעלה.
      כן, הסטודנט הישראלי הוא איש משפחה.

      וכמובן שיש לכך גם סיבות ''ישראליות'' נוספות כגון חוסר מסורת דמוקרטית או לחילופין ''חוסר'' בעבר/סיוט דיקטטורי.

      בקיצור, דיי לקטר על כולם

      • התשובה ממש לא בגוף השאלה

        ואן גוך , 15/04/09 20:43

        שטויות! מרבית הסטודנטים במדינת ישראל אינם בעלי משפחות.
        רובם רווקים.
        הסיבה היחידה להעדר פעלתנות ומעורבות הסטודנט הישראלי בארץ, היא פינוק, חוסר ערכים לדמוקרטיה, אנוכיות, אפטיות, אי סולידריות חברתית, רצון לדאוג רק לתחת של עצמך, מתוך חשיבה מוטעת שפגיעה בזולת איננה סימן לפגיעה בך בעתיד.

  • 11.

    עם שונא ישראל בצורה קיצוני,לא לנסוע לשם,ולא לתמוך בהם בשום אופן (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 14/04/09 15:08

    • צודק לגמרי! (ל''ת)

      אורי, 14/04/09 16:02

    • אני למדתי באתונה ב1982 -1987 ,אחלה עם בעולם ,יש לי קשר עם חברים וחברות

      אבי, 16/04/09 01:36

      עד היום .אף אחד לא שונא ישראלי,להפך.
      למ''ר שאבי קראתי את מרב הכתובות שלך באתר
      מעריב,והתברר שיש לך בעיה רצנית,שאתה שונא
      לא רק את הערבים בפרט והאירובים בכלל???
      מעניין מה כל העולם נגדינו ?
      יש לציין שביוון לא משלמים עבור תקופת
      הלמודים והאוכל באוניבירסטא .
      ואני כסטודנט למדתי בחינם .

  • 10.

    גליפאדה, קיפיסיה, קולונקי

    הייתי שם, 14/04/09 14:25

    פרברי היוקרה של אתונה. העיניים יוצאות מחלונות הראווה.
    אין על הסובלקי של גיורגוס בגליפאדה.

  • 9.

    איך לא ..כול היום רוקדים ביוונית.. שותים אוזו שוברים צלחות

    קובי, 14/04/09 14:25

    איך לא תהיה אבטלה..

    • ליצרני הצלחות יש עבודה בשפע (ל''ת)

      פאפא דופולוס, 14/04/09 15:17

    • איזו פרנסה, כבר מזמן לא שוברים צלחות אלא זורקים ורדים (ל''ת)

      מר חרסינה, 15/04/09 08:32

  • 8.

    אוי, אלדה

    הלנופילית, 14/04/09 14:22

    אוהבת את יוון ואת היוונים.
    אנטישמים יש גם כאן.

  • 7.

    אחלה כתבה (ל''ת)

    גיא, 14/04/09 13:32

  • 6.

    אחלה כתבה. הלוואי בארץ אנשים היו מזיזים יותר את התחת

    מורן, 14/04/09 13:28

    שלהם למען מטרות פוליטיות.

  • 5.

    מוות לאנרכיזם (ל''ת)

    יחי המדינה, 14/04/09 13:16

  • 4.

    טוב, אז אני ממש לא מאלו שצועקים על כל עם:אנטישמים!

    אבל במקרה של יוון ...מדובר ממש בשנאת יהודים קלאסית, 14/04/09 13:05

    לא במקרה העם היווני מזדהה עם אויבי ישראל באצטלה של ''שמאל נאור'' אך את האנטי הם יונקים עוד בילדותם במודע או שלא במודע.

    דרך אגב, הסלידה שלהם מיהודים לא נעלמת מכל אותם מהגרים יוונים שחיים בארה''ב, אוסטרליה אנגליה ...וכו'.

    אז לא, אין בי כל סימפטיה לעם הזה מעבר לבוז על שנאת החינם שבוא לכל מי ששונה מימנו!

    • הם לא שונים מכל אירופי אחר בעיניין האנטישמיות שלהם.

      הם רק מוחצנים הרבה יותר מהצפון אירופאים הסגורים, 14/04/09 13:26

      ששומרים הכל בפנים ומדברים מאחורי הגב ורק בהתפרצויות שולפים את האנטישמיות שלהם.היוונים ישרים וישירים.אירופה היא אוייב העם היהודי,תפסיקו להתפלא מזה כל פעם מחדש.זה תמיד היה.

      • מסכים 100% (ל''ת)

        דולפין מרושע, 14/04/09 15:18

  • 3.

    מוות למדינה (ל''ת)

    יחי האנרכיזם, 14/04/09 12:53

    • כנס לכאן בבקשה....

      ירון.מ, 14/04/09 13:15

      תקרא בבקשה שוב את תגובתך,
      חשוב והתעמק בתגובתך,
      חשוב על ההשלכות של תגובתך,

      עכשיו נטול נא את הכדורים הכחולים!

      לאחר שעה קרא שוב את תגובתך,

      עכשיו, נכון שאתה מרגיש אידיוט?

      • אז מה שאתה אומר בעצם זה שכדי להבין את ההיגיון של המדינה

        שם, 14/04/09 13:40

        צריך לקחת כדורים כחולים?
        קצת מפחיד אותי כל העניין הזה...

        • לא רק את הכחולים ,גם בהיה בערוץ 2 עושה את המלאכה (ל''ת)

          בקונין, 14/04/09 15:19

  • 2.

    לא הוזכרה כמות הזרים האדירה שיש באתונה ובמיוחד ערבים (ל''ת)

    אלכס, 14/04/09 12:46

  • 1.

    תודה על כתבה מרתקת!

    דוד רמבי, 14/04/09 11:45

    עיתונאות רצינית ומעמיקה.
    כתבה מרחיבת אופקים ומלמדת.
    גרמת לי לחוש חיבה לעם היווני ולהסתקרן בביקורו :)
    תודה!