• 9.

    ארץ אוכלת יושביה

    אזרח וותיק, 26/05/11 16:21

    מיסים בשמים
    מים מחירים מרקיע שחקים
    כלכלה במכולת - שחיטה לאור היום
    חשמל בעננים ,
    ההוצאות למחיה עצומות
    ההכנסות באדמה ,,, שער ה-$ בתחת ,,,

    מה נשאר ????????????????????
    להגיע לגיל 67 ולקבל ביטוח לאומי 1650 ש''ח
    המסקנה - בדיוק לפי הכותרת - ארץ אוכלת יושביה !!

  • 8.

    זבל של מדינה

    אמת השפויה, 21/04/11 12:02

    פשוט מדינה של גנבים וזבל

  • 7.

    שישימו בכל צומת!!! מז''א ''רק המדינה מרוויחה''? מה זה השטויות האלה?

    הנרי ויסינזר, 27/03/09 07:44

    אחרי שבנאדם יחטוף קנס (ואני ממליץ להעלות את הקנס ל- 5000 שקלים), הוא יחשוב כמה פעמים אם לנסוע מהר או ''לגנוב'' רמזור.
    על מה אתה מדבר בכלל?
    אנחנו מדינה של אפסים ובגלל זה כמעט כל יום נהרגים כאן אנשים בכבישים.
    בושה וחרפה לכל שרי התחבורה עד היום!

  • 6.

    טוב מאד - מזמן כבר היו חיבים להלחם בתאונות - ובעברות התנועה ביתר מרץ (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 26/03/09 21:45

  • 5.

    בדרא''פ אין נקודות אבל הקנסות גבוהים וקופת המדינה חוגגת. (ל''ת)

    אפשר לממן הרבה בכסף הזה., 26/03/09 13:55

  • 4.

    אחוז ההרוגים עקב מהירות מרבית קטנה מאחוז אחד

    רנלי, 26/03/09 12:40

    שיאכפו עקיפה מפס הפרדה רצוף ושלא יתעסקו עם זוטות

  • 3.

    מדברים על הרוגים לא על תאונות די לדמגוגיה!

    איתן, 26/03/09 09:45

    מהירות גבוהה יותר מגדילה את הסיכוי למות לאחר שקרתה כבר תאונה,אז גם אם נניח שהמהירות לא תורמת לתאונות(מי שטוען את זה הוא אוויל משריש!) עדיין מספר ההרוגים יקטן אם נגביל את המהירות!

    • אידיוט - % ההרוגים עקב מהירות היא אפסית !!!!!!!!!!!!!!!!

      avre10 , 26/03/09 09:58

      הטיעון שלך לא רלוונטי לענין. ברור שתאונה במהירות גבוהה יכולה לגרום לתוצאות חמורות יותר.
      אבל מה לעשות - מהירות איננה גורם משמעותי להיווצרות תאונה.
      במאמר עצמו - מדובר על כך שנהגים הנוהגים לאט יותר מהמהירות המותרת - דווקא מעורבים יותר בתאונות.

      • טיפש!!! מה זה חשוב אם הם מעורבים?!? חשובה תוצאת התאונה!!

        איתן, 26/03/09 10:05

        נניח שהם מעורבים ב 90% מהתאונות ורוב הנפגעים בהן הם פצועים קל?!?!

        • נסביר לך לאט - מהירות אינה גורמת לתאונה - כלומר:

          avre10 , 26/03/09 16:19

          תאונות נגרמות בגלל סיבות אחרות - למשל התנהגות הולכי רגל - שקופצים לכביש. אלה מהווים כשליש מההרוגים - והם נהרגים גם במהירות הנסיעה החוקית באיזור הארוע.
          טיפול בהולכי רגל - יהיה פי מיליון יותר אפקטיבי מלקנוס נהגים עקב מהירות.
          תקרא את הסטטיסטיקה המשטרתית של ההרוגים והסיבות למותם ותראה שהמהירות אינה מהווה אפילו לא % 1 מהסיבות למוות.
          אז - באמת - תנסה לחשוב ולא רק לקשקש - זה באמת בחיינו.

          • אבי יש גם הרוגים על מעברי חציה - לא שמעת על כך? (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 26/03/09 21:47

            • נכון - אבל לא בגלל מהירות ... אלא נהגים חסרי אחריות (ל''ת)

              avre10 , 27/03/09 21:57

  • 2.

    לא לצלם!!! לחשב מהירות ממוצעת בקטע!!!! יותר יעיל!!!!!!

    שמאלני אבל שפוי!, 26/03/09 09:44

    הפתרון הנכון יותר הוא לחלק את הכבישים לקטעים רציפים,בתחילת כל קטע ובסופו להציב מצלמה כזאת ואז בעזרת חישוב מתמטי פשוט אפשר לגלות מי מהנהגים עבר על המהירות המותרת בכל נקודה בקטע!!!

    במקרה כזה גם לא ניתן להתגונן בפני המצלמות!! אדרבה שכולם ידעו שבקטע מעמיעד ועד ראש פינה,מי שיעבור את ה 90 בכל נקודה יתפס!!!!

  • 1.

    אתם מודעים לזה שהתמונה היא לא של מצלמת מהירות נכון? (ל''ת)

    מיכאל, 26/03/09 08:21