• 40.

    הספארי הכי מהיר מכולם זה בדוק (ל''ת)

    שייקה, 20/04/09 23:58

  • 39.

    ועדיין פיירפוקס יותר תואם לתקן של W3C מאשר IE8

    L, 27/03/09 17:45

    וזה תקן שגם מיקרוסופט חתמה עליו

    • תן דוגמא - משהו לשטוף תעיניים

      איש הדוגמאות, 23/05/09 10:29

      לא?

  • 38.

    איזה מהיר ? בכל הביקורות בחו''ל קוטלים אותו . ציון 20 מתוך 100 (ל''ת)

    חחחחחח, 26/03/09 02:10

    • ניסיתי והאקספלורר הזה מהיר יותר מהשועל. (ל''ת)

      פחחחח, 26/03/09 21:00

    • כי בחו''ל בודקים גם תאימות לתקן

      G, 27/03/09 17:50

      ו IE8 לא תואם ב-100%

  • 37.

    firefox

    shoshlevy , 22/03/09 22:20

    סמכתי על כולכם ולאחר שכבר היתקנתי את Explorer-8 הלכתי והיתקנתי את firfox כדי
    לראות על מה כולכם מדברים וממה ההתלהבות
    והאמת היא שהוא באמת מהיר יותר ואולם -אני
    לא יודעת מה איתכם ,אבל לי חשוב גם החזות
    האסטטית של הדף המוצג ומה לעשות האסטטיקה
    של ה-Explorer היא , לשיטתי -הרבה יותר
    מוצלחת מזו של ה-firfox ובכל מקרה - היא
    מוצאת חן בעיניי יותר ולכן - לאחר שכבר
    היתקנתי את ה-firfox היסרתי את ההתקנה
    ונשארתי עם ה -Explorer המקסים שלי!
    ואני לא מקדמת מכירות שלו! בחיי!
    שוש לוי
    אופקים
    shoshhalevy@walla.com

    • לידעתך לפיירפוקס יש אין ספור ערכות נושא לפי התאמה אישית. (ל''ת)

      AVIV5166 , 26/03/09 10:00

  • 36.

    MS employees prefer using firefox them self....

    Monty , 22/03/09 20:28

    MS employees prefer using firefox them self... so don't be fooled.

    We have very often visitors in one of our open source apps development sites, since MS started "pretending" that they are also into open source... they started visiting this site on daily basis from diverse locations (mainly uk usa and de(

    NEVER Seen a visit from a user on microsoft.com nor co.uk or .de using IE... they all use firefox...

    • not really

      smarty pants, 23/03/09 08:35

      you DO know IE reports itself as Mozilla in the ''User agent'' string since about Internet Explorer 5, right?

  • 35.

    רשימת חסרונות באקספלורר 8

    דודי, 22/03/09 19:01

    1)בגלישה יותר מדיי לבן ומסנוור קשה לקרוא אתרים לעומת השועל ששם מאוד נוח לקרוא אתרים
    2)שמירת מועדפים גורמת לבזבוז זמן לעומת אקספלורר 6 ואופרה
    ומצריך לחיצה כפולה על המועדפים כדי לסגור אותם
    3)לא שומר אתרים שגלשנו בהם לאחר שנסגר הדפדפן
    4)תוכנת בבילון הישנה לא מצליחה לתרגם אף מילה עם אקספלורר-8
    זאת אומרת שבבילון הישן לא רלוונטי לאקספלורר-8
    ועוד חסרונות לפה ולשם
    אנשי מייקרוסופט הלקוח תמיד צודק
    תשאלו את הגולשים מה אתם רוצים הכין ניתן לתקן
    ולא לבנות דפדפן על העובדים שלכם

  • 34.

    על מה אתם מקשקשים?! הכרום מהיר פי 10 מפיירפוקס ופי 100 מאקספלורר! (ל''ת)

    דפדפן גאוני!, 22/03/09 16:04

  • 33.

    וחוץ מזה- קורס בכל פעם שמנסה להוסיף למועדפים. (ל''ת)

    יובלי, 22/03/09 15:03

  • 32.

    פיירפוקס הכי מוצלח (ל''ת)

    מקסיקני קטן, 22/03/09 14:15

  • 31.

    פיירפוקס קל על הזיכרון?!?

    שועלש, 22/03/09 13:55

    אולי גרסא 3.5 שעוד לא יצאה?

  • 30.

    רק גוגל כרום

    fishmoe , 22/03/09 13:28

    הנסיון המר שלי עם האקספלורר שקורס בממוצע פעם אחת במהלך כל גלישה, ויחד איתו כל המידע ווהחיפוש שצברת באותה גלישה עד אותה נקודה - הביא אותי לידיו המחבקות של הכרום. הוא קל, מהיר ופשוט. חוץ מבעיות תמיכה בפורמטים שונים והתאמה לכל מיני פלטפורמות שאני מאמינה שייפתרו עם הזמן - הוא פשוט מושלם, ואל לי לחפש דפדפן אחר שיעיק על הלפטופ שלי בכובד, בסרבול.

    פשטות זו מילת המפתח. גוגל או לא גוגל - הכרום הוא מלך הדפדפנים.

  • 29.

    מבחינתי הפסקתי לקרוא בפיסקה השישית

    שועל, 22/03/09 13:00

    שם נכתב שחור ע''ג לבן שהאקספלורר החדש מהיר *כמעט* כמו המתחרים.

    אני נשאר עם השועל

  • 28.

    בעייה בשלשמור את המועדפים באקספלורר 8

    גדי, 22/03/09 12:49

    באקספלורר 6 בשביל לשמור מעודף קודם
    אני צריך ללכת לתיקייה ואז לפתוח תת תקייה
    באקספלורר 8 זה מה זאת בעייה
    בשביל לשמור מועדף זה סרט מהסרטים
    הוא מראה לי את כל התקיות כולל את כל תתי התקיות שזה המון עכשיו לך תחפש את זה
    הרכב מנצח לא מחליפים
    מייקרוסופט אנא סדרו את זה
    או מי שיודע אם יש מצב לשמור מועדפים כמו
    אקספלורר תבוא עליו הברכה
    גדי

  • 27.

    שאלה: התקנתי פאקינג כרום ולאחר שבוע הסרתי. הGOOGLEUPDATE.EXE (ל''ת)

    נשאר ולא מוכן להמחק. מישהו יכול לעזור!!!!????, 22/03/09 12:47

    • ,תשובה ל-גדי

      shoshlevy , 22/03/09 18:38

      גדי - אין בכלל בעייה! אני הורדתי אתExplorer-8 ולא נתקלתי בכל בעייה ב"מועדפים" אבל אולי הבעיה במקום אחר-
      תעשה מה שאני מציעה-
      כאשר אתה רוצה לשמור דף ב"מועדפים", פשוט-תקליק עליו עם העכבר , בצד שמאל שלו , אח"כ תקליק על האייקון של תיקיית "המןעדפים" וכאשר היא נפתחת , תקליק על "הוסף למועדפים" ,אח"כ תקליק על "מועדפים" וזהו- דף יישמר בתיקייה (אל תסתבך עם פתיחת תיקיות נוספות -אתה לא צריך את זה !) כעת בכל זמן שתרצה את הדף השמור , פשוט תקליק על "מועדפים" ושם תמצא את הדף בין כל הדפים האחרים שתשמור שם .
      לסיוע נוסף -אתה יכול לפנות אלי לפי כתובת האי-מייל הבאה-shoshhalevy@walla.com
      בהצלחה
      שוש לוי

    • תשובה ל-27

      shoshlevy , 22/03/09 18:45

      תראה -הבעיה שאתה מציג היא בעיה מוכרת וידועה . מה שאתה צריך לעשות זה ככה-
      לך ל"לוח-הבקרה" תקליק על"תוכניות" כשזה ייפתח - תקליק על התוכנית שאתה רוצה להסיר ואח"כ - על "הסר/שנה התקנה" שבראש הדף . בד"כ זה עובד! אם זה לא יעזור -תחזור אלי לפי כתובת האי- מייל הבאה -
      shoshhalevy@walla.com ואני אשתדל לסייע!
      במקרה כזה תצטרך לשחזר את כל המערכת או לעשות משהו דרסטי יותר , אבל אל-חשש! יש פיתרון!
      בהצלחה
      שוש לוי

  • 26.

    כדאי להתקין את כולם

    יעל, 22/03/09 12:46

    מאוד נוח שאפשר לבחור במה לגלוש.

    ברירת המחדל צריכה להיות פיירפוקס (שבועיים של עבודה איתו, ואתם לא יכולים לחזור לאקספלורר), אבל תמיד טוב שיש עוד אופציות.

    תגובה זו למשל נכתבת באמצעות כרום.

  • 25.

    פייר פוקס מס'1 ....... (ל''ת)

    AVIV5166 , 22/03/09 12:39

  • 24.

    שועל האש ראש לאריות......

    זואולוג.., 22/03/09 12:31

    ומיקרוסופט אפילו לא ראש לשועלים...

  • 23.

    איזה בעיות יש לפיירפוקס עם עברית?

    K-9, 22/03/09 12:30

    הבעיות היחדיות שיש הם באתרים בארץ שכתובים לפי הקוד העקום של מיקרוסופט שעכשיו לא עובד גם ב-IE8.

  • 22.

    בעייה קשה בגרסה 8

    שלומי, 22/03/09 12:03

    לא פותח דפים בחלון או טאב חדש, זהו באג ידוע שלא טופל עדיין וממש חבל!

  • 21.

    בעיה לאקספלורר 8 עם נטקס

    יובל, 22/03/09 11:47

    לא מצליח לכתוב משורת הבאר.
    בעיה רצינית כי נטקס היה בשבילי קיצור דרך משמעותי- לא בחלון החיפוש כי אם היישר בבאר.

    • מי משתמש בנטקס???

      בן השכנים, 22/03/09 12:33

      מדובר בסוס מת עם הרבה יחסי ציבור.

  • 20.

    כרום: למכור את הנשמה לגוגל

    יוסי, 22/03/09 11:31

    בכרום אתם משלימים את האפשרות של גוגל לרגל אחריכם לאבסולוטית.
    גוגל יודעים עליכם הכל, אפילו יותר ממכם. בצו בית משפט, גם הממשלה יכולה לדעת את זה. ע''י פריצה למאגרי המידע של גוגל, כל פושע יכול לדעת את זה.

    בקיצור, 1984 של אורוול הוא כלב לעומת מה שניתן לעשות ע''י מאגרי המידע של גוגל עלינו וכלי הניתוח שיש להם לחקור את המאגרים הללו.

    • למה שבימ''ש יוציא נגדי צו?

      בן השכנים, 22/03/09 12:34

      ואתה, מה אתה בדיוק מקווה להסתיר עם האקספלורר שלך?

      ואילו היית מבין דבר או שניים במחשבים, היית יודע שספק האינטרנט שלך יודע עליך הרבה יותר מגוגל, וגם אליו אפשר לפרוץ או להגיע עם צו בית משפט.

    • טוב שאתה לא חי בסרט מטורף... (ל''ת)

      אלעד, 22/03/09 15:51

  • 19.

    פיירפוקס הוא הדפדפן המוביל היום עם מעל ל 46%

    שי, 22/03/09 11:02

    לפי הסטטיסטיקות (שאחריהן אני עוקב כל הזמן) פיירפוקס הוא הדפדפן המוביל כיום בעולם עם 46.6%.
    הוא במקום הראשון של הסטטיסטיקות כבר כמעט שנה.
    אפשר לראות סטטיסטיקות מעודכנות בלינק:
    http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

    • מגניב, גם כל הגרסאות של IE ביחד לא עוקפות אותו

      K-9, 22/03/09 12:34

      רק בארץ עדיין חושבים שיש רק IE וכותבים עקום.

    • לא מדוייק בכלל

      יניב, 22/03/09 14:43

      הסטטיסטיקות של W3C מתייחסות רק למבקרי האתר W3C, שהם בעיקר מפתחי אתרים. הסטטיסטיקה שלך לא מייצגת את משתמשי האינטרנט בצורה מדוייקת. המספרים האמיתיים (ממליץ לכם לבדוק זאת) הם כ-20% לפיירפוקס, 70% אקספלורר, ו-10% אחרים (כמו אופרה וכרום)

  • 18.

    עזבו אותכם.... אין כמו AVANT כל היתר פשוט מיותרים (ל''ת)

    יוסי, 22/03/09 10:33

    • ילד, תבין משהו בסיסי

      U-4, 22/03/09 12:31

      AVANT=IE
      AVANT זה רק מעטפת ל-IE.

    • i agree !!!!!! (ל''ת)

      avi, 22/03/09 12:37

    • AVANT רק מתלבש על אקספלורר

      יעל, 22/03/09 12:56

      זה לא דפדפן עצמאי.

  • 17.

    ישנה בעה ב 8 , חלק מהמסך נעלם בצד ימין או שמאל . (ל''ת)

    רז, 22/03/09 10:28

    • זה לא זה בגלל שחלק מהאתרים לא מותאמים עדיין לגירסה 8 (ל''ת)

      א, 22/03/09 13:41

      • ONE GODO REASON FOR ALSO AVOIDING I.E.8

        Monty , 22/03/09 20:18

        You know what you just said?... the new car is perfectly ok, just that some of the roads out there are not good enough for the car.

        MS IE is and always has been full of bugs when it comes to the basic W3C standards. Nearly ANY other browser out there is doing much much better when it comes to those standards and most important SECURITY...

  • 16.

    Explorer - 8 = excilent !

    shoshlevy , 22/03/09 10:12

    מסכימה עם כל מילה מהכתבה! הורדתי אמש את
    הדפדפן המעולה הזה בגירסתו המתקדמת
    Explorer-8 ואני מה זה מרוצה! הדפדפן הזה מצדיק את כל הציפיות שניתלו בו , והוא הופך את הגלישה איתו באינטרנט לתענוג צרוף!
    ממליצה לכל הגולשים - גשו עכשיו והורידו אותו מהאתר של windows .
    www.windows.co.il
    תהינו!
    שוש לוי-אופקים
    shoshhalevy@walla.com

    • ובטח את לא עובדת במיקרוסופט נכון? (ל''ת)

      משה, 22/03/09 10:48

      • No - i'm not an employe of Micrososft !

        A comment to Nir and Moshe !, 22/03/09 14:53

        To Nir and Moshe -

        Downloed Explorer - 8 and enjoy it like
        me
        !

        • Why marketing this new MSTrojan...whatever its called IE7 or IE8 (ל''ת)

          Monty , 22/03/09 20:22

    • פחחחחחח- מטעם מייקרוסופט (ל''ת)

      ניר, 22/03/09 10:50

    • תורידי תוסף של בדיקת שגיאות כתב באנגלית

      טומי, 22/03/09 12:33

      אבל בטח אין כזה.
      רק לשועל יש תוספים.

  • 15.

    מהיר ?!?

    באמת ?? מה אתה אומררר, 22/03/09 10:09

    כמה זמן לוקח מאז שלחצתם CTRL+T ועד שבאמת אפשר להשתמש בטאב שנפתח -- לא יאמן שלא תיקנו את זה...

    אני כבר זנחתי אותו...

  • 14.

    אני משתמש בפייר פוקס משתי סיבות עיקריות:

    יואב, 22/03/09 10:05

    1. הרבה יותר מהיר מהאקספלורר
    2. האפילקציה של ''קוליריס'' בה ניתן לראות תמונות בפייסבוק ובכלל בצורה של קיר תלת מיימדי

  • 13.

    Internet Explorer is a dead product

    Monty , 22/03/09 10:02

    Explorer 8 is just as w3c incompatible, insecure and buggy as the other IE versions.

    It is a matter of fact that may get hacked thanks to yet to be patched remote exploits, MS them self admitted the security issue in IE.
    It is ironic that the only browser out there that does not comply with the W3C standards is Internet Explorer.... on one hand MS targeting to own the www... but on the other can not even deal and patch their very own W3C compatibility bugs.

    The only reason for why it is still the most used browser is because the users are forced to use it both because its the default browser with newly installed Windows OS and newbies have no clue what to use.
    And because windows sites and plugins may require it.

    While MS has been busy during the last few years of finding ways to force us using this crappy browser, Firefox community has developed incredibly with trillions of plugins and addons.

    Any serious programmer or designer out there would NEVER recommend you using IE, they would most often stick to Safari or Firefox.

  • 12.

    בעיה באקספלורר 8 בניהול ההרחבות

    שוס, 22/03/09 09:58

    איך אני יכול לעבוד כאשר אני מפעיל הרחבות אני לא מצליח לעשות COPY FASE
    וכאשר אני מבטל הרחבות
    אני לא יכול להפעיל מדיה פלאייר מה עושים?

  • 11.

    ככרום פשוט ולעניין

    ניר, מלונדון, 22/03/09 09:54

    כרום פשוט ולעניין, אין לו שום תוספים ואף חברה או תכנת התקנה לא מנסה להוסיף לו עוד סרגל כלים (לא רוצה סרגל כלים של שום דבר)רוצה לגלוש פשוט ומהר עם תמיכה לא רעה במרבית האתרים.
    אני גולש לא מעט, מחשיב עצמי לגולש ותיק, ויש לי הבנה ידע רב במחשב.
    אבל בענייני דפדפן, כרום ודווקא הפשטות וחוסר היכולת או הרצון של השוק לנסות ולדחוף לי עזרים מיותרים הם מה שהפכו את כרום לכל כך טוב בעיני.

  • 10.

    גוגל גרום מנצח (ל''ת)

    אלי, 22/03/09 09:44

  • 9.

    מסכים עם הנאמר

    אלון, 22/03/09 09:42

    ואף יותר מכך מסכים עם מגיב 2
    אופרה זה הדבר...

  • 8.

    הסטנדרים ב-8 שווים לסטנדרטים של פיירפוקס (ל''ת)

    נתנאל, 22/03/09 09:39

  • 7.

    אי אפשר לגלוש בו לג'ימייל

    בועז שטינקר, 22/03/09 09:30

    משום מה הוא נותן רק חצי מסך

    • הבעיה נפתרה באמצעות הקידוד

      בועז שטינקר, 22/03/09 11:56

      לחצן ימני+קידודז+ישור לימין

  • 6.

    כרום ?! אופרה, ספארי ואפילו מקסטון יותר טובים ממנו

    אלון, 22/03/09 09:29

    אני אישית גולש בפיירפוקס, אבל אני לא מבין על סמך מה נבחרו 3 הדפדפנים האלו לכתבה.

  • 5.

    הכל טוב ויפה, אבל האם לא הגיע הזמן

    רב פקד ג'ורש , 22/03/09 09:22

    ששפת ה-HTML של מיקרוסופט תהיה זהה לזו של דפדפנים אחרים?
    במצב כזה נוח מאוד לפתח אתרים תוך הזנחת דפדפנים אחרים, דבר שעלול לשמר את מעמדה של מיקרוסופט כמונופול.

  • 4.

    אינטרנט אקספלורר 8 מהיר בהרבה מ-7

    רן, 22/03/09 08:58

    ועדיין איטי מאד ביחס לכרום ולספארי, אין מה ללהשוות.

  • 3.

    מקסטון בראוזר המלך של הדפדפנים (ל''ת)

    ASSAFY , 22/03/09 08:47

    • מקסטון זו רק עטיפה נוצצת של אקספלורר המיושן (ל''ת)

      תומר, 22/03/09 13:16

  • 2.

    opera-דפדפן הכי טוב מכולם (ל''ת)

    פבל, 22/03/09 08:45

  • 1.

    ומה לגבי ספארי? (ל''ת)

    יאל, 22/03/09 07:58

    • ספארי

      kanerofir , 23/03/09 02:00

      לאחרונה עברתי מפיירפוקס לספארי ונכון לעכשיו אין סיכוי שאני חוזר אחורה. פשוט תענוג. נקי ומהיר!