• 67.

    קניתי את ''עידן פלוס'' 400 שח חד פעמי- מרוצה מאוד

    ליבי, 04/10/11 09:04

    למה אני צריכה לשלם 300 ש''ח על שידורים חוזרים של סרטים, סדרות וכ'

    רוב הזמן אנחנו רואים ערוץ 2 ו10 חסכנו 300 ש''ח כל חודש.

    ממליצה לכולם

  • 66.

    אני מחכה לתקופת ההתחיבות של שנה וחצי

    הוט, 04/10/11 07:54

    ומתנתק מהוט כמו מאש
    חברה של שקרנים

  • 65.

    להחרים את שתי החברות

    מנוי של הוט ולשעבר ביס, 04/10/11 07:51

    אנחנו משלמים לחברות הכבלים מאות שקלים בחודש ומקבלים שירות גרוע ותחמני

  • 64.

    גם אני התנתקתי - כנסו ותראו מדוע ?

    דני, 22/07/09 13:22

    http://www.2all.co.il/web/Sites/bad_Sherut/DEFAULT.asp

  • 63.

    כדאי לקרוא מדוע זה קורה

    דני, 22/07/09 13:21

    http://www.2all.co.il/web/Sites/bad_Sherut/DEFAULT.asp

  • 62.

    גם אני הייתי בהוט והתנתקתי בגלל השירות

    ******, 20/07/09 22:55

    כשאני התנתקתי בגלל המחיר והם היו צריכים לבוא ולקחת את הממירים זה לקח להם מעל חודש ובחודש הזה הם לקחו ממני כסף על החודש למרות שלא השתמשתי בממירים ושהם רק היו על הרצפה וחיכו להיאסף !
    בקיצור בהוט השירות לא משהו יחסית ליס אבל גם ביס לא הכי מצויין כי הם גם משקרים ומרמים אבל תחלס אין מה לעשות אין דבר כזה עולם מושלם!!! 

  • 61.

    איתן טיש

    אחד שיודע, 13/07/09 00:25

    איתן טיש זו הבעיה

  • 60.

    גם אני אשאיר כאן תגובה מזוייפת תחת שם בדוי בקשר לערוץ הקבלה

    מיכאל, 12/07/09 21:13

    אין על ערוץ הקבלה!
    מה זה בכלל?

  • 59.

    אם הם היו יודעים לתת שירות...

    ביקוב ויקטוריה, 12/07/09 21:12

    כמו בני אדם כל זה לא היה קורה!!
    ביקוב ויקטוריה

  • 58.

    הכל מתחיל ונגמר ב נ י ה ו ל !!!! (ל''ת)

    כ, 03/06/09 01:35

  • 57.

    YES

    ליאורה, 26/03/09 09:41

    אני אתמול התחברתי להוט ואם אתם חושבים שיס כזו מציאה אתם טועים בגדול הם עובדים שם בשיטת המרמה וההונאה מתקשרים להודיע שנגמר לך מבצע בעוד חודש וחצי ושאתה אומר לא תודה אני לא מעוניין שולחים לך הביתה חוזה שבו התחייבת לשנתיים ללא ידיעתך.אז לכל אלה שחושבים שלהשאר בלי ממיר כי כל יומיים הוא נשרף או לחכות שעתיים לטכנאי ורבע שעה לפני מודיעים כי הוא יגיע בעוד שעתיים כדי לא לקבל קנס זה כזה מציאה אז שיילך לבלוע את הצפרדע שבחיים לא תהפוך לנסיך וקוראים לה YES

  • 56.

    גם אני התנתקתי ב2008

    גם אני התנתקתי ב2008, 25/03/09 19:57

    התקשרתי לדווח על תקלה ובשירות לקוחות התחילו לצעוק עלי שאני לא קיימת וסירבו לחפש במערכת.

    כשביקשתי להתנתק עדיין חייבו אותי ואז זיכו אותי. אבל לפחות סוף סוף, אחרי טלפונים רבים, באו לקחת את הציוד.

    הוט מזלזלת בלקוחות שלה, תודה לאל שאנשים מתחילים להבין את זה ולהתנתק.

  • 55.

    לא פלא...

    אסתר, 22/03/09 15:40

    גם תכנים ישנים שחוזרים על עצמם
    וגם התנגדות מרגיזה לערוץ הקבלה החדש שפשוט מלא עד אינסוף בתוכן איכותי לכל המשפחה.

    בושה.

  • 54.

    שישדרו את ערוץ 66 של YES אז נשקול !

    שרה, 20/03/09 15:46

    טוב אז נחזור !

  • 53.

    בקרוב: מבצע חיבור לקוחות טלפון/אינטרנט של הוט לTV

    משתמש כבלים בעל כורחו, 20/03/09 10:28

    כבר ידועה השיטה של הוט לבוא לדירות שכורות שיש בו שקע כבלים ו/או ללקוחות רק של הטלפון או האינטרנט ולאיים עליהם בתביעות משפטיות ובסכומים עצומים או שיתחברו לטלביזיה שלהם.

    נשמע הזוי?
    נשמע מדינה שלישית?
    אני עברתי זאת על בשרי, ומסתבר שעוד אנשים עברו זאת גם כן... לא מאמינים?

    אפילו אמנון לוי עשה על כך תוכנית, והיו על כך כתבות פה בNRG וגם בTHE MARKER:

    http://hitech.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070628_0218011&layer=hightech&layer2=&layer3=consumer


    כתבה אצל אמנון לוי:
    http://www.youtube.com/watch?v=KxDcTXXhbTg

    כתבה בNRG:

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/10/ART1/481/759.html

    וכמובן אתר שיוסד על רקע הסחטנות החוזרת ונשנית הזאת:

    http://www.warning.org.il/

  • 52.

    אין להם מלא ערוצים - 66, 37 ןעןד... (ל''ת)

    הדר, 19/03/09 19:32

  • 51.

    גם אני עזבתי

    משה, 19/03/09 17:55

    הם מעסיקים קבלנים שמנתקים אותך מהכבלים בעמוד שליד ביתך אבל במחשב אתה ממשיך להופיע כמקבל שירות ואז אתה מקבל חשבונית על תקופה שלא יכולת לראות טלבזיה כלל.

  • 50.

    גם אני עוזב,סגרו לי את אגו. (ל''ת)

    מנכ''ל הוט, 19/03/09 14:18

  • 49.

    גם אני עוזבת אותם בסוף החודש הם רוצים להעלות לי את המחיר (ל''ת)

    דקל, 19/03/09 10:25

  • 48.

    ברגע שיגמר אבודים אני עובר ל yes כל הזמן ממחזרים סדרות וסרטים (ל''ת)

    דוד, 19/03/09 09:35

  • 47.

    הייתי מאוד שמחה לעזוב

    נאוה, 19/03/09 07:36

    אבל לא מתאפשר לי מסיבות סביבתיות
    יש הרגשה שאינם קשובים לרצון הצופים

  • 46.

    אני עזבתי כי..

    Viki , 19/03/09 02:49

    יש להם התנגדות מוזרה לשדר את ערוץ הקבלה ב-יס משדרים את 24 שעות ביממה סוף סוף יש מה לראות הטלויזיה!!

  • 45.

    ישששששש הלוויי יאבדו עוד יותרר מנויים!! (ל''ת)

    שילתנו שירות אז לא יאבדו לקוחות, 18/03/09 20:02

  • 44.

    הוט,תשדרו את ערוץ הקבלה!!!!!!!!

    Rut, 18/03/09 19:10

    זה יפתור לכם הכללללללללללללללללל

  • 43.

    יש להם שרות על הפנים, בושה וחרפה (ל''ת)

    עידן, 18/03/09 17:05

  • 42.

    יש שם פשוט תת רמה של תוכניות \\ (ל''ת)

    א, 18/03/09 16:54

  • 41.

    בקרוב גם הנפילה של ''קשת'' ו''רשת'' הזכייניות העריצות! (ל''ת)

    מיצי שפיצי, 18/03/09 15:57

  • 40.

    הם הורידו מלא ערוצים וממשיכים להעלות את המחירים וזה בהחלט מעצבן.

    מגיע להם, 18/03/09 15:56

    גם כל הסדר החדש של הערוצים שלהם זה עבודה בעיניים. בסה''כ הם השאירו את אותן תוכניות רק בפיזור שונה ועכשיו הם גם נותנים את כל הסדרות מההתחלה אחרי שכבר ראינו אותן מאה פעמים כשלמעשה אין שם שום סדרה חדשה ושום תוכן חדש.

  • 39.

    לא פלא, כשחברה זו לא חושבת לשדר תוכניות על רמה

    אכפתית, 18/03/09 15:33

    אז בהחלט מגיע להם

  • 38.

    אני עזבתי בגלל שלא הסכימו לשדר את ערוץ 66

    טל, 18/03/09 15:06

    מי שלא מכיר ערוץ 66 זה ערוץ הקבלה החדש שהוקם ביס, ומשודר גם באינטרנט, ואחרי כמה שבועות שיצא לי לצפות בו אני לא יכול להוריד את העיניים ממנו. יחד עם זה יתר התכנים האחרים שמשדרים בטלוויזיה ביתר הערוצים זה פשוט זבל במלוא מובן המילה. בואו נודה בזה שא-י-ן מ-ה ל-ר-א-ו-ת. זהו. נגמר העידן הישן, רוצים תכנים איכותיים בלבד. והוט, בעקשנותה, החליטה לצפצף על לקוחותיה ולא לחשוף את ציבור הצופים למשהו אמיתי ואיכותי לשם שינוי כמו ערוץ הקבלה. וחבל. בYES לעומת זאת החליטו להוסיף את הערוץ שמשדר חינם 24 שעות ביממה.
    קחו דוגמא !

    • את מדברת על הערוץ עם אותו הבן אדם שמשודר

      רועי, 19/03/09 16:58

      בלופ של 24 שעות?

    • אתה יחצ''ן בתשלום

      אלי, 20/03/09 15:26

      או קרוב של פונקציונר בערוץ הקבלות.

      בכל מקרה זה קצת פתטי.

  • 37.

    הם חשבו שהם כל יכולים ואף פעם לא יפלו...

    פיני, 18/03/09 15:06

    והנה רגע הנפילה שלהם הגיע
    כמה אני עברתי צרות איתם,עד שהיו עונים בטלפון כשהיתה תקלה היה צריך לחכות יום שלם
    כמובן שאני בyes רק yes
    ולכל מי שאני יכול אני אומר להתרחק מHot
    כי באמת כשמם כן הם חם ושורף את הלקוחות שלהם
    מצידי שבכלל Hot לא יהיו קיימים,שיעלמו כמו שעלו.

  • 36.

    עזבתי! כי אין את ערוץ הקבלה של YES (ל''ת)

    עדי, 18/03/09 15:05

  • 35.

    מי שמשדר זבל כמו ''האח הגדול'' ועוד גובה על זה תשלום, מגיע לו!!! (ל''ת)

    מתתיהו, 18/03/09 14:29

  • 34.

    אני מזמן עזבתי את HOT

    חבצלת, 18/03/09 13:52

    כל הזמן היו תקלות איתם וכל הזמן הייתי שומעת שYES הרבה יותר טובים,אז נמאס לי ועזבתי אותם לפני הרבה זמן וכל המשפחה שלי מרוצה מהערוצים והתכניות שיש שם בYES וגם את ערוץ 66 שהוא ערוץ חדש שאני בדרך כלל אוהבת לצפות בו בתכניות מעניינות על נשים הם נותנים באמת בחינם,אז מה צריך יותר מזה?!

  • 33.

    אמן שימשיכו לברוח מכם

    אוסישקין, 18/03/09 13:47

    נעלתם מאות אלפים עם הטריפל שלכם, אז אתם עוד לא מרגישים את קצה תגובת הציבור לזלזול המתמשך שלכם בנו.
    ה''בעיות'' שלכם בשירות הן חישוב קפיטליסטי קר של ההנהלה של החברה. ההתקשרות הראשונית היא מיידית וחלקה. אבל מהתיאום לטכנאי והלאה ההתעסקות מולכם הופכת לסרט רע. שעות של המתנה, ניתוקים, טעויות ניתוב במערכת...

    וזה רק ''מקרה'' שצוות המכירות כזה יעיל והשירות הכי גרוע בארץ?
    חכו חכו, כשההתחיבות לטריפל תגמר.
    האופציות של כל הגאונים בהנהלה יהיו שוות בדיוק כמו השירות שלכם.

  • 32.

    איזו נקמה מתוקה!! (ל''ת)

    לקוחה שנפגעה, 18/03/09 12:48

  • 31.

    מי שמזלזל בלקוחות שלו, שלא יצפה לנאמנות! (ל''ת)

    דפנה, 18/03/09 12:27

  • 30.

    שונא את הוט - השירות הגרוע ביותר בישראל

    ערן, 18/03/09 12:25

    מי שמזלזל בלקוחותיו זה סופו.
    אני התנתקתי מהם כבר לפני שנה וחצי!

  • 29.

    ומתחילים

    חבל שהם לא מתעוררים, 18/03/09 12:00

    להציע תשלום פר ערוץ. אני ממליץ להם לשנות את האסטרטגיה. נגמר העידן של החבילות הרב ערוציות שמחייבות אותי לדלם סכום גבוה ולקבל ערותים שאני בכלל לא רוצה ולא צופה. חבל שהם לא קולטים את זה. פשוט יושבים שם דפוקים. הם ירוויחו הרבה יותר אם יעברו לשיטה החדשה. חבורה של מטומטמים. כנ''ל יס אגב.

  • 28.

    זה לא חדש, אין שם מה לרHOT.

    טלפלא, 18/03/09 11:46

    ורק עלות השכר של דוד קמיניץ
    היא כ-4.9 מיליון ש''ח בשנה.

  • 27.

    ועכשיו זה רשמי הוט אכן בצרות

    גולש, 18/03/09 11:34

    2009 תהיה הרסנית עבור הוט ויגמרו לה נזקים אדירים שיהיה לה קשה לצאת מהם אם בכלל

  • 26.

    סוף סוף ידיעה משמחת

    פגועת הוט, 18/03/09 11:28

    להוט יש את שירות הלקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו מעודי-באמת הם שברו את כל השיאים

    • צודק צודק מאה אחוז (ל''ת)

      לקוח של הוט, 04/10/11 07:56

  • 25.

    תמשיכו להשתין ולצפצף על הלקוחות שלכם ותקבלו הרבה חדשות כאלו (ל''ת)

    ערן, 18/03/09 11:28

  • 24.

    והאינטרנט מתנתק 5 פעמים ביום (ל''ת)

    להשיג את השירות לקוחות זה יום עבודה שלם., 18/03/09 11:22

  • 23.

    איזה יום יפה היום :) סוף סוף ידיעה משמחת, מפצה על כל הסבל שהם גורמים ! (ל''ת)

    alen, 18/03/09 11:12

  • 22.

    הוט מורידה ערוצים ולמעשה כך מעלה מחירים. הציבור לא מטומטם ועוזב. (ל''ת)

    AdamE , 18/03/09 11:10

  • 21.

    מחכים שעה בטלפון ומעבירים אותך בין 17 נציגי שירות (ל''ת)

    מה הם מתפלאים בכלל, 18/03/09 11:05

  • 20.

    הוט ?

    טיוי המאפן, 18/03/09 11:05

    על מה ולמה צריך לשלם מאות שקלים?
    על האח הגדול ?
    איזה תוצרת הם מביאים לילדים?
    הוט, ושות' מפעלים ליצור זבל המוני ברישיון.

  • 19.

    מגיע להם, זבל של שירות, חצופים! (ל''ת)

    i hate hot, 18/03/09 10:50

  • 18.

    סופסוף חדשות טובות! זה מה שמגיע לנצלנים האלו (ל''ת)

    רז, 18/03/09 10:47

  • 17.

    הצע וביקוש

    י ל ד , 18/03/09 10:45

    בתקופות שגשוג כלכלי, יכולים ספקי מוצרים
    ושירותים, לשנות את עקומות הביקוש של
    מוצריהם ושירותיהם, בקלות ובמהירות.

    לא כך בתקופות של לחץ דפלציוני,
    ובתקופות אבטלה.

    בתקופות כאלה, רבים ישקלו עם להתנתק מספקים
    יקרים.

    בישראל, מדיניות חברות רבות לגבש כמה
    עקומות הצע, כאילו לפניהם כמה שווקים נפרדים.

    אם הפרעיירים לא ישלמו, אפשר תמיד להציע
    להם עסקה יותר אטרקטיבית.

    לא ירחק היום, וחלק מהספקים בשווקי ארצנו
    הקטנטונת והמבולבלת, יגלו שהמדיניות הזאת
    היתה חרב פיפיות.

  • 16.

    השירות של הוט מתחת לכל בקורת!!! (ל''ת)

    עברתי ל yes שבוע שעבר, 18/03/09 10:38

  • 15.

    אני הבטחתי ואקיים לא אפסיק להתפלל עד שתקרוס הוט

    משה רבנו אני נ נח נחמ נחמן מאומן, 18/03/09 10:32

    זאת רק ההתחלה עוד תראו ותשמרו את הטוק בק הזה

  • 14.

    איזו נקמה מתוקה! הידיעה הכי משמחת הבוקר! (ל''ת)

    עו''ד מרכז, 18/03/09 10:23

  • 13.

    עם שירות כזה?

    רון, 18/03/09 10:18

    אין פלא שעם שירות כזה בורחים להם אנשים. אני הייתי מנוי להוט במשך שלושה חודשים ונשבעתי שאני לא חוזר אליהם גם בחינם. הסיוט שעובר אצליהם כל לקוח הוא פשוט לא מהעולם הזה. המתנה של חצי שעה לשירות לקוחות בטלפון, יחס מזלזל, נסיונות גניבת כסף בחשבוניות ועוד... לא פלא שיש ברדיו פינה מיוחדת אצל גבי גזית לתלונות של לקוחות הוט. תעברו ליס- שירות מעולה ומקבלים תמורה על מה שמשלמים ולא על כאילו טעויות חוזרות ונישנות בחיוב החשבוני.
    ראוי לתרבות הצרכנית בארץ (שלא קיימת) שהחברה הזו תיעלם מהעולם. ויופה שעה אחת קודם.
    אגב אני לא טוקבקיסט של יס, אני פשוט לקוח מאד מאד מאוכזב של החברה הנוראית הזו.

  • 12.

    הוט משדרים בשחור לבן

    חיים, 18/03/09 10:14

    כמו כל חברה בישראל הוט עובדים על לקוחותהם בשידורים אנלוגיים פרמטיביים שמומרים לדיגיטלי אך במקורם הם אנלוגיים זה כמו לקחת שחור לבן ולהפוך אותו לציבעוני

  • 11.

    לא מספיק ! חברה זבל שיודעת רק לדקלם ''שירות, שירות שירות...''

    כץ, 18/03/09 10:12

    זבל של חברה שמתנהגת כמו מונופול והגיע הזמן שיעשה משהו בנידון !
    במשך 40 ד' של המתנה לשירות שומעים 1000 פעם כמה שהשירות טוב ובסוף כשהנציג עונה מקבלים ''סליחה על ההמתנה, אך אני לא יכול לעשות כלום בשבילך...''
    שירות טכני גרוע, ציוד קצה גרוע, תוכן גרוע, איכות התקנה גרועה, יד ימין לא יודעת מיד שמאל, גביה מראש לפני מתן השירות...(זהו תמצות הרושם שלי כלקוח של החברה הזו)

  • 10.

    אני עזבתי אותם כי YES נותנים את ערוץ 66 בחינם!!! (ל''ת)

    גלית, 18/03/09 10:12

    • גם אני עזבתי בגלל זה!!! (ל''ת)

      אסתי, 18/03/09 11:04

      • גם אני !

        שרה, 20/03/09 15:45

        שישדרו גם הם את ערוץ 66 אז אולי נשקול לחזור

    • מה זה ערוץ 66? (ל''ת)

      נמי, 18/03/09 11:26

      • זהו כמובן ערוץ הקבלה!!!!

        daisa, 18/03/09 19:12

        מה לא ברור?

    • גם אני עזבתי בגלל זה (ל''ת)

      איתי, 18/03/09 13:21

    • גם אני עזבתי בגלל זה - מדובר בערוץ הכי איכותי בטלויזיה! (ל''ת)

      דויד, 18/03/09 13:36

    • גם אני עזבתי את יס בגלל זה (פעמיים!)

      מגיבתשלום, 18/03/09 16:38

      פעם אחת כי התעצבנתי ופעם שניה כדי להכאיב להם.
      ערוץ 66 שאף אחד לא שמע עליו הוא הערוץ המופלא ביותר בטלויזיה, ואני לא רושם את זה רק בגלל שמשלמים לי.

      והערה למגיב הסדרתי:
      כשאתה מציף את הכתבה בתגובות שלך עדיף שתגוון בשמות, כשאתה חותם כל פעם בשם דומה (תמיד שם פרטי בעיברית ללא תוספת) אתה לא עושה את עבודתך. תגוון, תכניס שגיאות כתיב, תוסיף בחלק מההודעות סימני קריאה מוגזמים, אתה אפילו לא מנסה.

    • גם אני!!!!!!! (ל''ת)

      Rut, 18/03/09 19:11

    • גם אני! מגיע לכם. (ל''ת)

      Alon, 18/03/09 19:11

      • גם אני!!!!!

        נועה, 20/03/09 22:13

        סוף סוף יש ערוץ ששוה לראות והם לא רוצים לשדר אותו.
        שימשיכו לשדר תוכניות מפגרות ושיפשטו את הרגל

    • גם אני (ל''ת)

      גלי, 16/05/09 10:14

  • 9.

    לשירות הלקוחות שלהם צריך לחכות שעות בטלפון-לא יאומן!!! (ל''ת)

    אייל, 18/03/09 10:11

    • שירות לקוחות? אין בהוט מחלקה כזאת (ל''ת)

      החברה המגעילה בעולם, 18/03/09 10:46

      • יש וזו מחלקה מעולה אבל נכון שצריך לחכות על הקו שעות (ל''ת)

        דורית, 18/03/09 15:51

        • עובדת חברה ראו גם מספר3, תתנו שרות ואז לא תהיה שמחה. (ל''ת)

          דוד אינסטלטור, 18/03/09 16:15

  • 8.

    מגיע להם

    מני מנחם , 18/03/09 10:09

    החברה הזו מתנהלת כמו שוק
    כל אחד עושה ואומר מה שבא לו.

  • 7.

    עם יחס מגעיל של השירות שלהם אין זה פלא - גם אני ברחתי מהם

    בדוק , 18/03/09 09:55

    תת רמה של עובדי השירות שלהם.

  • 6.

    נראה שהוט זו החברה הגרועה ביותר בשירות!!! (ל''ת)

    רן, 18/03/09 09:54

  • 5.

    יש בעייה בערוצי הספורט שהם נתקעים לשניה והתמונה חוזרת מאוד מפריע .....

    הוט תתפלו בבעייה- וזה לא רק אצלי בדקתי ....., 18/03/09 09:54

    לפעמיים אתה רואה בעיטה התמונה נעצרת פיקסליים דיגיטאליים כאלה על המסך שנייה ואז זה חוזר....אפשר לאבד גול , בראיון מאבדים כמה מילים מאוד מעצבן ומפריע ---מישהו יודע על זה ????

  • 4.

    מתי כבר יגיע הממיר המיוחל בעל ארבע הערוצים???

    תל אביבי, 18/03/09 09:53

    אני עזבתי אותם כי כבר לא יכולתי לסבול אותם , הם היו נוראיים! בנוסף, כמו שכתוב בכתבה, הם העלו את המחיר לא מזמן! איזו חוצפה!

    • יש לי בשורה בשבילך ב2.8 זה יקרה

      דוד מיהוד, 13/06/09 00:53

      השקעה חד פעמית של 400 שקל ותוכל לקלוט 1 10 22 33 99 בהצלחה

  • 3.

    הטלפון של HOT גרוע

    יורם, 18/03/09 09:51

    הקו מתנתק לפחות פעם בחודש.

    איכות שמיעה גרועה.

    זול יותר אבל לא כדאי.

    • אצלי הוא פועל מצוין (ל''ת)

      גל-יה , 18/03/09 10:33

      • גם אצלי הוא פועל מצויין.

        דורית, 18/03/09 15:49

        זה כבר סתם בשביל להשמיץ.

    • תתקשר לתמיכה טכנית

      לא עובד שם, 19/03/09 12:46

      לפני חודש, התנתקתי מהטלוויזיה שלהם ונשארתי עם טלפון, היו כמה ניתוקים, התקשרתי והתברר שישנה בעיה שזוהתה תוך שתי דקות , תוך שלושה ימים שלחו טכנאי ששם פילטר חדש שיוריד את העוצמה והבעיה (אני מקוה) נפתרה
      מכל למדתי ש:
      1. הוט הם חבורה של מטומטמים ואין אצלם הוראה לבדוק את רמת האות לאחר ניתוק של שירות ,דבר שיכל לחסוך להם קריאת טכנאי.
      2. הוט (לפעמים) הם לא רשעים ויודעים לטפל בתקלות כשהם רוצים

  • 2.

    הגיע הזמן שלקוח לא מרוצה יתנו לו פיצוי במקום ולא לעבור לשימור לקוחות (ל''ת)

    לקוח לשעבר, 18/03/09 09:17

  • 1.

    שיביאו סמנכל שירות לקוחות פטיש ולא שם יפה, אז אולי יעצור הסחף ליס (ל''ת)

    לקוח, 18/03/09 08:52