• 21.

    בונא עלית פה על משהו.אני פותח חנות תחשפושות של סלבס.

    מרינה מקסימילאין בובליל, 15/03/09 17:17

    נוכל ליחיות על זה, אני ואתם!

  • 20.

    אל תתנצל על כך שזה נשמע מוגזם

    גאנימה, 15/03/09 17:14

    כי זה לא נשמע מוגזם בכלל. ואני חושבת שהרוב מזדהה לגמרי עם הבעיה שהעלית. כולנו מקבלים את היחס הזה. וכן אתה כל כך צודק שזה מתחיל מהרשויות ומהממשלה שמנהיגה יחס כזה בעצמה ובכך מאפשרת לרשתות {כמו הסלולר וכמו הוט} להתנהג איך שבא להם עם לקוחות.
    מהרבה מאוד בחינות מבאס לחיות כאן. לצערי הרב אנשים כמוך וכמוני שיש להם דעה מנוגדת לשחיטויות היומיומיות האלו במשינה שלנו לא מתאחדים בצורה מאורגנת ופועלים. זה לא מתקבל על הדעת שאנחנו הרוב והרוב נרמס ע''י מיעוט. זה פשוט לא הגיוני מבחינה מספרית

  • 19.

    הישראלי=מלך הפראיירים

    ניר, 15/03/09 17:08

    ניבלע כל מה שיתנו לנו.אולי נסנן איזו קללה עסיסית ככה בשקט באוטו אחר כך אבל נחזור כמו טטלה לקבל עוד.
    החרדים יוצאי דופן במובן הזה.תלמדו מהם ,יודעים לעשות חרם צרכני כמו שצריך,ואם תדחו בשאט נפש כל אזכור על החרדים,כיאה לכם מתחסדים יפי נפש,אשלח אתכם קצת יותר רחוק לארצות הברית.

  • 18.

    בהרבה חנויות ניתן היום להחזיר סחורה

    שרה, 15/03/09 16:42

    צר לי גיא, אתה אולי מחפש פרנסה, אבל התמונה בנושא של החזרת מוצרים אינה כפי שאתה מתאר.
    ברשת המרכולים בה אני קונה אפשר להחזיר מוצרים גם שבועיים אחרי הקניה, ומקבלי ם כסף מזומן, לא זיכוי ולא חיוך. ויש עוד מקומות שמקבלים בהם החזר כספי.
    הבעיות האמיתיות של הצרכן , ולא חסרות כאלה, הן מוקדי שירות של רשויות, חברות גדולות ועוד...

  • 17.

    זה פתרון???!!

    קרוסלה, 15/03/09 16:39

    אתה ברצינות מציע תוכניות רדיו וטלוויזיה בתור פתרון לתופעה הכלל-ארצית הזאת??
    אתה לא חושב שצריך פתרון מערכתי, לא פופוליסטי?

    מה יהיה?

    • כן זה הפתרון שהוא מציע,במקום לשבת כמוך ולבכות ''מה יהיה''

      ניר, 15/03/09 17:11

      גם אותי מעצבן שצדק והתנהלות תקינה וצודקת לא מובנות במוסדות המדינה,אבל עד אז לפחות יש את זה,וזה לא צריך לסתור את החתירה לתיקון המוסדות והחוקים הקיימים.

  • 16.

    ביטוח לאומי פוטנציאל ל ''כוויה - שירותית'' אבל לפני כחודש נתקלתי בשירות (ל''ת)

    חריג ביותר לטובה בסניף יפו חבל שאין לי את השם!, 15/03/09 16:11

  • 15.

    אתה מפרסם את עצמך על מצוקת הצרכנים?

    ronen60 , 15/03/09 16:10

    אני לא מקשיב לתוכניתך,אבל אני מאמין שאתה עוזר לצרכנים מסויימים.
    אבל זה לא הוגן שאתה מתפרסם על ה"גב" של מצוקות הצרכנים, כימעט כל כלי תקשורת יש מדור או פינה שעוסקת בתחום הצרכני.
    אז עדיף להיות יותר צנוע,ולפעול לטובת הצרכנים בכללי ולא רק לצרכנים שהצליחו להגיע לתוכנית שלך.

  • 14.

    הצרכן הישראלי

    אילן, 15/03/09 16:09

    הוא חסר סבלנות,מקלל,מאיים,אלים,תוקף אנשים פשוטים ופשוט ישראלי מכוער!!!!!!!!!!!!!!!

  • 13.

    אני עוד זוכרת את הרוקחת גסת הרוח בסופרפארם שאמרה לי ''גם אני רוצה המון

    דברים'', 15/03/09 15:54

    כשאמרתי לה שהטעו אותי ונתנו לי מוצר שמכיל שמן שבקשתי במפורש לוודא שאינו מכיל אותו. כשאמרה לי כך אמרתי לה שהיא כנראה התבלבה וחושבת שאני הבת שלה, אז עד שהיא תתעורר ותדבר אליי כראוי שתקרא למישהי עם סמכות להחזיר לי את כספי כי זה החוק. החיוך המתנשא שלה נמחק ומיד באה מישהי שהחזירה לי 300 ש' במזומן, אחרי שכל מי שאני מכירה אמר לי ש''אין מצב שיחזירו תוסף תזונה''. רבותי, אל תתנו שיתייחסו אליכם באלימות ובזלזול, ולכולנו ייטב.

  • 12.

    מה עם חבילות דור 3 בסלולאר?290 שקל בשנה

    אפי, 15/03/09 15:53

    לכל כך הרבה אנשים שאני מכיר ולא רצו את זה

    • חכמים גדולים על חנות חשמל,נראה אותם נגד חברה סלולארית (ל''ת)

      אורן, 15/03/09 16:20

  • 11.

    יהיה בסדר רק אם תעמדו על הזכויות שלכם

    איתי, 15/03/09 15:49

    ותדאגו להתנהל בעיקר בכתב מול הרשויות

  • 10.

    הדבר הפשוט ביותר לאחר קבלת שרות גרוע,להימנע

    דוד אינסטלטור, 15/03/09 15:42

    מלהיכנס לרשת או החנות הזו שוב ,כן גם אם יש מבצעים פשוט חרם כאשר רבים יעשו כך אם ירגישו את זה במחזורים ואז הם יתחילו להיתחנף.אחד ועוד אחד בסוף זה כח צרכני שהציבור עוד לא למד לנצל.

  • 9.

    כל הכבוד גיא מרוז. אתה עושה עבודה חשובה ומעורכת. (ל''ת)

    מי שהו, 15/03/09 15:12

  • 8.

    גיא בארה''ב זה כבר ממש לא יותר טוב

    ט., 15/03/09 15:12

    יש המון מקומות בהם אתה יכול לעלות ולרדת ולא לקבל כלום חוץ משרות רע ע''י (לא אכתוב שלא יגידו שאני גזענית, ולא זה לא שחורה..).

  • 7.

    יש דרך בדוקה לקבל את המגיע לנו כצרכנים

    יוני, 15/03/09 14:51

    כח. לא מעט פעמים, כאשר נתקלתי בסירוב שרירותי ובלתי חוקי לאפשר לי לממש את זכותי להחזיר מוצר, פשוט הודעתי לחברת האשראי שלא התבצע קנייה. נכון, צריך לחתום על תצהיר בו אתה מצמהיר שלא קיבלת שום תמורה. לא להגיד שהמוצר היה פגום, כי על פי חוק חברות האשראי יסרבו תשלום רק אם יש תצהיר שלא הייתה תמורה כלשהי, ולא התבצעה עיסקה. מיד לאחר קבלת אישור מחברת האשראי שהתצהיר התקבל אני מחזיר את המוצר תוך צילום והקלטת האירוע בטלפון שלי.עד עתה מעולם לא חוייבתי הגין עסקה כזאת, והחנויות, משום מה העדיפו לא לתבוע אותי

    גם צעקות הגונות בדרך כלל עוזרות. הדבר האחרון שמנהל חנות צריך זה צעקות מול לקוחות נדהמים.

  • 6.

    גם הצרכן הישראלי לא משהו

    הצרכן הישראלי, 15/03/09 14:48

    אנשים כמו גיא מלמדים את הישראלים להתנהג כמו בהמות עם המוכרים ונותני השירותים, ולכן הם מקבלים לעיתים יחס לא יפה.

    תתנהוג יפה - תקבלו יחס זהה.

  • 5.

    ואחר כך מתפאלים למה יש אלימות.

    אזרח יהודי ישראלי, 15/03/09 14:45

    לעיתים היא מוצדקת.

  • 4.

    ואחר כך מתפאלים למה יש אלימות.

    אזרח יהודי ישראלי, 15/03/09 14:38

    לעיתים היא מוצדקת.

  • 3.

    באמריקה, אתה יכול להשתמש בקומקום שלושה חודשים...

    אין כמו אמריקה, 15/03/09 14:30

    ... ולפעמים גם שנה ואז בלי קבלה לגשת לחנות ולהחזיר אותו בטענה שהוא לא מתאים לצבע החדש לשירותים בסלון. אם הבאת קבלה תקבל כסף במזון גם אם שילמת באשראי, ואם אין קקבלה, לא נורא, תקבל תעודת זיכוי שוות ערץ.

    • אכן בהרה''ב כתייר..

      ד. ירושלמי, 15/03/09 15:11

      לפני שנים רבות החזרתי ללא קושי מוצר באריזתו לאחר שנה !!וזוכיתי בכרטיס אשראי.
      בארץ, ברשת רהיטים שוודית-איקאה, החזרתי לפני כחודש מוצר ללא ויכוח וללא כל בעיה כולל הצעה להחזר הכסף או לזיכוי זיכרו זאת !!.

  • 2.

    הפקידה בבטוח לאומי בב''ש שיקרה לי במצח נחושה

    זו פשוט שערוריה, 15/03/09 14:21

    היא אמרה לי שלסטודנטים בפתוחה אין הנחת סטודנט. שילמתי סכום מלא, עד שלאחר כמה חודשים פגשתי עו''ד שמתמחה בכל זה ואמר לי שיש לי הנחה. כתבתי להם עם איום לפנות לרשויות הבקורת, והפלא ופלא התברר שהיא אכן שיקרה לי, והורד הסכום של הגביה וקיבלתי החזר על ההפרש.

  • 1.

    הצרכן הישרארל סובל גם מזלזול קשה מצידו של המוכר ולאחר שהוא מוכר

    פקק תנועה , 15/03/09 14:03

    סחורה הצרכן מקבל סחורה אחרת שהובטחה לא וממצמב מסויים ומצב אחר ולקונה אים הוא רוצה בסחורה בכול זאת אן לו ברירה אלה לקבל אותה בצורה כזו מזלזלת ופוגעת החברה הישראלית נימצאת במצב של הידרדרות מוסרית וציבורית ואישית מאוד קשה ואפילו חולנית