• 122.

    הפיטורין זה רק הדבר הקטן

    יוסי, 28/03/09 18:11

    לחשוב שהייתה איתך אישה 20 שנה רק בגלל התנאים הנוחים

    קח הבטלה ולאחר מכן תנוח בתאילנד חצי שנה ואז קח עו''ד לגירושין ההוצאות יצומצמו פלאים.

    מאחל לך בהצלחה מבלי קשר אם היית איש טוב או רע

  • 121.

    Nir and Amdocs

    Netiva, 24/03/09 01:39

    Thanks for a good article:)

  • 120.

    עבדתי אתו - איש רע קשה והיה חלק מהמערכת של אמדוקס! (ל''ת)

    גימל, 15/03/09 05:58

  • 119.

    ''גם הכרישים הגדולים הם דגים''

    פאולה, 12/03/09 12:46

    כל אחד, החל מהאיש שמטאטא את הרחוב ועד למנהל הבכיר ביותר במשק הוא בסופו של דבר בן אדם. בנסיבות כאלו או אחרות כולנו נגיע למסקנות החושפות בפנינו מה באמת חשוב לנו בחיים ואיך אנו רוצים לחיות את הגילגול הזה. אני לא מרחמת עליו כלל, ההפך - אני שמחה שהוא גילה מחדש את הבנות שלו ואת האמת שלו. שיהיה לכולנו המן הצלחה ושנתגבר על התקופה הקשה בה אנו חיים.
    סוף שבוע נעים!

  • 118.

    הזדמנות לחשבון נפש

    ללא שם, 10/03/09 23:08

    ניר ,איך אתה מבין את כמות התגובות העוינות שעוררת הן בקרב אנשים שמכירים אותך והן אצל אחרים? יש לך עכשו הרבה זמן להרהר בכך בלי לעשות לעצמך הנחות. האם יש בך די יושרה לעשות כן? אתמהה

  • 117.

    אמדוקס ופיטורים? זה כתוב על הקיר

    ע. אקס אמדוקס, 09/03/09 22:20

    כשחברה כמו אמדוקס שולחת את המנהלים שלה רק במחלקת עסקים, ומשכנת אותם במלונות פאר של 5 כוכבים - הבזבוז כספים הוא כ''כ גדול שלא פלא שברגע שיש עצירה הכי קטנה בשוק היא רצה לפטר עשרות ומאות עובדים (והיו הרבה גלים של פיטורים שם כל שנצתיים כמעט).

    אז מצד אחד חוסכים - ומעדיפים להעסיק הודים זולים - ומצד שני מפנקים את ההנהלה עד כדי הזיות וגורמים להם לחיים מלאי אשליות ולאי הכרות עם החברה והסביבה בה הם חיים.
    הניתוק שלהם מהעם הופך לכ''כ קיצוני כמו שניר כפתורי חי (2000 שח הוצ' חודשיות רק על טלפונים ואינטרנט? לא הגזמת??? באמת איפה אתה חי?)

    לא אהבתי את ההתבכיינות - הרי שנים בשביל לממן את אורח חייו הראוותני פוטרו באמדוקס מאות עובדים 'פשוטים' (מתוכניתנים ועד לראשי צוותים ומנהלי פרויקטים שהשכר שלהם בקושי מכסה את ההפרש שבין טוסה כאחד האדם למח' עסקים או בין מלונות 4 כוכבים ל-5 ויותר - שלא להזכיר הטבות אחרות ואפילו גם תנאי הפרישה המדהימים שקיבל - ושלהם לעולם לא יזכה אף לא תכניתן אחד בחברה הזאת).

    גם לא אהבתי את 'הטלת הרפש' המסויימת שלו בעגל הזהב שכל עוד האכיל אותו במטעמים - היה לרוחו ורק משזכה גם הוא ל'בעיטה' (עם כי למזרון רך ומפנק ולא למדרכה הקרה והקשה) הוא פתאום חושב על הקפיטליזם, הניסוח ה'קר' של מכתב הפיטורין והשימוש בעובד כבורג במכונת החברה.

    רד אלינו אוירון.
    הוצא את האויר של הבלון.

  • 116.

    זכיתי. זכיתי להכיר את ניר, זכיתי לעבוד תחתיו

    עובד אמדוקס - חטיבת IT, 09/03/09 17:24

    יש בתגובות כאן מלעיזים שאו שכלל לא מכירים את האדם, או שכותבים מתוך אינטרסים, ואולי זו דעתם על האיש - וככזו, ורק ככזו, אני מכבד את דעתם.

    בניגוד אולי למצופה ע''י מגיבים בכתבה כאן מאדם בדרגתו של ניר, הוא אדם חם ונעים, ומעולם לא הרגשתי שאני מדבר איתו ''מלמטה''.

    למרבה הצער, ניר היה בצומת בה הוא השפיע בצורה רבה על עתידם של אנשים, והיו גם פיטורין של עובדים. אבל זה חלק מהתפקיד, ותאמינו לי שכשהיו פיטורין וגם כשיהיו ידם של המנהלים רועדת.
    ולא רק בגלל שמאחורי כל אדם יש משפחה וכו',
    אלא גם בהיבט הביזנסי.

  • 115.

    לא כואב לי עליו ...

    אביב מת''א, 09/03/09 11:24

    אני גם עובד בבועה ההיי-טק, מכיר טוב את הטיפוסים האילה שמתהלכים בפרוזרורים כמו טווסים מינימום סגנים של אלוהים,
    שמזמן שכחו מאיפה הם צמחו \\ גדלו.
    כמה מפתיאה פתאום כשפטרו אותו שמצא את עצמו בצד שהוא עצמו שלח לא מעט (ואפילו הרבה מאוד) עובדים.
    וואלה קפיטליזם יש מילה כזאת עכשיו בלקסיקון שלך.
    אדון כפתורי אתה נמצא עכשיו בתיקון שלך הגיע הזמן שתשב ותחשוב מה עשית עד היום
    האם ההליכה על ''גוויות'' זה נקרא התקדמות בסולם הדרגות

  • 114.

    ניצול ציני של המשבר הכלכלי

    מפוטר טרי מאמדוקס, 08/03/09 23:30

    ניר מצבך טוב
    אתה לפחות פוטרת לפני המשבר כשעוד היו הוגנים בתנאים.
    היום נראה שאמדוקס מנצלת את המצב כדי להפטר מהיותר וותיקים (יותר יקרים) בתנאים מינימליים מהיום למחר ללא שום התראה ובמקרה שלי גם תוך כדי התחמקות ממימוש הבטחות.

  • 113.

    לא יורקים לבאר שממנה שותים !!!!!

    אם-do-קס, 08/03/09 19:34

    עבדת בחברה כל כך הרבה שנים ,למה לא עשית כתבה על האנשים שאתה פיטרת ,,

  • 112.

    לא מודאג

    דוד הכי טוב, 08/03/09 19:22

    אני לא מודאג ובטח שלא דואג לניר ..
    אם כל הכסף שהרוויח עש עכשיו ועכשיו הוא לא מצליח להתקיים כנראה שבאמת לא מגיע לו משרה של בכיר בהייטק ולא ממש צריך לרחם עליו ..

    ותודה לטלי (110) שמצאה לו עבודה ...פפחחח..

  • 111.

    כל הכבוד (ל''ת)

    יוני, 08/03/09 19:18

  • 110.

    תודה! ואשמח לסייע

    טלי ברק, 08/03/09 16:04

    ניר,
    אני עוסקת בייעוץ קריירה והשמת בכירים, בעבר סמנכ''לית משאבי אנוש.
    אני מודה לך על החשיפה והבאת סיפורך האישי בהרבה כנות ואומץ אישי. אני בטוחה שיש לך עוד מה לתרום בשוק העבודה. אשמח לסייע , אולי במשרה מתאימה וודאי בחשיבה ובעצה טובה,

    בהצלחה,

    טלי ברק
    השמת בכירים, ניהול קרירה
    www.talibarak.co.il

    • חוצפה

      אבי, 08/03/09 19:16

      מישהי סופסוף מוכיחה כמה הכותבים צדקו פה.
      הפצת קורות חיים בצורת כתבה מבישה ומביישת של בכירי היי טק שכל הזמן מפטרים אנשים ושרק כסף מעניין אותם ולא עובדים...

      זה לא דוגמא למפוטר הייטק ,
      והוא עושה פה מה שה'שרוף' עשה בזמנו ..

    • ממליצים

      מקריוס, 09/03/09 08:16

      אל תמהרי - תדברי עם ממליצים ותראי את הצד האפל של הירח ושלו

  • 109.

    מדהים איך מעריב נפל בפח-בושה לכתבת!!!

    avishaisch , 08/03/09 15:58

    מסקרן אותי מאוד מדוע בילי מוסקונה לרמן חתומה על כתבה זו שהינה למעשה מונולוג של אדם פרטי (האם בגלל פתיח של כמה מילים ???)
    לגוף המונולוג - בהתחלה הוא רצה לתרום לחברה ושבוע לפני תחילת הלימודים, לאחר שתפס מקום של אדם אחר שהיה יכול ללמוד שם, הוא נסוג בו כי הבין שהוא רוצה להמשיך לרדוף אחר הכסף.אני מקווה שיקח לו עוד הרבה זמן למצוא פרנסה ואוי לעובדים שינהל אותם!!!
    איזה סיפור\\מוסר השכל רצתה מוסקונה לרמן לפרןס בפני הקוראים?

    • בילי חברה של ניר (ל''ת)

      בילי, 08/03/09 16:37

    • עד לאן מגיע הרוע של האנשים (ל''ת)

      הרוע, 14/03/09 13:04

  • 108.

    מצטער ,לא הבנתי

    ביל גייטס, 08/03/09 15:33

    לא הבנתי מה רוצה כבודו !
    אם המטרה של הכתבה היא להראות לכל עם ישראל (מפוטרים ולא..) מה מרגיש עובד כשמפטרים אותו ,אז פיספנו פה משהו..,הפיצויים ותנאיי הפרישה שלו משקפים 0.001% מהאוכלוסייה ,ככה ש'לבכות' לכל עם ישראל על דפי האינטרנט זה ממש לא יאה ..
    אם ניר רוצה לספר לנו איך מרגיש מפוטר אמיתי שיראיין את אחד מעשרות האנשים שהוא פיטר (בלי להניד עפעף) ,,

    לכל הבכירים שמגיבים פה, תרימו אליו טלפון ותעסיקו אותו ,כמובן שצריך להיות לכם אפשרות לשלם לו איזה חצי מליון שקל בשנה (המשכורת של ניר ..)

    7500 ש''ח בחודש מביטוח לאומי ..על מי אתה עובד (או לא עובד כבר בעצם..) ??!!

  • 107.

    מצטער ,לא הבנתי (ל''ת)

    ביל גייטס, 08/03/09 15:21

  • 106.

    רק ועד עובדים

    עובד אמדוקס לשעבר, 08/03/09 12:36

    אילו היה ועד עובדים, אמדוקס היו יותר אנושיים לעובדים. בהנפקה היו מחלקים אופציות לכולם ולא רק לשכבת מנהלים צרה.
    את דוב בהרב לא מענין כלום מלבד גודל הריווחיות של החברה.
    אני זוכר את החברה שהקים דוב (תחת אמדוקס) בסנט לואיס ונכשלה הוא פשוט אדם רע במלוא מובן המילה
    כמו שאמרו לי ביחס לעובדים לפני הפיטורין בו ונוציא מהלימון את המיץ.
    התנשאות והתעמרות הוא שם המשחק מי שמצליח לנצל יותר טוב את העובדים מתקדם - באמדקוס זה שם המשחק.
    כעת מחליפים את הישראלים ומתחילים לנצל את ההודים, אבל הם לא פריירים תמורת עוד רופי הם יעברו למתחרים.

  • 105.

    דמעות חונקות את גרוני

    אלנתן סולמי, 08/03/09 11:39

    כל כלב בא יומו - וגם של ניר. חרא בן אדם - נרגן, כעוס, לא סופר אנשים. קיבל את מה שמגיע לו. איכס

    • כן, מישהו צריך להגיד את האמת -

      מיץ, 09/03/09 09:23

      הוא היה חרא של בנאדם.
      עוד באירופה.

  • 104.

    החיים יפים! בהצלחה בהמשך הדרך

    ג'מפר, 08/03/09 09:47

    ניר כפתורי היה מנהל שלי באמדוקס כמה שנים. אחד האנשים היותר נחמדים / מעניינים / אנושיים שפגשתי, גם במסגרת ה''אפורה'' תמיד הכניס צבע ועניין.

    כפתורי, מה שמדהים אותי זו כמות התגובות המגעילות של אנשים שאילו היו מכירים אותך היו כותבים את ההפך - אל תיקח ללב.

    בהצלחחחחהההההה!!!!!

    • החיים מעניינים

      ניר, 09/03/09 00:15

      הי ג'מפר
      תודה על הדברים
      רוב התגובות באמת ממש לא נעימות
      בהצלחה
      ניר

  • 103.

    אשתך עובדת לא?

    רונן, 08/03/09 08:46

    לא הבנתי למה עליך לפרנס שני משקי בית. כתבת שאשתך עובדת מהבית כפסיכולוגית.

  • 102.

    מה קרה? יורדים ברמת החיים. בארץ התחלקו על הראש

    נמאס משירות התעסוקה, 08/03/09 04:31

    כאילו שמקבלי הבטחת הכנסה שחיים בדוחק (ללא מכונית ובילויים למיניהם) מתים אחרי שנה מרעב.

    זה לא שצריך לחיות מגימלה שנים, אבל לא חסרות עבודות בשכר פי שלוש מהגימלה.
    המשבר הולך ומחמיר. נראה לי שהצעד הבא של המדינה לא יהיה לפגוע במי שמתקיים על הבטחת הכנסה, אלא לבטל כליל את דמי האבטלה, מכיוון שלא יהיה מספיק כסף לכל חסרי המזל ואולי אפילו לסגור את לשכות העבודה ולעבור לשיטת הזיהוי הביומטרי בבית במחשב דרך האינטרנט, מכיוון שממילא אין הרבה מישרות וסתם מקציבים כל כך הרבה כסף לאחזקת שירות התעסוקה ושכר לפקידים. בשביל מה הולכים לשירות התעסוקה היום? בשביל שפעם בחודש /בשבוע תשים אצבע על הסורק ותצהיר שאתה עוד נמצא בחיים. קשה לי להאמין שיש כיום אנשים שלא יוכלו להרשות לעצמם מחשב הכי זול וחיבור אינטרנט בסיסי (שזה מצחיק מכיוון שכמעט כל העם, כולל עניים מרודים, קונה ומחזיק סלולריים).

  • 101.

    מאיגרא רמה לבירה עמיקתה ...

    משה ראשל''צ, 07/03/09 23:56

    במקום עבודה אין סנטימנטים בסוף חודש יש תלוש והכל מחוק צריך להיות מוכן תמיד לנפילה עם ציידה לדרך

  • 100.

    ניר בחור איכותי במיוחד

    בוגרת אליאנס, 07/03/09 23:48

    למדתי עם ניר כפתורי באותו מחזור בתיכון ''אליאנס'' ברמת אביב ומאז הצטלבו דרכינו עוד מספר פעמים בודדות. ניר הוא איש מצוין, נעים הליכות, רחב אופקים אשר תמיד מחשיב את האדם באשר הוא אדם. אני בטוחה שגם הוא וגם אשתו לשעבר כואבים את הפרידה בינהם ומאחלת לשניהם למצוא זוגיות טובה בהמשך הדרך.
    כל מי שתהא בת זוגו בעתיד תקבל איש מקסים שאינו נראה עוד במקומותינו.

    • מה הקשר לכתבה ???? (ל''ת)

      שדכנית, 08/03/09 19:24

  • 99.

    אני מתייחס לכתבות של בילי מוסקונה לרמן בערבון מאוד מאוד מוגבל (ל''ת)

    דורון, 07/03/09 23:13

  • 98.

    כמה נוח להיות סוציאליסט מיליונר. כמה אנחנן מתרשמים מההארה הפתאומית.. (ל''ת)

    אורלי, 07/03/09 22:50

  • 97.

    לי ולרוב השכירים אין אפשרות להתרווח בגיל של כפתורי.

    מורה, 07/03/09 22:48

    לנו אין רזרבות.

  • 96.

    "מזונותיו של אדם קצובים לו מראש השנה עד ראש השנה"

    gilberet , 07/03/09 22:10

    לפי הכתוב בגמרא, בראש השנה מחליטים בבית דין של מעלה כמה כסף באדם ירוויח במשך השנה.
    את הסכום הזה הוא ירוויח בין אם יתאמץ הרבה ובין אם יתאמץ קצת.
    אם הרווחי יותר מהמתוכנן, לקב"ה יש אלף דרכים לקזז את זה, החל בטיפולי שיניים ועד להפסדים בבורסה ואם הרוויח מעט מידי הקב"ה יכול לתקן את זה על ידי קבלת ירושה, זכיה בלוטו ובאלף דרכים אחרות.
    בקיצור, המסר הוא שהיהודי צריך להיות בסדר עם אביו שבשמים, לשמור מצוות גם אלו שבין האדם לבוראו וגם אלו שבין אדם לחברו והקב"ה ידאג לשאר.
    זה לא אומר שהאדם צריך להיות בטלן, השתדלות נדרשת תמיד אבל מעבר לזה הכל בידי שמים.

  • 95.

    "מזונותיו של אדם קצובים לו מראש השנה עד ראש השנה"

    gilberet , 07/03/09 22:08

    לפי הכתוב בגמרא, בראש השנה מחליטים בבית דין של מעלה כמה כסף באדם ירוויח במשך השנה.
    את הסכום הזה הוא ירוויח בין אם יתאמץ הרבה ובין אם יתאמץ קצת.
    אם הרווחי יותר מהמתוכנן, לקב"ה יש אלף דרכים לקזז את זה, החל בטיפולי שיניים ועד להפסדים בבורסה ואם הרוויח מעט מידי הקב"ה יכול לתקן את זה על ידי קבחת ירושה, זכיה בלוטו ובאלף דרכים אחרות.
    בקיצור, במסר הוא שהיהודי צריך להיות בסדר עם אביו שבשמים, לשמור מצוות גם אלו שבין האדם לבוראו וגם אלו שבין אדם לחברו והקב"ה ידאג לשאר.
    זה לא אומר שהאדם צריך להיות בטלן, השתדלות נדרשת תמיד אבל מעבר לזה בכל בידי שמים.

  • 94.

    מנהל אנושי מקצוען

    עובד אמדוקס, 07/03/09 21:11

    זכיתי שניר היה מנהל שלי. כנה ישיר והוגן. מבחין בין עיקר לטפל.חבל שבנסיבות השוק הוא כבר לא איתנו.

    • ממש לא

      אריה, 08/03/09 11:49

      רחוק מאד מלהיות אנושי כנה הוגן וישיר. תוצר של המערכת ועושה דברה בלי שום שיקול.

  • 93.

    לכל המתלהמים - כדאי לכם לקרוא

    אוסישקין, 07/03/09 21:08

    אנשים כמו ניר הם השכבה היצרנית האמיתית של הכלכלה שלנו. כל עובד כמט\\ו ניר יוצר עבודה ל 100 משפחות במעגל השני: מכונאי רכב, רואי חשבון, עו''ד, קייטרינג, סוכני נסיעות, חברות תעופה, מתחזקי מטוסים, מסעדנים, מלונאים, מחליפות סדינים במלון, יצרני מחשבים, יצרני שבבים, כימאים, אלקטרונאים....
    התוצר הגולמי של אדם כמו ניר עמד על עשרות מיליוני $ בתקופתו באמדוקס (אם לא יותר).
    אנשים נוטים להעריץ בנקאיים ומפיצי אג''חים שבינם ובין משק יצרני אין שום קשר.
    ההשתלחות האוטומטית של ה''דפוקים'' דוחה. מי מממן לכם את דמי האבטלה, את השלמת הההכנסה, את כספי משרד הרווחה, החינוך... אנשי ההייטק. שכירים שמשתכרים הכל בלבן, ומשלמים את מדרגות המס הגבוהות בלי נקויי-הוצאות סטייל הירשזון על ארוחות קוויר ב 18 אלף $. מדובר פה על השכבה היצרנית הכל-כך דקה של הכלכלה שלנו.
    יצא לי במקרה גם להכיר את הבנאדם אישית. צנוע. אינטיליגנט, הכי רחוק מפוליטיקה-של-ארגון, עושה את העבודה שלו, נגיש, רגוע. הלוואי עלינו שככה יראה עם ישראל.
    אוסף המפוטרים בתקופה האחרונה מאמדוקס יותר טוב מאלה שנשארו. הפוליטיקאים נשארו, הטובים נדקרו בגב.

  • 92.

    סיימת שלב חשוב בחיים שהכין אותך לשלב הבא

    amisrael.org, 07/03/09 21:04

    השלב הבא קשור לתכונות שקיימות רק אצלך ומחכות לצאת לפועל לטובת הכלל.
    בכל תחום שתבחר מתוך הלב, העם מחכה לך!
    בהצלחה!!!

  • 91.

    למה אתה צריך לשלם לשני בתים - האשה עובדת ומרוויחה יפה (ל''ת)

    בין, 07/03/09 20:57

  • 90.

    הלוואי עלי פיטורין שכאלו (ל''ת)

    מפוטר עני, 07/03/09 20:44

  • 89.

    ואני כבר זמן בדיכאון, ולא מצליח לצאת ממנו

    כלשהוא אי-שם, 07/03/09 20:08

    שנים עבדתי בחברות היי-טק,
    היו רגעים מרגשים בעבודה עם החברים לעבודה,
    היו לי רגעים מרגשים של סיפוק עצמי עצום מהיצירה המקורית שלי במקום העבודה,
    והיו זמנים עצובים כאובים ואנושיים אחרים עבורי.

    היום אחרי ניסיונות שונים להתפרנס שלא הגיעו לרמה מינימלית כלשהיא,
    אני ניצב מול שוקת שבורה רצוצה ללא מזומנים,
    עם חובות ענק ויאוש גדול יותר.

    • אפשר לצאת מזה ... (ל''ת)

      אפשרי - משוחרר הי-טק, 07/03/09 22:24

  • 88.

    ממש לרחם עליך -אתה ממש כמו כול המובטלים...לא..

    Ehad Haam-Zionist , 07/03/09 20:06

    סע לחודשיים טיול עם המשפחה כי זו ההזדמנות וחזור לעבודה כי עם ישראל זקוק לתעוזה, מנוף ופיתוח

  • 87.

    כמה עובדות שכדאי לדעת על הכתבה

    עובד אמדוקס מרוצה וריאלי, 07/03/09 19:59

    קודם כל אציין שאני עובד אמדוקס שנהנה מעבודתו ומשלב אותה בחכמה עם חיי משפחה מצויינים

    כמו יתר הכותבים בNRG גם כתבה זו לוקה באי דיוקים מגמתיים ושקרים של הנשוא
    1. הכתבה כולה ממונפת ע''י יחצנים דוגמת רני רהב שמטרתם להחזיר את ידידינו ניר למעגל הבכירים בתעשייה הישראלית
    2. במסגרת תנאי הפרישה של מנהל בכיר כניר כפתורי אמדוקס משלמת את עלות היחצנים שהוזכרו מעלה - כך שיש לקחת את הכתבה בפרופורציות נכונות
    3. ניר לא היה סמנכ''ל אמדוקס - כמוהו יש עוד ארבעים לערך קוראים לזה VP
    4. כמנהל הוא לא הצטיין במיוחד ובלט ביחסי אנוש לקויים משהו
    5. ניהול מחלקת IT מתעסק בעיקר ברכישת ציוד, רשיונות וניהול התמיכה במשתמשים - בכלל לא עסקי הליבה של אמדוקס
    6. חוצפה עד עבירה פלילית לפנות לביטוח הלאומי ולקבל מהם תשלום אבטלה בעוד הוא מקבל משכורת מאמדוקס
    7. בילי מוסקונה היא חברת המשפחה ומנצלת את במת מעריב כדי לעזור לחבר

    בקיצור - גועל נפש

    • רצוי שאמדוקס תפרסם את דבריך ככתבה נגדית

      דן, 08/03/09 05:55

      או אפילו תתבע את המרואין על הכפשת שמה ודווח שקרי.

      אין בכלל ספק שמטרת הכתבה היתה ''הפצת סקירת חייו של המרואין והכפשת שם אמדוקס. מנהלים בכירים ואנשי כוח מקצועיים ישכילו לראות זאת ולא יתעסקו עם אדם שכזה.

      התגובה שלך רק חיזקה את התרשמותי

  • 86.

    ניר, יש עבורך מישרה- הצלת מדינת ישראל,ראש הממשלה בממשלת חירום.לא ציני (ל''ת)

    badi12 , 07/03/09 19:58

  • 85.

    עוד ועוד ועוד כסף...

    pepita, 07/03/09 19:42

    ותראה לאן הגעת..???
    בי''ס טוב, הפיטורין האלה...
    פייסבוק - גלעד 985

  • 84.

    לא למדת כלום ממה שעבר עליך

    יובל, 07/03/09 19:27

    2000 שקל טלפונים
    1500 שקל מורים וחוגים
    5000 שלק מזון
    תתחיל את החינוך במקום שקובע, בבית

  • 83.

    אני סיימתי לימודי רפואה לפני כ-10 שנים.

    לכו אחר האמת שלכם- היא תוביל אתכם למקום הנכון!, 07/03/09 19:12

    בתקופה ההיא בועת ההייטק הייה בשיאה ואחדים מחברי לכיתה הדהימו אותי כשהחליטו לפרוש לאחר 7 שנות לימוד ולעבור להייטק. במשך כל שנות התמחותי הקשה מנשוא, קינאתי בהם על שכרם, תנאי עבודתם, סופי השבוע הפנויים ללא תורנויות, לילות אותם בילו במיטתם בעוד אני נאבקתי לשמור על עפעפיי פקוחים תוך כדי טפול בחולים קשים. מה שהחזיק אותי היה החלום שלי לעזור לבני אדם. הרגשתי שזו שליחותי וייעודי בחיים. היום, כאשר חברי בני 40 פלוס, מחוסרי עבודה, אני מודה לאל על שלא נשברתי והלכתי אחר האמת שלי ולא אחר החומר.היום אני רופאה מומחית במקצוע מבוקש,עדיין עובדת קשה מאוד, אך בטוחה במקומי (יחסית- הרי שום דבר לא בטוח, רק המוות) ומרויחה לא רע בכלל.ישנם מקצועות שהאנושות צריכה תמיד ובראשם רפואה וסיעוד, חינוך ורווחה. אנשים צעירים- לכו למקצועות אלה ולא תתחרטו לעולם.

    • מוות ומיסים (ל''ת)

      בנג,מין פרנקלין, 07/03/09 20:43

    • תשמחי בחלקך אבל אל תשמחי לאיד. ההיי טק עוד יחזור

      שבץ חלו בה, 08/03/09 00:14

      כמו שלא כל אחד מסוגל להיות רופא לא כל אחד מסוגל להיות היי טקיסט ז''א בוגר מדעי המחשב או מהנדס אלקטרוניקה. אלה שפנו להיי טק לא עשו זאת בגלל הכסף אלא בגלל נטיות אישיות בדיוק כמו שעשו אלה שפנו לרפואה. את נשארת ברפואה כי כבר השקעת בזה 7 שנים עוד לפני ההתמחות ולא זורקים לפח דבר כזה אפילו אם אצל השכן מרויחים הרבה יותר כסף. באותה מידה את יכולה להתברך שלא הלכת לקורס טייס בח''א. אם היית מסיימת היו לך שתי אופציות אחת להרג באימונים או בקרב והשניה להיות טייס באל על ולהרויח משכורת מכובדת ב 75 שעות טיסה לחודש. אז למה לא בחרת במסלול הזה? רוב האנשים בוחרים נתיב בחיים בשנות ה 20 שלהם ונשארים בו לטוב או לרע ואם הולך להם הקלף הם שיחקו אותה. ואם הבחירה היתה שגויה כלכלית הם אכלו אותה. סבא שלי המנוח תמיד אמר ששלושה בעלי מקצוע לא ישארו אף פעם מובטלים וכמה שיהיה יותר רע ככה הם יתפרנסו יותר טוב. הוא התכוון לרופאים רוקחים וקברנים. בטח הכרת את סבא שלי....

  • 82.

    באנגלית קוראים לזה FULL OF SHIT

    קרלוס, 07/03/09 18:59

    וכנראה שמכתב פיטורים אחד לא מרפא את המחלה הזו.

    מזלם של בני הנוער שנפטרו מעונשו של ''מחנך'' כמוך.

  • 81.

    טוב מאוחר מאף פעם !!

    סוציאליסט, 07/03/09 18:57

    מעניין לדעת עבור מי הצביע הכפתור הזה בבחירות האחרונות ובבחירות הקודמות ..אני בטוח שהוא היה איש ימין ממאמיני ביבי נתניהו..

  • 80.

    Tguva to 68

    Someone, 07/03/09 18:56

    You are great, the world's a fantastic place thanks to girls like you:-)))

  • 79.

    אין שמחה כמו שמחה לאיד...

    שייקה, 07/03/09 18:36

    מצטער,חביבי,אני מסרב להתרגש מהסיפור שלך.אתה יודע למה אתה דומה? לאיזה דון ז'ואן סידרתי,שבמשך שנים התהולל,שכב עם מאות נשים, שבר לבבות,פירק משפחות, ונהנה מאוד מכל העסק, ויום אחד, בגיל 50 פלוס,הפסיק לעמוד לו וכל הפרגיות והחתיכות מצאו גברברים אחרים להתעסק איתם.
    במשך שנים שירתת בנאמנות את המנגנון המפלצתי הזה,ובטח הרגעת את המצפון שלך ע''י שאמרת לעצמך ש''אלו הם חוקי המשחק''. אז חבוב,אי אפשר להנות מחוקי המשחק כל עוד הם משרתים אותך,ולהחליט ש''שברו את הכלים ולא משחקים'' ברגע שחוקי המשחק פועלים לרעתך.

    • מי קבע שאי אפשר? למה אתה חוסם את האפשרות ללמוד לקח,להשתנות?

      דניאל, 07/03/09 22:06

      מה הנוקשות המאובנת הזו?

  • 78.

    מונולוג פתאטי וצבוע. הוא נזכר עכשיו להיות סוציאליסט ?

    לוני, 07/03/09 18:25

    מדובר בדיסוננס קוגנטיבי שמזכיר מאוד פושטי רגל שלפתע ''כסף לא מעניין אותם''. יש לי תחושה שהאיש ישכח את האור החדש שנגלה אליו ברגע שיימצא עבודה מתאימה ואז יחזור לסורו, לאותו ''קפטליזם מאוס''.
    המנולוג שהבחור דופק כעת לא ממש מעניין וכל מה שנותר הוא לשמוח שהוא אוכל כעת את מה שהאכיל אחרים.

  • 77.

    כולנו ריקמה אנושית אחת-המנצל את הרקמה למען עצמו בלבד ממית את הרקמה

    וממית את עצמו., 07/03/09 18:07

    וממית את עצמו - בסופו של דבר.

    ולכן מתרחשת ההדרדרות הכלכלית.

    הקפיטאליזם החזירי של הרמאים המעטים תוך ניצול תמימות הרבים - סופו התדרדרות ולפעמים אפילו מוות למנצל ולמנוצל.

    לא לתת לקפיטאליזם החזירי להרים שוב ראש - אחרי המפולת שגרמו המעטים המושחתים לכל השאר.

    לנער את המערכת הכלכלית בשיטה כלכלית שבה לכולם יש מקום, זכויות וחיים ראויים.

    ואינני מדבר על קומוניזם - שזהו עוד סוג של שלטון של מושחתים מעטים על הרבים.

    אני מדבר על שיטה כלכלית מובנית שבה מתקיימת הדרגתיות של הכנסות לכל אדם והמאפשרת חיי רווחה לכולנו - ולא רק למעטים מושחתים בלבד.

    • נפלא

      לימור, 07/03/09 21:50

      האח הידד
      הוצאת לי את המילים מהפה

  • 76.

    תשלום דמי אבטלה כאשר מקבל 12 חודשים משכורת + רכב צמוד

    משלם ביטוח לאומי, 07/03/09 17:27

    במסגרת תנאי הפרישה שקיבל מאמדוקס הוא מקבל 12 משכורות חודשיות ורכב צמוד לשנה מיום פיטוריו.
    אז איך הוא מקבל בנוסף גם דמי אבטלה בסך 7,500 ש''ח לחודש ? וזאת כאשר טרם חלפה שנה מסיום עבודתו בדצמבר 2008 ? והוא נהנה משכר חודשי + רכב צמוד?
    זה חוקי?
    זה הגיוני?

    • תשלום דמי אבטלה

      אורי, 07/03/09 19:37

      אם העובד קיבל את כל הכסף בתלוש אחד,אזי לאחר מכן הוא זכאי לדמי אבטלה.
      למעשה המעסיקים מעוניינים בזה,כדי למנוע יחסי עובד מעביד.

    • הגיוני מאד

      יהודה, 08/03/09 21:59

      בדצמבר 2008 הוא סיים שנה שבה ישב בבית וקבל משכורת, בונוס, אופציות, מכונית בלי להזיז אצבע. וכשזה נגמר (בטח לא לפני - הוא לא כל כך אמיץ וקשוח כמו שנדמה) הוא הולך ללשכה ופותח פה

  • 75.

    ניר,כתיבתך מרגשת אולי תהפוך כשרון זה למקצוע (ל''ת)

    אחת שעומדת לצאת לפנסיה ופוחדת מזמן פנוי, 07/03/09 17:13

  • 74.

    חבר מועדון

    אחד העם, 07/03/09 17:00

    WELCOME TO THE CLUB

  • 73.

    הוא מתבטא כך רק מפני שהוא חושש מנקמה של האנשים אותם פיטר. (ל''ת)

    ליאור, 07/03/09 14:09

  • 72.

    סיפור מרגש שנגע בי מזמין אותך להסתכל על משהו

    קורהה יובל אושו ישראל, 07/03/09 13:50

    מרגש לשמוע שאדם בן חמישים, עוצר לרגע ומתחיל להסתכל על החיים מחדש, לא משנה מה היא הסיבה. מתחיל לחפש משמעות ולתהות על העולם. לעולם לא מאחור. והעולם צריך אנשים כמוך, בעלי כישורים כאלה שיתחילו לבדוק הכל מחדש.

    מזמין אותך לאתר האינטרנט שלי:
    www.oshoisrael.co.il

    מוזמן גם ליצור קשר אם תרצה - אשמח להיפגש איתך ולדבר

    קורהה יובל
    אושו ישראל
    052-8883040

  • 71.

    שמאלץ פולני ורחמים עצמיים

    רוני, 07/03/09 13:41

    הגעת למעמדך לא רק בגלל שאתה מוכשר, אלא גם בגלל תכונות אופי וכנראה מרפקים קשוחים. תכונות אופי לא הכי מלבבות ולא פלא שכמה דקות בבית גרמו לך להפרד מאשתך. אגוצנטריות במיטבה.
    הרי די ברור שהשילוב של היכולות הגבוהות, האגוצנטריות והגב הכלכלי יעמידו אותך על הרגליים, גם אם זה ייקח עוד קצת. נתוני הפתיחה שלך הם טובים בהרבה משל המון אנשים שדווקא להם הייתי נותן פתחון פה.
    לא פלא שוויתרת כל כך מהר על התרומה החינוכית הנעלה לחברה. אנשים כמוך אוהבים להשתעשע ברעיונות כאלה כי הרציונל שלכם הוא בריא ונכון. אלא שהאופי הפולני לא ייתן לך להרחיק לכת ולא התפלאתי לקרוא על ההחלטה ''האחראית'' שלך.
    בקיצור, אני לא טורח אפילו לאחל לך בהצלחה או להחזיר מעמד משום ששני הדברים יקרו. אבל אני כן מאחל לאנשים שיעבדו תחתיך להחזיק מעמד.

    • תשובה לפרענק מתושכל

      פרידמן, 07/03/09 19:01

      מה הקשר הפולני לרחמים עצמיים...מי שסובל מרגשי נחיתות הם בדרך כלל פרענקים מזרחים בעלי השכלה נמוכה וריגשי נחיתות מוצדקים !!

  • 70.

    חבל שרק אחרי 20 שנה גילית את זה,אני מזמן גילית (ל''ת)

    דפ, 07/03/09 13:14

  • 69.

    שכחת להזכיר את תנאי הפרישה שלך

    מרקס, 07/03/09 12:18

    איזה כיף להרהר ברעיונות קומוניסטים, כשיש לך פנסיה שמנה. הבורג ''הקטן'' הזה קיבל נחיתה רכה מאד תודות למצנח הזהב, שבטוח קיבלת.

  • 68.

    חתיך

    סקסית, 07/03/09 12:18

    הייתי עושה אותו
    גם אם הוא לא היה משלם לי על ארוחת הערב או הבוקר

    • תגובה לסקסית ב68

      מוקסם, 08/03/09 16:30

      כל הכבוד לך !
      לא מתוך ציניות אלא מהיכולת להסתכל על החיוב והיפה שבכל עצבות

  • 67.

    הוא לא היה ה-סמנכ''ל אלא אחד ממאות הסמנכ''לים (ל''ת)

    דב, 07/03/09 12:14

  • 66.

    לניר ולמפוטרי ההיי-טק- גופים חברתיים מחכים לעזרה שלכם

    יעל, 07/03/09 12:07

    אני יכולה להבין את המצוקה שלכם. אתם בני המזל שישבתם על האולימפוס, חשבתם פעם, שאם תקדישו מזמנכם וכישרונכם ותפעלו למען החברה,שבתוכה אתם חיים, תקבלו פרופורציה חדשה על החיים.

    אני עומדת בראש אירגון חברתי חדש.המצוקה של האנשים שהעמותה מטפלת בהם, קיימת כל השנה ללא קשר לפיטורים או לא. חייהם וקיומם של המשפחות האלה , בסכנה בגלל המצב הכלכלי.

    בוא נראה אתכם, מפוטרי היי-טק, מוכשרים ויצירתיים, נרתמים לעבודה.

    כאן תפגשו את האטימות החברתית , את חוסר המעש הממשלתי. ואת הבעייתיות במסגרות הרווחה. אולי אתם תוכלו לתרום לנושא חשיבה ועשיה חדשה .

    למעונינים לנצל את תקופות הביניים שבין העבודות ולעשות פעולה חשובה, אתם מוזמנים לפנות ליעל יו''ר עמותת ''סליחה''

  • 65.

    מעניין שהגעת למסקנות האלה רק אחרי שפיטרו אותך, לא יכולת לחשוב על זה

    איש הייטק, 07/03/09 12:03

    לפני...
    אולי היית מפטר פחות אנשים
    בכלל אמדוקס זו חברה מגעילה מכל הבחינות
    אז מה הפלא

    • שפיטרו אותו היה לו הרבה זמן לחשוב - לפני הוא חשב איך מבזבזים את הכסף (ל''ת)

      בדוק , 07/03/09 19:08

  • 64.

    לעבור שינוי

    מרחב מפנה, 07/03/09 12:01

    המעבר הזה מראיה עסקית להבנה חברתית לא צריך להיות כלכך קיצוני. אחרי הכל אנחנו בסך הכל מנסים לאזן בין הקצוות.

  • 63.

    עיד-אל-פיטר

    harry pootar, 07/03/09 12:01

    גם פוטר מהעבודה. גם אשתו נפטרה ממנו. סיפור מההפטרה.

  • 62.

    כמו הסיפור שלך-אבל בלי גירושים

    איציק, 07/03/09 11:51

    חותם כבר שלושה חודשים. הייתי סמנכ''ל בכיר.
    נקווה לטוב

  • 61.

    להשתעשע עם קרל מרקס, רק לבעלי כיסים תפוחים ומלאי חשיבות עצמית!! (ל''ת)

    רמי, 07/03/09 11:26

  • 60.

    למה כולם''חכמים'' מגיל 50, אתם הצעירים תעבדו עד אז (ל''ת)

    א, 07/03/09 09:59

  • 59.

    ומהיר תובנה

    אמדוקסאי קצר טווח, 07/03/09 09:23

    לתובנה אליה הגעת ניר לאחר 18 שנה -הגעתי אני אחרי 5 חודשים באמדוקס. כשהבנתי כיצד עובד המנגנון המפלצתי - ומהו מעמדו (האפסי) של העובד בתוכו ומה נדרש ממנו (מעל 12 שעות עבודה ביום) - התפטרתי - בתמיכת אשתי היקרה - למרות שלא חיכתה לי שום משרה באופק. זה היה לפני 5 שנים. בעקבות ההתפטרות חזרתי ללימודים האקדמיים והתחלתי לחנוך ילדים מרקע בעייתי בשכר סטודנט.
    כיום אני עוסק בהוראה אקדמית. משתכר גלובאלית כ-30% פחות ביחס למה שהתכרתי אז,
    אך עושה זאת ב-30% מהזמן. את הזמן הרב שנותר אני מבלה עם אשתי ועם ילדי ובעיסוק בתחביבים.

    חבל לי על כל אותם אלה שעדיין עןבדים שם.
    מקווה עבור כל המפוטרים שיבינו שהפיטורים הם הזדמנות בדרך לחיים טובים יותר.

  • 58.

    חרא של עם

    רק, 07/03/09 09:16

    תפרסמו תגובות יחבורת פלצנים בגרוש

  • 57.

    בסך הכל אתה לא צריך להתלונן

    דוד, 07/03/09 09:14

    עשית את שלך נהנת מהחיים באמדוקס כמו שאתה מספר ואפילו החזקת מעמד עד גיל 50 בעבודה שהיום זה לא קיים אלא לצעירים בלבד שיהיה לך בהצלחה בהמשך.

  • 56.

    מכל הסיפור הזה-הדבר הכי חשוב-ניר

    ג., 07/03/09 09:08

    זה הבנות שלך.אותן איבדת במשך השנים ואליהן אתה צריך לחזור.הן תמצית חיינו.

  • 55.

    היית הבוס שלי. לא זוכרת אותך בחיים אומר שלום במסדרון.

    מיצי, 07/03/09 09:04

    זה לא אידיאולוגיה של חברה, זה סתם קשור בבני אדם לא נחמדים.

    • אף פעם לא מאוחר מדי

      ניר, 11/03/09 01:46

      שלום
      ניר

  • 54.

    ניר היקר, אתה מקסים

    עובדת עם אנשים, 07/03/09 09:01

    אני בת 48. עובדת לפרנסתי בתחום הרווחה. לא עובדת סוציאלית.
    העולם צריך גם את זה וגם את זה. מוטב שענף ההיטק לא ייעלם וענקי הכסף והממון ימשיכו להתקיים בד בבד עם הפילנטרופים.
    יחד עם זאת, שינוי בתפיסת עולמם ויציאה מהבועה, יכול להיות שינוי מרענן עבור כל הצדדים. :-)

  • 53.

    החיים רק מתחילים

    יוני שקד, 07/03/09 08:53

    אז תעלה על J DATE ואולי תמצא כלה חדשה אולי אפילו שתוכל לתמוך בך ושתוכל להרשות לעצמך ללמוד בתכנית של מכון מנדל

  • 52.

    שיהיה לך בהצלחה

    ארז, 07/03/09 08:52

    ואל תשים לב לכל הטוקבקיסטים המתוסכלים... הם רק מחפשים הזדמנות לשפוך את הארס שלהם...

  • 51.

    אני הגעתי למסקנה הזו מהצד ההפוך

    חיים, 07/03/09 08:39

    אותי פיטרו בשנת 2004 ואיך אתה אומר הייתי על גג העולם הרווחתי אז 15000 ש''ח נטו לחודש פתאום כלום אבטלה בית אישה כל היום והתקופה אז היית קלה מהיום לא היה משבר כלכלי אך בגיל 45 כולם אומרים לך שאתה מעבר לדרישות שלהם ביקשתי בזמנו לעבוד בכל עבודה העיקר לחזור למעגל העבודה היו לי 137 ימים נוראיים עד שחזרתי ב 2005 למעגל העבודה עם שכר קטן בהרבה ממה שהורגלתי אליו אך מה שעשיתי תוך כידי האבטלה הוא דבר פשוט ניגשתי לבית הספר התיכון במקום מגורי ישר לנמהל בית הספר ואמרתי לא וביקשתי ממנו שיתן לי אפשרות ללמד תלמידים לכל הרמות לבגרות במטמטיקה והכל בחינם ובהיתנדבות מלאה אני מאז 2004 מלמד בבית הספר הנ''ל ונהנה מאוד גם מהחוויה וגם מהתוצאות של התלמידים שלי אני מקבל בדרך כלל תלמידים שאמורים לא לגשת כלל או לגשת לבחינה ולעבור בצורה גבולית סביב ה 60 ואני מצליח בעזרתם הרבה והעבודה הקשה והרצינות של התלמידים להביא אותם לסביבות ה 85 -90 ותאמין לי אין מאושר ממני בעולם בימים אילו היתחלתי פרוייקט בפיסיקה גם אנני מקדיש כ 10 שעות שבועיות לתלמידים שלי ובזמן הבגרויות זה כל יום המון שעות הנוסחה היא מאוד פשוטה במיפגש הראשון אני אומר לתלמידים כי מי שמגיע ללמוד בשעה 17 מגיע כידי לילמוד ולא כידי להעביר את הזמן ומי שלא מעוניין רק לילמוד אז שלר יהיה כאן וזה עובד מצויין
    ושוב אני לא מנהל ולא עשיר ולא טס במחלקות ראשונות אך אני האדם המאושר ושמח במה שאני עושה ותיסלחו לי כי אני נישאר בעילום שם

  • 50.

    החיים הם כמו הגרף של הא.ק.ג. - פעם אתה למעלה פעם אתה למטה (ל''ת)

    בדוק , 07/03/09 07:57

  • 49.

    אני לא מכירה אותך, אבל סיפורך הוא סיפורי

    אמונה , 07/03/09 07:46

    במשך למעלה מחודשיים אני מנסה להסביר את הדברים והנה אתה בא ומספר במילים פשוטות את הכל.לא הייתי סמנכ"ל. הייתי בורג יותר קטן אבל את נשמתי נתתי שם.
    לא נשברתי עד שמישהו בכיר , יועץ בעל שלל תארים תאורטיים ולא מעשיים, מאחד מהחברות שאמורות לעזור לך בתקופה הזו אמר "את סוס מת".
    ישבתי עם עצמי וחשבתי ואני בחרתי בדרך ההסבה להוראה. בדרך של נתינה. מעולם לא חייתי ברמת חיים כמו שאתה מתאר אבל חייתי טוב. יש לי ילד לפרנס ואני לבד. הגעתי לשלב שבו אין משכנתא, אין חובות ואפשר להנות ולנצל את השנים הקרובות לחסכון משמעותי יותר לעתיד.
    אז זה הלך וגם אני אקבל 7,500 ש"ח מהלשכה במשך כמה חודשים בדיוק כמוך, אלך פעם בחודש.. אעשה חישוב של כל שקל , אבטל הוצאות מיותרות, אקנה מוצרים במבצע, אחסוך בחשמל ועוד ועוד.
    אבל מחר, אני אתייצב לראשונה מזה שנים, בפתחו של המקום שבו אסב את עצמי להוראה. אני רוצה לעשות משהו ערכי וחיובי לחברה. לא רוצה להרגיש כמו זקני השבט שמחכים למותם. אני לא סוס מת, אני סוס קרבות ותיק ומנוסה שעכשיו צריך לגייס את עצמו ולהפריח את נפשו וליבו בדברים האמיתיים ולא בנוסחאות ואלוגריתמיים המשרתים את "האח הגדול".

    • הסיפור שלך מעניין ואני שמח בשבילך את תצליחי (ל''ת)

      דוד, 07/03/09 09:10

    • רק טוב יצא לך מזה

      ניר, 07/03/09 14:09

      שלום אמונה

      אין לי שום ספק שהשינוי עושה רק טוב.
      קחי את זה ברוח אופטימית והשאר יסתדר מאליו.
      בהצלחה

      ניר

  • 48.

    הצרצר והנמלה

    דנידין, 07/03/09 07:46

    לאו נעלם כל הכסף שקיבלת כל השנים? לא נשאר לך מה לחסוך?!

  • 47.

    דרך מקורית להפיץ את קורות החיים שלך לאחוז נכבד מהמדינה

    דן, 07/03/09 07:43

    קוראים נכבדים

    אני מופתע שלא עליתים על המטרה האמיתית של המרואיין. במקום לשלוח את קורות החיים שלו דרך חברות כוח אדם הוא הרג שתי ציפורים במכה אחת. סיפר את קורות חיין וגם הכפיש את שמה של החברה בה עבד. החלק הראשון הוא הוא טוב עם השני יש השלכות שמראיינות כח אדם לא כל כך אוהבות,,,בכל מקרה בהצלחה. מעניין שבחיר כמוך מקבל רק 7500 נטו, קרי משכורת של 18 אלף בחירים כמוך מקבלים משכורות של 40-50 אלף אז לא קניתי את הסיפור של 7500 נטו מביטוח לאומי

    • מה יש פה לא לקנות ?

      המצליף בשוטים, 07/03/09 19:17

      תכנס לאתר של ביטוח לאומי ותראה שהמקסימום שניתן לקבל כדמי אבטלה הם כ-8000 ש''ח ברוטו לחודש (וזה כבר החל משכר של 25,000 ש''ח), ככה שזה מה שמקבל גם מי שהרוויח 100,000 ש''ח בחודש.

  • 46.

    אתה בלון

    רק חבל ש, 07/03/09 06:51

    אתה ועוד כמה מחורבנים במדינה הקטנה הזאת לא למדתם לפעול למען העתיד של המדינה וליצר בשביל המדינה לבנות מוצרים רק ישראלים ולא בשביל למכור פטנטים וחוכמה לאחרים ארהב...

    לימדו אותכם לחרבן על הישראלי הממוצע לפטר אותו להעסיק אותו ללא תנאים והישראלי הממוצע הסכים לזה אנשים שלמדו לתואר שני ואין להם חוכמה אמיתית וראייה לרחוק מבלבלים אותם והורסים להם את החיים.

    אם אנשים היו בונים חברות מתוך אידאולוגיה ולא נותנים לאחר להינות מהפירות שלנו אז היה פה הכי טוב בעולם.

    במקום לפטר עובדים הגיע הזמן להפסיק לתת לבעלי ההון הרי בשום מקום בעולם אין את החוכמה והחדשנות והפיתרונות שיש לנו להציע ולצערי יש אנשים כמוך שאחראים לסבל מתמשך של עם שלם רק בגלל שרציתם לחיות טוב.

    קח את הנסיון שלך אסוף כמה מתכנתים ואנשי מכירות מובטלים ותעשו משהו בשביל העם שלכם. תתרמו לחברה אחרי שעות העבודה בלייצר עבודה ללא פלצנות ובעלי הון שתכלס לא מבינים בכלום חוץ מלמצוא אנשים כמוך כדי להריץ את העסק...

    ותחשבו על זה

  • 45.

    היי ניר

    NiliPalm , 07/03/09 06:43

    איננו מכירים. עברתי את מסכת הגיהנום הזו בדיוק כמוך. פיטרו אותי מחברת מחשבים גדולה בארץ לאחר 15 שנים, שבהן השקעתי את כל חיי מהבוקר ועד הלילה (כולל שעות נוספות).לא יכולתי לסבול יותר (הרגשתי שאני עומדת לקבל התקף לב) וכמובן, ליבי אמר לי שאני עוד בורג קטן ודרכי אינה סוגה בשושנים.
    עזבתי את הארץ ועברתי לגור בארה"ב - סיאטל. היום אני מועסקת כאן במשרה מכובדת (עדיין אין ביטחון לכך שלא אפוטר יום אחד), אבל הרגשתי אחרת - יש בי שמחת חיים ואני הולכת לעבודה עם חיוך כל בוקר.
    כלומר - יש תקוה. אל יפלו פניך ואל תרים ידיים. לעולם לא מאוחר !!
    עלה והצלח ושמור עצמך.
    נילי

    • הכל טוב

      ניר, 07/03/09 14:12

      הי נילי
      אני ממש לא בדכאון מהסיפור אלא רק רואה את השינוי החיובי שקורה עקב זה ואני מאד אופטימי

      שיהיה לך רק טוב, אפילו בסיאטל הגשומה

      ניר

  • 44.

    תתעוררו. אנחנו מאבדים את מיטב הבנים/ות - הם יורדים....

    אמא, 07/03/09 05:04

    אינני הסטרית ואינני נוהגת להגיב . אולם ברגע שזה פוגע בבני ביתי ואני רואה את ההלם, את הכאב וחוסר האונים בהליכה לחתום אבטלה...את הבן יקיר לי שהחל את חייו [26] בעבודה , איש צעיר וישר.ארץ ישראל במיטבה מוצא את עצמו מהיום להיום - מובטל.
    איש צעיר ומדהים. שסיים צבא, לימודים והחל רק לבנות את חייו עם בת זוג מקסימה. כל הורה היה מתברך בם. ואז. מגיע הרעיון לקום ולעזוב..אולי בגולה תבוא הישואה.
    תתעוררו. תעצרו את המפולת. אני חשה כמו אותו ילד צעיר שסתם באצבעו את הסכר ...
    ואני רק אמא. שמבקשת עצה/עזרה. דור רביעי בארץ ....ואני בת לשרידי השואה.....אנא. מצאו את שביל הזהב והפסיקו את מחול השדים הנוראי הזה.
    שבת שלום

    • יורדים לאיפה בדיוק?

      ארז, 07/03/09 08:50

      בארצות הברית המצב הרבה יותר גרוע מבארץ, אירופה מוצפת מוסלמים, ואוסטרליה מקשה עד מאוד על כל סוג של הגירה. אז לאיפה הם בדיוק ילכו? מקסימום לטייל קצת בהודו...

    • תרגעי היסטרית, אין מה לחפש בגולה, הבן הגאון שלך יצטרך להתפשר פה! (ל''ת)

      רן, 07/03/09 11:25

    • ההבדל בין ארה''ב וישראל

      Yossi, 07/03/09 12:43

      The Americans have a good saying: ''Be Kind to the people you meet on the way up, because there are the same ones you meet on the way down.'' In Israel bosses *believe* that they will never need anybody under them ever again because they will never go in the way down. The Americans are not so quick to burn bridges. If you are good they know that they may need you in the next start up and treat you with respect. Y

    • אל תתרגשי גברת. עוד יהיה טוב

      מושון, 07/03/09 12:53

      כבר עברנו זמנים קשים כאלה ויצאנו מהם. צריך קצת סבלנות ולא צריך לחשוב על ירידה כבר מההתחלה. צריך להאחז בארץ בכל הכח כי אין לנו ארץ אחרת. חוץ מזה גם בחו''ל יש משבר וגם שם קשה למצוא עבודה. העולם גלובלי וככה גם הצרות.

  • 43.

    רוצה להרגיש חי? תתמוך בסטודנטית צעירה,תחושות שלא חשת 20 שנה (ל''ת)

    תומך ונהנה, 07/03/09 04:14

    • צודק 100% . זה פצצת אדרנלין ישר למחזור הדם

      אלחנן נוסבאום, 07/03/09 12:50

      אין כמו התחברות לאישה צעירה כדי לעורר את המטבוליזם השוקע. מומלץ לכל בן 40-50 + שפתיל חייו עומד להסתיים והוא נובל לו בשקט כעציץ נטול מים. האישה החדשה תחזיר אותה אחורנית בזמן ותאלץ אותו להיות צעיר עוד פעם. זה מומלץ גם לנשואים. לא צריך להתגרש בשביל זה. זה יכול להתחיל עם תמיכה בסטודנטית נזקקת ואחר כך זה מקבל גם תפנית רומנטית שאז הריגוש הוא ממש בשמים. הבעיה היא שצריך ללמוד לשחק משחק כפול עם האישה. אבל את זה לומדים כי כולנו בסופו של דברים שקרנים קטנים מלידה. למובטלים יש בעיה כי אין להם כסף לתמיכה אלא אם פרשו עם ''בוכטה'' של מזומנים.

  • 42.

    מבין אותך.

    מפוטר אמדוקס, 07/03/09 03:58

    בתור מפוטר אמדוקס אני מזדהה בהחלט עם דבריו.

  • 41.

    אמיר ואניקיי נגד השטן התוצאה - הספד מוחץ לכולם

    headquerter centre tel aviv, 07/03/09 03:46

    הם ילדים הלומדים במרכז הביתחומי הרצליה המונהלים על ידי אוריאל רייכמן שנוקם בממשלה
    הוא מנצל תמימותם של נערים מתבגרים להגיב נגד ישראל באמצעות המכון למדיניות הטרור זה הטרור בהתגלמותו האנשים באדום שהופכים לסגול לאינטרפול וארופול יש את אותה תוכנה אנחנו ממשלת ישראל מודיעים בתדהמה שהרייך ה 4 מנוהל על ידי תאבי בצע וממון שאספו ידע על כול אדם במדינה בפייסבוק באימיילים הם שולטים בכם ואתם יצרתם לעצמכם שוב ביצה שכבר יצרנו מראש בשנת 2005 בספונטניות וטבעיות.אתם בוגדי מוסד ישראל לתפקידים מיוחדים וחושבים שאתם עושים משהו אתם גוף מיינד תחת מיינד קונטרול באנו לעזור אתם לא בבית כואב הלב והנשמה לראות נערים מוכשרים מכניסים עצמם לקופסה הזאת שמול העיניים שלכם מאחוריה עומדים אנשים רבים מיונתן וליאור שמעליהם יש זוגות אחרים שכבר רוכבים על ההמצאה הישראלית לפיתוח האינטואיציה והתודעה זאת לא תודעת אלמוות זה המוות עצמו
    לקרוא את זה ולחשוב שאתם או מי שמאחורי המקלדת שולט במשהו הכול נעשה ביד הגורל תזהרו על נפשותיכם אני דתי 24/7 במילואים ובעבודה ולרגע לא הכרזתי שאני עוזב את ספינת התודעה המוזהבת אם אתם לא עליה כנראה שאתם לא מוזמנים.

    • Raich - man is a bad mad and his ''center'' is Satan's colledge (ל''ת)

      Raichman, 07/03/09 11:10

    • צודק בכל מילה.אבל לא הבנתי מה הוא אומר (ל''ת)

      איתן, 07/03/09 13:19

  • 40.

    ואהבת את ה' אלוהיך בכל לבבך ובכל נפשך ובכל מאודך

    yeshua4everyone , 07/03/09 03:36

    מה קשור אהבת אלוהים לכתבה??? -אתם שואלים?!

    ציטוט מהכתבה: "אני את הצומת הזה של גיל 50 מנצל כדי לעשות שינוי משמעותי בחיי"

    קיראו עד הסוף - לא מה שחשבתם -

    שְׁמַע יִשְׂרָאֵל; יְהוָה אֱלֹהֵינוּ יְהוָה אֶחָד׃ וְאָהַבְתָּ, אֵת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ; בְּכָל־לְבָבְךָ וּבְכָל־נַפְשְׁךָ וּבְכָל־מְאֹדֶךָ׃ [דברים, פרק ו'].

    אולי זה נשמע קשה לאהוב את ה' ואולי גם מוזר שאלוהים מצווה עלינו לאהוב אותו....
    אך, כדאי לשקוד בקריאת דברו בספר התנ"ך ולבקש ממנו שייתן לנו לב לאהוב אותו.
    אלוהים אוהב אותנו, והוא הוכיח זאת, כי הוא שלח את בנו, כאדם בשר ודם, להיות קורבן.
    אנשי דת בקרב היהודים זורקים את חטאם כל תרנגולת ואז הורגים אותה, כדי שהיא תיקח על עצמה ותמות עם כל החטאים שלהם. בתקופת התנ"ך, כידוע, הקריבו קורבנות...
    יש קורבן אחד שלקח על עצמו את כל חטאינו, ואפילו את כל סיבלנו, כל מכאובינו ואת כל תחלואינו – ומת עם כל "הצרות" האלה. ישעיה הנביא ניבא כ-740 שנים לפנה"ס, שתפקידו של המשיח יהיה לגאול, לשחרר, להציל, להושיע אותנו מכל "הצרות" האלה, ככתוב בישעיה פרג נג':
    ... אָכֵן חֳלָיֵנוּ הוּא נָשָׂא, וּמַכְאֹבֵינוּ סְבָלָם... וְהוּא מְחֹלָל מִפְּשָׁעֵנוּ, מְדֻכָּא מֵעֲוֹנֹתֵינוּ; מוּסַר שְׁלוֹמֵנוּ עָלָיו, וּבַחֲבֻרָתוֹ נִרְפָּא־לָנוּ... וַיהוָה הִפְגִּיעַ בּוֹ, אֵת עֲוֹן כֻּלָּנוּ... כִּי נִגְזַר מֵאֶרֶץ חַיִּים... עַל לֹא־חָמָס עָשָׂה, וְלֹא מִרְמָה בְּפִיו... יַצְדִּיק צַדִּיק עַבְדִּי לָרַבִּים; וַעֲוֹנֹתָם הוּא יִסְבֹּל... וְהוּא חֵטְא־רַבִּים נָשָׂא...
    אלוהים כל כך אוהב אותנו, בני האדם שהוא ברא, שהוא בעצמו בא אלינו, לחיות איתנו, ("עימנואל"- ישעיה ז':14), כדי לקחת על עצמו את "הצרות" שלנו ולהיקבר איתם. ישוע המשיח מבקש מאיתנו גם כן לאהוב את בני האדם, כפי שהוא אוהב את כולם, וזה כולל גם את האויבים שלנו. הרי מי שיש בו שינאה, זה בגלל שהוא כבול, זה בגלל שהוא לא יכל להישתחרר מה"כלא" שהוא נימצא בו, זה בגלל שהוא לא רואה את האור וחי בחושך. כי הוא עדיין לא מכיר את האור, אור העולם, הגואל, המושיע, המשיח.
    ישעיהו פרק סא' : רוּחַ אֲדֹנָי יְהוִה עָלָי; יַעַן מָשַׁח יְהוָה אֹתִי לְבַשֵּׂר עֲנָוִים, שְׁלָחַנִי לַחֲבֹשׁ לְנִשְׁבְּרֵי־לֵב, לִקְרֹא לִשְׁבוּיִם דְּרוֹר, וְלַאֲסוּרִים פְּקַח־קוֹחַ...
    ישעיהו פרק ס' : ...וְהָיָה־לָךְ יְהוָה לְאוֹר עוֹלָם, וֵאלֹהַיִךְ לְתִפְאַרְתֵּךְ... כִּי יְהוָה, יִהְיֶה־לָּךְ לְאוֹר עוֹלָם, וְשָׁלְמוּ יְמֵי אֶבְלֵךְ...
    ישעיהו פרק ט' : הָעָם הַהֹלְכִים בַּחֹשֶׁךְ, רָאוּ אוֹר גָּדוֹל; יֹשְׁבֵי בְּאֶרֶץ צַלְמָוֶת, אוֹר נָגַהּ עֲלֵיהֶם...
    ישעיהו פרק י' : ... וְהָיָה אוֹר־יִשְׂרָאֵל לְאֵשׁ, וּקְדוֹשׁוֹ לְלֶהָבָה... שְׁאָר יָשׁוּב שְׁאָר יַעֲקֹב; אֶל־אֵל גִּבּוֹר
    מי זה "אֵל גִּבּוֹר" ????
    תשובה : בישעיהו פרק ט' : ... כִּי־יֶלֶד יֻלַּד־לָנוּ, בֵּן נִתַּן־לָנוּ, וַתְּהִי הַמִּשְׂרָה עַל־שִׁכְמוֹ; וַיִּקְרָא שְׁמוֹ פֶּלֶא יוֹעֵץ אֵל גִּבּוֹר, אֲבִיעַד שַׂר־שָׁלוֹם...
    הילד שנולד, הבן של..., יהיה אֵל גִּבּוֹר !!!

    צפו בשני הסירטונים הבאים:
    http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7211
    http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7238

    • - המשך -

      yeshua4everyone , 07/03/09 03:51

      גם אם את\\אתה יהודי דתי \\ מסורתי \\ חרדי , או כל אדם אחר, אתה יכל לדבר אל אלוהים, אלוהי אברהם יצחק ויעקוב, בורא עולם, שיראה לך מי הוא המשיח. במילים שלך אתה יכל לדבר (הרי אם אלוהים קיים והוא באמת בורא עולם וכל תבל, אז קטן עליו לשמוע אותך, להבין אותך וכו) – בקיצור אין לך מה להפסיד – רק להרוויח – להרוויח המון – אי אפשר בכלל לתאר כמה.
      ואל תידאג\\י, ברגע שביקשת בכל ליבך לדעת את האמת, לדעת אם יש משיח ומי הוא המשיח, לדעת שיש לך תקווה וחיים – חיי עולם שמתחילים כבר עכשיו ברגע זה, אז "הכדור" בידי הבורא והוא יראה לך בדרך כלשהי (לכל אחד ואחת בדרך מיוחדת, ייחודית ושונה) .
      צפו גם בעדויות הבאות :
      http://www.youtube.com/watch?v=TM_jq80_XDM
      http://www.soundwaves2000.com/rammaker.asp?id=129&d=5-8-06
      http://www.soundwaves2000.com/rammaker.asp?id=129&d=8-30-04
      http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7611&security=1041&news_iv_ctrl=1194
      http://www.sidroth.org/site/News2?news_iv_ctrl=-1&abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7909&security=1041
      http://www.sidroth.org/site/News2?news_iv_ctrl=1194&abbr=tv_&page=NewsArticle&id=7601&security=1041
      http://www.sidroth.org/site/News2?page=NewsArticle&id=7073&news_iv_ctrl=0&abbr=tv_
      http://www.sidroth.org/site/PageServer?pagename=tv_supernaturalclips_inspiring
      http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=art_&page=NewsArticle&id=5498&news_iv_ctrl=1055
      http://www.soundwaves2000.com/rammaker.asp?id=129&d=3-19-07

      • וכל זה בשבת? (ל''ת)

        עידן, שינקיניסטן , 07/03/09 08:24

        • :) (ל''ת)

          אליסקה, 07/03/09 13:38

        • עוד יותר בשבת

          yeshua4everyone , 07/03/09 15:40

          אלוהים לא נתן את השבת כדי שניקשור את עצמנו בכל מיני "תרגילים דתיים". מה יותר טוב מלקרוא בשבת בספר שהוא נתן לבני האדם - ספר התנ"ך (תורה נביאים כתובים). זהו הספר הכי ניקרא יום יום ברחבי כל העולם. לדוגמה, אפילו בסין יש כיום יותר ממאה מיליון משיחיים (CHRISTIANS=משיחיים ביוונית), וזאת למרות התנגדות המשטר, והם קוראים את התנ"ך כחלק בלתי ניפרד מספר הברית החדשה.
          ומה יותר טוב מאשר למצוא את השבת ואת אדון השבת ביום השבת...

          וַיֹּאמֶר אֲדֹנָי, יַעַן כִּי נִגַּשׁ הָעָם הַזֶּה, בְּפִיו וּבִשְׂפָתָיו כִּבְּדוּנִי, וְלִבּוֹ רִחַק מִמֶּנִּי; וַתְּהִי יִרְאָתָם אֹתִי, מִצְוַת אֲנָשִׁים מְלֻמָּדָה׃ לָכֵן, הִנְנִי יוֹסִף לְהַפְלִיא אֶת־הָעָם־הַזֶּה הַפְלֵא וָפֶלֶא; וְאָבְדָה חָכְמַת חֲכָמָיו, וּבִינַת נְבֹנָיו תִּסְתַּתָּר׃ [ישעיה כט':13-14]. [קרא משלי ג':4-7].
          כִּי לֹא מַחְשְׁבוֹתַי מַחְשְׁבוֹתֵיכֶם, וְלֹא דַרְכֵיכֶם דְּרָכָי; נְאֻם יְהוָה׃ כִּי־גָבְהוּ שָׁמַיִם מֵאָרֶץ; כֵּן גָּבְהוּ דְרָכַי מִדַּרְכֵיכֶם, וּמַחְשְׁבֹתַי מִמַּחְשְׁבֹתֵיכֶם׃ [ישעיה נה':8-9].
          אֵיכָה תֹאמְרוּ חֲכָמִים אֲנַחְנוּ, וְתוֹרַת יְהוָה אִתָּנוּ; אָכֵן הִנֵּה לַשֶּׁקֶר עָשָׂה, עֵט שֶׁקֶר סֹפְרִים׃ הֹבִישׁוּ חֲכָמִים, חַתּוּ וַיִּלָּכֵדוּ; הִנֵּה בִדְבַר־יְהוָה מָאָסוּ, וְחָכְמַת־מֶה לָהֶם׃ [ירמיה ח':8-9].
          כִּי כָל־הַגּוֹיִם עֲרֵלִים, וְכָל־בֵּית יִשְׂרָאֵל עַרְלֵי־לֵב [ירמיה ט':25].
          וְאָמְרוּ בְּנֵי עַמְּךָ, לֹא יִתָּכֵן דֶּרֶךְ אֲדֹנָי; וְהֵמָּה דַּרְכָּם לֹא־יִתָּכֵן׃ [יחזקאל לג':17, יח':25].

          "בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ, הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם...תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ...וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָוֹן׃ כִּי־שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ־דַעַת, וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ; כִּי מַלְאַךְ יְהוָה־צְבָאוֹת הוּא׃ וְאַתֶּם סַרְתֶּם מִן־הַדֶּרֶךְ, הִכְשַׁלְתֶּם רַבִּים בַּתּוֹרָה...וְגַם־אֲנִי נָתַתִּי אֶתְכֶם נִבְזִים וּשְׁפָלִים לְכָל־הָעָם; כְּפִי, אֲשֶׁר אֵינְכֶם שֹׁמְרִים אֶת־דְּרָכַי וְנֹשְׂאִים פָּנִים בַּתּוֹרָה" [מלאכי ב':5-9].

          • ציטוט

            yeshua4everyone , 07/03/09 15:45

            זהו ציטוט מהברית החדשה
            לוקס פרק ו' :
            "בְּשַׁבָּת אַחֶרֶת נִכְנַס לְבֵית הַכְּנֶסֶת וְהֵחֵל לְלַמֵּד, וְשָׁם הָיָה אִישׁ אֲשֶׁר יָדוֹ הַיְמָנִית יְבֵשָׁה. 7 הַסּוֹפְרִים וְהַפְּרוּשִׁים הִתְבּוֹנְנוּ בּוֹ לִרְאוֹת אִם יְרַפֵּא בְּשַׁבָּת, כְּדֵי לִמְצֹא עִלָּה לְהַאֲשִׁים אוֹתוֹ. 8 אַךְ הוּא יָדַע אֶת הִרְהוּרֵי לִבָּם וְאָמַר אֶל הָאִישׁ אֲשֶׁר יָדוֹ יְבֵשָׁה: "קוּם וַעֲמֹד בָּאֶמְצַע!" הַלָּה קָם וְעָמַד. 9 אָמַר לָהֶם יֵשׁוּעַ: "אֶשְׁאַל אֶתְכֶם דָּבָר. הַאִם מֻתָּר לְהֵיטִיב בְּשַׁבָּת אוֹ לַעֲשׂוֹת רָעָה, לְהַצִּיל נֶפֶשׁ אוֹ לְקַפְּחָהּ?" 10 הִבִּיט סָבִיב אֶל כֻּלָּם וְאָמַר לָאִישׁ: "הוֹשֵׁט אֶת יָדְךָ!" הוּא עָשָׂה כָּךְ וְיָדוֹ שָׁבָה לְאֵיתָנָהּ. 11 אוּלָם הֵם נִתְמַלְּאוּ חֵמָה וְהִתְיָעֲצוּ בֵּינֵיהֶם מַה לַּעֲשׂוֹת לְיֵשׁוּעַ. "

            • והצעד הבא הוא טבילה לנצרות? (ל''ת)

              מיסיונר, מזהים אותך, 07/03/09 20:06

  • 39.

    חיסכון לשעת משבר

    שלומי, 07/03/09 03:21

    הבעיה הגדולה היא הניסיון לשמור על אותה רמת חיים אחרי פיטורים.
    אני חושב שלנסות ולנהל שני בתים על בסיס חסכונות זה פשוט לא הגיוני
    בקיצור ''על הפנים''

  • 38.

    אני מקווה שההודים יעזבו את אמדוקס

    tremline, 07/03/09 02:55

    חבל שאמדוקס מעסיקה הודים.
    אפשר להעסיק ישראלים טובים יותר.

  • 37.

    לא באמת השתנית

    ארז, 07/03/09 01:55

    כאשר אמרת שהחלטת ללכת למכון מנדל אמרתי לעצמי שהנה בן אדם שעשה קריירה אחת וינצל את הכישורים שרכש על מנת לתרום לחברה. כנראה הפיטורין היו בשלב מאוחר בשבילך. אני מקווה שתצליח להשפיע על החברה בעתיד.
    הסיפור שלך הוא מסר לכל החברה המוכשרים הצעירים בני שלושים שכדאי שיחליטו על כיוון קריירה לפני שיתרגלו לבוגנות ויהיה מאוחר מדי לשנות

  • 36.

    אותי הרגיז הקטע של הפיטורין של העובד המוכשר...

    מושון,חולון, 07/03/09 01:46

    עם הדיסלקציה הקלה בתקשורת.
    וואלה, אני איש הייטק מעל 10 שנים. לא כולם צריכים להיות חיות תקשורת כמו כל אותם נציגי חברות שמסתובבים בחו''ל. בכל אמדוקס לא היתה עבודה לאדם מוכשר טכנית כמוהו?
    לא נראה לי שהתאמצתם.
    אז אולי עכשיו לא ממש התאמצו בשביל מר כפתורי הנכבד.

  • 35.

    מדובר באדם שמאוהב בעצמו

    אורי א, 07/03/09 01:37

    בימיו כמנהל דאג לטפח לעצמו את האגו ללא בושה, כשהוא מוציא כמו בהמה 800 יורו ללילה במלונות פאר בפריז. עכשיו שאין לו את הכסף, הוא מצא לעצמו דרך חלופית לטפח את האגו, הפעם בתפקיד של ''קדוש מעונה'' או של מין בודהה שירד לעוני ומצא נירוונה... ראה את האור וכעת פועל לחלוק את האור עם כלל האנושות.

    כמה צביעות יש בעולם וכמה ציני ו/או מטומטם צריך להיות כדי להעריך את הליצן הזה. שועל שבמשך שנים השמין על אשכולות ענבים ועכשיו שכבר אין לו גישה לגפן, הוא צועק שהענבים במילא בוסר

    • מסכים עם כל מילה

      עידן, שינקיניסטן , 07/03/09 08:26

      אני ואני ואני. זה מה שעולה מהכתבה. עוד קומוניסט בשקל...

    • לעולם לא מאוחר

      נינה, 07/03/09 08:44

      לעולם לא מאוחר ולא משנה איך הגיע למסקנות העיקר שהגיע ונקווה שיבין שזו המציאות ואם זה מה שהעיר אותו והוא מוכן לתרום לחברה אל תזלזלו ותלמדו לקבל ולא להתעמק על הקנאה שבכם בקיצור איך שאנחנו אומרים '' תפרגנו''

  • 34.

    תן לי לנחש, אם לא היו מפטרים אותך, הכל היה בסדר? (ל''ת)

    ערן, 07/03/09 01:18

  • 33.

    האיש הזה מגעיל אותי, הרבה חברה בהיי טק, מתנהגים כמו סוציומטים. חבל. (ל''ת)

    אמיר, 07/03/09 01:17

  • 32.

    שהזבל האנושי הזה ילך לגור בצפון קוריאה או בקובה (ל''ת)

    אלכס, 07/03/09 01:15

  • 31.

    איזה אפס צבוע

    קרלוס מרקוס, 07/03/09 01:12

    18 שנה שחה בשמנת ורק כשפוטר נפל לו האסימון?
    לולא המשבר הנוכחי היה עובר לתפקיד אחר, בתנאים טובים יותר מן הסתם.
    עוד שנה שנתיים שהמשבר יחלוף, הוא ינהל בית תמחוי בהתנדבות? הצחקתם אותי.הוא ימנכ'ל כבר איזו חברה..'בשביל הנשמה'.
    מקבל דמי אבטלה ששתי משפחות עניות יכולות להתפרנס ממנה.
    פתאטי.

  • 30.

    איזה מצב זבל בעולם עכשיו - מדכא לאללה (ל''ת)

    משה, 07/03/09 00:41

  • 29.

    נו ברור

    דניאל ל , 07/03/09 00:32

    כשיש לו כסף הוא רוצה קפיטליזם כדי שהוא יהיה עשיר וכל השאר יהיו עניים
    כשאין לו כסף הוא רוצה סוציאליזם כדי שכולם יהיו עניים בצורה שווה

  • 28.

    בקיצור, נשארת קפיטליסט

    ידיד, 07/03/09 00:27

    אתה עדיין כמו חזיר קפיטליסטי מן המניין, על הוצאות של עשרות אלפי שקלים בחודש. בגדים, ריהוט. נראה שלא הפנמת, ההתנהלות הזו, הבזבזנות הזו, היא על חשבון אנשים אחרים, שהופכים עניים יותר מיום ליום.

    ומה שהכי מצחיק אותי בכל סאגת החיים המנותקים מהמציאות בהם אתה מתנהל ומהם את לא מסוגל להיפרד, שאתה עדיין חושב שאיזה חברת הייטק או מיזם כלשהו יצרפו אותך לשורותיהם.

    תתעורר, אף אחד לא יתקשר.

    חבל שויתרת על מנדל. הם כנראה האחרונים שעוד מתרגשים מהטייטל הראוותני שלך, סמנכ''ל אמדוקס לשעבר.

    לתפיסתך, היית מלך. לתפיסתך, ממלכה קסומה ועלומה מחכה לך מעבר לפינה.
    המלך הוא עירום. מי כמוך יודע שאם אמדוקס או כל חברה אחרת רוצים סמנכ''ל הם יכולים לבחור מתוך מועמדים רבים לאין שיעור, איכותיים ומלומדים וכל החרטא הזה, כי בינינו, מה כבר עשית שמה בסין, בתפקידך האחרון? זרקת כמה מילים מפוצצות לתוך מצגת, פתחת ת'לפטופ ואמרת סקריפט וקוסטומרס וסושיאל?

    יפה מאוד (בעצם, לא ממש) שהצטרפת לועד השכונה, אני רק מקווה שאתה לא באמת חושב שזה מה שמתכוונים כשאומרים פעילות חברתית.

    • שנון

      חריף, 09/03/09 22:18

      נכון...

  • 27.

    במקצוע אותו למד באוניברסיטה ומרוויח מתחת למינימום

    אקדמאי שעובד, 06/03/09 23:59

    סיכום הכתבה-צרות של עשירים

  • 26.

    מי שגורש מהכרם, אומר שהענבים חמוצים. (ל''ת)

    פוקסי השועל, קרילוב סיטי, 06/03/09 23:58

  • 25.

    Bill Gates was at the George V Hotel while you were at Henry V... (ל''ת)

    Atlanta, 06/03/09 23:49

  • 24.

    החכמה היא להיות קפיטליסת מתוך בחירה כאשר אתה עני

    משה גלילי, 06/03/09 23:35

    וסוציאלי מבחירה כאשר אתה עשיר. אחרת זו סתם הצדקה של המצב הקיים, תגובה אנושית בנאלית. נשמע לי איש לא מעניין במיוחד.

    • סוף סוף תגובה מעניינת... (ל''ת)

      אברהם הדרומי, 20/08/09 20:13

  • 23.

    הפסיד להביא את הסחורה - האשה זרקה אותו

    שיוויוניסט, 06/03/09 23:35

    ככה זה, במשך שנים שהביא משכורות גבוהות, וכל הפינוקים - הוא היה יעיל.
    ביום שפיטרו אותו - הוא טוב לדבר אחד - לשרוף חצי מכל הכסף שהביא (נחשו איפה החצי השני) על מזונות מופקעים של 20000 שקל לחודש.
    אם להיות סמנכ''ל מפוטר, כנראה שעדיף שאחרון הילדים שלך כבר בן 21, אז לאשה כבר לא תהיה הכנסה, ואולי היא ''תעשה טובה'' ותישאר איתך...

  • 22.

    עוד אחד שיורק לבאר שממנה שתה

    גלעד-ק , 06/03/09 23:14

    תיתביש לך!

  • 21.

    גם אני עבדתי בהיי טק ועזבתי מרצוני. כן, זה מייבש מאוד את הנשמה (ל''ת)

    אבל ממה מתפרנסים במדינה הזאת? :(, 06/03/09 23:11

  • 20.

    האמת על מארקס

    ניר, 06/03/09 22:55

    ב-ynet התפרסם היום מאמר שסוף סוף מציג את פניו האמיתיים של אותו קארל מארקס ה''מושלם''
    www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3681618,00.html

    • אופיום להמונים.

      עמי, 06/03/09 23:52

      מארקס הגיע למסכנה כי הדת, כל הדתות, הן חלק מהניצול האדם הקטן לטובת ההון.
      זה לא הופך אותו למושלם או לפגום.
      זה הופך אותו לפילוסוף אתאיסט.

      • מי זאת המסכנה שהוא הגיע אליה ולמה היא כל כך מסכנה? (ל''ת)

        מסכן, 07/03/09 21:04

    • ...לפי הדוד ליאו מסיינפלד (ל''ת)

      יוסי, 07/03/09 01:00

  • 19.

    לא הבנתי איך אחרי 18 שנות עבודה ברמה כזו הוא לא חסך

    אבי צנעני, 06/03/09 22:33

    כמה מליונים בצד. אומרים שבשביל כבוד צריך לעבוד, אבל לא אומרים שאם מוותרים על הכבוד - לא צריך בכלל לעבבוד. אם במקום להתרוצץ בין הרגליים של ביל גיייטסס הוא היה יושב בבית ומשקיע 50 אלף דולר ב65 אחוז לשנה - היה לו מעל מלייון דולראת - לינק

    • את דואג לו? יש לו מספיק כסף (ל''ת)

      jerome, 07/03/09 02:54

    • rachel aldani is not for sale but you all on the way to chaina prison (ל''ת)

      אמיר מרכז, 07/03/09 03:34

  • 18.

    מעניין שאתה אומר את זה עכשיו..מה עם המפוטרים שפיטרת?! (ל''ת)

    אין לך בושה, 06/03/09 22:16

  • 17.

    יש חברות היי-טק שבהם דווקא נחמד מאוד

    זיו, 06/03/09 22:07

    אני עובד בסאן מיקרוסיסטמס שבא העובד הוא הנכס החשוב ביותר לחברה. אמדוקס כחברה ישראלית לא הסכילה להבין את זה ורק שמו דגש על האימג' החיצוני והסנובי של ''הצלחה''.

    • אכן עובד סכיל בסאן (ל''ת)

      ., 07/03/09 01:10

    • אני בטוח שיש אוירה טובה בסאן, אבל..

      מושון,חולון, 07/03/09 01:50

      אני מכיר כמה חבר'ה נחמדים בסאן. ובאמת נשמע כמו מקום נחמד לעבוד בו.
      אבל תכל'ס - כל החברות שאנחנו עובדים בהן הן אותו הדבר.
      אחותי עובדת באותה חברת הייטק (לא סאן) כבר 13 שנים. זו חברה שבאמת התייחסה אליה כמו משפחה, ומה לעשות החברה הזו גם היתה צריכה לצמצם. למזלה של אחותי, אחרי חופשת לידה היא חזרה לפרוייקט אחר בחברה, שהוא יותר נחוץ, ולכן בגל הפיטורין שהחברה חוותה, היא לא פוטרה. אם היתה נשארת בפרוייקט הקודם - כנראה שהיתה הולכת הביתה.
      הקיצור, זה קורה גם במשפחות הכי טובות.

    • עברית שפה יפה

      אבשלום קור, 07/03/09 03:15

      זיו,
      אני שמח שהחברה שבה אתה עובד מתיחסת יפה לעובדיה. אני ממליץ לך לקחת מספר שעורים בעברית.

      שבת שלום

      • קור באמת מאפיין אותך. אתה אדם קר לב.

        מושון מחולון, 07/03/09 09:17

        חשבת על זה שאולי לזיו יש הפרעה דיסגרפית?
        חשבת על זה שאולי זיו למד בבית ספר גרוע בילדותו?
        יש לי חבר מאוד חכם, שעובד בהייטק, ומספק פתרונות יצירתיים, אבל מה לעשות - בילדותו לא למד כמו שצריך, וגם למד בבית ספר גרוע, ואף אחד לא הקפיד על נושא הכתיבה שלו. בבגרות מאוד מאוד קשה לתקן את זה!

  • 16.

    ההוויה קובעת את התודעה (ל''ת)

    שאול המחפש , 06/03/09 22:02

  • 15.

    אני מאחל מחשבות כאלה לכל מנהל שפיטר אותי, במיוחד הישראלים

    Yossi, 06/03/09 21:49

    (וגם לכל מפקדי בצבא, סדיר ומילואים.)

  • 14.

    מבלבל את המוח

    שמחה , 06/03/09 21:35

    ידע ליהנות יפה מאד מהעולם הקפיטליסטי כל עוד עבד. שום מחשבה ממה שהוא מתאר כעת לא חלפה בראשו בזמן תעסוקתו. לפתע החל לקרוא את מרקס? מהמשכורת הקודמת שלו ניתן היה לכלכל בקלות כמעט עשרה מובטלים עובדי כפיים פשוטים שניפלטו זה מכבר ללא יכולת למצוא עבודה. מסתבר שעגל הזהב שהיה מכור לו כיסה גם חיי משפחה מחורבנים שכנראה לא השקיע בהם כלל.לפתע התפקח? מחפש "מגע אנושי" רק כשנזרק מהעבודה? בתור מנהל בכיר הייתי מצפה ממנו לא לירוק לבאר ששתה ממנה.

  • 13.

    עריץ מרושע

    אלי, 06/03/09 21:32

    אחרי שזרקת אנשים לכלבים
    (''אני רק בורג במכונה'')

    פתאום ראית את האור

  • 12.

    עלוב נפש (ל''ת)

    אלי, 06/03/09 21:29

  • 11.

    הבנתי שהוא יכול היה לקבל תפקיד נמוך יותר אבל סרב

    שבץ חלובה, 06/03/09 21:06

    לא ניראה לי שהם ככה סתם זרקו אותו ככלי אין חפץ. הם בטח הציעו לו תפקידים אחרים אולי בדרגה נמוכה יותר אבל הוא סרב ורצה לשמור על כבודו ולכן פרש. לדעתי בזמנים קשים צריך לשמור על העבודה בכל מחיר ואפילו המחיר הוא ירידה זמנית בתפקיד העיקר להמשיך להשאר על ה pay roll. אני בן 68.5 פרשתי לפני למעלה משנתיים בגיל 66 אחרי 46 שנים של עבודה באותו מקום. כל הזמן חשבתי רק איך לשמור על מקום העבודה שלי וככה הגעתי עד לקוו הסיום. למר כפתורי מקום העבודה לא היה מספיק חשוב כדי לשמור עליו ולכן מצא את עצמו בחוץ. יש לי שלושה בנים שעובדים בהיי טק ואני מדריך אותם איך להזהר ואיך לשמור על מקום העבודה כי תמיד צריך לזכור העבודה היא כל חיינו מכל צרה תצילנו.

    • יפה מאוד כתבת! (ל''ת)

      צח, 07/03/09 04:08

  • 10.

    יאללה יאללה אני לא מרחם על האנשים האלה הם חיו בבבועה ופנטזיות

    א, 06/03/09 20:53

    הם לא הסתכלו על אף אחד לא מימין ולא משמאל והשכירו דירות באלפי דולרים לחודש וצחקו על כל העולם

  • 9.

    גילית ת'אמריקה, הלוואי שנובורושי המרכז ילכו בעקבותיך (ל''ת)

    אבך עדיין- תאוות הבצע גדולה עליהם, 06/03/09 20:50

    • תרגיע, לא כל מי שגר במרכז הוא נובוריש

      מושון,חולון, 07/03/09 01:54

      ואם היה לך הרבה כסף כמו למר כפתורי (שאני ממש לא מעריך אחרי הכתבה הזו), אתה לא היית סגפן, והיית חי חיים טובים. אם לא היית קונה וילה קטנה ברמת השרון או פנטהאוז ברמת אביב ג, אז היית בונה לך וילה ענקית בישוב אחר.
      את הנסיעות לחו''ל עדיין היית עושה כמו מר כפתורי.
      זה לא שהיית תורם חצי מההון שלך לעניים ומסכנים נכון?

  • 8.

    אתה נשמע בנאדם מקסים

    לא מכירה אותך, 06/03/09 20:49

    עם לב טוב ונדיב
    ואבא נהדר
    תנצל את השינוי הזה לטובה ותגלה בעצמך צדיים מדהימים שלא ידעת עליהם
    אין ספק שעבודה עם אנשים מביאה לסיפוק אדיר, הרבה יותר מגולם שנקרא מחשב
    מקווה בשבילך שתמצא עבודה בקרוב ושתמשיך לגלות את הבנות שלך

  • 7.

    בהצלחה (ל''ת)

    מועדון אמדוקס - רא''מ 3, 06/03/09 20:20

  • 6.

    לא מאמין לך

    יוהאן, 06/03/09 20:18

    בינינו, אם יציאו לך מחר, עבודה דומה, בעלת שכר דומה, ואותן שעות עבודה מטורפות - תקפוץ על זה בלי לחשוב פעמים.
    אז לא חבל על כל קישקושי מרקס למיניהם?

    • צודק (ל''ת)

      היטיקיסט, 06/03/09 23:26

    • צודק, יוהאן (ל''ת)

      אין מה להוסיף, 06/03/09 23:51

    • יציעו. לא יציאו.

      עופר, 07/03/09 03:06

      בהייטק יודעים לכתוב?

      • מה הקטע שלך עם הכתב (ל''ת)

        בהייטק לא כותבים עברית, 07/03/09 07:39

  • 5.

    זה לא סיפור ממוצע של מפוטר היטק

    אייל, 06/03/09 20:13

    זה סיפור של מנהל שפוטר, שמרגיש עכשיו כמו כל העובדים שלו שפוטרו. צריך כל יום להתעורר ולהגיד תודה רבה.

  • 4.

    ריגשת אותי

    סמנכ''ל בחברת היי טק גדולה, 06/03/09 20:09

    ניר, ריגשת אותי, אני ואחרים בתעשייה עוברים את אותו תהליך, אשר ברמה האישית הופך אותך עם השנים לחיית טרף קרה ואכזרית, וכדי לספק את הסחורה ולהגיע להישגים בלי לאבד את דעתך, עליך לפתח כהות חושים ולהיות מונחה ומרוכז מטרה. בדרך אתה מאבד את החיבור לחיים על האדמה, אחרי הרבה שנים של עבודה קשה ומעט חודשים של חשבון נפש, אני מבין שהחיים על האדמה חזקים יותר.
    תודה ובבהצלחה לך.

    • קהות חושים

      מחייה השפה העברית בהיי טק, 07/03/09 09:58

      כסמנכ''ל בחברת היי טק אתה צריך לדעת ש, קהות חושים זה ב ''ק'' . או שכנראה החושים שלך כבר כהים....:)

  • 3.

    והכי חשוב שתהיה בריא -

    Even Mekir , 06/03/09 19:55

    וברוך בואך לחיים האמיתיים - ושיהיה לך בהצלחה.

  • 2.

    מרתק תמשיך לכתוב בבקשה (ל''ת)

    אוראל, 06/03/09 19:55

  • 1.

    What goes around comes around

    הייטקיסט, 06/03/09 19:33

    זה נשמע לי כמו... אוי אוי אוי פיטרו אותי, אשתי זרקה אותי, קשה לי....