• 14.

    התגייסות כל כלי התקשורת לטובת/למען לבני החל בשעה 5 בערב (ל''ת)

    הקומוניזם האשכנזי יובא מאירופא, 08/02/09 16:57

  • 13.

    תחביאו את הבחירות בכתבות מהת_ת ותקבלו ביבי 1 גדול (ל''ת)

    ארקיע? את מי מעניין עכשיו?, 08/02/09 16:49

  • 12.

    כדאי להסתדרות להבין את המצב ! סכסוכי עבודה יחמירו אותו !

    איציק, 08/02/09 16:46

    זה לא הזמן לשביתות ! אתם רוצים שהחברה תפשוט רגל ולאף אחד לא יהיה עבודה ?
    אתם תהרסו את המשק !

    • אם החברה תיסגר מאיפה תלקקו את השמנת ? מאיפה תקבלו

      תם שאינו יודע לשאול, 08/02/09 20:16

      ג'יפים ? בונוסים ? נסיעות לחו'ל ע''ח החברה ?

  • 11.

    עובדים יקרים - לכו להסתדרות שתעסיק אותכם עת תסגר ארקיע. (ל''ת)

    pini-1, 08/02/09 16:38

    • ראו הוזהרתם

      אש, 08/02/09 18:49

      ככה מתחיל זילזול בעובדים אירגון העובדים ''ההסתדרות'' לא מגובה ע''י העובדים עצמם ,עובדים בכול המגזרים מוכנים לעבוד ללא הסכמי עבודה בשכר נמוך וללא תנאים .
      אם היה חוק שמחייב להתאגד לא היינו מגיעים למצב בו אנו נמצאים.
      בכול העולם תאגיד עובדים הינו גוף חזק ששומר על עובדיו .אני מאמינה שגם כאן הכל יהייה טוב ...

  • 10.

    לשם תמונה של מטוס ולכתוב בגדול ''התפוצץ'' בכותרת זה לא רעיון חכם

    ארז, 08/02/09 16:30

    בשניה הראשונה חשבתי שהתפוצץ מטוס...

  • 9.

    רק האיחוד הלאומי יצליח לשמור על כלכלה

    איתן2 , 08/02/09 16:14

    כולנו מצביעים ט'!

  • 8.

    הנהלת ארקיע נוקטת שיטות של מאפיה ! האחים נקש מראים את פרצופם (ל''ת)

    טייס אל על, 08/02/09 15:45

  • 7.

    תתחילו להוזיל מעט את מחירי הטיסות....שכל עם ישראל יוכל לטוס (ל''ת)

    herzi33 , 08/02/09 15:43

  • 6.

    המנהלים הבכירים קיבלו בונוסים שמנים - שיחזירו לחברה !!! (ל''ת)

    רון, 08/02/09 15:32

  • 5.

    אין ספק שהכתבה הזאת יותר חשובה מטילים שנופלים על אשקלון....

    mrosenberg27 , 08/02/09 15:15

    חבורה של סמולנים בזויים....העם רוצה להקיא ממכם.
    בקרוב כמה גופי תקשורת של השמאל הולכים לפשוט רגל ורואים למה...

  • 4.

    ככה מתנהגים האחים נקש ? בשנה שעברה היה רוח של 5 מיליון $ (ל''ת)

    אהובה ע., 08/02/09 15:15

  • 3.

    איפה שההסתדרות מתערבת רק דופקת את העובדים (ל''ת)

    אזרח, 08/02/09 15:13

  • 2.

    אדרי תותח ! הנהלת ארקיע תצטער!

    פינקלשטיין, 08/02/09 15:12

    הבחור מצליח חהביא תוצאות מדהימות. חבל ללכת איתו בכוח, עדיף להתנהל איתו באופן הוגן וישר.

  • 1.

    ★★ חשיפה !! הצבעת ליברמן קיבלת את "קדימה" בחזרה בשלטון !! ★★

    87687644 , 08/02/09 15:10

    ★★ חשיפה !! הצבעת ליברמן קיבלת את "קדימה" בחזרה בשלטון !! ★★

    כידוע לפני כשנה נחשפה בוודאות זהותו של המדליף הסדרתי "עמיחי" כאורי ארבל בעלה של עדנה ארבל,
    להלן החשיפה:
    http://www.israblof.com/?l=he&c=2330

    בעלה של עדנה ארבל עדיין ממשיך לכתוב בפורום "רוטר" תחת הכינוי "עמיחי"

    ואלו הדברים המדהימים שהוא כתב היום בבוקר:
    "ליברמן הולך עם לבני זה הסיכוי היחיד שלו לחנינה .. "
    להלן הקישור לדבריו :
    http://rotter.net/forum/scoops1/17903.shtml

    כנופיית שלטון החוק מנסה לתפוס 2 ציפורים במכה,
    1. לגרום למפולת הליכוד ע"י סחף לאביגדור ליברמן דהיינו הצבעת מחאה לליברמן עקב "הרדיפה"
    2. אחרי הבחירות בזמן הרכבת הממשלה לתפוס את ליברמן בביצים , ולגרום לו לחבור ללבני ולהמליץ עליה בהרכבת הממשלה,

    אביגדור ליברמן נסחט ע"י כנופיית שלטון החוק, המטרה של כנופית שלטון החוק היא לגרום לליברמן לחבור לציפי לבני אחרי הבחירות !!

    הצבעתם ליברמן = קיבלתם ציפי לבני !!

    ראו הוזהרתם !!


    ועוד משהו ... לכל הטמבלים שמצביעים לכצל'ה .. בהתנתקות הבאה של ציפי לבני - כשכל הכצל'ך והמתנחלות מגרדות התחת עם הכובעונים יבכו וייללו על גגות השומרון - אני ישב מול הטלויזיה עם שקית פופקורן !!

    אל תעשו טעות !! אל תצביעו לרסיסי מפלגות !! חזקו את עמוד השדרה !!

    הליכוד מחל הליכוד מחל הליכוד מחל הליכוד מחל הליכוד מחל הליכוד מחל הליכוד מחל הליכוד מחל הליכוד מחל הליכוד מחל הליכוד מחל הליכוד מחל

    ★★★★ אתר חדש על ציפי לבני - כנסו חובה !! ★★★★

    הנה הקישור :

    http://xdcfvgbhnjghj.blogspot.com

    • ווואוו לא ידעתי שהצב כזה חמור....חובה לקרוא את מה שבעלה של ארבל כתב. (ל''ת)

      mrosenberg27 , 08/02/09 15:37