• 10.

    השירות של שארפ-חברת רעלקו מוצרי צריחה

    איציק, 04/03/13 23:52

    השגיאות בכותרת מכוונות. השירות הוא מהגרועים בארץ. קניתי מקרר שארפ עם אחריות מורחבת ובקשתי לקבל תעודת אחריות תואמת. התקשרתי אליהם שלוש פעמים. פעם במייל ופעמיים דרך שירות לקוחות. כלום. אתה כמו אוויר, כאילו לא קיים. לא מגיבים בכלל. רק לאחר שפניתי בתלונה למועצה לצרכנות, הואילו לשלוח לי תעודת אחריות, כמובן בלי מילה אחת של הסבר או התנצלות על כך שהתעלמו ממני לחלוטין במשך שלושה חודשים. להתרחק מהם כמו מאש.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.67.160.46
  • 9.

    אזהרה - לא לרכוש מוצרים גולן ווסטליין

    רמי, 16/12/12 21:41

    גולן וסטליין - לקחו את כל הכסף וכבר 3 חודשים לא מספקים את המקרר שהבטיחו ואפילו לא טורחים לספק הסברים - להיזהר לא להתקרב ולא לרכוש מהם דבר !!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.206.85
  • 8.

    לגבי דואגי הסביבה אתם לא תמיד צודקים

    א, 25/02/09 02:22

    מקרר ישן ומזגן ישן :
    עובדים על CFC פריאון גז מזיק שגורם נזק לאוזון...ומדי פעם משתחרר וצריך לשים חדש
    זה גורם להתחממות כדור הארץ
    שנית, מקרר ומזגן ישן צורכים הרבה יותר חשמל, עקב טכנולוגיה ישנה, בידוד וכו' וחוץ מזה שזה לא משתלם לנו-יכול גם לא להשתלם לסביבה....
    צריך למחזר אם זאת חומרים וזה צריך להיות חלק מהחוק
    בכל מקרה כל האמור על מכשירים ישנים

    דווח על תגובה זו

    IP: 12.54.48.130
  • 7.

    מכונות כביסה, תנורים,מקררים משנות ה80 אמינים יותר מאלה של שנות האלפיים

    טיפים חשובים מניסיון, 09/02/09 02:29

    1.
    מכונות כביסה, תנורים,מקררים משנות ה80 אמינים יותר מאלה של שנות האלפיים !

    למי שיש לו חוש טכני וחבר חשמלאי מוסמך יוכל לסדר את רוב התקלות !

    מניסיון !

    כך סידרתי תקלות במכונת כביסה - לאחת החלפתי מנוע במשופץ ב250 ש''ח במקום מעל ל1000 ש''ח לחדש, וטכנאי רצה 750 ש''ח על תיקון.

    למכונת הכביסה השניה החלפתי משאבת מים - בסביבות ה150 ש''ח.
    והמכונות הכביסה הללו ממשיכות לעבוד שנים !

    בתיקון פשוט של מגעים בכבלים סידרתי את התנור אפיה בן ה20 ותנור חימום חשמלי בן 35!

    למקרר תדיראן בן ה20+ החלפנו גומיות

    לכיריים גז החלפתי מפסק.

    הכל עובד כמו חדש !
    2.
    מומלץ לקנות מכונות כביסה, מיקרוגלים וכו' עם לוח שליטה מכני ולא דיגיטלי - עקב רגישות הלוח האלקטרוני ללחות\\רטיבות !

    3.
    מומלץ להצמיד לצינור המים ב**כניסה** ובמרחק של חצי מטר - למכונת הכביסה, המדיח ודוד המים מגנט המעכב נזקי אבנית.

    אל תיהיו פראיירים של היצרנים שמראש מייצרים מכשירים שידרשו תיקון לאחר שלוש שנים...

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.124.47.251
  • 6.

    אתם מעודדים אנשים לזהם את הסביבה!

    גרי, 05/02/09 16:43

    בושה וחרפה!

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.235.67.180
  • 5.

    תמיד לתקן - הזווית הסביבתית

    יובל, 03/02/09 17:19

    כך תיצרו פחות זבל ותפרנסו בעל מקצוע ולא יצרן אלקרוניקה סיני

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.241.183
    • צודק לגמרי.כל הזבל הזה לא תורם לסביבה (ל''ת)

      דני, 03/02/09 18:38


      דווח על תגובה זו

      IP: 79.176.187.191
  • 4.

    אם כבר לתקן להזמין טכנאי רק

    דן, 03/02/09 12:01

    מאתר מידרג, שם לא יעשקו אותכם במחיר וגם האמינות גבוהה יותר, לקחתי טכנאי למקרר עם 500!!! חוות דעת...
    ובאמת היה מצויין ולקח מחיר הגון.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.254.182
  • 3.

    רבותי- קנו מקררי אמקור- מקררים מצויינים ואמינים ביותר, מנסיון אישי. (ל''ת)

    לא עובד אמקור, 03/02/09 11:49


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.5.245
  • 2.

    לא הכל מדוייק בכתבה

    צרכנית צרחנית, 03/02/09 10:07

    קנינו לפני כ- 8 שנים מקרר עלום שם (כלומר מותג פרטי) מרשת מזון גדולה. המקרר ממוצא טורקי. עד היום, טפו טפו טפו, אין שום בעייה. האחריות היתה לשנה כמדומני.

    המקרר היה זול בהרבה ממקררים דומים מחברות יותר מוכרות.

    אם המקרר יתקלקל אז נשקול תיקון במחיר קטן או שנחליף אותו ללא הרגשה רעה כי הוא עשה (ועושה) את שלו.

    לעומת זאת רכשנו טלויזיה בערך באותו זמן, קנינו שם מוכר עם יבואן רציני מאחוריו עם 3 שנות אחריות. אחרי כשנתיים היה קלקול שהתברר שאינו מכוסה באחריות והמחיר שרצו כדי לתקן אותו היה כזה שהיה שווה להחליף את המכשיר. קנינו טלויזיה חדשה, והפעם שוב ברשת מזון עם מותג עלום, והפלא ופלא - טפו טפו טפו - הכל בסדר.

    מסקנה - אין מסקנה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.22.105
  • 1.

    ניופאן

    דניאל, 03/02/09 09:28

    מכשיר DVD מקליט ''עם 3 שנים אחראיות'' - אך, באותיות הקטנות (בבית, לאחר הקנייה) ''על העין שנה אחראיות''.

    מה החוכמה אם היבואן לא רק יודע לאיזו חלק הכי הרבה סיכוי להתקלקל, אלא מוציא מראש את חלק זו מהאחראיות המורחבת?

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.189.222