• 27.

    אפליקציות סמסים ושיחות

    עינב, 31/01/12 13:23

    כל מי שיש לו סמארטפון יודע שיש אפליקציות לשיחות ולשליחת סמסים בין סמארטפון לסמארטפון (וואטסאפ, סקייפ וכו'). אם יש לכם חיבור מספיק רחב, אתם באמת יכולים להשתמש בזה ולחסוך הרבה.
    מה שיותר נחמד זה אפליקציות ששולחות סמסים ''אמיתיים'' אן יוצרות שיחה ''אמיתית'' (כלומר, לא רק מול מכשיר שגם בו מותקנת האפליקציה). למשל, באנדרואיד יש אפליקציה בשם ''סמס בחינם'' שמנצלת עבורכם את השירות שמציעה הספקית שלכם (אורנג' לדוגמא מציעה 20 הודעות בחינם לטלפונים של אורנג') - אתם יכולים לשלוח דרכה סמס חינמי גם לסטארטק ישן ;-) היתרון הוא שאין צורך בחיבור לאינטרנט בשביל לקבל הודעה, ואפשר להתחבר לשניה, לשלוח - ולהתנתק, כך שזה מתאים גם לאנשים עם חבילת גלישה קטנה.

  • 26.

    הלקוחות הישראלים

    רוצה להביע דעה, 01/08/09 01:10

    חלק מהדברים בכתבה ובתגובות והרבה לא...ההצעה הכי טובה זה תמיד תמיד לבדוק את החשבונית. אבל חייבת להעיר משהו על הקהל הישראלי בתור אחת שעבדה פעם באחת מחברות הסלולאר, הגעתי למסקנה שהקהל הישראלי פשוט מזעזע,
    צועקים על הנציגים, זורקים עלהם את המכשירים הסלולארים, מנסים לזרוק עלהם את מסך המחשב, טלפונים נייחים שיש בעמדה , עכבר, מקלדת מה שרק אפשר. לא הספיקו לקחת מס' בכניסה וכבר מתחילים לצעוק על אחראי משמרת שיקדם להם את התור. כל אחד מהלקוחות הישראלים חושב שמגיע לו הכל...
    הלקוח הישראלי רוכש מכשיר, מסבסדים לו את המכשיר ואז הגאון הישראלי נכנס עם המכשיר לים ומצפה אחרי זה שיתנו לו מכשיר חינם בתמורה לטיפשות שלו....
    לקוח ישראלי יקר שים לב איך אתה נראה ומתנהג ותתחיל להתיישר כבר , כי ההתנהגות שלך פשוט מזעזעת!!!!

  • 25.

    סלקום-לרדוף אותם ולהכות בהם...

    ציון אטיאס, 18/03/09 10:09

    עד שיפשטו רגל,שמעתי שבמשטרה מתחילים לטפל
    בעבריינים הכבדים,אז שיכללו גם את הגזלנים
    האלה מסלקום. תברחו מהם ותזהירו אחרים,זו ממש מצווה גדולה לעשות זאת וכך ילמדו גם שאר
    נותני השירות במדינה,ממש גועל נפש....

  • 24.

    בכול נקודת שירות צריך לפרסם ע''פ חוק את התעריף הזול שקיים לאדם הרגיל

    שוהם, 28/01/09 22:22

    שלטון דפוק למדי!!!
    נא לחייב את חברות הסלולר לפרסם בשלטי תצוגה בחלון הראווה את מחיר המינימום הקיים אצלהם.(כמו בדלק)

    לא אחת כשאני יושב מול הפקיד בחברות הוא מסתיר מידע ומסלולים טובים יותר ומביא כאילו למצב של אי נעימות-כשיטה.
    כמובן הפריירים נופלים וגם אלה שחושבים שהם לא פריירים נופלים בפח.

  • 23.

    הכי טוב בסלקום,

    שושי, 04/01/09 13:16

    לא מרמים אותך ולא מנצלים את חוסר תשומת ליבך. וגם מתאימים לך את התכנית הכי משתלמת ומתאימה לצרכיך.

    • סלקום רמאים

      גיא, 01/07/09 09:41

      ''שכחו'' לציין שמסלול ''אגורה לשנייה'' כולל חיוב מינימום חודשי!!!

    • אתה חי בסרט (ל''ת)

      מישהו, 17/08/09 17:27

  • 22.

    תודה על ההמלצות,

    לירון, 04/01/09 12:58

    אני מודע לרוב הסעיפים ומה שלא - עכשיו הולך לתקן. אני סומך על סלקום שיציעו לי חבילות משתלמות אבל את החשבונית תמיד צריך לבדוק טוב-טוב, ליתר ביטחון.
    (למרות שלא זכור לי שהיתה אצלי טעות בחשבונית.)

  • 21.

    ממליץ בחום על TELAWAY חיסכון אדיר ביחס למתחרים

    עמית, 04/01/09 09:16

    שירות טוב. בנסיעותי לארה''ב משתמש רק בזה.

  • 20.

    חבילות דור 3 מיותרות למי שלא רוצה ולא צריך

    עמוס, 03/01/09 18:43

    אנחנו משלמים במשפחה מעל 1600 שקל בשנה על הטעות הזאת.תחשבו טוב טוב אם אתם צריכים ורוצים את זה,ממה שאני רואה זה מיותר לחלוטין

  • 19.

    הכי טוב ב-prepaid

    P, 03/01/09 11:47

    משלמים רק על מה שמדברים

  • 18.

    תנסו לקבל מאורנג' הסכם חוזה מפורט שמציין את כל התעריפים והתנאים (ל''ת)

    כשהחמאס יהיה ארגון שלום זה יקרה, 03/01/09 09:34

  • 17.

    פשוט לקשקש פחות בסלולרי. מטרתו כדי להודיע על איחורים והוראות דרך

    לא קשקוש של שעות ביום, 03/01/09 09:18

    הכי מצחיק לראות מאבטחים שמרוויחים 20 ש''ח לשעה ומדברים בסלולרי - דם סרטן וגם אוכל את המשכורת.

  • 16.

    משרד התקשורת

    zse456 , 03/01/09 03:50

    חברות הסלולר גונבות את הציבור ומשרד התקשורת מסייע להם , לא חל על שר התקשורת הנוכחי.

  • 15.

    דברו פחות,ייטב לכולם

    אנטי סלולרי, 02/01/09 19:29

    עולה פחות,מטמטם פחות את אלה סביבכם שלא ממש מעניין אותם לשמוע את הדברת שלכם.תפסיקו להיות תלויים במכשיר הזה.
    הדבר הכי מטומטם זה להתקשר מחו''ל 5 פעמים ביום הביתה כדי לספר שעליתם על מגדל אייפל.כל הרעיון בחופשה זה להתנתק,ויש אלטרנטיבות כל כך יותר זולות.

  • 14.

    תודה... (ל''ת)

    אילן, 02/01/09 18:58

  • 13.

    השיטה בארץ פרימיטבית

    ABC, 02/01/09 18:32

    כל מטרתה לבלבל את הצרכן שלא מבין את החיובים והזיכויים.
    בארה''ב החיוב החדשי קבוע, כל חודש בדיוק אותו סכום, כל השיחות בתוך ארה''ב הן חינם, לא משנה אם זה לסלולרי או לטלפון קווי.
    שיחות לארץ עולות לי שני סנט לדקה, זה שירות אחר שלא קשור לסלולרי, רק אוכל דקות סלולר שכלולות בחשבון החדשי.

    • היתה רוצה

      DEF, 31/01/09 12:14

      אתה באצמך פרימיטיבי!!!
      אם השיחות חינם לא משנה לאן מתקשרים במדינה אז למה מחייבים אותך חיוב חודשי????
      שיחות לארץ 2 סנט=6 אג' - היתה רוצה.
      את שיטות החיוב בארץ למדו איך לא מארה''ב הקפיטליסט החזירי. אז אל תספר לנו סיפורים על ''גן עדן'' סלולארי. תכף תגיד שגם הטלפון לא פולט קרינה...

  • 12.

    הכי טוב לקנות מכשיר דור רגיל בחנות פרטים או בחו''ל

    טי, 02/01/09 15:06

    בשורה התחתונה זה מה ש%95 מהצרכנים צריכים,זה יוצא הרבה יותר זול ובלי חבילות מיותרות

  • 11.

    ועל הדבר הכי מיותר בעולם הסלולארי לא דברו..

    3, 02/01/09 15:01

    דור 3.

  • 10.

    מה שלא מספרים לכם זה

    דנינו, 02/01/09 14:28

    מה שלא מספרים לכם זה שההחזרים מתבטלים כשאתם משדרגים/מאבדים את המכשיר או כשהוא מתקלקל.

    מה שלא מספרים לכם 2: בחו''ל יש הרבה מכשירי דור רגיל מתקדמים שהחברות לא מוכנות לייבא לארץ כדי שחס וחלילה לא יפסידו חבילות דור 3 שצרכנים משלמים על אף שהם לא צריכים

    מה שלא מספרים לכם 3: שבחו''ל לרוב מחירי מכשירים עולים 50% פחות(אחרי מעמ באותם ארצות),מאיפה נראה לכם שהחנויות הפרטיות מייבאות את המכשירים?

  • 9.

    איך שכתם את הסעיף הכי מיותר בחשבון הסלולארי?

    טלי, 02/01/09 14:22

    חבילת דור 3 בסך 288 שקל בשנה.

  • 8.

    משכורת 13 לסלולר

    סלולרי, 02/01/09 14:17

    כתבה מצויינת.
    המפעילים מתאמים מחירים והתחרות היחידה שיש
    זה מי מפיק יותר רווחים מהלקוחות.
    לא יכול להיות שפלאפון ואורנג וסלקום
    ירוויחו כל כך הרבה כסף כל שנה על חשבון הלקוחות .

    משהו פה לא הגיוני...איפה התחרות ?????

  • 7.

    דור 3=פי 3 קרינה ועוד 24 שקל לחודש (ל''ת)

    למה דוחפים את הדור ה3?, 02/01/09 14:14

  • 6.

    חבילת דור 3 מובנת=מניסיון שלי מיותר ויקר

    תמר, 02/01/09 14:11

    שלא ידח]ו לנו דברים שאנחנו לא צריכים,שיהיו הוגנים יותר

  • 5.

    ושום מילה על כך שחברות הסלולאר

    קרני, 02/01/09 13:18

    לא מייבאות מכשירי דור 2.5 מתקדמים,יש הרבה כאלה בחו''ל, לדוגמא: נוקיה 3600S,מכשיר עם מצלמת 3.2 מ''פ עם פוקוס,נגן MP3 שתומך בכרטיס זיכרון של עד 8 גיגה,בלוטוס,פנס וכל זה במחיר של 650 שקל באירופה!

  • 4.

    מה עם חבילות דור 3 בסך קרוב ל300 שקל למכשיר?

    רוני, 02/01/09 13:14

    רוב המוחלט של מי שאני מכיר לא צריך את זה אבל משלם, מה יקרה אם תכפילו את הסכום המיותר הזה באישה ועד 2-3 ילדים?

  • 3.

    פשוט, תנסו לחשוב לפני כל חיוג...

    איציק, 02/01/09 12:40

    אני יודע, זה קשה. (לחשוב). אבל אם תנסו, תגלו ש- 90% מהשיחות שלכם פשוט מיותרות! שאפשר לחכות עד שמגיעים הביתה - למשרד- לסופר-לתחנת הדלק. זיכרו שלא כל כך מזמן הסתדרתם מצוין בלי הסלולארי, ונסו להיזכר במקרים שבהם באמת, אבל רק באמת, היה טוב אילו היה לכם מכשיר כזה בכיס.

    ובאשר לעצה להשאיר את הסלולארי בבית כאשר נוסעים לחו''ל - ממש לא עצה טובה. אפשר לחסום שיחות נכנסות מהארץ, אפשר להחליט אם לענות לשיחה נכנסת או לא, ומניסיון - SMS זו דרך מצויינת לתקשורת יעילה וזולה.

  • 2.

    חברת אורנג עושקת את לקוחותיהה

    ישראל שלום, 02/01/09 12:21

    כרגע חזרתי מאורנג במפרץ חיפה. לא מוכנים לתת לחיילים חבילת smsוחבילת שיחות כדיי שנוכל לשלוט בהוצאות. מה שיותר שיחות ויותר smsיותר כסף לאורנג למה לא לעשוק את הצרכן. גנבים נמאסתם.

  • 1.

    קורא לקהל הצרכנים להיזהר מחברת פלא-פון-קראו היטב את החוזה עמם

    י.א, 02/01/09 10:42

    מציע לקהל הצרכנים שלא להתפתות לחבילות של פלא-פון.
    לאחר החתימה על ההסכם ''האטרקטיבי'' שינו חד צדדית את תעריפי השיחה לדקת אויר.
    התקנה האוסרת שינוי חד צדדי של תנאי הסכם נכנסת לתוקף רק מ-2009 לכן מיהרו לפעול חד צדדית.
    קורא לחרם צרכנים על פלא-פון!!!

    • מסכים עם כל מילה שלך. (ל''ת)

      אביחי, 29/07/09 22:16