מתוך ראיון עם בעל חברת מדיה:
''בבחירות הקודמות השותף שלי היה בין האנשים שעשו את הפעילות המסיווית עבור מפלגת קדימה ברשת'', אומר נאמן. ''קדימה בהחלט עשתה פעילות נרחבת והצליחה לבנות מותג של מפלגה, שלא היה קיים קודם לכן, דרך האינטרנט. באותה מערכת בחירות הצליחו ליצור דיון ציבורי סביב המפלגה. אנשים חושבים שדברים כאלה נעשים בתמימות, אבל הם לא. כיום מועמד הוא סוג של סחורה בדיוק כמו מסכי מחשב. אני יודע לבוא למכור מוצר פוליטי וככה אנחנו מתייחסים לזה, כאילו פוליטיקה היא מוצר''.
הבנתם, מכרו לנו את אולמרט כמו שמוכרים חולצה ועכשיו מוכרים לנו את לבני כאילו הייתה מכונת כביסה...
בסוף כולם עושים את מה שארד ואדלר אומרים להם
כנסו לקישור הבא:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/806/555.html
הגב לתגובה זו