• 48.

    בוקר טוב אליהו! איפה הייתה שלושה חודשים?

    שבץ חלובה, 10/12/08 07:57

    הבורסה כבר התמוטטה ועכשיו אתה נזכר להקים ועדת חקירה. צריך וינוגרד לקופות הגמל כמו למלחמת לבנון 2 . אבל וינוגרד של לבנון דפקה רק את הש.ג כי הבוס לא לקח אחריות על עצמו. גם כאן יחפשו איזה פקיד קטן במקום לחפש את ראש הפרמידה שהם אולמרט בראון וליבני שנתנו למצב להדרדר ורק כשהכל התרסק נזכרו פתאום לדבר על רשת בטחון שהתבררה שיש לה חורים כאלה גדולים שאפילו לוויתן יכול לעבור דרכה. אני מציע לשרי קדימה לא לחכות עד הבחירות אלא לעבוד לפי הסקרים ולפנות את הממשלה לאנשי ביבי. כל יום שהם בתפקיד הוא יום של נזק והפסד.

  • 47.

    לבדוק את תפקוד האוצר ונעריו.בין היתר. (ל''ת)

    אגרנט, 02/12/08 10:26

  • 46.

    נערי האוצר

    אבירם לוין , 02/12/08 09:30

    שלום,

    נערי האוצר ( ילדים בני 30 ) חושבים שהמדינה זה הם וכספי המדינה שייכים להם.
    ראש הממשלה מחליט להעביר כספים לאוניברסיטאות – הם עוצרים .
    מי בחר אותם , את הפקידים הללו ?
    הם , ביחד עם עדת עיתונאים קפיטליסטים של ידיעות-אחרונות :
    נחמיה שטרסלר , ברנע , סבר סלוצקי , גד ליאור ואחרים -
    מנהלים מסע הסתה נגד רשת ביטחון לפנסיה , נגד השקעות בתשתיות.
    כל הפיזמון האדיוטי הזה : אין כסף נעלם מהנוף הבינלאומי ביחד עם הקפיטליזם החזירי
    של בוש.
    היום מדינות המערב שופכות מיליארדים . הגרעון שלהם גדל ל 8 אחוז ויותר מהתוצר הלאומי.
    חבל שבראון וחבריו לא למדו כלום.
    במקום לעצור את הפיתוח בגלילות ( חסרים רק 10 מליון ₪ ) – היה צריך לעבוד 24 שעות ע"מ
    לסיים פרויקט זה !!!!
    צריך לפטר את פקידי האוצר ובנק ישראל – ממילא הם לא מבינים בכלכלה , לא חזו את המשבר
    עכשו הם נובחים כהרגלם. פיטוריהם יחסוך כסף רב למדינה.

    • פקיד כי ימלוך

      דניאל, 07/12/08 09:59

      מסכים עם כל מלה. השחצנות של נערי האוצר ותומכיהם - העומדת ביחס הפוך לקוצר הראייה ומחדליהם בעבר - ניזונה מהווקום השלטוני. לא זו בלבד שסדרי העדיפויות שלהם מעוותים מיסודםמ ונגועים באינטרסים זרים מכאן ועד להודעה חדשה, אלא שהיא מהווה מעילה בתפקידם האמיתי כמוציאים לפועל של מדיניות האמורה להקבע בזירות אחרות ולא על ידם!

  • 45.

    השר בוייום לא צריך ועדת חקירה לך לביבי שקרניהו ותדע (ל''ת)

    חח כולם יודעים שזה ביבי רק בוים לא חחח, 02/12/08 09:19

  • 44.

    האם עדיף היה להלוות את הכסף לשוק האפור?

    אליי, 02/12/08 08:33

    המדינה עודדה ומעודדת לחסוך בק.פנסיה וק.גמל.
    המדינה עודדה הפקדות בק. גמל מעבר לפטור השנתי-כי זה טוב לכלכלתה ואזרחיה.
    המדינה החליטה להוציא את כספי החוסכים מידי הבנקים משיקולים שלה.
    המדינה עשתה כבשלה בכספי החוסכים שהיו פאסיביים .
    המדינה החליטה להעביר את כספי החוסכים לבתי השקעות ללא התייעצות עם החוסכים.
    המדינה הסכימה למכירת כספי החוסכים מבלי שהחוסכים יקבלו תמורה .
    המדינה גבתה את חלקה מהבנקים בגין מכירת הקופות .
    הבנקים הרוויחו הון עתק ממכירת חסכונות העמיתים ללא פיצוי לעמיתים.
    המדינה לא הגבילה בתי ההשקעות איך ולמי '' ימכרו'' את כספי החוסכים וכמה ישתכרו מנהליה.
    המדינה ואזרחיה הרוויחו ממכירת הקופות-עובדה מאז ועד 2008 הכלכלה שגשגה.
    בתי השקעות הניבו תשואות טובות הודות להשקעה של כספי החוסכים בבורסה ואגרות חוב.
    בתי ההשקעות לקחו עמלות נאות מכספי החוסכים ושילמו מס כחוק.
    המדינה מקבלת מס ריווחי הון כחוק מהחוסכים.
    המדינה מתחמקת מאחריות ,ואם לא יוחזרו הפסדי החוסכים ,אזי:
    אמון הציבור בכלל והצעירים בפרט,בחיסכון הפנסיוני וקופות הגמל יקרוס ומ.ישראל
    תשלם מחיר הרבה יותר יקר מעלותה של רשת הביטחון הרחבה המוצעת

  • 43.

    מדוע רק עכשיו??

    בת לנפגעי ה''גזל'', 01/12/08 10:15

    ח''כ משה כחלון ביקש כבר במרץ 2008 לתת שקיפות למצב קופות הפנסיה,בדיוק לשם הגנה על ה''חוסכים'' בקופות הגמל.(בלי לחשוד בו,שכן אז עדיין אף אחד לא צפה את הבוקה ומבולקה בעולם,או עניין הבחירות בארץ.

  • 42.

    ועדת בדיקה חקירה

    איציק הכחול, 26/11/08 02:46

    זאביק בחילופי האשמות אתם גדולים במפלגת קדימה \\אחורה בלקיחת אחריות קצת פחות יתכן שביבי אשם במצב ובכך אתם מקווים לנגחו פוליטית אך להזכירך בזמן האחרון ביבי היה באופוזיציה ואתם בקואליציה ואילו חשבתם שטעה טעות מרה בדרכו הרי שיכולתם לתקן ולא עשיתם לא דבר ולא חצי דבר אזאל תחפש אשמים בתקוה שמפלגתכם תקבל את המגיע לה בבחירות הקרובות כפי שקיבלה בבחירות הקודמות מפלגת שינוי תודה.

  • 41.

    ועדת בדיקה/חקירה..... (ל''ת)

    איציק הכחול, 26/11/08 02:40

  • 40.

    לפני או אחרי הבחירות? (ל''ת)

    בוב, 24/11/08 16:19

  • 39.

    ישוחרר גלעד שליט לאלתר ובכל מחיר

    ירון, 24/11/08 13:04

    ישוחרר גלעד שליט לאלתר ובכל מחיר

    בוגי רץ לפוליטיקה
    אולמרט יוצא לעסקיו הפרטיים
    רודוי חלוצי (קצין שריון ראשי לשעבר) נטש.

    כולם ברחו והחייל המסכן נשבה כאשר היה בעת מילוי תפקידו

    בושה וכלימה
    הסתכלו בראי וראו את פרצופכם האמיתי

  • 38.

    בוים הוא כסיל מרושע (ל''ת)

    ד.להט, 24/11/08 12:26

  • 37.

    תגיד בוים,לאן נעלם בראון???

    אולי להצבעה כפולה?!?!, 24/11/08 12:22

    בוים,אתם הולכים הביתה.

  • 36.

    חקרנו ומצאנו שזאב בוים היה שר הקליטה בימי רפורמת הפנסיות

    ועדת חקירה, 24/11/08 12:17

    ושכל הכבוד לנתניהו שהשאיר משהו לפנסיונרים שיש סיכוי שעןד יעלה ערכו. בלעדי הרפורמה של נתניהו והאצבעות של הרוב בממשלה (שזאב בוים היה חבר בה), היום לא היה לפנסיונרים ממה להפסיד.

  • 35.

    אני רוצה להבין...

    א, 24/11/08 12:11

    הרי כספי הפנסיה וההשתלמות הושקעו בבורסה, ועד המפולת היו רווחים עצומים, אז למה כשהיו רווחים, בעלי הקרנות הנ''ל לא קבלו בונוסים בסוף כל שנה???
    ועכשיו, שיש הפסדים, ערך הפנסיה יורד, דהיינו הזכאים לקבלת פנסיה בבוא היום, שזה גיל פרישה, יקבלו פחות ממה שהיו צריכים לקבל בפועל, אם בכלל!
    לכן כמו שלא מקבלים רווחים על ההפקדות החודשיות לקרנות הנ''ל, אז גם לא יקזזו הפסדים!
    על זה האוצר צריך לתת את הדעת, ולא להקים וועדת חקירה שתעלה הון למשלמי המסים,ותספק פרנסה טובה לחברי הוועדה שתקום-שכאמור אין בה צורך ואחר כך, לא יישמו שום דבר מהדו''ח שלה.
    מ ו ש ח ת י ם - נ מ א ס ת ם !

  • 34.

    ====================פופוליסט!!! קדימה בלחץ!!!===================

    היסטריה במטה איל ארד!, 24/11/08 12:11

    אבל זה לא יעזור.

  • 33.

    זהביק לא יעזור לך ללכלך ולנסות על ביבי, חיפשת ספין , קיבלת

    ron008 , 24/11/08 12:07

    אתה אדיוט ומסה לחפש ספינים

  • 32.

    הבחירות בפתח .עכשו כל אחד מהחכ''ים מבקש לשמר את כיסאו. (ל''ת)

    יחיאל כ''ץ, 24/11/08 11:48

  • 31.

    יש לחקור גם את מדיניותו של ביבי

    דב נאור, 24/11/08 11:32

    להפסיק להשקיע בקרנות הפנסיות השקעות סולידיות, ולפתוח את קרנות הפנסיה להימורים בבורסה.

  • 30.

    אין צורך בועדת חקירה לעובדות שברורות מאליהן

    מייק, 24/11/08 11:31

    הקפיטליזם מטבעו דואג להמציא מוצרים ושירותים על בסיס קבוע על מנת ליצור גידול חיובי בכלכלה. לצורך כך החלו בשנים האחרונות להגדיל את חלקן של קרנות הפנסיה בשוק ההון. הדבר נעשה באמצעות הוספת מסלולי השקעה נועזים יותר לכל קרנות הפנסיה וקופות הגמל. כתוצאה מכך קרו שני דברים. הדבר הראשון הוא גידול בהיקף העסקאות שנערכות בשוקי ההון עקב הזרמת הון מסוג חדש שהשתתף עד כה רק בצורה סולידית. הדבר השני הוא שתחילה גדלו התשואות של הקופות/קרנות אך מאידך גדלה חשיפתן לסיכונים, כמקובל בשוק ההון מימים ימימה. כל עוד הרוויחו הקרנות סכומי עתק כולם היו מרוצים, אך פתאום כשהחלו להפסיד כולם השתוממו. לסיכום: הצעד המתבקש מצד הממשלה הוא הגברת אכיפת הכלים המוניטרים על מקורות אלה על מנת שלא יחשפו את עצמם לסיכונים מיותרים, זאת גם במחיר של עליות מתונות מאוד בלבד בתקופות מסויימות בקרנות הפנסיה.

  • 29.

    ועדת החקירה תוציא אשם אחד: בנימין נתניהו

    לא נשכח!, 24/11/08 11:30

    אי אפשר להאשים את מנהלי הקרנות כי ההפסדים הם פרי המשבר העולמי בבורסות.
    אשם מי שזרק את קרנות הפנסיה לבורסה למים העמוקים: וזה ביבי.

  • 28.

    עוד פאשלה של הממשלה הארורה הזה פוגעים בנו פעם אחר פעם בכל מיני צורות

    ג'ינג'י = ת''א, 24/11/08 11:28

    פעם מבחינה ביטחונית נרצחים לנו חיילים ואזרחים בגלל השלרטנות של הארורים האלה להדיל אלף אלפי הבדלות פוגעים באזרחים ע''י סילוקם מביתם וכעת בכספם!!
    ממשלה ארורה פושעת הזויה ובזוייה!!

  • 27.

    מפלגת הקשקושים וההתנערות מאחריות. תעשו ואל תדברו (ל''ת)

    ראובן אדלר נמאסת!, 24/11/08 11:27

  • 26.

    קדימה, זה כל כך דוחה ושקוף, אתם בפניקה? (ל''ת)

    קור, 24/11/08 11:24

  • 25.

    גם אני בטוח שצריך ועדת חקירה

    הידרו, 24/11/08 11:13

    כי יש משבר עמוק וצריך לדאוג לכמה אוכלי חינם מקורבים.
    כל הבלגן הזה התחיל מהועדות שלכם (ועדת בכר במקרה הזה...).
    ה''מראה הממלכתי'' הזה, התמונות הרציניות-כל-כך של האפסים האלה.... יאללה גם כן.

  • 24.

    ל-14: את גדולה !!!!! כל הכבוד !!!!!!!!!! (ל''ת)

    אד, 24/11/08 11:12

  • 23.

    כמו ועדת וינוגרד !! המסקנות יועלו על הכתב רק בעוד שנתיים,כשהנושא בוער (ל''ת)

    דולי, 24/11/08 10:57

  • 22.

    איסתרא בלגינא קיש קיש קריא

    אילן צפון, 24/11/08 10:48

    זאב בוים הוא אחד מהנבובים שבשרי קדימה
    מעולם לא שמעתי ממנו מילה אחת מקורית או חכמה.

    קודם כל, צריך לתקן את המצב ומהר,
    כפי שמציע מזכיר ההסתדרות המוצלח.

    לועדות חריקה, תמיד יהיה זמן.
    וגם אחרי שלטון קדימה, היו ויהיו הרבה ועדות כאלה.

  • 21.

    זאב בויים - ועדת חקירה

    סופי, 24/11/08 10:40

    כמה תעלה למשלם המיסים ועדת החקירה?

    האם משהו יכול להבטיח שיוסקו המסקנות המתבקשות וייושמו?

    עדיף יהיה אם הבנקים יפסיקו לשחק בכספינו כבשלהם, וישקיעו אותו בתוכניות סולדיות, עדיף שהרווחים יקטנו במעט מאשר לאבד אחוזים גבוהים מהקרן עצמה.

    תפסיקו כבר כל הפוליטקאים, לפני בחירות כל אחד רץ ומביע את ''דעתו'' - נראה אותך עושה מעשה ולא רק מדבר.

    כדור הרגעה אמרת, למי? לנו הבוחרים? או שמה לכם המתמודדים, כדי שנרגע עד יעבור זעם ונשכח את מעשיכם ושוב נבחר בכם.

  • 20.

    גם למלחמת לבנון 2 הקימו ועדת חקירה - וינוגרד - ולא ראיתי

    שכל האשמים עפו הביתה, 24/11/08 10:37

    הם עוד רובצים עלינו.

  • 19.

    הופעלה מדיניות בסיכון גבוה ללא בקרה ופיקוח ! מה יש לחקור ? ויש גם אשם (ל''ת)

    נתניהו+אידאולוגיה+חזירות+אוצר = אסון, 24/11/08 10:36

    • למגיב 19 תגובתך קצרה וקולעת לאמת,ביבי אסון לעם ולמדינה. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 24/11/08 11:06

    • מה יש לבדוק קדימה 3.5 שנים לא דאגה לפיקוח

      מספיק עם תעמולה רדודה, 24/11/08 11:11

      ביבי היה שר אוצר לפני 3.5 שנים אחרי הרפורמה היה צריך לפקח. מה לעשות אבל ביבי עזב. למה אולמרט הרישנזון ובר-און (מצעד המושחתים) לא דאגו לפיקוח

  • 18.

    מבקש לבדוק האם ?

    aviram , 24/11/08 10:35

    האם לגופים השונים שהשקיעו בקופות הגמל והפנסיה היתה מדיניות השקעות הרפתקנית בסיכון גבוה ? אז לאן נעלם הכסף שלנו אם לא ?

  • 17.

    כבוד השר בוים

    נח, 24/11/08 10:34

    אתה בודאי יודע כמו כולנו,שהמשבר גלובאלי.מה אתה משחק בק-קה?אם יש לך כמה חברים טובים שאתה רוצה להסדיר להם משרות טובות בצורת ''חברי ועדה'' שלא עובדים הרבה ומקבלים משכורת מצוינת על חשבון משלם המיסים.אז תעזןב את זה ,מספיק שבין כה וכה הרבה כסף הלך לאיבוד.שאם וועדה או בלי וועדה לא ישוב.

  • 16.

    ועדת חקירה

    יצחק, 24/11/08 10:29

    בוים מגלגל עיניו לשמיים במקום להסתכל במראה.
    העברת קופות הפנסיה נעשתה בזמן שלטונו של אריק שרון ואם נבדוק בודאי גם בוים תמך מהיותו חבר במלגת הליכוד.את המהלך הוביל נתניהו ואיני רוצה להביע דעה למרות היותי מצוי בפרטים אם זה היה מהלך נכון.
    לבוים היתה אפשרות לשנות את עוולות נתניהו אך הוא לא עשה דבר או מי מחבריו.
    בחירות זה לא חזות הכל,וכדאי להתרכז במשרד עליו הוא מופקד,כנראה שנראה את בוים ובריו בפניקה זמן רב,וככל שירדו בסקרים ההתקפות תהיינה ארסיות יותר.
    בוים אדם שקול כנראה איבד את קור רוחו הידוע

  • 15.

    אויש זאביק אתה כל כך טיפש

    גיל, תל אביב, 24/11/08 10:28

    מה את רוצה לחקור? מדוע ממשלת הליכוד קדימה בראשון שרון וביבי החליטה להעביר את קרנות הפנסיה, ההשתלמות וקופות הגמל לשוק ההון?

    אתה רוצה שיחקרו מדוע להקת פוליטיקאים ועיתונאים רדודים ופופוליסטיים החליטו שערבות של לב לבייב לקרנות הפנסיה של העובדים, טובה יותר מערבות של המדינה באמצעות אג''חים ממשלתיים?

    זו הרי האידיאולוגיה של מפלגות הימין ועכשיו חבריהן מתקרנפים.

  • 14.

    להקים ועדת חקירה שתבדוק איך מוגבלים כמוך מונו לשרים (ל''ת)

    נעמה, 24/11/08 10:25

  • 13.

    ביבי - תחזיר להורים שלי את הפנסיה (ל''ת)

    שלומי, 24/11/08 10:22

    • תבדוק בהסדתרות לאן נעלמו הכספים.... (ל''ת)

      מלי, 24/11/08 11:10

    • האמת על הפנסיה.....

      יעקב, 24/11/08 11:15

      חוזרים על מידע שגוי שוב ושוב ושוב בסוף הוא הופך לנכון לפחות בתודעה הציבורית. שתי עובדות שעופר עיני יו''ר ההסתדרות אוהב להציג, כבר נחרטו עמוק בתודעה כעובדות מוצקות:
      בנימין נתניהו כשר אוצר שלח את כספי הפנסיה לאובדנם בשוק ההון ואילו הוצאת קופות הגמל מהבנקים ומכירתם לבתי ההשקעות הביאה לניהול המסוכן ולתשואות הקטסטרופליות.
      העובדות, חוששני קצת שונות.
      קופות הגמל יצאו לשוק ההון בשנת 1986. שר האוצר היה יצחק מודעי, ראש הממשלה היה שמעון פרס. נתניהו היה שגריר וכיכב על שער עיתון ''חדשות'' לצד אהוד ברק בכתבתו הנבואית של חנן קריסטל על מנהיגי הליכוד והעבודה של העשור הבא. חברות הביטוח נשלחו לשוק ההון בשנת 1992, שר האוצר היה שוב מודעי, ראש הממשלה היה יצחק שמיר, נתניהו היה סגן שר החוץ.
      בשנת 2003 נתניהו כשר אוצר השלים את המהלך, ביטל חלקית את האג''ח המיועדות לקרנות הפנסיה (30% מהחיסכון הפנסיוני) ושלח אותן לשוק ההון. קרנות הפנסיה יציגו השנה בזכות האג''ח המיועדות תשואה טובה בהרבה משאר אפיקי החיסכון הפנסיוני. השאלה המתבקשת היא מדוע לא מנפיקה הממשלה אג''ח מיועדות גם לקופות הגמל ופוליסות ביטוח חיים ומפלה לטובה את קרנות הפנסיה.
      ולגבי הוצאת הקופות מהבנקים. המבול היה יורד על כולם, סביר שהתשואות היו פחות גרועות בניהול הבנקים, ואז התשואה לא היתה 20%- אלא 15%- אבל הבה לא נשלה את עצמנו, הבנקים היו נופלים בדיוק לאותם בורות.
      הנה דברים שאמר לנו לפני כמה ימים מנהל בבנק גדול שעסק בעבר בתחום הגמל ''נס קרה לנו, אם הקופות היו אצלנו ומציגות תשואות כאלו היינו חוטפים חזק מכל הכיוונים. אני מכיר מצוין את המערכות אצלנו, היינו עושים את כל השטויות של המוסדיים, אולי אפילו יותר גרוע''.

    • תגיד אחי כמה משלמים עצלכם אני רוצה גם, צריך לשלוח קו''ח?

      מחפש להגיב בתשלום, 24/11/08 11:26

      ואיך זה עובד אתה אמור להגיע לעבודה או שרפשר לעבוד מהבית? יש תנאים סוציאליים? מה זה עבודה במשמרות? כמה משלמים?
      תודה

    • טמבל,ביבי הציל לך תפנסיה מניהול כושל ההסתדרות.

      כמה שהטיפשים מהשמאל מצחיקים., 24/11/08 12:14

      גיחי,גיחי,באים בתלונות לביבי.
      פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
      ביבי הציל מניהול של עמיר פרץ הכושל.

  • 12.

    כנסת פושעת ושרים גנבים גרמו לאובדן קרנות הפנסיה (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 24/11/08 10:21

    • ניגריה ניגריה

      ישראל ו, 25/11/08 22:18

      כבר יותר מסודר שם
      בעיתון
      72% מהאזרחים סבורים ש השלטון וחבריו מושחתים, לולמרט יש פנסיה כבר מבית כרחיה ומהרשות וכמובן השמאלנית הצדיקה איתו

  • 11.

    שיקימו כזאת ועדה!- האשם הראשי ביבי נתניהו (ל''ת)

    אפריים, 24/11/08 10:16

    • תעמולה תישקורתית.בזכות נתניהו יש לך פנסיה. (ל''ת)

      לולא ביבי היית אוכל בוץ., 24/11/08 12:15

  • 10.

    כמה עובדות כלכליות על הפנסיה ועל נתניהו, ראש הממשלה הבא:

    שגיב, 24/11/08 10:15

    בתקופתו של נתניהו כשר אוצר שיעור האבטלה ירד מ- 10.5% ל- 8%.
    הצמיחה עלתה לשיעור הגבוה ביותר במערב.
    האינפלציה ירדה לשיעור הנמוך ביותר במערב - 0.3%
    המכירות בחנויות עלו ב-22%
    השכר הממוצע נטו עלה בכ-10%
    את שנת 2002 סיימה הממשלה עם גירעון של 4.5%. אחרי נתניהו, את שנת 2005 היא סיימה עם גרעון של... אפס.
    תחת ניהול ההסתדרות, קרנות הפנסייה איבדו מיליארדים והיו על סף קריסה. מי הזרים כספי ציבור כדי להציל את קרנות הפנסיה שלנו? נכון, שוב הנתניהו הזה. אז בואו נכתוב תגובה: ''נתניהו לקח לנו את הפנסיה''. למה לא?
    בתקופת נתניהו, התוצר המקומי לנפש עלה ב- 30%. זאת לא טעות - 30%.
    ולמי שחושב שנתניהו הוא פוליטיקאי קטן, כמו אלה שאנחנו מורגלים בהם: נתניהו ביטל הקלות המס לתושבי יש''ע. כן, כשהוא מאמין במשהו יש לו אומץ לנתניהו הזה

    אז אל תתנו לעובדות ולטוקבוקיסטים (בשכר מינימום) של קדימה להטעות אותכם...

  • 9.

    התוצאה תביא לק'דימה והעבודה שלא עשו כלום למנוע את

    ציון בזוקה, 24/11/08 10:13

    כדור השלג הזה. העבודה שלא פרשה מהקואליציה מייד עם פירסום דו''ח וינוגרד, או כי אז היתה לנו בימי משבר אלה ממשלה יציבה ומתפקדת
    וקדימה, על כי אין ממשלתה מתפקדת ומוצאת פיתרון לפרוש רשת ביטחון על קרנות הפנסיה.
    יש לך מזל שנתניהו עשה את מה שעשה ב2003, אחרת ממה היה לך לייצר כותרת, פשוט לא היו קרנות פנסיה היום. ועדת חקירה על 121 חללי צה''ל רצית? ועדת חקירה על למה הירשזון עוד יושב לצידך בכנסת ביקשת? מזלנו שאחרי פברואר 2009 אי''ה, לא נצטרך לשמוע את הקשקושים שלך.

  • 8.

    יאללה, קדימה הסתער על ביבי. הבחירות בפתח, ופראוודה בשטח. (ל''ת)

    רון הכחול, 24/11/08 10:11

  • 7.

    המזל שלנו

    ירושלמי, 24/11/08 10:09

    שהכסף לא נשאר בבנקים אחרת כולו היה מושקע בבנקים שנפלו בארה''ב רק חוסר הריכוזיות של הכסף במשק הציל את הכלכלה פה תודה בנימין נתניהו.

    • אתה טועה טעות גדולה. מי שקרסו באמריקה היו דווקא

      דב נאור, 24/11/08 11:36

      חברות ההשקעות, ולא הבנקים. לחברות כאלה הפנה ביבי את כספי הפנסיה של כולנו.

  • 6.

    עוד איש קטן שמנסה להציל את עורו הפוליטי ,בספינים לא ראויים!

    לכו הביתה כבר !נכשלתם בגדול !, 24/11/08 10:04

    וממי אתה מבקש משפט צדק ?מהחשוד ?לא מהעם ?אה הבנתי העם לא נחשב !

  • 5.

    מה איתי?

    מחכה לשחרור, 24/11/08 10:02

    אולי חלק מכם יקראו ויחשבו שיש לי מוח מעוות, ולמה אני משווה בין השניים, אבל לפעמים נידמה לי שיוסי בובליל מקבל כל יום יותר פרסום ואהבה ועניין בציבור מאשר 848 יום של גלעד , אני מביט על זה ואני אומר- מדובר על שני אנשים שאחד אח גדול ואחד אח קטן, והכל כל כך הפוך אחד מהשני, אחד צעיר סגור בעזה 848 יום והשני סגור בקושי 70 יום בוילה. אחד מת לחזור להורים, למשפחה, לחברים, לאזרחות כמו שאר חבריו, ובטח מתפלל שכולנו נוציא אותו מהמקום הרע והאפל שהוא נימצא בו, אביו ואמו תומכים בו ועוברים בכול הארץ לרוחבה ואורכה.
    האח השני בוגר כבר עבר ממחצית חייו ונימצא סגור בוילה, גם הוא ב''אי שם''. יש לו שם בריכה, יש לו אוכל, סיגריות, רופא, חבריה ואפילו בתו איתו. הגדול לעומת הקטן רוצה רק להישאר בוילה ולהיות סגור 100 ימים. את הגדול אנחנו מכנים הדורבן, ואתה הקטן- הקורבן. את יוסי בובליל דואגים להזכיר לנו 24 שעות ביממה בכול אמצעי תקשורת אפשרי, ואפילו פעם בשבוע אנחנו שולחים סמס שהוא יישאר כי ככה אנחנו ''עם אוהב''.
    לפני כמה ימים ראיתי את התוכנית והיה פרק הדחה, ואז ארז טל אמר שנשלחה כמות סמסים (s.m.s) מטורפת. אני מתאר לעצמי שזה כמה מאות אלפים, ואני שואל את עצמי כמה מאות אלפים יכולים לשלוח סמס, אבל חצי מזה לא יכול להגיע לכיכר רבין...
    נכון, גלעד נהפך לשגרה, יוסי נהפך לשיחת הסלון של יום שישי, לשיחה באוטובוס, לכתבות הקטנות בעיתון. אהה וכמעט שכחתי יוסי לא רוצה סתם להישאר בבית, הוא ירוויח מזה מליון שקל...
    אז אולי זה ישמע לך מוזר גלעד אבל כנראה שלחופש יש מחיר. למאה יום מקבלים מליון שקל, גלעד, אתה מתקרב לאט לאט ל900 יום ואני בטוח שבעד שום סכום שבעולם לא היית מוותר על החופש שלך אפילו ליום אחד אחרי מה שאתה עובר... ובוא נהיה מציאותיים, גם תעבור ...
    ואני שואל את עצמי ואת אלוהים- מי ישתחרר קודם? יוסי או גלעד?, זה שרוצה להישאר, או זה שרוצה לצאת? ההבדל הקטן... כנראה למעלה בכנסת לא מבינים שהחיים שלך הם לא תוכנית ריאליטי. זה עצוב גלעד, כי עכשיו עומדת להתחלף ממשלה.

    ואחרי כל ההקדמה הנ''ל אולי נצליח לשחרר את גלעד שליט בעזרת ''הפצצה'' של smsים למנהל-מגיש התוכנית (אדון אולמרט).
    אני עדין לא יודע אך אני מתחיל להפיץ את מה שיושב לי בראש ובלב כבר המון זמן, אבל אולי ככה מתחילות מהפכות גדולות.

    ובקשה אישית קטנה מכל מי שמקבל את הנ''ל, נא שילחו את זה לכל הנמענים שלכם.

  • 4.

    עוד וועדה? אם אמקם...

    רון בלי און, 24/11/08 10:01

    ערס אבנל עארס

  • 3.

    עוד אמירה פופוליסטית מבית קדימה. היה לבוים שלוש שנים לשנות

    אריאל, 24/11/08 09:57

    את מבנה הפנסיה והסיכון בקרנות ארוכות הטווח. מה קרה פתאום הוא נזכר?!

    עד עכשיו גם הוא נהנה מהרווחים העצומים, אז כשירדו הרווחים הללו הוא מנסה לגרוף הון פוליטי?

  • 2.

    יש לעודד יזמים ועסקים למניעת אבטלה ולהתנעת הכלכלה

    שלמה מאור, 24/11/08 09:55

    יש לעודד יזמים ועסקים כדי למנוע אבטלה ע''י הזרמת הלוואות זולות בתנאים וקריטוריונים קלים יותר, כדי שהעסקים ימשיכו לעבוד וכדי להתניע תאוצה של צמיחה מה שיחזיר את אמון המשקיעים בעסקים וייצב שוב את הבורסה , ועקב כך ייצב את קרנות הפנסיה שאחוז מסויים מושקע במניות של עסקים.
    מיותר לציין שעד היום הרוויחו ממניות העסקים כל עוד העסקים צמחו ותפקדו.
    אסור לחנוק את העסקים, תן לכל יזם ולכל רעיון להתפתח ולספק עבודה!!
    הבעיה היא שזה הרעיון של בנימין נתניהו אבל ממשלת ברק אולמרט וליבני דחו את ההצעות של נתניהו וכמס שפתיים הגישו תוכנית קטנה מידי למשבר גדול מידי.
    בבחירות אני בוטח בביבי ומצביע ליכוד!!!

  • 1.

    למה נתניהו שיזם את הרעיון חסכון פנסיוני בבורסה שותק ואינו מגיש תכנית ? (ל''ת)

    מנדי, 24/11/08 09:52

    • תיקרא עיתונים ותלמד היסטוריה כלכלית - אז לא תהיינה לך שאלות תם (ל''ת)

      ציון בזוקה, 24/11/08 11:01

    • כי יש ראש ממשלה,שר אוצר והוא כבר 6 שנים לא שם ...... (ל''ת)

      שפוי, 24/11/08 12:03

    • למה בראו שהוא שר האוצר להזכירך,שותקקקקקקקק??? (ל''ת)

      קדימה לספינים..., 24/11/08 12:16