• 10.

    בלונדון ופריז משלמים נוסעי עסקים יותר מס נמל

    אורי, 04/11/08 18:45

    ונכון בישראל המחיר זהה...
    אבל אין מה לדאוג... מספר הנוסעים יפחת בעתיד הקרוב מאדמאד לאור המצב...

  • 9.

    בתור נוסע במחלקת עסקים אני מברך על ההחלטה

    סממה, 23/10/08 13:46

    נמאס לי לעבור את כולם ולפספס את האווירה הים תיכונית בתור לכרטוס

  • 8.

    ל-2 כנראה שלא היית בשום מקום בעולם (ל''ת)

    מ., 23/10/08 12:06

  • 7.

    הנוסעים יפרקו את המקום מרוב עצבים. (ל''ת)

    להביא מצלמות, 23/10/08 12:03

  • 6.

    צודקים

    יעל, 23/10/08 12:02

    חברת התעופה היא זו שגובה ומקבלת יותר כסף על מחלקת עסקים. שהיא תשלם את עלויות הבידוק המהיר. למה רשות שדות התעופה צריכה לממן את זה ?

  • 5.

    יאללה באלגן

    דני, 23/10/08 11:45

    יאללה באלגן...........

  • 4.

    האם במחלקה ראשונה משלמים גם יותר מיסי נמל ??

    טובה, 23/10/08 11:33

    אם לא, לא מגיעה קדימות

  • 3.

    טוב מאוד

    anrbh, 23/10/08 11:24

    מה פתאום היה שירות כזה קודם? מה אפת לרשויות הביטחון כמה שילם הנושע לחברת התעופה. בביטחון כולם שווים.

    להעמיד לדין את מי שיזם את המסלול

  • 2.

    בארץ העובדים באים לעבודה,לא לעבוד.

    עוד לא ראיתי תורים כאלה בשום נמל תעופה אחר., 23/10/08 11:22

    תראו איזה אפטיות על פני העובדים בשדה התעופה.חוצפנים,לא מתנהגים יפה.אפילו המיים שזרמו בהתחלה באולם הנוסעים הפסיקו לזרום,ויש שם חלודה,אין דין ואין דיין,ויש וועד עובדים שמפתח את העצלנות והראש הקטן.תיראו את העובדים בשדות התעופה באירופה,או ארה''ב,רואים על הפנים את רמת הריכוז שלהם בעבודה.אצלנו הם כאילו מחכים שהיום יעבוד,בכל מקום רואים עובדים עומדים ומדברים,מדברים אתם על שירות,הם נילחצים.
    כואב הלב
    המדינה הזאת ? אנרכיה.

  • 1.

    שדה התעופה

    רמי, 23/10/08 10:56

    אילו צרות של עשרים .
    לי אין את הדאגות נללו