• 26.

    למה לא רואים תלונות על חברת חשמל או מוצרי מזון ????

    לקוח של סלקום ואורנג', 22/10/08 14:25

    חברים יקרים,
    בכל פעם חברה זו או אחרת בעדכנת מחירים אך מעולם לא ראיתי כי מישהו טוען כנגד חברת חשמל, או יצרניות המזון שמעלות מחירים ולא דואגות לידע את הלקוח, פשוט מגלים זאת בסוף החשבון אחרי שמשלמים כי במספר מוצרים חלה עלית מחירים.
    תהיו קצת יותר עם ראש פתוח וראו כי חברות הסלולר אינן שונות מכל חברה בעולם שרוצה להרוויח כסף, נכון שאנחנו כלקוחות רוצים לשלם כמה שפחות, הפיתרון כרגע, דברו פחות !

    • צודק בהחלט !! (ל''ת)

      אבי, 22/10/08 16:20

  • 25.

    אם יש לי חוזה לשלוש שנים איך יעלו??

    המבין, 20/10/08 21:04

    בכל התקשרות יש חודה לשלוש שנים. תנסו לנתק את החוזה באמצע. אז איך הם יכולים להעלות חד צדדי?? צריך חברה רביעית וחמישית שבאמת תהיה תחרות.

  • 24.

    דברו פחות ,השתמשו בנייד רק להעברת מסר בלבד .....

    סלולארי, 20/10/08 16:34

    אתם זוכרים את הפרסומות של חברות הסלולאר תשלם עבור מה שאתה מדבר ......
    כיום כל המסלולים הינם בהתחייבויות למיניהם ותמיד ישנו תשלום חודשי קבוע בתוכנית .
    הצעתי היא להתחיל לנהל חכם את השיחות מהסלולאר ולא לדבר כשלא צריך (כל ההתקשקשויות בנייד המיותרות ....)
    חברות הסלולאר יודעות שהצרכן הישראלי פראייר ומכניס הרבה מאוד כסף ...
    ולכן ההמלצה דברו פחות תשלמו מעט ......

  • 23.

    סלקום מראה לנו מי הפרייארים פה!! (ל''ת)

    סלכלום, 20/10/08 10:28

  • 22.

    חשד לקרטל בין חברות הסלולר - אורנג העלו באותו תזמון ומחיר (ל''ת)

    איפה מבקר המדינה??, 20/10/08 10:27

  • 21.

    איו כבר בושה לחברות הסלולר!!! די נמאסתם! מגעילים (ל''ת)

    חוזר לבזק, 20/10/08 10:26

  • 20.

    למדו לומר: ''חבל על הזמן אויר!'' צמצמו שיחות!

    לקוח סלקום שזקוק למכשירים אך:, 20/10/08 10:17

    צמצמו ועוד פעם צמצמו ועוד פעם צמצמו.
    לא חייבים למשוך שיחה מעל 2 דקות שתהיה חשובה ככל שתהיה.
    2 דקות לי זה המון. פשוט המון.
    צמצמו ותראו כיצד החשבון יורד. אין לנו ברירה כי הפכנו לעבדים של המכשיר, למרות שהאמינו לי שיש לי חשק בימים מסויימים לא לדבר בו כלל.
    שימו לב שהחשבון הפך להיות מפלצת על העו''ש!
    חג שמח.

  • 19.

    לקוחות פרטיים-לא לדבר מהסלולרי יותר.אין סיבה.

    נראה את החברות שלא יהיו להם לקוחות פרטיים פראיירים, 20/10/08 09:19

    מעתה והלאה צריך להתייחס לסלולרי כמכשיר עבודה לבעלי עסקים בלבד.אלו גם מקבלים תעריפים נמוכים ונוחים וגם משתמשים בכך לצרכי עבודה.לקוחות פרטיים שעושים שיחות לאשה ,ילדים ,וכו' לעשות רק מהבית.

  • 18.

    מצויין-אני זקוק לאינפלציה גבוהה...

    ניר מרמת ישי, 20/10/08 09:02

    כל כספי מוצמד למדד פלוס רבית.
    כל התייקרות במשק היא מצויינת.

  • 17.

    הגיע הזמן לעזוב אותם (ל''ת)

    יעל, 20/10/08 08:30

  • 16.

    משרד התקשורת צריך לטפל בהם-כי הצרכנים בישראל חלשים מדי (ל''ת)

    שבויים של הסלולר, 20/10/08 08:29

  • 15.

    חברים יקרים הכל תלוי בכם- דברו פחות! השתמשו בסקייפ, בזק הוט! (ל''ת)

    הפסיקו להיות פראיירים, 20/10/08 08:15

  • 14.

    יש לי חבר בארה''ב שמתקשר אלי מטלפון קווי לסוללארי שלי ועדיין משלם

    עבור השיחה פחות מאשר שיחה סוללארית פנימית בארץ..!, 20/10/08 04:28

    פשוט לא יאומן כמה ביבי דאג לנו ע''י יצירת תחרות כלפי מעלה..האמת שלא רק הוא דואג לקרטלים-אלא כל הממשלות המושחתות.חבל שאין לנו יכולת לארגן מרד צרכנים,זו פשוט הדרך היחידה כיוון שבבתי המשפט המצב לא יותר טוב וברור שלא יתבעו על הקרטלים האסורים לפי החוק..בסדום.

  • 13.

    מה הצורך להעלות את המחיר כאשר הרווחים של החברות עצומים ?.. (ל''ת)

    אור, 20/10/08 04:14

  • 12.

    זה בטח בגלל ירידת מחירי הנפט. (ל''ת)

    אנטי-סלולארי, 20/10/08 01:18

  • 11.

    יקור תעריפים

    לקוח ממורמר, 19/10/08 23:29

    מבטיח להוריד את כמות השיחות ב 90 אחוז

  • 10.

    לא נורא, הכל טוב, חג שמח! (ל''ת)

    קרן, 19/10/08 23:29

  • 9.

    הוי נוחי נוחי

    משתמש, 19/10/08 23:13

    הרי כל כך ידענו שזה יקרה, אתה תפסיד במקום אחד ותגזול ממקום בו יש לך קרטל. אז מה שוות התרומות שלך? מה שווים הביקורים אצל איפרגנים למינהם? אחר כך אתה מתפלא ששורקים לך בוז.צא ולמד ! קרטל, תיאום מחירים, הדרה של מתחרים במדפי השופרסל אינם פייר פליי זה לא עושה אותך איש עסקים קר רוח, זהו עושה אותך גנב גזלן ועבריין.

  • 8.

    אני מהמר שכל המגיבים שהשמיצו את אורנג עובדים בפלאפון (ל''ת)

    jay-z, 19/10/08 22:53

    • וזה עדיין לא משנה את העובדה שאורנג' ייקרה את המחירים שלה (ל''ת)

      מה זה משנה, 20/10/08 09:16

  • 7.

    משרד התקשורת חייב לשים סוף לביזיון הזה על גבם של הלקוחות (ל''ת)

    גל, 19/10/08 21:26

  • 6.

    הפיתרון לקרטל הוא לבצע הפרדה בין ספקי תשתית לבין מכירת המכשירים

    אלון, 19/10/08 20:48

    ושירותי התוכן.

    כלומר אדם יקנה מכשיר וזמן אוויר מחברה כלשהי, והיא כבר תנהל את המו''מ מול חברת הסלולר ותעביר לה אחוזים.

    כך יוכלו להפתח הרבה חברות, ולא יהיה אפשר לעשות קרטל.

  • 5.

    חרם צרכנים (ל''ת)

    ערן, 19/10/08 20:05

  • 4.

    גם אורנג'...היום קיבלתי מכתב..פשוט נמאס (ל''ת)

    דנה, 19/10/08 20:05

  • 3.

    אורנג' גררו את השוק לזה

    מיכאל, 19/10/08 19:06

    אורנג' התחילו את זה, וגררו את כל השוק לעלית מחירים

  • 2.

    אין מה לעשות מעלים בכל המדינה

    חיים, 19/10/08 19:05

    כולם מעלים מחירים עקב המיתון.

    • במיתון מחירים אמורים לרדת ולא לעלות

      אלון, 19/10/08 23:41

      אלא אם הממשלה מדפיסה כסף סרק, מה שלא אפשרי מאז חוק בנק ישראל החדש מ-1985

  • 1.

    אורנג' העלו כבר שבוע שעבר

    עובדיה, 19/10/08 19:04

    אורנג' גם יותר יקרים וגם העלו עוד את המחירים לפני שבוע, חוצפה לאורנג'