• 69.

    המפקח על הבנקים מועל בתפקידו מסייע לבנקים ולא לאזרח

    אבי ראשל''צ, 15/12/08 12:25

    נזכיר שבשנות ה-50 וה-60 מרבית העמלות לא היו קיימות וכל בעלי החשבונות קיבלו החזרים בגין יתרת זכות בחשבונם. התנגדותו של מר חזקיהו לחייב את הבנקים בתשלום ללקוח בגין יתרת זכות -היא שערוריתית,והאיש אינו ראוי לתפקידו כלל. מדוע אינו פועל לקבוע סולם עמלות כמו באנגליה (ראה תגובית 58)??.
    אגב,אמר לי כלכלן בכיר כי מנהל הבנק הקטן ביותר בישראל מקבל שכר יותר ממנהל הבנק הגדול ביותר באירופה,(בהתאם לעמלות השחיתות הבנקאיות בישראל)

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    צא ולמד למשל באמריקה הלטינית אדוני הנכבד

    דעות שונות, 15/12/08 12:01

    במדינוצת אמריקה הלטינית, מרכז ודרום אמריקה לא גובים עמלת שורה, עמלת בלבלבהבלה ואחרות למה פשוט. איך בכל זאת הבנקים מתקיימים ומתקיימים טוב, בגביה על שרותים נוספים, בהצעה של מבחר אופציו לבעלי חשבון הבנק למשל:
    1.חיוב על מינוס יתרה שלילית ו/או מסגרת אשראי.
    2. הלקוח יכול להנות ממוצע חודשי לניהול כספים ואסביר: אם יצרת הזכות עמדה על 2000.00 כמות עמלות שני פנקסי צקים ללא חיוב. אם יתרת הזכות עמדה של 5000.00 כל הפעולות פטורות וכדומה
    3. לקוח בעל 3 שרותים בנקאיים או יותר מאותו מוסד מקבל פטור מעמלות, למשל: כרטיס אשראי, פקמ, פצמ, קרן השתלמות, מניות, ואחרים.

    צא ולמד ידידי המלומד, השיטה אינה מושלמת אולם היא אינה מטיבה עם בעלי ההון כפי שהיא מוצעת במשך שנים על ידיך ועל ידי קודמייך, טוב בכל זאת אתה צריך מקום עבודה מייד שתשתחרר משרות המדינה לא ?! אז למי אתה דואג

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ויבן חזקיהו בנקים בי-ם

    עשוק, 15/12/08 09:43

    ויחזקם בעמלות גבוהות שעובדי הבנקים בעלי השכר הזעום אינם משלמים ובתוכם המפקח.
    לתפקיד הזה ניתן למנות אישה רצוי לא מהענף.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מפקחת על הבנקים בזמן סקנדל וויסות המניות...

    ולדימיר ולדימירוביץ', 07/09/08 20:37

    בגלל עצימת עין היא צ'ופרה במנכ''ליות ללאומי
    מפקח העכשיוי למוד נסיון,יודע לאן נושבת הרוח.התנגדות לעמלות באו''ש,התנגדות לרבית למען לקוח באו''ש?הכל משתלם,הצ'ופר יבוא בזמן.רוב נערי האוצר הביטו למרחוק,שם ''התמינו''להם חבילות שמנות.
    אומרים:שלח לחמך על פני שמן זית...

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    רוצים לדעת כמה הבן אדם מושחת....

    ליאור, 07/09/08 20:02

    לא יודע אם מישהו זוכר אבל כשהציעו לחייב את הבנקים לתת ריבית (אפילו מינימלית) על הפלוס בעו''ש מי התנגד? נכון מר חזקיהו ולמה כי זה יפגע בתחרות!!! ראיתם איך הוא דואג לציבור? למה לא לחייב על מינוס זה לא פגיעה בתחרות למה לחייב לפטור מעמלות לא יפגע בתחרות .
    הפגיעה/ לא בתחרות היא מבחינת ראות הבנקים.
    תסביר עובדה פשוטה איך ל99% מהציבור העמלות עלו ב חודשיים האחרונות? איך?? פשוט מאוד הבנקים צריכים להמשיך להרוויח בעמלות על חשבון ההפסדים וההשקעות הכושלות שלהם.
    בנק שמתחייב לא לקחת ממני מעל 20 ש''ח עמלה. היום אני עובר אליו

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    יצא המרצע מן השק

    אוונטי פופולו, 07/09/08 19:51

    עכשיו זה ברור: נתנו לחתול לשמור על השמנת

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לרוני חזקיהו

    אחד אחר, 07/09/08 19:33

    קצת ללמד אותך מה קורה באירופה.
    המשכורות באירופה גבוהות פי 2 בממוצע. עמלות הבנקים נמוכות בהרבה. לא משלמים מיסים גבוהים כל כך. באופן יחסי בישראל מכים את האזרח הקטן מהמעמד הבינוני מספר פעמים: מס על כלצעד ושעל, משכורות נמוכות, עמלות גבוהות גם באופן יחסי וגם באופן מוחלט. לפי מה שאני רואה אינך מבין דבר וחצי דבר בסטטיסטיקה. אנא חזור על ההרצאות בשנה א כלכלה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יד רוחצת יד

    אחד, 07/09/08 19:01

    מדובר באדם שאינו יודע מה הוא סח...רוני חזקיהו חושב על ה ג'וב הבא. אי לכך יש להעבירו מיידית מתפקידו - הוא ניכשל לחלוטין. במקום להגן על הצרכן הקטן הוא מגן על הבנקים

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    FOR ACTIONS IN CHECKING ACCOUNT $$$

    in the usa clinet pay NO, 07/09/08 18:50

    or saving account

    so I think the inspector maybe

    just maybe is getting envelops ?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מעולם לא ראיתי הסכמה כה גורפת בתגובות!

    כולם, 07/09/08 18:23

    ימנים, שמאלנים, דתיים, חילונים, ערבים, רוסים, אתיופים, מזרחים, אשכנזים:

    כולם יודעים שאתה עושה את מצוות הבנקים ודופק 6000000 איש לטובת תאבת הבצע שלך ושל הבנקים.

    מאחל לך רק רע.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מושחת

    אהרון מלמד, 07/09/08 18:22

    אני מבין שאתה מכין את השטח לעשות גם את הקפיצה שגליה עשתה...אה..יא מושחת

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    M25

    T. JAM, 07/09/08 18:15

    I'm banking (including Business banking) in England for 20 years. I never paid a penny for actual account activities or account report of cheque book production or anything Israeli banks are charging their poor clients.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מיואש

    יוסי, 07/09/08 18:00

    מדינה זבל ורקובה אין טעם להשקיע כאן גם ככה דופקים את כל מה שאתה עושה מסקנה שום דבר לא ישנה הון ושילטון קשורים ביחד כל אחד לעצמו ולכן אני מכין לעצמי אלטרנטיבה לכל מקרה בחוץ לארץ כאן הכל רקובבבבבבבבבבב

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא שמענו ממך מילה מיום מנויך נגד הבנקים הגנבים ואתה משתף פעולה איתם (ל''ת)

    רון, 07/09/08 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    היי אדון מפקח אתה אמור לשמור עלינו ולא על הבנקים,אתה מקבל משכורת מכספנ (ל''ת)

    רחמים טבריה, 07/09/08 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קצת להוריד ממשכורות העתק של המנהלים , קצת

    לפטר את כל הפראזיטים, 07/09/08 17:53

    לצמצם את מספרם של המנהלים והסגנים והעובדים
    המיותרים לחלוטין , קצת לחסוך בהוצאות רכש
    על חומרות ושיפוצים , ועוד כהנה וכהנה
    ביזבוזים על דברים מיותרים ואז תראו איך
    אפשר להסתדר בלי עמלות ואפילו להרויח
    מיליונים ! אז תפסיקו להתבכיין ! שודדים
    עם דיפלומה בחסות הממשלה !

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חיזקיהו - ארה''ב זה לא בעולם? ומה עם יפן? (ל''ת)

    אורן, 07/09/08 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    די כבר לשקרים של אדון חזקיהו!!!

    דימי, 07/09/08 17:49

    הוא משחק אותה תמים, אבל ברור לכולם שהוא פשוט משת''פ של הבנקים. כלומר בן אדם מעל בתפקידו. יש משהוא במדינה הזאת שיפסיק את הביזיון?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    המפקח על הבנקים דואג לתפקיד הבא שלו במגזר הפרטי.

    סגב, 07/09/08 17:42

    למי נתנו לשמור על השמנת הרזה של הציבור. עדיף למנות את החתול שמיל. בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האיש משת''פ של הבנקים ותו לו

    בנקאי לשעבר, 07/09/08 17:29

    אני מציע לנגיד בנק ישראל לפטר את הדבר הזה המכונה המפקח על הבנקים, האיש הוא המפקח על הנכלולים ותו לו, חבל''ז

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    די לרדיפת הבצע! (ל''ת)

    איציק, 07/09/08 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בושה וחרפה. עוד גנב עלוב מכיסי הציבור שנחנק כבר

    זועמת ומבטלת חשבון בדיסקונט, 07/09/08 17:19

    עד מתי ? עד מתי ?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ***המפקח על הבנקים שומר על הבנקים ומקפח את הציבור*** (ל''ת)

    אברהם, 07/09/08 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    החלף את שמך מחיזקיהו..לשודידיהו..אתה בושה לשם גדול

    אליאב, 07/09/08 16:11

    למדתה מהר מאולמרט..גם אתה מקבל במעטפןת?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין ספק כי הרפורמה בעמלות השיגה תוצאה הפוכה

    ברוך, 07/09/08 15:15

    אני אישית חוייבתי בחודשים האחרונים סכום עמלות לחודש כפול מזה שהייתי מחוייב בו לפני ה-1/7/08.
    פורסם כי רווחי הבנקים בחודשים האחרונים קפצו במאות אחוזים.

    מפקח הממלאאת תפקידו באופן מקצועי היה צריך להודות כי הרפורמה נכשלה ולתקן את
    הטעות, ועדיין לא מאוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    נכון עד לתגובה מספר 37

    סיכום ביניים, 07/09/08 15:10

    אף אחד לא תומך במפקח על הבנקים, וזאת בלשון המעטה. שמא יואיל הנ''ל ויסיק מסקנות, גם מערכתיות וגם אישיות ?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא יותר פשוט לומר ''סליחה, טעיתי''??? (ל''ת)

    מישהו, 07/09/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    המשת''פ של הבנקים

    ירון, 07/09/08 14:46

    חיזקיהו, ברור לכל הוא אחד משניים:
    או שהוא טיפש מספיק בכדי לא לראות את הנזק שגרם לציבור, או שהוא חכם מספיק בכדי להכין את עצמו למשרה הבאה, בבנקים.
    אני משוכנע שחיזקיהו הוא דוקא חכם, ולא משנה מה נאמר לו, הוא לא יעשה חרקירי על הקריירה העתידית שלו בבנקים.
    חזקיהו ימשיך לנסות לשכנע את עצמו שאנחנו מטומטמים, ושאנחנו נקנה לבסוף את השטויות שלו על רפורמה שעושה לנו רק טוב.
    חיזקיהו, אני אומר לך, חבל על הזמן. אתה כנראה הגעת לתפקיד הזה כנמושה, כמשת''פ של חבריך הבנקאים. אז לך, לך מאיתנו, הפסק לבזות את עצמך ולגרום נזקים לציבור.
    יש לי שאלה לסיום מר חזקיהו, בכדי לדעת את האמת על עבודתך ב'שרות הציבור': מה חושבים עליך חבריך בהנהלות הבנקים ? אתה חושב שהם פוחדים מהרגולציה שלך ? אולי, סתם ככה, כשהם חושבים על הפיקוח שלך, הם רק מחייכים...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שטיות אין עמלות באנליה

    Holly, 07/09/08 14:41

    אני חיה באנגליה ואין עמלות בשום בנק
    רק עם יש לך עסק!!!
    אדם רגיל כמו הרבה אנשים בישראל לא צריכים לשלם עמלה.

    אולי משהו ישתנה במדינה הזו....

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    גם בספרד אין עמלות על עו''ש

    מיכל, 07/09/08 14:41

    ולגבי הטענה שעל הלקוח לשלם עבור שרות שהוא עצמו צורך, אז לידיעת המפקח השרות הוא ממוחשב, אין פקיד שיושב מאחורי הכספומט ונותן כסף.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    המפקח על הבנקים מתערב רק כשמנסים למתן את הטורפנות שלהם

    אבי, 07/09/08 14:40

    זה לא פיקוח על, זה פיקוח מטעם. כדאי לבדוק מדוע המפקח על הבנקים פעיל יותר דווקא בדאגה לאינטרסים של הבנקים, ובאותה הזדמנות לברר מדוע הממונה על ההגבלים העסקיים עובד הפוך - דואג לצמצם תחרויות במקום להגדילן.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה לא יאמן כולם עד היסוד מושח.... (ל''ת)

    מיכל, 07/09/08 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שטויות. בארה''ב המצב שונה

    דני, 07/09/08 14:23

    בארצות הברית הבנק כלל לא גובה עמלות על פעולות בסיסיות!! הבנק מרוויח מעצם היותך לקוח שלו כי אתה שומר אצלו את הכסף שלך!

    הגב לתגובה זו

    • מדוע ללכת כל כך רחוק, עובדה שבנק הדואר לא גובה עמלות (ל''ת)

      ובכל זאת מתנהל כבנק., 07/09/08 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    המפקח על שמירת רווחי הבנקים

    פראייר של כולם, 07/09/08 14:22

    כך צריך להגדיר את מר חזקיהו שפועל במרץ ובתעוזה להגדיל את רווחי הבנקים על חשבון האזרח הקטן אשר אינו יכול שלא להשתמש בשירותי הבנק.
    יש לחוקק חוק שיאפשר קבלת שכר במזומן ולא בהעברה לבנק.
    הבה נחזור לימי ה-CASH

    הגב לתגובה זו

    • מסכים. מקובל לחלוטין. (ל''ת)

      הסכמה, 07/09/08 15:05

      הגב לתגובה זו

    • נכון, מה פתאום צריך לשלם לבנק רק בשביל לקבל משכורת? (ל''ת)

      תמוה, 11/09/08 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שטויות. בארה''ב המצב שונה

    דני, 07/09/08 14:22

    בארצות הברית הבנק כלל לא גובה עמלות על פעולות בסיסיות!! הבנק מרוויח מעצם היותך לקוח שלו כי אתה שומר אצלו את הכסף שלך!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני לא מבין מה זה

    אולי להקים עצומה לפטר את המפקח על הבנקים, 07/09/08 13:52

    הוא מקבל אחוזים מהעמלות?
    אני לא מבין משהו אדון מפקח על הבנקים.
    איך אתה בדיוק חוסך לי כסף?
    אם אני שילמתי לפני הרפורמה 10 שח ואחרי הרפורמה 25 שח כמה בדיוק חסכת לי?
    לפותר נכונה תוגרל עבודה במשרד בנק ישראל כמפקח על הבנקים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אינני מבין את המפקח דירקטורים של בנקים מקבלים משכורות אם הטבות גדולות (ל''ת)

    שמואל, 07/09/08 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תתבייש לך מר חזקיהו

    מיכל, 07/09/08 13:39

    העמלות התייקרו בעשרות אחוזים.
    הבנקים עושים מה שהם רוצים ביודעם שמפקח כמוך יתן יד לכך.
    ראו רק את חוצפתם של הבנקים בנושא כרטיסי האשראי.
    פתאום גיליתי בשני כרטיסים שברשותי, עמלה של 15.30 ש''ח בכל אחד , דבר שלא היה קודם.
    וזו רק דוגמא קטנה לעמלה שלא הייתה קודם.
    בנוגע לעמלות שהיו, הן הרי התייקרו באופן מוןבהק.
    לקחת דוגמא על עמלות זניחות , שבוטלו ולתת אותן כדוגמא, זה ממש ביזיון לאינטילגנציה שלנו.
    תעשה מעשה יעיל ותתפטר, אתה הרי יודע את האמת...

    הגב לתגובה זו

    • אל תקרא לו ''מר'' לזבל הזה (ל''ת)

      אורן, 07/09/08 17:53

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בשוודיה אין בכלל עמלות,אז שיפסיק לבלבל את המוח ולעבוד על אזרחי המדינה

    רוזי נ, 07/09/08 13:39

    נראה לי שהמפקח על הבנקים עובד למען הבנקים ולא עושה את תפקידו נאמנה.
    לא פלא שכאשר סגרתי את חשבון הבנק לפני שלוש שנים הבנק גנב לי את 600 שח שהיו בחשבון וסירבו לסגור את החשבון.לא משנה שרצתי לבנק שנה שלמה.הבנק ''הבינלאומי'' המשיך לגבות עמלות על חשבון שסגרתי.כשהגיעו מיים עד נפש,איימתי שאפנה למפקח על הבנקים ולבנק ישראל,אל לתדהמתי הרבה מנהל הבנק ענה לי ''תפני לאן שאת רוצה,לא יעזור לך בית דין''כך היתה תשובתו של הביריונאי הבנקאי.
    עכשיו אני מבינה למה,הנה מפקח על הבנקים מספר סיפורי סבתא לאזרחי המדינה.
    לא קיים בנק בעולם שגובה כל כל הרבה עמלות הזויות על כל ''פלוץ'' מהלקוחות.
    מישהו חייב להלחם בבנקים בחורמה.לא נותנים לאנשים לחיות.אני אישית פתחתי חשבון בבנק הדואר,והייתה לי ממש שלוות נפש.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עבד בבנק דיסקונט ומחכה לג'וב הבא המניאק!!!!! (ל''ת)

    מדינה של מושחתים גנבים ורמאים!!!!!!!!!, 07/09/08 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עמלות בנקים

    avraham, 07/09/08 13:20

    המפקח משוחד ותגומל לכן אינו מעוניין.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עמלות הבנקים

    TIKI, 07/09/08 13:16

    יש להוריד את עמלות הבנקים מיד ומהר ככל האפשר, הבנקים עושים ביזנ'ס על הגב של האזרחים התמימים...
    עשו רפורמה , איזה רפורמה?
    רפורמה על הפנים. דף חשבון מלא בעמלות, לא יתכן דבר כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    דע מאין אתה בא ולאן אתה הולך

    סתם אחת, 07/09/08 13:16

    המשפט הזה בד''כ מוזכר בנסיבות אחרות אבל עושה רושם שמר חזקיהו צופן אותו טוב טוב בליבו. הרי הוא בא מהבנקים ואליהם הוא יחזור לאחר שיסיים את הפרק של ה''תרומה'' שלו למדינה. כזכור גם גליה מאור היתה באותו תפקיד. הון ושלטון, שלטון והון הולכים יד ביד, יד רוחצת יד ורגל עוקבת בצעד אחרי שעל.
    ...................................................................................................
    דע מאין אתה בא ולאן אתה הולך. הרי מה שנראה כברווז, הולך כברווז ובעיקר מגעגע כל היום - ברווז הוא.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    המקח על משכורות השמנים והשבעים במדינה מושחתת מן היסוד (ל''ת)

    גסטאפו, 07/09/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    החתול שומר על השמנת. מה חדש?מדינה רקובה (ל''ת)

    אס אס, 07/09/08 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בבנק יהב ודיסקונט אין עמלות על העו''ש לעובדי מדינה

    עובד בנק ישראל, 07/09/08 12:59

    כלומר, עובדי בנק ישראל שהינם עובדי מדינה ראויים, אינם משלמים עמלות על העו''ש, כך שלא ברור לי למה המפקח טוען שזה לא קיים בשום מקום בעולם.
    דרך אגב, הרפורמה הכפילה את גובה העמלות לציבור. ביפן היו עושים חרקירי. אני מציע שהמפקח יתפטר וישוב לעבוד בבנק דיסקונט, שם הוא כנראה הזיק פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עמלות הבנקים

    TIKI, 07/09/08 12:58

    יש להוריד את עמלות הבנקים מיד ומהר ככל האפשר, הבנקים עושים ביזנ'ס על הגב של האזרחים התמימים...
    עשו רפורמה , איזה רפורמה?
    רפורמה על הפנים. דף חשבון מלא בעמלות, לא יתכן דבר כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עמלות הבנקים. (ל''ת)

    tiki, 07/09/08 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אפשר גם לפטר את המפקח על הבנקים-לא יקרה כלום

    פישר, 07/09/08 12:56

    הוא מתנהג כאויב הציבור!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יצא המרצע מן השק

    טום, 07/09/08 12:56

    יש לשנות את הגדרת התפקיד ל '' השפוט של הבנקים'' כדי למנוע הטעיית הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בכל מקום אחר בעולם הבנק

    Undertaker, 07/09/08 12:54

    צריך להגיד תודה לכל אדם שנמצא ביתרת זכות ומפקיד את כספו, פותח חסכונות ומבצע פעולות בבנק. כאן אני גם מפקיד את הכסף וגם משלם על כך עמלה לבנק. זה צריך להיות הפוך!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם מפקח על הבנקים שכשל בתפקידו וממשיך לעסוק כמפקח

    TheGarlicPress, 07/09/08 12:44

    ''אינו קיים בשום מקום בעולם''

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה שלא יתנגד? איפה הוא הולך לעבוד אחרי בנק ישראל? (ל''ת)

    י.ס, 07/09/08 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה שלא יתנגד? איפה הוא הולך לעבוד אחרי בנק ישראל? (ל''ת)

    י.ס, 07/09/08 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איש יהיר ושחצן! אתה משווה אותנו למדינות מתקדמות בעולם ?! הכל פה קרטל!!

    עובר ושב, 07/09/08 12:37

    לא צריך את ''הרפורמה'' שלך. תהפכו את בנק הדואר
    לבנק ללא מטרות רווח במקום להפריט אותו ותראה
    איך הבנקים האחרים מתקפלים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צריך לדאוג לשרי ולכל המליונרים שיקבלו מה שיותר כי אתם העם הפשוט לא חש (ל''ת)

    אזרח, 07/09/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תעב בצע תעב בצע תאב בצע דרוך על החלשים דרוך על אחיך (ל''ת)

    שקר ועוד שקר ועוד שקר ועוד שקר הכול בישביל משכורת, 07/09/08 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בנקאות פשע נגד האנושות בוגדים בכל העולם באזרחים (ל''ת)

    גנבים לכלא גנבים לכלא לבטל מוסד הבנקאות, 07/09/08 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    המדינה כלואה בחובות לבנקים לכול חייה וזו השיטה לתןפסינו (ל''ת)

    לא רוצים בנקים רוצים ברירות אחרות, 07/09/08 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בסרט what is money בגוגל וידאו תדעו תאמת על הבנקים (ל''ת)

    האמת על מוסד הבנקאות באתר קונספירציות ישראל, 07/09/08 12:27

    הגב לתגובה זו

    • ל10 תודה ראיתי וגם שמרתי את האתר נראה מעניין מאוד

      רוזי נ, 07/09/08 17:09

      הסרט הזה הבהיר לי הרבה דברים שתמהתי עליהם זמן רב.
      עכשיו אני מבינה למה כל העולם אומר שהיהודים שולטים על הממון בעולם ועל תוכניתם להשתלט על העולם. מסתבר שיש דברים בגו.תוכניות ממש מבהילות יש לרוקפ... על האנושות,ממש כמו סרטי המד הבדיוני.

      חובה לכל אחד לראות סרט זה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ואנו נותנים לאדם פרטי לייצר כסף ללא פיקוח (ל''ת)

    הבנקים משקרים מרמים מסתירים משחדים מעגלים, 07/09/08 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אנחנו לא עבדים שלכם בנקאים מסריחים יש לנו זכויות נגנם (ל''ת)

    בנקאות זה פשע מאורגן קרטל בן 400 שנה נגד האזרחים, 07/09/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רוני חזקיהו תכניס כבר טוב טוב לראש:

    בחייאת, 07/09/08 12:22

    אין ולעולם לא תהיה תחרות בין הבנקים-
    הם קרטל. המ משתפים פעולה ומתאמים עמלות

    ק-ר-ט-ל. תפסיק לבלבל את המוח על ''תחרות'' ''שוק חופשי'' וכו'
    תראה לי הבדל משמעותי אחד בין בנק לבנק?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    6.5 ש''ח על הפקדת צ'ק במעטפה לתיבת ''חיש-בנק/אלתור'' זה שוד!!! (ל''ת)

    והמפקח אפילו לא צייץ. חוצפה!, 07/09/08 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה שקר - הבנק מרויח הרבה גם בלי העמלות

    אני, 07/09/08 12:21

    כל אחד שיש לו יתרת זכות בבנק לא מקבל עליה כלום, ואם הוא שם את הכסף בתוכנית כלשהיא הוא מקבל רווח זעום.
    מצד שני, כל מי שיש לו מינוס משלם הרבה יותר ממה שעלה לבנק לגייס את הכסף, בין אם הבנק לקח את הכסף בריבית מבנק ישראל (שהיא נמוכה משמעותית מהריבית על המינוס), או שהוא לקח את הכסף ממי שיש לו זכות וכך הכסף לא עלה לו כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    וזה המפקח *על* הבנקים?! (ל''ת)

    באמת שומר, שלא יקרה להם כלום.., 07/09/08 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שהבנקים ישכילו להבין

    בנדן, 07/09/08 12:17

    בשנים האחרונות אנו עדים ''להשתוללות'' הבנקים בגבית עמלות מהלקוחות ככל הועלה על רוחם מתי שעולה על רוחם.

    השתוללות כזו מחייבת ריסון, הבנקים לא יודעים לרסן את עצמם ולכן אין ברירה אלא לרסן אותם על-ידי חקיקה, זהו האמצעי שלנו - העם.
    השווה - חברות הסוולר והאנטנות - גם שם לא נותרה לעם אלא להקים כל צעקה דבר שגרר חקיקה מגבילה ומאזנת.

    התנהלות מאוזנת ולא מנצלת היא תמנע הפסד עתידי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בכמה ''נרכש'' חזקיהו? ע''י בל''ל הפועלים דיסקונט והמזרחי (ל''ת)

    אומדן זהיר 48 מיליון ש''ל, 07/09/08 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שאר ה-20% שלא תמכו הם עובדי בנקים ובני משפחתם!! (ל''ת)

    אני, 07/09/08 12:11

    הגב לתגובה זו