• 27.

    למה רכבת אדומה ...מה זה רוסיה...רכבת לבנה או תכלת כבר הייה

    רמי הדני , 25/08/09 08:48

    הרבה יותר יפה....איזה טעם מגעיל..מי החליט על זה.

  • 26.

    שמעתי ששר התחבורה החדש מתכננן רכבת קלה מירושלים לחרמון ... (ל''ת)

    נהג קטר, 26/05/09 19:01

  • 25.

    האוצר תמידש עוצר..

    ברוך, 07/05/09 09:31

    האוצר תמיד עצר את הפיתוח של הפריפריה. הגיע הזמן לשנות כוון - ליעד תקציבים לאזורים, בעיקר חיוני ליעדם לאזורי פיתוח. אפשר יהיה לעשות זאת אם יקוצצו סמכויות השליטה של האוצר העוצר.

  • 24.

    נערי האוצר לא נוסעים ברכבת ולכן......

    אורי, 01/03/09 14:02

    נערי האוצר לא נוסעים ברכבת
    לו היו נוסעים היו מקדמים את פיתוכה במקום את המסלול לעשירים שמוצמד לכביש 1 בכניסה לתל אביב מסלול שרק יעביר את הפקקים לתוך תל אביב
    ומה עם קו הרכבת לירושליים שחלקו בנוי ועומד כאנדרטה
    ראו מה עושה הרכבת למודיעין ותקישו לגבי ערי הפריפריה

  • 23.

    האוצר חושב שרכבת מקבלים בחינם. שילמדו מהצרפתים על רכבות (ל''ת)

    גילבוע, 23/08/08 14:00

  • 22.

    שיטרית הבטיח קו בין נצרת ונצרת עלית לחיפה, מופז הבטיח עכו-כרמיאל (ל''ת)

    וזה היה כבר לפני 5 שנים.. הם שכחו, 22/08/08 16:03

  • 21.

    פקידי האוצר שומרים על תקציב מאוזן

    אלי מימון, 21/08/08 15:06

    המתקפה עליהם באה מקבוצות שרגילות לחיות בפזרנות וללא חשבון. הם החומה מפני הקבוצות שמנסות לרוקן את הקופה ללא תכנון וללא חשבון.

    ישר כח ''פקידי האוצר''. החזיקו מעמד במתקפה.

  • 20.

    בשביל מה צריך פריפריה

    יעקב, 21/08/08 14:36

    את הנגב ניתן לבדואים ולפלסטינים, את הגליל ניתן לנסרללה ואסד ועם ישראל יסתדר בין חדרה לגדרה. נערי האוצר נא לעלות הצעה זו בחוק ההסדרים.יחסוך הרבה כסף למדינה. מדינה קטנה וקומפקטית. רק את נתבג אל תסגרו לנו

  • 19.

    MEDINAT OLAM 3

    Ephi, 21/08/08 13:53

    looks like Gaza

  • 18.

    60 שנה צוחקים על הנגב

    נישבר כבר אנחנו תושבים סוג ד, 21/08/08 13:29

    די נימאס 60 שנים מפלים אותנו, כל הכספים שנותנים לנגב הולך לבדואים כי אותם מפלים ולא אותנו
    העיר באר שבע בירת הנגב רחוקה 30 שנה מאיך שתל אביב נראית ובקצב הזה גם עוד 60 שנה לא ניראה כמו תל אביב

  • 17.

    עד'ף לבטל

    ב, 21/08/08 13:02

    את הקיצבאות ונבנות רכבת כי זה חוסך המון כסף כל יום וזמן שזה גם כסף

  • 16.

    האוצר והכלכלה הלאומית

    דוד ברקאי, 21/08/08 12:27

    התנהגות האוצר אינה הולמת מוסד מכובד
    המופקד גם טובת המדינה

  • 15.

    כרגיל, פיתוח התשתיות במדינה נהרס בשנים האחרונות בגלל האוצר.

    Y, 21/08/08 12:04

    ואנחנו מתקרבים להודו, ועוד מעט גם לבנגלדש.

  • 14.

    שוב פקידי האוצר

    מורדי, 21/08/08 11:50

    שוב ושוב פקידי האוצר משחקים את שומרי התקציב למרות החלטות ממשלה.כך בפרשת הרכבת שנקבע לה תקציב פיתוח עוד בימי ביבי וכך בסיפור המחסור במים שהם ורק הם אחראים לו.

    יש עוד לשים לב שפקידים אלו, האמורים לאפשר המשכיות של הרשות המבצעת למרות חילופים תדירים של שרים, דוקא הם יוצרים מחסור בשני נכסי יסוד של כל מדינה - מים ותעבורה.

    מי יכול לעצור אותם ומי צריך להעניש אותם על ביצוע כושל של תפקידם?

    • רק הפגנות ולעשות לובינג (ל''ת)

      גילבוע, 23/08/08 14:01

  • 13.

    זאת מדינה חובבנית של מחטפים בלבד אין פה שום תשתית וחינוך הכל בנדמה לי (ל''ת)

    א, 21/08/08 11:11

  • 12.

    פקידי האוצר לא גרים בפריפריה ולכן זה לא מענינם בני עוולה פקידי בראון (ל''ת)

    תגורו בפריפריה ואז נראה, 21/08/08 11:02

  • 11.

    חלמאים!

    ????, 21/08/08 10:28

    את הקו של נתיבות הם רוצים שיהיה כמו הקו של דימונה?
    כמה שיותר רחוק מהישוב?

    אם רוצים 10 נוסעים ביום...
    שישאירו את המסלול כמו שהוא ''ויחסכו'' כסף.

    הקו צריך להיות בקרבת היוב.

    אבל מה אני מדברת?
    גם ככה הם יעשו הכל כדי לא להקים את הקו,
    או להקים אותו בצורה עקומה ולצעוד שהוא לא היה רווחי.

  • 10.

    הקו דרך נתיבות יותר מנחוץ!

    אלה, 21/08/08 10:25

    אם אני רוצה לגור בנתיבות ולעבוד...
    (לא בתור מוכרת בגדים), אז אין ברירה אלא להחזיק רכב ולהצטרף לפקקים ההמוניים.

    ולכן... עדיף כבר לא לגור בדרום.

  • 9.

    קמה סגיעות קטיב יש לחם (ל''ת)

    יעניב, 21/08/08 10:09

  • 8.

    הרי שר התחבורה עסוק בעניינים שלא קשורים לתחבורה בכלל!! (ל''ת)

    על מה הוא מקבל משכורת????, 21/08/08 10:01

  • 7.

    בושה! (ל''ת)

    תאונת דרכים, 21/08/08 09:58

  • 6.

    הרי שר התחבורה עסוק בעניינים שלא קשורים לתחבורה בכלל!! (ל''ת)

    על מה הוא מקבל משכורת????, 21/08/08 09:57

  • 5.

    ומה עם הקווים בצפון: רכבת העמק המחודשת ועכו-כרמיאל?? (ל''ת)

    יוני, 21/08/08 09:53

  • 4.

    רכבת ל פריפריה

    פנחס בר-נחום, 21/08/08 09:13

    המכשול להתפתחות כווי הרכבת בגלל נהול כושל של הנהלת הרכבת
    ישד לפטר את כל המנהלים

  • 3.

    ביטול הקוים היא טיפשות ממדרגה ראשונה.ואין צורך בהסבר.

    מנדי, 21/08/08 08:56

    הדרום בישראל מפגר כי אין בו רכבת ושדה תעופה פעיל,וכבישים ברובם חד סיטריים. ההחלטה המשך הפיגור של דרום הארץ.

  • 2.

    ואסור לשכוח עוד דבר

    אאא, 21/08/08 08:45

    בשל השחיתות הבלתי נתפסת של כל מי שמעורב בפרויקטים כאלה,תקציב של 200 מליון נניח שמוקצה לפרויקט,יגיע למליארד וחצי עד סיומו וגם אז יהיו עשרות מחדלים שיחייבו עוד 3 מליארד כדי לתקן.

  • 1.

    מצויין

    אאא, 21/08/08 08:44

    ראשית,הקו לא משפר כלום מלבד תעמולה סוביטית של הסמול הלבן ומייצר עוד ג'ובים ברכבת ישראל ולכל החברות מסביב שמקשורת למרכז העבוד ומרצ.
    הרכבת בישראל היא בדיחה עצובה.
    לא רק שהמחירים הם בלתי נתפסים,לא רק שהרכבת עוברת בקצה של הקצה של כל עיר,לא רק שלוח הזמנים הוא המלצה בלבד,לא רק שהרכבת נוסעת כמו צב גוסס אלא שהתדירות של הרכבות נמוכה והמסלול רווי בתחנות לא נחוצות מה שהופך נסיעה של כמה עשרות ק''מ למרתון של 3 שעות.

    • גם גזען וגם מדבר שטויות (ל''ת)

      יוד, 21/08/08 12:27