• 11.

    תגובה ל10

    שון, 19/08/08 15:24

    קטיה היקרה.
    חבל שאת לא יודעת לפרגן על כתבות יפות שנכתבות.

    כמובן שאין לי עניין כזה או אחר, כך או אחרת אולם זה די מכעיס.

    מה דעתך על הניסוח הבא '' בהחלט כתבה יפה שמשקפת בעיה מהותית בכל הנוגע להתקשרות של מבטח עם מבוטח. בו זמנית, ניתן היה להרחיב ....''

    תלמדי לפרגן

  • 10.

    שינויים חד צדדיים בפוליסה

    קטיה שורצמן, 18/08/08 08:48

    לטעמי, רצוי היה להבהיר ולהדגיש שלושה נושאים חשובים בנושא הכתבה:

    א. מנהגן של חברות הביטוח/סוכנים שלא למסור לפעמים למבוטחים את החוברת אלא את הרשימה בלבד- כאשר השינויים מופיעים לפעמים בחוברת שלא נמסרה למבוטח - לעניין זה יש לראות את האמור בחוזר פיקוח 1997/5

    ב. חובתו של המבוטח לקרוא את הפוליסה- כעולה מפסיקה של העליון ע''א 847/76 - עטיה נגד אררט ובאותו חוזר הפיקוח הנ''ל לגבי האמור בעניין זה 1997/5

    ג. הסיכון שחברות הביטוח נוטלות על עצמן באי תשלום תביעה בביטוחי פרט במועדה - תוספת אפשרית של ריבית ע''י בית המשפט העשויה להגיע עד פי 4 מהריבית הרגילה, ובביטוחי עסק, הסיכון של שער דולר גבוה יותר בפוליסות דולריות וסיכונים נוספים


    בברכה


    קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ובעלת אתר האינטרנט ''על ביטוח'' www.albit,co,il

  • 9.

    ביטוח אחריות מקצועיתץ לסוכני הביטוח

    אדישי, 17/08/08 18:34

    זו בדיוק הסיבה שיש לסכוני הביטוח ביטוח אחריות מקצועית.

    הם צריכים לבדוק את הפוליסה של הלקוח.
    בכל מקרה מישהו ישלם.. ..
    או פוליסת הביטוח של הלקוח

    או פוליסת ביטוח אחריות מקצועית של סוכן הביטוח, שלא בדק את הפוליסה של הלקוח והותיר אותו חשוף לסיכון

  • 8.

    תגובה

    ערן, 17/08/08 10:02

    בהחלט נושא ראוי להתייחסות.
    לי אישית קרה מקרה כזה ואף אחד לא צעק את צעקתי.

    אני מחזק את ידי גדעון ארמן- המקצוען, שמצא לנכון לטפל בסוגייה רגישה ומהותית שכזו .

  • 7.

    מספר 4 צודק

    אביבה, 17/08/08 08:24

    השמועות אומרות שמחודש מרץ חולים הזקוקים להשתלה בחול נידחים למרות ששילמו שנים רבות

  • 6.

    מסקנה: חברות הביטוח הן חבורת נוכלים

    אבי, 17/08/08 08:05

    ועל כן אל תבטח,כי אתה רק משלם ולעולם לא תקבל

    • נכון,אתה צודק וככה אם תהיה אצלך שריפה בבית תישאר חסר-כל

      אחד עם שכל בניגוד..., 17/08/08 10:15

      איזה אידיוט מס' 6...

  • 5.

    צודק-פעמים רבות אני מבקש הבהרה בכתב אם ההגנות של השנה זהות לשנה שעברה

    אבי, 16/08/08 22:47

    תמיד עונים לי ההגנות החדשות הרי רשומות לך.
    אני שוב מקשה''אבל האם זהות לשנה שעברה ?האם עלי להוסיף משהו??ואז מתברר שגם הסוכן וגם איש החברה לא יודעים ולוקח זמן עד קבלת תשובה

  • 4.

    ביטוח השתלות בביטוח בריאות-חשוב

    סוכן, 16/08/08 22:23

    חוק ההשתלות החדש והרע לאזרחי ישראל חסם את ערוץ ההשתלות בחול.
    אבל!!!.....חברות הביטוח ממשיכות לבטח כאשר ידוע שלא יכבדו אותו כי הוא מנוגד לחוק.

  • 3.

    ככה זה כשמערכת המשפט מגינה על הגנבים הגדולים ודופקת את הקטנים. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 16/08/08 20:40

  • 2.

    הפתרון פשוט: לציין בפוליסה המקורית שעל חברת הביטוח לעדכן את המבוטח ואת

    אזרח המדינה, 16/08/08 19:41

    סוכנו בשינויים, ועל המבוטח לאשר בכתב שהוא קיבל ומודע לשינוי. אי יידוע הלקוח יחייב את חברת הביטוח בפיצוי של מליון שקל שישולם תוך שנה מרג תחילת ההליך. אם חברת הביטוח לא תרצה להכניס סעיף כזה להסכם, צריך להימנע משירותיה ( בכל תחום ) ולהעדיף על פניה חברה אחרת.

  • 1.

    חברות הביטוח מרוקנות את הפוליסות מכל תוכן!! כנסו..

    007, 16/08/08 18:23

    ולכן -בכל סוג של תביעה קודם כל הם שולחות את התביעה לטירפוד משפטי.רוב התובעים לא ממשיכים בתביעה , מי שכן -מגיע לבית המשפט וזוכה בדרך כלל.
    התוצאה-חברות הביטוח משאירות אצלן מיליארדים של שקלים. הציבור מפסיד וממשיך לשלם להם.
    המנכלים?-הם גוזרים קופונים שמנים מאוד על ''הכנסות'' גבוהות!!