• 13.

    מטורף מי שיטוס אצל החברה הכושלת של רומנו שקנה את אל-על בגרושים (ל''ת)

    פוחד מטיסת ניסוי, 25/08/09 17:57

  • 12.

    בכתבה יש טעות בחשבון אלמנטרי

    דני, 16/08/08 10:29

    לפי הכתבה עלות הדלק הלוך וחזור היא 300 אלף דולר, אך מולה חישבו את הפדיון רק מהטיסה בכיוון אחד. לפי נתוני הכתבה הפדיון מטיסה כלוך וחזור כפול מעלות הדלק.
    שנית, יש מחלקה עסקית, בה המחיר כפול ומשולש מאשר כרטיס רגיל.
    ובכלל, מרבית הטסים משלמים יותר מ 1000 דולר.

  • 11.

    שמעתם על Star Alliance?

    רועי ש, 15/08/08 16:41

    בתור עובד שטס לפחות פעמיים בחודש לחו''ל אני בכלל לא חושב על לטוס עם אלעל.

    א. מחירים גבוהים.
    ב. שירות רע רע רע (אני מדבר על מח' ההזמנות בעיקר ושרותי הקרקע).

    ומעבר לזה, כנוסע מתמיד ב- Star Alliance אני גם צובר נקודות לשידורגים וכרטיסי טיסה חינמים, גם נכנס לטרקלין עסקי וזוכה לשרות VIP.

    ומי שתכף יתעורר ויקפוץ בעניין הביטחון... מטוס שאין עליו את דגל מדינת ישראל הוא הרבה יותר בטוח.

    • Bad Customer Service

      Yossi, 16/08/08 06:08

      Can't agree more on the how bad is El Al service customer.I will never forget how they left my family and another passenger stranded in London over the weekend refuse to endorse my ticket to another airline because of ''revenue'' and leave you with bad taste. They just don't care.

    • ביום שלא תיהיה תעופה ישראלית

      israel Airlines, 16/08/08 10:29

      אנחנו נהדרים בלשנוא את עצמנו ולשבח את האחר. חייבים לתת מוצר ושרות אבל יש מגבלות לא פשוטות. אף ''אללינס'' לא רוצה את החברה הישראלית בפרסומים שלו, ואנחנו נמשיך לטוס במטוסים של הזרים. חבל שאותם מהללים לא שומעים את שיחות הצוותים הזרים. אני שמח לאחר מספר ימים בחול לראות את המטוס שכן נותן לי להרגיש בבית. בקצב הנוכחי של התנהלות הממשלה בנושא הוצאות הבטחון ומצד שני שמיים פתוחים, נגיע למצב שמאוד יתכן שלא תיהיה הצדקה לתעופה ישראלית. ראו מה קרה לשרות ולמחיר לתורכיה יום לאחר הפסקת הטיסות.

    • כל כך נכון !

      א.מ., 27/05/09 14:35

      בתקופה בה טסתי כל כך הרבה שתוך חצי שנה קיבלתי מעמד ''סנטור'' בלופטנזה החלטתי לנסות את אל על ולטוס בטיסה סדירה איתם לפריז, יחד עם אישתי לחגוג את יום הנשואים שלנו.
      למותר לציין שזה הסתיים במפח נפש גדול, מתברר שהטיסה היתה מלאה והכרטיס שלי שהיה מאושר מיום ההזמנה עבר בדרך פלא לסטנד בי, לא עזרו השיחות עם מנהל המשרד בשדה וכלום, בסוף ביטלתי את הכרטיסים שלנו ועברתי למשרד של לופטנזה ניצלנו את המיילים שהיו לי וטסנו לפריז דרך פרנקפורט, מדהים היה היחס של אנשי לופטנזה שהנפיקו לנו כרטיסי בונוס ללא המתנה עוד לאותו היום והצלחנו להגיע לההופעה במולן רוז בזמן. תודה רבה לכם אנשי אלעל הספקתם לי לכל החיים !!!

  • 10.

    פתחי חירום והאמא שלי בת ה94 - בטיחות? פחחח

    אורי, 15/08/08 16:37

    בחברות שאני טס אתן (בנוסף לאלעל) את המושבים הצמודים לפתחי החירום מעניקים ב CHECKIN כאשר נציג השרות מוודא שהנוסע המאושר כשיר לסייע בשעת חירום ויהיה מסוגל לפתוח את דלת החירום כאשר ידרש לעשות כך . אם אני לא טועה זוהי דרישה של IATA.

    אלעל מציעה מושבים אלה לכל דכפין באמצעות האינטרנט.

    במידה ובאלעל חפצים להעניק שרות טוב יותר ועדין בטיחותי - ירחיבו את מרווח הרגלים במספר שורות וימכרו שרות זה כאוות נפשם (כן יצטרכן לבטל שורה אחת או שתיים)
    אולם - ניצול ציני של המושבים בשורות פתחי החירום - סקנדל ממדרגה ראשונה.
    מר רומנן -כ PL בחברת אלעל אני מאבד את הרצון לטוס בחברת אלעל מה לעשות - אני מפחד.- אני מניח שלא לכך ציפית עם ההמסר שהופץ בשלל שפות באינטרנט ובמדיה המודפסת ''אלעל שמחים להעניק שרות נוסף''...- פחות בטיחות..

  • 9.

    אלף דולר כרטיס לארה''ב?

    מארה''ב לישראל המחיר יותר מכפול, 15/08/08 15:31

    ביררתי על מחירי טיסות לישראל כדי לבוא בחנוכה והמחירים עמדו על 2,200 $ לכרטיס אחד! (במחלקת תיירים כמובן לא במחלקה ראשונה).
    ולא מדובר בחברה ישראלית אלא בכל החברות.
    הלוואי והיה עולה אלף דולר לכרטיס אחד...

    • ללונדון עולה עכשיו 1000 דולר בטיסה ישירה ! (ל''ת)

      מיליונר..., 15/08/08 17:44

  • 8.

    להפסיק לקטר. שיסגרו את אל על וזהו.

    דני, 15/08/08 14:43

    בסך הכל חברה פרטית שמשחקת בציניות על מיתרי נפשנו הכמהה לסמל ישראלי במשטחי ההסעה בנמלי תעופה בעולם.

    נסתדר גם בלי אל על. שצה''ל יחזיק עוד 4-5 מטוסי נוסעים לשעות חרום (בתחזוקה מינימלית). חיל האויר יכול לעשות זאת בלי בעיה.
    כך לא נשמע את הקיטורים של בורוביץ ''האומלל'' שמצדיק את המחירים והתנהלות אל על.

  • 7.

    ולמה החברות הזרות מרויחות בקו לנתב''ג והישראליות לא ? (ל''ת)

    עמי, 15/08/08 14:13

  • 6.

    נשארה השאלה..מי גונב את הכסף ? למה לא שואלים ולמה לא עונים ?

    GERSHON, 15/08/08 13:31

    שחיתות בכל מקום ......

  • 5.

    נשארה השאלה ... מי גונב את הכסף ? למה לא שאלים ולמה (ל''ת)

    Gershon, 15/08/08 13:28

    • טמבל ..הכסף הולך לכיסו הפרטי של רומנו החבר של ביבי ושטייניץ (ל''ת)

      כלכלה נכונה של הפרטה, 25/08/09 17:59

  • 4.

    חברות התעופה לא מפסיקות להפסיד כסף אך מנהליהם לא מפסיקים להרוויח יותר (ל''ת)

    Vox Ami, 15/08/08 12:29

    • exactly the question I was asking myself (ל''ת)

      Moshe, 15/08/08 22:37

  • 3.

    חברות התעופה הישראליות

    חזי טאלעי, 15/08/08 12:21

    חומר לנושא :)

  • 2.

    זאת המדינה היחידה בעולם שבגודל שלה מפעילים 4 חברות תעופה

    א, 15/08/08 10:34

    אל על לא צריכה את סאן דור בשביל תירוץ להפעיל 2 טיסות בשבת כל פעם. ישראייר בכלל לא צריכה להפעיל טיסות פנים וצריך להשאיר את הקו הזה לארקיע בלבד תחת פיקוח מחירים. המדינה הזאת היא 2 מטר על 2 מטר וזה מוגזם ששתי חברות יפעילו טיסות ליעד אחד של חצי שעה. אל על וישראייר היחידות שצריכות להפעיל קו בינלאומי.

  • 1.

    הבעיה האמיתית

    רון, 15/08/08 10:27

    שאל על עצמה מגרשת את הנוסעים.
    מחיר הדלק עלה העלו את המחיר ביותר מ500$ אך כשירד המחיר שכחו להוריד אצ\\ת המחיר והוא נשאר גבוהה כך חברות נסיעות לא מפרסמות טיולים כי אין נוסעים וכל אחד יכול לנפוש בטורקיה במחיר מצחיק

    • עד שלא יעשו לכם איזה פיגוע בטורקיה או שירעילו אתכם לא תרגעו....

      א, 15/08/08 12:27

      מה יש לחפש בג'יפה של מדינה ערבית אני לא מבין

      • לא הלא חכם

        שמעון, 15/08/08 17:18

        1.טורקיה אינה מדינה ערבית
        2.יחס לתייר טוב יותר מאשר במדינה שלך.
        3.עבור כל שקל זו מדינה יחידה שאתה מקבל 2 שקלים בשירות.
        4.כנראה שלא ביקרתה בטורקיה בעשור האחרון.