• 51.

    האיש הכי מושחת במדינה

    שלומית, 20/08/08 16:25

    שקרן , ונוכל , היום שאתה יכול להחזיר כספים , אתה לא עושה את זה .........

  • 50.

    לא קצת התבלבלנו . (ל''ת)

    זיו מתל אביב, 10/08/08 09:35

  • 49.

    ''אפשר להבין ללבו: הוא עשה דרך ארוכה ממעברת פרדס כץ''

    רשיון לתחמן, 09/08/08 23:42

    הנסין להצדיק תחמנות, אי אמירת אמת, וניצול של עובדי כפיים, באמצעות רקע ה''מצוקה'' בזוי בעיני. גם ההורים שלי עלו מחו''ל, וגם הם סבל מאפליה על רקע מוצאם, זה לא נותן לי לגיטימציה לתחמן ולהיות אדם לא הגון.

  • 48.

    השחיתות של מרציאנו נור צבי בר ש''ס הצבועים (ל''ת)

    מוכרים את המדינה, 09/08/08 23:27

  • 47.

    איפה המשטרה? לחקור את מרציאנו ונור. מושחתים. (ל''ת)

    לא למכור את המדינה לשטן, 09/08/08 23:15

  • 46.

    הוא ומרציאנו מושחתים. יהרסו את המדינה בשביל כסף. (ל''ת)

    בחו''ל יש טבע ולא שילוט, 09/08/08 23:14

  • 45.

    נור, לא מרחמת עליך לשניה !

    מירי, 09/08/08 23:12

    את ההתבכיינות תשאיר בבית, וגם את שיטות המאפיה הזולות שלך. כנות, כנווה וצניעות לא היו מזיקות לך.
    אז קח את השלטים ולך לי מהעיניים!!!

  • 44.

    להראות למרציאנו את הדרך לפנסייה מהכנסת

    שמעון בן ארי, 09/08/08 22:34

    פנסייה מהכנסת אי אפשר למנוע ממרציאנו,
    אבל להפסיק את החרא שהוא מאכיל אותנו אפשר גם אפשר.
    מר נור, לאס וגאס אי מספיק מקום רע, אין לנו צורך בהשוואות שלך.
    אחרי השקט בעיניים במשך מספר חודשים אני יודע יותר מאי פעם מדוע אסור להציב שיולוט באיילון.
    ( בניגוד לטלוויזיה שבה אתה יכול להעביר ערוץ, השילוט הענק ''נתקע ''לנו בעיינים נגד רצוננו. צריך להילוחם נגד החזרת בשילוט)

  • 43.

    סמל השחיתות

    דיל טוב מאוד, 09/08/08 22:06

    ראשית, חבל מאוד שנותנים לבן אדם המושחת הזה במה. כל מי שקשור למדיה יודע על מה מדובר.

    קיים ניגוד אינטרסים ברור בין כל החברות שלו (רכש מדיה ובעל מדיה???? איפה נשמע דבר כזה?). ברור שהוא יטען אחרת.

    כאשר אתה בעל חברה קטנה או בינונית הרמאויות שלך יעברו בשתיקה אבל איך לומר משה, חצית את הגבול ביומרות שלך. גם בן אדם מתוחכם כמוך ייפול בסוף. הרבה אנשים יישמחו, זה בטוח.

  • 42.

    מושחתים נמאסתם!!!

    איתן, 09/08/08 22:04

    אני מתבייש שהצבעתי למפלגת העבודה שיושב שם עבריין כמו מרציאנו שעוזר לאפס הזה

  • 41.

    שיסע לחול ויעזוב אותנו עם השילוט - ענף לא יצרני ומלכלך (ל''ת)

    לא הכל כסף.., 09/08/08 20:00

  • 40.

    ''פרנסה למאות עובדים''...

    נור התחמן, 09/08/08 15:45

    נור משלם להם שכר מינימום, הם האחרונים שמענינים אותו.

  • 39.

    בבחירות תזכרו למי לא להצביע - מרציאנו והעבודה (ל''ת)

    ירקרק, 09/08/08 15:42

  • 38.

    נראה לי שיש טעות בתמונה

    שרון, 09/08/08 14:00

    זה לא משה נור

  • 37.

    לשילוט חוצות.

    לא, 09/08/08 13:05

    אם יחיזרו את השלטים רק אז תשימו לב כמה זה מפריע וכמה עדיף בלעדיהם. לכל ענף יש תקופות פחות טובות ולמכובדי הענף היו ארבע שנים להתכונן. המרחב הציבורי הוא מונח שנדחק לשוליים ולא מכובד במחוזותינו. בתקווה שלא יחזירו את השילוט. שילוט החוצות נגיש ממילא לחברות ענק בלבד. הם ימצאו תחליף.

  • 36.

    מרציאנו - הבושה של הכנסת

    אלי, 09/08/08 12:23

    אם תיבחר לעוד קדנציה, זה הזמן לסגור פה את הבסטה שקוראים לה מדינת ישראל.
    אני לא חושב שבפרלמנט של המדינה הערבית הנחשלת ביותר יושבים אנשים ברמה הנמוכה שלך.

    לגבי ש''ס: הם כבר מזמן מכרו את כולנו הזאת בשם הדת והמזומנים. נעים בין ממשלה לממשלה, קושרים את ידי כולם ושותים בקשית את התקציבים.

  • 35.

    ממש רחמים שהפסדת כמה מליונים בחודש אחד (ל''ת)

    אני בוכה!!!!!!!!!!, 09/08/08 11:30

  • 34.

    נור מסמל חברה קפיטליסטית בדעיכה . אבל מי אשם שיש אחד כמו מרציאנו בכנסת

    אלי, 09/08/08 11:25

    מסכנים , חושבים פתאום על משפחות העובדים ? מעניין אותי באיזה תנאים מעסיק אדון נור את עובדי החברה שלו . ויותר מעניין אותי איך מרציאנו , ח''כ שהוא עבריין בפוטנציה מצליח לסחוב אחריו את אלה שאחראים על שלום הציבור.
    נור יעשה טובה אם ילך לרומניה שלפי מסקנות האיחוד האירופי היא המושחתת באירופה אחרי בולגריה . וגם לקחת אתו את מרציאנו .

  • 33.

    אתם לא מבינים שאתם הורסים משפחות?? אני בעד השילוט! (ל''ת)

    חייים מהמרכז, 09/08/08 09:46

  • 32.

    את מי משרת יורם מרציאנו?

    אמיר, 09/08/08 09:06

    יורם מרציאנו משרת את האינטרסים של ''התעשיה''? ''מאות עובדים'' ? על לאס וגאס?
    זהו, לדעתו של הסוציאליסט, האינטרס של האזרח הפשוט? שדה פעולה לפרסומות ענק?

    עם או בלי הסטטיסטיקות המשטרתיות, מישהו מטיל ספק בכך שהמודעות מושכות תשומת לב - גם של נהגים? הרי לשם כך הן מתוכננות ומושקעות !

    אל יצקצק בלשונו על כך שהציבור בישראל מואס ונגעל מהפוליטיקאים. הוא עצמו אחת הדוגמאות הקיצוניות לכך.

    את מי הוא מיצג?

  • 31.

    משה נור

    אחד שיודע, 09/08/08 08:47

    מדובר במאפיונר שפשט רגל כבר פעמים בשני העשורים האחרונים תוך הריסת חייהם של מאות נושים.. דבר שלא מפריע לו להמשיך ולנהל חיים מפוארים.

    כיום בקרב ענף הפרסום, נחשב כל אמין, רמאי ושקרן. האיש מסתובב עם סכינים ותקע אותם איפה שהוא רק יכול.

    מספיק להיכנס לגוגל ולראות כמה הופעות לאיש בבתי המשפט וכמה תביעות נגדו.

    כל הסיפור באיילון בגגל חזירותו!

  • 30.

    צ'או, לך כער מקום אחר

    שונא פרסומת, 09/08/08 00:32

    בדפדפן אני חוסם את כל הפרסומת, ואתה לא תכער לי את הנוף.

  • 29.

    אני ממש לא מרחם עליו עשהמספיק מליונים שילך (ל''ת)

    לא חסר, 08/08/08 23:58

  • 28.

    להמשיך להלחם בשלטי החוצות ותרבות הגועל שיצרו

    לא ירוק, 08/08/08 23:56

    איפה שנוסעים נתקלים באיזה פאקצה שהתפשטה
    נמאס מנסים לשטוף לנו את המוח כל הכבוד לכל מי שנלחם בהם אל תעצרו ושיכרוס שתכרוס כל תרבות הזבל שפשטה עלינו.

  • 27.

    שילוט חוצות מכער הנוף

    איל, 08/08/08 20:39

    שילוט מוגזם גורם לכעור הסביבה
    לדוגמה יושבים בגן ציבורי לשאוף אויר
    ולבלות
    וכל הנוף מסביב שלטים מסנורים.

  • 26.

    הירוקים לא רואים אנשים אלא רק רעיונות גדולים (ל''ת)

    ממש כמו במהפיכה הקומוניסטית, לא?, 08/08/08 20:29

  • 25.

    די כבר עם הצדקנות של הירוקים! הגיעו מים עד נפש!!! (ל''ת)

    כל הכבוד למשה נור שעמד על שלו מול חבורת הקיצונים!!, 08/08/08 20:27

    • כסף כסף תרדוף (ל''ת)

      רוצב לתבוע גם אותי על שהעזתי להגיד האמת?, 09/08/08 09:56

  • 24.

    ארץ אוכלת יושביה

    אדישי, 08/08/08 19:49

    קיראו את התגובות ולימדו כמה רוע צרות עין וקינאה מהולה בשנאת חינם יש למגיבים. מה הפלא שמיטב בניה של הארץ הזו ומיטב יזמיה מדירים רגליהם מכאן.
    צר לי עליך מר נור על רוע הלב ששפכו כאן בתגובות כלפיך.
    צר לי על שבמחי יד מחקו עסק ופרנסה של משפחות רבות.

  • 23.

    העיר אינה רכושו של משה נור או אף חברת פרסום אחרת, העיר שייכת לכולם (ל''ת)

    ותישאר נקייה מפרסומות!!, 08/08/08 19:15

  • 22.

    הרבה, אבל הרבה יותר נעים בלי שלטי החוצות המעצבנים האלה. (ל''ת)

    היינה, 08/08/08 18:48

  • 21.

    נור ולאס טגאס

    נילי, 08/08/08 18:47

    אין שלטי פרסום בלאס וגאס, על הכבישים המהירים, וגם לא בשאר כבישי ארהב. השלטים הנוצצים עליהם הוא מדבר , נמצאים על בתי המלון עצמם.

    • נילי יקרה

      אמיר, 09/08/08 09:11

      למה את מבלבלת את מר נור עם עובדות?
      הנחת היסוד הטמונה בשאלה שלו היא - שנתיבי אילון נועדו להיות לאס וגאס. או, שלאס וגאס היא מושא החלומות האולטימטיבי של כולנו.

      מעבר לכך, הוא גם מטה את העובדות לצידו, כמו שהיטבת להאיר.

      מתברר, שגם נבחרי הציבור שלנו חושבים כמוהו, ולכן החליטו להחזיר את השלטים לנוף. ושהנוף, והבטיחות, והאסתטיקה - ילכו כולם לעזאזל.

      • אמיר

        נילי, 09/08/08 18:30

        מסכימה איתך.מה שעוד יותר מצער הוא שאנו נוטים לחקות רק מה שנוח או קל ורווחי. למה לא לחקות גם את הדברים הטובים שיש בארהב, כמו בטיחות בכבישים, שמירה על הניקיון, שירות לקוח או אפשרות קבלת התשלום המלא ששלמת כלקוח ,עם החזרת הקנייה שקנית. לצערי, אינני בטוחה שמר נור או אנשי העסקים האחרים, מוכנים לחקות דברים אלה ועוד רבים אחרים.

  • 20.

    צודק בהחלט

    BA, 08/08/08 18:43

    מהם חיי אדם שיפגעו ויתפוגגו בגלל אותם שלטים מתועבים לעומת האפשרות למליין עוד מיליונר.

  • 19.

    ''לוביסט'' זה פוליטיקאי משוחד?

    גיא, 08/08/08 18:41

    כמה עולה לנצח תנועה של איכות הסביבה וזכויות אדם ?

    למי משלמים?

  • 18.

    ליהודים לצערי הכסף הרבה יותר חשוב מחיי אדם !

    יואב, 08/08/08 18:41

    אם הוכח שפרסומות אלה גורמות לתאונות ומסכנות חיי אדם אז הן בפירוש אינן צריכות להיות שם !!!

  • 17.

    למי אכפת מתאונות הדרכים ומחיי אדם העיקר הכסף

    אזרח מזועזע, 08/08/08 18:08

    איזה אנשים ... לא להאמין.

  • 16.

    למי אכפת מתאונות הדרכים ומחיי אדם העיקר הכסף

    אזרח מזועזע, 08/08/08 18:08

    איזה אנשים ... לא להאמין.

  • 15.

    המושחתים באמת הם השסניקים-הכנסו ותבינו

    רובי, 08/08/08 18:04

    זו מפלגה שאפשר לקנות בה ח''כים ובתנאי שלא יפגעו ב''מעמד התורה''.
    חה-חה-חה. גם אתם נפלתם באמבוש המילולי. שם מעמד תורה ושום נעליים. הרי השלטים מבליטים דוגמניות וחזיות. אבל השסניקים הרי צדיקים . הם לא נוסעים בכביש איילון. וגם הרי אם יסעו לא יציצו מבעד לחלון עם הוילונות. רק המוני בית ישראל יצטרכו /יהנו ממתנות החינם של סיעת הקדושים.
    ועכשיו לזרזירים שהלכו לעורב. העורב יורן\\ם מאציאנו-איש סולצליאיסטי-סטי-סטי.אוהב מועדונים ידוע . על פי הכתבה ''בעלי בריתו הגדולים היו אנשי סיעת ש''ס, שתמכו בחוק כמעט בכל ההצבעות''.
    הצביעו שס כי רק שס יביאו את 'עולם התורה' למסחור ומסחרה..

  • 14.

    תתבייש לך!!!

    מופזי, 08/08/08 17:50

    אתה עיראקיבכיין, שכמעביד מנצל, לא שילמת כספים לעובדים וספקים, לך תלמד מאהרון עבודי שסגר אך לא נפל ולא הפיל איתו אחרים. הכבוד נשאר איתו, דבר שאי אפשר לומר עלייך.

  • 13.

    נור תתבע גם אותי

    אבי, 08/08/08 17:45

    כל אפס מזהם סביבה חושב שבאיום משפטי יוכל להרתיע. אני לא מבין איך לא קמה זעקה ציבורית נרחבת לטובת אברי גלעד. נור תבע אותו על כך שהתנגד להצבת השילוט? זו דמוקרטיה? בית המשפט הפנה אותם לבוררות? למה הוא לא זרק את נור מכל מדרגות הניאון המזויפות שלו? מחדל!

  • 12.

    אנוכיות לשמה- למי טובות ההפרעות הויזואליות האלה?

    סע לשלום, 08/08/08 17:40

    כל הפרסום שמשתלט על כל חלקה טובה ולא נותן דקה לנשימה. חבל שהפרסומות חוזרות.
    ולפרסומאי הנכבד אני מאחל הרבה בהצלחה בחו''ל, שיזהם מקומות אחרים - כאן יש די והותר

  • 11.

    הפיל המון אנשים - ועכשיו הוא מתפקד על תקן של אולם חתונות (ל''ת)

    jay-z, 08/08/08 17:30

  • 10.

    את מי מעניינת תעשיית הפרסום?

    שם, 08/08/08 17:01

    אחרי הפפרצי, זו התעשיה הכי מגעילה שיש. יותר טוב בלעדיכם.

  • 9.

    כולנו מחרימים כל חברה שתפרסם באיילון!

    רז, 08/08/08 15:59

    באמת סליחה שמאות אלפי אנשים לא מוכנים לסבול מנוף מכוער בשביל שמר מליונר יקנה עוד מרצדס... לך לחו''ל, יא בכיין...

    • אישית אני נוקט במדיניות הזו ...

      המחרים הלאומי, 09/08/08 21:28

      אישית אני נוקט במדיניות הזו מספר שנים.
      אם זה פורסם בשלטי חוצות , איני קונה את
      זה (קסטרו היו הראשונים בגלל בוטות התמונות).

      חברה , בואו נגרום למפרסמים לדרוש אופציות
      פרסום שונות.

  • 8.

    כרגיל בעלי ההון מושכים בחוטים מאחורי הקלעים על חשבון כלל החברה! (ל''ת)

    נור, לא נחפש אף 1 בחו''ל הדלת פתוחה! נמאס מהבכיינות, 08/08/08 15:55

  • 7.

    זה יותר שאלה של אסתטיקה והשתלטות על מרחב ציבורי

    מאשר נזק פיסי כלשהו, 08/08/08 15:35

    בשימוש מידתי (כמו שאומרים..) יש לזה צביון אורבני לא רע

  • 6.

    למי שלטי החוצות טובים?

    זיו, 08/08/08 15:23

    ליצרניות ולפוליטקאים,לחברות הפרסום,לבעלי השלטים לעיריות.
    למי זה פחות טוב?
    לאזרח ,להורים המפרנסים ולילדים הקטנים שלא באמת צריכים את מאות המוצרים שאליהם הם נחשפים במרחב הציבורי הנכבש בפראות על ידי מעודדי תרבות הצריכה.

    חבל שהתקבלה החלטה המשרתת את ההון ולא את האזרח!

    • למי שלא הפנים

      ארז, 08/08/08 16:18

      כל אזרח יכול לבחור לא לראות טלויזיה מסחרית ולא לקנות עיתון עם פרסומות.
      כשאני יוצא למרחב הציבורי, המרחב הזה צריך להיות שייך לאזרחים ולא למדיה.
      בכיה לדורות..

  • 5.

    ''ליבי יוצא'' אל נור ה''מסכן'', שברוב חוצפתו עבר על החוק במשך שנים! ועוד (ל''ת)

    מתלונן, העבריין. למה הוא לא בכלא????, 08/08/08 15:02

  • 4.

    עכשיו צריך לשבת ולהזיל דמעות על הפרסומאי הזה?

    איתמר, 08/08/08 14:37

    כל תרבות הפרסומות הזו לא מעניינת אותי ממילא. מטרתן של הפרסומות לעודד את תרבות הצריכה המיותרת ולגרום לאנשים לחוש עד-כמה הם צריך כל הזמן לקנות, למרות שאין להם תמיד אפשרות לכך. המנגנון הכוחני הזה משתלט בחוסר צדק על צידי הדרכים הראשיות ולא ברור לי מדוע זה הכרחי, והתקשורת כרגיל עומדת מאחוריו

  • 3.

    האמת שהיה הרבה יותר נעים בתקופה שבלי שלטי החוצות הדוחים האלו (ל''ת)

    שלומי, 08/08/08 12:23

  • 2.

    לוביסטים=דמוקרטיה? (ל''ת)

    לובינר, 08/08/08 11:17

  • 1.

    משה נור,עכשיו שיש לך כסף.אולי תתחיל לשלם את החובות שלך. (ל''ת)

    איציק, 08/08/08 10:26