• 20.

    לא יודע איך היה השירות של טלדור לפניי שנתיים

    רונן, 21/10/10 07:44

    אבל עכשיו הוא מתחת לכל ביקורת.
    הם מתחייבים לתקן לך את המחשב עד 9 ימים!!! כשהם מנצלים זמן רב מזה. המענה הטלפוני שלהם כמעט ולא קיים.
    חוץ מזה, נתתי להם את המחשב לתיקון של תצוגה כפולה HDMI, לאחר המתנה ממושכת, יומיים לתיקון, יומיים להגיד לי שלוח האם שהם הזמינו לא מתאים, ועוד יומיים להתקין אחד מתאים, ברוב חוצפתם הטכנאי אומר לי שאין לו איך לבדוק בכלל חיבור HDMI...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אז מה לבחור ???

    רונלדו, 28/02/09 11:33

    חברים יקרים.
    הכתבה באמת מאירה וטובה.
    אך אם אני רוצה היום לבחור לי מחשב נייד שישמש אותי לעבודתי, מחשב חזק ואמין - סוס עבודה אמיתי

    במה לבחור???

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    המידע בכתבה חלקי ואינו נכון

    דן, 07/08/08 13:46

    המעבדה האמיתית הנותנת שירות לDELL היא CPM, מעבדה מצויינת אשר כל מי שהלך לשם קיבל טיפול מהיר ומצויין, וגם ניתן לשלוח אליהם על חשבונם את הנייד ולקבל אותו בחזרה...

    אז למה בכתבה המעבדה האמיתית לא צויינה?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כרטיס טיסה או שירות מילואים??

    מילו, 06/08/08 23:29

    למה לעודד התנהגות מחפירה, מגיעלה וכ''כ ישראלית כזו? כל אחד מנסה לקמבן את נותני השירות שהוא הכי חשוב בעולם ורק הוא קיים וצריך לטפל בו הכי מהר כי יש לו כרטיס טיסה מפוברק או צו מילואים ליום אחד! למה?? עזבו שטויות, יש עדיין אנשים טובים במקומות כאלה. תהיה נחמדים- ינסו לעזור לכם.נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון. בתור נותנת שירות ביבמ

      עובדת יבמ, 05/09/08 15:41

      חברים,
      תהיו אדיבים ונעימים, תקבל שירות פי כמה יותר נעים ואדיב. זה הכל.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    IBM פצצה של שירות!

    גולן, 05/08/08 12:02

    חברים תבינו המחשב שלי היה עם נזק מרשלנותי ובמעבדת IBM תיקנו לי ללא תשלום! אין דברים כאלה במיוחד לא בישראל! ולא ב HP כמובן~ששם השירות ואיכות המוצר חרפה!
    לאחר תום האחריות HP אומרים לך אנחנו לא חייבים לספק לך חלק בתשלום לאחר שנה של שימוש!~ בתשלום לא חייבים מבינים? רק אם תשדרג לדגם חדש כלומר תקנה חדש!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עזבו שטויות לכו למעבדה פרטית

    אביחי, 30/07/08 00:27

    עזבו שטויות לכו למעבדה פרטית. לי נישבר המסך הלכתי לIBM ואמרו לי ''שבר זה לא באחריות'' מסך חדש עולה 2900 ש''ח ברחתי משם, חיפשתי בגוגל ומצאתי מעבדה פרטית בשם ''לאפטופ לאבס'' בבני ברק הלכתי לשם ואחרי כ 20 דקות יצאתי עם מסך חדש ב... 1200 ש''ח בלבד יחי ההבדל הקטן...............

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    LG וח.י

    רן, 29/07/08 16:54

    גם אני נתקלתי בשירות גרוע וביחס אנטיפטי במעבדות ח.י.
    שומר נפשו ירחק

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    השרות הטוב ביותר

    אבי, 29/07/08 01:12

    IBM - שרות מעולה - מחשבים עוד יותר מעולים
    HP - לאחרונה השרות יוצא מן הכלל -שווה לנסות
    DELL - אין שרות - חבל לקנות מחשבים בארץ
    המעבדה של DELL רק יעשקו אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שרות לניידים

    יובל, 28/07/08 18:17

    בניגוד לתוכן הכתבה ומנסיוםן אישי של לקוח שברשותו 3 ניידי LG במשך שנתיים זכיתי לשרות ויחס מקצועי אדיב ומהיר.
    בתור לקוח שמשתמש במחשבים ניידים כבר 5 שנים ועבר כמה וכמה דגמים ןחבראות השרןת של ניידי LG טוב בהרבה משל המתחרים בניגוד לתוכן הכתבה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מעבדת ח.י (ל''ת)

    יובל דורון, 28/07/08 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי ששילם יותר קיבל ציון גבוה יותר

    טרוזבבלדוזר, 28/07/08 02:24

    פעם הבאה תלמדו לשלם כמו צריך.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    HP הכי גרועים שיש ! ! !

    רון, 27/07/08 20:41

    אני לא מבין איך אנשים עדיין קונים מוצרים של HP. יש להם את המוצרים הכי גרועים ושלא לדבר על השירות הגרוע ביותר.
    כמעט שבוע של ימי עסקים שרפתי בגלל המחשב המחורבן שלהם, והאנשים במעבדה הכי לא מסונכרנים,
    כל אחד אומר משהו אחר ולא יודע מה הוא אומר בכלל.
    תעשו טובה לעצמכם עצה ידידותית אל תיקנו HP

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא מרוצה מ HP

      אבי, 03/08/08 18:29

      לפני 3 שנים הטיפול היה על המקום, הבאתי מחשב ותיקונו אותו תוך מס' שעות. על סמך זה קניתי עוד מחשב של HP לפני חצי שנה שהיה אמור להיות הכי טוב בסדרה שלו אך יש לו אין ספור בעיות, ועכשיו צריך לוותר על המחשב לכמה ימים עד שיתקנו את זה, ואני עובד עם המחשב הזה. חבל שהשירות בארץ בנסיגה מתמדת. אנחנו כלקוחות נפגעים יותר ויותר כל הזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הכי חשוב זה ה..מזל.

    אייל מורטמן, 27/07/08 18:08

    מנסיוני בארגון למדתי שעל מנת לא להגיע
    למעבדות שירות צריך בעיקר מזל.
    עם מזל, יש אצלנו מחשבים ניידים שעובדים כבר למעלה מארבע שנים ללא תקלה.

    המחשבים בעלי הכי הרבה מזל אצלנו הם IBM וגם
    LENOVO שמחליפים אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    משהוא שכדאי לדעת

    פתרון, 27/07/08 17:24

    היה לי מחשב נייד של פוגיטסו לפני כמה שנים. שהייתה לי בעיה קיבלתי את השרות הטוב שלהם.
    שלחתי דוא''ל לחברה בחו''ל אם פרטי הבעיה.

    תנחשו מה, הפתעה
    פתרון התקלה היה מהיר ויעיל.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שכחתם את השירות הגרוע של פוגי'טסו -סימנס ( טלדור )

    רועי, 27/07/08 15:35

    לפני כשנה רכשתי מחשב נייד מתוצרת פוגיטסו מדגם AMILO . בחודש ינואר 08 חדלה הסוללה מלפעול, ועקב שרשרת תקלות שארעה במעבדת השירות, ולאחר פנייה בכתב - יצרו עמי קשר. לאחר דין ודברים נשלחה לביתי סוללה חדשה, כך נטען, והובטח לי פיצוי על עוגמת הנפש והסחבת.

    הימים נקפו - והפיצי המובטח, שעד עצם היום הזה אינני יודע מהו או טיבו בושש מלהגיע. מה שכן התרחש הוא שהסוללה החדשה אותה סיפקו לי בחודש פברואר השנה - פסקה מלפעול באותה פתאומיות שפסקה קודמתה.

    לשאלה המתבקשת העולה מן הכתוב: אני גר בעיר בשרון - שם רשת החשמל , למיטב ידיעתי, היא מן התקינות בארצנו. השימוש אותו אני עושה במחשב הנייד שלי הוא שימוש סטנדרטי בכל קנה מידה תוך פריקה וטעינה מחדש של הסוללה באופן סדיר - והצמדות להוראות ההפעלה המצורפים למחשב. אינני מבצע בסוללה או במחשב כל שימוש חריג.

    תוהה אני הכיצד שתי סוללות סיימו את חייהן במפתיע ובאופן זהה בטווח של כחצי שנה מיום הפעלתן, תוך שנעשה שימוש סביר וסטנדרטי במכשיר.
    מחקר קצר באינטרנט העלה כי אורך חיי סוללה למחשב נייד הוא בין שנתיים לארבע שנים – תלוי באופן השימוש במכשיר.

    אם אורך חיי הסוללה של מחשב נייד בחברת פוגיטסו הוא בין חמישה לשבעה חודשים - מן הראוי יהיה שהדבר יפורסם ויודגש.

    אציין כי טרם כתיבת שורות אלה - פניתי בטלפון למעבדת השירות במטרה למצוא פתרון, אך האחרונים פטרו עצמם מאחריות.

    הגב לתגובה זו

    • שלח אלי את הפרטים ואני אטפל בבעיה

      אסף, 27/07/08 16:29

      masaf@maariv.co.il

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא מפרסמים דוח על בסיס מקרים בודדים

    צבי, 27/07/08 14:04

    ברצוני לספר על שני מקרים:
    1) הביקור במעבדות יבמ זה לא חוויה נעימה. לאחר המתנה של כמעט שעה (נכון שחניתי קרוב אך זה לא היה צריך להיות נושא לבדיקה) הפקיד (מתוך 2 שעבדו ולא 10), אמר לי שיש לבדוק את כונן הדיסק הקשיח ושהבדיקה עולה כסף!!!!. אם יש להחליף את הכונן המחיר שביקשו היה 3 פעמים את המחיר של אותו כונן בשוק. בסוף קניתי בשוק כונן (מקורי) במחיר של 1/3 ממחיר המעבדה והכל עובד כשורה.
    2) קניתי נייד חדש של LG. בגלל טעות של האתר שדרכו קניתי, לא הותקן זכרון 1GB נוסף. נגשתי למעבדת LG ולאחר בדיקה עם האתר התנצלו והתקינו את הזכרון הנוסף במקום. בנוסף הציעו לי כפיצוי חודשיים נוספים על האחריות. דרך אגב, גם חניתי קרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יש למישהו טלפון / כתובת של המעבדה של סוני בנווה ימין ?? (ל''ת)

    חזי, 27/07/08 11:55

    הגב לתגובה זו

    • חברת לייף 09-7774500 (ל''ת)

      ירון, 27/07/08 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    שרות מ- HP

    אלעד, 27/07/08 11:38

    נזקקתי לשרות מחברת HP למחשב נייד והופתעתי לטובה לטובה מהשירות שניתן לי בביתי לאחר שהמאבחן איבחן טלפונית שקיימת תקלת חומרה במחשב.
    ברצוני לציין שהאחריות הסטנדרטית למחשב שברשותי היא איסוף מבית הלקוח, תיקון והחזרת המוצר תוך 2 ימי עסקים. הופתעתי שתואם איתי שירות בבית למחרת היום ואכן הטכנאי שהגיע פתר את התקלה במקום לאחר החלפת המעבד התקול.
    אכן שירות טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    LG שירת לא שירות !!!

    חופית, 27/07/08 11:04

    אני רוצה לספר על רמת השירות של מעבדת ''ח.י ''
    הכול התחיל מיום מוזר שכזה, רציתי מחשב נייד .. אז רכשתי לפני שקראתי את הכתבה הנ''ל ולפני שעצרתי לבדוק את רמת שירות המעבדה , נקרא לזה פיזיזות , אז אני אנצל את ההזדמנות להציע להתחרק ממחשבים שנותני השירות הם ח.י , רכשתי מחשב נייד של LG וככול הנראה סובל מבעיות של סוללה בעייתית , פניתי למוקד השירות בטענה שהסוללה שלי פגומה באופן ודאי ( אני מגיעה מהתחום ) מחזיקה 30 דק' בלחץ , (אגב המחשב חדש לחלוטין 3 חודשים אצלי אבל נו מילא נגיד שדבר כזה קורה ...) ביקשתי שישלחו לי סוללה חדשה ואני אתן להם את התקולה , נתקלתי בסירוב, (למרות שבשירות של י ב מ עושים כן )אוקי ומה האלטרנטיבה ???, ''להביא את המחשב למעבדה בכפר סבא ולשוב לקחת אותו בתוך 7-14 יום ... '' ואני שואלת נראה לכם רציני ?? שוחחתי עם ''מנהלת המשמרת '' שבמקום להציע פיתרון יצירתי נתנה לי את אותה תשובה של הנציג שלה רק בנוסח שונה , אני חושבת שהבעיה התחילה כי אני עבדתי בעבר במוקד השירות של י.ב.מ ושם הסטנדרטים אחרים, איכות השירות מאוד גבוהה ולא בשביל הפירסום הקרדיט באמת מגיע להם , אני מקווה שמי שקורא את התגובה הזו מקדים את המאוחר, ואני עוד יותר מקווה שאני לא אצטרך את השירות של ח.י.. בקיצור זהירות!! ''ושלא יעבדו עליכם ''... :)

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כתבה מעולה

    הראל, 27/07/08 10:06

    בהחלט חשוב לבחור מחשב נייד על פי נותן האחריות

    הגב לתגובה זו