• 14.

    רכבת לא כדאית לאוצר

    מיכאל, 22/07/08 15:46

    האוצר ופקידיו אמונים על מכסימום הכנסות למדינה ומינימום הוצאות,האזרחים לא מענינים
    שווה למדינה שהאזרחים יישרפו דלק כי 50% מהכסף עובר לאוצר כמיסים, ורכבת רק תקטין את ההכנסות, לאזרחים ולכלכלה מצבם לא מעניין את האוצר, וזהו בעצם ובפשטות כל ההסבר.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    החברות החיצוניות צריכות לשחד את פקידי האוצר !

    פשוט מאוד, 22/07/08 14:25

    ואז יוכלו גם להרים את המסילה וגם לגיע לכל מקום עם הרכבת ...

    כמה פשוט !

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הגיע הזמן שהממשלה תתעורר

    אני, 22/07/08 14:00

    לציבור נמאס! רוצים תחבורה ציבורית יעילה ואיכותית!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין בכלל בעיה של מים בארץ, אני שותה קולה (ל''ת)

    לילי הכושית, 22/07/08 12:43

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר כושית יקרה,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      שותה מי טוניק- נכון, 22/07/08 12:55

      תשתי מי טוניק, הם מכילים כינין שזה בריא ומונע התכווצויות שרירים. ניתן להשיג את זה בכל מרכול זה בא בבקבוק של 1.5 ליטר. לבריאות!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אוי אתה כל כך צודק!!! שזה עצוב (ל''ת)

    אורי, 22/07/08 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    האוצר אחראי לכסף, מי אחראי לחזון?

    גאוגראף, 22/07/08 11:58

    ישראל עדיין נמצאת בתחתית רמת המינוע בעולם המערבי.
    בעוד שבארה''ב יש יותר מ 800 כלי רכב לכל אלף נפש בארופה המערבית יש כ 600, בישראל יש רק כ 300 כלי רכב לכל 100 נפש.
    המטרה והיעד של מעצבי המדיניות צריכה להיות למנוע הגדלה של רמת מינוע בארץ.
    הדרך הזולה ביותר והנכונה היא להציע תחבורה ציבורית ברמה כזאת שתדחה את ההחלטה והרצון של האזרח לרכוש רכב פרטי.
    הניסיונות של האוצר לשמור על הקופה הציבורית ע''י מניעת תקציבים מתשתית תחבורה ציבורית יגרמו בסופו של דבר לנזק הגדול פי כמה מההוצאה.
    רכבות, רכבות עירוניות ורכבות תחתיות בצד מסלולים לתחבורה ציבורית הם הדרך והשיטה הנכונות ובסופו של דבר גם הזולה.
    אין סיכוי שפקידי האוצר, הם שיכתיבו יכתיבו את החזון.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    רכבת לאילת דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

    מה קורה פה????????????, 22/07/08 11:20

    איזו מדינה זאת בלי רכבת לדרום?????

    הגב לתגובה זו

    • קודם שיקימו מסילה בין תל-אביב לירושלים

      קוטי הקטר, 22/07/08 12:25

      בושה וחרפה ,רפיבליקת בננות

      הגב לתגובה זו

    • קודם שיסיימו את הכפלת המסילה לבאר שבע...

      עמנואל, 22/07/08 13:25

      כל עוד המסילה לא מוכפלת, אי אפשר להוסיף רכבות.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בובת נחום תקום

    הסובל בדרכים, 22/07/08 11:19

    זו ההוכחה להתנהגותו הרופסת של שר התחבורה הווירטואלי מופז. שאין בכוחו הדל להתמודד עם בעיות ,בדיוק כמו שהיה במשרד הבטחון בנושא הצטידות צה'ל ואימוניו, ובתפקידו כרמטכ'ל חנפן של שר הבטחון שמינה את מופז כמס שפתיים לעדות המזרח..

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    טועה

    י, 22/07/08 11:14

    א. אם פיתוח הקו מאשקלון הוקפא משום שהוא לא כדאי כלכלית כיצד יהיה כדאי לחברה פרטית?
    ב. עם כל הכבוד, ההשוואה למשבר המים היא דמגוגיה. המים שלנו נשאבים מתוך מאגרים שהתרוקנו כי בנינו על כך שירד מספיק גשם. אין שום אנלוגיה בפיתוח תשתיות.
    ג. דווקא סלילת כבישים בלי חשבון יכולה להפוך בעצמה בכיה לדורות כמו משבר המים.
    ד.אי אפשר לשפןך תקציבים בלי הכרה. האוצר מחויב לשמור על מסגרת, אחרת המערכת הכלכלית כולה תצא משליטה ותקרוס. כל אחד - בצדק מוחלט - יעיד מדוע צריך להגדיל את התקציב המיועד לנושא שלו, לבריאות, לחינוך, למשטרה, לצבא, להשכלה הבוהה, לרווחה, לתרבות, לתיירות, ליצוא, להגנת הסביבה. אי הגדלת התקציב בכל אחד מהנושאים תביא בסופו של דבר לנזק גדול. עדיין אין אפשרות להכיל את התקציב.

    הגב לתגובה זו

    • בנינו על כך שירד מספיק גשם?!

      הצחקתני, 22/07/08 12:25

      אהא.....ואולי בנינו על כך שתצמחנה מסילות לרכבות?!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    פקידי האוצר מנהלים את המדינה

    ל''ת, 22/07/08 11:09

    פקידי האוצר, אנשים עצלנים ללא שאר רוח הורסים כל חלקה טובה במדינה . בגלל זה אין פה הטפלת מים , לכן במדינה ש 365 יום בשנה יש בה שמש אין אנרגיה סולרית , לכן אין רכבות תחתית לכן התשתיות הם של עולם שלישי , לכן האקדמיה מפגרת שנות דור וכן הלאה והלאה . כל פקידי האוצר לדורותיהם אשמים במצב מיכון שהם לא מסתכלים מעבר לאף. מעניין שכל שרי האוצר נכנעים להם במקום להעיף אותם לכל הרוחות.
    לאחר שהם גוזרים עלינו קופון הם עוברים לעשות לביתם .
    דרושה ועדת חקירה ממלכתית לתיקון המצב ויפה שעה את קודם

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודק במאה אחוז. (ל''ת)

    עידו, 22/07/08 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הרפתן מנהלל אולי יודע לחלוב פרות אבל לא לנהל את משרד התחבורה

    מהרפת, 22/07/08 11:00

    מדינת ישראל מתקרבת להודו בכל הקשור לתחבורה הרכבות מיושנות אין מספיק מסילות תאונות דרכים מחרידות הן ברכבות והן בכבישים הכל עומד ומתדרדר אחורה את זה אפשר לזקוף גם לרפתן מנהלל שנהיה רמטכ''ל שר בטחון ועכשיו בתחבורה הוא לא מבין שום דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צודק ב100 אחוז

    עמישי מעוז, 22/07/08 10:40

    המאמר ממחיש שוב את חוסר הראיה לטווח ארוך של האוצר. הם יודעים לתקוע כל פרויקט בסבכי הביורוקרטיה ושומרים אצלם את הכסף.
    יש אפשרות למימון חוץ ממשלתי. כדאי שמשרד התחבורה ינסה לפעול בכוון זה. יישר כוחו של שר התחבורה ונקווה שיצליח לשמור על תקציבו.
    בתקווה לשיפור עתידי.........

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק צודק (ל''ת)

    צודק, 22/07/08 10:38

    הגב לתגובה זו