• 8.

    לאאאאאאאאאאאאאאאא!!! לא צריך.תעשו קו מהיר אשדוד-תל-אביב ב-10 דקות. (ל''ת)

    אשדודי, 10/07/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ביטלו את הרכבת לצפון (כרמיאל) וחיסלו את הפריפריה. כל הצעירים עזבו. (ל''ת)

    ורד, 10/07/08 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    להחליף את כל הנהלת רכבת ישראל

    אלון, 10/07/08 15:06

    חבורה של מינויים פוליטיים חסרי כישרון וכישורים ומושחתים מהיסוד.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כח מוגזם.

    איתמר, 10/07/08 14:29

    יש כח מוגזם בידי האוצר ומשרד התחבורה שיחליטו לאן תסע הרכבת.הגיע הזמן להפריט את הרכבת ולהשתמש ברווחים לפיתוח תשתיות הרכבת.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה איתנו?

    צפוני, 10/07/08 14:21

    אחרי המלחמה הבטיחו לשקם את הצפון. מה קיבלנו?
    הפעולה הראשונה הייתה להשתמש בכסף שהוקצה לרכבת לכרמיאל לכיסוי הוצאות.
    במספר הזדמנויות אחרי המלחמה, הבטיח רה''מ הכפלת הכבישים לצפון, כאשר זו הייתה הבטחה קלה מכיוון שהתקציב כבר הוקצה (כבישים אדומים 65, 85) - בפועל, עד היום הטרקטורים לא הגיעו.
    מי תמיד משלם את המחיר? תושבי הפריפריה.

    הגב לתגובה זו

    • רק מי שצועק חזק יותר מקבל במדינה הזו - שכחו את הצפון!!! (ל''ת)

      mili, 10/07/08 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הרבה יותר חשוב - סיום הכפלת המסילה מבאר שבע ללוד, שנמשך שנים!

    עמנואל, 10/07/08 14:13

    עם כל הכבוד לקו הזה, לא ברור האם יש לו הצדקה מבחינת נפח התעבורה בו.

    לעומת זאת הקו מבאר שבע לתל אביב עמוס לעייפה, וכאשר עיר הבה''דים תעבור לנגב אם לא יתווספו רכבות, הוא ייקרוס.

    אבל אי אפשר להוסיף רכבות על קו יחיד. ופתרון לא נראה באופק. העבודות מתנהלות בעצלתיים, ובחלק מהמסלול אפילו לא התחילו!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תודה לאל !

    יאיר, 10/07/08 14:07

    ההחלטה לחבר בין ב''ש לאשקלון לא רק תעזור לתושבי הפריפריה אלה תחסוך שעות נסיעה לאלפי חיילים המשרתים בנגב וגרם באזור אשדוד אשקלון

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עוד אחת משיטותיו של מופז לממן מקופתו של הציבור את גניבת דעתו

    מופזולוג, 10/07/08 13:55

    או במילים אחרות: עוד עדות לכך שלאיש הנורא הזה אין אלוהים מלבדו.

    הגב לתגובה זו