• 18.

    קונספט הרכב הפרטי פשט רגל.

    סוצליסט לאומי, 11/07/08 09:09

    ולאדם המערבי יהיה קשה להפטר מהרגל.
    אולי במערב ארופה יעברו מהר יותר לתחבורה ציבורית.(שם היא יעילה)
    ופה נראה שיהיה פה כמו בשנות ה70 ו 80 שרכב בעל נפח גדול יהיה עליו מיסים כבדים יותר.
    שהייתי ילד רכב אמרקאי זבל עלה כמעט כמו מרצדס.(דודג דארת הייתה מכונית יוקרה...)

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כאילו יש ברירה ? מה הרכבת והאוטובוס עובידם 24/7 ?

    דם טבורי, 10/07/08 18:45

    וכמה נוח לסוע מכל מקום לכל מקום בתחבורי ציבורית. ומה לגבי צריכת הדלק של האוטובוסים לפי דעתי היא גבוהה יוטר מ 50 רכבים לאותה נסיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מ הבלו הוא קצה קרחון הרמאות. משלמים מע''מ על המס זה. (ל''ת)

    לא ידעתם ?, 10/07/08 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כשמחיר העגביה שווה למחיר יהלומים , קונים פחות ? לא. כי זה ככה אצלנו (ל''ת)

    צרכנים טיפשים, 10/07/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ממציאים כל כך הרבה חלופות לדלק למה המכיר ממשיך לעלות (ל''ת)

    גבי, 10/07/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרבה מאד כלי רכב ממומנים ע''י החברות לכן ההעלאה חסרת משמעות לנהג. (ל''ת)

    ליסינג, 10/07/08 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש שיטה יותר פשוטה וחכמה לדעתי:

    אלוני חיפה, 10/07/08 11:02

    האוצר צריך לקבוע מחיר קבוע א.למיסים על ליטר דלק ללא קשר למחירו הרגעי. ב.לרווח שלוקחות חברות הדלק לכול ליטר.
    איאפשר להילחם על מחירי הדלק בעולם זה מעבר לכוחינו אך אין סיבה שהמערכת שמעבירה את הדלק תרוויח מחירי עתק ע''ח האזרח והתעשיה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין אופציה אחרת. ניסע במונית? נחכה כל פעם 20 דקות לאוטובוס?

    אריק, 10/07/08 10:45

    תהיו רציניים.. מה,לא ניסע לעבודה? לא נבקר את ההורים? נדבר עם חברים רק בטלפון? נצא לדייטים באוטובוס? תנו רכבת תחתית טובה והכל יהיה בסדר..

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין השקעה בתחבורה ציבורית.. (ל''ת)

    להפריט את הרכבת!!!, 10/07/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין השקעה בתחבורה ציבורית.. (ל''ת)

    להפריט את הרכבת!!!, 10/07/08 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הציבור מטומטם לכן הציבור משלם

    אורן, 10/07/08 09:53

    ולכן אין הצדקה לביטול הבלו.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אנחנו הישראלים אין עלינו! אלופים אלופים אלופים!

    מכלוף בן-לולו, 10/07/08 09:45

    דלק עולה, דלק יורד, את מי זה בכלל מעניין? חיים פעם אחת, אז שנבזבז את החיים על הפגנות ודאגות?
    עלה המחיר? נעלה את המשכורת!
    יש מינוס בבנק? שיהיה! כשנמות החובות ימותו איתנו!
    איפה פה הבעיה?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תשתמשו באופניים זו לא בושה וגם בריא!! אבל מה ישראלי לא יותר על הפוזה! (ל''ת)

    אינגיאלהTOKYO, 10/07/08 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איזה עוד ברירה יש?

    ניבה, 10/07/08 08:54

    בכל מדינה מתוקנת, יש רכבת תחתית! מהירה! זולה! מגיעה כל רגע! מסודרת! בתחנה שלא חשופה לשמש ולגשם!
    רק בישראל , מצפים ממני להדחס באוטובוסים שנתקעים באותם פקקים כמו המכוניות?
    צפיפות, אי דיוקים בשעות ההגעה (בלשון המעטה) וכשכבר מגיע האוטובוס אין מקום לשבת, מסלול מתפתל וארוך שגורם להכפלת הזמן הדרוש להגעה פי ארבעה ויותר, אי תרבות של יושבי האוטובוס שאו שלא שמעו על דאודורנט או שלא שמעו על נימוס בסיסי, ונוסף לכל, עד לא מזמן אוטובוסים גם התפוצצו, מה אני צריכה את זה?
    בכל ביקור בחו''ל אני מתפעלת מחדש מהרכבת התחתית. פתרון כל כך נוח, כל כך פשוט.

    הגב לתגובה זו

    • זה אינטרס של המדינה שלא תהיה כאן רכבת תחתית כדי שלא תתרגלי לחיים טובים

      א, 10/07/08 09:16

      כל עוד אין רכבת תחתית המדינה יכולה לשחק עם מחירי הדלק איך שהיא רוצה כדי שיהיו הכנסות ממסים כי אין אלטרנטיבה של תחבורה ציבורית ולציבור אין ברירה אלא לעלות על הכביש גם הקומבינה של חברות הליסינג עם שרים בממשלה רוצות לעשות ביזנז מהשכרת מכוניות. בנוסף זה שאת יוצאת ב 6 בבוקר לפקקים וחוזרת ב 5 בערב בפקקים גורמת לך להיות סחוטה ועייפה וזה אינטרס מובהק של הממשלה שאנשים כאן ילכו שפופים ועייפים ללא שמחת חיים כדי להכניס לאזרח לראש שאנחנו מדינה מסכנה תמיד בלי כסף ושזקוקה לצבא חזק וביטחון. מה גם שכל רכב על הכביש זה גם אגרת רישוי שנתית שהמדינה מתפרנסת מזה טוב מאוד ואיך לא גם מהנדסי הכבישים שעושים שיפוץ בכביש כל שני וחמישי כי ''צריך'' ואין ברירה. פה לעולם לא יהיה אירופה זה המזה''ת ואנשים שאי אפשר להרחיב עליהם את הדיבור כבר. בגלל זה ישראלים ואקדימאים בפרט בורחים מכאן כי אין מה לחפש כאן לבנאדם הנורמטיבי והנורמלי.

      הגב לתגובה זו

      • הדלק זה הבונוס העיקר זה הנדל''ן

        סוצליסט לאומי, 11/07/08 09:05

        כאשר 12 - 15 ק''מ מת''א אבל זמן הנסיעה הוא כ שעה ברכב ושעתיים בתחבורה ציבורית אז הנדל''ן בעיר יעלה יותר ב 50 אחוז יקר מגוש דן הקרוב ופי שניים משאר האזורים(לפחות)
        כול כך צפוף כאן..

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    כאשר 80 אחוז מהרכבים הם ליסינג אז למי אכפת מהדלק! (ל''ת)

    חיפושית לנצח, 10/07/08 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה לא מפריע לנהג הישראלי כי כל רכב שלישי על הכביש זה מליסינג

    א, 10/07/08 08:30

    ושאתה מקבל דלק חינם אין לך ערך ולאף אחד מהם לא איכפת וגם לא יודע כמה עולה ליטר דלק

    הגב לתגובה זו

    • אבל אין ברירה, חייבים ליסינג

      איתי, 10/07/08 10:49

      אם אתה גר בחדרה ועובד בהרצליה מה תעשה? תשלם לבד על הדלק? זה יצא אלפי שקלים כל חודש. אז מה לעשות, לוקחים ליסינג, אפילו שזה יקר... כמעט 3000 כל חודש מהנטו, אם נסעת או לא נסעת...

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חבל

    כבר לא יוצאים להפגנות על שום דבר, 10/07/08 08:26

    ההפגנות הרציניות האחרונות היו בתקופת ההתנתקות אבל אחרי שדרסו (גם מילולית וגם פיזית) את המפגינים, הציבור הבין שאין טעם לצאת ולהפגין כי הממשלה עושה מה בא לה.

    מחאת המילואימניקים? - כולם בבית.
    דו''ח וינוגרד? - כולם בבית.
    שחיתות...? - כולם בבית.
    אז שבשביל דלק נצא?!!?!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין ממשלה, אין בטחון, יש אוטו (ל''ת)

    נוסעים!!, 10/07/08 07:12

    הגב לתגובה זו