• 214.

    מדהים אותי שרק עכשיו מדברים על זה

    כלכלן, 25/09/11 09:52

    לי ברור לחלוטין שהסרת החסם המטורף הזה למגורי אזרחים - זאת אומרת הכפלת השטח שבו אפשר באמת לגור ( אלמנט הצפיפות בכלכלה )
    הוא זה שיציב את ישראל עוד יותר למעלה מבחינה כלכלית וחברתית.

    אבל צריך תוכנית רב שנתית לפיתוח תחבורתי , ולא רק ניהול פיסקלי ''מצוין'' ... מדיניות , מדיניות מדיניות !!!

  • 213.

    רכבות עירוניות חשמליות כמו בכל אירופה תתעוררו לבנטינים (ל''ת)

    עובד עלינו בעיניים, רוצה רק שטחים, 10/09/11 00:12

  • 212.

    הפתרון למחירים הגבוהים ולמצוקת הדיור הוא לבנות 40,000 דירות לעם ישראל

    כל שנה, 09/09/11 20:31

    הפתרון למחירים הגבוהים ולמצוקת הדיור הוא לבנות 40,000 דירות לעם ישראל ביהודה ושומרון כל שנה! ולבנות 10,000 דירות לעם ישראל בירושלים-מעלה אדומים כל שנה ולבנות מסילות ברזל ורכבות בכל ארץ ישראל בשיטת חכירה ל20 שנים כמו שעשו את כביש 6 ומנהרות הכרמל!
    כך אפשר לעשות פי-10 מסילות ברזל ורכבות מהירות מקבלנים סיניים, ללא הוצאות מהמדינה.
    להגדיל תקנים לרופאים ולבנות בתי חולים נוספים באשדוד, קריות, מודיעין ואריאל.
    ולהחזיר את הפיקוח של מוצרי מזון ומוצרי יסוד!

    בגלל אהוד ברק השמאלני ,והפודל של ברק אובמה האנטישמי, שהקפיא את הבנייה בארץ ישראל יש את משבר הדיור הנוכחי!

    ביבי תקנה טייסת מטוסי כיבוי ממי-ים מסוג BE-200 ולא מטוסי ריסוס עלובים, עשרות כבאיות אמריקאיות גדולות וחדשות, ציוד פי 20 מהקיים ולגורדי שחקים , ולגייס לשירות כבאות אלפי חרדים.
    לאפשר לחרדים לעשות שירות לאומי ולעבוד בסיעוד כאחים\\ות ובכבאות.

    כן לחינוך ממלכתי-דתי ושמגיל 3 ילמדו לקרוא ולכתוב! זה עבד בעם ישראל אלפי שנים - עם הוכחות..

    להחזיר לפיקוח מוצרי מזון ומוצרי יסוד! די לחזירות של רשתות השיווק של הטייקונים והיבואנים השמאלנים!

  • 211.

    נתניהו ''כועס'' - ממש בדיחה

    דן, 07/09/11 20:33

    נתניהו אומר ''אני כועס שדווקא בשנה הזו החליטה הממשלה לעצור את הקמת קווי הרכבת לצפון ולדרום''
    זאת הרי ממש בדיחה! איזו ''ממשלה החליטה'' לעצור את פיתוח הרכבת לא ''ממשלת נתניהו'' ? אז על מי הוא כועס? על עצמו? אפשר לחשוב שהוא לא ראש הממשלה והוא לא מוביל את הממשלה שלו... במחשבה שניה אולי הוא באמת לא יודע מה הממשלה שלו עושה...

  • 210.

    ואיפא היית עד עכשיו? (ל''ת)

    פי האתון, 19/08/11 04:03

  • 209.

    זה רק יוביל לנתינת הקרקעות לעוד חברים שלך כל כל תוכנית שלך אינטרסנטית

    אבנר, 07/08/11 12:34

    זה רק יוביל לנתינת הקרקעות לעוד חברים שלך כל כל תוכנית שלך אינטרסנטית כנגד העם

  • 208.

    הצמיחה היחידה שתיהייה לנו היא רק כשתלך סוף סוף לכל הרוחות - ישקרן (ל''ת)

    דודו מיהוד, 18/07/11 18:50

  • 207.

    עוד כבישים ?חנקתם אותנו עם הכבישים שלכם גזלניי העם רוצים עוד מסים

    ניי, 18/07/11 16:05

    רק רכבות מהירות איכותיות

  • 206.

    תפילה לשלום קדאפי

    כהן ירון, 16/06/11 10:44

    אפשר גם להתפלל ביחד איתי

    מי שברך אבותינו אברהם יצחק ויעקב משה אהרון דוד ושלמה וכל הקהילות הקדושות והטהורות ומלאכי השרת וצבא השמיים ישדד מערכות השמיים ויציל וישמור את טאהר מועמר קדאפי שנאמר ''מעשי ידיי טובעים בים ואתם שרים שירה'' הוא יברך וישמור ויחיה ויצליח את האחינו היהודי טאהר מועמר קדאפי בן ראזלה לבית תמאם ויפלו כל אוייביו תחת רגליו יכשלו ולא יקומו יפלו ולא יקמו תפל עליהם אימתה ופחד יהיה בהם הדבר השחין והבילבול והשיגעון וינסו מפניו וכלי הברזל יהיו לעופרת יטבעו בים אני מאמין באמונה שהוא יחלוף את המשבר כי תמיד מאשימים את היהודים .....תימן בחריין סורייה ערב הסעודית כל יום טובחים במפגינים אבל מצאו את קדאפי קורבן פתאום הוא אשם מוצאים סיבה להפיל אותו מהשלטון אבל לא ילך להם הקדוש ברוך הוא הוא השולט שנאמר לב שרים ומלכים ביד השם וכבר ביציאת מצרים נאמר לישראל למה אתם שרים שירה ושמחים בעת שהמצרים טובעים בים '' שאמר הקדוש ברוך הוא לבני ישראל ......מעשי ידי טובעים בים ואתם שרים שירה'' לא יפה נוסחה פשוטה.... אובמה ומרעיו ערלים גויים ואילו קדאפי יהודי נימול אין מצב שהם יגברו עליו השם עוזר ליהודים

  • 205.

    הבעיה של ביבי היא. יודע לדבר יפה. ללקיים גרוע מאוד. (ל''ת)

    מוטי, 16/06/11 07:26

  • 204.

    רק כסף כסף תרדוף לעשירי הנדל'ן (ל''ת)

    ה'' כלכלה הנכונה'' הארורה של ביבי, 04/06/11 12:47

  • 203.

    נו ... אז מה קורה עם זה ???

    האופסימיסט, 25/05/11 13:25

    השנה 2011 , אני עדיין מחכה שזה יתקדם...

  • 202.

    מדיניות

    יעקב, 16/05/11 03:09

    אדוני ראש הממשלה הפםק לזגזג והנציא אזה קו מידינימשלך כדישהעולם יבא גס לקראתינו מהבאות תוביל מהלך לפני שיובילו אותנו שמור על אמריקה חזקה תנםה לבא להוונות עם נשיא ארצות הברית שתצא גס מחוזק בתרגיל של הנקבה הם הצליחו לפרוץ לשטח ישראל בלי נשק בםפטמבר יבואו במיליונים תקן כל המחדל לפני שיהיה מאוחר השר היחיד שעשה משהוא טוב בממשלתך הוא השר כחלון ננ דוז פוון

  • 201.

    היי, אני תינוק בן יומו

    אורי, 15/05/11 12:04

    ובתוך הבטן של אמא שלי, אמר לי המלאך שהנכד שלי יזכה לראות בסוף ימיו את תחילת העבודות על הפרויקט הזה.

    אח, אני כל כך שמח.


    הייתי בטוח שמדינת ישראל לא תשרוד כל כך הרבה

  • 200.

    המשך הרקבון במינויים של איש ההרס הזה

    גימלאי צהל-דרום, 18/04/11 16:16

    עוד נסיון של ראש הממשלה המביש והשרלטן הזה שממשיך עם ''השכונה'',והמינויים של חבריה של הגברת ההזויה. פונים למבקר המדינה לפתוח בחקירה פלילית כנגד נתניהו על-המשך מינויים אפלים,ומקורבים. 3 וחצי מליון -עניים הם תוצר הרשום על שם ממשלת האסון הזזו שמרוקנת את הקופה-ואנחנו הפכנו לכספומט שמממן את החזיריה הזו. יש לצאת למרי כדי להיפטר מהחבורה הבזויה והבזבזנית -שהמיטה אסון כלכלי על מרביתנו.

  • 199.

    הצהרות על הקרח.......

    אברהאמי, 18/04/11 10:02

    לא מאמינים לך ,הצהרות על הקרח.

  • 198.

    בין הבטחות שוא שיטת השקשוקה ורכבת הקללה - הרבה מזה לא יצא

    רחל, 18/04/11 02:03

    חוץ מאשר עוד אוליגארך (או אוליגארכים) בסגנון של אדון תשובה שעשה את כספו מעושק כספי משלם המסים ששילמה לו ממשלת ישראל בזמנו

  • 197.

    ניסיון (ל''ת)

    אני, 24/03/11 23:34

  • 196.

    אחרי המלחמה הבאה קרקעות בחנם ,אני מטיח לך,ילדה שלי קטנה!! (ל''ת)

    גוג ומגוג, 06/03/11 19:36

    • שאריק שרון היה בממשלה,ניתנו קרקעות ב-1 שקל,כן אתם רואים טובון!

      אור, 09/05/11 19:40

      היום כל הישובים פורחים משגשגים וגדלים.(תכנית7 הכוכבים) באו יהודים איכותיים לפרפריה כל אחד קיבל דונם ובנה את ביתו ,זאת ציונות אמתית ,לא כמה כסף הממשלה, המתווכים, הקבלנים וכו... ירוויחו. ממשלה נכבדה, אם אתם רואים את עתיד מדינת ישראל וישובה,זהו ערך עליון! לישב ישראלים,יהודים,שמאלנים, ימינים, מרכז,כל אדם הנושא תעודת זהות ובה כתוב יהודי,תנו לו קרקע בחינם!לפני שהיה מאוחר מדי....

      • התיישבות היתה תמיד ערך ראשון בציונות

        קוקי, 25/09/11 09:55

        עד שבאו נערי האוצר ובאמצעות מנהל מקרקעי ישראל ( המכונה פרדוקסלית ממי ) והפכו את ההתיישבות למנוף קפיטליסטי להכנסות מטורפות
        למדינה ולעזאזל עתיד המדינה והאזרחים.

        צריך להעיף את ממי לקיבינימט ולפתח את הנגב והצפון , אחרת שום דבר לא יעזור

  • 195.

    אשכרה פקידי משרד האוצר יודעים חשבון פשוט אבל לא כלכלה שמונעת מתהליכים (ל''ת)

    מסכים, 17/02/11 14:08

  • 194.

    מילותיך ריקות מתוכן. בינתיים אתה שודד אותנו ודורש שנשפץ

    ריקו ש., 09/02/11 17:17

    ביתך הפרטי. האם המעון המפואר בירושלים לא מספיק לך?

  • 193.

    מה זה לכל הרוחות מילת הקסם צ מ י ח ה של ביבישטייניץ ? (ל''ת)

    בוריס, 12/01/11 11:32

  • 192.

    לכל הקנאים זה ראש ממשלה הכי נקי שהכרתי. מי היה חושף? (ל''ת)

    יעקב ישוע, 11/01/11 04:08

  • 191.

    ביבי, ישראל זה לא ארה''ב, אנחנו מדינה מאוד מאוד קטנה מאוד

    מושיקו, 27/12/10 21:55

    עוד לא הבנת את זה?

  • 190.

    כל עוד העול הכלכלי של החרדים על כתפנו הצרות, אין סיכוי לצמיחה אמיתית!.

    בארץ לה-לה-לה..., 20/12/10 00:08

    בארץ שבה רק העשירים מתעשרים עוד ועוד, אין סיכוי למיחה אמיתית! בארץ שבה החינוך הולך ומתדרדר (=ובמיוחד לימודי המדעים), אין סיכוי לצמיחה אמיתית!... אז גם אם תהיינה רכבות משוכללות, אז מה?...גם חלליות מעופפות לא תעזורנה, כשאין מדע וידע ותמיכה ביוזמות שבאות מלמטה!.

  • 189.

    צמיחה לחברים העשירים של ביבי (ל''ת)

    מאחז העיניים - האוזניים, 08/12/10 23:31

  • 188.

    זה אומר שכשאני ישתחרר מהצבא אני יסע מתל אביב לרמת גן ברכבת קלה? (ל''ת)

    צעיר, 04/12/10 02:47

    • בהחלט! אים אתה היום בן 5 וגם תחתום 7 שנים קבע. (ל''ת)

      שומה, 06/01/11 03:38

  • 187.

    ביבי המושחת

    איתן, 28/11/10 11:47

    הפרטת הקרקעות שלך נועדה כדי לייצר עוד כל מיני יוזמות ''הולי לנד'' לטובת החברים העשירים שלך.

    נמאס מהשחיתות.

    • מדוע אין מזכירים את הכסף הרב שלקח פרס במונטה קרלו? (ל''ת)

      340 אלף דולר שלקח פרס-היכן הם?, 12/01/11 13:20

      • איזה כסף? (ל''ת)

        דפנה, 17/03/11 21:56

  • 186.

    הסכנה הגדולה ביותר לישראל הוא בנימין נתניהו (ל''ת)

    כל הארץ אספלט ומלט, 27/11/10 10:59

  • 185.

    נא לזכור שיש גם ארץ מתחת לעתודות הקרקע

    דודי, 15/11/10 22:27

    ולא להצטער אחר-כך, שהילדים יגדלו בלי לדעת מה זה חורשה ומה זה נחל. להשאיר גם טבע פתוח - גם אם זה אומר לבנות לגובה.

    • וזאת בהנחה שנוכל לגדל פה ילדים...

      גבי, 25/09/11 09:56

      כי בשביל לגדל ילדים צריך...בית.

      החוכמה היא תכנון לטווח ארוך שנותן מענה אופטימלי לכל הצרכים , כולל צרכי העתיד.

      אבל בלי תכנון אין ולא יהיה כלום.

  • 184.

    זינוק בנדל''ן בפריפריה? סתמת את הגולל על תושבי הפריפריה! (ל''ת)

    תושב נתיבות, 06/11/10 22:41

    • אני מסכימה איתך.

      דפנה מהצפון, 17/03/11 21:58

      התל אביבים ניתקו את הצפון והדרום ממדינת ישראל. הצפון ניתן לערביי ישראל במתנה , וגם הדרום. המדינה היום היא מחדרה לגדרה בלבד. תודה לכם אנשי ירושלים שעשיתם זאת להיסטוריה היהודית בארץ ישראל.

  • 183.

    למי באמת אתה דואג? לחבריך המיליונרים ! לאלה אשר ממנים אותך?

    עומר, 15/09/10 08:05

    במקום לדואג לזוגות הצעירים שיוכלו לקנות ביית במדינת ישראל אתה מעלה את מחירי הדירות לשחקים מתחייב לאמריקאים בקפאת הבניה. ומעלה את רווחים של בעלי ההון (שיוכל לממן יותר).
    אתה יוצר פערים גדולים בחברה היהודית ישראלית . עשירים ועניים אתה מבטל את מעמד הבנייםחד וחלק.
    אתה נוהג לא בצורה ישרה ונקיה מאנטרסים אישיים.

  • 182.

    לא לשכוח.. כביש 6 הוא כביש פרטי של המליונרים של ביבי

    מכירת אדמות המדינה למליונרים, 30/07/10 18:19

    וכל מי שנוסע על כביש זה שאדמתו היתה רכוש הציבור, משלם אתנן למליונרים הקפיטליסטים בעלי הכביש של ביבי

  • 181.

    גם רהיטי ''רים '' צמחו בניהולו הכלכלי של ביבי ב % 7 (ל''ת)

    מובטל מחברת ''רים'' ז'ל, 30/07/10 10:37

  • 180.

    במהפכת הקרקעות מקים נתניהו את המדינה הפלסטינת על כל שטחי ישראל (ל''ת)

    אורי, 29/07/10 09:39

  • 179.

    אני לא חושבת שאני מתרשמת כל כך מענין הצמיחה..

    פאניה (-:, 28/07/10 04:58

    למה עד עכשיו, כל פעם שהייתה לנו צמיחה, מי שנהנה מהצמיחה אלו העשירים! מבחינה כלכלית הם צמחו וצמחו וצמחו והעם עבד ועבד ועבד ואפילו מילימיטר העם לא צמח מבחינה כלכלית... נהפוך הוא! הפערים מבחינה כלכלית רק גדלו.. ככה זה כשצד אחד נובל וצד שני צומח וצומח הפערים גדלים וגדלים וזה נורא מרגיז... כבר עייפנו מהעבודה הקשה מר בנימין נתניהו, קמה זעקה גדולה בעם ישראל מר בנימין נתניהו שאתה לא מקשיב לה, אתה מתעלם ממנה וממשיך קדימה מר בנימין נתניהו. אתה מאכיל מרור את עם ישראל מר בנימין נתניהו, אלוהים לא אוהב שממררים את חייו של עמו מר בנימין נתניהו. אלוהים לא אוהב שמעבידים את עמו בעבודה קשה ורק מעטים נהנים ממנה מבחינה כלכלית מר בנימין נתניהו.
    אתה מסמל את המרור והביצה הקשה שאנו אוכלים בפסח מר בנימין נתניהו. אתה ויובל שטייניץ ועושי דבריך ואלה שמפעילים אותכם מר בנימין נתניהו.

    .

    • the rich opens factories and bussiness and gives jobs (ל''ת)

      1st rule of money, 08/11/10 20:44

    • עם כל הכבוד, זאת שטות גמורה

      שמעון, 08/05/11 05:02

      צמיחה משמעותה יותר עסקים פורחים, יותר מקומות עבודה, יותר מסים לאוצר המדינה, יותר כספים לביטחון ולרווחה, יותר כסף לההחזר החוב הלאומי החיצוני. כשלא היתה צמיחה, היה מיתון, היתה אבטלה גבוהה, ומדינה היתה בסכנת פשיטת רגל. זה מצב שלכולם רע, אבל לחלשים יותר רע. כשיש צמיחה גבוהה, יתכן שהפער בין העניים והעשירים הוא גדול יותר אבל בודאות המצב הכלכלי ורמת החיים של כולם גבוהה יותר.

  • 178.

    ביבי הידעתה?שההסברה הישראלית היא דבר שלא קיים (ל''ת)

    לפטר את מערך ההסברה, 06/06/10 14:14

    • אומות העולם השרמוטות

      גבריאלה, 06/06/10 19:06

      הסברה אומות העולם שונאי ישראל , אין מה להסביר כשרואים איך הם מכים את חיילי הקומנדו של ישראל,

  • 177.

    ביבי הידעתה?שההסברה הישראלית היא דבר שלא קיים (ל''ת)

    לפטר את מערך ההסברה, 06/06/10 14:14

  • 176.

    מדינות ערב מחכות למהפכה זו כדי לקנות אדמות בישראל. די לאיוולת (ל''ת)

    אדם, 19/05/10 21:02

  • 175.

    תדאג קודם כל שהערבים ישלמו מיסים,ולא יחיו על-חשבוננו.

    שי, 19/05/10 20:36

    כל החברות שלהם עושות כסף שחור,מעבידות עובדים בלי תלוש,
    לא משלמים ארנונה וגונבים בלי סוף !

  • 174.

    לא צמיחה ולא נעלים כסף לבעלי ממון וסוחרי עבדים!!!!

    מתי, 02/05/10 08:43

    שים את הכסף בחינוך והעם יצמח לבד ובלי טובות!!!!!!!

  • 173.

    כרישי הנדלן יתעשרו מאוד וכולנו נאבד את העתיד (ל''ת)

    ביבי צודק תהיה צמיחה, 02/05/10 07:02

  • 172.

    בטח מהפיכה בקרקע , היא תתהפך אחרי שיפלו עליה טילים (ל''ת)

    ססון, 19/04/10 13:50

  • 171.

    חה חה חה

    7, 06/04/10 20:11

    זרוק את החרדים לשוק העדובה ותקבל 27% זינוק בעבודה, לא סתם 7% לעשור.




    אה כן, בשביל זה צריך אשכרה להתאמץ...

  • 170.

    ביבי מקדם צמיחה שהיא התאבדות לטווח ארוך

    אורי, 17/03/10 13:37

    צמיחה על חשבון הסביבה והשטחים הפתוחים
    חוסר גישות לברכיאות הציבור
    הגדלת הפערים בהכנסה לטובת השכבות העשירות ולתיסכול וחסימת האפשרות להתפתחות הוגנת של החלשים בחברה
    הרס המערכות המקצועיות בממשלה המהוות מחסום מפני השטלתות גורמים מסחריים אינטרסנטיים על הרפואה והחקלאות
    או בקיצור עוד ביבי ואבדנו

    • כמה דברי הבל ושטות בפיסקה אחת

      שמעון, 08/05/11 05:07

      אין קשר בין משפט למשפט, בין טענה למסקנה.
      ''צמיחה זו התאבדות לטווח ארוך''? מזל שחבריך לא יודעים שמשפט כזה מטומטם יוצא מפיך. זה שאתה יודע קרוא וכתוב זה לא אומר שאתה גם חייב לכתוב.

  • 169.

    תפסיק לדבר ותתחיל לעשות

    תומר, 16/03/10 21:19

    נמאס כבר מההצהרות השקריות החוזרות האלו.
    תתחילו לעבוד פשוט תתחילו לעבוד....
    אני לא עובר לפריפריות רק בגלל התחבורה!

  • 168.

    תמשיך לעבוד עלינו כמו עם המים, מפריט המדינה בגרוש (ל''ת)

    חלם, 13/03/10 23:56

  • 167.

    שקר שקר תרדוף ......רק הליכוד יכול להפריט כל מה שזז (ל''ת)

    חלום באספמיה, 28/02/10 10:54

  • 166.

    מה לביבי ותחבורה יבשתית ...הגאון טס תמיד רק באוויר (ל''ת)

    נהג משאית מקצועי, 28/02/10 10:51

  • 165.

    7% ??? 200% ..הפנטזיונר ממשיך (ל''ת)

    רואה נכוחה, 14/02/10 22:12

  • 164.

    אני אזדקן עד שיקימו את ה''רשת התחבורתית'' שנתניהו מבטיח (ל''ת)

    צעיר בן 35., 29/01/10 17:59

  • 163.

    ביבי הימני שהבטיח ימין ונותן שמאל?מרגל אמריקני (ל''ת)

    אבי פתח תקוה, 29/12/09 22:35

  • 162.

    גם רשת עכביש סבוכה לא תפתור בעייה כשאין תכנית של הקמת מפעלים ותעשייה ו

    maia, 29/12/09 19:54

    והשקעות נכונות שהם לתוכם ישאבו ידיים עובדות. רכבות וכבישים שלא מובילים לשום מקום אפקטיבי לא רק שלא יועילו אלא יבזבזו מליארדים על כלום. אם להשקיע השקיעו בחיפושי נפט, השקיעו בהתפלת מי ים, השקיעו בבנייה ירוקה ולכו על חייםבריאים פה יש הרבה מה לעשות אבל לרשת מדינה של מטר על מטר בכבישים ורכבות מיותרות זו לא תכנית זו טפשות שלא מובילה לשום דבר מועיל. כל עוד אין עבודה בפריפריה אף אחד לא יקפוץ על הכבישים המהירים לשם ואף אחד לא יסכן את כספו כדי להשקיע שם.... תתעוררו והתחילו לייצר עבודה וזו תביא את האנשים לכל מקום.

    • חיבור צריך לבוא במערכות תחבורה ציבורית

      צודק, 27/01/10 18:23

      לא בכבישים ועוד כבישים = עוד זיהום ועוד פקקים ביחוד לתושבים שגרים באיזורים שממילא עמוסים בתנועה

  • 161.

    רכבת לאילת כלכלית יותר מכביש 6 ולכן המרוויחים מהעדרה מתנגדים לחלופה (ל''ת)

    Surfers Logic, 13/12/09 03:11

  • 160.

    הממשלה צריכה לשלם פיצויים לעדות המזרח על אפליה גזענות ורדיפה

    הממשלה צריכה לשלם פיצויים לעדות המזרח על אפליה גזע, 06/12/09 09:49

    הממשלה צריכה לשלם פיצויים לעדות המזרח על אפליה גזענות ורדיפה
    כל משרדי כוח אדם סוחרים בבני אדם תראו איזה שכר מקבלים הישראלי..... ממש בושה והעובד הזר שכרו מתחת לשכר המינימאלי שכר של מטפלת לעשרים וארבע שעות אינו עובר את הסכום 2400 שקל נטו הביטוח לאומי מעביר לכוח אדם 40 שקל לשעה עבור מטפל! אבל המטפל מקבל מזה 19 שקל ועוד גונבים אותו
    העובדים הזרים הם סחר במה והזונות מרוסיה הם סחר במה והאתרים הפורנו גרפים שבבעלותם של שרים מבית הנבחרים הישראלי הם סחר במה
    העבירה היחידה היא של השלטונות כנגד אזרחים תמימים לא יתכן שכאן בארץ נוהגים באזרחים בדיוק כפי שנהגו הנאצים ביהודים מפנים יהודים מבתיהם לאמרות שנשלחו להתיישבות בידי הממשלה מעבירים יהודים לישובים אחרים בטענות שב ומשאירים אותם מדממים ללא עבודה ופרנסה ובכלל אני כאזרח בודד לא יכול להתמודד במערכות שלטוניות מגובות עם משטרה צבא ובתי משפט במציאות מדינת ישראל נוהגת באזרחיה גרוע מהנאצים מנצלת אותם וזורקת אותם לכלבים וממשיכה לרדוף אותם גם כשהם זקנים חסרי כל אמצעי שהם ללא בית וללא הכנסה אבל הם ממשיכים להיות נרדפים על חובות שהשלטונות הלבישו עליהם לאמרות שהם זקנים שמתפללים אני לא יודע מה עשו הנאצים לניצולי השואה אבל השואה נמשכה חמש שנים וכאן בארץ ציבור גדול עובר רדיפה גזענות ושואה תוצרת בית כבר דור שלישי שישים שנות רדיפה ושואה מתבצעת על-ידי כל ממשלות ישראל לחלק גדול מהציבור בידי מנהיגים חוצנים שלא אכפת להם מכלל הציבור
    אפו אלה שטוענים שהם ניצולי שואה או בנים של ניצולי שואה או נכדים של ניצולי שואה למה הם לא משמיעים את קולם כאשר ציבור של זקנים חסרי ישע נרדפים ללא סיבה על ידי שלטונות או מבצעי הוראות כשהם יודעים הטב שלאותו זקן אין רכוש ואין אגורה על הנשמה אין לו בית וכל רצונו שימות בכל ההקדם אבל הם העיריות והמוסדות למינם בסיוע כל המוסדות ובתי המשפט לא מניחם לו למות

    • אז למה אתם מצביעים לו? (ל''ת)

      המזרחים הם היחידים שתומכים בו, אם לא שמת לב, 10/04/11 16:28

      • עוד שטות מבית מדרשו של השמאל השקרן

        שמעון, 08/05/11 05:20

        המזרחיים מצביעים לכל המפלגות כמו האשכנזים. תושבי עירות הפיתוח נדפקו ע''י כל הממשלות, החל במפ''מ ומפלגת העבודה וכלה במפלגות הימין, כך שהעדפה של ימין לעומת שמאל לא באה משיכולים כלכליים.
        השמאל רוצה להרוס את מדינת ישראל כמדינה יהודית. זוהי נשמת אפו של כל יהודי חילוני, ציוני, ובודאי גם אלו מקרב המסורתיים, ודתיים. הם לעולם לא יבחרו במפלגה שדוגלת בהפיכת מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה, גם אם זה יעלה להם בבריאות, בכלכלה ובחייהם. לכן אל לכם להשלות את עצמכם ואחרים שהבעיה בחוכמתם או טפשותם של תושבי עיירות הפיתוח או של המזרחיים. זה לא מעיד יותר מדי על חוכמה

  • 159.

    לכיסם של ה'יזמים' ספסרים'?????? (ל''ת)

    maia, 06/11/09 06:52

  • 158.

    הפקידים והעובדים במינהל מקרקעי ישראל שולטים בקרקעות המדינה

    hamber1 , 12/10/09 18:36

    העובדים והפקידים במינהל מקרקעי ישראל שולטים בקרקעות המדינה לטובתם האישית.
    כדי לקדם פיתוח קרקעות המדינה :
    1. חייבים לפטר 50% ( חמישים אחוז מהפקידים)
    2. חייבים להוציא את קרקעות הקק''ל מהמינהל.
    3. חייבים למכור לכול חייל צהל 3 דונם.
    4 .כל עולה חדש ירכוש חלקת קרקע מקק''ל.
    5. כל הקרקעות שנבנו עליהם בנינים יועברו
    לרישום בטאבו.
    ויבוא גואל לישראל

  • 157.

    מהפכה

    אפרת, 11/10/09 23:51

    לאחר 10 שנים

  • 156.

    ביבי אתה גאון, מתה עליך (ל''ת)

    ליהי, 10/10/09 23:23

  • 155.

    כל ההפרטות של נתניהו הפכו את ישראל למקום ש1= משפחות שולטות בו (ל''ת)

    ורבנים כמו עובדיה שולטים בבורות והטימטום., 07/10/09 14:22

  • 154.

    נתניהו לא אומר דבר חוץ מהעמקת פערים חברתיים וקצבאות לש''ס ... (ל''ת)

    Vox Ami , 25/09/09 12:15

  • 153.

    כרגיל עשירים יהיו יותר עשירים ועניים יותר עניים. (ל''ת)

    Vox Ami , 25/09/09 12:13

  • 152.

    רכבת לצפון ולעמק חיונית ליצירת מימשק אורבני אחד ולא מנותק

    קרוב הצפון, 12/09/09 10:45

    במיקרה זה גישת נתניהו צודקת ונכונה לדורות כלכלית ,חברתית,פוליטית ,מדינית וזהו חיבור ופיתוח הצפון ועמק,פיזור אוכלוסין,לכן רכבת לעמק תשרת כ-3500000 תושבים.

  • 151.

    כדי להוריד מחירי דירות בטל הפטור+העלה רבית ב-2%

    מצוי בשוק המקרקעין, 08/09/09 17:24

    זאת לפני שחרור קרקעות!

  • 150.

    יצמחו עוד 7 % טייקונים, ולעומתם יקמלו 93 אחוז מובטלים....

    maia, 05/09/09 21:29

    נתניהו,,,, קודם כל חג שמח לך לרעייתך ובניך. שאלה קטנטנה. כשאתה אומר צמיחה, אתה מתכוון לפיקוס בגינת ראש הממשלה??????? אני הייתי שמחה אם היית נותן תקווה למאות אלפי המובטלים שייהפכו במהרה לנתמכי סעד במידה והמוסד לביטוח לאומי לא יבעט בהם החוצה עם רגל גסה, כי אחרי הכל הם יושבים על מיליארדים שלנו.... ובועטים בנו כאילו אנחנו קבצנים.... אז בבקשה תשובה תן לנו תשובה שתספק את האנשים שקיבלו גיבנת של דאגה ועיניים כבויות מחוסר תקווה ויאוש, שם חפש את הצמיחה ולא אצל הטייקונים שממחזרים את הכסף של המדינה מנייר של כסף לנייר טואלט....

  • 149.

    אולי יהיה צמיחה, רק לא יהיו קרקעות (ל''ת)

    כי סעודים יקנו אותם, 24/08/09 14:30

  • 148.

    גם היום זוג צעיר לא יכול לקנות בצפון

    uristern1 , 23/08/09 19:33

    לא צריך להעלות את הערך עוד יותר...

  • 147.

    וביינתים ערבים רוכשים קרקעות בסיטונאות בכסף סעודי ושאר האמירויות (ל''ת)

    שמואל כהן, 21/08/09 15:50

  • 146.

    לא רוצים זינוק במחירים רוצים יותר משכורת . (ל''ת)

    שמוליק, 15/08/09 23:07

  • 145.

    ביביזיון תמיד דאג לצמיחה בכיסם של העשיריון העליון! (ל''ת)

    ElGk , 06/08/09 10:59

  • 144.

    בסעודיה ''חנקין'' הסעודי מחכך ידיים בהנאה ובציפיה.

    בניהו, 02/08/09 12:00

    קודם יזכו החברה של נתניהו באדמות ואחרי חצי שנה הם ימכרו אותם לבאי כוחו של גואל האדמות הסעודי שכסף לא חסר לו ויכול לשלם פי 2 ממה שהחברים של נתניהו שילמו.
    ואז מי יכול להגיד שהאדמה לא שייכת לערבים??
    יהיה להם שטר מכר ישראלי כשר למהדרין!!

  • 143.

    האם יהיה עתונאי אמיץ שיחקור עם מי מ'העופרים' החליט ביבי על הרפורמה? (ל''ת)

    שי, 29/07/09 05:13

  • 142.

    אולי לא שמתם לב אבל הכתבה הזו היא מלפני שנה

    משהן , 28/07/09 13:08

    זה רק מוכיח שנתניהו בא מוכן לתפקידו הנוכחי בראשות הממשלה עם מטרות מוגדרות, כדי להזניק את הכלכלה בישראל מעלה.

    כשהמשק יחזור לצמוח אחרי הקריסה הגדולה שהשאירה קדימה, נראה מה אז תגידו.

  • 141.

    כל המגיבים נגד נתניהו הם מגיבים בשכר בלי קשר לרפורמות (ל''ת)

    טוטו, 26/07/09 16:19

  • 140.

    הקרוק מבשל לנו את האמא של האמא של כל השקשוקות.

    שפתי כהן , 26/07/09 16:06

    תהיה צמיחה, בלימה סיבוב וצלילה.
    ההכנסות ממסים יגדלו כי יבוצעו עיסקאות ענק ואחר כך ההכנסות ממסיים יקרסו, כפי שקרה עם השקשוקות הקודמות.
    דבר אחד בטוח.
    שלושת הנובורישים,נובומליונרים, ביבי, ליברמן וברק, יהפכו לנובומליארדרים.
    יש לכסף נטיה להדבק לידיים שמוכרות ושקונות ושמתווכות.

  • 139.

    הצמיחה אינה קשורה כלל להפרטת קרקעות הלאום. הכותרת מטעה! (ל''ת)

    כלכלנית האוצר, 24/07/09 12:39

  • 138.

    מעניין על איזה קרקע בנויה הווילה של שרה נתניהו בקיסריה ? (ל''ת)

    כלכלן חכם, 23/07/09 19:15

    • ביבי קנה את הוילה מאריה דייקסל שהיה בפשיטת רגל ב"הנחה" של 70% .

      שפתי כהן , 26/07/09 16:08

      כנהוג ברכוש גנוב, ביבי שילם רק 30% מערך הוילה לכניסה מיידית.
      ומזוז הלך לחפש את הבית העתידי שעמד אולמרט לבנות והפסיד עליו הרבה כסף.
      עמורה זה כאן, ליד סדום, לא רחוק מערד.

      • גדול

        אפרת, 11/10/09 23:52

        גדול

      • כל הכבוד לביבי סוחר מבריק לא רק נאומים חוצבי לבבות

        ראש ממשלה כזה אני צריך, 08/11/09 01:47

        ולכם ידידיי נותר להמשיך לקנא ולאכול את הכובע הפעם כבר לא יצליח לכם להפיל עליו
        תיק.

  • 137.

    ביביזיון נהנתניהו: "...מלאך חבלה מסוכן לעצמו ולאחרים..."

    gckn62 , 23/07/09 08:45

    http://www.youtube.com/watch?v=VzIKZ7IZiWQ

  • 136.

    מדינת ישראל והירוקים גזלו אדמתי הפרטית גוש 6679 וכל הקיבוצים מסביב קבל

    ג, 13/07/09 07:35

    קבלו אדמות מדינה ועושים שם עסקים ונהנים מהחיים. זאת לא מדינת צדק

  • 135.

    הבטיח לנו אותו הדבר בשנת 1996

    דורון, 12/07/09 18:52

    בנימין נתניהו לאחר הבחירות בשנת 1996 הבטיח לנו-תושבי הנגב כי בתוך 3 שנים נחובר למרכז.
    בדיוק, אבלך בדיוק באותם מילים.
    הוי מילים, כמה אתה טוב בהם. והעם, העם אוהב מילים, הם לא יבחנו אותך לעולם על מעשיך...

  • 134.

    להפיכה

    מהפכה, 12/07/09 17:53

    כל החבוד . לכבר המחבוב. חה חה תודה רבה

  • 133.

    צודק. גם כלכלי, גם בטחוני. וזה מוכח במחקרים שלתשתיות התרומה הגדולה ביו

    עופר, 10/07/09 15:31

    תר

  • 132.

    מסכים בהחלט, רעיון שנידון ברצינות כל-כך מאוחר... נותרת בעיית הנפוטיזם

    חזאי הטמטום הישראלי , 05/07/09 11:51

    ובעיית מינויים "מטעם" אנשים חסרי כישורים ובעלי כישרון ניצול מעולים - ברכבת

    שנים על שנים של נחשלות ובזיזת הקופה בידי דפוקים שמונו בידי דפוקים שהוצבו מדי פעם בצמוד לפטמות השררה.

    בלא מתן מענה ותיקון אמיתי ומיידי לבעיה זו, לא תהיה תקומה לרעיון מצויין זה של חיבור הפריפריה לריקמת החיים בארץ.

  • 131.

    ביבי, במקום להשקיע ביישובים שמשוועים להשקעה

    אייל, 26/06/09 02:30

    ויש אליהם רשימות המתנה של זוגות צעירים אתה מעדיך תוכניות יותר מסובכות? לא חבל?
    אם רק היה לך מספיק עמוד שדרה לומר בבטחון שישראל תבנה איפה שבא לה מצבנו היה טוב יותר.

  • 130.

    I usually hate bibi but he's right on this issue (ל''ת)

    jka10824 , 25/06/09 21:40

  • 129.

    אז מה אם הסעודים ישתלטו על המדינה. בי, בי מדינה יהודית! (ל''ת)

    העיקר הצמיחה, 23/06/09 00:10

  • 128.

    מקום על מסילת הברזל

    מאיר, 21/06/09 12:40

    אדוני ראש הממשלה, את מי שאתה צריך להכניע בהתנגדות לרכבת, זה את אגד וחברות התובלה. אדוני! קח בחשבון שהובלה ע''ב מסילת ברזל, זולה פי חמש מכל הובלה אחרת. אז אנא אדוני, עשה זאת והבאתה ישועה לנגב ולמדינת ישראל.

  • 127.

    לא אמתח בקורת על ראש ממשלת ישראל

    ולרי, 16/06/09 05:49

    משום שהוא הטוב ןהמוכשר, מכל אלה שקדמו לו.

    אבל, בכל זאת כמה מילים, כי גם הטוב ביותר
    יעשה נכון אם יקשיב להמונים הנאנקים והנרדפים.

    א. חשיבה במונחי צמיחה זה מצויין.
    ב. אבל לא די בצמיחה.
    חשוב שלא יהיו בנינו רעבים.
    לא יהיו מקופחים.
    לא יהיו עבדים.
    לא יהיו עניים מרודים.
    לא יהיו קרבנות של שלטון אטום וקשה לב,
    כשפקיד הכפוף לנתניהו מלמד את היהודיםמ מהיכן משתין עליהם הדג החולה.

    אם לא נרפא את החברה.
    אם לא נדביר את העוני.
    אם לא נרפא את חוליי המינהל הציבורי.
    סופנו כשל הישויות היהודיות שקדמו לנו.

  • 126.

    תמשיך לחלק מתנות לבעלי ההון על חשבונינו

    סוציאליסט, 15/06/09 05:38

    חוץ מזה שהורדת מיסים ואחר כך כיסית אותו מדמי ההבראה של המגזר הציבורי, החלטת:
    - להפריט את הקרקעות(''רפורמה'' קוראים לזה)
    - להפריט את הנמלים(''רפורמה'')
    - להפריט את חברת חשמל(''רפורמה'')
    המשמעות היא שבעלי ההון ימכרו לנו חשמל במקום המדינה. בעלי ההון יהפכו לבעלי האדמה ואנחנו לאריסים. בעלי ההון ישלטו בנמלי הארץ.
    מי הפיל אותנו במשבר הנוכחי, אדוני ראש הממשלה? התשובה היא: המגזר הפרטי שאתה אוהב כל כך. בשביל מה לתת פרס לבעלי ההון על כלכלה מושחתת באמריקה(אפילו חברות הדירוג כשלו)?
    תלמד משהו מהנגיד שהבאת בעצמך.
    תפסיק לחלק מתנות לעשירים על חשבון העשירונים התחתונים. ובשם אלוהים אל תטיל מס על הפירות והירקות בתקופה קשה כל כך!
    אין משהו אחר לייקר? אולי למשל רכבים מעל 120,000 ש''ח? וילות?, יאכטות?...
    רק פירות וירקות?...
    כתוב בנביאים שירושלים תהיה שייכת לעם של צדק.

  • 125.

    נתניהו חלש

    דוד שמש, 14/06/09 23:40

    מנהיג יכול לקנות את עולמו ברגע
    ונתניהו לא עשה זאת.
    הלחץ עלנו אדיר ומבקשים מאתנו שני מדינות
    מדניה יהודית ולצידה מדינה פלסטינאית
    לפי דעתי אין בעיה ואנו צרכים לרוץ לכוון
    יש להעביר את רוב ערבי ישראל כ90%
    לגדה ורצועת עזה.
    במכביל יש להעביר את תושבי הגדה היהודים לשטח ישראל לפני 67
    פשוט הם שם ואנחנו פה.
    זה הפתרון היחיד וזה הפתרון שהאמרקאים בקשו מאיתנו להציע.
    גם כך או כך בעוד 40 שנה יש רוב ערבי בארץ ואולי לפני
    וגם ארופה תהיה מוסלמית
    אך אין אנחנו מספיק אמצים.נתניהו חלש למהלך כזה

  • 124.

    אם האדמות שיופשרו ילכו בחלקם לבנייה ציבורית למיעוטי יכולת

    maia, 14/06/09 14:51

    הרי שההפשרה היא כדאית. ואם ההפשרה של האדמות תביא לנו את 'כרישי הנדלן', הרי שעניין הירשנזון ואולמרט הם דגי רקק קטנים לעולמת מה שאנחנו אמורים לראות בעתיד....

    • מה עם הפשרת קרקעות לצורכי חנייה בתל אביב??? (ל''ת)

      בוב, 07/07/09 10:23

  • 123.

    תגיד באבא ביבי, אתה סוחר מכוניות או סוחר קרקעות?

    לוק, 07/06/09 14:04

    מזל שלא נבחרת בבחירות דמוקרטיות ומונית לראשות הממשלה בגלל תקלה טכנית, אחרת היינו מאשימים את עצמנו בזה שטעינו שוב. כל ראש ממשלה שאנו בוחרים מתעניין בנדל''ן. ומספר שהוא חושב על הפריפריה. אולמרט לפניך היה נדלנ''יסט גדול, ועכשיו אתה מנסה להיכנס לנעליו הגדולות.

  • 122.

    קיבלתם

    רציתם, 04/06/09 18:38

    קפיטליסט עם מוצץ בפה שחושב רק איך להפוך הכל לכבישים ומכוניות ולא באמת בא לפתור את הבעיות הפנימיות של מדינת ישראל

  • 121.

    נראה אותך בונה רכבת אחת - לאילת. בדיבורים הוא טוב (ל''ת)

    נפחן קטן, 30/05/09 11:23

  • 120.

    שקרן

    אליפז העיראקי, 24/05/09 05:17

    נתניהו-למה איני מאמין לך?למה יש לי הרגשה שהקרקע שלי,ושל המדינה מועברות לבלי הון?לעשירים??כמה לא מפתיע.ואולי תתחיל להתעסק עם הצרות של האזרח הקטן-שאיבד אימון ולא רוצה לחיות פה??אולי תראה שחצי מהעם נהיה עני כמדינת עולם שלישי?הפשע שגואה?החינוך שנמצא מתחת לכל ביקורת?והשרה ששמתה שם?דווקא היא?לא מספיק ניזוקנו מדלותה,אווילותה,ואישיותה המתפוגגת??ודבר אחרון נתניהו-בשביל מה שרה נסעה לארה''ב??לטיול?לטיפול?לא חבל על ביזבוז -20,000 דולר של כספי המדינה,רק בגלל רצונה לעקוב אחריך כי אין אימון???אכן אזרחי ישראל האידיוטים -

  • 119.

    איזה ''מהפיכות'' ואיזה נעליים...ביבי מחכה שהמצב בעולם...

    כדרלעומר מלך מואב, 23/05/09 12:20

    ישתפר (=מה שנראה כבר באופק), ואז הוא ייחס לעצמו את ההצלחה (=כמו בקדנציה הקודמת)...אבל מה איכפת לכל זוללי השווארמה המשמינה והלא בריאה?...הם אפילו לא יודעים מה זאת אומרת רפורמה....

  • 118.

    ביבי תסע לקורטיבה בברזיל ולפורטלנד בארה''ב....

    אבו אבוהה ברבוע, 23/05/09 12:16

    במקום להפוך את ישראל הקטנה והצפופה, ל''מדינת כבישים'' שכולה אספלט ופיח, ורעש וזוהמה(=בטוח, שתוך זמן קצר, כל הכבישים יתפוקקו...), מומלץ לביבי לצאת ולפגוש את ראש עיריית קורטיבה (=לרנר היהודי), ואת ראש עיריית פורטלנד, וללמוד כיצד בונים ערים ירוקות...ללא הרס הסביבה....

  • 117.

    זה הזמן הנכון להתחיל

    גבריאל, 23/05/09 09:52

    השקעה בחינוך ותשתיות עכשיו הכסף זול , עוד זמן מה כשגיע הצמיחה תגיע אינפלצייה , בלימה נכונה ע''י הנגיד המחושב תוביל לשיגשוג כלכלי אדיר , ע''י ניצול המשאב הנושי המצויי על ידינו , תוכנית האסטרטגית למשך 10 שנים , הלווה של כ 100 מילארד דולאר , בריבית אפסית תשדרג את הכלכלה הישראלית ותזניק אותה קדימה

  • 116.

    אדוני ראש הממשלא, אומרים אנשים וכך גם חוק שאסור למקור קרקעות של מדינה.

    borisdo , 16/05/09 21:49

    אדוני ראש הממשלה. כל חוק לפני שנתקבל -מחושב. יש לחוק גישה אסטרטגית וחוכמה.
    אתה באה עם רעיון מחופז, שיביא אפילו לרווח זמני, אלא עלול לגרום הפסד גלובלי למדינה בעתיד.
    לא מדובר על עסק כלכלי בשוק תלפיות.
    אדוני ראש הממשלה, אומרים אנשים וכך גם כתוב בחוק, שאסור למקור קרקעות של מדינה.
    בחוק נבחן עיקרון ומשמאות של נושאה שחזק מכדאיות עסקי שאתה מציעה.
    חוק שאתה מציעה, מזיק למדינה.

  • 115.

    פיתוח? הדרום? הצפון?

    בן גוריון, 16/05/09 09:43

    לגזור ולשמור. בעוד 20 שנה כשכבר מחוסר ברירה עקב צפיפות בלתי נסבלת במדינת תל אביב (המשתרעת כידוע בין נתניה לראשון לציון) יתחילו להשקיע באזורים מרוחקים (אשדוד, קרית גת, חדרה וכו')- אז יש להוציא את התדפיס הזה ולבכות ביחד. מי הפריע לביבי להשקיע ב''מקומות מרוחקים'' -שומו שמיים :50 ק''מ מהמדינה, בהיותו רשא ממשלה ושר אוצר? אשרי המאמין. אני לא.

  • 114.

    כמו שמכר לנו את הפנסיה, הבנקים?

    אזרח, 12/05/09 16:02

    אחרי שהרס לנו את הפנסיה. אחרי שהפריט כל מה שזז...נוגס עכשיו במעוז, המאגר האחרון שנשאר בידי הציבור, המדינה וזה הקרקעות. שוב אותם אנשים, אותן 20 משפחות שמנהלות את המדינה יזכו לקרקעות בתנאים מפליגים. אבל מה נלין? מי בחר באיש? הרבה מאד אנשים ושהם לא ישנו עכשיו בלילה. מה שנקרא מגיע לנו!

    • מגיע לכם לא לנו (ל''ת)

      אלי, 16/05/09 08:52

  • 113.

    הצבעתם עבורו לא? (ל''ת)

    estibb , 12/04/09 09:17

    • אני כן הצבעתי ביבי ואני גאה בו ולכל המתלהמים ימים יגידו (ל''ת)

      tshak , 25/04/09 07:42

      • tshak אתה טיפש כמו נעל, (ל''ת)

        א, 16/05/09 08:33

    • כל השמאל עוד יאכל את הכובע (ל''ת)

      נתימ , 28/04/09 14:17

      • השמאל יאכל את הכובע כי עם ביבי לא ישאר כאן מה לאכול (ל''ת)

        הדסה, 13/05/09 00:08

  • 112.

    לנצל את השפל הכלכלי כדי לעבור למדינה "ירוקה" זה צו השעה . (ל''ת)

    Jerraysi , 07/04/09 07:45

  • 111.

    לחייב מינימום 10 קומות במיגזר הערבי, ובלי מעלית. כמו סרדין ערבי (ל''ת)

    צפיפות=אחד עים הז' בעין של השני, 07/04/09 03:25

  • 110.

    כשביבי אומר צמיחה, הכוונה שיעזור לצמיחת חבריו העשירים ושיכונים לש''ס (ל''ת)

    יצמח שיער ערוותה של שרה כפרה, 07/04/09 03:22

  • 109.

    הוא ''יצמיח'' לנו בתים למיתנחלים בחצי חינם. כשבפינוי נפצה אותם במחיר מלא (ל''ת)

    צמיחה לכפרות, 07/04/09 03:20

  • 108.

    צמיחה של אנשי שלומו של ביביהו שיקבלו את קרקעות המדינה חצי חינם (ל''ת)

    ויצמחו החברים של הביביוב, 07/04/09 03:17

  • 107.

    לכפות בניה לגובה במגזר הערבי = צו השעה!

    השמאלני השפוי, 05/04/09 17:42

    לכל ערבי ישנם 97 מ''ר למגורים בעדו שליהודי ישנם רק 90 מ''ר.

    צריך לכפות בניה לגובה במגזר הערבי על מנת לשמור על הקרקע בגליל

  • 106.

    אבל אין מי שיבצע את המהפכה שלך..חמור. מי ? ש''ס ?

    אזרח, 05/04/09 10:34

    אין להם תוות מספיק איכותי למשימה בסדר גודל כזה !!

  • 105.

    הבנתי: התוכנית זה לתת את קרקעות המדינה לטייקונים (בשם הבטחון, כמובן)

    א, 05/04/09 04:24

    את כל נכסי הציבור כבר הפריטו, אז נשאר רק קרקעות המדינה. הנכס האחרון בדי הציבור שנתניהו עדיין לא העביר לבעלי ההון. זה עכשיו יש לביבי הזדמנות פז להפריט גם את הקרקעות ולהפוך אותנו לנתינים של בעלי ההון (שיהפכו לבעלי הקרקע) כמו הווסלים של ימי הביניים. והכל, כמובן, בשם הבטחון.

  • 104.

    ביבי האידיוט

    כבשה פועה , 04/04/09 09:40

    על מנת לאפשר לזוגות צעירים רכישת דירות ב"פריפריה" אסור להעלות את ערך הנדל"ן. ביבי חי על מושגים שאבד עליהם הקלח. כבר כיום דירת פנטהאוס בב"ש עולה מעל 1.2 מיליון ש"ח-בדומה למרכז. האם זוגות צעירים יכולים לאפשר לעצמם לרכוש דירה בב"ש? בקרוב התשובה לכך תהיה שלילית. הסיבה לכך היא לא קו הרכבת החד מסילתי העלוב המחבר בין ב"ש למדינת ישראל כאם המדיניות הנדל"ניסטית של המנהל, המעדיפה אינטרסים של בעלי ההון התל-אביביים על חשבון תושבי הפריפריה. אנשי השמאל הקיצוני המאיישים את רשות מנהל המקרקעין פשוט אינם מאפשרים כל בנייה בנגב להוציא את זו שבמגזר הבדואי. התוצאה היא כי מזה כ-4 שנים, בהעדר קרקעות זמינות-אין כל בנייה פרטית או ציבורית מה שמעלה את ערך הנדל"ן ושומר על האינטרסים של בעלי ההון. ביבי חי על פלנטה אחרת אם הוא מדמיין את הנגב כאזור משופע בקרקעות המחכה לאנשים שיבואו ליישבו. כשני מיליון דונם קרקע כבר נגנבה ע"י הגזלנים הבדואים והיתר מצויה תחת ידו הקפוצה של מנהל השמאל הקיצוני שגם אותה זה מייעד ..לבדואים. הביבי צריך להתמודד עם גזל הקרקע והמדיניות הגזענית האנטישמית של מנהל המקרקעין. את מסילת הרכבת שישאיר לעצמו.

  • 103.

    אם נמנה עוד 5 שרים זה יוביל לצמיחה של חשבונות הבנק שלהם

    דודו, 02/04/09 00:55

    כבר מינו את השר לחיבור חלקי הארץ ואת השר לפרוייקט שבעת האחוזים של ביבי?

  • 102.

    קודם לפתח את מה שיש וגם לשמור על איכות הסביבה

    גל, 02/04/09 00:54

    אין צורך בכביש מול הבית או במסילת רכבת בתוך שמורת טבע אבל יש צורך בפיתוח תשתית. שיתחילו במניעת איחורים וביותר מקומות ברכבת בשעות העומס ובהשלמת פרוייקטים שנמשכים הרבה שנים ובשיפור כבישים קיימים. משם הדרך סלולה ליעדים הבאים

  • 101.

    Copy cat the american way is wrong

    Dark, 01/04/09 22:35

    They failed miserably

    • 101 התגובה הכי חכמה פה (ל''ת)

      תודה רבה, 31/05/09 03:16

  • 100.

    נתניהו הפרטה ונתינת המפתחות של המנהל לידי ש'ס,,,,,,הבית

    האיכפתית, 25/03/09 13:03

    ברחוב כרמיה, והמעטפות,,,,, ועוד אי אלו 'זוטות'..... אתה עוד לא ראית כלום. אנחנו עומדים בפני הקשה שבתקופות הנוכלות שבנוכלות..... ימים יגידו. מי נותן שטחי מדינה לאנשים שהגידול המשפחתי אצלהם הוא איך לומר זאת כל שנה בום.....

  • 99.

    הגיע הזמן לחדש הבניה והאישורים ביהודה ושומרון - זה 10 דקות מפתח תקוה

    דודי, 18/03/09 12:48

    הגיע הזמן לחדש הבניה והאישורים ביהודה ושומרון - זה 10 דקות מפתח תקוה

    אריאל-צומת גלילות 43 ק''מ !

  • 98.

    עד spin מבית ביבי

    אריה, 16/03/09 12:09

    כך עשה גם עם פנסיות - ראינו את התוצאות

  • 97.

    מי שהרס את החיסכון והפנסיה ממשיך בפתרונות הרסניים (ל''ת)

    Jerraysi , 12/03/09 08:34

  • 96.

    רכבת זו עדיפות שנייה

    amir_e_a , 12/03/09 00:06

    רכבת זה דבר חשוב ביותר, אבל זה צריך להיות בעדיפות שנייה. העדיפות הראשונה היא ללמד את ילדי ישראל לקרוא ולכתוב.

    ילדי ישראל היום לא יודעים לקרוא ולכתוב. כי בבית ספר לא מלמדים אותם. ספרי חובה בשיעורי ספרות הולכים ומתבטלים אחד אחרי השני ושום דבר לא בא במקומם. לתלמידים הטובים ביותר אין מושג מיהם טשרניחובסקי, עגנון, שלונסקי ואבן גבירול. בשיעורי חיבור מלמדים את הילדים לכתוב בקשת הנחה בארנונה לעירייה ולא הרבה יותר מזה.

    לראיה - תסתכלו על הטוקבקים. מה טוקבקים, תסתכלו על הכתבות בכל העיתונים הגדולים - גם הן כתובות בעילגות שלא תיאמן.

    ונתניהו גם התייחס לזה בקמפיין שלו ואמר שתוצאות מבחני הקריאה בצה"ל ירדו. אז יאללה: יפה אמרת, עכשיו לך ותעלה את התוצאות.

  • 95.

    נתניהו מוכיח שוב את טוב שכלו.

    ציוני, 11/03/09 05:19

    נקווה שיממש את החזון. לא יתכן שכל המדינה תתרכז בגוש דן.

  • 94.

    שקרניהו הבטיח לתת קרקעות לחיילים משוחרר כמו בתקופת האימפריה הרומית (ל''ת)

    רומלוס רומאוס, 10/03/09 10:44

  • 93.

    חוצפנים!!! "שר האוצר לשעבר"?? תפנימו - "מר נתניהו, רה"מ לשעבר והמיועד"

    aviadbarel , 07/03/09 09:49

    השנאה מוליכה אתכם שולל

    • השינאה מוליכה אותם שולל. כן. אותם. הם גם מ- פ -ח -ד -י- ם ! ! !

      קוני המקונן, 31/03/09 23:53

      ואם לא הבנת - אני רומז בעדינות שאתה מלא בשינאה.
      ובנוסף אני אומר שכל השילטון של ביבי נתניהו מבוסס על פחד מהאחר, מהשונה ומהערבי, על דמגוגיה זולה ועל לאומניות בשקל.
      הוא זורק סיסמאות ובסוף דואג רק לעצמו ולחברים קרובים שלו ולאליטה.
      ופשוטי העם רק ממשיכים להצביע עבורו - זו בדיחה!

  • 92.

    ביבי, בהצלחה לך ! הצלחה לך זו הצלחה של כולנו ! (ל''ת)

    ואל תתייחס למושחתים של ''קדימה'', 05/03/09 13:27

  • 91.

    למה ביבי מנסה לרמות את העם (ל''ת)

    למה, 05/03/09 03:34

  • 90.

    בינתיים אתה משקיע בתשתיות רק בשטחים. נראה אותך משקיע בנגב!! (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 02/03/09 17:18

    • כביש 6 - לא ביו''ש, קווי רכבת - לא ביו''ש (ל''ת)

      אתה מדבר שטויות, 29/01/10 18:10

  • 89.

    רכבת לאילת

    mirie, 02/03/09 15:09

    נתניהו - תבוא עליך הברכה אם תהיה רכבת לאילת ורצוי גם לים המלח מבטיחה לקחת את משפחתי לים המלח לפחות פעם בחודש וכך גם להגיע לאילת לחופשה רק עם רכבת יהיו פחות תאונות דרכים והכבישים יהיו פתוחים למשאיות הלוואי

    • תודה מירי. שמחתי על תגובתך.. סגור עניין. (ל''ת)

      ביבי, 31/03/09 23:54

  • 88.

    לידיעת הכתב

    עדו, 01/03/09 22:14

    בנימין נתניהו היה גם ראש ממשלה בעבר (תסלכת בארכיון)

    • די! רציני? אין מצב! (ל''ת)

      הכתב, 31/03/09 23:54

    • ... מה אז אתה רוצה לומר לי שהוא היה כבר ראש ממשלה. ואז הצבענו לו שוב?? (ל''ת)

      אויש נו.., 31/03/09 23:55

  • 87.

    צו השעה - חינוך טכנולוגי

    שרעבי ב., 01/03/09 16:11

    ההשקעה הטובה ביותר לעת הזו היא בחינוך טכנולוגי.
    קיימים עכשיו שפע של מפוטרי הייטק שיכולים להשתלב במערכת החינוך וללמד מקצועות טכנולוגיים בבתי הספר התיכוניים.

  • 86.

    ברפורמות כאלו נתניהו מצויין ויביא לקידום ישראל (ל''ת)

    davidishalom1 , 27/02/09 23:29

  • 85.

    ליברמן ונתניהו הדרך של ציפי היתה מקובלת על שרון והליקודבזמן כהונתו

    שמואל, 27/02/09 14:34

    ליברמן פרסם בארצות הברית שהוא מוכן לפשרה של 2 מדינות ל2 עמים.
    ביבי אמר ביום שישי זה בפגישה עם ציפי שאינו מוכן לפשרה של הסקם של 2מדינות . ועל זה ציפי באוםוזיציה
    למה ביבי לא מתואם עם ליברמן בתפיסות ומדיניות כמו כן ליברמן שינה את התפיסה שלו ליותר פייסנית מחשד של ראות נשיא אובמה והארופים שממשלת ביבי והשותפות שלה הטבעיים יוצרים דמוי של ממשלת ימין קיצונית
    משטוב למדינה בזמנים טרופים אלו אפשר להסיג גם עם ממשלה צרה וגם רחבה עם הכוונות הן אמיתיות והמעשים בשטח מוכיחים שהם כאלה

  • 84.

    תנו לביבי להקים את הממשלה היא תיפול אחרי חודש ''ס אגודה כצילה ליברמן (ל''ת)

    שמואל, 26/02/09 14:45

  • 83.

    נתניהו מהפך שלחה הורס כול היופי של בונה המדינה לא נתן לך לעשות את שגעו (ל''ת)

    שמואל, 26/02/09 14:43

  • 82.

    מציע על כבישים ומסילות תת קרקעיות, אין לנו מספיק קרקע

    אשר, 26/02/09 12:55

    בעולם כולו סוללים כבישים ומסילות תת קרקעיים כדי לשמור על קרקעות. מה גם, שאפשר לנקות את הזיהום שהמכוניות עושות ע''י סינון האויר.

  • 81.

    ביבי זורע את הזרעים הנכונים

    אשר, 26/02/09 12:39

    זה מה שביבי עשה בתקופת כהונתו כשר אוצר. אחרים קצרו את מה שביבי זרע.
    ביבי רואה ועושה למרחקים.לביבי טובת המדינה קודמת לכל.
    ביבי, אני שמח להיות אזרח שהצביע עבורך וגאה בצעדיך הראויים להערכה וכבוד.
    חזק ואמץ.

  • 80.

    צמיחה בכמה זמן

    ביבי חרטה, 26/02/09 08:38

    ביבי מבטיח צמיחה של 7%
    בעשר שנים

    7 לחלק ב 10 = 0.7% בשנה

    זה חרטה לא צמיחה

    • להזכירך אנחנו בזמן משבר עולמי והצפי הוא לצמיחה שלילית בשנתיים הקרובות

      tskobi , 05/03/09 14:49

      אלא אם באמת נעשה את מה שביבי חושב שצריך אני לא מת עליו אבל אין מה לעשות בכלכלה הבנאדם מבין.

    • אתה פאתט קשה הבנה, הוא דיבר על 7 אחוז שנתי,

      איזה קשה הבנה אתה., 25/03/09 12:32

      העיקר להשמיץ

  • 79.

    מרוב כבישים תיעלם המדינה..ביבי פה זה לא אמריקה (ל''ת)

    ירוק, 26/02/09 08:16

  • 78.

    ההבטחות של ביבי רשומות על הקרח בדיו שקוף (ל''ת)

    סבזי , 24/02/09 16:50

    • בנתיים ביבי היחידי שהוכיח. ואין לך אופצייה טובה יותר. קטרן (ל''ת)

      אשר, 26/02/09 12:56

  • 77.

    ההבטחות של ביבי רשומות על הקרח בדיו שקוף (ל''ת)

    סבזי , 24/02/09 16:49

  • 76.

    כבישים לא מייצרים שום צמיחה

    אאא, 24/02/09 13:35

    כבישים מייצרים מקומות עבודה לעובדים זרים,הכנסה שמנה לבעלי ההון שמממנים את המפלגות הגדולות,זיהום מאסיבי,הפיכת כל המדינה למפלצת של בטון ואספלט,הרוגים בתאונות,זיהום מים,הרס הטבע והגדלה מאסיבית של כמות המכוניות בארץ.
    רכבות,ולא רכבות עלובות דרך תאגיד השחיתות הרקוב והמסואב ששמו ''רכבת ישראל'',דווקא יכולות לעזור.זה תלוי במהירות הרכבת,תדירות הקו,תעריפי הנסיעה ומיקום התחנות.
    ללא עבודה בפריפריה לא תהיה הגירה לשם.

    מה זה יתן שערכי הנדלן יעלו? רווח לעורכי דין,בנקים למשכנתאות ומתווכים?

    הנגב כן,אילת לא.

    • אתה כנראה לא מבין מה שאתה אומר.

      אשר, 26/02/09 13:01

      כבישים טובים חוסכים בעלויות חלקי חילוף, דלק, זמן, ומייעלים את כל נושא השינוע.
      עובד שמגיע לעבודה אחרי פקקים, יהיה בעל תפוקה נמוכה יותר מיזה שמגיע יותר רענן.
      אם יהיה למפעלים משתלם לשנע בכבישים טובים, מהירים ונוחים, הם יקימו מפעלים בפריפריה.

      אז אם אתה רוצה ממש להבין לפני שאתה מביע דיעה, תלמד קצת כלכלה.

      • שימו לב מדובר בעיקר ברכבות לא בכבישים! (ל''ת)

        davidishalom1 , 27/02/09 23:30

      • מצטרף אליך..

        david84, 06/03/09 05:04

        מר אשר צודק!
        אוסיף ואומר:
        כבישים מהירים יובילו לבריחה מהמטרופולין של ת''א, כשמפעלים ומשרדים יבואו אחרי התושבים, הדבר לא יגביר את זיהום האוויר אלה ימתן אותו, היום גוש דן אפוף בעשן תמידי (סע לראש העין ותסתכל מהגבעות על ת''א) אם נוריד את העומס מת''א הדבר יוביל להפחתה בזיהום האוויר שמצטבר באיזור הזה ולעליה קלה בזיהום בפריפריה, אבל העלייה הזו תהיה זניחה הודות לכך שהבנייה בפריפריה נעשית בצורה הרבהההה פחות צפופה מאשר בגוש דן מה שמאפשר לזיהום להתפזר.

        מעבר לכך בתור אחד שגר באמריקה כמה שנים בחייו, ביבי צודק.
        איפה שמערכות הכבישים נבנו בצורה טובה, סביב כל מחלף נוצרו ישובים.
        יאללה ביבי, תן בראש.

      • אשר, אתה עיוור ולא חכם בכלל. חבל. (ל''ת)

        ביבי = עוד שחיטות!!!, 31/03/09 23:58

    • הרבה זמן לא קראתי כל כך הרבה שטויות בתגובה אחת..

      tskobi , 05/03/09 15:02

      מה הקשר זיהום אוויר וסביבה? ומפלצת בטון? אחי מה לקחת ? אפשר לחשוב שאתה כל היום מלחח עשבים ביערות הכרמל.. כולה כבישים ומסילות רכבת.
      הרוגים בתאונות דרכים ?! הא? אז בו נסגור את כל הכבישים בארץ ככה נלחם בתאונות...
      -אם בנאדם יכול להגיע ברכבו או עם רכבת למקום העבודה שלו, מאיזור הדרום\\צפון תוך זמו סביר יהיה מעבר לפריפריות של אנשים שלא מסוגלים ו\\או לא רוצים לגור במרכז ( כמוני לדוגמא ) וזה יפתח את האיזור וגם יעלה את ערך הנדל"ן - יותר ביקוש יותר ערך. וזה יתן עליה בערך הנכסים שנקנו בזול ע"י אנשים פשוטים כמוך וכמוני.
      לסיכום-חייבים ליצור קשר תחבורתי הדוק במדינה כ"כ קטנה כמו שלנו כדי ליצור חברה יצרנית ועובדת כי תכלס אם העם הזה יקח עצמו בידיים ויפסיק לחפף ולהיות עצלן שחי על קצבאות אנחנו נהייה מעצמה כלכלית עולמית.

  • 75.

    לעשרות אלפי המובטלים בחודש תוצרת קדימה

    כלכלן, 24/02/09 07:29

    רק ביבי יכול להוביל לצמיחה הוא עשה זאת ב 2003 בצורה מדהימה

  • 74.

    חשבון מדויק ומדהים

    יוסי, 22/02/09 15:45

    יש עוד:
    לבטל את משרדי הממשלה (תוספת צמיחה של 18%), לבטל את אגרת הטלוויזיה (תוספת של 47% לצמיחה), לבטל את התורים לאוטובוס (תוספת צמיחה של 31%), ולבטל את השירות המטאורולוגי (תוספת של 14%).
    ככה נגיע להגברת צמיחה של 110%.
    לא כדאי?
    כל הכבוד לביבי והחשבון שלו!!!!

    • 74 נתניהו לא התכוון אליך ולשכמותךשמבינים בכלכלה

      אפי, 26/02/09 12:00

      ובאשליות הוא התכוון לאנשים שלא ברמתכם אבל זו לא סיבה שאתה תוביל את הצמיחה במשק אתה כבר הבאת לצמיחת שערות בכף ידך. קשקשן הזוי

  • 73.

    רעיון אדיר. אני בעד!!! (ל''ת)

    טרון, 20/02/09 14:41

    • גם אני בעד - חבל שלא עשו אתזה קודם לפניו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 21/02/09 11:21

  • 72.

    הקרוק סגר עם שלדון למכור לו בנזיד עדשים את קרקע הלאום ? (ל''ת)

    שפתי כהן , 20/02/09 13:55

    • ימותו הקנאים. (ל''ת)

      panacea , 16/03/09 17:41

    • לפחות שלדון יקנה בכסף מלא לעומתך גנב אדמות מדינה ברחובות! (ל''ת)

      עזריקם כהן, 06/04/09 14:50

  • 71.

    אוי כמה חר... אתם הולכים לאכול!!אבל מגיע לכם רציתם ביבי תקבלו (ל''ת)

    עם ישראל, 13/02/09 21:09

    • 71 הנביא רצינו קדימה קיבלנו אחורה ואלפי מובטלים

      אפי, 26/02/09 12:03

      אז חוץ מ..חר.. כמוך מה כבר יכול להיות

    • רצינו ביבי ונקבל ביבי טוב יותר, מנהיג יותר.

      אשר, 26/02/09 13:04

      החרא היחידי שנקבל, או יותר נכון נסבול, זה ציניקנים כמוך.
      החרא היחידי שנצתרך לסבול, זה אזרחים פרזיטים ועוכרי ישראל כמוך.
      קטני אמונה, צרי תמיכה, כאלו שמקטרים במקום לעזור ולתמוך.

  • 70.

    למה רק ביבי?

    דוד, 10/02/09 15:55

    כי ביבי אוהב יין טוב,כי ביבי אוהב קוסקוס,כי ביבי מבין בכלכלה-צמיחת קרנות הפנסיה וקרנות גמל,כי ביבי יביא שלום עם ה שכנים,כי הוא כבר היתחשבן עם הקבלן ההוא עבור מחסן ושיפוצים,כי ביבי אוהב חיים יפים,נותן דוגמה אישית לעם בישראל איך צריך לחיות.הוא כבר מדבר רק אמת.הוא כבר הישתנה,רגוע יותר,לא יבצע יותר רפורמות לא ראויות....רק ביבי !

    • 70 דוד היקר את מה שאתה מבין בחכמתך הרבה חשבנו

      אפי, 26/02/09 12:06

      גם אנחנו על ביבי ולכן הצבענו בעבר לקדימה. את התותאות של האסון הזה שנקרא קדימה ראינו והרגשנו ולכו בחרנו ביבי.שאכן הוא ורק הוא יביאו לשינוי. לך לישון עם קדימה שלך פיפי ולילה טוב

  • 69.

    רק רכבת!למה שוב כבישים למחכוניות מזהמות?!???למה???? (ל''ת)

    קרן אור, 10/02/09 09:33

  • 68.

    כן..בטח צמיחה של 7% - למה לא 30%?

    הבנת הנקרא , 04/02/09 18:29

    הרי אתה תהפוך אותנו למדינת עולם שלישי...

    • אירלנד וסינגפור הצליחו, אז גם אנחנו יכולים

      אורן, 04/02/09 19:44

      לסינגפור היו לא מעט שנים של 7% צמיחה, למרות שלסינגפור יש הוצאות בטחוניות גדולות מאוד.

      אני מאמין שעם השיניים המבניים הנכונים, ובמידה ונעבור טוב את המיתון העולמי הנוכחי, יהיה אפשר לצמוח כמו שביבי צופה.

      • סינגפור יעילה ומבוססת יצור

        אאא, 24/02/09 13:37

        אירלנד מכרה את נשמתה ואת האינטרסים שלה בעבור ערמות של כסף מהאיחוד האירופי באותו הסכם אומלל עם בריטניה.
        אנחנו לא אירלנד ולא סינגפור.
        מי ירצה לגור בפריפריה ליד ערבים ובדווים?
        אני לא רואה הגירה המונית ללוד למרות שיש כבישים ורכבת מצוינים לשם.

        • סינגפור לא מבוססת יצור

          מה פתאום, 29/01/10 18:08

          אמנם חשוב מאוד שישראל תמשוך אליה יותר מפעלי יצור (כמו המפעל של אינטל בקרית גת),
          אבל - לידיעתך - כלכלת סינגפור מבוססת שירותים, ונהנית מכך שיושבים בה הרבה מטות אזוריים של חברות בינלאומיות גדולות.
          סינגפור לא מבוססת יצור כמו סין.

    • תפסיקו כולכם עם האכפשות שלכם הם פשוט נובעות מחוסר ידע מוחלט

      ולדימיר, 22/02/09 15:46

      כל מי שיש לו לפחות שמט של מושג בכלכלה יודע שהסוציאליזם מת עם ברית המועצות ( ואני באצמי משם אז אני יודע טוב מעוד איך זה להיות מהנדס ולקבל משכורת פחות מי פועל בינין ומנקה רחובות ומה זה לחאקות שלוש שעות בתור כידי לקנות ליטר שמן)כולנו גם רואים את האבדל ברמת החיים של מזרח ומערב גרמניה וגם כולנו רואים את צופון קוראיה מוכת העוני לאומת דרום קוריה אז אל תדברו שטיות על ''פערים חברתיים'' במקום שמימנו בתי כולם היו עניים באותה מידעה.
      רק השוק החופשי יוצר כלכלה יעילה צמיחה ומקומות עבודה. ביבי שם אותנו על המפה ( וחוץ מזה תיראו את הIQ של הקומוניסט פרץ ותשוואה אותו לIQ של ביבי)

    • 68 הוא לא התכוון אליך אתה תלך לצמוח עם בר און בהצלחה (ל''ת)

      אפי, 26/02/09 12:07

  • 67.

    מרידור:''ביבי לא ראוי להיות ראש ממשלה... הוא מתנהל כאילו כל יום הוא (ל''ת)

    יכול לרמות מחדש...'', 04/02/09 07:24

  • 66.

    הפרידמן בונה את עצמו בעזרת סיפורי ביבי שהוא מצליח למכור לבובלילים פעם (ל''ת)

    אחר פעם...!, 04/02/09 07:21

  • 65.

    כמה פעמים תיפלו ברשת הדמגוגיה של הליכלומניק הזה???? (ל''ת)

    עדר של עוורים מוכי שכחה!ביבי הוא נוכל,שכחתם?, 04/02/09 07:19

    • רק כלומניק מאמין שאחרים כמוהו. את/ה עושים השלכה (ל''ת)

      אשר, 26/02/09 13:05

  • 64.

    סיפורי ביבי:אל תשכחו,מהסיבוב קלקלה הקודם של ביבי: העניים יותר עניים (ל''ת)

    הממוצעים,עניים והעשירים: עוד יותר עשירים!!!!, 04/02/09 07:17

  • 63.

    נתניהו צודק. הוא פשוט צודק. נאחל לו הצלחה!!!!!

    עופר, 04/02/09 06:42

    כל המחקרים מראים שההשקעה בתשתיות משפיעה באופן מובהק על קידום הצמיחה.

    מזמן כבר ידוע לכל שמדינת ישראל צריכה להשלים פערים בהשקעה בתשתיות.

    ברור שהתשתיות תקרב את הפריפריה למרכז. אולי אפילו לא יהיה מושג כזה שנקרא פריפריה. בכל מקרה זה יקדם את הכלכלה של הפריפריה, ושל מדינת ישראל כולה.

    וברור שאם שוק הנדל''ן יהיה חופשי יותר, ופחות ריכוזי, כמו ניהול הנדל''ן הבולשיביקי של מדינת ישראל, אז תהיה גם צמיחה מהירה בתחום זה שמשפיע על כל ענפי הכלכלה האחרים.

    בהצלחה לך נתניהו!

    עם קצת פרגון הוא גם יצליח מהר יותר, והרבה יותר לטובת כולנו.

    שנדע לשמור על כבוד איש לרעהו!

  • 62.

    נתניהו סתם משחק אותה- התכנית קיימת ומתוקצבת. זו לא המצאה שלו (ל''ת)

    badi12 , 03/02/09 10:32

  • 61.

    הפרטה + עבודה זולה = צמיחה לאליטות (ל''ת)

    ברק/ציפי/ביבי - אותו דבר, 23/01/09 00:04

    • אז למה האליטות מצביעות למרץ? - משו לא מתאים כאן

      יופיטר יופיטר , 21/02/09 11:25

      תבדוק את מצביעי כפר שמריהו - הרצליה פיתוח - חיפה למרות שנורו עליה טילים - בקיצור תבדוק

      • הם מצביעים למרצ כי הם משכילים יותר וחושבים על עתיד ועל הזירה הבינ"ל (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 02/03/09 17:21

  • 60.

    עוד כביש אגרה בבעלות האליטות (ל''ת)

    מנוי שמשלם, 23/01/09 00:00

  • 59.

    בפעם הקודמת הצמיחה נעצרה אצל העשירים (ל''ת)

    18 אחוזות, 22/01/09 23:56

    • הוא שהיה הוא שיהיה (ל''ת)

      אאא, 24/02/09 13:39

  • 58.

    פייי gckn62 איזה ספאמר אתה חדל קשקשת

    Liton177 , 22/01/09 22:17

    הבנו אתה שמאלני. אני יודע להיות חיה בסכנת הכחדה זה מלחיץ אבל קיביני** תרגיע!

    ביבי אומר דבר מאוד נכון-יש 34 מנופים לפיתוח כלכלי,יצירת מקומות עבודה חדשים והעלאת רמת החיים בהתאם והם השקעה ב:

    -תיירות
    -תשתיות (תחבורה ואנרגיה גם כן,ומים במקרה של ישראל)

    ובנוסף,הפחתת המיסים החונקים שמממנים את מצביע ש"ס,יהדות התורה והמפלגות הערביות על גילגוליהם השונים.

    זה הוכיח את עצמו בכל מקום בעולם,למה לא במדינה מוכת שמאלנים סמי-סוציאליסטים כמונו?

    • הכוונה ל 3... לא 34 אופס (ל''ת)

      Liton177 , 22/01/09 22:18

  • 57.

    יש לי רושם שנתניהו הוזה, על איזה כבישים ואיזה נדל"ן הוא מדבר

    בר כנען , 22/01/09 21:53

    כשביבי שתק תקופה ארוכה בזמן המלחמה היה טוב, לא ידעו מה הוא מבטיח, עכשיו אנו יודעים מה מבטיח. אך הוא לא מבטיח לקיים וחבל שהוא זורה חול בעיניים שלנו. לצערי יש לנו ציבור רדוד ששוכח את ההבטחות של המפלגות,

  • 56.

    המהפכה שלא קרתה

    האזרח הקטן, 22/01/09 21:31

    בשורה תחתונה ביבי מבטיח להקל על האזרחים, עשה זאת בעבר וקיבלנו הפוך- הלכה הפנסיה בבורסה, הלכו החסכונות, המיסים לא כל כך ירדו...מכר את נכסי המדינה בזול...ועכשיו..מבטיח לנו סיבובים, יביא לנו אותה בסיבוב, תפסיק לסובב אותנו יה ביבי.

  • 55.

    נתניהו, אלוהים עם המצליחנים. לתפארת מדינת ישראל.

    אליקו , 22/01/09 19:09

    נתניהו יצירתי מתוחכם ומבריק. כולי תקווה שתבחר ותוכיח לרוני ביריוני וחבורת הליצנים של קדימה מאיפה משתין הדג.

  • 54.

    אליקו

    אליקו , 22/01/09 19:05

    נתניהו יצירתי, מתוחכם ומבריק. כולי תקווה שתבחר ותוכיח לרוני ביריוני האפס ולשאר מושחתי קדימה איך מנהלים.

  • 53.

    רק לא ביבי!!!!ביבי דואג רק לעצמו!!כבר ראינו מיהו ביבי! (ל''ת)

    gckn62 , 24/12/08 22:37

    • אחותך דואגת גם לך- מעבירה לך חלק מרווחיה- בדוק (ל''ת)

      panacea , 31/12/08 10:39

    • אכן רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.רה''מ הבאה ציפי לבני. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 31/12/08 16:31

  • 52.

    ביבליל הכישלון יכול למכור את הביבלת שלו רק לעוורים חולים במחלת השכחה! (ל''ת)

    gckn62 , 24/12/08 21:51

  • 51.

    כשהוא יתחיל לגבות את המחיר תתחילו להתבכיין:"לא נשכח ולא נסלח..."בדיוק

    gckn62 , 24/12/08 21:46

    כמו שעשיתם בסיבוב הקודם שלו!

  • 50.

    כמה המצאות הזויות יש לו לפני בחירות! הכל דיבורים...ביבלת בלה בלה (ל''ת)

    gckn62 , 24/12/08 21:33

  • 49.

    מהפכת הקרקעות של ביבי.

    cinege, 22/12/08 17:46

    הוא יעביר את כל קרקעות המדינה לחבריו הקבלנים מסוגו של דודי אפל. הוא יבצע מכירת חיסול של כל חוף הים שעוד נשאר
    אל תתנו לו !

    • שכחו הכל:לא רק את הקומבינות עם אפל גם את אלה עם עמדי! (ל''ת)

      gckn62 , 24/12/08 21:54

      • את אחותך לא שכחנו-ד"ש חמה. (ל''ת)

        panacea , 31/12/08 10:32

      • יותר גרוע - שכחו רק לפני שנתיים את הצפון - את ההבלגה - את המיסכנים

        יופיטר יופיטר , 21/02/09 11:27

        שזרקו אותם מגוש קטיף הפורח - לכלבים - ואתה חי - במאה הקודמת - יאללה תתעורר

      • מה עם הירשזון? - עומרי שרון - בלילה - אפללו - ו.. אולמרט -

        יופיטר יופיטר , 21/02/09 11:30

        אתה סובל מתסמונת של אובדן זיכרון - כי לא נגד אפל הוגש כתב אישום - ועמדי נאשם ולא ביבי

  • 48.

    כלומר נתניהו יזרוק את כל חברי מרכז הליכוד ממנהל מקרקעי ישראל?

    דני ב., 22/12/08 15:41

    יגדלו לי שערות בכפות הידיים קודם.
    צריך לבנות כבישים? יש עוד כמה חברי ליכוד שהם קבלני כבישים במקרה?
    או צריך להביא פועלים שישראל כץ יטפל בהבאתם דרך חברת כוח האדם של אשתו?
    יאללה

  • 47.

    אילת זה לא הנגב

    ע, 22/12/08 10:13

    ולנגב יש כבר רכבת אחת. ביבי כנראה רוצה רכבת לאילת על חשבון רכבות לאשקלון וכו

    מושחת - ומסוכן

  • 46.

    עוד פעם הוא נותן דוגמא את ארה''ב - דוגמא למדינה שנמצאת

    ע, 22/12/08 10:10

    במיתון עמוק
    מה שביבי רוצה לזה לתת מתנות לחבריו האוליגרכים
    אסור שהוא יהיה ראש ממשלה

    • לא נראה לכם שמגיע לנו מישהו יותר טוב מביבליל?למה למחזר כישלון? (ל''ת)

      gckn62 , 24/12/08 22:13

  • 45.

    כנסו וראו את תוצאות שנות שלטונה של קדימה על מושחתיה כולל העומדת בראשה

    רוחמה בובלילא , 21/12/08 22:06

    http://www.youtube.com/watch?v=mjcsJ9cqI0w

  • 44.

    נתניהו,מנהיג שעושה !!! (ל''ת)

    סוף סוף, 21/12/08 18:43

    • המנהיג שעושה רוח וצילצולים

      גמלאי אידיוט שהצביע ליכוד, 22/12/08 20:28

      אפילו תחנת רוח בגולן לא עושה רוח כמו הבלון הנפוח ביבי נתניהו בהבל פיו..

      • עושה הרבה רעש לפני בחירות! הנה הוא מתכנן על מה להעלות לכם את המיסים! (ל''ת)

        gckn62 , 24/12/08 21:35

    • עושה עליכם קופה! עושה עליכם עבודה בעיניים!הרי הדמגוג מוכר לכם ביבלת! (ל''ת)

      gckn62 , 24/12/08 21:49

    • מנהיג שעושה פאדיחות!!@ מגיע למדינה הזאת יותר מביבליל בבלתן! (ל''ת)

      gckn62 , 24/12/08 22:14

      • כינוי גנאי ולעג זה התחום החזק שלך! פנה דחוף לעזרה. (ל''ת)

        panacea , 31/12/08 10:33

  • 43.

    לא היית שר אוצר וראש ממשלה מתי שהוא

    מיכאל, 21/12/08 18:14

    איך זה שלמרות שהצהרת שתחבר את שדרות ברכבת מהירה למרכז לא נעשה צעד בכיוון.
    האם שוב נשלפים פתרונות מהמותן שאין בכוונתך לממש. האם מישהו מאמין שאתה דואג לנו אנשי מעמד הביניים ולא לחברך בעלי היאכטות והמטוסים הפרטיים. הרי ברור שברגע שתגיע למשרד ראש הממשלה שוב תתחיל עם הסיגרים היקרים (על חשבוננו) ותעזור לחברך לקבל פטורים ממס.
    לא זכור לי שהשקעת בתשתיות שהיית ראש ממשלה למרות שאז לא היית בעיית מזומנים ואשראי. אולי תצהיר על ביטול הרף העליון בביטוח לאומי כך שגם העשירים ישלמו אותו אחוז.

    • בשביל מה לו - כל החלכאים מצביעים בשבילו גם ככה (ל''ת)

      שמאלן, 01/03/09 17:04

  • 42.

    כביש אגרה מהיר חשוב

    מומחה לתחבורה יבשתית, 21/12/08 17:12

    צודק כרגיל ביבי..צריך לבנות כביש אגרה מהיר בין חיפה לתל אביב שיעבור קרוב לחוף הים ויעבור גם בתוך קיסריה, קרוב לחווילתו של ביבי ויתר המליונרים שגרים בשכונתו..

    • ביביהו צודק כבישי אגרה צריך כי הוא לא משלם מכיסו (ל''ת)

      יהודה, 05/02/11 21:36

  • 41.

    כבשת הרש

    גימלאי מתעב צבועים כלכליים, 21/12/08 16:58

    הגאון הכלכלי ביבי נתניהו מצויין לנהל חברה קדישא פרטית..שם ניתן בקלות לעשות מקרקע מופרטת, זהב !! לעולם לא יחסרו לו קונים, כי הוא תרם ותורם לפטירתם המוקדמת של קשישים וגימלאים ששדד מהם את האפשרות הכלכלית למות בשיבה טובה....

  • 40.

    ביבי שקרניהו רוצה רשת ביטחון לאוליגרכים לחבר אץת כל העבדים בפריפריה (ל''ת)

    מנהיג ממוחזר לא יוחזר תשכח מזה ביבי, 21/12/08 16:37

  • 39.

    פתרון לליכודניקים חסרי בית עניים

    בוזגלו, 21/12/08 16:33

    שמעתי מקבלן מכובד,אחד מאנשיו של ביבי, שכנראה הוחלט לאשר לבנות עשרות בתים רבי קומות להשכרה לחסרי בית תומכי ליכוד ... בשכונה בקיסריה בה נמצאת החווילה של שרה וביבי נתניהו...

    • חחחחח חסרי בית בקיסריה בשכנות עם ביבליל? איפה אתה חי? חחחחח (ל''ת)

      gckn62 , 24/12/08 21:56

  • 38.

    מתנת חינם לטיפשים מזוכיסטים

    גמלאי נוסף שמתעב את ביבי, 21/12/08 16:08

    ביבי יחלק לכל מי שיצביעו עבורו בבחירות .. חבית ווזלין.שיום יום יכניסו מנה ממנה לעכוזם ,על מנת שיוקל עליהם כאב הדפיקה מאחור....

  • 37.

    זה מנהיג אמיתי עם חזון, בכל תחום, בכלכלה, בחינוך ובבטחון (ל''ת)

    ציפי לבני טפט של ארד ואדלר, 21/12/08 15:04

    • כל החד הוריות,הקשישים,הנכים, המובטלים,משפחות מרובות ילדים, הורים לנכים

      gckn62 , 24/12/08 21:41

      חווים את חזונו, לאחר הקיצוצים שלו בביטוח הלאומי, לאחר הקפאת נקודות מס הכנסה לזכאים להקלה בגובה המס, לאחר הפגיעה בפנסיה... איזה חזון ביבליל, טוב ששכחו וסלחו וכעת הם מתלקקים על פתחך ללא כבוד, ללא אמצעי מחיה הגונים!

      • תגיד יא קשקשן: מדוע החבר'ה שלך לא העלו מאז את הקצבאות??? (ל''ת)

        panacea , 31/12/08 10:34

  • 36.

    שקרים חמים

    גמלאי מחעב את הגזלן, ביבי, 19/12/08 17:20

    הבוקר דווחו באחד מערוצי האח הגדול .שבזמן שביבי מדבר למיקרופון צריך להרחיק תמיד את המקרופונים הרחק מפיו, כי השקרים החמים שיוצאים מפיו, שורפים את הפיוזים..

  • 35.

    רוצה צמיחה 10%.הליטני לזרום לכנרת תמורת היוזמה הערבית.מרצ זה חינוך (ל''ת)

    רווחה וכבוד האדם וחירותו...ציון........טבריה, 17/12/08 21:25

  • 34.

    עוד שקר מבית של ביבי אשליות אשליות (ל''ת)

    ציון.........טבריה, 17/12/08 21:13

  • 33.

    ביבי מנסה לעשות קופה על אדמות הלאום ולמכור אותם בנזיד עדשים לחבריו. (ל''ת)

    שפתי כהן , 17/12/08 20:50

    • נגב את השפתיים מהחום המסריח שיוצא לך מהלוע. (ל''ת)

      panacea , 31/12/08 10:35

  • 32.

    מדינת חלם

    ephi, 11/12/08 14:35

    כרגיל חכמולוגיה ישראלית מדינת חלם

  • 31.

    ביבי טוב לערבים (ל''ת)

    מאיר, 08/07/08 22:17

  • 30.

    איפה שיש תחבורה יש התפתחות

    טדי, 08/07/08 21:35

    כך היה באימפריה הרומית ולא סתם הם סללו כבישים.
    וכך כבר קורה כיום בארץ סביב כביש 6 וסביב תחנות הרכבת.

  • 29.

    רק תחבורה ציבורית! (ל''ת)

    ניסים, 08/07/08 20:00

    • ניסים וניפלאות

      חבר/ שכיר ב ''דן'', 21/12/08 16:41

      איזה תחבורה ציבורית ואיזה נעליים...ביבי הפריט ודאג למכור את התחבורה הציבורית המסודרת בארץ והפך אותה לתחבורה פרטית בבעלותם של עשירים תאבי בצע על חשבון המשתמשים ובטיחותם..

      • כלומר אתה כועס בגלל שנתניהו סגר לכם את המאפיה? (ל''ת)

        יאיר, 22/01/09 16:29

  • 28.

    חובה לרשת את המדינה במערכת של רכבות! (ל''ת)

    חובה, 08/07/08 19:56

  • 27.

    האיש הציל את הכלכלה וזאת עובדה.

    עמוס, 08/07/08 19:51

    פתאום כולם מאשימים את ביבי ושוכחים שהוא זה שעצר את המשבר האדיר שעמד לקרות והציל את קופות הפנסיה והכלכלה.

    בתקופתו היתה התפתחות ענקית בהשקעה ברכבת ישראל, הוא עשה מהפיכות רבות, הוריד את האבטלה והעלה את רמת הצמיחה.

    אלה העובדות (אשר מגובות בנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה- אתם מוזמנים והיכנס ולבדוק).
    כל השאר דמגוגיה.

  • 26.

    אני איש שמאל שסומך על ביבי

    איש שמאל, 08/07/08 19:51

    בנאדם שעבד כל כך קשה לעשות לעצמו תדמית רעה על הציבור ובאמת חושבים שהוא 'אבי אבות הטומאה' אבל בכלכלה הוא מבין, אז לא להתלהם

    • קללה של כלכלה

      גמלאי מתעב את ביבי, 21/12/08 16:46

      ביבי מבין בקלקלה ולא בכלכלה..כמו שקבר את חברת הרהיטים ''רים'', כך הוא קבר וימשיך לקבור את הגמלאים בארץ....

    • איש שמאל שסומך על ביבליל...זה עוד יותר הזוי מההמצאות של הביבלתן חחחחח (ל''ת)

      gckn62 , 24/12/08 21:59

  • 25.

    היחיד שמבין וגם אכפת לו (ל''ת)

    A, LA, 08/07/08 19:49

  • 24.

    רכבת לעמק

    שם, 08/07/08 19:45

    לעפולה, לגליל העליון, לכנרת, תציל חיי אדם מהכבישים, תפנה את הכבישים ממשאיות ועומס ותביא אוכלוסיה יהודית לגליל.

    • רכבת לעומק העוני והמצוקה-לשם יקח אתכם ביבליל! (ל''ת)

      gckn62 , 24/12/08 22:00

  • 23.

    החלק הצפוני של כביש שש

    ישי, 08/07/08 19:41

    מתי הוא יפתח כבר ויחבר את המרכז והדרום לצפון המדינה?!!

    תושבי הצפון חיפה והקריות, מחכים בקוצר רוח לפתיחתו.

    להזכירכם החרדים הם אלו שעיכבו את העבודה בשל מציאת עצמות על התוואי.

  • 22.

    כמה שהוא צודק!

    אחד, 08/07/08 19:03

    ביבי צריך להיות ראש הממשלה הבא.
    חסימת התחבורה לפריפריה מזניקה מעלה את מחירי הדיור במרכז לשמים, ומורידה את מחירי הדיור בפריפריה.

  • 21.

    נהנתניהו רוצה שאפילו בית בפריפריה יהיה לנו יקר (ל''ת)

    אריק ש., 08/07/08 18:55

  • 20.

    נתניהו - כמעט היחיד בפוליטיקה הישראלית שחושב אסטרטגית

    עופר, 08/07/08 18:36

    הדברים שצריכים להעשות הם כל כך פשוטים והגיוניים, ונתניהו יודע לדבר עליהם בכישרון רב, והוכיח שהוא גם יודע לבצע ולהוציא לפועל רפורמות, ולהפוך את הרעיונות לממשיים.

    לצערינו, הפוליטיקה הישראלית מתרכזת יותר מהכל במי אמר מה, מי אמר למי, ובתחרות השמצות שאינה פוסקת, במקום להתרכז במה שצריך לעשות באמת...

    אז אולי, ניקח נשימה עמוקה, נפסיק להשמיץ, ולהתרכז בתוויות, בתדמית כזו או אחרת, וננסה להתרכז במה שצריך לעשות לטובת עם ישראל, לטובת מדינת ישראל. אולי נתרכז באופן מעשי במה שיעשה טוב לכולם, ואז באמת יהיה הרבה יותר טוב.

    יום מצויין לכולם!

    • חושב אסטרטגית איך לעבוד עליכם כדי שתצביעו בשבילו,אח"כ ד ו פ ק אתכם! (ל''ת)

      gckn62 , 24/12/08 22:02

  • 19.

    number 4 you are sooooo dumb

    UV, 08/07/08 18:34

    study and learn before talk.
    god, how stupid can people get

    • true true

      how true, 12/12/08 12:02

      the internet is such a blessing for supid, uninformed and uncivilized

  • 18.

    ביבי לא יודע מהו שח. המנהל כמעט ואינו משווק קרקעות בנגב!!

    כבשה בארשבעית זועמת, 08/07/08 18:30

    עובדה שעל אותם מגרשים ספורים שאותם מוכן המנהל להפשיר, מחירי הקרקע עוברים בקלות 500,000ש''ח לכחצי דונם (בקנית קרקע מספסרים העלות מגיעה כמעט ל-700,000 ש''ח לכחצי דונם באזור ביקוש). מדיניות היד הקפוצה של המנהל אינה תלויה בקיומה של רשת כבישים או מסילות ברזל כאם בהחלטה אדמיניסטרטיבית. החולירות היושבות בת''א מחליטות כסוחרי נדל''ן חסרי בושה לספסר בקרקעות על חשבון תושבי הנגב או כל מי-שרוצה להגיע אליו.
    כתוצאה מן המדיניות הנלוזה כמעט ואין כיום בניית דירות מגורים בנגב לא של קבלנים ולא של פרטיים.
    צריך לתת בעיטה הגונה בתחת לכל מי שצריך ולהתחיל למכור קרקע. לא ייתכן שבדואי יכול לקבל קרקע למגורים בחינם (כמעט) בעוד יהודי מנוע מכך גם תמורת מחיר הגבוה באלפי אחוזים (!) עקב המדיניות התל-אביבית המפלה.

  • 17.

    האיש גאון ואתם מתעסקים בקישקושים על אישתו שטסה איתו ללונדון

    דני, 08/07/08 18:15

    העם הזה לא צריך מנהיגים עם שכל, הוא צריך אץ עמיר פרץ שניראה כמו מוכר בשוק הכרמל או את יולי תמיר שניראית כמו מורה בגיל הבלות.

    תבינו, האיש גאון, הוא עובד לםי הספר בכל תחום, הוא לא מפחד מאף אחד, גם לא מהמושחתים במיפלגה שלו.

    • תנו לנהל מדינה 4 שנים רצופות ונהיה מדינה אחרת! (ל''ת)

      מאיר, 08/07/08 19:02

      • תנו לו ארבע שנים:העניים ימותו מרעב,אחרים יזרקו לרחוב ללא בטוח לאומי,

        gckn62 , 24/12/08 22:26

        ללא פרנסה, וקשישים ללא פנסיה. זה מה שיהיה אחרי 4 שנים! וביבי בזמן הזה שהוא עושק אתכם יהנה על חשבונכם בטיולים בחו"ל עם שרל'ה...יאכל במסעדות יוקרה ויסע ברכב יוקרה שאתם תממנו!!!! באמת משתלם לו להיות קריאטיבי בדמגוגיה שלו!

    • דני,הוא לא גאון!הוא האבא של האמא של מרן בן זבן של מלכי הגאונים

      דנדנינו דינדנדינו, 08/07/08 19:52

      הבעיה היא שלנו ולא שלו,מאחר ורק גאונים גדולים ממנו יכולים להבחין בגאונות של יבייב,הרי שאיש בעולם (פרט לאשתו ועוד כמה
      חברי מרכז ליכוד) שמסוגלים לעשות זאת!
      בקיצור דני:האיש ממוצע מינוס!
      הוא מדקלם להפליא את מה שיועצי התקשורת אומרים לו לדקלם!אבל בדבר אחד אתה ממש צודק:
      ליד פרץ/אולמרט/מופז/רוחמה/אפללו--אפילו ייבייב הוא גאון!

      • גאון בדמגוגיה ובבלת לחכמי חלם: אשר תומכים במי שעשק אותם! (ל''ת)

        gckn62 , 24/12/08 22:30

    • הודיני של הבורחים

      סתם אינסטלטור ביוב, 21/12/08 17:16

      תשובה לאיש לא חכם !!....ביבי הוא הפחדן שברח עם משפחתו ללונדון בזמן שבארץ נערכת מלחמה שבה נהרגים וניפצעים מאות חיילים ואזרחים.ביבי הוא הפחדן שהחזיר את חברון לפלסטינים, ביבי הוא שגנב את גימלאות הזקנים,הילדים, והעניים.ביבי הוא גאון המושחתים שלא מפחד מטיפשים בלי שכל כמוך .וסומך על שכמותך שתמשחו אליל שקר כזה שוב לראשכם..

    • גאון של אנשי חלם! עלי הוא לא יכול לעבוד!זוכר את כל המחדלים והקומבינות! (ל''ת)

      gckn62 , 24/12/08 22:20

  • 16.

    אםזה היה כנס של הירוקים היה האשף מוכיח כמה הפיתוח הרסני לנוף. (ל''ת)

    הקוסם מנתניה ו, 08/07/08 18:13

  • 15.

    שלשום חזרתי מאילת דרך כביש הערבה,

    מיכה החותרים, 08/07/08 18:02

    ואמרתי לעצמי את אותם דברים.
    התחושה כשאתה נוסע צפונה או דרומה מגוש דן, היא שאתה נמצא במדינה אחרת, מדינת עולם שלישי.
    כמובן שמעבר לפיתוח הנגב ופיזור האוכלוסיה היהודית, יש גם ענין בטיחותי, כביש 90 מסוכן ביותר ולא נעשה דבר לתקן את המצב.

  • 14.

    משך נסיעה מעמק יזרעאל בבוקר ארוך ומיגע

    4 שעות למרכז, 08/07/08 17:55

    זו לא פוליטי ,זו אמירה קיומית והמשך התפתחות הצפון במקום עצירה,יש לתת עדיפות לסלילת קורכבת לעפולה ובית שאן,יחבר המרכז
    עם הצפון ,יוריד עומס מטענים מהכביש לטובת
    הובלת רכבת יעודד מעבר משפחות צעירות מהמרכז
    לצפון,זוהי בעיה לאומית ממדרגה ראשונה.

  • 13.

    רק ביבי השפוי היחידי שרואה את טובת המדינה, הפעם אני רק ביבי (ל''ת)

    רחלה מאשדוד, 08/07/08 17:46

    • נהנתנות היא מקצוע !!!

      ליכודניק בדימוס, 21/12/08 17:05

      רחלה זה שם מתאים לכבשה בעדר כבשים,לכן אין פלא שאת רואה עדיין בביבי שפוי..האיש חולה במחלת הגדלות שחי בענני הנהנתנות במסעות ובילויי יוקרה בחו'ל.אפילו בימי מלחמה כמו מלחמת לבנון השניה ..!!!

    • ביבי רואה רק את טובת ביב!,הנזקקים נשארו בזכות הדאגה עוד יותר נזקקים!

      gckn62 , 24/12/08 22:33

      אוי ואבוי לנו אם הוא ידאג לנו שוב...
      רק לא ביבי!!!!!

  • 12.

    שונאי ביבי ,,,ראשם בין רגליהם,,מסכנים ממש עלובי החיים,,,פחח פחח חה חה (ל''ת)

    בצלאל, 08/07/08 17:45

    • יא חתיחת אוהב ביבי ! (ל''ת)

      שונא נהנתניהו גאה, 08/07/08 19:07

    • ראשו של מי בין הרגליים? לא רק שכחתם וסלחתם אתפ מתלקקים לפיתחו ללא כבוד

      gckn62 , 24/12/08 22:05

      ללא פנסיה, ללא פרנסה....

    • לא שונאים: מבינים שביבליל לא מתאים, שהוא כשל,שהוא עשה נזקים,שהוא רק

      gckn62 , 24/12/08 22:08

      מבבלת...

      • מרוב כינויי גנאי ולעג אבדת את חוט המחשבה. אתה חולה, לך לטיפול. (ל''ת)

        panacea , 31/12/08 10:36

    • לקלקן של ביביהו תמשיך ללקק (ל''ת)

      יהודה, 05/02/11 21:42

  • 11.

    חכה שנה - תהיה סוף סוף ראש ממשלה - ואז !

    ron, 08/07/08 17:41

    תוכל להראות לכולם מה אתה שווה !!!

    ביבי אתה תותח ! - כל מה שאמרת על אירן והערבים מתגשם 1 ל 1 !!!!

    • ואז תתחילו להתבכיין כמו אז:"ביבי לא נשכח ולא נסלח...!אבל זה יהיה כבר

      gckn62 , 24/12/08 22:11

      מאוחר, כי ידו כבר תהיה מחוץ לכיסכם בהשאירו שם ריק...ותהיו עוד חייבים, כנראה שזה חלק מההנאה שלכם...

  • 10.

    נתניהו.... ומי מה''חברים'' שלך יקבל לעשות את העבודות האלה?? במכרז תפור?

    עופר, 08/07/08 17:36

    עבודה תמורת מנדטים - אנו כבר היינו בסרט הזה.

    • התבלבלת עם אולמרט (ל''ת)

      שי, 08/07/08 18:00

      • לא הוא התבלבל:ביבליל ואולמרט שניהם ליכלומניקים!ושניהם נוכלים! (ל''ת)

        gckn62 , 24/12/08 22:35

  • 9.

    צריך כמו כל הארצות המפותחות שתהייה רכבת תת קרקעית

    מהצפון עד אילת, 08/07/08 17:30

    למה כל תקוע במדינה הזאת כמו בעולם השלישי.

  • 8.

    יופי גאון אז עכשיו לא יוכלו לקנות דירות גם בפריפריה

    אזרח, 08/07/08 17:27

    כל יוצאי צבא,בני עיירות פיתוח,מושבים וקיבוצים שנמצאים בפריפריה לא יוכלו לרכוש בית גם על הגבול!

    מי בכלל רוצה לפתח את הפריפריה? אני גר בפריפריה ואני רוצה שהיא תשאר פריפריה,איכות חיים אוויר צלול ונקי ומעט אנשים יחסית.

    • הבעיה היא שאנשים עוזבים את הפריפריה. הוא רוצה שאנשים יגורו גם בפריפריה (ל''ת)

      שי, 08/07/08 18:04

  • 7.

    ותודה לך ביבי, מקטועה הגפיים, שלו רק יכלו, היו מוחאים לך כפיים.

    יגאל כהן-רחובות, 08/07/08 17:21

    קרוק, הבטחת שהכסף שנתת לחבר'ה שלך יחלחל על ראשנו.
    ורק עשר מכות מצרים מחלחלות על ראשנו.
    רמאי.
    הפכת את כולנו לעבדים של החברים שלך.
    קנביליזם קלקלי.
    ושוב אתה רוצה להעשיר את חבריך.

    • אתה סתם דמגוג שחוזר על אותה מנטרה שקרית (ל''ת)

      שי, 08/07/08 18:01

      • לא נכון- יגאל כהן פשוט חולה נפש. (ל''ת)

        panacea , 31/12/08 10:38

  • 6.

    נכון, למעט בעיית זיהום האוויר

    אלון, 08/07/08 17:20

    כתוצאה מעוד מכוניות מונעות בנזין

  • 5.

    ''פנקסנית'' ? פנקס/מחסנית/קנס/??? (ל''ת)

    אורית, 08/07/08 17:19

  • 4.

    איש הזה טיפש, הזוי וראוי לבעוט לקרשים !!!

    אפללו, 08/07/08 17:18

    בנוסף להיותו סוחר ברהיטים, עכשיו הוא עולה על אולמרוט סוחר הנדלן הזה.

    עליית מחירים בנדלן, זאת צמיחה ?

    יא עקרות, דור שלום של צעירים שוקל לעזוב את הארץ כי אין להם היכן לשים את הראש בכלכלת ה 20 שקל לשעה שיצרתה !!!!

    חברים, ,לבעוט בניעבך הזה מהר וחזק לפני שיוריד את כולנו מהר שאולה!!!

    את הזקנים והחולים הוא כבר גמר, אותנו בדרך !!!

    • הוא יצר את כלכלת ה 20 השקל? אתה יצרת את כלכלת הקצבאות שחיסלה אותנו (ל''ת)

      שי, 08/07/08 18:02

      • שי ! לא אפללו יצר את כלכלת הקצבאות ,אלא הליכוד של 1980 (ל''ת)

        פרויקטים לשיקום השכונות ,עאלק !!, 08/07/08 20:26

    • תשאל כלכלנים אם הדרך שלו טובה או לא.... בינתיים - אפשר לראות מהעיברית

      koldan , 20/02/09 13:57

      שלך , שאתה הוא האידיוט כאן, ולא ביבי.
      "יצרתה" - לא מבין את המילה הזו - יא עילג..

    • חינוך טכנולוגי - צו השעה

      חנוך המחנך, 01/03/09 15:54

      צודק נתניהו: לאורך כל ההיסטוריה, שיפור רשת הדרכים, כולל כבישים ומסילות ברזל, תמיד קידמה את הכלכלה. אם ניתן יהיה להגיע לאילת תוך שעתיים ברכבת זולה, אילת תפרח!

      בנוסף, צריך להפקיע מידי פקידי מנהל מקרקרי (זו לא טעות) ישראל את היכולת לעצור ולמסמס יוזמות ברוכות.
      השקעה נוספת צריכה להיות בחינוך טכנולוגי, דבר שימשוך אליו אלפים ממפוטרי ההיי-טק.
      זה הזמן!

  • 3.

    דמגוג ! זה כל מה שאפשר להגדיר את הביבי הזה . כל כולו רוח וצלצולים.

    אזרח הארץ, 08/07/08 17:17

    וכול מילה נוספת מיותרת.

  • 2.

    ומה עם הטבע????? (ל''ת)

    רועי, 08/07/08 17:03

    • ומה עם הבני אדם? (ל''ת)

      אלי מימון, 08/07/08 17:18

      • אם נהרוס את הסביבה אז גם אנחנו לא נישאר פה... (ל''ת)

        יפה, 08/07/08 20:00

  • 1.

    יש לנו די והותר ישובים!

    אסף, 08/07/08 17:00

    ארה''ב גדולה מישראל פי 450. יש להם די והותר מקום לישובים.

    אנחנו, לעומת זאת, כבר נחנקים כאן על פיסת האדמה הקטנה שלנו, בינות לאספלט ולבטון.

    אולי די כבר עם המנטרה הזאת על ישובים חדשים? אולי נשאיר קצת טבע, רק קצת, גם בשביל הדורות הבאים?

    • אתה מוכן לגור ברב קומות כדי לשמור על הטבע?

      רון הכחול, 08/07/08 17:53

      גם רוב עמישראל לא מוכן.

      • אני כבר גר ברב קומות

        סטודנט,טכניון, 08/07/08 20:02

        וכך גם רוב עם ישראל. תתעורר.

        • וגם רוב האמריקאים (ל''ת)

          חייבים קצת טבע, 22/02/09 05:58

      • top

        42, 05/03/09 14:50

        so am i with my 144 neybers

    • נכון מאד

      השפוי האחרון , 11/03/09 04:37

      תחשבו מה היה קורא אם כל עם ישראל היה עולה על טרקטורונים וחורש את מעט החופים שנשארו.בניה לרוחב לא תשאיר לנו כאן דבר.
      הצורך במבני קומות הוא קריטי ממש.אך רשת של ישובים בעיקר בנגב,היא גם כן צורך קיומי.כלומר ניתן לשלב בין שני הצרכים.להזכירכם כמעט כל הישובים היום שמתהדרים בבתי קומות,החלו כישובים עם בניה צמודת קרקע.
      גם שטחי חקלאות מאוזנים,כלומר בעלי ריבגון צמחיה,יכולים לשמש חלופה נאה לשטחים ירוקים בלתי מעובדים.שימור הנגב יכול להעשות במקביל לישובו ואכן רכבת לאילת היא תמריץ נכון.כמו שתעלה מים סוף לים המלח (חזון אחרית הימים?),גם כן לא תזיק (הידרואלקטריקה,התפלת מים והעלאת מפלס ים המלח).