• 21.

    למי אכפת מהצפון?

    שם, 01/07/08 09:09

    רוה''מ הבטיח אחרי המלחמה לשקם את הצפון, אפילו כביש הוא לא מסוגל לאשר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צביעות החרדים - ב''התנתקות'' העלימו עין מהעברת עשרות קברי יהודים

    דוד, 01/07/08 09:07

    בעת הגירוש של גוש קטיף, לא שמענו את החרדים מתנגדים להעברתם של עשרות קברי יהודים ודאיים אך כאן, כשספק רב אם מדובר בכלל בקברי יהודים - הם מרעישים עולמות.
    ללמדך שהם הופכים את התורה לקרדום לחפור בה והפוליטיקה היא שמכתיבה להם דעת תורה.
    נכון, מדובר אולי בקומץ חרדים - אך לא שמענו את גדולי הרבנים בגירוש וגם בסוגייה זו.
    ובבנין ירושלים ננוחם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המשיכו להסביר לציבור ולפוליטיקאים את חשיבות הנושא

    Joseph, 01/07/08 03:40

    המלחמה האמיתית היא בכבישים! הכשרת נהגים,חינוך,תשתיות זה כל כך חשוב!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הרי החדשות: מיטב בניה כבר וויתרו עליה והם במיטב ארצות המערב. (ל''ת)

    Y, 30/06/08 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אפשר להעביר את הקברים,במושב נתיב השיירה העבירו קברים

    נתן.ש, 30/06/08 17:52

    מבית העלמין הישן לבית עלמין חדש ולא קרה מאומה,מדוע לא לנהוג כך בקטע כביש המוזכר?.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שטויות. פופוליזם זול

    אמיר, 30/06/08 16:03

    תאונות הדרכים הן רק חלק מהתמונה. מה עם המחיר הסביבתי שאנחנו משלמים בגלל הסגידה לרכב הפרטי? למה שלא תתמחר אותו גם? 1100 בני אדם מתים בשנה מזיהום אוויר בגוש דן (שעיקרו מתחבורה). וכדאי גם לציין שנסיעה בתחבורה ציבורית בטוחה פי 20-100 מנסיעה ברכב פרטי, מזהמת פחות, חוסכת פקקים ולא צורכת שטח חנייה יקר. אז למה שלא תדבר על השקעה אמתית בתחבורה הציבורית?

    הגב לתגובה זו

    • שניכם צודקים. לא צריך לפסול אותו כדי להיות צודק

      גל, 30/06/08 17:52

      גם 16 אנשים זה לא מטבע קטן, לא ברורה לי הטענה שלך. במציאות בה יש כלי רכב, צריך לדאוג שהעסק יעבוד חלק. הגישה של ''בוא נדאג שיהיה טבח בכבישים כדרך לעידוד תחבורה ציבורית'' מתאימה למדינות קומוניסטיות סטייל סין וצפון קוריאה...

      הגב לתגובה זו

    • זה גרוע מפופוליזם זול, זו הסתה והסחת הדעת מהגורם העיקרי

      חס, 30/06/08 18:06

      שהוא יצר ההרפתקנות, ההתלהמות ותת התרבות של הנהג הישראלי.

      הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא מת מזיהום אוויר,דארלינג

      ניצן, 01/07/08 18:34

      מאות אלפים חיים באותו מקום ונושמים אותו אוויר,מענין שכולם חיים,חוץ מהאלף ומשהו שאתם הירוקים מנפנפים בהם כל הזמן.אתם רמאים וזה לא אומר שלא צריך תחבורה ציבורית,רק אל תאשים אותנו במותם,הסטטיסטיקה נגדך

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    פשוט צודק

    עופר, 30/06/08 15:40

    אני אדם דתי, ובאמת אינני מבין את החרדים. טומאה נדחית בציבור ולא אמורה להיות כל בעיה לסלול כביש המחייב העברה של כמה קברים. אתה פשוט צודק. כביש 66 הוא כביש המוות של המדינה, וחייבים לטפל בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הכל בגלל המפלגות החרדיותשאצלן המתים חשובים מהחיים (ל''ת)

    יורם, 30/06/08 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יופסק הטירוף החרדי . שיאספו ויקברו במקום אחר (ל''ת)

    טירוף, 30/06/08 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תחשוב שסבא שלך קבור שמה האם היית מסכים שיעשו עליו כביש (ל''ת)

    יהודי, 30/06/08 15:15

    הגב לתגובה זו

    • אם זה ימנע מוות - שיזיזו אותו ויבנו שם כביש

      יותר יהודי, 30/06/08 16:43

      הכל אצלכם קדוש, חוץ מחיי הזולת.
      אתה יהודי - אבל מהסוג המקולקל.

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים, והרבה אחרים יסכימו

      פנדה, 30/06/08 16:46

      מה גם שמדובר בסבא של מתושלח בערך...

      הגב לתגובה זו

    • שני דברים

      דורון, 30/06/08 17:10

      א-אם זה היה סבא שלי הייתי צריך להיות מאוד זקן(קברות עתיקים נכתב במאמר ואני נוטה להאמין שלא מדובר על 50 שנה אחורה).
      ב-נניח לשניה שזה היה הקבר של סבא שלי, לא היו סוללים על הגופה שלו את הכביש,היו מזיזים אותו קצת, וסוללים.

      הגב לתגובה זו

    • כן. כל הארץ בית-קברות אחד גדול. מה לעשות. רק שאתם פועלים להרבותם (ל''ת)

      נכד טוב, 30/06/08 17:20

      הגב לתגובה זו

    • תמיד אתם עם ה''סבא שלך''. אין מצב שזה סבא שלך!

      זה יכול, 01/07/08 07:47

      סבא של סבא של סבא של סבא של סבא.
      איזה סבא שלך

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט מסכים שיזיזו את קברו

      גיל אזולאי, 01/07/08 09:39

      ומסכים גם שיזיזו את קברי בעתיד

      הגב לתגובה זו

    • סבתא שלך קבורה שם!אתה מטומטם עם קבלות עדיף שתעבור

      עמוק באדמה, 01/07/08 10:35

      לכתבות באתר המתחרה....

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    משפחות ההרוגים-לבדוק אפשרות לתביע אישית נגד האחראים.

    רונן, 30/06/08 14:58

    הדבר נגוע בחוסר סבירות קיצונית.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה אתה מערבב קדחת עם תחת.

    די קרציות!, 30/06/08 14:53

    אולמרט מול המזוזים-אחד
    אולמרט מול הנבלות-שנים
    אולמרט מול המזוזות-שלוש

    המקרה שלפננו הוא מהסוג השלישי.הוא בלתי ניתן לפיתרון אלא בשוחד+משהו פגאני לעקיפת הנשמות אנא עארף.

    אתה כמו כל הטוקבקיסטים נמוכי המצח שלא משנה מה הנושא הם מגיעים בסוף למעטפות.דאר ישראל עאלק.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כתבה מטעם חב' חוצה-ישראל

    משה, 30/06/08 14:48

    לא בונים שם גם בגלל הרס האיזור הירוק שם, מה הקשר בן כביש אחד למשנהו, צריך לתת פתרון הולם על כביש 66 עצמו, כביש 6 הוא כביש לעשירים שבא על חשבון משלם המיסים וכבישים אחרים שהורס שטחי מחייה ואזורים ירוקים, כן אלה שייצרים לנו חמצן, תתעוררו כבר, תחשבו על הילדים שלכם ולא על עצמיכם

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מופז חושב שהוא מתאים להיות ראש ממשלה

    רמי, 30/06/08 14:44

    בדיחה נהדרת

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מעניין שאת הירוקים שמעכבים סלילת כבישים איש לא משמיץ

    רון הכחול, 30/06/08 14:33

    אני לא אתפלא אם הם משתפים פעולה עם החרדים גם במקרה הזה.
    אבל לבקר את הירוקים זה לא תקין פוליטית, וזה גם לא מענג כמו לשנוא יהודים עם בגדים שחורים, וכיפה, ואף גדול ועיניים ערמומיות, הא?!

    הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו... (ל''ת)

      פנדה, 30/06/08 16:47

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל-כך נכון, וכל-כך כואב. (ל''ת)

    יונתן, 30/06/08 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מעניין...אבל הנה עוד עובדה מעניינת

    אר, 30/06/08 14:05

    בכביש 6 עצמו, קרוב לנחשונים, 1 לחצי שנה לפחות - תאונה קטלנית.

    רק אתמול נגבה קרבן.

    חשבת אולי לבדוק , אולי איזה בית קברות עתיק מסתתר לו מתחת לתשתית הכורכר...?


    או איך אמר על זה איזה משורר עם ידוע...ששכחתי את שמו

    ''הפווך גוטה...הפווווך.''

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דבר ידוע הוא שדת, אלוהים ואמונה

    קול הצדק, 30/06/08 13:55

    הם הסיבה מספר אחת למוות בעולם הזה. אם בכל מדינה ההגיון, המדע, הבינה והדעת (תצר ישיר של הקידמה) היו מנחים את מקבלי ההחלטות, תוך כדי כך שהם היו שמים בצד כל שיקול זר, ובעיקר שיקולי דת ואלוהים (שדבר ידוע הוא בקרב כל-בר-בי-רב שהוא בלתי קיים בעליל) - הכל היה נראה אחרת בעולם היפה שלנו. למה להתחשב בדתיים? תבנו את המחלף הנדרש והבטיחותי הזה, ואם הם לא רוצים - שלא יסעו עליו.

    הגב לתגובה זו

    • הסיבה מספר 1 למוות היא שאדם אכל מעץ הדעת

      גנדלף, 30/06/08 14:52

      ולכן הוא מוגבל ל120 שנה.
      ולכן רק אידיוטים חושבים שהם היו חיים לעולם אם לא היה אלוהים.

      הגב לתגובה זו

      • רגע, אז אדם בן 121 מפריך את התיאוריה ההזויה שלך?

        המיתולוגיה, 30/06/08 16:45

        כי יש כאלה...
        אנחנו לא מבקשים לחיות לנצח - רק את כמות השנים שהיינו חיים בסביבה נורמלית.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אסור לתת לכל מיני באבות לנהל את המדינה

    ישי, 30/06/08 13:54

    איפא נשמע כי בשל מציאת שלדים יתעכבו עבודות פיתוח של כביש?ועוד כביש ראשי ומרכזי החוצה את המדינה?

    החרדים כרגיל מנכסים כל שלד לדת היהודית ומכאן מתחיל מחול הטירוף בניצוחם.

    אני מתפלל לאלוהים שיפטור אותנו מעונש הדת ומנציגיה.

    בינתיים החשוכים האלה מהטליבאן היהודי מייצגים את כל מה שרע וחשוך כאן .

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אז עכשיו יש קברים חדשים ולא מתקופת בית שני (ל''ת)

    תושב הצפון, 30/06/08 13:51

    הגב לתגובה זו

    • זה האבסורד בהתגלמותו.... (ל''ת)

      y, 30/06/08 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בולשיט, פשוט תנהגו יותר לאט ובזהירות ובצורה תרבותית (ל''ת)

    במקום להתבכיין, 30/06/08 13:43

    הגב לתגובה זו